Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2019, 11:06:45 Θέμα δημοσίευσης:
Νικόλα ευχαριστώ για την απάντηση είναι 100% σίγουρο να μην ψαχτω άλλο?
Να ρωτήσω και κάτι άλλο.Βρηκα ένα σασμάν από 13αρι rallye μου είπανε και έψαξα να βρω τον κωδικό 20cb90 που όλοι αναφέρουμε ότι είναι από 13αρι και αυτό ήξερα και εγώ.Βρηκα την πλάκα την μεταλλική πάνω στην χελώνα αλλά δεν έχει κανένα νούμερο ούτε γράμμα καθόλου.Ξερετε κάτι για το σασμάν του 13αριου αν όλα έχουνε αυτό των κωδικό και μόνο?Εγώ ξέρω εδώ και χρόνια που ασχολούμαι ότι μόνο αυτός είναι ο κωδικός αλλά κάπου είχε πάρει το ματι μου και άλλους κωδικούς αλλά να μην έχει καθόλου μου φάνηκε περίεργο.Εχει ξανατυχει σε κάποιον κάτι αντίστοιχο σε σασμάν peugeot να μην έχει καθόλου νούμερα και κωδικό? INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Οκτ 2019, 13:19:52 Θέμα δημοσίευσης:
Τα "αρχαια" κιβωτια ειχαν μια ταμπελιτσα σαν αλουμινοχαρτο, η οποια μετα απο τοσα χρονια δυσκολο να εχει ακομη την εκτυπωση της. Κοιτα σε πρωτη φαση να εχει τα μεγαλα πλανητικα ελεγχοντας τον αξονα του διαφορικου, ο οποιος ειναι εμφανης απο της τρυπες των ημιαξονιων. Μετα βγαζεις ταπα και μετρας δοντια μαρκαροντας το πρωτο δοντι της κορωνας με εναν λευκο μαρκαδορο. Αν πετυχεις μεγαλα πλανητικα και κορωνοπηνιο 13/59 εισαι πολυ κοντα σε αυτο που ψαχνεις. ....Αλλοτινές μου εποχές...
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2019, 09:35:51 Θέμα δημοσίευσης:
Τα 1300αρια μονον με 90αρι κωδικο και ολα με αναγλυφο.Κατι αλλο ειναι ή εσβησαν επιτηδες τον κωδικο οπότε μονον αν το ανοιξεις θα εισαι σιγουρος.
Συν αυτα που σου ειπε ο γιωργος για εξωτερικο ελεγχο αν δεν δεχτουν να στο ανοιξουν.
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Μάρ 2020, 19:28:04 Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα πολυ ενδιαφερον ολα οσα γραφονται .... απο τα παραπανω καταλαβα σωστα οτι εαν βγαλουμε τον καταλυτη εχουμε απωλεια τελικα στην αποδοση ?
σε 1,3 νορμαλ σχεδον με μεσαιο και τελικο τα δικα του εβγαλα τον καταλυτη για δοκιμη και δεν ειδα καποια διαφορα ισως και να εχασε ....τον αφαιρεσα για προβλημα που εχω.... θα βοηθησει καποιος 100 ή 200 καλυτερα ? το αμαξι κανει κυριως νορμαλ χρηση ..... τελικο θα βοηθουσε ?
ευχαριστω ! Johnkokkin 106 rallye 1.3
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Μάρ 2020, 12:08:37 Θέμα δημοσίευσης:
Αναλογα με τα μελλοντικα σου σχεδια,βαζεις εναν 100αρη ή 200αρη και μετα μεσαιο ή σκετη σωληνα και ενα τελικο.
Νομιζω το εχω γραψει και πιο πανω,θα διαλεγα 50mm διατομης με καταλυτη,μεσαιο και ενα παρα πολυ μικρο σε μηκος τελικο,πρακτικα αντιγραφη της εξατμισης της peugeot sport δηλαδη αλλά και με καταλυτη και μικροτερο τελικο καζανι σε μηκος.
Με τον καταλυτη εχεις την ροπη που πιθανον θα σου λειψει αν τον βγαλεις εντελως,δεν εχεις τον φοβο μην σε γραψουν και παραλληλα ο θορυβος απο τα δυο καζανια ειναι περιορισμενος χωρις να χανεις κατι ουσιας σε αποδοση.
Με και χωρις καταλυτη και καθολου μεσαιο και με σκετο τελικο,απο προσωπικη εμπειρια,μονον παραπανω θορυβο εκανε στις μεσαιες απο την ελλειψη του μεσαιου.
