PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

αισθητηρας οξυγονου - λ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2007, 18:19:25    Θέμα δημοσίευσης: αισθητηρας οξυγονου - λ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επειδη πολυς ντορος γινεται για το λ και εγω παιδια αναρτησιολογος ειμαι.
ανοιγω αυτο το τοπικ για να μπουν καποια πραγματα στη θεση τους.

http://tinyurl.com/2dc2cw .



α. τι ειναι ο λ?
β. τι ακριβως κανει?
γ. τι τιμες παιρνει σαν ενδειξη στον εγκεφαλο(βολτ με τι ευρος)?
δ. οταν πειραζουμε ενα αμαξι τι θελουμε να δειχνει μετα?
ε. μετραμε με wideband εξατμισης?
με wideband στη θεση του πρωτου λ?
ή με τιμες που βλεπουμε μεσω διαγνωστικου(blepe vag)
poia μεθοδο δειχνει σωστε τιμες?
στ. οι τιμες στην αρχη και στο τελος της εξατμισης ελεω διαφορας θερμοκρασιας πρεπει να διαφερουν? και γιατι διαφερουν?ποια ειναι η σωστη?
ζ. αν εγω βλεπω σε μαμα 22 π.χ (ασχετο νουμερο) μετα τη βελτιωση πρεπει να ξαναδω 22 για να ειμαι ησυχος? ή μπορω βλεπω οτι θελω?
γιατι θεωρητικα ο σωστος τροπος ειναι μετρας μαμα και μετα τη βελτιωση κοιτας να προσαρμοσεις τα νουμερα στα μαμα δεδομενα οποια και αν ειναι αυτα Wink


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Σαβ 27 Οκτ 2007, 10:08:27, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 26 Οκτ 2007, 12:58:12    Θέμα δημοσίευσης: Re: αισθητηρας οξυγονου - λ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
α. τι ειναι ο λ?

λ είναι ο λόγος της ποσότητας του οξυγόνου στον αέρα των καυσαερίων προς την ποσότητα οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα.
volvos έγραψε:
β. τι ακριβως κανει?

Μετράει την στοιχειομετρική αναλογία. Αναλυτικότερα:

Στις υψηλές θερμοκρασίες, όταν τα μόρια του οξυγόνου έλθουν σε επαφή με την πλατίνα, τότε ιονίζονται. Αν οι συγκεντρώσεις των μορίων του οξυγόνου στα ηλεκτρόδια είναι διαφορετικές, τότε εμφανίζεται μια τάση (διαφορά δυναμικού) μεταξύ τους. Τότε μέσα από το κεραμικό σώμα του αισθητήρα, το οποίο στις υψηλές θερμοκρασίες γίνεται αγώγιμο διέρχονται ιόντα οξυγόνου, δηλαδή συμπεριφέρεται σαν ηλεκτρολύτης. Αν λοιπόν το καύσιμο μείγμα που κάηκε ήταν πλούσιο, τότε δεν θα υπάρχουν μόρια του οξυγόνου στα καυσαέρια, ενώ, αν το μείγμα ήταν φτωχό θα είναι αρκετά. Και στις δυο περιπτώσεις πάντως, τα μόρια του οξυγόνου θα είναι λιγότερα από αυτά του ατμοσφαιρικού αέρα, επομένως θα εμφανίζεται μια τάση μεγαλύτερης ή μικρότερης τιμής ανάμεσα στα ηλεκτρόδια. Σε κάθε περίπτωση, η τάση αυτή μεταφέρεται ως πληροφορία (σήμα) της κατάστασης του καυσίμου μείγματος στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, η οποία με τη σειρά της δίνει εντολή στο σύστημα τροφοδοσίας για διόρθωση της σύστασης του στη στιχομετρική (λ=1).
Ο σκοπός της τοποθέτησης του αισθητήρα λ είναι να προσδιορίζει συνεχώς την περιεκτικότητα των ρύπων στα καυσαέρια και να στέλνει ανάλογες πληροφορίες στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του συστήματος ψεκασμού, για διόρθωση της αναλογίας του καυσίμου μείγματος στη στοιχειομετρική.

volvos έγραψε:
γ. τι τιμες παιρνει σαν ενδειξη στον εγκεφαλο(βολτ με τι ευρος)?

