Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Μάρκα εξάτμισης |
Devil |
|
5% |
[ 6 ] |
Janspeed |
|
0% |
[ 0 ] |
L&W |
|
1% |
[ 2 ] |
Magnex |
|
0% |
[ 1 ] |
Remus |
|
3% |
[ 4 ] |
Sebring |
|
8% |
[ 9 ] |
Supersprint |
|
9% |
[ 10 ] |
Festus |
|
3% |
[ 4 ] |
Powerfull |
|
5% |
[ 6 ] |
Χειροποίητη |
|
21% |
[ 23 ] |
Εργοστασιακή |
|
31% |
[ 34 ] |
Κάποια άλλη... |
|
7% |
[ 8 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 107 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Hannibal_Jr Νέος χρήστης
Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 15:46:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Αυτό που λές είναι πολύ σοβαρό Hannibal! Πήγαινε σε παρακαλώ να μετρήσεις τι σου προσφαίρει η αφαίρεση καταλύτη και πήγαινε να μετρήσεις και τι σου προκαλεί!
Μην ξεχνάς ότι συνέχεια πιο κοντά στο αυτοκίνητο είσαι εσύ!
Και αν δεν σε νοιάζει η ζωή σου σκέψου λίγο και την ζωή των άλλων!
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο ! ! ! |
Ε????????? Τι εκανα? Τι λετε ρε παιδια? τι πως που?
Ρε τασο κανεις λεσ και ειμαι ο μοναδικος που δεν φοραω καταλυτη....?
Μου προσφερει αλογα και συμπιεση στην τελικη. Και αν σας ενοχλει το οτι δεν εχω καταλυτη και τα καυσαερια τα δικα μου ενω τα φορτηγα η νταλικες τα λεωφορεια και τα ταξι που βγαζουν ντουμανια δεν σας ενοχλουνε τοτε τι να πω? Να πας να βαλω εναν.
Εγω μπορει να μην εχω καταλυτη αλλα καρτα καυσαεριων βγαζω και μαλιστα κανονικη και οχι μουφα!!!!!!!!!!!!!
Με στενοχωρησατε παλι
Υ.Γ. Η βενζινη που βαζω ειναι SUPER και ενα μπουκαλακι βελτιωτικο βενζινης της NOS.
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 16:03:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hannibal_Jr έγραψε: | Η βενζινη που βαζω ειναι SUPER και ενα μπουκαλακι βελτιωτικο βενζινης της NOS. |
Ετσι συγχωρήσε....
Η χρήση κανονικής (και όχι αμόλυβδης) βενζίνης έχει μεν επιπλέον ρύπους αλλά όχι τοξικές ουσίες
Πάντως το ξαναλέω: (όχι για σένα αφού ξεκαθαρίστηκε ότι βάζεις μολυβδούχα βενζίνη)
ΟΠΟΙΟΣ ΒΑΖΕΙ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ!!!!!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 16:19:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χχχχχχμμμμμμ μια ερώτηση μόνο.....
ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ??????
Ως γνωστό οι αντλίες που έχουν Μολυβδούχα βενζίνη έχουν πιο χοντρό λαιμό που δεν μπαίνει στα αυτοκίνητα που βάζουν αμόλυβδη...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 17:30:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι άλλα νέα από το μέτωπο ... των εξατμίσεων ...
Σήμερα έκανα μία βόλτα στην αντιπροσωπεία BOSAL .... Λεωφ. Αθηνών ....
Ήμουν περίεργος να δω από κοντά τις Αγγλικές βελτιωτικές εξατμίσεις και καταλύτες Grapnel και Brospeed .... που υπόσχονται πολλά .... ισχύει όμως ? ?
Υπάρχουν έτοιμα ΚΙΤ για κάποια μοντέλα από ΚΑΙ χταπόδι και κάτω ...
Δυστυχώς δεν υπάρχουν για το 206 αλλά ούτε και για το δικό μου ...
Τα ΚΙΤ κοστίζουν περί τα 350euro (χταπόδι, σωλήνες, μεσαίο, τελικό) και στην τιμή περιλαμβάνεται ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ!...!
Η αύξηση κυμαίνεται ανάλογα από 7 έως και 10 άλογα ....
