Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
207 GT/RC/CC/Rallye: Κάθε πότε αλλάζετε λάδια; |
Κάθε 5.000 χλμ |
|
17% |
[ 38 ] |
Κάθε 7.500 χλμ |
|
22% |
[ 51 ] |
Κάθε 10.000 χλμ |
|
44% |
[ 98 ] |
Κάθε 15.000 χλμ |
|
6% |
[ 15 ] |
Κάθε 20.000 χλμ |
|
8% |
[ 18 ] |
Άλλο... τι; |
|
0% |
[ 2 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 222 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Αύγ 2012, 17:21:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φοβίζεται τα παιδιά χωρίς λόγο. Με ένα σωστό 5w30 δεν πρόκειται να πάρουν και το μοτέρ στο χέρι. Εξ'άλλου μην ξεχνάμε πως μέχρι πρίν λίγο καιρό σχεδόν όλοι μας βάζαμε 5w30, χάλασε κανένα μοτέρ μήπως; Το πάν για μένα είναι οι συχνές αλλαγές. Ακόμα και με ένα 5w30 και συχνές αλλαγές δεν είναι και τόσο μεγάλο το κακό. Κατ'εμέ αν επαναπαυτούμε απλώς στο "σωστό" λάδι και οι αλλαγές γίνονται σε 10.000+ km τότε εκεί θα αρχίσει το πραγματικό πρόβλημα.
Και γώ εδώ και λίγα χιλιόμετρα το έχω γυρίσει σε 0w30, αλλά δεν υπάρχει καμία άμεση και φανερή διαφορά από το προηγούμενο 5w30 που είχα. Ο καιρός θα δείξει αν τελικά ήταν σωστή αυτή η επιλογή. Πρός το παρόν είναι πολύ νωρίς για να κρίνω.
Αυτό που μπορώ να πώ με σιγουριά είναι πως όσα 5w30 (total και mobil1) δοκίμασα αντέχουν βία μέχρι 5.000km σε αυτό το μοτέρ. Στα 10.000km είναι δραματική η κατάσταση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SAKIS-LEMANS (Κώστας) Έχω ξεφύγει !!!
207 Lemans
Ένταξη: 16 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 1887 Τόπος: Φραπεδονίκη!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Αύγ 2012, 17:50:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν φοβίζουμε κανέναν, δεν χρειάζεται να έχεις καμία γνώση για να καταλάβεις ότι μόλις βάλεις το 0W30 το αμάξι δουλεύει καλύτερα, θες απο ήχο, θες απο απόκριση στο γκάζι θες απο κατανάλωση λαδιού, θες απο αίσθηση γενικά, το αμάξι δουλεύει καλύτερα.
Κάνε 2-3 χιλιάδες και θα δεις το φως.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!
*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Αύγ 2012, 19:00:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Δεν φοβίζουμε κανέναν, δεν χρειάζεται να έχεις καμία γνώση για να καταλάβεις ότι μόλις βάλεις το 0W30 το αμάξι δουλεύει καλύτερα, θες απο ήχο, θες απο απόκριση στο γκάζι θες απο κατανάλωση λαδιού, θες απο αίσθηση γενικά, το αμάξι δουλεύει καλύτερα.
Κάνε 2-3 χιλιάδες και θα δεις το φως. |
+1
Επιβεβαιώνω, αν και είχα επιφυλάξεις πριν μεταβώ στα 0W30. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
paolo_di (ακης) Μόλις έγραψα
207 RALLYE
Ένταξη: 23 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: ATHENS
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Αύγ 2012, 19:23:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Μαντεψε... |
τωρα τι να τα βγαλω?
θα εχω θεμα δηλ. λογω ημισυνθεκτικου
ΠΩΛΕΙΤΕ 207 RALLYE |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Αύγ 2012, 20:27:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αφησε τα max 5000κμ κ μετα κανε αλλαγη κ βαλε 0-30,μην αγχωνεσαι
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Αύγ 2012, 12:03:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: | Δεν φοβίζουμε κανέναν, δεν χρειάζεται να έχεις καμία γνώση για να καταλάβεις ότι μόλις βάλεις το 0W30 το αμάξι δουλεύει καλύτερα, θες απο ήχο, θες απο απόκριση στο γκάζι θες απο κατανάλωση λαδιού, θες απο αίσθηση γενικά, το αμάξι δουλεύει καλύτερα.
