PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Βελτιωσεις για 8v Rallye/XSi (1.3lt, 1.4lt, 1.6lt 8v)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 97, 98, 99  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 22:26:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:

Το δικό μου μοτέρ είναι TU5JP4, από Xsara. Με τετραπετάλουδο, άγραφο, χταπόδι 4-2-1. Η εξάτμιση μου είναι 48 εξωτερική, με ένα καζανάκι τελικό, αντιγραφή PS. Για χρήση πίστας, σκέφτομαι να δοκιμάσω τελικό... σωλήνα. Εξυπηρετεί και τον διαχύτη που θέλω να φτιάξω. Τι λες;

Λεω οτι καπου εχεις μπλεξει τα μπουτια σου μιας και ακομα και τα "υβριδια" των 140 αλογων,την 50αρα την τελειωνουν για πλακα οπότε καπου κατι δεν εχεις υπολογισει καλα αν χρησιμοποιεις 48 εξω σε συνδυασμο με πεταλουδες και παρελκομενα... Laughing

Laughing Όχι δεν τα έχω μπλέξει, από λεφτά ξέμεινα... Λάστιχα, φρένα... τέλος. Ξέρω ότι χρειάζομαι 50αρα αλλά λέω.. μήπως χωρίς τελικό είμαι τελικά ΟΚ...
Πάντως 140 άλογα δεν έχω (δεν γίνεται μιας και το μοτέρ απλά ένα τετραπετάλουδο, τον άγραφο και μια ελεύθερη εξάτμιση έχει...).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 22:34:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
...
Οι δοκιμες που εκανα εγω,αφορουν 48 και 50mm.


Εκτιμώ ότι τα νούμερα αυτά αφορούν διαμέτρους σωλήνα και όχι απόσταση μεταξύ τέλος δίχαλου-καταλύτη και καταλύτη-μεσαίου, σωστά;
Αν ναι, υπάρχουν από την εμπειρία αυτές οι αποστάσεις, ή αν υπάρχουν από μέτρηση σε υλοποίηση επώνυμων κατασκευαστών εξατμίσεων ή της PTS;
/ Β

ΥΓ ...καλό το SuperSprint χταπόδι, αλλά η εποχή είναι "νο μάνι, νο χάνι", οπότε αναρωτιόμουν μήπως μπορεί να υπάρχει κάποιο κέρδος στη απόδοση, οικονομικά.


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 22:58:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:

Laughing Όχι δεν τα έχω μπλέξει, από λεφτά ξέμεινα... Λάστιχα, φρένα... τέλος. Ξέρω ότι χρειάζομαι 50αρα αλλά λέω.. μήπως χωρίς τελικό είμαι τελικά ΟΚ...
Πάντως 140 άλογα δεν έχω (δεν γίνεται μιας και το μοτέρ απλά ένα τετραπετάλουδο, τον άγραφο και μια ελεύθερη εξάτμιση έχει...).

Αν φορας εκκεντροφορους απο J4(με τα παρελκομενα τους),τοτε για 54αρα εισαι σιγουρα.
Η 50αρα ειναι μικρη ακομα και για τα υβριδια οπως σου ειπα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 23:02:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vassat έγραψε:
Pughell έγραψε:
...
Οι δοκιμες που εκανα εγω,αφορουν 48 και 50mm.


Εκτιμώ ότι τα νούμερα αυτά αφορούν διαμέτρους σωλήνα και όχι απόσταση μεταξύ τέλος δίχαλου-καταλύτη και καταλύτη-μεσαίου, σωστά;
Αν ναι, υπάρχουν από την εμπειρία αυτές οι αποστάσεις, ή αν υπάρχουν από μέτρηση σε υλοποίηση επώνυμων κατασκευαστών εξατμίσεων ή της PTS;
/ Β

ΥΓ ...καλό το SuperSprint χταπόδι, αλλά η εποχή είναι "νο μάνι, νο χάνι", οπότε αναρωτιόμουν μήπως μπορεί να υπάρχει κάποιο κέρδος στη απόδοση, οικονομικά.

