Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 14:02:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τσέπη (πώς είναι το όνομα σου?!)...
στην εγγύηση βάλανε τον πρώτο...τώρα δεν το δικαιολογούσαν...τώρα μόλις
παρέλαβα το αμάξι...
μέχρι το σπίτι, πάλι ένιωσα (λίγες φορές όμως) να μην μπαίνει η πρώτη αλλά
εντάξει...θεωρώ οτι είναι τυχαίο...είδα και το παλιό δίσκο/πλατό με το πλατό
να είναι σαν καινούριο και ο δίσκος να δείχνει οτι έχει "ανάψει" (είχε γίνει
λίγο μοβ)
στην συζήτηση που είχαμε με τον υπεύθυνο, επικεντροθίκαμε στον τρόπο
οδήγης ως παράγοντα της βλάβης. Αν όμως έφταιγε το πώς οδηγώ εγώ τότε
άλλα κι άλλα αμάξια θα άλλαζαν δίσκο κάθε βδομάδα. Ξέρω οτι δεν είναι δύσκολο
να βγάλεις off έναν δίσκο αλλά του φούστη...αν είναι να αλλάζω δίσκο κάθε
7 μήνες επειδή το γκαζώνω που και που να το βράσω...
αν πάντως έχω πάλι πρόβλημα σε αδικαιολόγητο χρονικό διάστημα, θα
πάω σε aftermarket δίσκο/πλατό κτλ να ηρεμήσω...μπορεί να κοστίσει κάτι
παραπάνω αλλά από το να σκάω 380ευρώ κάθε 7 μήνες πιο φθηνά θα μου
έρθει...
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 14:42:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χμμμ το ελεγα περί δίσκου...
όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης δεν νομίζω να φταίει το "γκάζωμα".
Μήπως ετυχε να παρκάρεις σε καμια περίεργη ανηφόρα και το πανινάριζες μπρος πισω προκειμένου να παρκάρεις ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων?
αλλιώς απλά έτυχε να πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό.
(θεωρώ ότι ξέρεις να συμπλεκτάρεις / αλλάζεις ταχύτητες , χωρις να πατιναρεις, όπως επίσης να μην κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη με την 1η μέσα περιμένοντας να αν΄ψει το πράσινο στο φανάρι...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 14:45:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
StorM_GmA έγραψε: | τσέπη (πώς είναι το όνομα σου?!)...
στην εγγύηση βάλανε τον πρώτο...τώρα δεν το δικαιολογούσαν...τώρα μόλις
παρέλαβα το αμάξι...
μέχρι το σπίτι, πάλι ένιωσα (λίγες φορές όμως) να μην μπαίνει η πρώτη αλλά
εντάξει...θεωρώ οτι είναι τυχαίο...είδα και το παλιό δίσκο/πλατό με το πλατό
να είναι σαν καινούριο και ο δίσκος να δείχνει οτι έχει "ανάψει" (είχε γίνει
λίγο μοβ)
στην συζήτηση που είχαμε με τον υπεύθυνο, επικεντροθίκαμε στον τρόπο
οδήγης ως παράγοντα της βλάβης. Αν όμως έφταιγε το πώς οδηγώ εγώ τότε
άλλα κι άλλα αμάξια θα άλλαζαν δίσκο κάθε βδομάδα. Ξέρω οτι δεν είναι δύσκολο
να βγάλεις off έναν δίσκο αλλά του φούστη...αν είναι να αλλάζω δίσκο κάθε
7 μήνες επειδή το γκαζώνω που και που να το βράσω...
αν πάντως έχω πάλι πρόβλημα σε αδικαιολόγητο χρονικό διάστημα, θα
πάω σε aftermarket δίσκο/πλατό κτλ να ηρεμήσω...μπορεί να κοστίσει κάτι
παραπάνω αλλά από το να σκάω 380ευρώ κάθε 7 μήνες πιο φθηνά θα μου
έρθει... |
1.Γιαννης
2. Θεωρω δύσκολο εως απίθανο σε τοσα χλμ να τα φτύσει ο δισκος με οποιαδήποτε χρηση. Ακόμα και "μια νεα οδηγός ή ο παππούς" που πανε να παρκάρουν σε δρομο με κλιση 30% και βλέπεις για το στροφομετρο να φλερτάρει στην κόκκινη περιοχή στο παρκαρισμα.
