PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - 1.6THP Βελτίωση εισαγωγής
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 138, 139, 140  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Αύγ 2010, 22:29:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκεί λέτε να πηγαίνει το μισό-ένα λίτρο λάδι που σημπληρώνουμε κάθε φορά; Μήπως τελικά δεν το καίει και καταλήγει σε όλο το κύκλωμα εισαγωγής; Rolling eyes


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 09:21:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimkeras έγραψε:
sotos 207Gt έγραψε:
εδω λυνονται οι αποριες για το ποσα λαδια τραβαει.
πριν 2 μηνες εβγαλα το δοχειο αναθυμιασεων και εβαλα και καινουργια forge κολλαρα.
Στη φωτο φαινεται ποσο λαδι τραβα απο τις αναθυμιασεις..




Ευτυχώς που δεν είμαι ο μόνος που τα παρατηρεί αυτά.

Και πού να έβλεπες πόση μαυρίλα-λαδίλα έβγαλε το κούλερ όταν το έπλυνα (εσωτερικά) με βενζίνη όταν άλλαξα τουρμπίνα Sad


εσυ εχεις τα περισοτερα χλμ. εσυ θα μας πεις τι να περιμενουμε Laughing
ενα αλλο κακο στην εισαγωγη μας ειναι η θεση πεταλουδας....αντε βγαλτην να την καθαρισεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 14:38:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικα με τη φωτο...
ειχες χρησημοποιησει η χρισημοποιεις φιλτροχωανη?


Οσο αναφορα τις αναθυμιασεις μην τρελενεσται ρε παιδες,
διαβαζω ποσες σελιδες τωρα διαφορα...


(πειτε με τεμπελη η οτι αλλο θελετε....... αλλα βαριεμαι να το αναλυσω τωρα, αν βρω ορεξη παντως θα γραψω, αλλιως σε καποια συναντιση θα τα πουμε δια ζωσης)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 18:13:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Σχετικα με τη φωτο...
ειχες χρησημοποιησει η χρισημοποιεις φιλτροχωανη?


Οσο αναφορα τις αναθυμιασεις μην τρελενεσται ρε παιδες,
διαβαζω ποσες σελιδες τωρα διαφορα...


(πειτε με τεμπελη η οτι αλλο θελετε....... αλλα βαριεμαι να το αναλυσω τωρα, αν βρω ορεξη παντως θα γραψω, αλλιως σε καποια συναντιση θα τα πουμε δια ζωσης)

Παπα μαμα.Πιο παλια ειχα βαλει αλλα την εβγαλα μιας και κοβει λογω θερμου αερα και ροικοτητας..



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
dimkeras (Δημοσθένης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

e-tuned

Ένταξη: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 1515
Τόπος: Λευκάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 01:10:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαμά κι εγώ, και παρατηρώ τις λαδίλες από πολύ καιρό πριν.

Βέβαια εδώ και περίπου 3.000km έφτιαξα την mechano-εισαγωγή, οπότε μόνο το "σκουπάκι" άλλαξε, το φίλτρο είναι στην θέση του κανονικά Wink


Vroum-vroum!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 10:54:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimkeras έγραψε:
Μαμά κι εγώ, και παρατηρώ τις λαδίλες από πολύ καιρό πριν.

Βέβαια εδώ και περίπου 3.000km έφτιαξα την mechano-εισαγωγή, οπότε μόνο το "σκουπάκι" άλλαξε, το φίλτρο είναι στην θέση του κανονικά Wink

ενα γυρισματακι εκει περα να παιρνει μονο απο τη σκουπα ειναι πολυ καλη ιδεα..



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 12:26:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν σκεψη ειναι σωστο αυτο που λες.
στην πραξη ομως (για τα 207) το μαμα σκουπακι δουλευει με παροχη στροβηλωδους ροης.
αν το κανεις αποκλειστηκη παροχη
(προσεχοντας να μην σου γινει S trap)
θα δεις οτι σε ταχυτητες κατω των 80χλμ θα αποδιδει λιγοτερο απο μαμα
και ειδηκα κατω απο τα 50χλμ θα υπολειτουργει...

