Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 23:24:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Η διακυμανση στην κατηφορα μπορει να ειναι γιατι πολυ πιθανον ο εγκεφαλος να προσπαθει να "δροσισει" το μοτερ μιας και στο ασε του γκαζιου,αυτο δεν συνεπαγεται καθολου βενζινη ή απαραιτητα ελαχιστη ποσοτητα ισα-ισα να μην σβηνει. |
Στέλιο δεν υπάρχει ανάγκη δροσίσματος στο ασε, ούτε δυνατότητα να βλέπει ο μαμά εγκέφαλος θερμοκρασίες καυσαερίων ώστε να δίνει καύσιμο ( καλά θα ήταν βέβαια!!). Συνήθως οι εγκέφαλοι λειτουργούν ως εξής ( για λόγους οικονομίας και περιβάλλοντος ):
Ορίζονται οι στροφές του Fuel cut off,( πχ 1600) πάνω από τις οποίες με το TPS κάτω από τα όρια του ρελαντί, κόβεται εντελώς το καύσιμο.
Ορίζονται οι στροφές του Fuel resume π.χ 1400 που είναι το σημείο που θα ξαναδοθεί καύσιμο, ακόμη και με το TPS κάτω από τα όρια του ρελαντί.
Με αυτό τον τρόπο, αφήνουμε πχ το γκάζι στις 6000, ενεργοποιείται το fuel cut off (γιατί είμαστε πάνω από 1600), κατεβαίνοντας το στροφόμετρο και φτάνοντας στις 1400 ξαναδίνει καύσιμο.
Δεν ξέρω σίγουρα αν ο μαμά εγκέφαλος του 106 το κάνει αυτό, εγώ το έχω δοκιμάσει με τον άγραφο και στο άσε δεν υπάρχει κανένα θέμα με θερμοκρασίες, μάλλον γιατί δεν υπάρχει φορτίο.
Το θέμα είναι ότι εκεί στις 1400-1600 στροφές αρχίζει και μπαίνει στο παιχνίδι το βηματικό ρελαντί και επειδή ο φίλος μας έχει αλλάξει εκκεντροφόρους, υπάρχει το ενδεχόμενο να απαιτείται κάποιο calibration του βηματικού μέσω του προγράματος( κάτι που αναγκαστικά εκανα κι εγώ όταν έβαλα τους ps εκκεντροφόρους, καθώς το βηματικό δεν μπορούσε να κρατήσει ρελαντί με τις μαμά ρυθμίσεις...).
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Νοέ 2017, 21:40:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι μαμα εγκεφαλοι,στα απλά φτηνα μοντελα,πρακτικα "βλεπουν" θερμοκρασια καυσαεριων απο τις μετρησεις του λ και απο τον knock sensor.
Τωρα για το σβησιμο στο ρελαντι με πολυ μεγαλη θερμοκρασια νερου,το εχω ζησει και εγω και η λυση ηταν το.....να τραβηξω τις πολυ μεγαλες θερμοκρασιες απο τους κυλινδρους.
Πως εγινε αυτο;
Τα "υβριδια",με μαμα προγραμμα και μαμα μπουζι JP4,χτυπανε θεοφτωχα μιγματα στο ρελαντι,με αποτελεσμα τα μαμα μπουζι να μην αντεχουν και απο τις πολυ μεγαλες θερμοκρασιες να σβηνει.
Οπότε αλλαξα μπουζι με ψυχροτερα και το προβλημα εξαφανιστηκε.
Τα σεναρια στην περιπτωση σου Billy,δυο...
Ή το προγραμμα σου ειναι πολυ φτωχο ή τα μπουζι σου λαθος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alfasud (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 R 1.6 (16V)
Ένταξη: 09 Νοέ 2011 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Νοέ 2017, 07:39:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα μπουζι δεν τα ειχα σκεφτει καθολου!
Ενδεχομένως να φαινεται κατι και απο το χρωμα τους. Αναμενουμε τη... συνεχεια !
Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pipis (Spiros) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 1.6 GT 5D
Ένταξη: 28 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 294
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Νοέ 2018, 13:26:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΦΤΩΧΟ ΜΕΙΓΜΑ ΛΟΓΩ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥ 2ου Λ.ΔΕΝ ΦΟΡΑΩ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ Η ΒΛΑΒΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ Λ ΕΙΝΑΙ Ρ0141 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΕΙΓΜΑ Ρ0171. ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|