PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

αισθητηρας οξυγονου - λ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 23:24:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Η διακυμανση στην κατηφορα μπορει να ειναι γιατι πολυ πιθανον ο εγκεφαλος να προσπαθει να "δροσισει" το μοτερ μιας και στο ασε του γκαζιου,αυτο δεν συνεπαγεται καθολου βενζινη ή απαραιτητα ελαχιστη ποσοτητα ισα-ισα να μην σβηνει.


Στέλιο δεν υπάρχει ανάγκη δροσίσματος στο ασε, ούτε δυνατότητα να βλέπει ο μαμά εγκέφαλος θερμοκρασίες καυσαερίων ώστε να δίνει καύσιμο ( καλά θα ήταν βέβαια!!). Συνήθως οι εγκέφαλοι λειτουργούν ως εξής ( για λόγους οικονομίας και περιβάλλοντος ):
Ορίζονται οι στροφές του Fuel cut off,( πχ 1600) πάνω από τις οποίες με το TPS κάτω από τα όρια του ρελαντί, κόβεται εντελώς το καύσιμο.
Ορίζονται οι στροφές του Fuel resume π.χ 1400 που είναι το σημείο που θα ξαναδοθεί καύσιμο, ακόμη και με το TPS κάτω από τα όρια του ρελαντί.
Με αυτό τον τρόπο, αφήνουμε πχ το γκάζι στις 6000, ενεργοποιείται το fuel cut off (γιατί είμαστε πάνω από 1600), κατεβαίνοντας το στροφόμετρο και φτάνοντας στις 1400 ξαναδίνει καύσιμο.
Δεν ξέρω σίγουρα αν ο μαμά εγκέφαλος του 106 το κάνει αυτό, εγώ το έχω δοκιμάσει με τον άγραφο και στο άσε δεν υπάρχει κανένα θέμα με θερμοκρασίες, μάλλον γιατί δεν υπάρχει φορτίο.

Το θέμα είναι ότι εκεί στις 1400-1600 στροφές αρχίζει και μπαίνει στο παιχνίδι το βηματικό ρελαντί και επειδή ο φίλος μας έχει αλλάξει εκκεντροφόρους, υπάρχει το ενδεχόμενο να απαιτείται κάποιο calibration του βηματικού μέσω του προγράματος( κάτι που αναγκαστικά εκανα κι εγώ όταν έβαλα τους ps εκκεντροφόρους, καθώς το βηματικό δεν μπορούσε να κρατήσει ρελαντί με τις μαμά ρυθμίσεις...).



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Νοέ 2017, 21:40:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι μαμα εγκεφαλοι,στα απλά φτηνα μοντελα,πρακτικα "βλεπουν" θερμοκρασια καυσαεριων απο τις μετρησεις του λ και απο τον knock sensor.

Τωρα για το σβησιμο στο ρελαντι με πολυ μεγαλη θερμοκρασια νερου,το εχω ζησει και εγω και η λυση ηταν το.....να τραβηξω τις πολυ μεγαλες θερμοκρασιες απο τους κυλινδρους.
Πως εγινε αυτο;
Τα "υβριδια",με μαμα προγραμμα και μαμα μπουζι JP4,χτυπανε θεοφτωχα μιγματα στο ρελαντι,με αποτελεσμα τα μαμα μπουζι να μην αντεχουν και απο τις πολυ μεγαλες θερμοκρασιες να σβηνει.
Οπότε αλλαξα μπουζι με ψυχροτερα και το προβλημα εξαφανιστηκε.

Τα σεναρια στην περιπτωση σου Billy,δυο...
Ή το προγραμμα σου ειναι πολυ φτωχο ή τα μπουζι σου λαθος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Νοέ 2017, 07:39:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα μπουζι δεν τα ειχα σκεφτει καθολου! Smile
Ενδεχομένως να φαινεται κατι και απο το χρωμα τους. Αναμενουμε τη... συνεχεια !



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pipis (Spiros)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 207 1.6 GT 5D

Ένταξη: 28 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 294

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Νοέ 2018, 13:26:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΦΤΩΧΟ ΜΕΙΓΜΑ ΛΟΓΩ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥ 2ου Λ.ΔΕΝ ΦΟΡΑΩ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ Η ΒΛΑΒΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ Λ ΕΙΝΑΙ Ρ0141 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΕΙΓΜΑ Ρ0171. ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0791s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on