Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:45:12 Θέμα δημοσίευσης: 205 cti..Αλλαγή μοτέρ |
|
|
Παίδες καλησπέρα και συγχαρητήρια για το πολύ οργανωμένο site σας..!!
Αντιμετωπίζω ένα μεγάλο προβληματισμό και γιαυτό χρειάζομαι τις γνώσεις
σας γύρω από το θέμα της αλλαγής μοτέρ στον πέζουρά μου τον καλό...!
Εδώ και καιρό έχω αποφασίσει να αλλάξω μοτεράκι για να κάνω το αμάξι μου
πιο αξιοσέβαστο στα μάτια μου αλλά και στο δρόμο..αυτή την στιγμή είναι 75
ίππους(1.400cc) και ψήνομαι για μετατροπή μοτέρ σε 1.6 ραλλύ 16v ή κάτι
σε αυτή την κατηγορία...Μην ξεχνάτε ότι το αμάξι είναι και cabrio οπότε ο
σκοπός δεν είναι να το κάνω αγωνιστικό αλλά να γίνει "σφαιράτο"...!!
Το πρόβλημα είναι το εξής.....και εδώ είναι που χρειάζομαι τις συμβουλές σας
για να καταλάβω επιτέλους ποιός λέει την αλήθεια και ποιός μας κοροιδεύει..!
Καταρχήν η μετατροπή σε 1,3 ραλλύ μου λένε πως δεν αξίζει γιατί είναι "μία η αλλη"
και δεν θα κερδίσω τίποτα το σημαντικό,,έξοδα δίχως λόγο.
Μου λένε για μετατροπή 1,6 ραλλύ 16v ότι το μοτέρ δεν χωράει και θέλει
αλλες βάσεις καθώς επίσης και το σασμάν κάποια πατέντα και ότι όλη η
δουλειά θα κοστίσει τουλάχιστον 2.500Ε.Σχεδόν σε όλες τις ιδέες για
μετατροπή,μου λένε για προβλήματα στα ημιαξόνια..??...
Για κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας δεν το συζητάνε καν καθότι είναι
δεδομένη η προβήματική τους φύση σε σχέση με τους καινούργιους...
Αν υπάρχει κάποιος καλός άνθρωπος να με βοηθήσει και να
μου εξηγήσει πέντε πράγματα θα τον ευχαριστούσα πολύ...
Επίσης πόσο κοστίζει ολόκληρη η μετατροπή σε 1,6 ραλλύ..??
Εννοώ όλο το πακετο κινητήρα-σασμάν-πλεξούδα-μονάδα,,,ολα..???
Ευχαριστώ προκαταβολικά... 
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Σέρμπης Κώστας (κώστας) Μέλος

 106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v
Ένταξη: 07 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 104
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 18:56:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι δεν ψαχνεις για το μοτερ το 1.9 gti απο 205?
δλδ τον κινητηρα XU9J1 η τον XU9JAZ(που ειναι και πιο καινουργιος
και δεν καιγεσαι για καμια μετατροπη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 21:10:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eίναι ναι μεν και αυτή μια επιλογή αλλά μετά με 1,9 κινητήρα θα
έχω πρόβλημα με ασφάλειες,σήματα,κτλ...δηλαδή θα ανέβει πολύ
η συντήρηση....
Γενικά το 1,6 είναι το πιο λογικό όριο και του αυτοκινήτου
και του πορτοφολιού μου...

Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 21:26:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια χαρα ταιριαζει το μοτερ του 16v 106 .οσο για ημιαξονια μονο απο 205 rallye 1300.θα χρειαστεις και ψυγειο απο 205 ραλλυ ή απο 205 gti..
δεν εχει κοψε-ραψε οποτε μην αγχωνεσαι ,το 16v τελικα ειναι μονοδρομος...μην ψαχνεις για τιποτε αλλο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 22:25:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ...αρχίζω και βγάζω μια άκρη...