Με και χωρις καταλυτη που δοκιμασα,με τον 200αρη ηταν πιο γεματο στο χαμηλομεσαι φασμα,ισως εναν πολυ μικρο κλικ πιο σφιχτο ψηλα αν και με επιφυλαξη αυτο.Συνδυασμος σωληνας με ενα τελικο καζανι και εβαζα/εβγαζα καταλυτη.
Με μεσαιο και τελικο και χωρις καταλυτη,δεν ειχα θορυβο σχεδον καθολου,οσο μπασο επρεπε για να ευχαριστιεται το αυτι μου.
Παντα στα 50mm.
Αν δεν θες να δωσεις λεφτα και εχεις ηδη μαμα εξατμιση,αλλαξε τον καταλυτη σου με εναν 200αρη και απλά στην θεση του τελικου καζανιου βαλε ενα κομματι σκετη σωληνα,θα σε καλυψει σαν αποδοση και σαν ηχο,απλά ισως κανει λιγη παραπανω βαβουρα απο οσο θα περιμενες ελέω παλαιοτητας μεσαιου καζανιου.
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Μάρ 2020, 20:30:56 Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Αναλογα με τα μελλοντικα σου σχεδια,βαζεις εναν 100αρη ή 200αρη και μετα μεσαιο ή σκετη σωληνα και ενα τελικο.
Νομιζω το εχω γραψει και πιο πανω,θα διαλεγα 50mm διατομης με καταλυτη,μεσαιο και ενα παρα πολυ μικρο σε μηκος τελικο,πρακτικα αντιγραφη της εξατμισης της peugeot sport δηλαδη αλλά και με καταλυτη και μικροτερο τελικο καζανι σε μηκος.
Με τον καταλυτη εχεις την ροπη που πιθανον θα σου λειψει αν τον βγαλεις εντελως,δεν εχεις τον φοβο μην σε γραψουν και παραλληλα ο θορυβος απο τα δυο καζανια ειναι περιορισμενος χωρις να χανεις κατι ουσιας σε αποδοση.
Με και χωρις καταλυτη και καθολου μεσαιο και με σκετο τελικο,απο προσωπικη εμπειρια,μονον παραπανω θορυβο εκανε στις μεσαιες απο την ελλειψη του μεσαιου.
Με και χωρις καταλυτη που δοκιμασα,με τον 200αρη ηταν πιο γεματο στο χαμηλομεσαι φασμα,ισως εναν πολυ μικρο κλικ πιο σφιχτο ψηλα αν και με επιφυλαξη αυτο.Συνδυασμος σωληνας με ενα τελικο καζανι και εβαζα/εβγαζα καταλυτη.
Με μεσαιο και τελικο και χωρις καταλυτη,δεν ειχα θορυβο σχεδον καθολου,οσο μπασο επρεπε για να ευχαριστιεται το αυτι μου.
Παντα στα 50mm.
Αν δεν θες να δωσεις λεφτα και εχεις ηδη μαμα εξατμιση,αλλαξε τον καταλυτη σου με εναν 200αρη και απλά στην θεση του τελικου καζανιου βαλε ενα κομματι σκετη σωληνα,θα σε καλυψει σαν αποδοση και σαν ηχο,απλά ισως κανει λιγη παραπανω βαβουρα απο οσο θα περιμενες ελέω παλαιοτητας μεσαιου καζανιου.
Σε ευχαριστω πολυ για την πληρη απαντηση ! Johnkokkin 106 rallye 1.3
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Οκτ 2020, 22:06:07 Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα παιδια. Έχω ένα 106 Rallye 1.6 8v NFW εντελώς εργοστασιακό. Η κεφαλή έχει ήδη πλανιστει μια φορά.(λογικά ένα δέκατο) εάν ξανα πλανιστει άλλο ένα δέκατο θα υπάρχει πρόβλημα;;;;; Επίσης ενδιαφέρομαι να βάλω Multi Layer Head gasket. Δηλαδή αυτές τις μεταλλικές με τις πολλές στρώσεις. Μπαίνει στον κινητήρα μου;;;; Αν ναι τι πάχος θα ήταν καλό να βάλω για να μην αυξηθεί πολύ η συμπίεση και που μπορώ να την βρω;;;;;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη1, 2, 3 ... 97, 98, 99
Σελίδα 99 από 99
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης