PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Λάδια για 207 1.6THP
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 54, 55, 56  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

207 GT/RC/CC/Rallye: Κάθε πότε αλλάζετε λάδια;
Κάθε 5.000 χλμ
17%
 17%  [ 38 ]
Κάθε 7.500 χλμ
22%
 22%  [ 51 ]
Κάθε 10.000 χλμ
44%
 44%  [ 98 ]
Κάθε 15.000 χλμ
6%
 6%  [ 15 ]
Κάθε 20.000 χλμ
8%
 8%  [ 18 ]
Άλλο... τι;
0%
 0%  [ 2 ]
Σύνολο Ψήφων : 222

Συγγραφέας Μήνυμα
andreas77THP (Ανδρέας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207GT THP

Ένταξη: 18 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 13:28:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dr_Michael έγραψε:
Η αντιπροσωπεία τι λάδι βάζει;


Μινέρβα... Laughing Laughing Laughing

SHELL HELIX 5W-40 FULL SYNTHETIC το 95% των αντιπροσωπιών PEUGEOT!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
andreas77THP (Ανδρέας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207GT THP

Ένταξη: 18 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 13:30:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
30αρι δε λεει η πεζο για αυτο το μοτερ?????


Ναι για συνθήκες Γαλλίας και λοιπών κοντινών χωρών!!!
Μίλησα πάλι σήμερα με τον μηχανικό μου και φωνάζει ότι 30άρι λάδι δεν είναι για συνθήκες Ελλάδας!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Dr_Michael 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 14:40:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

andreas77THP έγραψε:
Dr_Michael έγραψε:
Η αντιπροσωπεία τι λάδι βάζει;

SHELL HELIX 5W-40 FULL SYNTHETIC το 95% των αντιπροσωπιών PEUGEOT!


Δηλαδή το 10-40 που είχα βάλει εγώ, έχει μεγάλη διαφορά;
Επιστροφή στην κορυφή
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 15:05:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

andreas77THP έγραψε:
volvos έγραψε:
30αρι δε λεει η πεζο για αυτο το μοτερ?????


Ναι για συνθήκες Γαλλίας και λοιπών κοντινών χωρών!!!
Μίλησα πάλι σήμερα με τον μηχανικό μου και φωνάζει ότι 30άρι λάδι δεν είναι για συνθήκες Ελλάδας!


Kαλα πες του να ανοιξει τα στραβα του να διαβασει λιγο...
βαζω στοιχημα οτι στα ραλλακια θα βαζει 50αρι....

αυτα τα μοτερ εχουν σχεδιαστει για πολυ λεπτορευστα λαδια...
ενα συγχρονο καλο 30αρι φτανει και περισσευει.

μη συζητησουμε για 20αρια που πλεον εχουν αρχισει να διαδιδονται και ευρωπη (μετα την ιαπωνια)
ουτε οτι πολλοι απο εδω βαζουν καλα 30αρια και σε 206 1.6 ακομα χωρις κανενα θεμα..(οκ αλλο αμαξι αλλα σκεψου οτι πριν 2χρονια πολλοι εβαζαν ακομα και 60αρι σε 206)

μιλτοοοοοοοοοοοοοοο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 15:15:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

5W-30 αισίως στο 307 μου, χωρίς κανένα πρόβλημα, ίσα-ίσα φαίνεται ότι το γουστάρει το λαδάκι αυτό. Η τεχνολογία λαδιών δεν βρίσκεται εκεί που ήταν πριν από 5 χρόνια. Cool


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dr_Michael 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 15:16:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μόλις τηλεφώνησα στην Peugeot της περιοχής μου, και μου είπαν ότι το καλύτερο για 1.6 turbo, είναι το Shell 10-60.
Επιστροφή στην κορυφή
Paladin (Tomas)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2005)

Ένταξη: 16 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 128
Τόπος: Στυλίδα (Φθιώτιδα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 15:26:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ορίστε;;; Shocked Shocked Shocked Δε νομιζω. Ρίξε μια ματια στο manual του κατασκευαστή για να δεις τα προτεινόμενα ιξώδη για τον κινητήρα σου. Είμαι σχεδόν βέβαιος πως το 10-60 ΔΕΝ θα το έχει. Άρα αν το βάλεις θα είσαι ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ και πιθανό να προκαλέσεις μεγαλύτερη φθορά στο μοτέρ σου. Το πιο συνηθισμένο ιξώδες για τα ατμοσφαιρικά μοτέρ της Peugeot είναι το 5-40 και μετά τα 10-40 και 5-30. Ψάξτο και πρόσεχε πριν κάνεις οτιδήποτε. Τέλος οι τούρμπο κινητήρες απαιτούν στάνταρ ψιλότερο λάδι από τους ατμοσφαιρικούς, κάτι που καθιστά το 10-60 ακατάλληλο επειδή είναι παχύρευστο.


