Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
aris_v (Αρης) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) XT
Ένταξη: 11 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 20:03:01 Θέμα δημοσίευσης: 206 8V - αναρτήσεις |
|
|
Καλησπέρα σε όλους.
Χρειάζομαι την βοήθειά σας:
Έχω ένα 206 1.4 από το 2000 (62.000 χλμ) και οι αναρτήσεις είχαν κουραστεί λίγο (έχει κάτσει/μαλακώσει και γέρνει περισότερο).
Στο service μου πρότειναν την αλλαγή των αμορτισέρ (είχε και προσφορά η peugeot ) οπότε το εκανα.
Το αποτέλεσμα ήταν μηδαμινό.
Από τότε ξεκίνησα να μαζεύω πληροφορίες και ομολογώ ότι έχω μπερδευτεί πολύ. Αλλα αμορτισερομάγαζα επιμένουν ότι δεν αλλάζεις ποτέ τα ελατήρια αν δεν θές να το χαμηλώσεις (μεγάλη έκπληξη και ακατανόητο για εμένα) και άλλα ότι μετά από τόσα χρόνια μάλλον θα θέλουν αλλαγή.
Να σας πω ότι ΔΕΝ θέλω να το χαμηλώσω ούτε να το κάνω να κοπανάει παντού. Το να σφίξει λίγο και να δουλεύει ποιοτικότερα είναι ο στόχος (από καινούριο η απόσβεση επαναφοράς ήταν για να κλάμματα...)
Έχετε καμμιά ιδέα? τι ισχύει? έχετε να μου προτείνετε κάτι που να δουλευει με τα καινούρια μαμα αμορτισερ για να μην πετάξω λεφτά?
Χίλια ευχαριστώ και αν χρειαστεί κανένας οτιδήποτε από μοτοσυκλετιστικά μου λέτε! (καταλαβενετε τωρα γιατι μου κανει εντυπωση το "ποτε αλλαγή ελατηρίου")
ευχαριστώ πολύ και καλά χιλιόμετρα σε όλους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 20:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα χιλιόμετρα που έχεις, για νορμάλ χρήση του αυτοκινήτου είναι πολύ λίγα για να χρειάζεσαι αλλαγή ελατηρίου, αυτό ισχύει.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 01:45:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 8V - αναρτήσεις |
|
|
aris_v έγραψε: | Καλησπέρα σε όλους.
Χρειάζομαι την βοήθειά σας:
Έχω ένα 206 1.4 από το 2000 (62.000 χλμ) και οι αναρτήσεις είχαν κουραστεί λίγο (έχει κάτσει/μαλακώσει και γέρνει περισότερο).
Στο service μου πρότειναν την αλλαγή των αμορτισέρ (είχε και προσφορά η peugeot ) οπότε το εκανα.
Το αποτέλεσμα ήταν μηδαμινό.
Από τότε ξεκίνησα να μαζεύω πληροφορίες και ομολογώ ότι έχω μπερδευτεί πολύ. Αλλα αμορτισερομάγαζα επιμένουν ότι δεν αλλάζεις ποτέ τα ελατήρια αν δεν θές να το χαμηλώσεις (μεγάλη έκπληξη και ακατανόητο για εμένα) και άλλα ότι μετά από τόσα χρόνια μάλλον θα θέλουν αλλαγή.
Να σας πω ότι ΔΕΝ θέλω να το χαμηλώσω ούτε να το κάνω να κοπανάει παντού. Το να σφίξει λίγο και να δουλεύει ποιοτικότερα είναι ο στόχος (από καινούριο η απόσβεση επαναφοράς ήταν για να κλάμματα...)
Έχετε καμμιά ιδέα? τι ισχύει? έχετε να μου προτείνετε κάτι που να δουλευει με τα καινούρια μαμα αμορτισερ για να μην πετάξω λεφτά?
Χίλια ευχαριστώ και αν χρειαστεί κανένας οτιδήποτε από μοτοσυκλετιστικά μου λέτε! (καταλαβενετε τωρα γιατι μου κανει εντυπωση το "ποτε αλλαγή ελατηρίου")
ευχαριστώ πολύ και καλά χιλιόμετρα σε όλους |
Εσένα τι σου είπανε για ανάρτηση; Ότι πρέπει να αλλάξεις;
Γενικά, στα πόσα χλμ αλλάζουμε αναρτήσεις; Και αν αλλάξουμε ανάρτηση, πρέπει να αλλαχτούν και τα αμορτισέρ; πχ αν βάλω λίγο πιο σφιχτή. Θεωρητικά τα ελατήρια απ'ότι κατάλαβα, δεν τα αλλάζουμε (εκτός αν θέλουμε χαμήλωμα). Αμορτισέρ κάθε πόσο;
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 03:16:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γενικά τα ελατήρια δε χαλάνε...και το να αλλάξεις ελατήρια δεν συνεπάγεται χαμήλωμα, για παράδειγμα τα ελατήρια από gti αφήνουν το αμάξι στο ίδιο ύψος (περίπου) και είναι πιο σκληρά.