Ευχαριστώ για την βοήθεια σου..!!
...έχεις κάνει κι εσύ την ίδια μετατροπή..???
Με την πλεξούδα,,την ηλεκτρονική μονάδα τι γίνεται..???
Το κόστος της μετατροπής πόσο είναι και το κυριότερο
ξέρετε εσείς κάποιον άνθρωπο-μηχανικό που να είναι
σωστός και ικανός να αναλάβει την μετατροπή..?
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RALLOS8 Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 04:28:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενα μοτερακι 1600 16v με σασμαν,πλεξουδα εκγεφαλο κατω απο 1500 δεν το βρισκεις με τιποτα.
μπορεις με τα μισα λεφτα να παρεις 1600 8v απο rallye.
εγω πιστευω οτι οποια και απο τις δυο μετατροπες να κανεις το δυσκολο κοματι ειναι ο ηλεκτολογος και οχι ο μηχανικος.
και τα δυο μοτερ μπαινουν πανω σχετικα ευκολα.
αν βρεις ηλεκτρολογο που το κατεχει το αθλημα η εχει ξανακανει την μετατροπη δεν θα σου παρει και πολλα.
απο οτι καταλαβα εχεις σκοπο να το δηλωσεις κιολας...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 04:58:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nαι σωστά μάντεψες...θέλω να είμαι νόμιμος και να έχω το κεφάλι
μου ήσυχο..έτσι κι αλλιώς αν δεν κάνω λάθος δεν είναι τίποτα υπερβολικό
οι διαδικασίες για να το δηλώσεις ούτε κοστίζει χρήματα πολλά...
είναι λίγο τρέξιμο βέβαια...αλλά αναγκαίο///
Πράγματι ο ηλεκτρολόγος είναι μεγάλη υπόθεση αλλά έχω κάποιες
άκρες και θα δω τι μπορώ να κάνω...!!ευχαριστώ για τις συμβουλές..!!
Προτιμώ 16v γιατί είναι 1 μοτέρ βάση για εξέλιξη και
εγώ που δεν έχω σκοπό να του κάνω τίποτα παραπάνω
από ένα φίλτρο και μια εξάτμιση,,θα ζήσει για πάντα απροβλημάτιστο..!!
Οπότε λογικά έτσι όπως μου τα λέτε με 2 ημιαξόνια από 205 ραλλύ 1,3
και το μοτέρ κομπλέ είμαι έτοιμος για την μετατροπή....αρκεί να υπάρχει
και ένας "μαγκάκος" ηλεκτρολόγος...
μου διαφεύγει τίποτα..?? 
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 08:54:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπολογισε οτι τα ηλεκτρολογικα μονο ευκολη δουλεια δεν ειναι ,εκτος και αν συμβιβαστεις με το γεγονος οτι το μισο ταμπλο σου δεν θα δουλευει.
Εγω παντως αν ειχα τετοι,θα επελεγα εναν 1600αρη κορμο απο 8v Rallye,θα εβρισκα και μια κεφαλη απο 205 Rallye με τα διπλα καρμπυρατερ,και αντε γεια!
Εξαιρετικα χαμηλο value for money,ευκολη τοποθετηση και φοβερος ηχος με περιπου 130 αλογα,ισως και παραπανω αν αλλαξεις και εναν εκκεντροφορο.
Σιγουρα δεν θα ειναι 16v μοτερ αλλα και παλι δεν θα ειναι αργο.
Εκτος αυτου φαινεται ολοιδιο με το δικο σου και με καποια "μαιμουδια" δεν χρειαζεται ουτε δηλωμα,ουτε τιποτα.
Το 16v κανει "μπαμ" στο οτι δεν ειναι το εργοστασιακο του,οποτε πρεπει να το δηλωσεις κανονικα.
