Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2016, 14:43:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido σορρυ δεν το πιασα απ την αρχη τι εννοουσα με το "προσανατολισμο"...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2016, 18:19:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ Στέφανε, κάτι τέτοιο ψάχνω, δεν είναι ακριβώς αυτή αλλά μοιάζει (κι έχει την ίδια φιλοσοφία - περισσότερο μέταλλο προς τη μια πλευρά, και λιγότερο λάστιχο για μικρότερη ελαστικότητα ΑΦΟΥ ακουμπήσει το λάστιχο στη συγκεκριμένη πλευρά)
Να μια φωτο από την παλιά μαμίσια μου (την ξεσκίσαμε βγάζοντάς τη, οπότε έχει έρθει όλο το λάστιχο παράκεντρα) μαζί με τη VT που έχω τώρα πάνω.
Μάνθο, η αλήθεια είναι πως χρειαζόταν η φωτό του Στέφανου για να είναι ξεκάθαρο!
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2016, 19:25:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορείς να ρωτήσεις την vibra αν έχει μαλακότερης κατασκευής με μικρότερο shore (60 ας πούμε) αν και υποθέτω ότι αυτή που έχεις πάρει είναι shore 70
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Φεβ 2016, 21:57:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | Μπορείς να ρωτήσεις την vibra αν έχει μαλακότερης κατασκευής με μικρότερο shore (60 ας πούμε) αν και υποθέτω ότι αυτή που έχεις πάρει είναι shore 70 |
Ήταν το πρώτο που έκανα Γιώργο, δυστυχώς δε φτιάχνουν.
Παρακάτω το email τους.
Παράθεση: |
Hi Nick,
We only manufacture one version of the mount which is used both for competition and road use. The results on vibration isolation vary depending on what engine and suspension mods you have done, it can also vary from car to car due to natural variations in other parts of the engine balance etc.
The shore hardness is only one of the factors that determine vibration isolation. The rubber formulation (internal damping), shape of the parts etc also has a significant part to play.
It is not possible to get the same level of vibration isolation in a performance part under the same conditions as the OEM part. That is why the OEM part is so soft. The OEM mount can isolate vibration under all conditions, including temperature variation, engine condition and driving style. Any performance part will have to compromise something to reduce movement. We aim to make it as good as possible whilst still achieving acceptable levels of cabin vibration but this is very subjective.
regards
Phil |
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Φεβ 2016, 16:49:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρήκα μια παλιά φωτό από τότε που είχα βάλει το μπλοκέ, όπου φαίνεται και ο σωστός προσανατολισμός της "κόντρας", που είναι με το λιγότερο ελαστικό μέρος προς τα εμπρός, αφού στο ξεκίνημα ο κινητήρας τείνει να περιστραφεί αντίθετα από τους τροχούς, άρα το κάτω μέρος του θέλει να κινηθεί προς τα εμπρός και το επάνω προς τα πίσω, οπότε όλα ΟΚ.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
athanas (Στεφανος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16v
Ένταξη: 17 Μάϊ 2010 Δημοσιεύσεις: 1034 Τόπος: χμμμμμμμ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Φεβ 2016, 19:58:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nικο προχτες εβαλα μαμα κοντρα σε ενα 206 με τα κενα πανω-κατω αρα και τα λαστιχα να ειναι στο μπρος-πισω που κανει το μοτερ...
σαν αισθηση ειναι λιγο πιο σφιχτο χωρις να φερνει κραδασμους μεσα...θα σου προτεινα λοιπον να την βαλεις ετσι εφοσον θελεις να βγαλεις την vibra...
Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί.
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Φεβ 2016, 20:16:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω γιατί δεν το κάνουν έτσι από τη μάνα του Στέφανε.... Κάποιος μηχανικός που είχα ρωτήσει μου είχε πει ότι είναι πιο εύκολο να ξηλωθεί, αλλά δε μου είναι τρομερά προφανές πώς ακριβώς...