Ακριβως,διατομη σωληνας ειναι,οχι αποστασεις. Wink
Τις PTS θα τις βρεις απο καποιο παιδι που εχει τετοια εξατμιση αλλά εκεινη εχει αλλο προσανατολισμο μιας και "κυνηγαει" και τα db περα απο την αποδοση,ελέω οριων gr N.
Δυστυχως εξατμιση για μοτερ gr A δεν εβγαλε ποτε η PS... Sad

Αναφορικα με τις αποστασεις αναμεσα στο μοτερ-καταλυτη και καταλυτη-μεσαιο,εξαρταται απο το τι ακριβως εχεις ή σκοπευεις να κανεις στο μοτερ.
Εσυ επισης εχεις και επιπλεον μηκος μιας και η εξατμιση σου κανει την κουρμπα πανω απο την ψευτογέφυρα οπότε αλλαζει το πραγμα σε σχεση με ενα τυπικο σαξοραλλο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιαν 2017, 23:06:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
kpsig έγραψε:

Laughing Όχι δεν τα έχω μπλέξει, από λεφτά ξέμεινα... Λάστιχα, φρένα... τέλος. Ξέρω ότι χρειάζομαι 50αρα αλλά λέω.. μήπως χωρίς τελικό είμαι τελικά ΟΚ...
Πάντως 140 άλογα δεν έχω (δεν γίνεται μιας και το μοτέρ απλά ένα τετραπετάλουδο, τον άγραφο και μια ελεύθερη εξάτμιση έχει...).

Αν φορας εκκεντροφορους απο J4(με τα παρελκομενα τους),τοτε για 54αρα εισαι σιγουρα.
Η 50αρα ειναι μικρη ακομα και για τα υβριδια οπως σου ειπα...

MAMAAAA λέμεεε μέσα το μοτέρ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 08:27:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα ειναι εντελως μαμα,ναι,τοτε πιθανον η 50αρα θα το καλυψει αλλά δεν ειναι και παλι σωστο...
Μεινε δηλαδη ως εχεις,και αφου τελειωσεις αυτο που εχεις στο μυαλο σου,μετα κανε την εξατμιση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 10:08:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
....Εσυ επισης εχεις και επιπλεον μηκος μιας και η εξατμιση σου κανει την κουρμπα πανω απο την ψευτογέφυρα οπότε αλλαζει το πραγμα σε σχεση με ενα τυπικο σαξοραλλο.


Ωχχχχ ναι σωστά, το είχα ξεχάσει...
/ Β


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιαν 2017, 22:52:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εσενα θελει παρα πολυ προσοχη στο διχαλο,για να κρατησεις το μαμα μηκος(αν δεν φορας/φορεσεις εκκεντροφορους) και να κανεις παιχνιδι απο εκει και πισω,αλλά ακομα και με μαμα εκκεντροφορους ξεκινας απο 50αρα ελέω αυξημενου μηκους εξατμισης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
vassat (Βασίλης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούν 2016
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 00:15:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Εσενα θελει παρα πολυ προσοχη στο διχαλο,για να κρατησεις το μαμα μηκος(αν δεν φορας/φορεσεις εκκεντροφορους) και να κανεις παιχνιδι απο εκει και πισω,αλλά ακομα και με μαμα εκκεντροφορους ξεκινας απο 50αρα ελέω αυξημενου μηκους εξατμισης.


Roger, ευχαριστώ! Thumb Left
/ Β

ΥΓ Εκκεντροφόροι: CAT 743


You can be Great, if you serve a Cause greater than yourself! /I.A.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2017, 07:22:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά για 8ν μόνο εδώ, το σκίσαμε το θέμα..


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas205 (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 205 1.1 ---> 1.3

Ένταξη: 21 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 15:02:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα βρεθεί στα χέρια μου σε λίγο καιρό ένα μοτερ 1400 στο οποίο έχει γίνει μετατροπή με 8v κεφαλή απο 1300. Λεω μετατροπή καθώς ψάχνωντας για το block βρήκα πώς έχει κωδικό ET3 (ουσιαστικά προκεται για TU3 απλώς με 16v κεφαλή και υπήρχε στα μοντέλα 206/207/307).

