PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

205 cti..Αλλαγή μοτέρ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:45:12    Θέμα δημοσίευσης: 205 cti..Αλλαγή μοτέρ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παίδες καλησπέρα και συγχαρητήρια για το πολύ οργανωμένο site σας..!!

Αντιμετωπίζω ένα μεγάλο προβληματισμό και γιαυτό χρειάζομαι τις γνώσεις
σας γύρω από το θέμα της αλλαγής μοτέρ στον πέζουρά μου τον καλό...!

Εδώ και καιρό έχω αποφασίσει να αλλάξω μοτεράκι για να κάνω το αμάξι μου
πιο αξιοσέβαστο στα μάτια μου αλλά και στο δρόμο..αυτή την στιγμή είναι 75
ίππους(1.400cc) και ψήνομαι για μετατροπή μοτέρ σε 1.6 ραλλύ 16v ή κάτι
σε αυτή την κατηγορία...Μην ξεχνάτε ότι το αμάξι είναι και cabrio οπότε ο
σκοπός δεν είναι να το κάνω αγωνιστικό αλλά να γίνει "σφαιράτο"...!! Wink

Το πρόβλημα είναι το εξής.....και εδώ είναι που χρειάζομαι τις συμβουλές σας
για να καταλάβω επιτέλους ποιός λέει την αλήθεια και ποιός μας κοροιδεύει..!

Καταρχήν η μετατροπή σε 1,3 ραλλύ μου λένε πως δεν αξίζει γιατί είναι "μία η αλλη"
και δεν θα κερδίσω τίποτα το σημαντικό,,έξοδα δίχως λόγο.

Μου λένε για μετατροπή 1,6 ραλλύ 16v ότι το μοτέρ δεν χωράει και θέλει
αλλες βάσεις καθώς επίσης και το σασμάν κάποια πατέντα και ότι όλη η
δουλειά θα κοστίσει τουλάχιστον 2.500Ε.Σχεδόν σε όλες τις ιδέες για
μετατροπή,μου λένε για προβλήματα στα ημιαξόνια..??...

Για κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας δεν το συζητάνε καν καθότι είναι
δεδομένη η προβήματική τους φύση σε σχέση με τους καινούργιους...

Αν υπάρχει κάποιος καλός άνθρωπος να με βοηθήσει και να
μου εξηγήσει πέντε πράγματα θα τον ευχαριστούσα πολύ...

Επίσης πόσο κοστίζει ολόκληρη η μετατροπή σε 1,6 ραλλύ..??
Εννοώ όλο το πακετο κινητήρα-σασμάν-πλεξούδα-μονάδα,,,ολα..???

Ευχαριστώ προκαταβολικά... Exclamation


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 18:56:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι δεν ψαχνεις για το μοτερ το 1.9 gti απο 205?
δλδ τον κινητηρα XU9J1 η τον XU9JAZ(που ειναι και πιο καινουργιος
και δεν καιγεσαι για καμια μετατροπη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 21:10:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eίναι ναι μεν και αυτή μια επιλογή αλλά μετά με 1,9 κινητήρα θα
έχω πρόβλημα με ασφάλειες,σήματα,κτλ...δηλαδή θα ανέβει πολύ
η συντήρηση....

Γενικά το 1,6 είναι το πιο λογικό όριο και του αυτοκινήτου
και του πορτοφολιού μου...
Smile Smile Smile


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 21:26:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια χαρα ταιριαζει το μοτερ του 16v 106 .οσο για ημιαξονια μονο απο 205 rallye 1300.θα χρειαστεις και ψυγειο απο 205 ραλλυ ή απο 205 gti..
δεν εχει κοψε-ραψε οποτε μην αγχωνεσαι ,το 16v τελικα ειναι μονοδρομος...μην ψαχνεις για τιποτε αλλο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 22:25:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ...αρχίζω και βγάζω μια άκρη...
Ευχαριστώ για την βοήθεια σου..!!