Όσον αφορά τις αναρτήσεις η περίοδος αλλαγής εξαρτάται και από τη χρήση αλλά και τις απαιτήσεις που έχεις από την ανάρτηση σου. Ουκ ολίγοι ειδήμονες από εδώ έχουν ...χόμπυ την αλλαγή αναρτήσεων στα 30000 και λιγότερα χιλιόμετρα!!! Γράφοντας χιλιόμετρα οπότε τα αμορτισέρ χάνουν σταδιακά σε απόδοση και φτάνουν να βρακιάζουν όπως τα μαμίσια δικά μου στα 90000 χλμ! Αφού ξεζούμισα λοιπόν τα θέματα περί αναρτήσεως - στησίματος κλπ από το φόρουμ κατέληξα να βάλω τα Record SP και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής (χωρίς αλλαγή ελατηρίων...προς το παρόν!). Συνιστώ διάβασμα λοιπόν! εντυπώσεις υπάρχουν πολλές, όπως και ειδικότεροι από μενα που θα σε βοηθήσουν!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 04:29:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abaleo έγραψε: | γενικά τα ελατήρια δε χαλάνε...και το να αλλάξεις ελατήρια δεν συνεπάγεται χαμήλωμα, για παράδειγμα τα ελατήρια από gti αφήνουν το αμάξι στο ίδιο ύψος (περίπου) και είναι πιο σκληρά.
Όσον αφορά τις αναρτήσεις η περίοδος αλλαγής εξαρτάται και από τη χρήση αλλά και τις απαιτήσεις που έχεις από την ανάρτηση σου. Ουκ ολίγοι ειδήμονες από εδώ έχουν ...χόμπυ την αλλαγή αναρτήσεων στα 30000 και λιγότερα χιλιόμετρα!!! Γράφοντας χιλιόμετρα οπότε τα αμορτισέρ χάνουν σταδιακά σε απόδοση και φτάνουν να βρακιάζουν όπως τα μαμίσια δικά μου στα 90000 χλμ! Αφού ξεζούμισα λοιπόν τα θέματα περί αναρτήσεως - στησίματος κλπ από το φόρουμ κατέληξα να βάλω τα Record SP και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής (χωρίς αλλαγή ελατηρίων...προς το παρόν!). Συνιστώ διάβασμα λοιπόν! εντυπώσεις υπάρχουν πολλές, όπως και ειδικότεροι από μενα που θα σε βοηθήσουν!  |
Σοβαρά τα ελατήρια από το gti έχουν το ίδιο ύψος και είναι σκληρότερα; Δλδ μπαίνουν αντί των μαμά των δικών μου; (Price???). Εγώ είμαι στα 65.000 χλμ περίπου. Να το ψάχνω για αναρτήσεις-αμορτισέρ κάθε φορά που θα πάω για service πλέον ή νωρίς είναι; Τα record SP είναι αμορτισέρ ε; Προφανώς σου βελτίωσε και πολύ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Μπορεί να τα προτιμήσω κι εγώ σε συνδυασμό με τα μαμίσια ελατήρια (εκτός και αν ταιριάζουν και του gti στο μοντέλο μου). Κανά 250 η τιμή τους; Και βλέπω έχουμε και το ίδιο αυτοκίνητο κτλ. Άρα όπως άλλαξε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου, κατά τον ίδιο τρόπο θα αλλάξει και του δικού μου μάλλον. Κάποιοι μου προτείνανε καλύτερα και αλλαγή ελατηρίων ταυτόχρονα, γιατί ίσως επηρεαστεί το στήσιμό του, αλλά για να σου πηγαίνει εσένα καλά, μάλλον δε θα έχει πρόβλημα μόνο με νέα αμορτισέρ και χωρίς ελατήρια.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 10:07:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα προτεινα τα ελατηρια του 1.6 gti και απο εκει και περα, ή βαζεις τα αμορτισερ του διλιτρου gti ή πας σε record sp.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 10:52:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια ας μην συνεχισουμε αλλο ενα topic με τα ιδια πραγματα παλι...
aris_v, διαβασε πρωτα τα σχετικα topic και μετα ΑΝ εχεις ακομα αποριες τις συζηταμε στο αναλογο θεμα. Μην γραφουμε παλι τα ιδια ξανα και ξανα σε αλλο ενα νεο θεμα.
Αν κανεις το κοπο να ριξεις μια ματια στην Ενοτητα Αναρτηση & Συστημα Διευθηνσης θα δεις οτι ειδη υπαρχουν τα εξης με ΑΜΜΕΣΗ σχεση:
- 206 - Ανάρτηση για 206 1.4
- 206 - Η ανάρτηση του RC στις πιο μικρές εκδόσεις
Συν πολλα αλλα απο τα οποια μπορεις να συλλεξεις πληροφοριες.
Πληροφοριακα τα ελατηρια ΔΕΝ χανουν τις ιδιοτητες τους (δεν χρειαζονται αλλαγη). Χανουν τα χαρακτηριστικα τους μονο μετα απο θερμικη κατεργασια ή ΙΣΩΣ μετα απ αρκετες ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ χλμ.
Το παρον topic ας μην συνεχιστει.
STELIOS
Mod. Team.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|