PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Βελτιωσεις για 8v Rallye/XSi (1.3lt, 1.4lt, 1.6lt 8v)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 97, 98, 99  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Λευτέρης (Λευτέρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)

Ένταξη: 25 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 333
Τόπος: Βάρη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 15:03:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή το όλο θέμα στα 13αρια είναι οτι δν μπορείς να τα ζορίσεις περισσότερο λόγο του μπλόκ αλουμινίου??? Rolling eyes
Κάπου διάβασα για αλλαγή στα χιτώνια..παίζει τίποτα για τα δικά μας??

Ρωτάω γιατι σε κάποια φάση θέλω να το φτιάξω και σκέφτομαι να μείνει τελείως πρωτα... προς το παρόν πάντος καίει λιγο λάδι και πρέπει να είναι απο τσιμουχάκια βαλβίδων δεν νομίζω να έχει τιποτα άλλο γιατι πάει μια χαρά!!!


1300 8v miniature!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 15:19:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να καταλαβεις λιγο που υστερουν τα 13αρια.
Ειναι κατεξοχην πολυστροφα μοτερ.
Αυτο σημαινει οτι οι τριβες ειναι αυξημενες και τα φορτια μεγαλα σε κυλινδρους,πιστονια,μπιελες,κλπ...
Το συνολο στροφαλος,μπιελες,πιστονια αντεχει μια χαρα στο στροφαρισμα.
Αυτο φαινεται αλλωστε και απο το γεγονος οτι οσα 13αρια "κολλησαν" ή εσπασαν ηταν κατα κυριο λογο απο κακη λιπανση ή κακη χρηση.
Συνηθως ή "σφιγγουν" τα κουζινετα στον στροφαλο ή σε σχετικα πιο σπανιες περιπτωσεις(απο προβλημα που οφειλεται αλλου) στραβωνουν μπιελα.

Και τα δυο παραδειγματα οφειλονται σε κακη λιπανση και χρηση κυριως καθως τα κουζινετα ειναι απο υπερβολικη φθορα και σχεδον παντα απο λαθος λιπαντικο και η μπιελα απο "αρπαγμενο" πυρο.
Τα προσεγμενα μοτερ το μονο μειονεκτημα που εχουν ειναι οτι καινε λαδι,πραγμα λογικο αν αναλογιστουμε οτι ειναι 8βαλβιδο μοτερ που στροφαρει 8000,δηλαδη εχει αρκετες ανοχες για να δουλευει πιο "αερατα".

Οσο αφορα την επισκευη,το οτι θα χρειαστεις χιτωνια δεν ειναι απαραιτητο.
Ετσι και αλλιως δεν υπαρχουν πια σε ρεκτιφιε και η Peugeot τα πουλαει πανακριβα(700Ε η τετραδα).
Αν τα χιτωνια που εχεις εχουν λογικες ανοχες(3-5 δεκατα) τοτε παιρνεις ενα σετ νεων ελατηριων για τα πιστονια,βαζεις και κουζινετα στροφαλου και εισαι jet.
Τα ελατηρια και τα κουζινετα δεν κοστιζουν πανω απο 300Ε ολα μαζι,αν βαλεις και εργασια με εξοδα ρεκτιφιε,φλαντζες,κλπ με λιγοτερα απο 800Ε εχεις κανει πληρες rebuild. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 15:28:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για το 13αρι μιλάω.απλά επειδή ο Στέλιος το γνωρίζει παρασύρθηκα.σορρυ.

ψυγείο λαδιού?


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 15:37:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
...ψυγείο λαδιού?

Ναι.Ιδιαιτερα στο αγωνιστικο χρειαζεται οπωσδηποτε. Exclamation

Ακομα και σε βολτισιο αυτοκινητο το προτεινω καθως το συγκεκριμενο μοτερ,λογο ανοχων,κανει το λαδι να "τηγανιζεται" με οτι συνεπαγεται αυτο... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Λευτέρης (Λευτέρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)

Ένταξη: 25 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 333
Τόπος: Βάρη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 15:37:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Για να καταλαβεις λιγο που υστερουν τα 13αρια.
Ειναι κατεξοχην πολυστροφα μοτερ.
Αυτο σημαινει οτι οι τριβες ειναι αυξημενες και τα φορτια μεγαλα σε κυλινδρους,πιστονια,μπιελες,κλπ...
Το συνολο στροφαλος,μπιελες,πιστονια αντεχει μια χαρα στο στροφαρισμα.
Αυτο φαινεται αλλωστε και απο το γεγονος οτι οσα 13αρια "κολλησαν" ή εσπασαν ηταν κατα κυριο λογο απο κακη λιπανση ή κακη χρηση.
Συνηθως ή "σφιγγουν" τα κουζινετα στον στροφαλο ή σε σχετικα πιο σπανιες περιπτωσεις(απο προβλημα που οφειλεται αλλου) στραβωνουν μπιελα.

