Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
207 GT/RC/CC/Rallye: Κάθε πότε αλλάζετε λάδια; |
Κάθε 5.000 χλμ |
|
17% |
[ 38 ] |
Κάθε 7.500 χλμ |
|
22% |
[ 51 ] |
Κάθε 10.000 χλμ |
|
44% |
[ 98 ] |
Κάθε 15.000 χλμ |
|
6% |
[ 15 ] |
Κάθε 20.000 χλμ |
|
8% |
[ 18 ] |
Άλλο... τι; |
|
0% |
[ 2 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 222 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 21:47:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μη κολλατε μονο στα νουμερα.
π.χ το motul 300v 10-40 Που ειναι τοπ λαδι
θα ειναι σιγουρα καλυτερο απο το
shell 5-40....
θεωρητικα το σωστο ειναι το 5-40 για αυτο το μοτερ ή το 5-30 αν καταλαβα καλα αλλα αυτο εξαρταται και απο τη ποιοτητα λαδιου.
βασικα μπορει καποιος να πει τι γραφει το μανιουαλ ΑΚΡΙΒΩΣ? |
Το εχω δοκιμασει και για μενα δεν ειναι.Γιαυτο και γυρισα στο 5w40.
ΥΓ Διορθωσε το ποστ ορε,δεν ειναι λαστιχο.....λαδι ειναι..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2007, 01:33:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | ΥΓ Διορθωσε το ποστ ορε,δεν ειναι λαστιχο.....λαδι ειναι..... |
κοινή πρώτη ύλη... βλ πετρέλαιο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος
207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2007, 13:21:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μανιουαλ γραφεί 0w-30 και 5w-30. Αυτά τα δυο μόνο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2007, 14:35:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
power έγραψε: | Το μανιουαλ γραφεί 0w-30 και 5w-30. Αυτά τα δυο μόνο. |
Ποιο από τα δύο είναι καλύτερο; Τι διαφορά έχουν; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2007, 14:41:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
αλλά αφού ο κατασκευαστης σου λεει πχ 0-30 βάζεις 0-30 και τέλος...
το θεωρω τελείως βλακεία να πειραματίζεται κάποιος με αυτονόητα πράγματα...
αυτούς τους πειραματισμούς τους εχει κάνει σε αρκετά μεγάλο βαθμό ο κάθε κατασκευαστής πριν από εσενα για εσένα...
οταν λεσ αντιπροσωπια ποια εννοείς?
την λιον ή κάποιον εξουσιοδοτημένο συνεργείο /αντιπρόσωπο?
το τι βάζει το κάθε συνεργείο ακόμα και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ειναι κάτι τελείως μα τελείως σχετικό...
μέχρι και να τους ειχε τελείωσει το 0-30 (η να μην ειχαν ακομα) μπορεί να ετυχε και να σου εβαλαν οτι ειχαν...
|
Πρόκειται για την αντιπροσωπεία Peugeot Χαλκίδας. Τους ξαναπήρα σήμερα τηλέφωνο και ισχυρίζονται ότι το 10-40 είναι το σωστό και ότι έχουν πίνακα που μπορώ να δω, όπου αναγράφει το 0-30 για τη Γαλλία και το 10-40 για Ελλάδα.
Δεν ξέρω τι να κάνω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2007, 21:14:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | volvos έγραψε: | μη κολλατε μονο στα νουμερα.
π.χ το motul 300v 10-40 Που ειναι τοπ λαδι
θα ειναι σιγουρα καλυτερο απο το
shell 5-40....
θεωρητικα το σωστο ειναι το 5-40 για αυτο το μοτερ ή το 5-30 αν καταλαβα καλα αλλα αυτο εξαρταται και απο τη ποιοτητα λαδιου.
βασικα μπορει καποιος να πει τι γραφει το μανιουαλ ΑΚΡΙΒΩΣ? |
Το εχω δοκιμασει και για μενα δεν ειναι.Γιαυτο και γυρισα στο 5w40.