Απο εκει και περα,στο σασμαν,επειδη υποψιαζομαι οτι εχεις τις "ανοιχτες" σχεσεις,θα χρειαστει να βρεις ενα ολοκληρο σασμαν απο 1600αρι 8v Rallye για να εισαι με σωστη κλιμακωση και το βημα του διαφορικου σου να ειναι σχεδον ιδιο με των 16v 106.
Το 205 εχει μεγαλυτερο τροχο οποτε το να βαλεις αυτουσιο ενα 16v σασμαν θα σου προκυψει "μακρυτερο" απο αυτο που θα επρεπε να εχεις.
Οσο για ημιαξονια,οπως στα ειπαν ειναι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 10:26:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ειχα ψαξει κεγω το θεμα παλιοτερα, καθως ειχα το ιδιο αμαξι...
Οντως γινεται να βαλεις το 16ν απο θεμα χωροταξιας, αλλα θελουν αλλαγη και μερικα περιφερειακα, τρομπα βενζινης, servo φρενων, θες υδραυλικη κρεμαγιερα (αν δεν εχεις), θες αλλα φρενα μπροστα, με λιγα λογια πρεπει να βρεις ενα τροπετο απο gti, να του παρεις ολα τα περιφερειακα και να κουμπωσεις πανω το μοτερ με τα ηλεκτρικα του...
Επισης, τα gti και cti ειχαν διαφορα στη μπροστινη αναρτηση σε σχεση με τα απλα!!!
Μοτερ 16ν υπαρχουν πολλα, τροπετα απο Gti ομως..."μονο ενα" και αντε βρες το... Εκει κολλησα και το αφησα το ζητημα...
Αλλη λυση ειναι να βαλεις το 1,6 8ν του προηγουμενου 106 rallye (με τα 105 νομιζω)...Η διαφορα θα ειναι τεραστια σε σχεση με τωρα!!!
Ενδεικτικα θα σου πω οτι ειχα βαλει κοντρα μενα 205cj που ηταν 1,4 μεν, αλλα το παιδι ειχε βαλει τον Mpi (πολλαπλου ψεκασμου) και με ειχε ανετα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 11:17:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ στην θέση σου, θα το έψαχνα περισσότερο για το 1.9 που είπε και κάποιος άλλος, τα τέλη είναι ακριβώς τα ίδια με το 1.6 και η διαφορά στην ασφάλεια δεν θα είναι πολύ μεγάλη. Άσε που το 1.9 θα δηλωθεί ποιο έυκολα απ'ότι το 1.6 16v μιας που το πρώτο το φοράγανε κάποια 205 ενώ το 16v κανένα.
Για την απόλυτη δύναμη πάντως κοίτα και την λύση του αλουμινένιου 1.9 16v με τα 160 άλογα που φορούσαν τα 405 Mi16 , στο εξωτερικό το φοράνε αρκετά 205. Κάνεις και μια μικρή ενίσχυση στο σασί (για να μην κοπεί σε καμιά στροφή ) και είσαι έτοιμος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 15:23:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια εψαξα στην λιστα του μηχανολογικου και βρηκα ιδια μετατροπη,απο 1400 σε 16v(απο 106) μοτερ.
Οποτε δηλωνεται η μετατροπη...
Το θεμα ειναι τι θα πληρωσει.
Σχετικα με το 19αρι μοτερ παντως,2 φιλους που εχω με γνησια αυτοκινητα ειπαν το ιδιο.
"Αν πεσεις σε καλο μοτερ,παει σαν μαμα 16v απο 106 αλλα με πολυ καλυτερη αποκριση...".
"Αν πετυχεις μαπα μοτερ,σε περνανε και τα 1400αρια...".
Ο ενας ειχε γνησιο που το ηξερε απο καινουργιο και ηταν σε αριστη κατασταση και ο αλλος το εφερε μεταχειρισμενο απο Ιταλια(γνησιο παλι). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 17:10:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ........
Λοιπόν ένα ένα...
Καταρχήν το αμαξι δεν το πάω για αγώνες ούτε κόντρες φανάρι με
φανάρι οπότε δεν χρειάζεται 160 ίππους....μετά θα είναι πολύ γρήγορο!!
