Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
iceage (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Τον τελευταίο καιρό με 309
Ένταξη: 05 Αύγ 2004 Δημοσιεύσεις: 1165 Τόπος: Serres mode
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Δεκ 2011, 23:46:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
iceage έγραψε: | sps έγραψε: | Διατηρω καποιες επιφυλαξεις για την αντοχη του omp.
Απο φιλο με 106 grA δεν ειχα ακουσει και τα καλυτερα. |
Το κακόμοιρο το δικό μου το μοτέρ είναι σε φάση 3/4 1ου σταδίου. Σιγά το τέρας ροπής. Πάντως για 180άρι βολάν δεν βρήκα κάτι στον κατάλογο της Sachs. |
Edit. Τελικά βρήκα τον κατάλογο της ZF και μέσα έχει δίσκο/πλατώ.
Πλατώ: ZF Sachs Race Engineering GmbH Κωδ. 883082 999598
Δίσκος : ZF Sachs Race Engineering GmbH Κωδ. 881861 999751
Ρουλεμάν : ZF Sachs Race Engineering GmbH Κωδ. 023151 826001
Να φανταστώ ότι ρουλεμάν μπορείς να βάλεις κάτι εκτός από αυτό που δίνει η ZF. Και τέλος ποιος φέρνει Sachs Performance στην Ελλάδα?
3rioStooges-Motorsport Team
Ιδρυτής Συμφωνικής Ορχήστρας Βορείων Προαστίων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 31 Δεκ 2011, 19:51:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι,ρουλεμαν βαζεις οτι θες...
Για τιμες,εγω(το 2004) ειχα παρει το σετ καπου στα 250-300Ε αν θυμαμαι καλα.
Τωρα ποσο θα το ζητανε,μονον αυτοι ξερουν...
Η τρεχουσα τιμη που ξερω παντως ειναι περιπου στα 650Ε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιαν 2012, 10:33:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπηκα και εγω πλεον στη λιστα για συμπλεκτη..... τα εχει παιξει και στο φασμα που φορτωνει ...πατιναρει σαν τρελο ..
γιωργο οταν μαθεις τιμες, φτιαξε μια λιστουλα να παρουμε και οι αλλοι μια τωρινη γευση....
Παντως οτι και αν διαλεξω, θα ειναι κατι που θα αντεξει λιγο παραπανω την καφριλα μου γιατι με 30.000 χιλ μεσα σε εναμησι χρονο, ο μαμα 180αρης τα επαιξε....
δεν εχει φαγωθει, απλα τα'παιξαν τα ελλατηρια...
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιαν 2012, 18:34:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίζει να χρειαστώ δίσκο, οπότε:
-Δίνω μέχρι 150-160 ευρώ το πολύ (αν κρίνω από τιμές Ντίνου που κυμαίνονται κάπου στα 105-130 απ'ότι είδα εδώ).
-Θα'θελα αν υπάρχει κάποιος πιο ενισχυμένος με καλύτερο bite.
-Προτιμώ να τους αλλάζω μετά από αρκετά χλμ, τουλάχιστον 60.000+.
-Η χρήση που του κάνω είναι 75%-25% σε πόλη-ταξίδια.
-Δεν κάνω αγωνιστική οδήγηση, ούτε τρελές απότομες καρφωτές αλλαγές (σπάνια).
Διαβάζοντας εδώ (αλλά και ρωτώντας, αν και δεν πήρα απάντηση), αποκόμισα την εντύπωση ότι οι Valeo τα φτύνουν εύκολα και δεν είναι και ιδιαίτερα ανθεκτικά τα προϊόντα της εταιρείας αν κρίνω από τακάκια κτλ (αν και 1-2 άτομα γράψανε ότι τους κράτησαν για 100.000 χλμ), οι LUK είναι λίγο καλύτεροι και ελαφρώς πιο φτηνοί, αλλά οι καλύτεροι είναι οι Sachs από τις 3 συγκεκριμένες εταιρείες, ακριβότεροι όμως. Για πόση διαφορά μιλάμε και γενικά τι εύρος τιμών υπάρχει;
Λογικά φοράω 4φτερο 180άρη, τι θα προτείνατε βάσει όλων των παραπάνω και αν υπάρχει κανά κατάστημα που ψωνίζετε από Αθήνα για να τον πάρω όσο πλησιάζει ο καιρός ή με αφήσει ξαφνικά; Κυρίως για τη 2η περίπτωση λέω, για να'χουμε το τάχιστο της παραλαβής...
//Ο προηγούμενος που είχα, πρέπει να ήταν Valeo, όπου διαπιστώνω ένα κλακ, 1/5 φορές που πατάω συμπλέκτη. Είχε τοποθετηθεί πριν 30.000 χλμ το πολύ, οπότε μπορεί να είναι και ρουλεμάν απ'ότι διάβασα.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Ιούλ 2012, 14:43:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από αλλαγή δίσκου-πλατώ-ρουλεμάν (Στις 83000χλμ) με ενα σετ της Valeo, ενώ όλα ήταν οκ, από χτες, ειδικά όταν ζεσταθεί το σασμάν, η 1η μπαίνει με δυσκολία ενώ η όπισθεν γρατζουνάει άσχημα και φοβασαι να την κουμπώσεις. Οι υπόλοιπες εν κινήσει ειδικά μπαίνουν άνετα.
Οταν είναι κρύο η όπισθεν κουμπώνει μια χαρά ενώ η πρώτη και μερικές ακόμη ταχύτητες κομπλάρουν(η 1η αρνείται πεισματικά να μπει σε κάποιες περιπτώσεις, κι όταν μπει, μπαίνει δύσκολα).
Εχει αλλαχτεί και ντίζα με γνήσια της Peugeot (33ευρώ) και βαλβολίνες Amsoil MTG γιατί είχαν ρινίσματα.
Τις βαλβολίνες τις είχα από καιρό πριν αλλάξω δίσκο και ήταν μια χαρά. Τώρα έχουν μπει φρέσκιες.
Τι μπορεί να είναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 17:21:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά ήταν το δίχαλο που πιέζει το ρουλεμάν του δίσκου-πλατώ για να αλλάξεις ταχύτητα. Είχε ραγίσει αρκετά το ένα από τα δύο σιδεράκια που έχει.
Αλλάχτηκε με καινούριο γνήσιο (60 ευρώ), νέες βαλβολίνες Amsoil MTG και προστέθηκε και Motorkote. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|