Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Οκτ 2007, 19:57:05 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Διαφορές |
|
|
Καποια στιγμη θα κανω το 106 16V και θελω να ρωτησω ποιες οι διαφορες μεταξυ ενος 1100 και ενος 1600 16V στα παντα φρενα αναρτηση πλαισιο και οτι αλλο αλλαζει...
(για το μοτερ ενταξει)
3rioStooges-Motorsport Team
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jean στις Σαβ 01 Δεκ 2007, 23:07:50, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Οκτ 2007, 22:01:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια μια βοηθεια ενας γειτονας μου πουλαει να ραλλυ 16V '03 με καμια σαρανταρια χιλιαδες χλμ σε αψογη κατασταση πριν τον χτυπησουν τρακαρισμενο για ανταλακτικα και θελω να ξερω ποια πραγματα αλλαζουν για να τα παρω λογο του οτι ειναι φιλος μου θα τα βρουμε στα λευτα
HELP
3rioStooges-Motorsport Team
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jean στις Τρι 30 Οκτ 2007, 09:15:16, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
georgio3gr Μέλος
Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 06:11:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον εχουμε και λεμε:
Φρενα μπροστινα(δαγκανες-δισκοι αεριζομενοι-τακακια)
Πισω αξονα
Γονατα κομπλε
ψαλιδια
ημιαξονια
αντιστρεπτικη και ζητα
αν δεν εχεις και υδραυλικη κρεμαγιερα και θελεις να βαλεις + ολο το συστημα της κρεμαγιερας
μοτερ κομπλε(με εισαγωγη-εξαγωγη) - σασμαν
εξατμιση
Επισης θα χρειαστεις και εγκεφαλο-πλεξουδα απο μονοφυσσο(αν θελεις να το κανεις μονοφυσσο) ή βαζεις την πλεξουδα-εγκεφαλο απο το τριφυσσο του φιλου σου και το εχεις τριφυσσο
Αναλογως την περισταση πιθανον να χρειαστεις και το ψυγειο του νερου
Επισης αν δεν εχεις και A/C πιθανον να χρειαστεις και το δυναμο
Στα ανωτερω να υπολογιζεις και τα εξτρα αναλωσιμα που μπορει να προκυψουν πχ βασεις μοτερ
Ελπιζω να μην σε απογοητευσα... Γυρω στο 300-350 παιρνουν οι μηχανικοι και κανα 200αρι οι ηλεκτρολογοι(εφοσον αρκεστουν μονο στην αλλαγη πλεξουδας και στην συνδεση των επιμερους εξαρτηματων και οχι σε λεπτομερειες) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 09:21:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα το δικο μου ειναι 3φυσο του '03 και του αλλου για ποιο λογο πρεπει να το κανω μονοφυσο? και υδραυλικο τιμονι εχω και A/C η γεφυρα ειναι η ιδια ή του ραλλυε ειναι ποιο ενυσχημενη?
Τα ακρα τα μπροστα αλλαζουν?
Βασικα θελω να μπει οτι ειναι καλυτερο και ποιο ενυσχημενο απο το δικο μου...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
georgio3gr Μέλος
Saxo vts 1,6
Ένταξη: 14 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 111
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 12:37:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν το μπροστινο συστημα του QS 1100 ειναι ιδιο με του 1400 με μονη διαφορα το μοτερ (αυτο δεν το γνωριζω) τοτε οι διαφορες με το rallye στο μπροστινο συστημα ειναι ελαχιστες και εστιαζονται σε 2 μεταλλικες "παντοφλες" που βρισκονται κολλημενες στα μεταλλικα τμηματα που δενουν τα ακρα στο σασι (τοποθετουνται για μεγαλυτερη αντοχη-ενισχυση) και σε ενα μεταλλικο "ΠΙ" μπροστα και πανω απο τη ζαμφορ(εμπρος αντιστρεπτικη) που χρησιμοποιειται επισης για καλυτερο δεσιμο. Απο κει και περα αν αλλαχτει το μοτερ και η αλλαγη των ημιαξονιων ειναι επιτακτικη...
Αν θελεις στειλε ενα p.m στον Pughell και θα στα πει χαρτι και καλαμαρι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 13:21:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
georgio3gr έγραψε: | Γυρω στο 300-350 παιρνουν οι μηχανικοι και κανα 200αρι οι ηλεκτρολογοι(εφοσον αρκεστουν μονο στην αλλαγη πλεξουδας και στην συνδεση των επιμερους εξαρτηματων και οχι σε λεπτομερειες) |
Όταν είχα ρωτήσει μερικούς γνωστούς μηχανικούς του χώρου, είχαν ταρίφα 1000άρικο. (Μαζί με αμοιβή ηλεκτρολόγου).