Μην ξεχνάτε ότι είναι και κάμπριο,,,και με παραπάνω από 135 ίππους θα
αρχίσει να αποσυντήθεται!!!
Για να δηλώσεις την μετατροπή χρειάζεσαι μια διαπίστωση από τον μηχανικό
που στο φτιάχνει και η δήλωση στην αρμόδια υπηρεσία κοστίζει 70Ε,,,,δεν
είναι τίποτα τραγικά έξοδα...!!
Έχω άκρες για οτιδήποτε ανταλλακτικό θέλω,,και τροπέτο ή μέρη από
gti μπορώ να βρώ...οπότε η 1,6 16v φαντάζει η καλύτερη λύση.....
Απλά βγαίνει μεγάλο το κουστούμι υπολογίζοντας τα...!!ΌΛΑ ΜΑΖΙ
με αναρτηση,,φρενα,,κτλ κτλ τουλάχιστον 3.000Ε....όσο κάνει το αμάξι..!?
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 21:24:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis2O5 έγραψε: | Έχω άκρες για οτιδήποτε ανταλλακτικό θέλω,,και τροπέτο ή μέρη από
gti μπορώ να βρώ...οπότε η 1,6 16v φαντάζει η καλύτερη λύση.....
Απλά βγαίνει μεγάλο το κουστούμι υπολογίζοντας τα...!!ΌΛΑ ΜΑΖΙ
με αναρτηση,,φρενα,,κτλ κτλ τουλάχιστον 3.000Ε....όσο κάνει το αμάξι..!? |
Eφ'όσον έχεις τις άκρες, θα μου άρεσε και εμένα αυτό που είπε ο Στέλιος πιο πάνω. 1,6 κορμό (βρίσκεις και σχετικά φτηνά) με το καπάκι του καρμπυρατεράτου ραλλύ και έφυγες. Δεν νομίζω ότι θα βγάλει όσα λέει ο Στέλιος, αλλά πιστευω ότι με 115 έως 120 άλογα το αμάξι θα κάνει και σούζες. Το καλύτερο σε αυτή την μετατροπή είναι ότι τα πράγματα είναι πιο εύκολα και στα ηλεκτρικά/ηλεκτρολογικά αλλά και στο να ρυθμίζεις καρμπυρατέρ. Αχχχ όλοι αυτό λέμε ότι εκείνη η τεχνολογία ήταν πιο "αλήτικη", τώρα με όλα τα ηλεκτρονικά τα πάντα έχουν φλωρέψει!
Το κόστος πάντως με τα παραπάνω αγγίζει το 500άρικο + τα μηχανικά (το πολύ να αγγίξει το 1000άρικο όλα μαζί (υπολογίζοντας και τίποτα έκτακτο μαζί και ψιλολοϊδια).
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2007, 23:45:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Iσως να είναι και αυτή μια λύση...οπότε θα μιλήσω με τα "κονέ" μου
και θα δώ τι με συμφέρει περισσότερο...και τι υπάρχει κιόλας από όλα
αυτά τα ανταλλακτικά///πάντως από πλευράς τεχνολογίας και οικονομίας,,
με τα καρμπυρατέρ θα είμαι σαν αεροπλάνο του δευτέρου παγκοσμίου
πολέμου σε ήχο και κατανάλωση!!!!
Ξανατονίζω ότι το "κάμπριο" δεν έχει φτιαχτεί για πολλά άλογα και
τραβήγματα μοτερίσια γιατί στην ουσία είναι ""συναρμολογούμενο""
με τόσα λάστιχα και πλαστικά και οροφές....
Σκοπός είναι να κάνω κάτι που σε 3 μήνες δεν θα έχει
ξηλώσει το μισό αμάξι και θα τρίζουν τα σύμπαντα... 
