PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Εξατμιση για 207 RC
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 04:46:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jim_207GT έγραψε:
Φιλε mechanic η εξατμιση που αναφερεις ποιο πανω ειναι για μαμα συνδυασμο η και με προγραμμα ? Το ρωταω αυτο γιατι δεν ξερω αν θα τα καταφερνει σε μοτερ με πολα αλογα πρωτου σταδιου αφου πλεον τα rc με το γνωστο Φ.Π.Ε και FMIC φτανουν ευκολα τα 240 με 38 κιλα ροπη αλλα ακομη και τα rallye και gt φτανουνε ευκολα τα 220 με 35 κιλα ροπη !



Κοιτα θελει λιγο κουβεντα για να σου αναλυσω το "γιατι" πρεπει να προτιμησεις μια εξατμιση Α σε σχεση με μια αλλη Β.
χωρις πολλα λογια ομως παιζει το εξης...

Αν αφησουμε λιγο το οικονομικο θεμα στην ακρη, value for money κτλ
και επικεντρωθουμε καθαρα και μονο στο θεμα αποδωση και θορυβος/ηχος κτλ...
Τα ΤΗΡ πρεπει να αντιμετωπιζωνται οπως ενα ατμοσφαιρικο μοτερ με μεγαλο οβερλαπ.
φερνω παραδειγμα χαρην ευκολιας...
χοντα Σ2000 βαλε 100αρα τελιως ελευθερη εξατμιση και καντο μια βολτα
(εκτος απο το θορυβο) πες μου μετα εντυπωσεις και κανε και ενα ανοιγμα με ενα που εχει την καραμαμα επανω.

Αυτο που θελω να πω οτι bigger is not always better
και δυστηχως στα ΤΗΡ ισχυει αυτο σε μεγαλο βαθμο.
Οπως επισης μια καλοφτιαγμενη (λεγωντας καλοφτιαγμενη δεν εννοουμε γυαλιστερη εξατμιση κολημενη σαν λεγκο κατασκευη με καμια 12αρια εσωτερικα κορδονια)
αλλα μια σωστη ροηκα εξατμιση ακομα και 54αρα να ειναι θα αποδιδει παντου καλυτερα σε σχεση με μια κακοφτιαγμενη 63αρα με μεσαιο και τελικο.


Τωρα αν μιλησουμε για τερματισμενη τουρμπηνα ΡΨ
(οι εξατμισεις ειναι αγωγοι αεριων, και η ογκομετρια τους παει αναλογως την παροχη, στην προκειμενη τουρμπηνα)
Μια 60αρα ειναι υπερ-αρκετη Exclamation
Αλλα οχι-οχι-οχι-οχι σαν αυτες που συνηθως βλεπουμε να φτιαχνουν οι εξατμισαδες.

Δεν ειναι λιγες οι φορες που σε καποια παιδια εχω γραψει "βηβλιο" πως να κανουν την εξατμιση τους,
και αυτο που λεγαμε, με αυτο/αυτα που βλεπω στην πραξη δεν εχουν καμια σχεση, η εχουν λιγη ελαχιστη...
(για αυτο και εχω παψει να ασχολουμαι, δεν αξιζει να χανω τσαμπα το χρονο μου)


Και επειτα το θεμα θορυβου, μην το φοβαστε.
Συνηθως κανουν θορυβο γιατι πολυ απλα τα υλικα κατασκευης ειναι για το φρουτσο.
Αν θελετε μια σωστη εξατμιση προμηθευτειτε επωνυμα υλικα
και πηγαιντε να σας τα περασουν, σωστα χωρις δοντια και αλλες σαχλαμαρες.
Και για να σας λυσω την απορια τι εννοω...