Οι τιμές του αισθητήρα κυμαίνονται από 0.2 Volts (φτωχό) μέχρι 0.8 Volts (πλούσιο). Μια τέλεια ισοσταθμισμένη ή "στοιχειομετρική" μίξη καυσίμου με 14.7 μέρη αέρα σε 1 μέρος καυσίμου δίνει μια μέση ένδειξη που κυμαίνεται περίπου στα 0.45 Volts.

(πηγή: picotech.com)
volvos έγραψε:
δ. οταν πειραζουμε ενα αμαξι τι θελουμε να δειχνει μετα?

Σε πλήρες φορτίο πάντα, την ενδιάμεση τιμή (ούτε πολύ φτωχό, ούτε πολύ πλούσιο).
volvos έγραψε:
ε. μετραμε με wideband εξατμισης?
με wideband στη θεση του πρωτου λ?
ή με τιμες που βλεπουμε μεσω διαγνωστικου(blepe vag)
poia μεθοδο δειχνει σωστε τιμες?

Ο wideband σαν εξωτερικό οργανάκι, μετράει άμεσα χωρίς παρεμβολή των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων του αυτοκινήτου και βγάζει την τιμή της αναλογίας στην οθόνη ένδειξης.

Με το διαγνωστικό, νομίζω πως βλέπεις μόνο αν λειτουργεί σωστά ή όχι, και όχι τις ακριβείς τιμές του.

Για τα wideband περισσότερα δεν γνωρίζω, έχω θέσει το θέμα εδώ
volvos έγραψε:
στ. οι τιμες στην αρχη και στο τελος της εξατμισης ελεω διαφορας θερμοκρασιας πρεπει να διαφερουν? και γιατι διαφερουν?ποια ειναι η σωστη?

Η θερμοκρασία του περιβάλλοντος του αισθητήρα λ είναι καθοριστικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία του, αφού επηρεάζει τόσο την ικανότητα ιονισμού των μορίων του οξυγόνου από τα ηλεκτρόδια πορώδους πλατίνας, όσο και την αγωγιμότητα του κεραμικού σώματος (ZrO2). Σε θερμοκρασίες κάτω των 300 οC, ο χρόνος απόκρισης του (μη θερμαινόμενου) αισθητήρα είναι περίπου 3 λεπτά της ώρας, ενώ σε κανονικές συνθήκες θερμοκρασίας (π.χ. 600 οC) ο χρόνος αυτός περιορίζεται σε τιμές κάτω των 50 δευτερολέπτων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα κλειστά συστήματα ρύθμισης λειτουργούν σαν ανοιχτά στις χαμηλές θερμοκρασίες. Σε θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 850 οC, το κεραμικό σώμα του αισθητήρα καταστρέφεται ή στην καλύτερη περίπτωση μειώνεται ο χρόνος απόκρισης του. Μπορεί όμως για πολύ μικρό χρονικό διάστημα να λειτουργήσει μέχρι τους 950 οC. Για να φτάνει γρήγορα ο αισθητήρας στη θερμοκρασία κανονικής λειτουργίας του, έχει προστεθεί σ’ αυτόν μια ηλεκτρική αντίσταση (θερμαντικό στοιχείο). Έτσι στην περίπτωση κρύας εκκίνησης ή όταν ο κινητήρας λειτουργεί με μικρό φορτίο όπου η θερμοκρασία των καυσαερίων είναι χαμηλή, η ηλεκτρική αντίσταση βοηθάει τον αισθητήρα να αποκτήσει την απαιτούμενη θερμοκρασία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ο χρόνος απόκρισης του θερμαινόμενου αισθητήρα περιορίζεται στα 30 έως 40 δευτερόλεπτα κατά την κρύα εκκίνηση του κινητήρα. Ο θερμαινόμενος αισθητήρας λειτουργεί κανονικά τουλάχιστον για 100.000 Km κίνησης αυτοκινήτου. Από την έξοδο του αναχωρούν τρεις αγωγοί (ή τέσσερις με τον αγωγό γείωσης). Ο ένας αγωγός μεταφέρει το σήμα εξόδου του αισθητήρα στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και οι υπόλοιποι δυο χρησιμοποιούνται για την τροφοδοσία της ηλεκτρικής αντίστασης με τάση 12 V.