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RALLOS8 Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 04:17:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για τους λογους που λες σκεψου το 8v.για εμενα προσωπικα το να ακνει σαν αεροπλανο β παγκοσμιου σε ηχο δεν θα με χαλαγε καθολου.τωρα για την καταναλωση θα το σκεφτομουν.με ενα καλο ρυθμισμα στα καρμπυρατερ και εκει κατι θα γινονταν.
παντως και αυτουσιο το 8v 1600 με τα 105 του rallye δεν ειναι ασχημη λυση και πολυ οικονομικη.το εχει κανει φιλος και το ξερω γι αυτο στο λεω.
εχω και φιλο με την μετατροπη που ειπε καποιος με το δυλιτρο 160 αλογα αλλα ειναι ακομα στα σκαρια εδω και δυο χρονια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 04:55:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα είναι ότι όταν κάνεις κάτι θα πρέπει να το κάνεις σωστά και
μελετημένα,,αλλιώς μετά θα γίνουν τα πράγματα χειρότερα...γιαυτό
προσπαθώ να βρώ την πιο καλή και λογική λύση...
Θα μιλήσω αυριο μεθαυριο με τα κονέ μου και θα ξέρω τι είναι
διαθέσιμο,,πρακτικά εφαρμόσιμο και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ..!!
Πάντως το όριο του 205 cabrio είναι τα 120-130 άλογα...
Το οδηγώ τώρα 3 χρόνια και του έχω κάνει τα πάντα,,μέχρι τα 80
στρίβει παντού,,στα 100+ είναι ελέγξιμο με καλές αντιδράσεις....
Μετά τα 120 νιώθεις στην κύλησή του την παλαιότητα και την τεχνολογία
της προηγούμενης δεκαετίας....και λογικό είναι,,,,,ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ
CABRIO...το κλειστό είναι άλλη δουλειά...!!
Αυτό που θέλω να φτιάξω στο αμάξι είναι --όχι-- το "μπάμ" και τα 0-400...
αλλά την κίνηση του μεταξύ ταχυτήτων...να τραβάει καλά και να μην
χρειάζεται να παλεύω τόσο με το λεβιέ λόγω έλλειψης "καθαρόαιμων".. 
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fotis-84 (fotis) Δραστήριο μέλος

peugeot 106 EN/2
Ένταξη: 01 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 260
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 05:50:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε ενα αυτοκινητο βολτας ,δεν ειναι δυνατον να μιλαμε για καρμπυρατερ..
καλυτερο θελουμε να το κανουμε κ οχι χειροτερο...
σε αγωνιστικο ειναι πολυ καλη λυση αλλα σε πολιτικο μου φαινεται υπερβολικο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 08:28:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμπληρωσω σε αυτα που σωστα ειπε ο Τασος οτι εξαρταται απο το τι ψαχνει ο καθενας...
Ναι,οντως με τα καρμπυρατερ θα καιει σαφως περισσοτερο.Επισης θα ειναι καπως ζορικο οσο ειναι κρυο το μοτερ.
Απο εκει και περα ομως εγω μονο θετικα βλεπω τα υπολοιπα καθως σε γκαζι,αποκριση,ηχο,συντηρηση και κοστος ειναι κυριολεκτικα αλλου.
Ειναι επισης αληθεια οτι ειμαι πολυ "ρομαντικος" τυπος αλλα αυτες ειναι οι χαρες των παλιων αυτοκινητων...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 10:40:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάζεις ένα μοτερ από 106 1.6 8V και το μόνο που ΔΕΝ θα δουλεύει είναι το στροφόμετρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 14:26:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Βάζεις ένα μοτερ από 106 1.6 8V και το μόνο που ΔΕΝ θα δουλεύει είναι το στροφόμετρο. |
Και 16 v να βάλει πάλι δε θα δουλεύει Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα εδώ και ένα χρόνο Η μόνη λύση γι αυτο είναι πάντρεμα με την ηλεκτρονική πλακέτα απο το καντράν του 106.Μόλις το κλάνω θα έχω νέα Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|