Και τα δυο παραδειγματα οφειλονται σε κακη λιπανση και χρηση κυριως καθως τα κουζινετα ειναι απο υπερβολικη φθορα και σχεδον παντα απο λαθος λιπαντικο και η μπιελα απο "αρπαγμενο" πυρο.
Τα προσεγμενα μοτερ το μονο μειονεκτημα που εχουν ειναι οτι καινε λαδι,πραγμα λογικο αν αναλογιστουμε οτι ειναι 8βαλβιδο μοτερ που στροφαρει 8000,δηλαδη εχει αρκετες ανοχες για να δουλευει πιο "αερατα".

Οσο αφορα την επισκευη,το οτι θα χρειαστεις χιτωνια δεν ειναι απαραιτητο.
Ετσι και αλλιως δεν υπαρχουν πια σε ρεκτιφιε και η Peugeot τα πουλαει πανακριβα(700Ε η τετραδα).
Αν τα χιτωνια που εχεις εχουν λογικες ανοχες(3-5 δεκατα) τοτε παιρνεις ενα σετ νεων ελατηριων για τα πιστονια,βαζεις και κουζινετα στροφαλου και εισαι jet.
Τα ελατηρια και τα κουζινετα δεν κοστιζουν πανω απο 300Ε ολα μαζι,αν βαλεις και εργασια με εξοδα ρεκτιφιε,φλαντζες,κλπ με λιγοτερα απο 800Ε εχεις κανει πληρες rebuild. Wink


Δεν θέλω να σε ζαλίζω αλλά ρωτόντας πας στην πόλη...

Σε περίπτωση rebuilb με σφυρίλατα (υπάρχουν για 1300?τιμή περίπου?)θα εχω μεγαλήτερη μακροζωήα και αξιοπιστία κινητήρα??
παίζουν καλύτερες τρόμπες λαδιού???
Ψυγείο λαδιού?(πως μπαίνει?)
Καλύτερα κουζινέτα?(πιο ενισχυνένα)


1300 8v miniature!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 15:55:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρωτο βημα ειναι να μετρησεις τις ανοχες απο τα χιτωνια σου.
Απο εκει και περα,αναλογα με το ποσο ειναι,θα βαλεις και ελατηρια.
Αν ειναι μικρες,θα παρεις τα γνησια ελατηρια.
Αν ειναι μεγαλες,αναποφεκτα θα πας σε κατι αλλο. Confused

Τα σφυρηλατα δεν χρειαζονται σε κανενα μοτερ εκτος και αν μιλαμε για ακραιες καταστασεις.
Ετσι και αλλιως το μονο ουσιαστικο πραγμα που προσφερουν ειναι χωρς για τις βαλβιδες και καπως αυξημενη αντοχη σε θερμοκρασιες.
Κοινως ξεχνα το. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Λευτέρης (Λευτέρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)

Ένταξη: 25 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 333
Τόπος: Βάρη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 16:08:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eυχαριστώ!!
Για κουζινέτα και τέτοια δηλαδή?τίποτα??


1300 8v miniature!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 16:18:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κουζινετα απο το τοπικο ρεκτιφιε ρε,περιπου 100Ε το σετ κανουν. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 16:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω τέτοιο εργαλείο στα χέρια μου και δεν το πήρα χαμπάρι ακόμα...?

Βρε για δες... Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 19:01:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
...ψυγείο λαδιού?

Ναι.Ιδιαιτερα στο αγωνιστικο χρειαζεται οπωσδηποτε. Exclamation

Ακομα και σε βολτισιο αυτοκινητο το προτεινω καθως το συγκεκριμενο μοτερ,λογο ανοχων,κανει το λαδι να "τηγανιζεται" με οτι συνεπαγεται αυτο... Sad


είδα τί συνεπάγεται όταν άρχισαν να μπαίνουν καπνοί μέσα στην καμπίνα στα Γιάννενα Laughing

για τί κόστος μιλάμε Στέλιο?


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:38:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Έχω τέτοιο εργαλείο στα χέρια μου και δεν το πήρα χαμπάρι ακόμα...?

Βρε για δες... Very happy

Να πω οτι δεν στο ειχα πει; Cool

tsosmoulis έγραψε:
είδα τί συνεπάγεται όταν άρχισαν να μπαίνουν καπνοί μέσα στην καμπίνα στα Γιάννενα Laughing

για τί κόστος μιλάμε Στέλιο?