ΥΓ Διορθωσε το ποστ ορε,δεν ειναι λαστιχο.....λαδι ειναι..... |
εγω παλι εχω δοκιμασει και εγω σελ 40αρι αντιπροσωπειας και μοτουλ 300ν και επιμενω το αντιθετο...
και για να στο πω πιο απλα...ξεκινα ενα βραδυ πολυυυυυ
αργα το ποταμι απο σεφ...φυτεψε το ποδι στο πατακι και ανεβα με χρι κηφισια χωρις να σηκωσεις....
κοβω τα αρχ**ια μου συριζα επειδη το εχω ζησει οταν ηταν μαμα το αμαξι απειρα βραδια οτι στη κηφισια το λαδακι σου θα εχει τηγανιστει και ο δεικτης θα ειναι στο 140 ή και ισως το εχει περασει(δε θυμαμαι ακριβως)
καντο αυτο με το μοτουλ και σφυρα μου
και τωρα που εχω μοτουλ 300ν 4-50 εγω διαφορες δε βλεπω απο το 10-40
εσεις πως ψυριζετε τοσο πολυ τη μαιμου και τις βλεπετε ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω...
και ξερουν ολοι ποσο καφτης ειμαι....
ο μονος που τελειωσε το ρεζερβουαρ βγηκε εβαλε βενζινη και ξαναμπηκε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 01:19:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Peugeot προτείνει 4 λάδια για τον κινητήρα 1.6 THP:
1. TOTAL ACTIVA INEO ECS 5W-30
2. TOTAL ACTIVA ENERGY 9000 0W-30
3. TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30
4. TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W-30
Τι διαφορές έχουν; Ποιο να επιλέξω; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 03:33:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dr_Michael έγραψε: | Πρόκειται για την αντιπροσωπεία Peugeot Χαλκίδας. Τους ξαναπήρα σήμερα τηλέφωνο και ισχυρίζονται ότι το 10-40 είναι το σωστό και ότι έχουν πίνακα που μπορώ να δω, όπου αναγράφει το 0-30 για τη Γαλλία και το 10-40 για Ελλάδα.
Δεν ξέρω τι να κάνω... |
να ζητήσεις να στο δειξουνν
αν σου φανεί επίσημο (= γνήσιο) να εχει ερθει από peugeot Γαλλίας ή εστω απο την ΛΙΟΝ σαν "εντολή" τότε οκ ισχυει...
αλλιώς κατα 99% ειναι παπατζιλίκι του συγκεκριμένου συνεργείου...
για τα άλλα 0-30 που λες δοκίμασε όποιο θες μια χαρά ειναι όλα..
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 09:23:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | grpap έγραψε: | volvos έγραψε: | μη κολλατε μονο στα νουμερα.
π.χ το motul 300v 10-40 Που ειναι τοπ λαδι
θα ειναι σιγουρα καλυτερο απο το
shell 5-40....
θεωρητικα το σωστο ειναι το 5-40 για αυτο το μοτερ ή το 5-30 αν καταλαβα καλα αλλα αυτο εξαρταται και απο τη ποιοτητα λαδιου.
βασικα μπορει καποιος να πει τι γραφει το μανιουαλ ΑΚΡΙΒΩΣ? |
Το εχω δοκιμασει και για μενα δεν ειναι.Γιαυτο και γυρισα στο 5w40.
ΥΓ Διορθωσε το ποστ ορε,δεν ειναι λαστιχο.....λαδι ειναι..... |
εγω παλι εχω δοκιμασει και εγω σελ 40αρι αντιπροσωπειας και μοτουλ 300ν και επιμενω το αντιθετο...
και για να στο πω πιο απλα...ξεκινα ενα βραδυ πολυυυυυ
αργα το ποταμι απο σεφ...φυτεψε το ποδι στο πατακι και ανεβα με χρι κηφισια χωρις να σηκωσεις....
κοβω τα αρχ**ια μου συριζα επειδη το εχω ζησει οταν ηταν μαμα το αμαξι απειρα βραδια οτι στη κηφισια το λαδακι σου θα εχει τηγανιστει και ο δεικτης θα ειναι στο 140 ή και ισως το εχει περασει(δε θυμαμαι ακριβως)
καντο αυτο με το μοτουλ και σφυρα μου
και τωρα που εχω μοτουλ 300ν 4-50 εγω διαφορες δε βλεπω απο το 10-40
εσεις πως ψυριζετε τοσο πολυ τη μαιμου και τις βλεπετε ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω...
