PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

αισθητηρας οξυγονου - λ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 17:08:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oxi re τι καθαρισμα..πατάκι ειναι? Laughing


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 18:16:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lem-x24 έγραψε:
χρειαζεται καθάρισμα ο αισθητήρα λ ρε μαστόρια?? και αφού διάβασα όλα τα ποστ, μπορείτε να μου πείτε τελικά αν έχει έναν ή δύο αισθητήρες το θκο μ το αμαξάκι???

βλέπω έναν αμέσως μετά την πολλαπλή αλλά βλέπω και έναν πιο χαμηλά!!

δε καθαριζεται απο οτι ξερω.αλλαζεται.τωρα το δικο σου αν ειναι το 1.4 16ν σαν το δικο μου εχει δυο λ εναν στη πολλαπλη και εναν μετα το καταλυτη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Απρ 2013, 21:33:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vasilisalessia έγραψε:
lem-x24 έγραψε:
χρειαζεται καθάρισμα ο αισθητήρα λ ρε μαστόρια?? και αφού διάβασα όλα τα ποστ, μπορείτε να μου πείτε τελικά αν έχει έναν ή δύο αισθητήρες το θκο μ το αμαξάκι???

βλέπω έναν αμέσως μετά την πολλαπλή αλλά βλέπω και έναν πιο χαμηλά!!

δε καθαριζεται απο οτι ξερω.αλλαζεται.τωρα το δικο σου αν ειναι το 1.4 16ν σαν το δικο μου εχει δυο λ εναν στη πολλαπλη και εναν μετα το καταλυτη.


ακριβώς έτσι είναι φίλε μου. έχει δύο, έναν στην πολλαπλή εξαγωγής και έναν μετά τον καταλύτη.

θέλω να τους καθαρίσω και τους δύο. τους ξεβιδώνουμε απλά???

πως τους καθαρίζουμε??? έννοώ αν υπάρχει κάποιο καθαριστικό???

και αν μπορείτε να μου πείτε πως βγαίνουν οι φίσσες??? δοκίμασα να τις βγάλω αλλά δεν τις κατάφερα!!!


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 01:19:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βιδωτοί είναι οι λάμδα... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
recife_rallye (lefos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


e-tuners stage4 from north

Ένταξη: 03 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 2420

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 07:42:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lem-x24 έγραψε:
vasilisalessia έγραψε:
lem-x24 έγραψε:
χρειαζεται καθάρισμα ο αισθητήρα λ ρε μαστόρια?? και αφού διάβασα όλα τα ποστ, μπορείτε να μου πείτε τελικά αν έχει έναν ή δύο αισθητήρες το θκο μ το αμαξάκι???

βλέπω έναν αμέσως μετά την πολλαπλή αλλά βλέπω και έναν πιο χαμηλά!!

δε καθαριζεται απο οτι ξερω.αλλαζεται.τωρα το δικο σου αν ειναι το 1.4 16ν σαν το δικο μου εχει δυο λ εναν στη πολλαπλη και εναν μετα το καταλυτη.


ακριβώς έτσι είναι φίλε μου. έχει δύο, έναν στην πολλαπλή εξαγωγής και έναν μετά τον καταλύτη.

θέλω να τους καθαρίσω και τους δύο. τους ξεβιδώνουμε απλά???

πως τους καθαρίζουμε??? έννοώ αν υπάρχει κάποιο καθαριστικό???

και αν μπορείτε να μου πείτε πως βγαίνουν οι φίσσες??? δοκίμασα να τις βγάλω αλλά δεν τις κατάφερα!!!


Ρε μαστορα δεν καθαριζονται λεμε.. Rolling eyes


Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
vasilisalessia (vasilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot307 1.4 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 539

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 10:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε καθαριζονται αλλαζονται.δε καθαριζονται γιατι απο εξω εχουνε ενα περιτυλιγμα που δεν ειναι ο λαμδα και εχει καποια ανοιγματα αν δε κανω λαθος..οποτε και να ψεκασεις δεν θα ψεκασεις το λαμδα.αλλωστε αν ο λαμδα δε διαβαζει προφανως εχει χτυπησει θερμοκρασιες και πολυκαιρια οχι μονο καυσαεριο.αλλαζεται και οκ.εδω καθαριζουνε και το μαπ αλλα λενε οτι και αυτον και να τον καθαριζεις μπορει να μη λειτουργει το ιδιο.αλλα τουλαχιστον καθαριζεται ο μαπ.φαινεται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Απρ 2013, 19:20:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εντάξει δεν καθαρίζονται, το εμπέδωσα Confused

γνωρίζει κανείς σας πόση τάση δέχεται η ηλεκτρική αντίσταση του αισθητήρα λ??