...έχεις κάνει κι εσύ την ίδια μετατροπή..???
Με την πλεξούδα,,την ηλεκτρονική μονάδα τι γίνεται..???

Το κόστος της μετατροπής πόσο είναι και το κυριότερο
ξέρετε εσείς κάποιον άνθρωπο-μηχανικό που να είναι
σωστός και ικανός να αναλάβει την μετατροπή..?


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RALLOS8 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997

Ένταξη: 08 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 04:28:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενα μοτερακι 1600 16v με σασμαν,πλεξουδα εκγεφαλο κατω απο 1500 δεν το βρισκεις με τιποτα.
μπορεις με τα μισα λεφτα να παρεις 1600 8v απο rallye.
εγω πιστευω οτι οποια και απο τις δυο μετατροπες να κανεις το δυσκολο κοματι ειναι ο ηλεκτολογος και οχι ο μηχανικος.
και τα δυο μοτερ μπαινουν πανω σχετικα ευκολα.
αν βρεις ηλεκτρολογο που το κατεχει το αθλημα η εχει ξανακανει την μετατροπη δεν θα σου παρει και πολλα.
απο οτι καταλαβα εχεις σκοπο να το δηλωσεις κιολας......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 04:58:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nαι σωστά μάντεψες...θέλω να είμαι νόμιμος και να έχω το κεφάλι
μου ήσυχο..έτσι κι αλλιώς αν δεν κάνω λάθος δεν είναι τίποτα υπερβολικό
οι διαδικασίες για να το δηλώσεις ούτε κοστίζει χρήματα πολλά...
είναι λίγο τρέξιμο βέβαια...αλλά αναγκαίο///

Πράγματι ο ηλεκτρολόγος είναι μεγάλη υπόθεση αλλά έχω κάποιες
άκρες και θα δω τι μπορώ να κάνω...!!ευχαριστώ για τις συμβουλές..!! Thumb Left

Προτιμώ 16v γιατί είναι 1 μοτέρ βάση για εξέλιξη και
εγώ που δεν έχω σκοπό να του κάνω τίποτα παραπάνω
από ένα φίλτρο και μια εξάτμιση,,θα ζήσει για πάντα απροβλημάτιστο..!!

Οπότε λογικά έτσι όπως μου τα λέτε με 2 ημιαξόνια από 205 ραλλύ 1,3
και το μοτέρ κομπλέ είμαι έτοιμος για την μετατροπή....αρκεί να υπάρχει
και ένας "μαγκάκος" ηλεκτρολόγος...

μου διαφεύγει τίποτα..?? Scratch


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 08:54:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπολογισε οτι τα ηλεκτρολογικα μονο ευκολη δουλεια δεν ειναι Confused ,εκτος και αν συμβιβαστεις με το γεγονος οτι το μισο ταμπλο σου δεν θα δουλευει. Laughing

Εγω παντως αν ειχα τετοι,θα επελεγα εναν 1600αρη κορμο απο 8v Rallye,θα εβρισκα και μια κεφαλη απο 205 Rallye με τα διπλα καρμπυρατερ,και αντε γεια! Wink
Εξαιρετικα χαμηλο value for money,ευκολη τοποθετηση και φοβερος ηχος με περιπου 130 αλογα,ισως και παραπανω αν αλλαξεις και εναν εκκεντροφορο. Shoot
Σιγουρα δεν θα ειναι 16v μοτερ αλλα και παλι δεν θα ειναι αργο. Rolling eyes
Εκτος αυτου φαινεται ολοιδιο με το δικο σου και με καποια "μαιμουδια" δεν χρειαζεται ουτε δηλωμα,ουτε τιποτα.
Το 16v κανει "μπαμ" στο οτι δεν ειναι το εργοστασιακο του,οποτε πρεπει να το δηλωσεις κανονικα. Sad