και ξερουν ολοι ποσο καφτης ειμαι....
ο μονος που τελειωσε το ρεζερβουαρ βγηκε εβαλε βενζινη και ξαναμπηκε |
Τα εχω γραψει για την δικη μου δοκιμη με Μοτουλ 10w40 σε σκισιμο καλοκαιρι με τις θερμοκρασιες στο Θεο.Δεν μου αρεσε το 10w40.Δεν μιλαω για το Μοτουλ.Για το ιξωδες 10w μιλαω.Ασε που η οποια υπεροχη του λαδιου τελειωσε στα 3000χλμ (λογικο,αγωνιστικο ειναι) και απο τις 4000χλμ καπνιζε σαν παλαβο.Το 300V 5W40 δεν το εχω δοκιμασει.Γυρισα στο shell και ησυχασα.Ασε που η καταναλωση με το 10w40 Μοτουλ ειχε ανεβει αισθητα και το πρωινο ξεκινημα ηταν πιο σφιχτο και ο ηχος του κινητηρα απο τις 3000χλμ και μετα ηταν τραχυς.
Αλλα βεβαια ειναι και θεμα γουστου.Για χειμωνα παντως θα δοκιμασω και το shell 5w30.Το καινουργιο που βαζουν στα gt/rc. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2007, 10:29:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to shell ειναι το χειροτερο λαδι που εχω βαλει στο αμαξι...δε το ξαναλεω.
αν δε θες τα μοτουλ 8100 (τα 300ν ειναι ειδικη περιπτωση το εχουμε πει χιλιαδες φορες) τοτε βαλε τα τοταλ ή τα ελφ.
η σελ ειναι πισω απο αυτες τις εταιρειες . αυτο φαινεται και απο τα προιοντα της που εχουν πολυ περιορισμενη γκαμα αφου το r&d της ειναι απαρχαιωμενο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Νοέ 2007, 18:29:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dr_Michael έγραψε: | Η Peugeot προτείνει 4 λάδια για τον κινητήρα 1.6 THP:
1. TOTAL ACTIVA INEO ECS 5W-30
2. TOTAL ACTIVA ENERGY 9000 0W-30
3. TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30
4. TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W-30
Τι διαφορές έχουν; Ποιο να επιλέξω; |
Τελικά παρήγγειλα το TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W-30 και ο Θεός βοηθός.
Η αντιπροσωπεία μου είπε ότι με αυτό το λάδι θα κάψω τον κινητήρα σε ένα μήνα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Νοέ 2007, 20:02:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο τα 4 ειναι το καλυτερο,
σιγουρα δινει η πεζο στο μανιουαλ 0-30 και οχι 5-30? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Νοέ 2007, 21:00:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dr_Michael έγραψε: | Dr_Michael έγραψε: | Η Peugeot προτείνει 4 λάδια για τον κινητήρα 1.6 THP:
1. TOTAL ACTIVA INEO ECS 5W-30
2. TOTAL ACTIVA ENERGY 9000 0W-30
3. TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30
4. TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W-30
Τι διαφορές έχουν; Ποιο να επιλέξω; |
Τελικά παρήγγειλα το TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W-30 και ο Θεός βοηθός.
Η αντιπροσωπεία μου είπε ότι με αυτό το λάδι θα κάψω τον κινητήρα σε ένα μήνα! |
Αυτό είναι ένα από τα καλύτερα 30ρια της παγκόσμιας αγοράς. Δεν ξέρω γιατί το επέλεξες αλλά επέλεξες το ποιοτικότερο της γκάμας. Είναι 100% Group IV/V με εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Είναι ακριβώς ίδιο με το κορυφαίο 30ρι ELF EXCELLIUM Full Tech 0W30.
