Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Φεβ 2008, 16:47:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στεναχωρεθηκα λιγο τωρα με αυτα που λετε... ...αλλα με αποζημιωνει το κουβαδακι μου και με το παραπανω οταν το παω βολτα...το αμαξι το πηρα επειδη ηταν old schoolαδικο και ενας απο τους πολλους λογους που το εκανα 16ν ηταν γιατι ειχα σκασει ενα καρο λεφτα στο 1.3...και μοτερ μαμα.... ...το αμαξι το εκανα ετσι ακριβως οπως το ηθελα και μαλ... περι turn-in κτλ δεν θελω καν να τα ακοθω....και ο volvos για να το στησει καλα εριξε μελετη και λεφτα...αλλα το αμαξι σκιζει...ολα τα αμαξια στριβουν οποτε περι ορεξεως...δεν λεω μου λειπει ωρες ωρες το 13αρι...κυριως το στροφαρισμα του...οπως και το βαρος του...
αλλα αμα δεν κανω τις μαιμουδιες μου τωρα,ποτε θα τις κανω??????????????
www.apr.gr
Bacci,γαϊδουρια,εκκεντροφόροι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexis qw (alexis) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.3 (8V)rallye
Ένταξη: 25 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Φεβ 2008, 19:13:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην παδια εγω φοραω το 8v 1600.το 16v πηγεναι πολλα! .
οποτε εβαλα 8vκρατησα την μεταλλικη εισαγωγη και το σασμαν,εβαλα ενα προγραμματακι και μια μικρη συμπιεση και ειμαι υπερευχαριστημενος!!τα ιδια και παραπανω λεφτα θα χρειαζομουν για να σκαλισω το 13αρι
και κατα την γνωμη μου πιστευω οτι τωρα κερδισα πολλα παραπανω
μονο και μονο που ανεβηκαν τα κυβικα για μενα ειναι μακραν καλυτερη αυτη η μετατροπη,αν βεβαια μιλαμε για μετατροπες χαμηλου κοστους παντα..γιατι μετα σαφως παμε σε αλλο κοστολογιο με 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexis qw (alexis) Μόλις έγραψα
peugeot 106 1.3 (8V)rallye
Ένταξη: 25 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 4 Τόπος: athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Φεβ 2008, 19:15:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανεις ενδιαφερομενος για 13αρι μοτερ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 08:50:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexis qw έγραψε: | ...
τα ιδια και παραπανω λεφτα θα χρειαζομουν για να σκαλισω το 13αρι
και κατα την γνωμη μου πιστευω οτι τωρα κερδισα πολλα παραπανω
... |
Sorry που συνεχιζω να σου χαλαω την αγγελια ,αλλα πιστευεις οτι πηρες...
Απλα μετεφερες την ροπη σε χαμηλοτερες στροφες(εννοειται οτι πηρες και το αναλογο κερδος) αλλα απο αλογα,δυναμη ψηλα κοινως,παπ***α κερδισες...
Ενα Ν 13αρι ειναι περιπου στα 110-115 αλογα.
Ενα 1600αρι σαν το δικο σου,δεν ειναι πανω απο 120 αλογα και αυτο μαλιστα με δραματικη "βουτια" μετα τις 6500.
Ακομα και με εκκεντροφορο 280/11,5 δυσκολα θα ξεπερασεις τα 130-135 αλογα και αυτο εννοειται παρεα με το ολο σετ χταποδιου,κεφαλης,κλπ...
Ειναι μια απο τις περιπτωσεις οπου το συγκεκριμενο μοτερ αποδιδει στο υπαρχον φασμα και υπο συγκεκριμενες συνθηκες...
Αν θες να στο πω και αλλιως,ενα group A 13αρι ειναι περιπου στα 130 αλογα και ενα group A 16αρι στα 135.
Τριχες δηλαδη δεδομενου αυτων που χανεις...
Μονο η ροπη απο χαμηλα ειναι το κερδος.