Λέω να δοκιμάσω πρώτα 3+3 τρύπες Φ6 ή Φ8 στις δύο πλευρές της VT, να δούμε πόσο βελτιώνεται η κατάσταση από συντονισμούς & μουγκρητό, και βλέπουμε. Έτσι κι αλλιώς αν τη ξεπρεσάρω χαμένη θα πάει, και τώρα που έχει μαλακώσει φαίνεται να μη θέλει πολύ ακόμα για να γίνει "ανεκτή".
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Φεβ 2016, 09:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
posa xlm exeis kanei? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Φεβ 2016, 12:34:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε θυμάμαι στα πόσα την είχα βάλει Παναγιώτη, δεν πρέπει να έχει και τόσο πολλά χλμ (πάντως ήδη στα πρώτα 500-1000 είχε μαλακώσει αισθητά, και όχι επειδή τη συνήθισα). Κι εσύ αυτή δεν είχες?
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Φεβ 2016, 17:47:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nai kbthimamai malakose arketa me to kairo.
sigoura mw 2-3 trypes tha strosei. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Μάρ 2016, 16:41:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δοκιμάζω με 6 μικρές τρύπες (6mm) βάθους 15mm από κάθε πλευρά, που έκανα με κεραμική "σβούρα" στο Dremel (που λιώνει το λάστιχο αντί να το σκίζει όπως το τρυπάνι), οι κραδασμοί/συντονισμοί κοντά στο ρελαντί έχουν σχεδόν εξαφανιστεί (υπάρχει ακόμα ένα "μπάσο" αλλά περισσότερο πωρώνει παρά ενοχλεί) και λογικά θα μαλακώσει λίγο ακόμα - ο χρόνος θα δείξει.
Σε αίσθηση δεν άλλαξε (δεν καταλαβαίνω διαφορά απ' όταν είχε πρωτομπεί η Vibra).
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Μάρ 2016, 12:42:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Δοκιμάζω με 6 μικρές τρύπες (6mm) βάθους 15mm από κάθε πλευρά, που έκανα με κεραμική "σβούρα" στο Dremel (που λιώνει το λάστιχο αντί να το σκίζει όπως το τρυπάνι), οι κραδασμοί/συντονισμοί κοντά στο ρελαντί έχουν σχεδόν εξαφανιστεί (υπάρχει ακόμα ένα "μπάσο" αλλά περισσότερο πωρώνει παρά ενοχλεί) και λογικά θα μαλακώσει λίγο ακόμα - ο χρόνος θα δείξει.
Σε αίσθηση δεν άλλαξε (δεν καταλαβαίνω διαφορά απ' όταν είχε πρωτομπεί η Vibra).
|
Νίκο τι σκληρότητας είναι το λάστιχο που έχει μέσα?
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Μάρ 2016, 14:57:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιώργο όταν τους είχα ρωτήσει ζητώντας ταυτόχρονα να μάθω αν έχουν με λίγο πιο μαλακό λάστιχο, ο Phil μου είχε στείλει την απάντηση που είχα ποστάρει κάπου παραπάνω, χωρίς να αναφέρει σκληρότητα.
Αντιθέτως στην Powerflex ήταν πολύ πρόθυμοι να δώσουν τέτοιες πληροφορίες - μάλιστα για τα 2-piece σινεμπλόκ της αντιστρεπτικής που είχαμε μια ανταλλαγή email χωρίς να τους ρωτήσω καν μου είχαν γράψει ότι το μαύρο compound (εσωτερικό) είναι 95 κσι το μωβ (εξωτερικό) 80 σορ.
Πιθανολογώ "δια της αφής" ότι το "70" που είχες γράψει δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα, αλλά δε μπορώ να το επιβεβαιώσω.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Αύγ 2016, 02:12:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κόντρα της Vibra Technics τέλος για εμένα.
Αν είχα ράβδους αντί συρματόσχοινα για τη μετάδοση της κίνησης του λεβιέ ταχυτήτων στο σασμάν και μου προσέφερε κάτι πιο ουσιαστικό ίσως το ξανασκεφτόμουν...