Κάνε 2-3 χιλιάδες και θα δεις το φως. |
Ακόμα τα έχω μέσα 250km μόλις και λογικό να μην έχω αντιληφθεί ιδιαίτερη διαφορά. Θέλω να κάνω μια ακόμα αλλαγή στα 1000km και μετά βλέπουμε.
Το αν τσιμπάει λάδι ή αν το μαυρίζει δεν μπορώ να ξέρω ακόμα γιατί είναι νωρίς, απόκριση και κατανάλωση δεν μπορώ να κρίνω επίσης γιατί μαζί με την αλλαγή μου το γύρισαν μαμά. Από ήχο η μόνη διαφορά που παρατήρησα σε σχέση με τα προηγούμενα 5w30 είναι λίγο περισσότερο "κοπάνιμα" του μοτέρ (ίσως γιατί είναι πολύ φρέσκα). Εύχομαι να έχετε όλοι δίκιο και να βρώ την υγειά μου γιατί τα 5w30 ήταν πραγματικά για κλάματα μετά τα 5000km.
Ίδωμεν λοιπόν, αν και δύσπιστος αρχικά είπα να πειραματιστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2012, 12:36:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ααααχχχχχχ....
Μετά από 54 σελίδες ακόμη αναρωτιόμαστε αν είναι καλύτερο ένα high-tech full synthetic λάδι από ένα τηγανόλαδο για ένα μοτέρ υπερπληρούμενο με μηδενικά διάκενα και πυρόμετρο >1.000 βαθμούς...
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
N207r (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 207 Rallye f/l
Ένταξη: 21 Νοέ 2010 Δημοσιεύσεις: 567 Τόπος: Xylokastro
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2012, 13:07:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντος για να απαντησω στο Σακη κ με τα τοταλ μην τα αφηνεις πανω απο 5000.. τα μοτερ μας θελουν για να τα ευχαριστιεσαι χωρις προβληματα καθε 5.000 αλλαγη εαν εχεις κ βαρι ποδυ οπως οι περισωτεροι εδω μεσα..
1 stage.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2012, 13:14:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
N207r έγραψε: | παντος για να απαντησω στο Σακη κ με τα τοταλ μην τα αφηνεις πανω απο 5000.. τα μοτερ μας θελουν για να τα ευχαριστιεσαι χωρις προβληματα καθε 5.000 αλλαγη εαν εχεις κ βαρι ποδυ οπως οι περισωτεροι εδω μεσα.. |
Έχεις δίκιο σε αυτό που λές. Γενικά τα 5.000km είναι το όριο κατ'εμέ για αλλαγή λαδιών σε αυτό το κινητήρα.
Τώρα το γύρισα σε 0w30 αλλά δεν έχω σκοπό να τα αφήσω περισσότερο από 5.000km.
Έτυχε και έκανα μια αλλαγή στα 10.000km με τα mobil1 esp formula και βγήκαν για τα κλάματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2012, 14:39:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε πουλι μου τ σχεση εχει το ποσο μαυρα βγηκαν..τα χουμε ξαναπει αυτα!
Ειδικα αν ειναι και λιγο παλαιοτερο το μοτερ,στις 2000 χιλιομετρα βγαινουν καταμαυρα..
Οι ωρες λειτουργιας μετρανε και το ξερετε..εγω μπορει να κανω 15000χλμ με 300ωρες λειτουργιας και αλλος να κανει 6000χλμ.
μετρηστε τις ωρες με το τριπ και θα ειστε μεσα στα ορια,αναλογα φυσικα και με το πως τα κανετε αυτα τα χιλιομετρα
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2012, 15:38:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Ρε πουλι μου τ σχεση εχει το ποσο μαυρα βγηκαν..τα χουμε ξαναπει αυτα!
Ειδικα αν ειναι και λιγο παλαιοτερο το μοτερ,στις 2000 χιλιομετρα βγαινουν καταμαυρα..
Οι ωρες λειτουργιας μετρανε και το ξερετε..εγω μπορει να κανω 15000χλμ με 300ωρες λειτουργιας και αλλος να κανει 6000χλμ.
μετρηστε τις ωρες με το τριπ και θα ειστε μεσα στα ορια,αναλογα φυσικα και με το πως τα κανετε αυτα τα χιλιομετρα |
Μα δεν είπα ότι βγήκαν απλώς μαύρα. Είπα για τα κλάματα, κατάμαυρα και σαν νερό στη κυριολεξία. Στα 5000km βγαίνουν (σχεδόν) μια χαρά.
Απλά, το συμπέρασμα (για μένα) είναι ότι τα 10.000km είναι πολλά για αλλαγή λαδιών, ειδικά αν το αμάξι ζορίζεται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Αύγ 2012, 19:52:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχετε υπ'οψιν οτι το να βγαινει το λαδι μεσα απο τον κινητηρα ανοιχτόχρωμο, αποτελει αποτυχία! Το να μαυρίζει το λαδι σημαινει οτι μπορει να απομακρυνει τις ακαθαρσίες του κινητήρα.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Αύγ 2012, 07:59:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Εχετε υπ'οψιν οτι το να βγαινει το λαδι μεσα απο τον κινητηρα ανοιχτόχρωμο, αποτελει αποτυχία! Το να μαυρίζει το λαδι σημαινει οτι μπορει να απομακρυνει τις ακαθαρσίες του κινητήρα. |
Έτσι είναι.
Πρέπει να βγαίνει σκουρόχρωμο αλλά κολλώδες, να μην έχει σπάσει το ιξώδες του διότι τότε δε λιπαίνει, ζημιά κάνει.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SαλιγκαρAKIS (Σάκης) Έχω ξεφύγει !!!
207 rallye f/l 150άρι (few years ago)
Ένταξη: 15 Σεπ 2010 Δημοσιεύσεις: 2534 Τόπος: Troll City
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Αύγ 2012, 10:52:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Εχετε υπ'οψιν οτι το να βγαινει το λαδι μεσα απο τον κινητηρα ανοιχτόχρωμο, αποτελει αποτυχία! Το να μαυρίζει το λαδι σημαινει οτι μπορει να απομακρυνει τις ακαθαρσίες του κινητήρα. |
Καλά εννοείται, αν βάλεις ένα 10-60 στον thp το πιο πιθανό είναι να βγεί καθαρό.
Όταν λέω ότι βγήκε κατάμαυρο εννοώ πέραν των φυσιολογικών. Υπάρχουν και κάποια όρια.
Άλλο να βγεί μαύρο με σωστό ιξώδες γιατί καθάρισε το κινητήρα και άλλο γιατί έσπασε το ιξώδες και έγινε ένα με τα καυσαέρια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
rallyman (Panagiotis) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.4L PSA/EP3
Ένταξη: 26 Αύγ 2012 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Αύγ 2012, 12:04:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | andreas77THP έγραψε: | Ρε παιδιά αν είναι δυνατόν..0W30 λάδι για Ελλάδα?Το κατέστρεψες το μοτέρ!!
Μαριε αυτά τα λάδια που λες καλά είναι αλλά όχι για Ελλάδα ρε μεγάλε με τις θερμοκρασίες που ανεβάζουμε ειδικά το καλοκαίρι...για Γαλλία και πάνω καλά είναι!!!Ο κατασκευαστής τα δίνει αυτά τα λάδια με βάση τις εκεί συνθήκες!! |
pleon το 30αρι λαδι ειναι πανακεια για τετοια εξελιγμενα μοτερ.
δες τι εχουν παθει πολλα golf gt οταν τολμησαν να τους βαλουν 40αρι απο την αντιπροσωπεια εδω...ο λογος πιο φθηνο το 40αρι για να βγαλουν κερρδη τα ζωα ...αποτελεσμα το χαος...τα μισα βριζανε τοι καινε λαδι.
επισης σε 3-5 χρονια θα δουμε απο οτι καταλαβαινω και 20αρι αβερτα σε εξελιγμενα μοτερ (ισως εβο 10) |
Είναι πολυ σημαντικο το λάδι να ξεκινάει απο το ιξώδες που δίνει ο κατασκευαστης !! Δηλαδή λέει 0w-30 τότε πρέπει να είναι 0-30 δεν πειράζει να είναι και 0-40 αλλά οπωσδήποτε να ξεκινάει απο 0 .
Σίγουρα έχει υποψη του τις θερμοκρασίες ο κατασκευαστης........και στην Γαλλία εφέτος πιάσαν 40άρια και στην Ισπανια και την Ιταλία και αλλού, αλλίως θα ειχε οδηγία η αντιπροσωπία να βάζει διαφορετικά λάδια.
Ετσι και τα eVo X θέλουν υποχρεωτικά 5w-30 με 0w ή κάτι αλλό το μάμισες ! Αλλαγή κάθε 7500km , εαν ειναι πειραγμένο κάθε 3500km και εαν είναι σφυρίλατο κάθε 2500 km.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Αύγ 2012, 17:53:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife_rallye έγραψε: | Ρε πουλι μου τ σχεση εχει το ποσο μαυρα βγηκαν..τα χουμε ξαναπει αυτα!
Ειδικα αν ειναι και λιγο παλαιοτερο το μοτερ,στις 2000 χιλιομετρα βγαινουν καταμαυρα..
Οι ωρες λειτουργιας μετρανε και το ξερετε..εγω μπορει να κανω 15000χλμ με 300ωρες λειτουργιας και αλλος να κανει 6000χλμ.
μετρηστε τις ωρες με το τριπ και θα ειστε μεσα στα ορια,αναλογα φυσικα και με το πως τα κανετε αυτα τα χιλιομετρα |
+1 sto Λευτερη οπως και στα υπολοιπα παιδια...
Προσφατα ειχα κατεβει ελλαδα,
πριν κατεβω αλλαξα λαδια+φιλτρο και εβαλα μονο 4 λιτρα (παντα το κανω αυτο γιατι τα ανανεωνω στην πορεια)
εκανα 4500χλμ εκ των οποιων το 80% στην εθνικη με το αμαξι υπερ-υπερφορτωμενο (σε βαθμο βλακειας θα ελεγα ) σαν γυφτικο πατημενο ντατσουν εμοιαζε το καημενο.
Αλλα στην εθνικη (ελπιζω να μη εινα συλεκτης φωτογραφικων ρανταρ κλησεων) εκτος απο τα τεμπη του ηπια το αιμα, πορεια με 5η και σταθερα 6000 με 6500 στροφες,
εξωτερικες θερμοκρασιες με το αμαξι εν κινηση παιζαν στους 36 με 38 βαθμους και γενικοτερα του εσκισα τον πατο (εν γνωση μου φυσικα).
Και τετοιο σκηνικο δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται...
το μοτερ μου αυτη τη στιγμη εχει 60κατι χηλιαδες χλμ
και μετα απο 4500 χλμ και οταν ειχα βαλει 4 λιτρα ο δεικτης ηταν καπου στα 3/4 (ακριβως δεν μπορω να σας πω ο δεικτης αυτος ειναι οτι χειροτερο εχω δει σε μοτερ)
τωρα ειναι καπου στην μεση.
Το ιξωδες δεν εχει σπασει ισα ισα πρακτικα ειναι το ηδιο με το αρχικο
(εχω ιξωδομετρο στο γκαραζ μου)
το χρωμα σκουρηνε ελαχιστοτατα
και αυτο γιατι πολυ απλα αν εχεις καθαρο μοτερ και αν δεν εχεις προβλημα με blow by λογικο ειναι το λιπαντικο να καθαριζει μοναχα τα συμπηκνωματα...