Το πολυ 300Ε για κομπλε σετ ψυγειου-σωληνωσεων και ανταπτορα.
Δεν ειναι τοσο τραγικο κοστολογιο και αυτα που προσφερει στο μοτερ ειναι πολυ περισσοτερα απο τα 300Ε που κοστιζει. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:41:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

προφανώς και σίγουρα είναι κάτι το οποίο θα γίνει γιατί σε κατάσταση σκισίματος τα λάδια είναι πάντα στα ύψη (300V)

ερωτήσεων συνέχεια...
είμαστε πλέος ΕΑ/9 και βάση κανονισμού
http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=863
επιτρέπονται δισκόφρενα πίσω, αύξηση πλάτους κτλ.

δισκόφρενα πίσω από που?


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 09:11:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δισκοφρενα πισω μπορεις να βαλεις αλλα μονο τα ομολογκαρισμενα.
Αν θυμαμαι καλα(με επιφυλαξη) οι πισω δαγκανες ειναι απο Citroen BX.
Του 16v δεν ειναι ομολογκε για το 1300αρι.
Απο φαρδος(προσθηκες) απο την στιγμη που το δηλωνεις Α(Ε πια) κανεις οτι θελεις. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 09:58:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι ναι για προσθήκες ήδη κάτι έχω Laughing
φαντάζομαι για δισκόφρενα ο Ντίνος είναι ο κατάλληλος να απευθυνθώ.

άντε και αύριο το παίρνω το εργαλείο Cool


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 10:36:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για πισω δισκοφρενα δεν ξερω κατα ποσο θα βρεις ρε... Confused
Αν υπαρχουν καινουργια απο την PS ειναι πανακριβα.
Μαλλον ομως δεν θα υπαρχουν καθολου οποτε τζαμπα το σκεφτεσαι...
Ετσι και αλλιως παντως στο φρεναρισμα δεν κανουν καμια τρελλη διαφορα ρε,οποτε δεν νομιζω οτι αξιζουν το κοστολογιο οσο αφορα την αποδοση Sad εκτος και αν σε ενδιαφερει το look. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 11:34:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XSi 1400/1600 - Rallye 1600 8v

Το XSi ειναι σχετικα παλιο μοτερ...
Ξεκινησε την «καριερα» του σαν καρμπυρατερατο με ονομαστικη αποδοση 85 αλογων στο 205 GT(οχι GTi Exclamation ),σταδιακα περασε στο ΑΧ με SPi και μετα εγινε MPi.
Τοποθετηθηκε στο AX Le Mans και κατοπιν στο 106 XSi.
Οι βελτιωσεις που εγιναν κατα την τοποθετηση του στο AX Le Mans και στο 106 XSi ηταν κυριως τα νεα ηλεκτρικα της Bosch και ο ψεκασμος πολλαπλων σημειων.

Ειναι υποτετραγωνο μοτερ αλλα με σχετικα μικρη αποκλιση,σχεδον τετραγωνο δηλαδη,με διαστασεις 75 Χ 77 mm,ιδια διαμετρο πιστονιων με το 1300 Rallye δηλαδη αλλα με μεγαλυτερη διαδρομη.
Κατα το 1995 παρουσιαστηκε και μια 1600αρα εκδοση,η ιδια που φορεθηκε και στο 1600αρι Rallye S2.
Οι διαφορες με το 1400,περαν των ηλεκτρικων που εγιναν Marelli,ηταν τα μπεκ βενζινης(καφε στο 1600-μπλε στο 1400),τα αυξημενα κυβικα που το εκαναν εντελως υποτετραγωνο(78,5 Χ 82 mm),τα μπεκ λαδιου απο την κατω πλευρα του στροφαλου και φυσικα τα διαφορετικα πιστονια-μπιελες-στροφαλος και η σχεση συμπιεσης που ανεβηκε απο το 9,9 στο 10,2.

Το 1400αρι ηταν πολυ πιο ευστροφο απο το αντιστοιχο 1600αρι παρολο που εκκεντροφορος-κεφαλη-εισαγωγη και εξατμιση ηταν ιδια.
Οι υπερτετραγωνες διαστασεις που λεγαμε... Rolling eyes

Σχετικα με την «ενδυναμωση» του 1400,τα πραγματα ειναι πολυ θετικα.
Η ονομαστικη αποδοση των 94 αλογων απο το 1400 ειναι περα για περα πραγματικη(σε αντιθεση με τα 1300αρια Rallye) και μαλιστα οι προοπτικες ειναι πολυ καλες.
Με ΦΠΕ τα 110+ ειναι πανευκολα και σε «ψαγμενες» περιπτωσεις τα 115 ειναι εφικτα.Σε Ν μορφη αγγιζει τα 120 περιπου και σε ακομα πιο αγριες καταστασεις ξεπερναει τα 130+.
Ενταξει,ψηλα δεν στροφαρει τοσο «αερατα» οσο το 13αρι αλλα μεχρι τις 7200 ανεβαζει μια χαρα και μαλιστα ανταποκρινεται πολυ καλυτερα απο το 1300αρι,τραβωντας δυνατα απο τις 3500 ακομα.

