Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nikos.koutras (Nikos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 08 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 16:28:03 Θέμα δημοσίευσης: ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ |
|
|
Καλησπερα παιδια,
Πριν υποβαλω την ερωτηση εκανα μια αναζητηση αλλα δε βρηκα κατι. Θα ηθελα να με βοηθησετε σχετικα με ενα προβλημα που αντιμετωπιζω σε ενα 206 1.1 το οποιο οδηγω εδω και 6 μηνες καθως το συγγενικο προσωπο που το ειχε λειπει στο εξωτερικο για διδακτορικο Very happy. Συγκεκριμενα της τελευταιες 2 εβδομαδες οταν ξεκιναω το πρωι το 206 ακουγετε ενας θορυβος απο το κινητηρα σαν σφυριγμα με τον θορυβο αυτο να μεγαλωνει οσο ανεβαινουν οι στροφες οταν ζεσταθει το αμαξι μετα απο κανα 5 λεπτο ο θορυβος σταματαει, αυτο που παρατηρηση ομως ειναι το εξεις αμα το πρωι την ωρα που ακουγετε ο θορυβος πατησω ετσω και ελαχιστα το αμπραγιαζ ο θορυβος χανετε Shocked, εχω τσεκαρει αν ειναι ιμαντας αλλα δεν ακουγετε απο εκει ειναι καθαρα θεμα κινητηρα μηπως φταινε τα λαδια εχω τα ΜΟΤΟΥΛ 8100 5-40 κοντα 9000 χιλ. αλλα σχεδον ολοι στο φορουμ γραφετε οτι ειναι καλα. Με το συγγενη που επικοινωνησα μου ειπε οτι το αμαξι εχει κανει ενα μεγαλο σερβις στα 30000 απο εκει και μετα μονο λαδια φιλτρα του αλλαξα εγω στα 45000 τωρα εχει 54000 ο ιμαντας και αυτος εχει αλλαχτει απο εμενα στα 50000 με εξοδα του συγγενη καθως σφυριζε. Αυτα σας ευχαριστω πολυ για το βημα που μου παρεχετε συγνωμη αν σας κουρασα καλως σας βρηκα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
georgio3gr Μέλος

Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 17:00:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο οταν αλλαξες τον ιμαντα πηγες σε κανενα συνεργειο να δεις αν χαλαρωσε να στον σφιξουν; Σε συνδιασμο το ανωτερω με υγρασια το πρωι σφυριζει συνηθως ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 18:03:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ρουλεμάν του συμπλέκτη είναι και για αυτό σταματάει όταν πατήσεις το πετάλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos.koutras (Nikos) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 08 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 18:16:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Το ρουλεμάν του συμπλέκτη είναι και για αυτό σταματάει όταν πατήσεις το πετάλι. |
Ευχαριστω παιδια για της απαντησεις σας, το ρουλεμαν του συμπλεκτη δηλ. ειναι κατι σημαντικο? Εχω ταξιδι το ΣΚ αν ειναι να μη το μετακινησω το αμαξι μηπως ξερεις απο κοστος ποσο θα μου παει θυμαμαι οτι οταν ειχα παει το αμαξι για αλλαγη λαδιων μου ειχε πει οτι ο συμπλεκτης απομονωνει ψηλα και ισως χρειαστει αλλαγμα αλλα τοτε δεν ειχα φραγκα λες να το εχει επηρεασει αυτο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
georgio3gr Μέλος

Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 17:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ρουλεμαν του συμπλεκτη δεν κοστιζει πολλα σαν ανταλλακτικο... Ομως η εργασια για να αλλαχτει κοστιζει μιας και χρειαζεται ανεβα-κατεβα το σασμαν οποτε με την ευκαιρια αλλαζεται και ο δισκος κομπλε, 85 Ευρω ειχα αγορασει το σετ για ενα 1100 φιλου, συν την εργασια που ειναι στανταρ 100αρικο και πανω οποτε υπολογισε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 18:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα καλο ειναι να μην το αφησεις ετσι γιατι αμα κανει ενα κρακ και σπασει θα εισαι για πολλα εξοδα μετα....Και γενικα προσπαθησε μεχρι να το φτιαξεις (και γενικα οταν οδηγεις) να μην καθεσε με το συμπλεκτη στο πατωμα χωρις λογο....δλδ στην πολη σε φαναρι οταν σταματας μην καθεσε με πατημενο το πεταλι γιατι ολο το φορτιο του βολαν παει πανω στο ρουλεμαν...
Και γενικα το δισκο-πλατο-ρουλεμαν ειναι αλησιδα....φθειρεται ολο μαζι....
Και η φθορα ειναι καθαρα θεμα "κουλαμαρας" του οδηγου....σε γενικες γραμες πρεπει το πεταλι του συμπλεκτη να το χρησιμοποιουμε σωστα....
Με την αλλαγη θα αφηνει πιο χαμηλα πιο ομαλα και το πεταλι θα ελαφρυνη πολλλυυυυυυ.....εδω το δικο μου που ειναι υδραυλικο και η διαφορα ηταν τοση που ειπα στον μηχανικο οτι ειχε ξεχασει να συνδεσι κατι...και συ αυτο θα νιωσεις μολις το φτιαξεις και πας να το παρεις γι ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ....!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Μάϊ 2008, 19:12:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο 406 πάντως το ρουλεμάν έκανε έναν θόρυβο στο αποσυμπλεκτράρισμα από τα 10k χιλιόμετρα. Ο συμπλέκτης έβγαλε 210k χλμ.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|