PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Διαφορές

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Οκτ 2007, 19:57:05    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Διαφορές Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καποια στιγμη θα κανω το 106 16V Cool και θελω να ρωτησω ποιες οι διαφορες μεταξυ ενος 1100 και ενος 1600 16V στα παντα φρενα αναρτηση πλαισιο και οτι αλλο αλλαζει...



(για το μοτερ ενταξει) Laughing



3rioStooges-Motorsport Team


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jean στις Σαβ 01 Δεκ 2007, 23:07:50, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Οκτ 2007, 22:01:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια μια βοηθεια ενας γειτονας μου πουλαει να ραλλυ 16V '03 με καμια σαρανταρια χιλιαδες χλμ σε αψογη κατασταση πριν τον χτυπησουν τρακαρισμενο για ανταλακτικα και θελω να ξερω ποια πραγματα αλλαζουν για να τα παρω λογο του οτι ειναι φιλος μου θα τα βρουμε στα λευτα


HELP



3rioStooges-Motorsport Team


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jean στις Τρι 30 Οκτ 2007, 09:15:16, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgio3gr 
Μέλος
Μέλος


Saxo vts 1,6

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 111

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 06:11:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον εχουμε και λεμε:

Φρενα μπροστινα(δαγκανες-δισκοι αεριζομενοι-τακακια)
Πισω αξονα
Γονατα κομπλε
ψαλιδια
ημιαξονια
αντιστρεπτικη και ζητα
αν δεν εχεις και υδραυλικη κρεμαγιερα και θελεις να βαλεις + ολο το συστημα της κρεμαγιερας
μοτερ κομπλε(με εισαγωγη-εξαγωγη) - σασμαν
εξατμιση
Επισης θα χρειαστεις και εγκεφαλο-πλεξουδα απο μονοφυσσο(αν θελεις να το κανεις μονοφυσσο) ή βαζεις την πλεξουδα-εγκεφαλο απο το τριφυσσο του φιλου σου και το εχεις τριφυσσο
Αναλογως την περισταση πιθανον να χρειαστεις και το ψυγειο του νερου
Επισης αν δεν εχεις και A/C πιθανον να χρειαστεις και το δυναμο
Στα ανωτερω να υπολογιζεις και τα εξτρα αναλωσιμα που μπορει να προκυψουν πχ βασεις μοτερ

Ελπιζω να μην σε απογοητευσα... Γυρω στο 300-350 παιρνουν οι μηχανικοι και κανα 200αρι οι ηλεκτρολογοι(εφοσον αρκεστουν μονο στην αλλαγη πλεξουδας και στην συνδεση των επιμερους εξαρτηματων και οχι σε λεπτομερειες)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 09:21:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα το δικο μου ειναι 3φυσο του '03 και του αλλου για ποιο λογο πρεπει να το κανω μονοφυσο? και υδραυλικο τιμονι εχω και A/C η γεφυρα ειναι η ιδια ή του ραλλυε ειναι ποιο ενυσχημενη?
Τα ακρα τα μπροστα αλλαζουν?
Βασικα θελω να μπει οτι ειναι καλυτερο και ποιο ενυσχημενο απο το δικο μου...



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgio3gr 
Μέλος
Μέλος


Saxo vts 1,6

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 111

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 12:37:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν το μπροστινο συστημα του QS 1100 ειναι ιδιο με του 1400 με μονη διαφορα το μοτερ (αυτο δεν το γνωριζω) τοτε οι διαφορες με το rallye στο μπροστινο συστημα ειναι ελαχιστες και εστιαζονται σε 2 μεταλλικες "παντοφλες" που βρισκονται κολλημενες στα μεταλλικα τμηματα που δενουν τα ακρα στο σασι (τοποθετουνται για μεγαλυτερη αντοχη-ενισχυση) και σε ενα μεταλλικο "ΠΙ" μπροστα και πανω απο τη ζαμφορ(εμπρος αντιστρεπτικη) που χρησιμοποιειται επισης για καλυτερο δεσιμο. Απο κει και περα αν αλλαχτει το μοτερ και η αλλαγη των ημιαξονιων ειναι επιτακτικη...

Αν θελεις στειλε ενα p.m στον Pughell και θα στα πει χαρτι και καλαμαρι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 13:21:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

georgio3gr έγραψε:
Γυρω στο 300-350 παιρνουν οι μηχανικοι και κανα 200αρι οι ηλεκτρολογοι(εφοσον αρκεστουν μονο στην αλλαγη πλεξουδας και στην συνδεση των επιμερους εξαρτηματων και οχι σε λεπτομερειες)


Όταν είχα ρωτήσει μερικούς γνωστούς μηχανικούς του χώρου, είχαν ταρίφα 1000άρικο. (Μαζί με αμοιβή ηλεκτρολόγου).