(ειδηκα αν το στριβεις, πανω στο χωσιμο και ενω εχεις αφησει το γκαζι για να σου διπλωσει και ξαναδινεις γκαζι για να μαζεψεις κωλο, εκει θα σου στολαρει, και θα νομιζεις οτι ειναι λαγκ απο τουρμπινα ενω θα ειναι απο εισαγωγη)

Βεβαια στα πολλα χλμ θα δουλευει σαν αγωγος σταθερης πιεσης
οποτε εκει θα δεις το μοτερ να στροφαρει καλυτερα στις ψηλες στροφες
αλλα δεν το συνιστω γιατι παιζει και σκηνικο με τις αναθυμιασεις που ειναι μπελας να εξηγω τωρα...

αν θελεις κατι ποιο x-treme υπαρχει αλλη ετοιμη/δοκιμασμενη λυση ειτε με το μαμα φιλτροκουτι ειτε με βαρελακι (κατα προτιμηση) η φιλτροχωανη


Τωρα αν θες για ψυχολογικους κυριως λογους να κανεις κατι
μικρηνε τη διαμετρο της μαμα αναροφησης
και τραβα τη οσο ποιο πισω απο το φαναρι γινεται...
και μεγαλωσε τη διαμετρο (προσοχη στην ροη μην το κανεις s trap)
στην σωληνα που παει πλωρα στο σκουπακι...
μικρη διαφορα μεν προς το καλυτερο, υπαρκτη δε...
θα σου δειξω το δικο μου πατρον που το εχω για να το βαλω μολις βγω απο εγγυηση... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 12:29:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θανο ασχτο με το θεμα της εισαγωγης ποσταρησα εδω λεπτομερειες για την απορια σου προχτες
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=387917#387917



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 12:45:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thanks
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 21:54:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
Σαν σκεψη ειναι σωστο αυτο που λες.
στην πραξη ομως (για τα 207) το μαμα σκουπακι δουλευει με παροχη στροβηλωδους ροης.
αν το κανεις αποκλειστηκη παροχη
(προσεχοντας να μην σου γινει S trap)
θα δεις οτι σε ταχυτητες κατω των 80χλμ θα αποδιδει λιγοτερο απο μαμα
και ειδηκα κατω απο τα 50χλμ θα υπολειτουργει...

(ειδηκα αν το στριβεις, πανω στο χωσιμο και ενω εχεις αφησει το γκαζι για να σου διπλωσει και ξαναδινεις γκαζι για να μαζεψεις κωλο, εκει θα σου στολαρει, και θα νομιζεις οτι ειναι λαγκ απο τουρμπινα ενω θα ειναι απο εισαγωγη)

Βεβαια στα πολλα χλμ θα δουλευει σαν αγωγος σταθερης πιεσης
οποτε εκει θα δεις το μοτερ να στροφαρει καλυτερα στις ψηλες στροφες
αλλα δεν το συνιστω γιατι παιζει και σκηνικο με τις αναθυμιασεις που ειναι μπελας να εξηγω τωρα...

αν θελεις κατι ποιο x-treme υπαρχει αλλη ετοιμη/δοκιμασμενη λυση ειτε με το μαμα φιλτροκουτι ειτε με βαρελακι (κατα προτιμηση) η φιλτροχωανη


Τωρα αν θες για ψυχολογικους κυριως λογους να κανεις κατι
μικρηνε τη διαμετρο της μαμα αναροφησης
και τραβα τη οσο ποιο πισω απο το φαναρι γινεται...
και μεγαλωσε τη διαμετρο (προσοχη στην ροη μην το κανεις s trap)
στην σωληνα που παει πλωρα στο σκουπακι...
μικρη διαφορα μεν προς το καλυτερο, υπαρκτη δε...
θα σου δειξω το δικο μου πατρον που το εχω για να το βαλω μολις βγω απο εγγυηση... Wink


Πάντως σε πολλά αυτοκίνητα όπως σχεδόν σε όλες τις BMW η παροχή είναι μόνο από μπροστα όπως στην e46. Αυτές δεν έχουν πρόβλημα με χαμηλές ταχύτητες ή κατά το στρίψιμο?