Η αντιπροσωπεία διαθέτει συνεργείο εξατμίσεων και δυναμόμετρο...
Για τα δικά μας υπάρχουν τελικά καζανάκια με όλες τις απολήξεις φουλ ανοξείδωτα σε δύο τύπους:
1. Eλευθερο με αρκετό θόρυβο ... τιμή από 75 έως 150euro ...
2. Ελευθερο με λιγότερο θόρυβο ... τιμή από 100 έως 170euro ...
και υπόσχονται αρκετή παραπάνω ροπή σε όλο το εύρος, πολύ λιγότερο βάρος και κυρίως αντοχή στο χρόνο ...
Η διαφορά στους δύο τύπους καζανιών είναι στο υλικό που έχουν στο εσωτερικό τους ... για ηχομόνωση ...
Το κυριότερο? 5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ... για οποιοδήποτε πρόβλημα απ'ευθείας αλλαγή ... με καινούρια ...
Συμπέρασμα! Τα λεφτά σε σχέση με μία γνήσια π.χ. Remus είναι πάνω από την μισή τιμή...
Μία Remus έχει από την αντιπροσωπεία περί τις 110.000δρχ ...
Νομίζω ότι τα 150 και τα 170 euro της Brospeed είναι δέλεαρ ... για κάτι αναλώσιμο στο χρόνο ...
Εθεσα και 3 καυτά ερωτήματα στο παληκάρι εκεί ...
1. Και γιατί είναι τόσο φτηνές ?
2. Και ποια η διαφορά με μία Remus των 300euro ?
3. Αξίζει να αλαχθεί και το μεσαίο ?
Aπάντηση:
1. Γιατί οι Brospped ενώ είναι Αγγλικές, έρχονται εισαγωγή από το εργοστάσιο Νότιας Αφρικής ... που το κόστος παραγωγής είναι ιδιαίτερα μικρό ...
2. Καμιά ... απλά η Remus έχει το όνομα και άλλος την χάρη...
3. Οχι! Γιατί ήδη τα Brospeed είναι ελεύθερα και το μεσαίο δίνει το απαραίτητο backpressure ... (Εδώ επιβεβαιώθηκε και ο Sidobre ... ) το μεσαίο είναι κυρίως απομονωτής φλογών ... και όλα τα καινούρια εργοστασιακά μεσαία είναι ελεύθερα .... μετά τις 30.000χιλιόμετρα αρχίζουν και τα φτύνουν ... (Πεζομανιακέ σου λέει κάτι αυτό?)
Προσωπικά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά ... για ένα EXTREME τελικό με μόνο 150ευρό... και 5 χρονάκια εγγύηση ...
Και κάτι από το επίσημο site:
http://www.bosal.co.za/brospeed/index.html
Of all the performance exhaust system manufacturers, Bosal Brospeed stands alone in terms of technological resources and development expertise, to give the true performance you expect. Each Bosal Brospeed performance exhaust system gives horsepower not hype. This is evident in our growing export markets into USA, Australia, UK, Europe and Greece.
Thats because we are part of the Bosal Group - world leader in exhaust technology. Bosal designs and produces original equipment exhaust systems for the worlds leading car manufacturers including Jaguar, Audi, Volkswagen, Saab, Rover, Opel, Renault, General Motors, Ford, Mazda, Nissan, Mitsubishi, and more. In addition to supplying car manufacturers with original equipment and dealer replacement exhaust products, Bosal also develops high performance systems for manufacturers to be fitted as standard and as special edition vehicles for Toyota, Subaru, Mazda, Nissan, Isuzu, Hyundai and Daewoo. Brospeed exhaust systems are also fitted as standard on racing vehicles in the USA, Greece and South Africa. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 19:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | Θα την βάλω την άλλη βδομάδα!Να δω και πως πηγαίνει στο αμάξι μου.
Δεν πιστεύω να χρειάστηκε τίποτα κόψιμο ο προφυλαχτήρας?
Από τιμή πολύ καλή... |
Οχι δεν το εκανα τιποτα!Ειναι πολυ καλη και εφαρμοζει πισω τελεια!Σχεδον 2-3χιλιοστα αφηνει κενο!Η τρυπα του ΧΤ τουλαχιστον ειναι 105χιλιοστα και η εξατμιση 102χιλιοστα!
sps έγραψε: | Μαλλον η remus με τα 170 ευρω θα ανηκει στην κατηγορια (α) που περιγραφει παραπανω ο vini. |
Δεν ξερω sps αλλα απο αυτον που το πηρα ειναι φιλος και μου ειπε πως εχει εγγυηση 5 χρονια( )περιπου!Δεν ξερω και εγω σταντναρ!Και μου ειπε πως δεν θα εχω προβλημα στο ΚΤΕΟ και τα τιαφτα!Τωρα δεν ξερω υπαρχει κανας τροπος να το τσεκαρω??
Η τιμη της εξατμισης που εγραψα παραπανω ειναι φιλικη!Η κανονικη της τιμη ειναι 190-200ευρο!Οποιος ενδοιαφερετε παντως μπορω να μεσολαβησω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hannibal_Jr Νέος χρήστης
Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 19:45:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Χχχχχχμμμμμμ μια ερώτηση μόνο.....
ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ??????
Ως γνωστό οι αντλίες που έχουν Μολυβδούχα βενζίνη έχουν πιο χοντρό λαιμό που δεν μπαίνει στα αυτοκίνητα που βάζουν αμόλυβδη... |
Αυτο ειναι ενα απο τα πακετα της μοντας. Βαζουμε σιγα σιγα κρατοντας το πορτακι της εσωτερικης ταπας ανοικτο η χρησημοποιω χωνι.......
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 21:23:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τη super παει καλυτερα απ'οτι με αμολυβδη? Ειχα ακουσει αλλη μια παρομοια περιπτωση και μου λεγε ο τυπος που το κανε οτι πεταγε.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2003, 23:48:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Kαι άλλα νέα από το μέτωπο ... των εξατμίσεων ...
Σήμερα έκανα μία βόλτα στην αντιπροσωπεία BOSAL .... Λεωφ. Αθηνών ....
Ήμουν περίεργος να δω από κοντά τις Αγγλικές βελτιωτικές εξατμίσεις και καταλύτες Grapnel και Brospeed .... που υπόσχονται πολλά .... ισχύει όμως ? ?
Υπάρχουν έτοιμα ΚΙΤ για κάποια μοντέλα από ΚΑΙ χταπόδι και κάτω ...
Δυστυχώς δεν υπάρχουν για το 206 αλλά ούτε και για το δικό μου ...
Τα ΚΙΤ κοστίζουν περί τα 350euro (χταπόδι, σωλήνες, μεσαίο, τελικό) και στην τιμή περιλαμβάνεται ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ!...!
Η αύξηση κυμαίνεται ανάλογα από 7 έως και 10 άλογα ....
Η αντιπροσωπεία διαθέτει συνεργείο εξατμίσεων και δυναμόμετρο...
Για τα δικά μας υπάρχουν τελικά καζανάκια με όλες τις απολήξεις φουλ ανοξείδωτα σε δύο τύπους:
1. Eλευθερο με αρκετό θόρυβο ... τιμή από 75 έως 150euro ...
2. Ελευθερο με λιγότερο θόρυβο ... τιμή από 100 έως 170euro ...
και υπόσχονται αρκετή παραπάνω ροπή σε όλο το εύρος, πολύ λιγότερο βάρος και κυρίως αντοχή στο χρόνο ...
Η διαφορά στους δύο τύπους καζανιών είναι στο υλικό που έχουν στο εσωτερικό τους ... για ηχομόνωση ...
Το κυριότερο? 5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ... για οποιοδήποτε πρόβλημα απ'ευθείας αλλαγή ... με καινούρια ...
Συμπέρασμα! Τα λεφτά σε σχέση με μία γνήσια π.χ. Remus είναι πάνω από την μισή τιμή...
Μία Remus έχει από την αντιπροσωπεία περί τις 110.000δρχ ...
Νομίζω ότι τα 150 και τα 170 euro της Brospeed είναι δέλεαρ ... για κάτι αναλώσιμο στο χρόνο ...
Εθεσα και 3 καυτά ερωτήματα στο παληκάρι εκεί ...