Βασικά, για να μην μπερδεύεστε μ τις ονομασίες, η σειρά QUARTZ λέγεται ACTIVA στην γαλλική αγορά, οπότε τα 1-3 και 2-4 είναι ίδια μεταξύ τους.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Νοέ 2007, 21:07:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | απο τα 4 ειναι το καλυτερο, |
Πώς προκύπτει αυτό;
Παράθεση: |
σιγουρα δινει η πεζο στο μανιουαλ 0-30 και οχι 5-30? |
Ας το επαληθεύσει κάποιος ρε παιδιά... για το 150ιππο τουρμπάτο μοτέρ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Νοέ 2007, 21:09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Βασικά, για να μην μπερδεύεστε μ τις ονομασίες, η σειρά QUARTZ λέγεται ACTIVA στην γαλλική αγορά, οπότε τα 1-3 και 2-4 είναι ίδια μεταξύ τους. |
Χρήσιμη πληροφορία, δεν το ήξερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Νοέ 2007, 21:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dr_Michael έγραψε: | volvos έγραψε: | απο τα 4 ειναι το καλυτερο, |
Πώς προκύπτει αυτό;
|
Το Quartz Energy 9000 0W30 καλύπτει την ACEA A3 άρα σηκώνει το πολύ σκίσιμο.
Το ΙΝΕΟ 5W30 είναι επίσης εξαιρετικό λιπαντικό Group IV/V αλλά καλύπτει την A5 κι όχι την Α3. Εξάλλου βγήκε κυρίως για να καλύψει προδιαγραφές ρύπων για ντιζελοκινητήρες (το ότι είναι καί για ντιζελοκινητήρες έχει και την θετική του πλευρά - αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες και συμπιέσεις). Αλλα αφού καλύπτει την Α5 εννοείται ότι κάνει και για τους σύγχρονους "σφιχτούς" βενζινοκινητήρες. Στα χαρτιά λοιπόν είναι λίγο καλύτερο το 0W30 και χάνει μόνο στο Σημείo Ανάφλεξης που έχει 226C ενώ το INEO έχει 234C. Η επιλογή δική σου.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Νοέ 2007, 04:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Παράθεση: |
σιγουρα δινει η πεζο στο μανιουαλ 0-30 και οχι 5-30? |
Ας το επαληθεύσει κάποιος ρε παιδιά... για το 150ιππο τουρμπάτο μοτέρ. |
Eπαληθεύω. Ας τους να κουρεύονται. Όταν σε λίγο με τα καινούρια euro βάζουν 0-20 να δω τι θα λένε.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 16:28:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά άλλαξα σήμερα τα λάδια και έβαλα το ως άνω αναφερόμενο 0-30. Τηλεφώνησα στην Lion Hellas και παραδέχτηκαν ότι το συνεργείο της Χαλκίδας έβαλε λάθος λάδι. Μου πρότειναν δωρεάν αλλαγή αλλά το θέμα δεν είναι το κόστος των 50-70 ευρώ. Το θέμα είναι τι φθορά έχει προκληθεί στον κινητήρα μου μετά από 5.000 πιεσμένα χιλιόμετρα με λάθος λάδι!
ΜΑΚΡΙΑ από το εξουσιοδοτημένο της Χαλκίδας! Το λέω ενυπόγραφα.
Μιχάλης Βλαστός |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 16:39:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη μασας...το πιθανοτερο καμια ζημια.
εγω εχω βαλει μεχρι και 60αρι λαδι για 10000χλμ και δεν επαθε κιχ...
εισαι κατα 99% οκ.
το θεμα ειναι οτι σε βοηθησαμε και βρηκες τελικα τη λυση απο εδω
και ασε το καθε καραγκιοζη (οπως αποδειχτηκε) να λεει οτι θελει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Νοέ 2007, 16:49:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
το θεμα ειναι οτι σε βοηθησαμε και βρηκες τελικα τη λυση απο εδω
και ασε το καθε καραγκιοζη (οπως αποδειχτηκε) να λεει οτι θελει |
Το αναγνωρίζω και σας ευχαριστώ τα μάλα.
Θα φροντίσω να κάνω Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό μου, την κάρτα μέλους του Club ως ελάχιστη ανταπόδωση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|