3. Σε ενημέρωσαν για το κοστος αρχικά? Η' πιο σωστά σε ρωτησαν αν δεχεσαι να τον αλλαξεις χωρις να το καλύπτει η εγγύηση? Προσωπικά αν με ενημερωναν οτι δεν το καλύπτει πιθανότατα να ειχα βάλει ηδη τον aftermarket, είναι και πιο φτηνός νομίζω. 380€ -150€εργασια = ~230€ σου κόστισε ο δισκος στην πεζω ως ανταλλακτικό?
4. Ευχομαι να μην σε ταλαιπωρήσει αλλο το θέμα αυτό.
5. Δυστυχώς έχω την αισθηση λόγο της ημιμάθειας αλλά και της ευκολης λύσης πολλοί μηχανικοί σε αντιπροσωπείες έχουν την ασχημη συνήθεια να αλλάζουν έτσι τα ανταλλακτικα. Τι εννοω? Εννοώ οτι μπορεί να είναι κατι πολυ απλο που θελει απλα ψάξιμο ή κάτι το οποιο μπορεί να επισκευαστεί αλλα επειδή δεν ενδιαφέρονται για τον πελάτη παρά για το αφεντικό επιλέγουν την ευκολη γι αυτούς λύση. Φυσικά δεν είναι ολοι ετσι και τώρα δεν αναφέρομαι στους μηχανικούς που επισκευασαν το 206 του Ευριπίδη, αν και δεν αποκλείεται, απλα με αφορμή αυτό το ανέφερα. Καλό είναι όσο μπορούμε να "ψάχνουμε" τον μηχανικό που θα επιμεληθεί το αυτοκ μας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 14:48:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | χμμμ το ελεγα περί δίσκου...
όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης δεν νομίζω να φταίει το "γκάζωμα".
Μήπως ετυχε να παρκάρεις σε καμια περίεργη ανηφόρα και το πανινάριζες μπρος πισω προκειμένου να παρκάρεις ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων?
αλλιώς απλά έτυχε να πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό.
(θεωρώ ότι ξέρεις να συμπλεκτάρεις / αλλάζεις ταχύτητες , χωρις να πατιναρεις, όπως επίσης να μην κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη με την 1η μέσα περιμένοντας να αν΄ψει το πράσινο στο φανάρι...) |
Μάνθο αυτά που λες είναι πραγματικά αιτίες για την πρόωρη φθορά του δισκου αλλα οχι σε τοσο μικρό χρονικό διάστημα.
Τα αυτοκ των σχολών οδήγησης ξέρεις στα ποσα χλμ αλλάζουν δίσκο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 15:42:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | χμμμ το ελεγα περί δίσκου...
όσον αφορά τον τρόπο οδήγησης δεν νομίζω να φταίει το "γκάζωμα".
Μήπως ετυχε να παρκάρεις σε καμια περίεργη ανηφόρα και το πανινάριζες μπρος πισω προκειμένου να παρκάρεις ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων?
αλλιώς απλά έτυχε να πέσεις σε ελαττωματικό ανταλλακτικό.
(θεωρώ ότι ξέρεις να συμπλεκτάρεις / αλλάζεις ταχύτητες , χωρις να πατιναρεις, όπως επίσης να μην κρατάς πατημένο τον συμπλέκτη με την 1η μέσα περιμένοντας να αν΄ψει το πράσινο στο φανάρι...) |
όχι Μάνθο δεν έχω παρκάρει ποτέ σε περίεργη ανηφόρα! ούτε καν σε απλή!
και ούτε κυκλοφορώ σε δρόμους με ανηφόρες...ζήτημα δηλαδή να έχουν
γίνει 20χλμ σε ανηφόρες...
όσο για το αν ξέρω να αλλάζω ταχύτητες, εντάξει δεν είμαι και επαγγελματίας
αλλά φροντίζω να κρατάω τον συμπλέκτη πατημένο όσο το δυνατόν λιγότερο
και εννοείται οτι η 1η μπαίνει αφ ότου ανάψει το φανάρι...