Απο εκει και περα,στο σασμαν,επειδη υποψιαζομαι οτι εχεις τις "ανοιχτες" σχεσεις,θα χρειαστει να βρεις ενα ολοκληρο σασμαν απο 1600αρι 8v Rallye για να εισαι με σωστη κλιμακωση και το βημα του διαφορικου σου να ειναι σχεδον ιδιο με των 16v 106.
Το 205 εχει μεγαλυτερο τροχο οποτε το να βαλεις αυτουσιο ενα 16v σασμαν θα σου προκυψει "μακρυτερο" απο αυτο που θα επρεπε να εχεις.
Οσο για ημιαξονια,οπως στα ειπαν ειναι... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 10:26:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ειχα ψαξει κεγω το θεμα παλιοτερα, καθως ειχα το ιδιο αμαξι...

Οντως γινεται να βαλεις το 16ν απο θεμα χωροταξιας, αλλα θελουν αλλαγη και μερικα περιφερειακα, τρομπα βενζινης, servo φρενων, θες υδραυλικη κρεμαγιερα (αν δεν εχεις), θες αλλα φρενα μπροστα, με λιγα λογια πρεπει να βρεις ενα τροπετο απο gti, να του παρεις ολα τα περιφερειακα και να κουμπωσεις πανω το μοτερ με τα ηλεκτρικα του...

Επισης, τα gti και cti ειχαν διαφορα στη μπροστινη αναρτηση σε σχεση με τα απλα!!!

Μοτερ 16ν υπαρχουν πολλα, τροπετα απο Gti ομως..."μονο ενα" και αντε βρες το... Εκει κολλησα και το αφησα το ζητημα...

Αλλη λυση ειναι να βαλεις το 1,6 8ν του προηγουμενου 106 rallye (με τα 105 νομιζω)...Η διαφορα θα ειναι τεραστια σε σχεση με τωρα!!!

Ενδεικτικα θα σου πω οτι ειχα βαλει κοντρα μενα 205cj που ηταν 1,4 μεν, αλλα το παιδι ειχε βαλει τον Mpi (πολλαπλου ψεκασμου) και με ειχε ανετα...


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 11:17:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ στην θέση σου, θα το έψαχνα περισσότερο για το 1.9 που είπε και κάποιος άλλος, τα τέλη είναι ακριβώς τα ίδια με το 1.6 και η διαφορά στην ασφάλεια δεν θα είναι πολύ μεγάλη. Άσε που το 1.9 θα δηλωθεί ποιο έυκολα απ'ότι το 1.6 16v μιας που το πρώτο το φοράγανε κάποια 205 ενώ το 16v κανένα.
Για την απόλυτη δύναμη πάντως κοίτα και την λύση του αλουμινένιου 1.9 16v με τα 160 άλογα που φορούσαν τα 405 Mi16 , στο εξωτερικό το φοράνε αρκετά 205. Κάνεις και μια μικρή ενίσχυση στο σασί (για να μην κοπεί σε καμιά στροφή Wink ) και είσαι έτοιμος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 15:23:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια εψαξα στην λιστα του μηχανολογικου και βρηκα ιδια μετατροπη,απο 1400 σε 16v(απο 106) μοτερ.
Οποτε δηλωνεται η μετατροπη...
Το θεμα ειναι τι θα πληρωσει. Sad

Σχετικα με το 19αρι μοτερ παντως,2 φιλους που εχω με γνησια αυτοκινητα ειπαν το ιδιο. Confused
"Αν πεσεις σε καλο μοτερ,παει σαν μαμα 16v απο 106 αλλα με πολυ καλυτερη αποκριση...".
"Αν πετυχεις μαπα μοτερ,σε περνανε και τα 1400αρια...". Sad

Ο ενας ειχε γνησιο που το ηξερε απο καινουργιο και ηταν σε αριστη κατασταση και ο αλλος το εφερε μεταχειρισμενο απο Ιταλια(γνησιο παλι).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 17:10:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ........