Ακόμα έχω δει σε πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα πχ dragster που δεν έχουν τίποτα στην είσοδο της τουρμπίνας. Εγώ ξέρω πως στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα με το κιτ ειασαγωγής επιδιώκεις στρωτή ροη για μεγαλύτερη παροχή άρα και καλύτερη πλήρωση στους κυλίνδρους.. Στα turbo δεν ισχύει αυτο? Στα συστήματα εισαγωγής της ΑΕΜ ή της INJEN ανεξάρτητα αν είναι ατμοσφαιρικό η turbo δίνουν μία σωλήνα προς το πλησιέστερο χώρο με κρύο αέρα συνήθως ο θόλος (κάτω από το φανάρι).

Επίσης μπορείς να μου εξηγήσεις όποτε έχεις χρόνο τι εννοείς ότι το μαμά σκουπάκι δουλεύει με παροχή στροβιλώδους ροής.

Και κάτι τελευταίο αφού με λίγο πιο μακριές σωληνώσεις στο intercooler πέφτει η απόδοση του μοτέρ στης υψηλές στροφές (λόγω τριβών) τότε με φιλτροχοάνη αμέσως μετά την εισαγωγή (ή στον θόλο) δεν θα έχουμε μεγάλο κέρδος στις υψηλές στροφές? Με την έννοια ότι δεν θα έχουμε απώλειες λόγω μεγάλου μήκους σωλήνας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 00:21:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τόσες σελίδες διαβάζω και κοντέυουν να μου πέσουν και τα υπόλοιπα μαλλιά. Αυτό το topic είναι το κάτι άλλο.


Βρε Θανάση, τη στροβιλώδη ροή πού την είδες στο εργοστασιακό σκουπάκι;

(υ.γ. δεν υπάρχει στροβιλώδης ροή, μόνο τυρβώδης υπάρχει αλλά αυτό ουδεμία σχέση έχει με αυτό που κάνει το σκουπάκι)


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207Gt 900hp by Αισωπος racing power...

Ένταξη: 16 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1056
Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 12:30:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως σιγουρα αν το σκουπακι ενωθει θα ειναι πιο κρυος ο εισερχομενος αλλα δεν ξερω τι θα γινει οσον αφορα την αναροφηση και αν του φτανει στιγμιαια ο ογκος που θα τραβαει απο κει.
Σκεφτομαι να παρω κατευθειαν τον κατω σωληνα (αυτον κατω απο το σκουπακι ) και να τον φερω μεχρι τη μετωπη με ενα κομματι ετσι για το πειραμα..



Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 12:45:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αστο Στελιο εμενα μου εχουν πεσει ηδη Very happy Very happy Very happy

Ρε παιδες σορρυ γραψτε λαθος,
τυρβωδης ειχα στο μυαλο μου, τωρα τι εγραψα... Very happy

οταν ειμαι στο γραφειο (ειδικα απο τοτε που εφτιαξα το λαπτοπ μου και εχω παλι ελληνικα...) δεν εχω παντα την ηρεμια οταν διαβαζω η γραφω σε καποιο ποστ...
και τι να τους πω? "μισο γιατι ποσταρω τωρα" Very happy