πάντως, είναι πολλές οι φορές που σε αλλάγη, το αμάξι θα "κλοτσίσει"
και αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει το ηλεκτρόγκαζο και κάνει ότι γουστάρει...
στο πρώτο μου αμάξι που ήταν ντιζάτο δεν κλότσαγε ποτέ γιατί ήξερα πόσο
γκάζι να δώσω και όσο έδινα, τόσο περνούσε στον δρόμο χωρίς κανέναν
εγκέφαλο να μου κάνει κουμάντο!
plaketokofths έγραψε: |
1.Γιαννης
2. Θεωρω δύσκολο εως απίθανο σε τοσα χλμ να τα φτύσει ο δισκος με οποιαδήποτε χρηση. Ακόμα και "μια νεα οδηγός ή ο παππούς" που πανε να παρκάρουν σε δρομο με κλιση 30% και βλέπεις για το στροφομετρο να φλερτάρει στην κόκκινη περιοχή στο παρκαρισμα.
3. Σε ενημέρωσαν για το κοστος αρχικά? Η' πιο σωστά σε ρωτησαν αν δεχεσαι να τον αλλαξεις χωρις να το καλύπτει η εγγύηση? Προσωπικά αν με ενημερωναν οτι δεν το καλύπτει πιθανότατα να ειχα βάλει ηδη τον aftermarket, είναι και πιο φτηνός νομίζω. 380€ -150€εργασια = ~230€ σου κόστισε ο δισκος στην πεζω ως ανταλλακτικό?
4. Ευχομαι να μην σε ταλαιπωρήσει αλλο το θέμα αυτό.
5. Δυστυχώς έχω την αισθηση λόγο της ημιμάθειας αλλά και της ευκολης λύσης πολλοί μηχανικοί σε αντιπροσωπείες έχουν την ασχημη συνήθεια να αλλάζουν έτσι τα ανταλλακτικα. Τι εννοω? Εννοώ οτι μπορεί να είναι κατι πολυ απλο που θελει απλα ψάξιμο ή κάτι το οποιο μπορεί να επισκευαστεί αλλα επειδή δεν ενδιαφέρονται για τον πελάτη παρά για το αφεντικό επιλέγουν την ευκολη γι αυτούς λύση. Φυσικά δεν είναι ολοι ετσι και τώρα δεν αναφέρομαι στους μηχανικούς που επισκευασαν το 206 του Ευριπίδη, αν και δεν αποκλείεται, απλα με αφορμή αυτό το ανέφερα. Καλό είναι όσο μπορούμε να "ψάχνουμε" τον μηχανικό που θα επιμεληθεί το αυτοκ μας. |
χάρηκα
για το πρώτο που ανέφερες, σαφώς είναι δύσκολο γιατί π.χ τα αμάξια των
ανθρώπων που ζούν στην Ν.Σμύρνη που δεν έχει ίσιωμα τι θα πρέπει να
κάνουν?
Όσο για το αν με ενημέρωσαν, δυστυχώς όχι...η εργασία ήταν 148,51 με Φ.Π.Α
και τα ανταλακτικά 231,05 πάλι με Φ.Π.Α
έχεις δίκιο σ'αυτά που λες για τους μηχανικούς απλά στο συγκεκριμένο
θέμα, δεν μπορεί να φταίει κάτι άλλο πέρα απο τον οδηγό...υπάρχει και η
πιθανότητα ελατωματικού ανταλακτικού όπως είπε ο Μάνθος αλλά δίνω
ελάχιστες πιθανότητες να έγινε κάτι τέτοιο...
Οι υποψίες μου εστιάζονται στο πάρκινκ που το αφήνω...τους ακούω όταν
πάνε να μου το φέρουν οτι
1. βάζουν μπρός χωρίς να τελειώσει τον έλεγχο ο εγκέφαλος και
2. το γκαζόνουν απίστευτα για να κινηθεί το αμάξι 1 μέτρο...
15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού
το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει
και αυτό...
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 16:02:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω ότι μπορεί να φταίει κάτι από αυτά που λες !