1. Και γιατί είναι τόσο φτηνές ?
2. Και ποια η διαφορά με μία Remus των 300euro ?
3. Αξίζει να αλαχθεί και το μεσαίο ?
Aπάντηση:
1. Γιατί οι Brospped ενώ είναι Αγγλικές, έρχονται εισαγωγή από το εργοστάσιο Νότιας Αφρικής ... που το κόστος παραγωγής είναι ιδιαίτερα μικρό ...
2. Καμιά ... απλά η Remus έχει το όνομα και άλλος την χάρη...
3. Οχι! Γιατί ήδη τα Brospeed είναι ελεύθερα και το μεσαίο δίνει το απαραίτητο backpressure ... (Εδώ επιβεβαιώθηκε και ο Sidobre ... ) το μεσαίο είναι κυρίως απομονωτής φλογών ... και όλα τα καινούρια εργοστασιακά μεσαία είναι ελεύθερα .... μετά τις 30.000χιλιόμετρα αρχίζουν και τα φτύνουν ... (Πεζομανιακέ σου λέει κάτι αυτό?)
Προσωπικά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά ... για ένα EXTREME τελικό με μόνο 150ευρό... και 5 χρονάκια εγγύηση ... |
Σου αξίζουν συγχαρητήρια και μπράβο...
Χωρια το τρέξιμο μπαίνεις στο κόπο και μας ενημερώνεις!
Μπράβο Νικόλα! Σε ευχαριστούμε!
Μου φαίνεται πως πρέπει να πάμε και εμείς καμία βολτίτσα να δούμε τι παίζει...
Λεωφόρο Αθηνών είπες ε; Ρε παιδιά που πέφτει αυτή η λεωφόρος;
Μή με πάρετε με τις σοβαρά το λέω οτι δεν ξέρω
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 01:13:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Λεωφόρο Αθηνών είπες ε; Ρε παιδιά που πέφτει αυτή η λεωφόρος;
Μή με πάρετε με τις σοβαρά το λέω οτι δεν ξέρω |
Μήπως κατά Καβάλα μεριά?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hannibal_Jr Νέος χρήστης
Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 02:22:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Με τη super παει καλυτερα απ'οτι με αμολυβδη? Ειχα ακουσει αλλη μια παρομοια περιπτωση και μου λεγε ο τυπος που το κανε οτι πεταγε.. |
Η super ειναι πιο ίγα οκτανια απο την αμολυβδη αλλα με το βελτιωτικο γινεται παραπανω. Καποιες φορες βεβαια βαζω βενζινη απο τα αγωνιστικα του POWER BOOST TUNING και παει πολυ καλυτερα ,αλλα τοτε τα ντουμανια ειναι χειροτερα και πιο βλαβερα........(sorry Sidobre )
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 08:04:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Λεωφόρο Αθηνών είπες ε; |
ΑΦΟΙ ΒΗΤΑ & ΒΡΑΤΖΑΣ ΑΕ
KENTΡΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ SERVICE, ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ & ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
Λ.ΑΘΗΝΩΝ 204
τηλ. 210-5136209, 210-5157436
Είναι 300 μέτρα πριν την είσοδο στην γέφυρα Κηφισού (ΚΤΕΛ) ... όπως ερχόμαστε από Αθήνα ...
ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ - ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ
Λ.ΑΘΗΝΩΝ 67 τηλ. 210-3463110
Είναι δίπλα στο Σαρακάκη (ΗΟΝDA)
To υποκατάστημα λειτουργεί χωρίς ραντεβού ... και εκεί γίνεται όλη η δουλειά ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 09:00:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Vini έγραψε: | Kαι άλλα νέα από το μέτωπο ... των εξατμίσεων ...
.....
Μου φαίνεται πως πρέπει να πάμε και εμείς καμία βολτίτσα να δούμε τι παίζει...
Λεωφόρο Αθηνών είπες ε; Ρε παιδιά που πέφτει αυτή η λεωφόρος;
Μή με πάρετε με τις σοβαρά το λέω οτι δεν ξέρω |
|
και εισαι και απο το Κερατσινι ...
Ακομα κιεγω που δεν τα παω καλα με τους δρομους....