Go fast......, or go home.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 15:30:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

10-60;;; Να τους πείτε να βάζουν και μαρμελάδα στο μοτέρ, καλύτερα θα είναι. Shocked


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dr_Michael 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 15:34:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

10-40 μου βάλανε εμένα στα 10.000 χλμ.
Οπότε πάω ευθύς αμέσως για αλλαγή και μάλιστα αλλού ε;
Επιστροφή στην κορυφή
Paladin (Tomas)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2005)

Ένταξη: 16 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 128
Τόπος: Στυλίδα (Φθιώτιδα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 15:40:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Ρίξε μια ματια στο manual του κατασκευαστή για να δεις τα προτεινόμενα ιξώδη για τον κινητήρα σου.


Νομίζω σου απάντησα Cool .


Go fast......, or go home.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 17:33:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρώτα μαθαίνουμε τί ζητάει ο κατασκευαστής του κινητήρα.
Μετά μαθαίνουμε τί λιπαντικά προτείνουν οι παρασκευαστές λιπαντικών που καλύπτουν τις εκάστοτε απαιτήσεις (του κατασκευαστή του κινητήρα).

Εάν θέλουμε ρωτάμε και τον μηχανικό μας, έτσι για να έχουμε μία ακόμη άποψη, που ΔΕΝ υπερισχύει των κατασκευαστών-παρασκευαστών εκτός εάν έχει κάνει π ίδιος αλλαγές στον κινητήρα που μόνο αυτός μπορεί να εγγυηθεί την σωστή λειτουργία τους.

Άρα ---> RTFM Study


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Παρ 16 Νοέ 2007, 17:40:01, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 17:37:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπόν εδώ μάλλον έχουμε τρελλαθεί ... κάποιοι έχουν μπερδέψει το παχύρευστο γάλα βλάχας, που πίνανε με το ιξώδες του λαδιού.....

Λοιπόν το 10 ΅σημαίνει ότι όταν έξω έχει πολικό ψύχος το λάδι έιναι στο 10 από άποψη ρευστότητας... οταν έχει έξω 500 βαθμούς κελσίου έχει 40 - 50 -60...κτλ....

έτσι λοιπόν όσο ποιό μεγάλο το ιξώδες τόσο ποιό μεγάλη και η συμπίεση που κρατάει ο κινητήρας στις ζέστες πράγμα που δεν το βλέπω και πολύ καλό για turbo κινητήρες το -60w !!!

Από εκέι και πέρα το 10-40 ή το 0-30 πάνω κάατω είναι τα ίδια λάδια σε ρευστότητα,και η μόνη διαφορά που μπορεί να δει κάποιος είναι η κάπως ποιό αυξημένη κατανάλωση στο 0-30....

Θέλω να υπενθυμίσω λίγο στους νέους μας φορουμίτες ότι κάποτε το auto motor und sport είχε τεστάρει ένα σιτροεν ζχ για 100.000 χλμ χωρίς να αλλάξει λάδια.
Μόνο συμπλήρωνε.
Το αμάξι δεν έπαθε απολύτως τίποτα, και μετά το σέρβις που του κάνανε στα 100.000 είχε και καλύτερες επιδόσεις από όταν ήταν καινούργιο ...(πολύ φυσικό και όλας αυτο)

Μην λοιπόν τρελαίνεσται τόσο πολύ με τα λάδια αφού σχεδόν τα περισσότερα είναι κάλα - και αν δεν είναι - συνήθως δεν προλαβαίνεις να το διαπυστώσεις γιατιι έχεις πουλήσει το αυτοκίνητο .... Και για ένα αμάξι άνω των 10 ετών δεν ενδιαφέρεται κανείς το τι λάδια έβαζε ο προκατοχός του...γιατί ούτως η άλλως η αξία του αυτοκινήτου είναι λίγα ευρώ..

Μην τρελαίνεστε λοιπόν ψάχνωντας να βρείτε τις μικρο-διαφορές...
Αυτό το έχει κάνει εξάλλου ο επίσημος δοκιμαστής του φόρουμ μας ,- Μίλτος Laughing - και έχει γράψει άπειρες σελίδες και αναλύσεις , όπότε εμπιστευτείτε τον άφοβα ! Wink


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 17:41:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Dr_Michael έγραψε:
Μόλις τηλεφώνησα στην Peugeot της περιοχής μου, και μου είπαν ότι το καλύτερο για 1.6 turbo, είναι το Shell 10-60.