Μέσα στα περίεργα του κιβωτίου μας είναι και το παρακάτω ->
Από τότε που το παρκάρω χωρείς να βάζω ταχύτητα στο κιβώτιο, σε ανηφόρα, κατηφόρα ή ίσιωμα. Έχει αλλάξει γενικά συμπεριφορά . . . κάποτε δεν έβγαινε καν η όπισθεν να φανταστείς ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 16:43:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευριπίδη: Επειδή δεν είμαι μηχανικός, δεν θέλω να πω καμια μπαρούφα αν ηδη δεν εχω πει, θεωρώ πως συμβαίνει κατι αλλο με την μετάδοση σου ή καλύτερα συνέβαινε. Αν θεωρήσουμε οτι ο πρωτος δίσκος ηταν ελαττωματικός είναι λίγο δύσκολο και το ανταλλακτικό να ηταν ελαττωματικό επίσης. Ετσι δλδ φαντάζει στο ταπεινό μυαλό μου.
Για την ανηφόρα απλα να σου πω πως επι 1+ χρόνο παρκαρα σε ανηφόρες της Άνω Νέας Σμύρνης πηγαινοντας στη "γυναίκα" κι εδω που μένω και παρκάρω ειναι τετοια ανηφόρα που με τα ποδια δεν μπορω να ανέβω...
οπότε αν ηταν να γινει κατι θα ειχε γινει καιρό Δεν χαλάει ετσι ευκολα ο δίσκος, είναι αρκετοι αυτοι που τον κρατάνε και 100,000χλμ με φυσιολογική χρήση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 16:51:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
StorM_GmA έγραψε: | 15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού
το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει
και αυτό... |
Tα χλμ. τα ελέγχεις όταν μπαίνεις μέσα;......
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 21:03:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | StorM_GmA έγραψε: | 15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού
το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει
και αυτό... |
Tα χλμ. τα ελέγχεις όταν μπαίνεις μέσα;...... |
ΛΕΣ;;;;;;;;Να το παιρνει καποιος ειδικα νυχτα και να το λιωνει στις κοντρες εν αγνοια του παιδιου; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος
106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 21:18:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως τελικά στην αντιπροσωπεία έβαλαν βαλβολίνες μόνο στην απόδειξη που πλήρωσες και οχι στο κιβώτιο
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Νοέ 2007, 21:55:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
StorM_GmA έγραψε: | Οι υποψίες μου εστιάζονται στο πάρκινκ που το αφήνω...τους ακούω όταν
πάνε να μου το φέρουν οτι
1. βάζουν μπρός χωρίς να τελειώσει τον έλεγχο ο εγκέφαλος και
2. το γκαζόνουν απίστευτα για να κινηθεί το αμάξι 1 μέτρο...
15 μήνες το έχω σε αυτό το πάρκινκ το αυτοκίνητο και το παίρνω συνήθως
2 φορές την μέρα...άρα 15μήνες χ 30 μέρες τον μήνα = 450...και αφού
το πέρνω 2 φορές την μέρα 900 φορές... πολύ πιθανό λοιπόν να φταίει
και αυτό... |
... ... ... ...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:03:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Tα χλμ. τα ελέγχεις όταν μπαίνεις μέσα;...... Rolling eyes |
πάντα τα κοιτάω! Όσο κι αν ξέρω οτι δεν παίζει να το πάρουν και να κάνουν
βόλτες, τα κοιτάω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...
106 T16 έγραψε: | Μήπως τελικά στην αντιπροσωπεία έβαλαν βαλβολίνες μόνο στην απόδειξη που πλήρωσες και οχι στο κιβώτιο Question Confused |
αναφέρεσαι στην πρώτη ή στην δεύτερη φορά που άλλαξαν συμπλέκτη?
πάντως χλομό το κόβω να άφησαν το σαζμάν χωρίς βαλβολίνες αν αυτό εννοείς!
MEMsound έγραψε: | ... ... ... ... |
Μάνθο ακόμα κι έτσι να είναι, πάλι μου φαίνεται μικρό το χρονικό διάστημα
για τόση φθορά...
Μια άλλη ερώτηση, υπάρχει περίπτωση αν βάλουμε νεκρά εν κινήσει να
παθαίνει τίποτα ο συμπλέκτης? Αντιπρόσωπος της Citroen είχε πει στην
γυναίκα μου οτι είναι πολύ κακό να το κάνει αυτό... Και πλέον με αυτό που
μου συμβαίνει, και το μπρελόκ του κλειδιού του αυτοκινήτου να μου πουν
οτι φταίει θα το ελέγξω!