Ψάχνωντας όσο περισσότερο μπορούσα σε προηγουμενες σελίδες βρήκα καποια αναφορά για την συγκεκριμένη μετατροπή αλλά η δυσκολία στο πάντρεμα των ηλεκτρονικών είχε οδηγήσει τον κάτοχο στην 16v λύση.

Επομένως οποιαδήποτε πληροφορία γνωρίζετε για το συγκεκριμένο block ή το πάντρεμα που πιθανώς έχει γίνει με την κεφαλή, ευπρόσδεκτη.


"If in doubt, flat out"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2018, 17:36:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικα θα φοραει τις πολυ μακριες μπιελες οπότε το συνδυαζεις με τον δικο του στροφαλο και πιστονια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kostas205 (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 205 1.1 ---> 1.3

Ένταξη: 21 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 15:52:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στο μπλοκ του 1.3 rallye (tu2), και το αλουμινένιο μπλοκ tu3;
Επίσης απο την στιγμή που έχουν ίδιο bore ο διαφορετικός κυβισμός ωφείλεται σε μακρύτερες μπίελες ή διαφορετικό στρόφαλο;


"If in doubt, flat out"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 18:59:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι,εχουν διαφορες.
Μονον το μπλοκ των tu3jp μοιαζει με των tu2j2,και παλι χωρις να ειναι ολοιδιο.
Τα κυβικα προκυπτουν απο στροφαλο,που συνδυαζεται ειτε με μακρυτες,ειτε με κοντυτερες μπιελες.

Γενικα τα "σωθικα" του 1300R ειναι unique με εξαιρεση τις μπιελες(ιδιες με tu5),τα χιτωνια(ιδια με tu3jp),το μπλοκ(tu3jp) και τον στροφαλο(tu24).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kostas205 (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 205 1.1 ---> 1.3

Ένταξη: 21 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 20:16:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο αναφερόμουν στο μπλοκ αυτό καθαυτό, χωρίς τα "σωθικά" του. Με λίγα λόγια, αν έχουμε ενα μπλοκ tu3 και όλα τα επιμέρους κομμάτια ενος tu2 (εκτος του μπλοκ), μπορούμε να συνθέσουμε το μοτερ του 13ριου;


"If in doubt, flat out"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Φεβ 2018, 20:26:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε,σε γενικες γραμμες ναι,απλά εχουν καποιες μικροδιαφορες στις αντλιες λαδιου,κλπ.
Οι δυο Γιωργαδες(απο Σαμο),μπορουν να σου πουνε περισσοτερα επι του θεματος της λιπανσης.
Παντως σαν μπλοκ/χιτωνια ειναι ιδια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kostas205 (Κωνσταντίνος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 205 1.1 ---> 1.3

Ένταξη: 21 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 179

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιούλ 2019, 22:26:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως γνωρίζει κάποιος την εργοστασιακή δίαμετρο της πεταλούδας του 13ριου;


"If in doubt, flat out"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2019, 10:46:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kostas205 έγραψε:
Μήπως γνωρίζει κάποιος την εργοστασιακή δίαμετρο της πεταλούδας του 13ριου;


54mm εσωτερικά.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
m_power_lunatic (john)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


PEUGEOT 106 1.3 RALLYE..the REAL Rallye!

Ένταξη: 10 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 307
Τόπος: ATHENS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2019, 12:05:40    Θέμα δημοσίευσης: Κινητήρας κωδικός ΜFZ 10FMOE Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρει κανείς να μου πει αν ο κωδικός κινητήρα MFZ 10FM0E είναι από 13αρι rallye η 16αρι 8v?Νομίζω ότι είναι από 16αρι 8v μπορεί κάποιος να με επιβεβαιώσει η διαψευσει?


INSANE IN THE ///MIDBRAIN...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nik_psa (Νικόλας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


ZX 16v-ΑΧ GTi-XANTIA TURBO ACTIVA-PONY

Ένταξη: 09 Οκτ 2009
Δημοσιεύσεις: 344
Τόπος: Άνω Μοχανάσιανα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Οκτ 2019, 19:04:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MFZ = 13άρι


www.drakonakis.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 97, 98, 99  Επόμενη
Σελίδα 98 από 99

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,6605s (PHP: 41% - SQL: 59%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on