Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sasasj (Σάκης) Φανατικό μέλος
207 LEMANS Νο0715
Ένταξη: 25 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 339 Τόπος: Kozani
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2010, 22:29:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκεί λέτε να πηγαίνει το μισό-ένα λίτρο λάδι που σημπληρώνουμε κάθε φορά; Μήπως τελικά δεν το καίει και καταλήγει σε όλο το κύκλωμα εισαγωγής;
ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 09:21:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | sotos 207Gt έγραψε: | εδω λυνονται οι αποριες για το ποσα λαδια τραβαει.
πριν 2 μηνες εβγαλα το δοχειο αναθυμιασεων και εβαλα και καινουργια forge κολλαρα.
Στη φωτο φαινεται ποσο λαδι τραβα απο τις αναθυμιασεις..
|
Ευτυχώς που δεν είμαι ο μόνος που τα παρατηρεί αυτά.
Και πού να έβλεπες πόση μαυρίλα-λαδίλα έβγαλε το κούλερ όταν το έπλυνα (εσωτερικά) με βενζίνη όταν άλλαξα τουρμπίνα |
εσυ εχεις τα περισοτερα χλμ. εσυ θα μας πεις τι να περιμενουμε
ενα αλλο κακο στην εισαγωγη μας ειναι η θεση πεταλουδας....αντε βγαλτην να την καθαρισεις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 14:38:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα με τη φωτο...
ειχες χρησημοποιησει η χρισημοποιεις φιλτροχωανη?
Οσο αναφορα τις αναθυμιασεις μην τρελενεσται ρε παιδες,
διαβαζω ποσες σελιδες τωρα διαφορα...
(πειτε με τεμπελη η οτι αλλο θελετε....... αλλα βαριεμαι να το αναλυσω τωρα, αν βρω ορεξη παντως θα γραψω, αλλιως σε καποια συναντιση θα τα πουμε δια ζωσης)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!
207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 18:13:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Σχετικα με τη φωτο...
ειχες χρησημοποιησει η χρισημοποιεις φιλτροχωανη?
Οσο αναφορα τις αναθυμιασεις μην τρελενεσται ρε παιδες,
διαβαζω ποσες σελιδες τωρα διαφορα...
(πειτε με τεμπελη η οτι αλλο θελετε....... αλλα βαριεμαι να το αναλυσω τωρα, αν βρω ορεξη παντως θα γραψω, αλλιως σε καποια συναντιση θα τα πουμε δια ζωσης)
|
Παπα μαμα.Πιο παλια ειχα βαλει αλλα την εβγαλα μιας και κοβει λογω θερμου αερα και ροικοτητας..
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 01:10:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαμά κι εγώ, και παρατηρώ τις λαδίλες από πολύ καιρό πριν.
Βέβαια εδώ και περίπου 3.000km έφτιαξα την mechano-εισαγωγή, οπότε μόνο το "σκουπάκι" άλλαξε, το φίλτρο είναι στην θέση του κανονικά
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!
207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 10:54:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | Μαμά κι εγώ, και παρατηρώ τις λαδίλες από πολύ καιρό πριν.
Βέβαια εδώ και περίπου 3.000km έφτιαξα την mechano-εισαγωγή, οπότε μόνο το "σκουπάκι" άλλαξε, το φίλτρο είναι στην θέση του κανονικά |
ενα γυρισματακι εκει περα να παιρνει μονο απο τη σκουπα ειναι πολυ καλη ιδεα..
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 12:26:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν σκεψη ειναι σωστο αυτο που λες.
στην πραξη ομως (για τα 207) το μαμα σκουπακι δουλευει με παροχη στροβηλωδους ροης.
αν το κανεις αποκλειστηκη παροχη
(προσεχοντας να μην σου γινει S trap)
θα δεις οτι σε ταχυτητες κατω των 80χλμ θα αποδιδει λιγοτερο απο μαμα
και ειδηκα κατω απο τα 50χλμ θα υπολειτουργει...