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Οκτ 2017, 22:12:15    Θέμα δημοσίευσης: Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;;
...στο περίπου;
Η δυσλειτουργία του "λ" φαίνεται στο διαγνωστικό;
ή μόνο από την την (αύξηση της) κατανάλωση(ς);
Επίσης,
στο τέρμα γκάζι με 3η / 4η και πάνω από 4Κ, πόσο πρέπει να είναι το AFR;
Αντίστοιχα,
στην ευθεία με 4η / 5η και σταθερό γκάζι στις 3/3,5Κ πόσο πρέπει να είναι το AFR;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Οκτ 2017, 22:03:40    Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
Κάθε πότε αλλάζεται ο "λ";;;
...στο περίπου;
Η δυσλειτουργία του "λ" φαίνεται στο διαγνωστικό;
ή μόνο από την την (αύξηση της) κατανάλωση(ς);
Επίσης,
στο τέρμα γκάζι με 3η / 4η και πάνω από 4Κ, πόσο πρέπει να είναι το AFR;
Αντίστοιχα,
στην ευθεία με 4η / 5η και σταθερό γκάζι στις 3/3,5Κ πόσο πρέπει να είναι το AFR;
/ Β


Τι χρονολογίας είσαι;;;


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 09:07:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά είναι από μονόφυσο, με έναν λάμδα. Νομίζω προ του 99.
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 10:05:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά είναι από μονόφυσο, με έναν λάμδα. Νομίζω προ του 99.
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Hellas4x4 (Antonis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 306 1.6 (16V) Champion (2000)

Ένταξη: 22 Απρ 2017
Δημοσιεύσεις: 630

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Οκτ 2017, 23:42:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φαίνεται στο διαγνωστικό... Πάντα μιλάμε για το Peugeot Planet 2000.
Αλλά λόγω παλαιότητας δεν νομίζω ότι μπορεί να προκαλέσει ιδιαίτερα προβλήματα...


Live to Fly - Ride to Live

Hellas 4x4
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Οκτ 2017, 22:20:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως φαίνεται στο διαγνωστικό, με το οποίο ελέχθηκε και δεν έδιεξε κάποιο πρόβλημα (ούτε καν παροδικό).

Το θέμα είναι ότι σε παραπλήσιες συνθήκες βλέπω διαφορετικές ενδείξεις στο όργανο του AFR (innovative).
Γενικά φαίνεται να δουλεύει πλούσιο: στην ευθεία 12.7/12.8
Στο ρελαντί άλλες φορές είναι περί το 14.7, άλλες "κολλάει" στο 13.6, άλλες περί το 11...
Στο φούλ γκάζι αρχικά κατεβαίνει μέχρι κάτω από 10 για να σταθεροποιηθεί περί το 12.
Το πλέον κουφό όμως είναι το εξής:
κατεβαίνω κατηφόρα (από βουνό) χωρίς γκάζι με 5η και τις ΣΑΛ περί τις 2000/2500, το όργανο τερματίζει στην ένδειξη 22.4,
ΑΛΛΑ
κατά διαστήματα σαν να βάζει γκάζι μόνο του (νοιώθω ώθηση) και το AFR δείχνει για λίγο περί το 10, για να ξανατερματίσει στο 22.4 .
Τι μπορεί να προκαλεί αυτή την αστάθεια;
Βηματικό μοτέρ, ποτενσιόμετρο γκαζιού, λ, κάτι άλλο;;;
Προφανώς οικονομική δυνατότητα να αλλάχθούν όλα τα κομμάτια με τη μέθοδο trail & error δεν υπάρχει, για αυτό οποιαδήποτε αρωγή από εμπειρία είναι ευπρόσδεκτη.
/ Β

ΥΓ Το αμάξι έχει σκούπα, εξάτμιση μετά την πολλαπλή με 100αρι καταλύτη,εκκεντροφόρους κατ743, πρόγραμμα και ανοιγμένη πεταλούδα,
αν αυτά παίζουν κάποιο ρόλο.


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 13:27:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με τον απλό λ δεν θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Χρειάζεται wide band λ, για να παίρνεις ακριβής ενδείξεις και μετά να τις αξιολογήσεις...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 19:29:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alfasud έγραψε:
Με τον απλό λ δεν θα βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Χρειάζεται wide band λ, για να παίρνεις ακριβής ενδείξεις και μετά να τις αξιολογήσεις...


Οι τιμές που αναφέρονται είναι από wideband λ, της innovative.
/ B


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 20:21:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ σόρρυ δεν το έπιασα Very happy

Λοιπόν, από όλα όσα αναφέρεις δύο μου χτύπησαν έντονα:

1. Η μεγάλη διακύμανση που γράφεις στο ρελαντί
2. Η μεταβολή που βλέπεις στο αφημένο γκάζι (κατηφόρα).

Στο 2 το φουλ φτωχό είναι το φυσιολογικό να βλέπεις, αφού λογικά πρέπει να δουλεύει το fuel cutt off με αφημένο γκάζι.
Στο 1 πάλι δεν βγάζει νόημα να παίζει τόσο πολύ (από 14,7 στο 11 είναι μεγάλη η διαφορά

Το βηματικό βγαίνει εκτός πάνω από κάποιες στροφές, οπότε δεν μπορεί να ευθύνεται για τις διακυμάνσεις στο αφημένο γκάζι ( εύκολη δοκιμή, αποσυνδεσέτο και δες αν σε κατηφόρα κάνει τα ίδια).