Λοιπόν ένα ένα... Smile

Καταρχήν το αμαξι δεν το πάω για αγώνες ούτε κόντρες φανάρι με
φανάρι οπότε δεν χρειάζεται 160 ίππους....μετά θα είναι πολύ γρήγορο!!
Μην ξεχνάτε ότι είναι και κάμπριο,,,και με παραπάνω από 135 ίππους θα
αρχίσει να αποσυντήθεται!!! Laughing

Για να δηλώσεις την μετατροπή χρειάζεσαι μια διαπίστωση από τον μηχανικό
που στο φτιάχνει και η δήλωση στην αρμόδια υπηρεσία κοστίζει 70Ε,,,,δεν
είναι τίποτα τραγικά έξοδα...!!

Έχω άκρες για οτιδήποτε ανταλλακτικό θέλω,,και τροπέτο ή μέρη από
gti μπορώ να βρώ...οπότε η 1,6 16v φαντάζει η καλύτερη λύση.....
Απλά βγαίνει μεγάλο το κουστούμι υπολογίζοντας τα...!!ΌΛΑ ΜΑΖΙ
με αναρτηση,,φρενα,,κτλ κτλ τουλάχιστον 3.000Ε....όσο κάνει το αμάξι..!?


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 21:24:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis2O5 έγραψε:
Έχω άκρες για οτιδήποτε ανταλλακτικό θέλω,,και τροπέτο ή μέρη από
gti μπορώ να βρώ...οπότε η 1,6 16v φαντάζει η καλύτερη λύση.....
Απλά βγαίνει μεγάλο το κουστούμι υπολογίζοντας τα...!!ΌΛΑ ΜΑΖΙ
με αναρτηση,,φρενα,,κτλ κτλ τουλάχιστον 3.000Ε....όσο κάνει το αμάξι..!?


Eφ'όσον έχεις τις άκρες, θα μου άρεσε και εμένα αυτό που είπε ο Στέλιος πιο πάνω. 1,6 κορμό (βρίσκεις και σχετικά φτηνά) με το καπάκι του καρμπυρατεράτου ραλλύ και έφυγες. Δεν νομίζω ότι θα βγάλει όσα λέει ο Στέλιος, αλλά πιστευω ότι με 115 έως 120 άλογα το αμάξι θα κάνει και σούζες. Το καλύτερο σε αυτή την μετατροπή είναι ότι τα πράγματα είναι πιο εύκολα και στα ηλεκτρικά/ηλεκτρολογικά αλλά και στο να ρυθμίζεις καρμπυρατέρ. Αχχχ όλοι αυτό λέμε ότι εκείνη η τεχνολογία ήταν πιο "αλήτικη", τώρα με όλα τα ηλεκτρονικά τα πάντα έχουν φλωρέψει!

Το κόστος πάντως με τα παραπάνω αγγίζει το 500άρικο + τα μηχανικά (το πολύ να αγγίξει το 1000άρικο όλα μαζί (υπολογίζοντας και τίποτα έκτακτο μαζί και ψιλολοϊδια).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 23:45:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Iσως να είναι και αυτή μια λύση...οπότε θα μιλήσω με τα "κονέ" μου
και θα δώ τι με συμφέρει περισσότερο...και τι υπάρχει κιόλας από όλα
αυτά τα ανταλλακτικά///πάντως από πλευράς τεχνολογίας και οικονομίας,,
με τα καρμπυρατέρ θα είμαι σαν αεροπλάνο του δευτέρου παγκοσμίου
πολέμου σε ήχο και κατανάλωση!!!! Laughing Exclamation

Ξανατονίζω ότι το "κάμπριο" δεν έχει φτιαχτεί για πολλά άλογα και
τραβήγματα μοτερίσια γιατί στην ουσία είναι ""συναρμολογούμενο""
με τόσα λάστιχα και πλαστικά και οροφές....