(ειδηκα αν το στριβεις, πανω στο χωσιμο και ενω εχεις αφησει το γκαζι για να σου διπλωσει και ξαναδινεις γκαζι για να μαζεψεις κωλο, εκει θα σου στολαρει, και θα νομιζεις οτι ειναι λαγκ απο τουρμπινα ενω θα ειναι απο εισαγωγη)
Βεβαια στα πολλα χλμ θα δουλευει σαν αγωγος σταθερης πιεσης
οποτε εκει θα δεις το μοτερ να στροφαρει καλυτερα στις ψηλες στροφες
αλλα δεν το συνιστω γιατι παιζει και σκηνικο με τις αναθυμιασεις που ειναι μπελας να εξηγω τωρα...
αν θελεις κατι ποιο x-treme υπαρχει αλλη ετοιμη/δοκιμασμενη λυση ειτε με το μαμα φιλτροκουτι ειτε με βαρελακι (κατα προτιμηση) η φιλτροχωανη
Τωρα αν θες για ψυχολογικους κυριως λογους να κανεις κατι
μικρηνε τη διαμετρο της μαμα αναροφησης
και τραβα τη οσο ποιο πισω απο το φαναρι γινεται...
και μεγαλωσε τη διαμετρο (προσοχη στην ροη μην το κανεις s trap)
στην σωληνα που παει πλωρα στο σκουπακι...
μικρη διαφορα μεν προς το καλυτερο, υπαρκτη δε...
θα σου δειξω το δικο μου πατρον που το εχω για να το βαλω μολις βγω απο εγγυηση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!
207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 12:45:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanks |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος
207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 21:54:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | Σαν σκεψη ειναι σωστο αυτο που λες.
στην πραξη ομως (για τα 207) το μαμα σκουπακι δουλευει με παροχη στροβηλωδους ροης.
αν το κανεις αποκλειστηκη παροχη
(προσεχοντας να μην σου γινει S trap)
θα δεις οτι σε ταχυτητες κατω των 80χλμ θα αποδιδει λιγοτερο απο μαμα
και ειδηκα κατω απο τα 50χλμ θα υπολειτουργει...
(ειδηκα αν το στριβεις, πανω στο χωσιμο και ενω εχεις αφησει το γκαζι για να σου διπλωσει και ξαναδινεις γκαζι για να μαζεψεις κωλο, εκει θα σου στολαρει, και θα νομιζεις οτι ειναι λαγκ απο τουρμπινα ενω θα ειναι απο εισαγωγη)
Βεβαια στα πολλα χλμ θα δουλευει σαν αγωγος σταθερης πιεσης
οποτε εκει θα δεις το μοτερ να στροφαρει καλυτερα στις ψηλες στροφες
αλλα δεν το συνιστω γιατι παιζει και σκηνικο με τις αναθυμιασεις που ειναι μπελας να εξηγω τωρα...
αν θελεις κατι ποιο x-treme υπαρχει αλλη ετοιμη/δοκιμασμενη λυση ειτε με το μαμα φιλτροκουτι ειτε με βαρελακι (κατα προτιμηση) η φιλτροχωανη
Τωρα αν θες για ψυχολογικους κυριως λογους να κανεις κατι
μικρηνε τη διαμετρο της μαμα αναροφησης
και τραβα τη οσο ποιο πισω απο το φαναρι γινεται...
και μεγαλωσε τη διαμετρο (προσοχη στην ροη μην το κανεις s trap)
στην σωληνα που παει πλωρα στο σκουπακι...
μικρη διαφορα μεν προς το καλυτερο, υπαρκτη δε...
θα σου δειξω το δικο μου πατρον που το εχω για να το βαλω μολις βγω απο εγγυηση... |
Πάντως σε πολλά αυτοκίνητα όπως σχεδόν σε όλες τις BMW η παροχή είναι μόνο από μπροστα όπως στην e46. Αυτές δεν έχουν πρόβλημα με χαμηλές ταχύτητες ή κατά το στρίψιμο?
