PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106/206 - Συμπλέκτης
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 23:46:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
sps έγραψε:
Διατηρω καποιες επιφυλαξεις για την αντοχη του omp.
Απο φιλο με 106 grA δεν ειχα ακουσει και τα καλυτερα.


Το κακόμοιρο το δικό μου το μοτέρ είναι σε φάση 3/4 1ου σταδίου. Σιγά το τέρας ροπής. Πάντως για 180άρι βολάν δεν βρήκα κάτι στον κατάλογο της Sachs.


Edit. Τελικά βρήκα τον κατάλογο της ZF και μέσα έχει δίσκο/πλατώ.

Πλατώ: ZF Sachs Race Engineering GmbH Κωδ. 883082 999598


Δίσκος : ZF Sachs Race Engineering GmbH Κωδ. 881861 999751


Ρουλεμάν : ZF Sachs Race Engineering GmbH Κωδ. 023151 826001

Να φανταστώ ότι ρουλεμάν μπορείς να βάλεις κάτι εκτός από αυτό που δίνει η ZF. Και τέλος ποιος φέρνει Sachs Performance στην Ελλάδα?


3rioStooges-Motorsport Team

Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Δεκ 2011, 19:51:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,ρουλεμαν βαζεις οτι θες...

Για τιμες,εγω(το 2004) ειχα παρει το σετ καπου στα 250-300Ε αν θυμαμαι καλα.
Τωρα ποσο θα το ζητανε,μονον αυτοι ξερουν...

Η τρεχουσα τιμη που ξερω παντως ειναι περιπου στα 650Ε. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
z@ck! (Ζαχαριας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

Citroen AX... soon eurofighter !

Ένταξη: 21 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 674
Τόπος: Οπου λαχει ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιαν 2012, 10:33:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπηκα και εγω πλεον στη λιστα για συμπλεκτη..... τα εχει παιξει και στο φασμα που φορτωνει ...πατιναρει σαν τρελο .. Evil
γιωργο οταν μαθεις τιμες, φτιαξε μια λιστουλα να παρουμε και οι αλλοι μια τωρινη γευση....

Παντως οτι και αν διαλεξω, θα ειναι κατι που θα αντεξει λιγο παραπανω την καφριλα μου γιατι με 30.000 χιλ μεσα σε εναμησι χρονο, ο μαμα 180αρης τα επαιξε....
δεν εχει φαγωθει, απλα τα'παιξαν τα ελλατηρια... NodNo


As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιαν 2012, 18:34:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίζει να χρειαστώ δίσκο, οπότε:

-Δίνω μέχρι 150-160 ευρώ το πολύ (αν κρίνω από τιμές Ντίνου που κυμαίνονται κάπου στα 105-130 απ'ότι είδα εδώ).
-Θα'θελα αν υπάρχει κάποιος πιο ενισχυμένος με καλύτερο bite.
-Προτιμώ να τους αλλάζω μετά από αρκετά χλμ, τουλάχιστον 60.000+.
-Η χρήση που του κάνω είναι 75%-25% σε πόλη-ταξίδια.
-Δεν κάνω αγωνιστική οδήγηση, ούτε τρελές απότομες καρφωτές αλλαγές (σπάνια).

Διαβάζοντας εδώ (αλλά και ρωτώντας, αν και δεν πήρα απάντηση), αποκόμισα την εντύπωση ότι οι Valeo τα φτύνουν εύκολα και δεν είναι και ιδιαίτερα ανθεκτικά τα προϊόντα της εταιρείας αν κρίνω από τακάκια κτλ (αν και 1-2 άτομα γράψανε ότι τους κράτησαν για 100.000 χλμ), οι LUK είναι λίγο καλύτεροι και ελαφρώς πιο φτηνοί, αλλά οι καλύτεροι είναι οι Sachs από τις 3 συγκεκριμένες εταιρείες, ακριβότεροι όμως. Για πόση διαφορά μιλάμε και γενικά τι εύρος τιμών υπάρχει;

Λογικά φοράω 4φτερο 180άρη, τι θα προτείνατε βάσει όλων των παραπάνω και αν υπάρχει κανά κατάστημα που ψωνίζετε από Αθήνα για να τον πάρω όσο πλησιάζει ο καιρός ή με αφήσει ξαφνικά; Κυρίως για τη 2η περίπτωση λέω, για να'χουμε το τάχιστο της παραλαβής...

//Ο προηγούμενος που είχα, πρέπει να ήταν Valeo, όπου διαπιστώνω ένα κλακ, 1/5 φορές που πατάω συμπλέκτη. Είχε τοποθετηθεί πριν 30.000 χλμ το πολύ, οπότε μπορεί να είναι και ρουλεμάν απ'ότι διάβασα.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιούλ 2012, 14:43:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από αλλαγή δίσκου-πλατώ-ρουλεμάν (Στις 83000χλμ) με ενα σετ της Valeo, ενώ όλα ήταν οκ, από χτες, ειδικά όταν ζεσταθεί το σασμάν, η 1η μπαίνει με δυσκολία ενώ η όπισθεν γρατζουνάει άσχημα και φοβασαι να την κουμπώσεις. Οι υπόλοιπες εν κινήσει ειδικά μπαίνουν άνετα.
Οταν είναι κρύο η όπισθεν κουμπώνει μια χαρά ενώ η πρώτη και μερικές ακόμη ταχύτητες κομπλάρουν(η 1η αρνείται πεισματικά να μπει σε κάποιες περιπτώσεις, κι όταν μπει, μπαίνει δύσκολα).

Εχει αλλαχτεί και ντίζα με γνήσια της Peugeot (33ευρώ) και βαλβολίνες Amsoil MTG γιατί είχαν ρινίσματα.

Τις βαλβολίνες τις είχα από καιρό πριν αλλάξω δίσκο και ήταν μια χαρά. Τώρα έχουν μπει φρέσκιες.

Τι μπορεί να είναι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 17:21:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά ήταν το δίχαλο που πιέζει το ρουλεμάν του δίσκου-πλατώ για να αλλάξεις ταχύτητα. Είχε ραγίσει αρκετά το ένα από τα δύο σιδεράκια που έχει.

Αλλάχτηκε με καινούριο γνήσιο (60 ευρώ), νέες βαλβολίνες Amsoil MTG και προστέθηκε και Motorkote.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nido (Νίκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 2.0 RC (2005)

Ένταξη: 10 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 662

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 04:27:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τους STARCO τους έχει δοκιμάσει κανείς?
http://starco-clutch.com/clutches_lines.php?lang=en

Εγώ μέχρι τώρα αγνοούσα τηην ύπαρξή τους...


Και μια ενδιαφέρουσα σελίδα με κάποια πράγματα που πρέπει να έχουμε υπόψη μας επιλέγοντας υλικά τριβής:
http://www.uucmotorwerks.com/clutch/


Curse Of The Traveller
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Σελίδα 8 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,116s (PHP: 68% - SQL: 32%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on