Σκοπός είναι να κάνω κάτι που σε 3 μήνες δεν θα έχει
ξηλώσει το μισό αμάξι και θα τρίζουν τα σύμπαντα... Very happy


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RALLOS8 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997

Ένταξη: 08 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 04:17:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για τους λογους που λες σκεψου το 8v.για εμενα προσωπικα το να ακνει σαν αεροπλανο β παγκοσμιου σε ηχο δεν θα με χαλαγε καθολου.τωρα για την καταναλωση θα το σκεφτομουν.με ενα καλο ρυθμισμα στα καρμπυρατερ και εκει κατι θα γινονταν.
παντως και αυτουσιο το 8v 1600 με τα 105 του rallye δεν ειναι ασχημη λυση και πολυ οικονομικη.το εχει κανει φιλος και το ξερω γι αυτο στο λεω.
εχω και φιλο με την μετατροπη που ειπε καποιος με το δυλιτρο 160 αλογα αλλα ειναι ακομα στα σκαρια εδω και δυο χρονια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 04:55:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι ότι όταν κάνεις κάτι θα πρέπει να το κάνεις σωστά και
μελετημένα,,αλλιώς μετά θα γίνουν τα πράγματα χειρότερα...γιαυτό
προσπαθώ να βρώ την πιο καλή και λογική λύση...

Θα μιλήσω αυριο μεθαυριο με τα κονέ μου και θα ξέρω τι είναι
διαθέσιμο,,πρακτικά εφαρμόσιμο και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ..!!

Πάντως το όριο του 205 cabrio είναι τα 120-130 άλογα...
Το οδηγώ τώρα 3 χρόνια και του έχω κάνει τα πάντα,,μέχρι τα 80
στρίβει παντού,,στα 100+ είναι ελέγξιμο με καλές αντιδράσεις....
Μετά τα 120 νιώθεις στην κύλησή του την παλαιότητα και την τεχνολογία
της προηγούμενης δεκαετίας....και λογικό είναι,,,,,ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ
CABRIO...το κλειστό είναι άλλη δουλειά...!!

Αυτό που θέλω να φτιάξω στο αμάξι είναι --όχι-- το "μπάμ" και τα 0-400...
αλλά την κίνηση του μεταξύ ταχυτήτων...να τραβάει καλά και να μην
χρειάζεται να παλεύω τόσο με το λεβιέ λόγω έλλειψης "καθαρόαιμων".. Exclamation Very happy


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 05:50:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σε ενα αυτοκινητο βολτας ,δεν ειναι δυνατον να μιλαμε για καρμπυρατερ..

καλυτερο θελουμε να το κανουμε κ οχι χειροτερο...

σε αγωνιστικο ειναι πολυ καλη λυση αλλα σε πολιτικο μου φαινεται υπερβολικο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 08:28:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμπληρωσω σε αυτα που σωστα ειπε ο Τασος οτι εξαρταται απο το τι ψαχνει ο καθενας... Confused

Ναι,οντως με τα καρμπυρατερ θα καιει σαφως περισσοτερο.Επισης θα ειναι καπως ζορικο οσο ειναι κρυο το μοτερ.
Απο εκει και περα ομως εγω μονο θετικα βλεπω τα υπολοιπα καθως σε γκαζι,αποκριση,ηχο,συντηρηση και κοστος ειναι κυριολεκτικα αλλου.

Ειναι επισης αληθεια οτι ειμαι πολυ "ρομαντικος" τυπος Laughing αλλα αυτες ειναι οι χαρες των παλιων αυτοκινητων... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 10:40:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βάζεις ένα μοτερ από 106 1.6 8V και το μόνο που ΔΕΝ θα δουλεύει είναι το στροφόμετρο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 14:26:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Βάζεις ένα μοτερ από 106 1.6 8V και το μόνο που ΔΕΝ θα δουλεύει είναι το στροφόμετρο.

Και 16 v να βάλει πάλι δε θα δουλεύει Laughing Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα εδώ και ένα χρόνο Laughing Η μόνη λύση γι αυτο είναι πάντρεμα με την ηλεκτρονική πλακέτα απο το καντράν του 106.Μόλις το κλάνω θα έχω νέα Laughing Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ Wink


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1296s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on