Ακόμα έχω δει σε πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα πχ dragster που δεν έχουν τίποτα στην είσοδο της τουρμπίνας. Εγώ ξέρω πως στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα με το κιτ ειασαγωγής επιδιώκεις στρωτή ροη για μεγαλύτερη παροχή άρα και καλύτερη πλήρωση στους κυλίνδρους.. Στα turbo δεν ισχύει αυτο? Στα συστήματα εισαγωγής της ΑΕΜ ή της INJEN ανεξάρτητα αν είναι ατμοσφαιρικό η turbo δίνουν μία σωλήνα προς το πλησιέστερο χώρο με κρύο αέρα συνήθως ο θόλος (κάτω από το φανάρι).
Επίσης μπορείς να μου εξηγήσεις όποτε έχεις χρόνο τι εννοείς ότι το μαμά σκουπάκι δουλεύει με παροχή στροβιλώδους ροής.
Και κάτι τελευταίο αφού με λίγο πιο μακριές σωληνώσεις στο intercooler πέφτει η απόδοση του μοτέρ στης υψηλές στροφές (λόγω τριβών) τότε με φιλτροχοάνη αμέσως μετά την εισαγωγή (ή στον θόλο) δεν θα έχουμε μεγάλο κέρδος στις υψηλές στροφές? Με την έννοια ότι δεν θα έχουμε απώλειες λόγω μεγάλου μήκους σωλήνας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 00:21:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τόσες σελίδες διαβάζω και κοντέυουν να μου πέσουν και τα υπόλοιπα μαλλιά. Αυτό το topic είναι το κάτι άλλο.
Βρε Θανάση, τη στροβιλώδη ροή πού την είδες στο εργοστασιακό σκουπάκι;
(υ.γ. δεν υπάρχει στροβιλώδης ροή, μόνο τυρβώδης υπάρχει αλλά αυτό ουδεμία σχέση έχει με αυτό που κάνει το σκουπάκι)
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!
207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 12:30:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως σιγουρα αν το σκουπακι ενωθει θα ειναι πιο κρυος ο εισερχομενος αλλα δεν ξερω τι θα γινει οσον αφορα την αναροφηση και αν του φτανει στιγμιαια ο ογκος που θα τραβαει απο κει.
Σκεφτομαι να παρω κατευθειαν τον κατω σωληνα (αυτον κατω απο το σκουπακι ) και να τον φερω μεχρι τη μετωπη με ενα κομματι ετσι για το πειραμα..
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 12:45:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αστο Στελιο εμενα μου εχουν πεσει ηδη
Ρε παιδες σορρυ γραψτε λαθος,
τυρβωδης ειχα στο μυαλο μου, τωρα τι εγραψα...
οταν ειμαι στο γραφειο (ειδικα απο τοτε που εφτιαξα το λαπτοπ μου και εχω παλι ελληνικα...) δεν εχω παντα την ηρεμια οταν διαβαζω η γραφω σε καποιο ποστ...
και τι να τους πω? "μισο γιατι ποσταρω τωρα"
Επι του θεματος παντως...
Στο θεμα εισαγωγης (οπως και εξαγωγης)
αν θελουμε να μιλησουμε σωστα πρεπει να το εξετασουμε απο την ωρα που ο αερας εισερχεται στην οποιο υποδοχη στην εισαγωγη και μεχρι να φτασει στο θαλαμο καυσης...
στα συστηματα ραμ αιρ το πραγμα γινεται ποιο πολυπλοκο μιας και εκει
εχεις δυο μεταβλητες στην εξισωση.
η μια ειναι με το αμαξι σταματημενο και η αλλη με το να ειναι εν κινηση....
Στο 207 το "διασημο" σκουπακι δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια παροχη
αερα ατμοσφαιρικης θερκοκρασιας (ας το ονομασουμε για ευκολια "κρυου" αερα) μεσα στο engine bay
βεβαια το σχημα του ειναι ετσι ωστε να δημιουργει ενα "ρευμα" αερα προς την εισαγωγη, η οποια με την σειρα της να τροφοδοτειται με ην δυνατο ατμοσφαρικης θερμοκρασιας αερα.
Τωρα το "γιατι" που ρωταει ο φιλος ανωθεν
δεν εχουν ολες οι επωνυμες βελτιωσεις η ολοι οι κατασκευαστες
κατι αναλογο, ειναι λιγο πολυπλοκο να σου απαντησω...