Αν δουλεύει σωστά ο λ, το ότι γίνεται ξαφνικά πλούσιο το μείγμα σου σημαίνει ότι για κάποιο λόγο η ecu δίνει καύσιμο παραπάνω από όσο πρέπει. Οι χάρτες βασίζονται σε ότι αφορά το φορτίο στον ΜAP sensor (speed density προγραμματισμός) και δευτερευόντως στο ΤPS, οπότε αυτά τα δύο θα πρέπει να τσεκάρεις πρώτα θεωρώ.

Αν επίσης μπορούσες να δανειστείς μια κομπλέ πεταλούδα με τους αισθητήρες της να κάνεις μια δοκιμή, θα απέκλειες αμέσως βηματικό, TPS και τυχόν... κακοτεχνία στο άνοιγμα της πεταλούδας.

Και κάτι τελευταίο αλλά σημαντικό:
μπορεί να είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας νερού. Αν στέλνει άσχετες τιμές στην ECU μπορεί να εμπλουτίζει το μείγμα θεωρώντας ότι δεν έχει ανέβει η θερμοκρασία και να κάνει warmup...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Οκτ 2017, 19:57:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η διακυμανση στην κατηφορα μπορει να ειναι γιατι πολυ πιθανον ο εγκεφαλος να προσπαθει να "δροσισει" το μοτερ μιας και στο ασε του γκαζιου,αυτο δεν συνεπαγεται καθολου βενζινη ή απαραιτητα ελαχιστη ποσοτητα ισα-ισα να μην σβηνει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 09:47:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επανέρχομαι,
αφού πρώτα ευχαριστήσω Αντώνη, Γιώργο, Στέλιο για τις απαντήσεις,
το θέμα με την κατηφόρα έχει να κάνει με τις ΣΑΛ του κινητήρα, δηλαδή το άνοιγμα της πεταλούδας (πάτημα γκαζιού ακούσιο/μείωση του AFR) λαμβάνει χώρα όταν οι ΣΑΛ πέσουν κάτω από περίπου 1600. Διαπιστώθηκε αυτό αρκετές φορές, με προσεκτική παρατήρηση από δεύτερο άτομο, μέχρι πρότινος (μόνος) δεν το παρατηρούσα είχα την εντύπωση ότι οι ΣΑΛ παρέμεναν πάνω από 2000.

Τώρα αυτό με την θερμοκρασία νερού, εκτιμώ ότι είναι πιθανό να παίζει ρόλο. Συγκεκριμένα όταν η θερμοκρασία του νερού είναι χαμηλή (>70), τότε η αστάθεια του AFR (και στο ρελαντί) είναι εντονότερη. Όταν "ζεσταθεί" η κατάσταση βελτιώνεται και το AFR στο ρελαντί είναι περί το 14,7.

Ερώτηση: Ποια είναι η θερμοκρασία νερού, κάτω από την οποία, η ECU δίνει εντολή για warm-up;;;

Όταν όμως "παραζεσταθεί" δηλαδή η θερμοκρασία ξεπεράσει τους 90 βαθμούς, τότε αρχίζει τα μπερδέματα στο ρελαντί λόγω πολύ φτωχού AFR. Οι τιμές "παίζουν" πάνω από 17 ως την τιμή τερματισμού (22,4), οπότε ενίοτε "σβήνει" (πχ σε μποτιλιάρισμα στο φανάρι).

Οδηγούν οι ανωτέρω παρατηρήσεις σε κάποιο συμπέρασμα(τα) όσον αφορά την/τις αιτία/ες του φαινομένου;
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 18:30:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...να συμπληρώσω,
σημερινές παρατηρήσεις:
μετά τους 80 βαθμούς θερμοκρασία νερού, το AFR "σκαρφαλώνει" μεταξύ 12,9 - 13,4.
Κάτω από τους 80 παίζει περί το 12,5 ενώ κάτω από τους 70 είναι κάτω από 12.
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alfasud (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 R 1.6 (16V)

Ένταξη: 09 Νοέ 2011
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Νοέ 2017, 22:17:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δοκίμασε πρώτα να αλλάξεις βηματικό ρελαντί και μετά αισθητήρα θερμοκρασίας. Στις 1600 στροφές που παρατήρησες παίζει και το βηματικό δυνατά να σου κάνει τα κόλπα αν έχει θέμα...
Αν δεν είναι από αυτά, πολύ φοβάμαι ότι κάτι τρέχει με το πρόγραμμα. Το έχεις πάρει κονσέρβα;
Υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις μια δοκιμή με έναν άλλο ( μαμά κατά προτίμηση εγκέφαλο) από κάποιο φίλο;
Iδανικά μαζί με μαμά πεταλούδα. Οι επεμβάσεις στην πεταλούδα καμμιά φορά είναι ολίγον... βάρβαρες, εχεις καμμιά φωτό από το εσωτερικό της; Θα σου πουν εδώ αν έχουν γίνει χοντράδες...



Auto Power
"Ο ΝΟΤΗΣ"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1635s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on