για 1,6 Τurbo 15ετίας ισως ειναι ιδανικό...

Φαντάζομαι ότι το μοτερ σου δεν έχει καμία σχέση με κάτι τέτοιο... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 17:45:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:

Λοιπόν το 10 ΅σημαίνει ότι όταν έξω έχει πολικό ψύχος το λάδι έιναι στο 10 από άποψη ρευστότητας... οταν έχει έξω 500 βαθμούς κελσίου έχει 40 - 50 -60...κτλ....

έτσι λοιπόν όσο ποιό μεγάλο το ιξώδες τόσο ποιό μεγάλη και η συμπίεση που κρατάει ο κινητήρας στις ζέστες πράγμα που δεν το βλέπω και πολύ καλό για turbo κινητήρες το -60w !!!

Από εκέι και πέρα το 10-40 ή το 0-30 πάνω κάατω είναι τα ίδια λάδια σε ρευστότητα,και η μόνη διαφορά που μπορεί να δει κάποιος είναι η κάπως ποιό αυξημένη κατανάλωση στο 0-30....

Δημήτρη, καλές οι προθέσεις σου και η προσπάθειά σου να βοηθήσεις, αλλά δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι ειδικά στις δύο παραπάνω παραγράφους τα γράφεις από λάθος έως πολύ λάθος. Τα έχω εξηγήσει παλιότερα. Μόλις βρω χρόνο θα επανέλθω (αν δεν διορθώσει κάποιος τα λάθη).
Η τρίτη παράγραφος είναι από σωστή έως λάθος, εξαρτάται από την προσέγγιση (για μένα όπως την διαβάζω είναι επίσης λάθος).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 17:59:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
DIMCHRI έγραψε:

Λοιπόν το 10 ΅σημαίνει ότι όταν έξω έχει πολικό ψύχος το λάδι έιναι στο 10 από άποψη ρευστότητας... οταν έχει έξω 500 βαθμούς κελσίου έχει 40 - 50 -60...κτλ....

έτσι λοιπόν όσο ποιό μεγάλο το ιξώδες τόσο ποιό μεγάλη και η συμπίεση που κρατάει ο κινητήρας στις ζέστες πράγμα που δεν το βλέπω και πολύ καλό για turbo κινητήρες το -60w !!!



Από εκέι και πέρα το 10-40 ή το 0-30 πάνω κάατω είναι τα ίδια λάδια σε ρευστότητα,και η μόνη διαφορά που μπορεί να δει κάποιος είναι η κάπως ποιό αυξημένη κατανάλωση στο 0-30....

Δημήτρη, καλές οι προθέσεις σου και η προσπάθειά σου να βοηθήσεις, αλλά δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι ειδικά στις δύο παραπάνω παραγράφους τα γράφεις από λάθος έως πολύ λάθος. Τα έχω εξηγήσει παλιότερα. Μόλις βρω χρόνο θα επανέλθω (αν δεν διορθώσει κάποιος τα λάθη).
Η τρίτη παράγραφος είναι από σωστή έως λάθος, εξαρτάται από την προσέγγιση (για μένα όπως την διαβάζω είναι επίσης λάθος).



Για το ιξώδες ισχύει αυτό με απλά λόγια :


Το ιξώδες είναι μια φυσική παράμετρος που χαρακτηρίζει το κατά πόσο ένα υγρό είναι περισσότερο ή λιγότερο παχύρρευστο. Συναρτάται και με άλλες φυσικές παραμέτρους όπως η θερμοκρασία


Το 10-40 δείχνει την συγκεκριμένη ρευστότητα του λαδιού σε δύο ακραίες θερμοκρασίες κρύου τις οποίες κάποιος μπορεί να τις βρει στην διαδικασία ISO που κάνουν τις μετρήσεις ρευστότητας των υγρών και είναι στάνταρ για όλες τις μετρήσεις.

Μίλτο μου θα ήθελα και την αποψή σου για την προτελευταία και την τελευταία μου παράγραφο...

Γιατί αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι όποιες διαφορές βλέπει ο καθένας μας από το εκάστοτε λάδι είναι μηδαμηνές έως πενιχρές...ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΗ ΜΕΤΡΗΣΙΜΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ.