αν και πολυ σωστη και εξυπνη παρατηριση
μου ειναι ποιο ευκολο να απαντησω σε προφορικο λογο παρα σε γραπτο...
Εν συντομια παντως, τα συστηματα ραμ αιρ οπως και προφυσια υποηχητικης κατηγοριας δεν τα εχουν σαν Α' επιλογη οι κατασκευστες για διαφορους λογους που εχουν να κανουν κυριως με θεματα... οπως μελετης και κοστους κατασκευης, εκπομπων ρυπων, πιθανης χρησης
και αλλα που αν θελεις το συζηταμε στο μιλητο μιας και (σορρυ) αλλα βαριεμαι να αναλυω τωρα
Προτιμω να ειμαι χωμενος σε μια πολυθρονα σε μια ελληνικη καφετερια
πινοντας μια ελληνικη φραπεδια και να πουμε οτι θελεις...
οι δε βελτιωτικοι οικοι δεν τα πολυσυνηθιζουν
καθως τετοιες λυσεις κοστιζουν και μαλιστα παρα πολυ οσο αναφορα τη μελετη και τις δοκιμες...
(για αυτο συνηθως χτυπανε ιδεες και ευρεσυτεχνιες που δεν ειναι κατοχυρωμενες καθως μια "κατοχυρωση" πατεντας θα σου παει ο κουκος αηδονι και θελει και το λιγοτερο να περασει μια 2ετια μεχρι να γινει ελεγχος ταυτοποιηση κτλ)
επισης για να δουλεψουν και να αποδοσωσουν σωστα θελουν προσοχη στην καθε λεπτομερια
και φυσικα εχουν ενα μειονεκτημα οτι στη "μαχη" του δυναμομετρου δεν μπορουν να δειξουν τι πραγματικα μπορουν να κανουν...
κατι που ειναι αποτρεπτικο για το κεφαλαιο "μαρκετιν"
ασχετο...
αλλα το RX της μαζντα που εχει μοτερ για σεμηναριο
κοντα στην τελικη του (και ενα μεγαλο ποσοστο απο τα 80χλμ και επειτα εχει +10 ιππους αποδοση)
κατι που φυσικα δεν φαινεται στο δυναμομετρο
Τωρα για να επανελθουμε στο μικρο και ταπεινο 207
αυτο που ηθελα να πω αλλα μπερδεψα την βουρτσα με τη πο..τσ@
και αντι να χτενηστω γ@μηθηκα
και σας μπερδεαψα αθελα μου...
Στο σημειο που βρικεται το σκουπακι
δεν προκειται ακριβως για ram air
(Στελιο αν το δεις μεσα στο air flow tester για τα περηφεριακα εξαρτηματα)
θα καταλαβεις με τη μια τι θελω να πω...
Η δουλεια που κανει ειναι να φερνει "κρυο" αερα
αλλα με τη μορφη που ερχεται ειναι ηδη σε στροβηλωδη κατασταση λογω του οτι ο αερας εχοντας περασει μεσα απο τις γρυλιες
και "χτυπωντας" πανω στα coils των εναλακτων θερμοτητας
ο αερας που θα εισελθει δεν θα ειναι στρωτης ροης...
Οποτε αυτο θα επηρεασει την ογκομετρικη παροχη.
Βεβαια οσο αυξανεται η ταχυτητα του αυτοκινητου εχεις τη δημιουργια μιας "επιφανειας" συνεχους αυξανομενης πιεσης
που αυτη εκμεταλευομαστε στην προκειμενη....
Γενικα ρε παιδια γινεται να τα λεμε στο μιλητο?
ποιο πολυ ωρα να γραφω παρα η κατασκευη ολης αυτης της παπαριας...
Το ξερω οτι ακουγονται "καπως" ολα αυτα...
και πιστεψε με μεχρι και κατι χρονια πριν δεν μπορουσα να το χωνεψω οτι καποια φαινομενα λειτουργουν κατα τον ταδε η τον δεινα τροπο...