τελος παντων, μερες που ειναι συγχωρεισαι..
προσπαθησα να δειξω το χαρτη αλλα δεν το παιρνει οποτε πηγαινε στο www.driveme.gr η το flash.gr βαλε τη διευθυνση και θα το δεις...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 13:40:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: |
ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ - ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ
Λ.ΑΘΗΝΩΝ 67 τηλ. 210-3463110
Είναι δίπλα στο Σαρακάκη (ΗΟΝDA)
To υποκατάστημα λειτουργεί χωρίς ραντεβού ... και εκεί γίνεται όλη η δουλειά ... |
Δυστυχώς (ή ευτυχώς... ) σήμερα δεν άντεξα στον πειρασμό .. μέρα που είναι ...
Πήγα και πέρασα ένα ανοξείδωτο τελικό της Brospeed με διπλή μπούκα DTM ... και τελική τιμή 170euro ...
Πρώτες εντυπώσεις...
1. Φοβερό look , πολύ εχθρικό ... πάει πολύ στον Γερμανό η διπλή DTM ...
2. Από βελτίωση, είδα κάποια ροπή στις χαμηλές...και ευκολία αύξησης ταχύτητας μετά τα 140 χιλιόμετρα, αναμένονται και άλλα τεστ...
3. Από ήχο, αρκετό υπόκωφο μπάσο, όχι όμως όσο περίμενα...τελικά το θεωρώ ήσυχο σε σύγκριση και με τα υπόλοιπα πoυ έχω δοκιμάσει κατά καιρούς (SEBRING, REMUS, L&W)... Αυτό που με παραξένεψε είναι στο ρελαντί που δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα...
4. Καμια σχέση σε όγκο το εργοστασιακό καζάνι με το Βrospeed ... πρέπει να κέρδισα το λιγότερο 5 κιλά... Το τελικό της Brospeed είναι σε όγκο το μισό σε σχέση με το μαμίσιο, που μόλις το είδα, τρόμαξα...σαν το ρεζερβουάρ της βενζίνης ήταν σε όγκο....
5. Η εργασία/μελέτη κράτησε περίπου 1 ώρα .... και έκπληξη για μένα ήταν η γραπτή εγγύηση 5 ετών της Brospeed με δωρεάν ελέγχο μία φορά τον χρόνο για 5 χρόνια. Η εγγύηση καλύπτει την καλή κατασκευή, την καλή λειτουργία, έναντι της σκουριάς... Η εγγύηση καλύπτει και τα λάστιχα στήριξης, οπότε κάθε χρόνο με το έλεγχο ελέγχονται και αυτά...
6. Εντύπωση μου έκανε που στην εγγύηση γράφτηκε ο σειριακός αριθμός της εξάτμισης και ο κωδικός προιόντος ... Πρώτη φόρά το βλέπω αυτό...
Τα τεστ θα τα συνεχίσω και βλέπουμε .... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 13:44:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλοριζικη,καλοφορετη και.......καλες ξερογκαζιες!!!!!!!
(Ακουγεται πολυ καλη η επιλογη υστερα απ'ολα αυτα!!)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ghost Dog στις Πεμ 18 Δεκ 2003, 19:55:58, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 15:52:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatassos έγραψε: | Μήπως κατά Καβάλα μεριά? |
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!
Vini έγραψε: | ΑΦΟΙ ΒΗΤΑ & ΒΡΑΤΖΑΣ ΑΕ
KENTΡΙΚΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ SERVICE, ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ & ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
Λ.ΑΘΗΝΩΝ 204
τηλ. 210-5136209, 210-5157436
Είναι 300 μέτρα πριν την είσοδο στην γέφυρα Κηφισού (ΚΤΕΛ) ... όπως ερχόμαστε από Αθήνα ...
ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ - ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ
Λ.ΑΘΗΝΩΝ 67 τηλ. 210-3463110
Είναι δίπλα στο Σαρακάκη (ΗΟΝDA) |
Ευχαριστώ ακόμα πιο πολύ! Πλήρης κατατόπιση!
Dimip έγραψε: | και εισαι και απο το Κερατσινι ...
Ακομα κιεγω που δεν τα παω καλα με τους δρομους....
τελος παντων, μερες που ειναι συγχωρεισαι..
προσπαθησα να δειξω το χαρτη αλλα δεν το παιρνει οποτε πηγαινε στο www.driveme.gr η το flash.gr βαλε τη διευθυνση και θα το δεις |
Μή βαράς ρε Δημήτρη! Τί να κάνουμε!Δέν τη θυμόμουν καλά αυτή τη λεωφόρο! Σε ευχαριστώ και εσένα που προσφέρθηκες να με βοηθήσεις!
Vini έγραψε: | Δυστυχώς (ή ευτυχώς...) σήμερα δεν άντεξα στον πειρασμό .. μέρα που είναι ...
Πήγα και πέρασα ένα ανοξείδωτο τελικό της Brospeed με διπλή μπούκα DTM ... και τελική τιμή 170euro ... |
Καλοφόρετη!! Καλορίζικη!!
Άντε να παίρνουμε σειρά σιγά σιγά...
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 17:02:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hannibal_Jr έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Αυτό που λές είναι πολύ σοβαρό Hannibal! Πήγαινε σε παρακαλώ να μετρήσεις τι σου προσφαίρει η αφαίρεση καταλύτη και πήγαινε να μετρήσεις και τι σου προκαλεί!
Μην ξεχνάς ότι συνέχεια πιο κοντά στο αυτοκίνητο είσαι εσύ!
Και αν δεν σε νοιάζει η ζωή σου σκέψου λίγο και την ζωή των άλλων!
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο ! ! ! |
Ε????????? Τι εκανα? Τι λετε ρε παιδια? τι πως που?
Ρε τασο κανεις λεσ και ειμαι ο μοναδικος που δεν φοραω καταλυτη....?
Μου προσφερει αλογα και συμπιεση στην τελικη. Και αν σας ενοχλει το οτι δεν εχω καταλυτη και τα καυσαερια τα δικα μου ενω τα φορτηγα η νταλικες τα λεωφορεια και τα ταξι που βγαζουν ντουμανια δεν σας ενοχλουνε τοτε τι να πω? Να πας να βαλω εναν.
Εγω μπορει να μην εχω καταλυτη αλλα καρτα καυσαεριων βγαζω και μαλιστα κανονικη και οχι μουφα!!!!!!!!!!!!!
Με στενοχωρησατε παλι
Υ.Γ. Η βενζινη που βαζω ειναι SUPER και ενα μπουκαλακι βελτιωτικο βενζινης της NOS. |
Κατσε γιατι δεν το καταλαβα αυτο.........
Δηλαδη χωρις καταλυτη μπορεις να βαλεις SUPER και να δουλεψει κανονικα Με τον λαμδα ομως τι γινετε Αυτος δεν βγαινει αλλα συνεχιζει να μενει επανω στο αμαξι.
Οσο για το αλλο.............Βγαζοντας τον καταλυτη δεν αυξανετε η συμπιεση
Μην αρχισω να ξεχναω και αυτα που ξερω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hannibal_Jr Νέος χρήστης
Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 18:30:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Na se boh8hsw. Pote exeis perissoterh piesh sta kaysaeria poy bgazeis apo to teliko. Otan exeis polla kazanakia kai katalyth h otan einai mia kserh swlhna mexri to teliko? H piesh ton kaysaeriwn apo poy proerxetai?
H lamda nai men einai panw alla......... kai poy einai ti kanoyne? apla gia na mhn anabei to lampaki toys exw............ Se ligo kairo poy 8a ta paiksoy 8a allaksw.Alla gia na mhn anabei to lampaki shmainei oti ta kaysaeria poy analyoyne einai ok.....
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2003, 08:53:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις λαμδα θα μπερδευει το αμαξι θα καιει περισοτερο και δεν θα παει βημα.Αυτο γινετε λογο του οτι δεν περνει τις σωστες παραμετρους ο εγκεφαλος.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ
Οσο για τα καυσαερια....