Επι του θεματος παντως...
Στο θεμα εισαγωγης (οπως και εξαγωγης)
αν θελουμε να μιλησουμε σωστα πρεπει να το εξετασουμε απο την ωρα που ο αερας εισερχεται στην οποιο υποδοχη στην εισαγωγη και μεχρι να φτασει στο θαλαμο καυσης...
στα συστηματα ραμ αιρ το πραγμα γινεται ποιο πολυπλοκο μιας και εκει
εχεις δυο μεταβλητες στην εξισωση.
η μια ειναι με το αμαξι σταματημενο και η αλλη με το να ειναι εν κινηση....
Στο 207 το "διασημο" σκουπακι δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια παροχη
αερα ατμοσφαιρικης θερκοκρασιας (ας το ονομασουμε για ευκολια "κρυου" αερα) μεσα στο engine bay
βεβαια το σχημα του ειναι ετσι ωστε να δημιουργει ενα "ρευμα" αερα προς την εισαγωγη, η οποια με την σειρα της να τροφοδοτειται με ην δυνατο ατμοσφαρικης θερμοκρασιας αερα.
Τωρα το "γιατι" που ρωταει ο φιλος ανωθεν
δεν εχουν ολες οι επωνυμες βελτιωσεις η ολοι οι κατασκευαστες
κατι αναλογο, ειναι λιγο πολυπλοκο να σου απαντησω...
αν και πολυ σωστη και εξυπνη παρατηριση
μου ειναι ποιο ευκολο να απαντησω σε προφορικο λογο παρα σε γραπτο...
Εν συντομια παντως, τα συστηματα ραμ αιρ οπως και προφυσια υποηχητικης κατηγοριας δεν τα εχουν σαν Α' επιλογη οι κατασκευστες για διαφορους λογους που εχουν να κανουν κυριως με θεματα... οπως μελετης και κοστους κατασκευης, εκπομπων ρυπων, πιθανης χρησης
και αλλα που αν θελεις το συζηταμε στο μιλητο μιας και (σορρυ) αλλα βαριεμαι να αναλυω τωρα
Προτιμω να ειμαι χωμενος σε μια πολυθρονα σε μια ελληνικη καφετερια
πινοντας μια ελληνικη φραπεδια και να πουμε οτι θελεις...
Wink
οι δε βελτιωτικοι οικοι δεν τα πολυσυνηθιζουν
καθως τετοιες λυσεις κοστιζουν και μαλιστα παρα πολυ οσο αναφορα τη μελετη και τις δοκιμες...
(για αυτο συνηθως χτυπανε ιδεες και ευρεσυτεχνιες που δεν ειναι κατοχυρωμενες καθως μια "κατοχυρωση" πατεντας θα σου παει ο κουκος αηδονι και θελει και το λιγοτερο να περασει μια 2ετια μεχρι να γινει ελεγχος ταυτοποιηση κτλ)
επισης για να δουλεψουν και να αποδοσωσουν σωστα θελουν προσοχη στην καθε λεπτομερια
και φυσικα εχουν ενα μειονεκτημα οτι στη "μαχη" του δυναμομετρου δεν μπορουν να δειξουν τι πραγματικα μπορουν να κανουν...
κατι που ειναι αποτρεπτικο για το κεφαλαιο "μαρκετιν"

ασχετο...
αλλα το RX της μαζντα που εχει μοτερ για σεμηναριο
κοντα στην τελικη του (και ενα μεγαλο ποσοστο απο τα 80χλμ και επειτα εχει +10 ιππους αποδοση)
κατι που φυσικα δεν φαινεται στο δυναμομετρο

Τωρα για να επανελθουμε στο μικρο και ταπεινο 207
αυτο που ηθελα να πω αλλα μπερδεψα την βουρτσα με τη πο..τσ@
και αντι να χτενηστω γ@μηθηκα Very happy
και σας μπερδεαψα αθελα μου...

Στο σημειο που βρικεται το σκουπακι
δεν προκειται ακριβως για ram air
(Στελιο αν το δεις μεσα στο air flow tester για τα περηφεριακα εξαρτηματα)
θα καταλαβεις με τη μια τι θελω να πω...
Η δουλεια που κανει ειναι να φερνει "κρυο" αερα
αλλα με τη μορφη που ερχεται ειναι ηδη σε στροβηλωδη κατασταση λογω του οτι ο αερας εχοντας περασει μεσα απο τις γρυλιες
και "χτυπωντας" πανω στα coils των εναλακτων θερμοτητας
ο αερας που θα εισελθει δεν θα ειναι στρωτης ροης...
Οποτε αυτο θα επηρεασει την ογκομετρικη παροχη.
Βεβαια οσο αυξανεται η ταχυτητα του αυτοκινητου εχεις τη δημιουργια μιας "επιφανειας" συνεχους αυξανομενης πιεσης
που αυτη εκμεταλευομαστε στην προκειμενη....
Γενικα ρε παιδια γινεται να τα λεμε στο μιλητο?
ποιο πολυ ωρα να γραφω παρα η κατασκευη ολης αυτης της παπαριας...
Το ξερω οτι ακουγονται "καπως" ολα αυτα...
και πιστεψε με μεχρι και κατι χρονια πριν δεν μπορουσα να το χωνεψω οτι καποια φαινομενα λειτουργουν κατα τον ταδε η τον δεινα τροπο...
μεχρι που ανεβηκα λιγο βορεια και τα ειδα live Shocked μεσα στα δοκημαστηρια η στους εξομοιωτες...