Ο Πετρος ειναι ενας απο τους,ελαχιστους μαλλον,τυχερους που εχει γνησιο προγραμμα Peugeot Sport group N για 1400αρι XSi. Thumbs Up

Στο 1600 ισχυουν οτι και για τα 1600αρια 8v Rallye.
Γενικα μοτερ οχι τοσο ευστροφο με εμφαση στην ροπη και στο φασμα 3000-6000.
Ακομα και σε εκκεντροφορατη μορφη δεν μπορει να στειλει την δυναμη πολυ πανω απο τις 6500 και στις περισσοτερες περιπτωσεις εχει αρχισει να χανει δυναμη πριν τις 7000 ακομα και αν εχει την αλουμινενια πολλαπλη εισαγωγης του 1300.
Τουλαχιστον αποζημιωνει με την ροπη του που σε μαμα μορφη ειναι περιπου στα 14 κιλα. Very happy

- - - - -

Οσο αφορα την συντηρηση τους,ισχυει περιπου οτι και για τα 1300αρια,απλα αυτα τα μοτερ εχουν το πλεονεκτημα οτι επειδη ειναι απο μαντεμι,ακομα και να εχει παρει μεγαλες ανοχες ο κορμος,«περνας» νεα χιτωνια σε καποιο ρεκτιφιε και εχεις ολοκαινουργιο μοτερακι.

Αν ο Πετρος θελει να συμπληρωσει κατι που παρελειψα... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 11:43:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Για πισω δισκοφρενα δεν ξερω κατα ποσο θα βρεις ρε... Confused
Αν υπαρχουν καινουργια απο την PS ειναι πανακριβα.
Μαλλον ομως δεν θα υπαρχουν καθολου οποτε τζαμπα το σκεφτεσαι...
Ετσι και αλλιως παντως στο φρεναρισμα δεν κανουν καμια τρελλη διαφορα ρε,οποτε δεν νομιζω οτι αξιζουν το κοστολογιο οσο αφορα την αποδοση Sad εκτος και αν σε ενδιαφερει το look. Laughing


θα το δω.δεν είναι θέμα look απλά σε δυνατό φρενάρισμα με 266 μπροστά φοβάμαι το ψάρωμα του κόλου..


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 12:03:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι σχεση εχουν τα δισκόμεφρενα με το μοτερ?
αν θελετε φτιάξτε ενα τόπικ για το πως φτιαχνεται ενα 13άρι ΕΑ9... Wink
οπου θα μιλάτε μόνο για αγωνιστικές κατασκευες


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 12:11:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry Μανθο... Embarassed
Αν θελεις,κανε ενα topic στην ενοτητα με τους αγωνες και βαλτα εκει. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Φεβ 2008, 13:06:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσον αφορά στο μοτέρ του xsi 1.4 έχω να προσθέσω τα εξής:

-Έχει στρόφαλο με 8 αντίβαρα για πιο ομαλή λειτουργία

-Τα πιστόνια είναι πομπέ για να ανέβει η συμπίεση, αλλά και να μένει χώρος για τις βαλβίδες


-Ο εκκ του 1.4 δεν είναι ίδιος με του 1.6.
Ο εκκ του 1.4 ανοίγει και κλείνει νωρίτερα την εισαγωγή και έχει και λίγο μικρότερη διάρκεια (στην εισαγωγή πάντα). Στην εξαγωγή είναι ίδιοι.

-Τα 94 μαμά άλογα είναι πραγματικά, αλλά νομίζω πως τα 110 με ΦΠΕ είναι υπερβολή. Αν είναι έτσι, το δικό μου με Ν εκκ, λιιιίγη συμπίεση, ροϊκή, χταπόδι, ζυγίσματα, θα βγει 120 άλογα τουλάχιστον. Shocked

Πάντως είναι ένα μοτέρ αλεξίσφαιρο, όπου με 2-3 πραγματάκια γίνεται πολύ μάχιμο.

Δείτε και κυρίως, ακούστε και την grA έκδοση, με 140 άλογα.

http://www.youtube.com/watch?v=_N1Ul9A1QbM


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 97, 98, 99  Επόμενη
Σελίδα 3 από 99

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,264s (PHP: 51% - SQL: 49%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on