σας ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως για το ενδιαφέρον...
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:08:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επίσης, θα μπορούσε κάποιος να περιγράψει το πώς πρέπει να είναι η σωστή
διαχείρηση του συμπλέκτη? Είτε σε βολτίσιους ρυθμούς είτε σε γρήγορους...
πέρα από το ότι θα βοηθήσει εμένα στο να εντοπίσω πιθανά λάθη που κάνω,
πιστεύω θα είναι ενδιαφέρον για όλους εδω μέσα να μάθουν ποιό είναι το
σωστό!
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:19:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτησω κατι εγω:Μηπως οδηγει καποιος από τους δυο σας με το αριστερο ποδι να ξεκουραζεται πανω στο συμπλεκτη;Εστω και για λιγο μεχρι να αλλαξει ταχυτητα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:24:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μόνο εγώ το οδηγώ (γυναίκες οδηγοί κτλ κτλ κτλ )
και όχι αυτό δεν το κάνω...αυτή ήταν και η πρώτη ερώτηση που μου έκανε
ο πατέρας μου! Τον συμπλέκτη τον πατάω μόνο στις αλλαγές και τον κρατάω
πατημένο όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο...
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 11:44:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
StorM_GmA έγραψε: |
Μια άλλη ερώτηση, υπάρχει περίπτωση αν βάλουμε νεκρά εν κινήσει να
παθαίνει τίποτα ο συμπλέκτης? Αντιπρόσωπος της Citroen είχε πει στην
γυναίκα μου οτι είναι πολύ κακό να το κάνει αυτό... Και πλέον με αυτό που
μου συμβαίνει, και το μπρελόκ του κλειδιού του αυτοκινήτου να μου πουν
οτι φταίει θα το ελέγξω!
σας ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως για το ενδιαφέρον... |
Βλακεία σου είπαν, ο συμπλέκτης δεν παθαίνει τίποτα από αυτό, πέρα από την έξτρα φθορά φυσικά της σύμπλεξης-αποσύμπλεξης. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει πως είναι σωστό να βάζεις νεκρά εν κινήσει. Περισσότερο καύσιμο καις, φρένο κινητήρα δεν έχεις, ενώ αν χρειαστείς ξαφνικά δύναμη χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο για να αντιδράσεις από το αν είχες την σωστή σχέση στο κιβώτιο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Νοέ 2007, 18:27:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τώρα, άμα πω οτι οι σχέσεις εξακολουθούν να μην κουμπώνουν, θα με πείτε
βλαμένο?! το αμάξι ζήτημα να έχει κάνει 50-100χλμ από την αλλαγή...και
το πρόβλημα υπάρχει πάλι...όχι τόσο έντονο αλλα υπάρχει...και μάλιστα από
την στιγμή που το παρέλαβα...δεν είχα απομακρυνθεί 10 μέτρα και πάλι δεν
μου έμπαινε η 1η...
ΤΙ θα μπορούσε να μου τρώει τον δίσκο αν υποθέσουμε οτι δεν είναι θέμα
οδήγησης?!?!?! Μήπως τα συγχρονιζέ έχουν πρόβλημα και όχι ο συμπλέτης?
Δεν ξέρω τι να σκεφτώ...
Κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής, μου είπαν οτι παίζει να είχαν
στραβώσει τα χτένια και να μην σταματούσαν πλήρως τα συγχρονιζέ...
γιατί τότε στην 2α,4η και 5η δεν είχα πρόβλημα?
τα φώτα σας! Μην πω τους προβολείς σας!
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Νοέ 2007, 18:31:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν κανονίζεις καμιά συνάντηση με κάποιο από τα παιδιά κάτω, να σου πουν την γνώμη τους;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Νοέ 2007, 18:42:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λέω να το πάω κάποια στιγμή Lion.
Edited by
Touristas
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος
106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 01:50:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σου έλεγα να περάσεις να το ακούσω μιας και είσαι κοντα αλλά ισως να θεωρηθεί διαφήμιση και αυτό.
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|