μεχρι που ανεβηκα λιγο βορεια και τα ειδα live μεσα στα δοκημαστηρια η στους εξομοιωτες...
Ασχετο ΙΙ
πλακα κανω δεν παρεξηγιεμαι, οκ?
αλλα αν ανεβασω φωτος με σκηνικα απο τροποποιημενο φιλτροκουτι σε 207,
η φιλτροχωνες/βαρελακια θα με αρχισετε στο δουλεμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!
SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 15:18:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δωσε φωτο στο λαο μαστορα...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 15:53:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | mechanic έγραψε: | θα με αρχισετε στο δουλεμα? | Όχι βέβαια! Θα είναι μια ευκαιρία να αρχίσουμε να σε παίρνουμε στα σοβαρά! [size=18]επιτέλους![/size] |
+1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rallaki-1 (Μike) Φανατικό μέλος
207 Rallyeee..
Ένταξη: 19 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 398 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2010, 22:30:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | αν θελετε ντε και καλα κατι επωνυμο
η εχετε σκοπο να παρετε το max δυνατο (ειδηκα στους 200+++)
τοτε μονο σε ΒΜC βαρελακι αλλα με διαφορετικο τροπο συνδεσης απο οτι εχω δει σε φωτος παλαιοτερα. |
Δηλαδή πώς θα συνδέσουμε το βαρελάκι?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 01:25:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι βρε Μιχάλη.
Άλλο θέλει να πει ο ποιητής!
Τροποποιημένο (γεννετικά/θανασιακά) εργοστασιακό σκουπέτο σε στυλ Σερραίου.
Δώσε φώτο στο λαό Θανάση!
(ελπίζω να βρω κάπου τη φωτογραφία από το σκουπάκι του Γιάννη, αν όχι θα τον παρακαλέσω να την ξανανεβάσει)
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 08:14:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
rallaki-1 έγραψε: | mechanic έγραψε: | αν θελετε ντε και καλα κατι επωνυμο
η εχετε σκοπο να παρετε το max δυνατο (ειδηκα στους 200+++)
τοτε μονο σε ΒΜC βαρελακι αλλα με διαφορετικο τροπο συνδεσης απο οτι εχω δει σε φωτος παλαιοτερα. |
Δηλαδή πώς θα συνδέσουμε το βαρελάκι?? |
1) Κατεβάζεις προφυλακτήρα.
2) Το βαρελάκι μένει πίσω στον κινητήρα. Παίρνεις 1 μέτρο σωλήνα, έχει έναν καταπληκτικό 76mm (όχι σιλικονούχο αλλα σπυροειδή, όμως λείο από μέσα) σωλήνα της samco.
3) Προσπαθείς να μην κάνεις πολλές στροφές, (αν και δεν μπορείς να τις αποφύγεις). Το φέρνεις στο υψος της γρύλιας με μέτωπο προς αυτήν. Εγώ την έχω δέσει ανάμεσα από τους δύο σωλήνες του ιντερκούλερ.
4) Απολαμβανεις το στροφάρισμα....
Αυτό είναι το μίνιμουν που μπορείς να κάνεις με το βαρελάκι. Για να μην πείς ότι πέταξες τα λεφτά σου άδικα στο βαρελάκι. Αλλιώς φιλτροχοάνη (μπλιάχ!!!)
Και τώρα αυτό που λέει ο Θανάσης, ο σωστότερος τρόπος και ο δυσκολότερος.
1) Πέρνει δρόμο η μπαταρία, π.χ πίσω στο πορτ παγκαζ
2) τα υπόλοιπα τα φαντάζεστε....
Και ο τρόπος ο οποίος δεν αποδίδει όπως οι δύο προηγούμενοι. Εδώ ο τρόπος που προτίνει η Κ/Ν για το φιλτροκούτι της.
http://www.knfilters.com/instructions/57A-6035_inst.pdf
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 12:15:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και όλα αυτά για να κερδίσουμε τι ρε παιδιά?2-3 άλογα???Καλές οι ιδέες σας δεν λέω αλλά θέλω να τα δω και στην πράξη και με κάποια δυναμομέτρηση ίσως...
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|