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 14:13:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δουλεια θα γινει απο εμενα και τον πατερα μου γιατι ασχολουμαστε και ηταν μηχανικος αυτοκινητων και εργαλεια και μερακι υπαρχει το θεμα ειναι τα πραγματα απο το 16V τι θα θελουμε που ειναι ποιο ενυσχημενα απο το 1100 που ακομα δεν εχω βρει ποια θα αλλαχτουν...



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
asa1 (Τασος)
Μέλος
Μέλος


106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 16:13:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης θα χρειαστεις τρομπα σοληνακι επιστροφης το κλιματιστικο σου και το υδραυλικο σου δεν ειναι ιδια με του 1,6 καθως και η μεσα πλεξουδα.Ενοειτε σεβρο αξονα με κατανεμητη τρομπα.Το καλυτερο πουεχεις να κανεις ειναι να παρεις ολο το 1,6 και να το μονταρεις στο δικο σου


01000hp racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 17:48:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η κρεμαγιερα ειναι ιδια ή αλλαζει? τρομπα βενζινης ή του υδραυλικου λες? τωρα δεν εχω σωληνακι επιστροφης? και το A/C που αλλαζει το 1,6 εχει μεγαλυτερο κομπρεσσερ? α και η μεσα πλεξουδα ποια ειναι?



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
asa1 (Τασος)
Μέλος
Μέλος


106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 09:49:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
Η κρεμαγιερα ειναι ιδια ή αλλαζει? τρομπα βενζινης ή του υδραυλικου λες? τωρα δεν εχω σωληνακι επιστροφης? και το A/C που αλλαζει το 1,6 εχει μεγαλυτερο κομπρεσσερ? α και η μεσα πλεξουδα ποια ειναι?

Η κρεμαργιερα εχει διαφορες.και η τρομπα βενζινης αλλα και του υδραυλικου δεν ειναι ιδιες.σωληνακι επιστροφης δεν εχεις(κατα πασα πιθανοτητα σε μερικα 1,1 1,4 ειχε.το κλιματιστικο εχει αλλα ψηγεια αλλα βεντιλατερ αλλο κομπρεσερ κτλ.η πλεξουδα που σου λεω ειναι του ταμπλο


01000hp racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 11:40:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και τελος ποσο θα του πω για να παρω το αυτοκινητο ολο?



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
asa1 (Τασος)
Μέλος
Μέλος


106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 16:58:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
Και τελος ποσο θα του πω για να παρω το αυτοκινητο ολο?


τα κοπανημενα σε κατασταση να βγαζουν πραγματα παιζουν απο 2500 εως 3500 αναλογος τη ζημια


01000hp racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 02:38:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο 206 μπορω να βαλω μοτερ?



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
asa1 (Τασος)
Μέλος
Μέλος


106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 09:01:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
Απο 206 μπορω να βαλω μοτερ?

γιατι να το κανεις??τα 206 βγαζουν τα δικα τους για να βαλουν απο 106


01000hp racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Νοέ 2007, 10:33:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

asa1 έγραψε:
Jean έγραψε:
Απο 206 μπορω να βαλω μοτερ?

γιατι να το κανεις??τα 206 βγαζουν τα δικα τους για να βαλουν απο 106


υπερβολες....
μόνο τους εκκεντροφόρους και το χταπόδι του 106 βάζουν όσοι με 206 1,6 16ν
αντε και κάνας τολμηρός και την εισαγωγή αντε και κάνας εξτρεμε να το κανει με μηχανικο γκάζι...

από την άλλοι πολλοί 106ακηδες παίρνουν όλοκληρη την κεφαλή (λόγω μεγαλύτερων βαλβίδων, εκτός εκκεντροφόρων) καθώς και το μπλοκ (λόγω "ημισφηρήλατων" εμβόλων) καθώς και την φλάτζα από 206...

δεν ξέρω όμως πόσο μπέρδεμα είναι τα ηλακτρικά...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
asa1 (Τασος)
Μέλος
Μέλος


106 gra 306 gti6 306 1.6 16v 309 1.6 16v

Ένταξη: 13 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 152
Τόπος: περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 10:52:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
asa1 έγραψε:
Jean έγραψε:
Απο 206 μπορω να βαλω μοτερ?

γιατι να το κανεις??τα 206 βγαζουν τα δικα τους για να βαλουν απο 106


υπερβολες....
μόνο τους εκκεντροφόρους και το χταπόδι του 106 βάζουν όσοι με 206 1,6 16ν
αντε και κάνας τολμηρός και την εισαγωγή αντε και κάνας εξτρεμε να το κανει με μηχανικο γκάζι...

από την άλλοι πολλοί 106ακηδες παίρνουν όλοκληρη την κεφαλή (λόγω μεγαλύτερων βαλβίδων, εκτός εκκεντροφόρων) καθώς και το μπλοκ (λόγω "ημισφηρήλατων" εμβόλων) καθώς και την φλάτζα από 206...

δεν ξέρω όμως πόσο μπέρδεμα είναι τα ηλακτρικά...


TO AΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ Very happy Very happy ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ


01000hp racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Νοέ 2007, 11:00:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1755s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on