Ουτε φραγμενους αυλους εισαγωγης εχω
ουτε κανενα απο τα προβληματα που διαβαζω κατα καιρους.
Και αυτα τα φαινομενα εχουν παρατηρηθει σε ολα τα ΤΗΡακια που αρχης γενομενης βαζανε το σωστο 0-30 (ελφ εξελιουμ φουλ τεκ ή τοταλ κουαρτζ 9000 ενερτζι)
Τα ηδια σας ελεγα 3 χρονια πριν τα ηδια λεω και τωρα,
απλα αυτη τη φορα εχουν περασει κατι χρονια, καποια παιδια (δυστηχως) εχουν πληρωσει ζημιες του στιλ αυλους εισαγωγης, απωλειες λαδιου απο τουρμπηνα η και ολικη καταστροφη αυτης, οδηγους βαλβιδων, ανεβασμενο και περαν του φυσιολογικου μεσου ορο καταναλωσης λιπαντικου και διαφορα αλλα......
Οποτε τωρα πια δεν μιλαμε με λογια και θεωριες οπως καναμε 3 χρονια πριν
αλλα με γεγονοτα...
προσωπικα το εχω πει παρα πολλες φορες
χεστηκα (μετα συγχωρησεως) για το το αν θα κανετε οτι κανω εγω η οχι,
σας το εχω ξαναπει μπορει να ειμαι μηχανικος αλλα ειμαι στο εξωτερικο,
οποτε δεν εχω κονεξια η κανενα αλλο ωφελος απο το τι θα κανετε εσεις η οχι.
Εγω μιλαω για τα παιδια που θελουν να μαθουν τι ειναι το σωστο και τι λαθος.
Για τα αλλα παιδια που ειναι απολυτα σιγουροι οτι γνωριζουν τα παντα περι λιπανσεως και λοιπων μηχανολογικων υποκατηγοριων δεν εχω να πω τιποτα αλλο, περαν του οτι ειληκρινα (και τελιως καλοπροαιερετα) τους λυπαμαι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife_rallye (lefos) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuners stage4 from north
Ένταξη: 03 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 2420
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Αύγ 2012, 02:22:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρησιμοποιουσα το 5-30 τοταλ κουορτζ απο την αρχη της ζωης του κινητηρα μου,οπως και το ινεο με το ιδιο ιξωδες..
Τα αποτελεσματα μου,σε συνδιασμο με τις πισω αναθυμιασεις στη θεση τους,ειναι αυτα που ποσταρα στο do it yourself στο αναλογο τοπικ + οτι καθε 5000χλμ εκαιγε πανω απο 800ml.
Εχει 7000χλμ που αλλαξα λαδια και αξιωθηκα να βαλω τα ελφ nf 5w-40 (πλεον) και δεν εχει καψει σταγονα + του οτι το αμαξι δουλευει πολυ καλυτερα με μηδενικο κροταλισμα (εκτος του πρωτου λεπτου μεχρι να κυκλοφορησει το λαδι).
Απο κει και περα η επιλογη δικη σας και το κριμα στο λαιμο σας
Παμε για καμμια οδικη δοκιμη επιτελους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Αύγ 2012, 06:56:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λευτερη για τις ΒΤ περιπτωσεις αν τυχον ειχαμε (που για λογους κοστους κυριως δεν παιζει) καλυτερο ψυγειο λαδιου αλλα και κλειστα διακενα η να το πω αλλιως για να μην μπερδευομαστε κλειστο ολοκαινουργιο μοτερ παλι το 0-30 θα βαζαμε.
Αλλα επειδη κατι δεν τετοιο πρακτικα δεν παιζει (εκτος μιας και μοναδικης περιπτωσης) τοτε βαλτε το τοταλ κουαρτζ 9000 5-40 ενερτζι
ειναι (στα σημεια που μας ενδιαφερει) καλυτερο του εξελιουμ ΝΦ μιας και αποτελει την βελτιωμενη του εκδοση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|