Τοποθέτηση του αισθητήρα μακριά από την πολλαπλή εξαγωγής (π.χ. στην είσοδο του καταλυτικού μετατροπέα)
Στην περίπτωση αυτή, σε κρύο ξεκίνημα του κινητήρα, όπου η θερμοκρασία στη θέση αυτή είναι χαμηλή για κάποια λεπτά της ώρας, ο αισθητήρας θα καθυστερεί να λειτουργεί κανονικά (ως κλειστό σύστημα ρύθμισης), δηλαδή δεν θα παρουσιάζει την απαιτούμενη ταχύτητα απόκρισης.

Τοποθέτηση του αισθητήρα επάνω στην πολλαπλή εξαγωγής
Σ’ αυτή τη θέση αισθητήρας θερμαίνεται πολύ γρήγορα και παρουσιάζει μεγάλη ταχύτητα απόκρισης. Αυτό οφείλεται στο ότι ακόμα και στο κρύο ξεκίνημα του κινητήρα, η θερμοκρασία των καυσαερίων στην πολλαπλή εξαγωγή είναι πολύ υψηλή (υπέρθερμα καυσαέρια). Οι θερμοκρασίες όμως στην πολλαπλή εξαγωγής κάποια στιγμή θα υπερβούν την οριακή για τον αισθητήρα τιμή των 850 οC, οπότε αυτός θα καταστραφεί.

Τοποθέτηση του αισθητήρα σε θέση κοντά στην πολλαπλή εξαγωγής
Η θέση αυτή τοποθέτησης του αισθητήρα είναι μια ενδιάμεση λύση, αφού δεν κινδυνεύει να καταστραφεί από υπερθέρμανση και χρόνος απόκρισης του είναι ικανοποιητικός. Η τοποθέτηση ηλεκτρικής αντίστασης (θερμαντικού στοιχείου) στον αισθητήρα έλυσε το πρόβλημα της καθυστερημένης απόκρισης του. Έτσι η θέση τοποθέτησης του πλέον εξαρτάτε μόνο από τα χαρακτηριστικά του κινητήρα (π.χ. κυβισμός, ιπποδύναμη κ.λ.π.). Γενικά, η επιλογή του σημείου τοποθέτησης του αισθητήρα λ γίνεται μετά από ανάλογη έρευνα, που κάνει κάθε κατασκευαστής.

volvos έγραψε:
ζ. αν εγω βλεπω σε μαμα 22 π.χ (ασχετο νουμερο) μετα τη βελτιωση πρεπει να ξαναδω 22 για να ειμαι ησυχος? ή μπορω βλεπω οτι θελω?
γιατι θεωρητικα ο σωστος τροπος ειναι μετρας μαμα και μετα τη βελτιωση κοιτας να προσαρμοσεις τα νουμερα στα μαμα δεδομενα οποια και αν ειναι αυτα Wink

Σύμφωνα με τα παραπάνω, όπως το είπες, πρέπει να προσαρμοστείς στα μαμά δεδομένα Smile

Πηγή των πληροφοριών: Αισθητήρας λ, από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Οκτ 2007, 21:17:20    Θέμα δημοσίευσης: Re: αισθητηρας οξυγονου - λ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

α. τι ειναι ο λ?


Ο λάμβδα είναι ο αισθητήρας που μετρά την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο.
Ονομάζεται έτσι επειδή η αναλογία (κατά μάζα) καυσίμου/αέρα συμβολίζεται με λ στη Μηχανολογία.

Παράθεση:

β. τι ακριβως κανει?


Μετατρέπει την αναλογία οξυγόνου που ανιχνεύει σε τάση.

Παράθεση:

γ. τι τιμες παιρνει σαν ενδειξη στον εγκεφαλο(βολτ με τι ευρος)?


Οι narrowband λάμβδα δημιουργούν τάση 0 εως 1 Volt.
Οι wideband λάμβδα λειτουργούν με τάση από 0 εως 5 Volt.

Παράθεση:

δ. οταν πειραζουμε ενα αμαξι τι θελουμε να δειχνει μετα?


Εξαρτάται από τις ορέξεις και την εμπειρία του ρυθμιστή!

Παράθεση:

ε. μετραμε με wideband εξατμισης?


Ναι. Αντίθετα με τις δημοφιλείς θεωρίες, τα καυσαέρια ΔΕΝ αλλάζουν χημική σύσταση από το χταπόδι μέχρι το τελικό. Μόνο η θερμοκρασία τους αλλάζει, δεν γίνεται καμια μετάκαυση.

Παράθεση:

με wideband στη θεση του πρωτου λ?
ή με τιμες που βλεπουμε μεσω διαγνωστικου(blepe vag)
poia μεθοδο δειχνει σωστε τιμες?


Όλες οι μέθοδοι λειτουργούν. Το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με narrowband λαμβδα και ΔΕΝ μπορεί κανεις να βγάλει σαφή συμπεράσματα παρακολουθώντας τους.

Παράθεση:

στ. οι τιμες στην αρχη και στο τελος της εξατμισης ελεω διαφορας θερμοκρασιας πρεπει να διαφερουν? και γιατι διαφερουν?ποια ειναι η σωστη?


Όχι, δεν πρέπει να διαφέρουν. Βραχυπρόθεσμα μπορεί να διαφέρουν, γιατί ο καταλύτης λειτουργεί σαν σφουγγάρι για τις άκαυτες. Μακροπρόθεσμα όμως όχι.

Παράθεση:

ζ. αν εγω βλεπω σε μαμα 22 π.χ (ασχετο νουμερο) μετα τη βελτιωση πρεπει να ξαναδω 22 για να ειμαι ησυχος? ή μπορω βλεπω οτι θελω?
γιατι θεωρητικα ο σωστος τροπος ειναι μετρας μαμα και μετα τη βελτιωση κοιτας να προσαρμοσεις τα νουμερα στα μαμα δεδομενα οποια και αν ειναι αυτα Wink


Ναι και όχι. Εξαρτάται σε τί συνθήκες κάνεις τις μετρήσεις.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 09:11:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mister pughell?
Laughing

οσον αφορα το τελευταιο στελιο. επιμενω στην ερωτηση.απο τη στιγμη που θελουμε κοντινες τιμες να βλεπουμε σε νουμερα μαμα και φτιαγμενο

αν π.χ εχουμε ενα wideband που δειχνει 55 μαμα , μετα τη βελτιωση δε θα πρεπει να βλεπουμε και νουμερα πλησιον του 55??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Οκτ 2007, 11:27:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
mister pughell?
Laughing

οσον αφορα το τελευταιο στελιο. επιμενω στην ερωτηση.απο τη στιγμη που θελουμε κοντινες τιμες να βλεπουμε σε νουμερα μαμα και φτιαγμενο

αν π.χ εχουμε ενα wideband που δειχνει 55 μαμα , μετα τη βελτιωση δε θα πρεπει να βλεπουμε και νουμερα πλησιον του 55??


Aυτό εξαρτάται όπως έγραψε και ο Στέλιος από τις ορέξεις τις δικές σου αλλά και του ρυθμιστή...

Δες λίγο αυτό (οι τιμές είναι για Wide Band Oxygen Sensor):



Too Lean
Poor engine power Misfiring at cruise speeds Burned valves Burned pistons Scored cylinders Spark knock or ping

Slightly Lean
High gas mileage Low exhaust emissions Reduced engine power Slight tendency to knock or ping

Stoichiometric
Best all-around performance

Slightly Rich
Maximum engine power Higher emissions Higher fuel consumption
Lower tendency to knock or ping

Too Rich
Poor fuel mileage Misfiring Increased air pollution Oil contamination Black exhaust

Τα εργοστασιακά αυτοκίνητα είναι συνήθως σε πλήρες φορτίο (τέρμα γκάζι δηλ.) μεταξύ Στοιχειομετρικού και ελάχιστα πλούσιου, ενώ το πρόγραμμα που θες να φιάξεις για βελτίωση, είναι ελαφρώς πλούσιο (Slightly Rich). Aρα -εσύ- δεν θες πάλι τις ίδιες τιμές αλλά ελαφρώς πιο πλούσιες. (Αυτό κάνουν υποτίθεται και τα προγράμματα Κονσέρβα).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 01:57:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολύ σωστός ο Τάσος.
Κοιτάξτε τώρα τί χάλι είναι ο narrowband σε σχέση με τον wideband.



Μιλάμε για τεράστια διαφορά. Η ημέρα με την νύχτα.
Ο narrowband μπορεί πρακτικά να "δει" αναλογίες μόνο από λ=0.9 εως λ=1.1 με ακρίβεια.
Κοινώς είναι για τα μπάζα και ΔΕΝ πρέπει να τον χρησιμοποιείτε για να βγάλετε ασφαλή συμπεράσματα για τη λειτουργία του αυτοκινήτου.
Συν τοις άλλοις, το βασικότερο πρόβλημα που είχαν ανέκαθεν οι narrowband είναι η αργή ταχύτητα. Καθυστερούν πολύ (τάξεως msec) στη παρακολούθηση της ροής, για αυτό δεν προσφέρονται ιδιαίτερα.

Ειδικά οι παλαιότεροι που δεν είχαν προθερμαντήρα, ήταν της υπομονής και της προσευχής για να δουλέψουν.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 09:01:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αρα το να παρακολουθουμε τον 1ο αισθητηρα λ
οσο και αν μας βγαζει τιμες μεσω διαγνωστικου σωστες
ειναι μαλ***α απο την αποψη οτι ουτως ή αλλως οι τιμες που δειχνει ειναι περιορισμενης αξιοπιστιας σα ναροου που ειναι εεε???


ΣΤΕΛΙΟΟΟΟΟΟ (παγκχελ) ΑΚΟΥΣ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Νοέ 2007, 12:24:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για κάποιον που "ψάχνεται" εντόνως με προγράμματα, βελτιώσεις κλπ κλπ, υπάρχουν αρκετά αξιόπιστοι Wideband που μπορείς να προσαρμόσεις στην θέση του narrowband και έχουν και έξοδο σε narrow για να συνδέσεις με τον εγκέφαλο.

Αυτό όμως προϋποθέτει ότι κάνεις συνεχής αλλαγές στο μοτέρ σου και είσαι συνέχεια στο ψάξιμο (π.χ. να έχεις τουρμπάτο και να πειράζεις πιέσεις συνέχεια). Γιατί το πιο λογικό, ιδιαίτερα σε ατμοσφαιρικά μοτέρ, έχεις ένα Στέλιο που όταν στο προγραμματίζει κουμπώνει πάνω τον Wideband διαβάζει την καύση, σου ρυθμίζει το πρόγραμμα και εσύ δεν ξανασχολείσαι. Αντε να έχεις ένα halmeter διακοσμητικό (γα**το ψάχνω που να το κρύψω...) μπας και έχει καμία φορά δυσλειτουργία κανένας αισθητήρας ή καμια μούφα βενζίνη και βλέπεις πραγματικά φτωχό μίγμα για να προλάβεις τα χειρότερα (αν και το αυτί είναι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος...)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2008, 12:01:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η εξάτμηση μου ειναι σε ενα σημείο τρύπια με αποτέλεσμα να βαραει και το pollution error (λαμπάκι κινητηρα ανα 1 βδομαδα και ενας φίλος μηχανικος μου το σβήνει ) .
Αλήθεια χανω αλόγατα απο αυτο? άν ο λ αισθητήρας λόγο της τρύπας δε παίρνει σωστά values (ισος περισσοτερο οξυγόνο λογο τρύπας στον σωλήνα εξάτμησης) ισος και να μην δεινει σωστα στοιχεία στον εγκέφαλο για την καλύτερη αναλογία μειγματος αερα/fuel ετσι? Πιθανότατα να βλεπει περισσότερο οξυγόνο και να πετάει περισσότερο καυσιμο και να μπουκόνει το αμαξι (και μεγαλύτερη κατανάλωση)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Σεπ 2008, 12:37:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα 206 μοντελο 2001 (multiplex αλλα με παλιο καντραν εξωτερικο φιλτρο βενζινης κτλ) o λ που βρίσκεται? σε ποιο σημειο της εξαγωγής?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 12:19:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eχεις 2 λ, ενα πριν και ενα μετα τον καταλυτη. Ο 1ος ειναι πανω στη πολλαπλη εξαγωγης και ο 2ος ακριβως μετα τον καταλυτη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 00:10:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τον πανώ τον βλεπω με το που ανοιγω το καπό. ειναι φατσα καρτα. Δεν μου λετε, τωρα που μου βγάζει συνεχεια λαμπάκι σφαλμα μηχανης και μου λεει ο μηχανικος μου οτι ειναι απο τους λ ποιον αλλάζω? κανονικα λεει ο εγκέφαλος ποιον πρεπει να αλλάξω? γιατι ο μηχανικος μου δεν μου ειπε συγκεκριμενα. Ποσο παει ενας λ?

ερώτηση επίσης, σε περιπτωση που βγαλω ολη την πολλαπλή εξαγωγής και καταλυτη και βαλω το περιβοητο χταποδι 106 και καταλυτη 106 οι 2 λ μου που θα μπουνε? εχουν αντοιστοιχες υποδοχες ο καταλυτης του 106?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 00:43:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
ερώτηση επίσης, σε περιπτωση που βγαλω ολη την πολλαπλή εξαγωγής και καταλυτη και βαλω το περιβοητο χταποδι 106 και καταλυτη 106 οι 2 λ μου που θα μπουνε? εχουν αντοιστοιχες υποδοχες ο καταλυτης του 106?

Ψάξε λίγο ρε τεμπέλαρε... ψάξε Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 09:24:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλα εσυ καθε πρωι που μπενεις στο forum κανεις αναζητηση το ονομα μου να δεις τι εγραψα και που μπας και μου την πεις? Smile

ταπαμε αυτα για τα search, κανω μπολικα καθε μερα ενοια σου. μερικα ομως μου ξεφευγουν ή προτειμώ να ρωτησω αμεσα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 09:42:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
τον πανώ τον βλεπω με το που ανοιγω το καπό. ειναι φατσα καρτα. Δεν μου λετε, τωρα που μου βγάζει συνεχεια λαμπάκι σφαλμα μηχανης και μου λεει ο μηχανικος μου οτι ειναι απο τους λ ποιον αλλάζω? κανονικα λεει ο εγκέφαλος ποιον πρεπει να αλλάξω? γιατι ο μηχανικος μου δεν μου ειπε συγκεκριμενα. Ποσο παει ενας λ?

ερώτηση επίσης, σε περιπτωση που βγαλω ολη την πολλαπλή εξαγωγής και καταλυτη και βαλω το περιβοητο χταποδι 106 και καταλυτη 106 οι 2 λ μου που θα μπουνε? εχουν αντοιστοιχες υποδοχες ο καταλυτης του 106?


Ο 2ος λ ειναι αμεσος μετα τον καταλυτη. Στα 1600αρια δεν ειμαι σιγουρος που ακριβως ειναι αυτος, αλλα ειτε θα ειναι αμεσος μετα την πολλαπλη ειτε λιγο παρακατω. Παντως οπως και να εχει ο καταλυτης ξεχωριζει πανω στο σωληνα της εξατμησης.
Για καινουριο λ δεν ξερω ποσο παει, παντως μεταχειρησμενοι υπαρχουν αφθωνοι και δεν ειναι ακρηβοι, 20-30 ευρω.
Αν αλλαξεις εξαγωγη, ο 1ος θα μπει ειτε στο χταποδι ειτε στη πολλαπλη (αναλογα τι θα βαλεις), εχουν και τα δυο την αναλογη υποδοχη. Ο 2ος θα μπει αμεσος μετα τον καταλυτη (σε καποιο σημειο του σωληνα της εξατμησης).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 09:42:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
καλα εσυ καθε πρωι που μπενεις στο forum κανεις αναζητηση το ονομα μου να δεις τι εγραψα και που μπας και μου την πεις? Smile

ταπαμε αυτα για τα search, κανω μπολικα καθε μερα ενοια σου. μερικα ομως μου ξεφευγουν ή προτειμώ να ρωτησω αμεσα.


Καλά είσαι και συ....Άν δεν ακούσεις τα π@υστριλικια σου από τον Steve πρωι πρωί δέν ξυπνάς. Ένα πράγμα σα το καφέ ρε παιδί μου. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 09:47:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε ναι σου λεω!! ερχομαι γραφειο - Καφες τσιγαρω και μπινελικια by STEVE!! - αλλιος δεν μορω να παραγω ρε παιδι μου!! Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 09:56:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:

Ο 2ος λ ειναι αμεσος μετα τον καταλυτη. Στα 1600αρια δεν ειμαι σιγουρος που ακριβως ειναι αυτος, αλλα ειτε θα ειναι αμεσος μετα την πολλαπλη ειτε λιγο παρακατω. Παντως οπως και να εχει ο καταλυτης ξεχωριζει πανω στο σωληνα της εξατμησης.
Για καινουριο λ δεν ξερω ποσο παει, παντως μεταχειρησμενοι υπαρχουν αφθωνοι και δεν ειναι ακρηβοι, 20-30 ευρω.
Αν αλλαξεις εξαγωγη, ο 1ος θα μπει ειτε στο χταποδι ειτε στη πολλαπλη (αναλογα τι θα βαλεις), εχουν και τα δυο την αναλογη υποδοχη. Ο 2ος θα μπει αμεσος μετα τον καταλυτη (σε καποιο σημειο του σωληνα της εξατμησης).


Κοιταξε το χταποδι του 106 που το βλεπω τωρα στα ποδια μου εχει μια εισοδο για αισθητηρα. αρα ο ενας μπαινει εκει και ο δευτερος μετα τον καταλυτη του 106 ετσι? θα κανει λογικα ο εξατμισας καμια τρυπα στον σωληνα να τον χωσει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 11:04:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
θα κανει λογικα ο εξατμισας καμια τρυπα στον σωληνα να τον χωσει...

Ο εξατμισάς ξέρει που να τον χώσει... Mr. Green Big wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Απρ 2013, 20:00:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χρειαζεται καθάρισμα ο αισθητήρα λ ρε μαστόρια?? και αφού διάβασα όλα τα ποστ, μπορείτε να μου πείτε τελικά αν έχει έναν ή δύο αισθητήρες το θκο μ το αμαξάκι???

βλέπω έναν αμέσως μετά την πολλαπλή αλλά βλέπω και έναν πιο χαμηλά!!


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3542s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on