Ξεπρεσαρίστηκε προσεκτικά (όποιος έχει δυνατό ηχοσύστημα και κάνει κέφι να τη δοκιμάσει είναι διαθέσιμη) και μπήκε μια νέα "φλώρικη" (=μαμά) συν δυο spacers 3mm που έκοψα στο λέηζερ στο σχήμα της πλάτης των bump stops της βάσης του εγκεφάλου για να πάρουν τα κενά που αφήνουν, μειώνοντας λιγάκι τα πέρα-δώθε του μοτέρ στα "άσε-πάτα" χωρίς πρόσθετους κραδασμούς & βουητό.
PS - χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Αύγ 2016, 14:14:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
... = τι ελεγα τοσα χρόνια...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2016, 01:07:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε θυμάμαι, πρέπει να είχα χάσει επεισόδια (ή να φταίει το αλτσχάιμερ)...
Πήγα Ρίο χθες (μόνος) και γύρισα σήμερα (με παρέα).
Είχα ξεχάσει πως είναι η χαλαρή οδήγηση με μουσικούλα.
Θα φάω βρίσιμο για το πόσο χαλαρά πήγαινα, αλλά ας είναι, έγραψε ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης το RC, 6.9 lt/100km στο πήγαινε και 7.2 lt/100km συνολική (πήγαινε-έλα, 450km total). Να έκανε καμιά διαφορά και το Motorcote άραγε? Κάτω από 7.5 σε ταξίδι δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί (να ναι καλά και οι κορίνες και οι νταλίκες από Κιάτο και πέρα!).
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2016, 11:15:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an pas me 80 piso apo ta fortiga gia na pareis to slip stream
mporeis na peseis kai allo |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Αύγ 2016, 12:23:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα! Εγώ το έκανα σε όση ώρα μου έβγαλε το google maps (2μισι πήγαινε, 2μισι έλα). Αν πήγαινα πραγματικά αργά (και στα ανοιχτά κομμάτια) σίγουρα θα έπεφτε κι άλλο. Ή αν είχα μια 6η, με 40kmh/1000rpm.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Αύγ 2016, 14:08:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ααριστα!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Φεβ 2018, 20:30:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα πιάσαμε και περάσαμε τις δυο μπροστινές βάσεις μηχανής της VIBRA (κουκουνάρα και βάση σασμάν) που τις είχα εδώ και κάτι χρόνια χωρίς να τις έχω δοκιμάσει να δω αν έχουν καμιά σχέση με την κόντρα της VIBRA που έβαλα, "σκάλισα" και έβγαλα μετά από μερικούς μήνες.
Οι μαμίσιες βάσεις είχαν ήδη αλλαχτεί μια φορά το 2012, όταν για κάποιο μυστήριο λόγο είχε λυθεί το παξιμάδι της εγκάρσιας βίδας της κόντρας και ο κινητήρας μου, μέχρι να πάρω χαμπάρι τι έγινε και να το διορθώσω προσωρινά, έκανε τραμπάλα επάνω στις άλλες δύο βάσεις, σφαλιαρίζοντας και τρυπώντας το ψυγείο του RC....
To 2o σετ μαμίσιες βάσεις είχε "πατικωθεί" και μαλακώσει αρκετά, είχαν αρχίσει να εμφανίζονται ρωγμές στο ψημένο από τις θερμοκρασίες και τα χρόνια λάστιχο, και το καταλάβαινες ότι κάτι παίζει...
Οπότε ήταν ευκαιρία να δοκιμαστούν οι "δρομίσιες" μπροστινές VIBRA (PUG400M και PSA420M) οι οποίες φαίνονται εξαιρετικά ποιοτικές κατασκευαστικά και όπως απεδείχθη, είναι και μια χαρά από άποψη θορύβου, κραδασμών, συντονισμών, κλπ, κλπ (σχεδόν δεν καταλαβαίνεις διαφορά με τις "ψημένες" μαμίσιες και το λίγο που καταλαβαίνεις δεν είναι ενοχλητικό).
Η μέρα με τη νύχτα με την κόντρα (PUG301B) που είναι rated "competition" και τη δίνουν και για δρόμο αντί να βγάλουν καμιά με πιο μαλακό λάστιχο.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|