Για καθε αποκολιση ροης (η οποια ανετα προκαλειται απο ενα "εσωτερικο κορδονι κολησης) εχετε 15% με 20% μειωση της διαμετρου.
Και μαντεψτε "που" μετα τις 5000.
Για καθε αχρηστη και κακη γωνια εχετε απο 30% μεχρι και 40% μειωση διαμετρου (μιλαω για αυτες με τις κακο-κολημενες γωνιες)
Και δεν μιλαμε για λαθος επιλογης μεσαιου/τελικου/καταλυτη κτλ κτλ...

το αποτελεσμα?
χαμηλα που χρειαζεται back pressure (to giati ειναι αλλη ιστορια)
η εξατμιση ειναι αδεια...
Ψηλα που θελεις σταδιακα να σβηνει και να μειωνεται
εκει το ανεβαζεις και απο ενα σημειο και επειτα (συνηθως μετα τις 5000 αν μιλαμε για ΤΗΡ) "κλειδωνεις" και τη ροη με ενα σωρο αρνητικα αποτελεσματα, σε αποδωση/καταναλωση/αξιοπηστια κινητηρα.

(κλειδωμα ροης ειναι οταν η ταχυτητα του διερχομενου αεριου σε κλειστο αγωγο υπερβει την μεγιστη παροχη αυτου)
με αλλα λογια υπολογιστε οτι σε καθε κολημα ειναι σαν να εχεις στενωση κατα 15%-20% της εσωτερικης διαμετρου
γωνιες, κακη επιλογη καταλυτη, δοντια κτλ...
Οποτε παρατηρηστε λιγο την εξατμιση και θα δειτε οτι μια τυπικη 63αρα μονο 63αρα δεν ειναι μετα τις 5000 στροφες.

Ενω μια καλη και σωστη 54αρα υπο καποιες προυποθεσεις
(οχι βαση αυτων που λενε οι κατσαρολαδες ομως)
μπορει να αποδωσει καλυτερα ψηλα...

Προσφατα σε εξωμοιωτη που φτιαξανε οι βοηθοι μου
(τους εχωσα για τα καλα Laughing )
εφτιαξα ενα μοντελο εξατμισης που στο οριο του μοτερ οχι μονο δεν εχει back pressure αλλα ειχε -0,3 κενο Exclamation
Ξερετε τι σημαινει αυτο?

Οτι χαμηλα εχει αντισταση που τη θελουμε, οσο οι στροφες ανεβαινουν πεφτει στο μηδεν και ψηλα κανει κενο.
Αυτο δεν ειναι καμια φοβερη ιδεα...
υπαρχει απο τον καιρο που βγηκαν οι λασπες Laughing
Αλλα εγω εψαχνα απλα τον τροπο να γινει εφαρμοσιμη στα αμαξια μας και οντως ειδα οτι γινεται.
Οπως παλαιοτερα με που επαιζα με μικρες αλλα προφυσιατες διαμετρους.

Οποτε μην μασατε οτι σας ταίζουν, ειναι κριμα ρε παιδια Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim_207GT (Jim)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 12 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 157

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 19:01:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην ευχαριστω για την απαντηση σου ησουν παρα πολυ κατατοπιστικος ! Απλως παρατηρησα οτι ανα τον κοσμο ολες η μεγαλες εταιριες κατασκευης εξατμισεων χρησιμοποιουν 63.5 για αυτο και ολη η συζητηση ακομη και η supersprint για τον κινητηρα με τα 200 αλογα σου δεινει και 65αρα διασταση σαν επιλογη !


207 GT με τρελή πίεση!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2012, 19:46:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιζει ρολο το σασι του αυτοκινητου,
για το ηδιο ΤΗΡ μοτερ, με ηδιο σεταπ, ηδια αποδοση
αλλη διαμετρο θα χρησιμοποιησουμε στο σασι πχ του 207
αλλη στου 308 (λεγε με και RCZ) και αλλη στου 5008.