Οταν βαζεις μια ελευθερη εξατμιση αδειαζεις τον χωρο τοων κυλινδρων και τα πιστονια δουλευουν ελευθερα πανω-κατω.Αυτο δεν ειναι καλο γιατι θα πρεπει να υπαρχει λιγο το φαινομενο του BACK PRESSURE.Η συμπιεση της μηχανης δεν αυξομειώνετε βγαζοντας τα καζανακια,αλλα ειναι σταθερη.Η συμπιεση αυξομειωνετε με φλαντζα και με πλανισμα κεφαλης.
Σε γενικες γραμμες μια ελευθερη εξατμιση για να κανει δουλεια θα πρεπει η μηχανη να εχει παρα πολλη συμπιεση.Γιαυτο και στα αγωνιστικα αυτοκινητα βλεπεις σωληνα και στο πλαι.Ολα αυτα τα KITCAR και τα GROUP A εχουν σχεση συμπιεσης στα υψη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2003, 11:20:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
....
Οσο για τα καυσαερια....
Οταν βαζεις μια ελευθερη εξατμιση αδειαζεις τον χωρο τοων κυλινδρων και τα πιστονια δουλευουν ελευθερα πανω-κατω.Αυτο δεν ειναι καλο γιατι θα πρεπει να υπαρχει λιγο το φαινομενο του BACK PRESSURE.
.... |
Δεν ξέρω αν έχει σχέση με τις τελευταίες αυστηρότατες οδηγίες της Ευρωπαικής Ενωσης (2003) για καυσαέρια και ήχο, αλλά σε όλα τα μαγαζιά που πήγα τις τελευταίες 10 μέρες όλοι μου έλεγαν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τα ελεύθερα Ελληνικά καζανάκια και με όλα τα ξένα Universal εκτός από ορισμένες ξένες εταιρίες που έχουν πάρει έγκριση τύπου και ποιότητας ... π.χ. REMUS, Brospeed
Ισως για αυτό έχουν πέσει κατακόρυφα και οι τιμές ... και από ότι διαπίστωσα και ο δυνατός ήχος ...
Αν και τα έχουμε πει αρκετές φορές...
Οσο για το backpressure αυτό, όπως καλά λες, θα πρέπει να μειώνεται όσο αυξάνεται η πίεση....και συνήθως η πίεση αυξάνεται πολύ σε Turbo καταστάσεις ... Σε αντίθετη περίπτωση μία εντελώς ελεύθερη εξάτμιση μάλλον θα φέρει δυσάρεστα αποτέλεσματα τα οποία θα φανούν κυρίως στις χαμηλές...
Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι αλλαγές να είναι προσεχτικές... π.χ. είναι άσκοπο να αλλαχθεί το τελικό και να καταργηθεί το μεσαίο ... Το backpressure χάθηκε!
Καλή λύση είναι η αλλαγή μεσαίου και τελικού με δύο Custom FIT μελετημένα πάνω στο αυτοκίνητο ή κάποιο τελικό επώνυμο Universal ελεύθερο χωρίς αλλαγή μεσαίου ...
Γενικά για μεσαίο καζανάκι θα πρότεινα κάποιο επώνυμο π.χ. supersprint, remus, sebring, κλπ...
Η αλλαγή διαμέτρου των σωλήνων μόνο όταν υπάρχει σοβαρή βελτίωση και αυτή θέλει πολύ προσοχή και όχι πάνω από τα όρια ... (μερικά χιλιοστά) ...
Φυσικά η αλλαγή των σωλήνων με άλλες ίδιες ανοξείδωτες δεν λέει κάτι παρά μόνο σε αντοχή...
Το καλό σε όλη την υπόθεση είναι ότι η αγορά έχει παρα πολλές προτάσεις και αξιόλογες για όλες τις τσέπες ... οπότε με λίγο ψάξιμο βρίσκουμε φοβερά πράγματα ... και κυρίως ποιοτικά και βελτιωτικά ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Απρ 2003, 18:45:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα με τις χειροποιητες και τα universal καζανια καλυτερα να τα αποφευγετε...
Πολυ περισσοτερος θορυβος και αμφιβολλη αποδοση καθως η διατομη καζανιων και σωληνωσεων συνηθως δεν ειναι σωστη με αποτελεσμα μειωμενο back pressure και στενεμα του φασματος μεγιστης αποδοσης του μοτερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|