Τα παραπάνω τα λέω για τα λάδια μηχανής και όχι κιβωτίου ταχυτήτων που εκεί όλοι μας πάνω κάτω αισθανόμαστε την διαφορά λόγω του ότι το χρησιμοποιούμε συνεχώς με το δεξί μας χέρι... Wink


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Jim_207GT (Jim)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 12 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 157

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 19:18:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eγω εβαλα στο μοτερ λαδι 10/40 και το μοτερ κροταλιζε καπως με 5/40 κατευθειαν μαλακωσε ο ηχος στον κινητηρα αρα δες ειναι τυχαιο αυτο που λεει ο κατασκευαστης παντα μιλαω για τον κινητηρα που φοραει το 207 gt στα αλλα μοτερ ισως να δουλευει καλυτερα κατι αλλο!


207 GT με τρελή πίεση!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 19:34:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μη κολλατε μονο στα νουμερα.

π.χ το motul 300v 10-40 Που ειναι τοπ λαστιχο
θα ειναι σιγουρα καλυτερο απο το
shell 5-40....

θεωρητικα το σωστο ειναι το 5-40 για αυτο το μοτερ ή το 5-30 αν καταλαβα καλα αλλα αυτο εξαρταται και απο τη ποιοτητα λαδιου.

βασικα μπορει καποιος να πει τι γραφει το μανιουαλ ΑΚΡΙΒΩΣ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Dr_Michael 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 20:22:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά το βιβλιαράκι προτείνει 0-30 ή 0-35.
Η επίσημη αντιπροσωπεία όμως μου έβαλε 10-40. Υπάρχει περίπτωση να έπαθα ζημιά μετά από περίπου 4.000 πιεσμένα χλμ με αυτό το λάδι;
(Συμπέρασμα: Ούτε την αντιπροσωπεία δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε τελικά!)
Επιστροφή στην κορυφή
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 20:58:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ζημια άμεση δυσκολα
ενδεχομάνεως μια σχετική περισσότερη φθορά να την έχεις
με την έννοια ότι αν πχ ηθελες κάποτε ρεκτιφιε και αυτό υποφυσιολογικές συθήκες γινόταν πχ στα 200000κμ με λάθος λάδι μπορεί πχ να χρειαστεί στα 190000 η κάτι τετοιο...

γενικώς συγκεκριμένη φθορα που να εισαι 100% σιγουρος οτι οφειλεται στο λάθος λάδι (και όχι πχ στο σκίσιμο κατά την οδήγηση ή σε κάτι άλλο) είναι δυσκολο να εντοπίσεις και να "κατηγορήσεις" το λάδι...

αλλά αφού ο κατασκευαστης σου λεει πχ 0-30 βάζεις 0-30 και τέλος...
το θεωρω τελείως βλακεία να πειραματίζεται κάποιος με αυτονόητα πράγματα...
αυτούς τους πειραματισμούς τους εχει κάνει σε αρκετά μεγάλο βαθμό ο κάθε κατασκευαστής πριν από εσενα για εσένα...


οταν λεσ αντιπροσωπια ποια εννοείς?
την λιον ή κάποιον εξουσιοδοτημένο συνεργείο /αντιπρόσωπο?
το τι βάζει το κάθε συνεργείο ακόμα και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ειναι κάτι τελείως μα τελείως σχετικό...

μέχρι και να τους ειχε τελείωσει το 0-30 (η να μην ειχαν ακομα) μπορεί να ετυχε και να σου εβαλαν οτι ειχαν...

και ολα αυτά γιατι οι περισσοτεροι χρηστες δεν ασχολούνται με τετοιες (τοσο ουσιώδεις) λεπτομέρειες...
και απλά λένε "αλλαξα λάδια"...
μεταξύ μας λογικό... όταν πλέον το 70% αγοράζονται με δοσεις για 3~4 χρόνια (=100000~150000κμ) και μετά πωλούνται... Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 21:29:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

skiniko που διαβαζα σε αλλο φορουμ
κοπελα με γκολφ gt παει σερβις.
αλλλαζουν λαδια...το αμαξι εκαψε τα λαδια αμεσως εκανε και κατι αλλα παλαβα ελεγε.
κοιτα αποδειξη ειχαν βαλει 40αρι.
τους βριζει και η απαντηση ηταν...ξερετε ειχαν τελειωσει τα 30αρια...
εβαλαν 30αρι και συνηλθε το αμαξι.

τοο συμπερασμα?
-τα γκολφ ειναι μπουρδελα (αν σε λενε σταυρο Laughing )
- κοιτατε τι λεει ο κατασκευαστης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 54, 55, 56  Επόμενη
Σελίδα 2 από 56

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1837s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 21 - GZIP enabled - Debug on