ασχετο/σχετικο
Οι μεγαλες και επωνυμες εταιριες ειναι αναγκασμενες να κανουν παραδοχες
αντιστοιχες (λιγως πολυ) του κατασκευαστη για αυτο και καποιες φορες οι προτασεις τους δεν ειναι και οτι το καλυτερο.
Χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι καλες φυσικα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teorc (teo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 rc

Ένταξη: 20 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Ιαν 2013, 19:34:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΚΑΤΆ ΑΡΧΉΝ ΣΥΓΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΆΛΑΙΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΙΝ ΜΕ ΜΙΚΡΑ.ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ DOWNPIPE ΑΠΟ ΡΨ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Ο ΠΡΟΚΑΤΑΛΙΤΗΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΑΞΕΙΖΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ? ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΤΜΠΑΚ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ 1ΣΤΑΔΙΟ... ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΓΝΏΜΗ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 14 Ιαν 2013, 15:00:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τεο, εσυ τι αμαξι εχεις? Εχω την εντυπωση πως πιο οικονομικο θα σου ερθει αν πας σε ενα μαστορα να σου αφαιρεσει τον δικο σου προκαταλυτη απο το να παρεις ολοκληρο downpipe. Ο δικος σου καταλυτης ποσα χιλιομετρα εχει και ποσα εχει αυτο που πας να αγορασεις? Ποσο το αγοραζεις αν επιτρεπεται?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teorc (teo)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 rc

Ένταξη: 20 Δεκ 2010
Δημοσιεύσεις: 34

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Ιαν 2013, 21:22:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

207 rc εχω με 23000 χλμ απλα το παιδι το δινει γυρο στο 100ρικο. το τηεμα ειναι αν τηα ειμαι κομπλε με αυτο το downpipe και με 63.5 catback για 1 σταδιο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
N207r (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye f/l

Ένταξη: 21 Νοέ 2010
Δημοσιεύσεις: 567
Τόπος: Xylokastro

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2013, 15:40:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αντι αυτου μπορεις να φτιαξεις ενα νεο d/p με το μαμα πλακακι 63.5 η 70ρι κ να βαλεις το μαμα κατ χωρις προκαταλ. στο κατω μερος τις εξατμισης.. θα εχεις πολυ καλητερη ροη κ με ελαχηστα λευτα παραπανω..


1 stage..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Rallyes (Nikos)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Μάρ 2013
Δημοσιεύσεις: 144
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2014, 00:38:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα, εχω ενα peugeot 207 Rallye 150 αλογα...αυτη τη στιγμη δεν το χω πειραξει καθολου ειμαι μαμα...εχω 6000 χιλιομετρα και θελω να βαλω εξατμιση για να ακουω πιο ωραιο, μπασο και δυνατοτερο ηχο χωρις να εχω καμια απολυτως μειωση σε αποδοση...αν εχω και αυξηση σε αποδοση δεν θα με χαλαγε καθολου.... αυτο που με νοιαζει ομως ειναι ηχος τουμπανο και αποδοση στην χειροτερη οπως εχω τωρα (καθολου μειωση της δηλαδη...)
αυτο μου ακουγεται κα@@λα http://www.youtube.com/watch?v=wmHA_73HdRY

και σε λιγο λιγοτερο απο αυτο θα μαρεσε παλι....
εχω διαβασει αρκετες απο τις σελιδες εδω αλλα τα εχω μπερδεψει αρκετα μεσα μου και δεν ξερω τι ειναι πιο value for money και καλο για το αμαξι μου......να σημειωσω αν βοηθαει καπου, οτι αμεσα δεν με ενδιαφερει να βαλω προγραμμα και αν εβαζα ποτε θα εβαζα πρωτο σταδιο το πολυ μεχρι 190-200 αλογα δηλαδη...αλλα προς το παρον και για πολυ καιρο δεν με ενδιαφερει καθολου και δυσκολα θα εβαζα γενικα....
περιμενω τις απαντησεις σας και ευχαριστω προκαταβολικα!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Rallyes (Nikos)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Μάρ 2013
Δημοσιεύσεις: 144
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2014, 10:17:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τιποτα??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
Σελίδα 36 από 36

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2442s (PHP: 50% - SQL: 50%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on