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 14:13:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δουλεια θα γινει απο εμενα και τον πατερα μου γιατι ασχολουμαστε και ηταν μηχανικος αυτοκινητων και εργαλεια και μερακι υπαρχει το θεμα ειναι τα πραγματα απο το 16V τι θα θελουμε που ειναι ποιο ενυσχημενα απο το 1100 που ακομα δεν εχω βρει ποια θα αλλαχτουν...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
asa1 (Τασος) Μέλος
106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 16:13:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης θα χρειαστεις τρομπα σοληνακι επιστροφης το κλιματιστικο σου και το υδραυλικο σου δεν ειναι ιδια με του 1,6 καθως και η μεσα πλεξουδα.Ενοειτε σεβρο αξονα με κατανεμητη τρομπα.Το καλυτερο πουεχεις να κανεις ειναι να παρεις ολο το 1,6 και να το μονταρεις στο δικο σου
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 17:48:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η κρεμαγιερα ειναι ιδια ή αλλαζει? τρομπα βενζινης ή του υδραυλικου λες? τωρα δεν εχω σωληνακι επιστροφης? και το A/C που αλλαζει το 1,6 εχει μεγαλυτερο κομπρεσσερ? α και η μεσα πλεξουδα ποια ειναι?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
asa1 (Τασος) Μέλος
106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 09:49:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Η κρεμαγιερα ειναι ιδια ή αλλαζει? τρομπα βενζινης ή του υδραυλικου λες? τωρα δεν εχω σωληνακι επιστροφης? και το A/C που αλλαζει το 1,6 εχει μεγαλυτερο κομπρεσσερ? α και η μεσα πλεξουδα ποια ειναι? |
Η κρεμαργιερα εχει διαφορες.και η τρομπα βενζινης αλλα και του υδραυλικου δεν ειναι ιδιες.σωληνακι επιστροφης δεν εχεις(κατα πασα πιθανοτητα σε μερικα 1,1 1,4 ειχε.το κλιματιστικο εχει αλλα ψηγεια αλλα βεντιλατερ αλλο κομπρεσερ κτλ.η πλεξουδα που σου λεω ειναι του ταμπλο
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 11:40:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τελος ποσο θα του πω για να παρω το αυτοκινητο ολο?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
asa1 (Τασος) Μέλος
106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 16:58:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Και τελος ποσο θα του πω για να παρω το αυτοκινητο ολο? |
τα κοπανημενα σε κατασταση να βγαζουν πραγματα παιζουν απο 2500 εως 3500 αναλογος τη ζημια
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 02:38:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο 206 μπορω να βαλω μοτερ?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
asa1 (Τασος) Μέλος
106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 09:01:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Απο 206 μπορω να βαλω μοτερ? |
γιατι να το κανεις??τα 206 βγαζουν τα δικα τους για να βαλουν απο 106
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:33:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
asa1 έγραψε: | Jean έγραψε: | Απο 206 μπορω να βαλω μοτερ? |
γιατι να το κανεις??τα 206 βγαζουν τα δικα τους για να βαλουν απο 106 |
υπερβολες....
μόνο τους εκκεντροφόρους και το χταπόδι του 106 βάζουν όσοι με 206 1,6 16ν
αντε και κάνας τολμηρός και την εισαγωγή αντε και κάνας εξτρεμε να το κανει με μηχανικο γκάζι...
από την άλλοι πολλοί 106ακηδες παίρνουν όλοκληρη την κεφαλή (λόγω μεγαλύτερων βαλβίδων, εκτός εκκεντροφόρων) καθώς και το μπλοκ (λόγω "ημισφηρήλατων" εμβόλων) καθώς και την φλάτζα από 206...
δεν ξέρω όμως πόσο μπέρδεμα είναι τα ηλακτρικά...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
asa1 (Τασος) Μέλος
106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v
Ένταξη: 13 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 152 Τόπος: περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 10:52:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | asa1 έγραψε: | Jean έγραψε: | Απο 206 μπορω να βαλω μοτερ? |
γιατι να το κανεις??τα 206 βγαζουν τα δικα τους για να βαλουν απο 106 |
υπερβολες....
μόνο τους εκκεντροφόρους και το χταπόδι του 106 βάζουν όσοι με 206 1,6 16ν
αντε και κάνας τολμηρός και την εισαγωγή αντε και κάνας εξτρεμε να το κανει με μηχανικο γκάζι...
από την άλλοι πολλοί 106ακηδες παίρνουν όλοκληρη την κεφαλή (λόγω μεγαλύτερων βαλβίδων, εκτός εκκεντροφόρων) καθώς και το μπλοκ (λόγω "ημισφηρήλατων" εμβόλων) καθώς και την φλάτζα από 206...
δεν ξέρω όμως πόσο μπέρδεμα είναι τα ηλακτρικά... |
TO AΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
01000hp racing |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 11:00:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|