Ασχετο ΙΙ
πλακα κανω δεν παρεξηγιεμαι, οκ?
αλλα αν ανεβασω φωτος με σκηνικα απο τροποποιημενο φιλτροκουτι σε 207,
η φιλτροχωνες/βαρελακια θα με αρχισετε στο δουλεμα? Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 15:18:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δωσε φωτο στο λαο μαστορα... Laughing Laughing Laughing


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 15:36:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
θα με αρχισετε στο δουλεμα? Very happy Very happy Very happy
Όχι βέβαια! Θα είναι μια ευκαιρία να αρχίσουμε να σε παίρνουμε στα σοβαρά! επιτέλους!



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Αύγ 2010, 15:53:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
mechanic έγραψε:
θα με αρχισετε στο δουλεμα? Very happy Very happy Very happy
Όχι βέβαια! Θα είναι μια ευκαιρία να αρχίσουμε να σε παίρνουμε στα σοβαρά! [size=18]επιτέλους![/size]


+1 Very happy Very happy Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Αύγ 2010, 22:30:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mechanic έγραψε:
αν θελετε ντε και καλα κατι επωνυμο
η εχετε σκοπο να παρετε το max δυνατο (ειδηκα στους 200+++)
τοτε μονο σε ΒΜC βαρελακι αλλα με διαφορετικο τροπο συνδεσης απο οτι εχω δει σε φωτος παλαιοτερα.


Δηλαδή πώς θα συνδέσουμε το βαρελάκι??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 01:25:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι βρε Μιχάλη.
Άλλο θέλει να πει ο ποιητής! Very happy

Τροποποιημένο (γεννετικά/θανασιακά) εργοστασιακό σκουπέτο σε στυλ Σερραίου.
Δώσε φώτο στο λαό Θανάση!

(ελπίζω να βρω κάπου τη φωτογραφία από το σκουπάκι του Γιάννη, αν όχι θα τον παρακαλέσω να την ξανανεβάσει)


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
SAKIS-LEMANS (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Lemans

Ένταξη: 16 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 1887
Τόπος: Φραπεδονίκη!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 08:14:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

rallaki-1 έγραψε:
mechanic έγραψε:
αν θελετε ντε και καλα κατι επωνυμο
η εχετε σκοπο να παρετε το max δυνατο (ειδηκα στους 200+++)
τοτε μονο σε ΒΜC βαρελακι αλλα με διαφορετικο τροπο συνδεσης απο οτι εχω δει σε φωτος παλαιοτερα.


Δηλαδή πώς θα συνδέσουμε το βαρελάκι??


1) Κατεβάζεις προφυλακτήρα.
2) Το βαρελάκι μένει πίσω στον κινητήρα. Παίρνεις 1 μέτρο σωλήνα, έχει έναν καταπληκτικό 76mm (όχι σιλικονούχο αλλα σπυροειδή, όμως λείο από μέσα) σωλήνα της samco.
3) Προσπαθείς να μην κάνεις πολλές στροφές, (αν και δεν μπορείς να τις αποφύγεις). Το φέρνεις στο υψος της γρύλιας με μέτωπο προς αυτήν. Εγώ την έχω δέσει ανάμεσα από τους δύο σωλήνες του ιντερκούλερ.
4) Απολαμβανεις το στροφάρισμα....

Αυτό είναι το μίνιμουν που μπορείς να κάνεις με το βαρελάκι. Για να μην πείς ότι πέταξες τα λεφτά σου άδικα στο βαρελάκι. Αλλιώς φιλτροχοάνη (μπλιάχ!!!)


Και τώρα αυτό που λέει ο Θανάσης, ο σωστότερος τρόπος και ο δυσκολότερος.

1) Πέρνει δρόμο η μπαταρία, π.χ πίσω στο πορτ παγκαζ
2) τα υπόλοιπα τα φαντάζεστε....


Και ο τρόπος ο οποίος δεν αποδίδει όπως οι δύο προηγούμενοι. Εδώ ο τρόπος που προτίνει η Κ/Ν για το φιλτροκούτι της.
http://www.knfilters.com/instructions/57A-6035_inst.pdf


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 12:15:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και όλα αυτά για να κερδίσουμε τι ρε παιδιά?2-3 άλογα???Καλές οι ιδέες σας δεν λέω αλλά θέλω να τα δω και στην πράξη και με κάποια δυναμομέτρηση ίσως...



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 138, 139, 140  Επόμενη
Σελίδα 87 από 140

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3056s (PHP: 45% - SQL: 55%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on