Αν θελετε κανουμε μια συζητηση στο αναλογο topic ωστε να κανουν και οι mods μια μεταφορα εκει τα υπαρχοντα posts. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 08:52:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να το συνεχισουμε; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 09:22:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όντως είναι μια πολύ καλή κουβέντα αυτή...ίσως να την συνεχίζαμε κάπου αλλού?
μοδερατορςςςςς ντου σαμθινγκ!!
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Λευτέρης (Λευτέρης) Φανατικό μέλος
Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)
Ένταξη: 25 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 333 Τόπος: Βάρη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 09:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω πάντως δεν θα ειχα προβλημα να ακούσω και αλλα!!!!
1300 8v miniature!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 10:20:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραια.
Μια παρακληση απο τους mods.
Επειδη το συγκεκριμενο θεμα πιστευω οτι ειναι κοινο,και επειδη τα 8v μοτερ των 1300/1600 8v Rallye - 1400/1600 XSi ειναι με πολλα κοινα κομματια,μηπως να καναμε τον τιτλο του topic "106 - Βελτιωσεις για 8v Rallye/XSi".
Ξερω,εγω ειχα ζητησει παλιοτερα να ξαναλλαχθει αλλα ετσι οπως καταληγουν τα πραγματα,πιστευω οτι ειναι κριμα να τα γραφουμε δυο φορες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 10:50:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν μπορείς να ξεμπερδευεις όποιον τυχόν μπερδευται για το πιο μοτερ μιλάτε καθε φορά κανένα πρόβλημα...
στο φτιάχνω αμέσως
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 11:21:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον,πολυτιμη βοηθεια σε αυτο το topic μπορει να προσφερει και ο Πετρος(BTS) καθως εχει πολλες γνωσεις ιδιαιτερα στα XSi.
Σχετικα με τα μοτερ τωρα...
1300 Rallye
Υπερτετραγωνο μοτερ(75 X 73,2 mm) με εμφαση στην αποδοση ψηλα,για πολυ στροφαρισμα δηλαδη και αλογα.Στον αντιποδα βγαζει λιγη ροπη,ιδιαιτερα κατω απο τις 4000.
Οπως ειπαμε ηδη,ειναι αλουμινενιο,με πολυ χαμηλο βαρος δηλαδη,πραγμα που δεν ειναι απαραιτητα καλο καθως ο κορμος του δεν εχει τις αντοχες που εχουν τα μαντεμενια αδερφακια του με αποτελεσμα σε πολυ μεγαλα φορτια να εχει στρεβλωσεις(οσο παραδοξο και αν ακουγεται).
Επισης βγαζει σχετικα δυσκολα πολλα αλογα και μαλιστα ξεχνατε την ροπη χαμηλα.Επιγραμματικα,ακομα και σε μαμα μορφη οι καμπυλες του μοτερ ειναι οριακα "κλειστες" για την εργοστασιακη κλιμακωση του σασμαν,πραγμα που σημαινει οτι με πολυ αγριο εκκεντροφορο και μικρο ωφελιμο φασμα,αναγκαστικα θα καταληξετε και με καποιο σασμαν με αναλογη κλιμακωση(οχι απλως με κοντο Κ/Π).
Εξελιξη
Οι κλασσικες λυσεις ΦΠΕ αποδιδουν σε καλο βαθμο για το κοστος τους.
Το μοτερ παρολο που ειναι παλιο σαν σχεδιαση,ειναι τοσο εξελιγμενο που πολλες φορες απο performance ανταλλακτικα χανεις δυναμη αντι να κερδισεις.
- - - - -
Aπο σκουπα δεν προκειται να κερδισετε τιποτα εκτος απο θορυβο.Το ιδιο εννοειται(και χειροτερα) αν βαλτε καποια χοανη.
Το εργοστασιακο φιλτροκουτι εχει τα απαραιτητα λιτρα για το μοτερ οποτε ενα φιλτρο μεσα στο κουτι του ειναι μια χαρα.
Ο λεγομενος «πνιχτης» που εχει μεσα,καλο ειναι να παραμενει καθως στην ουσια ειναι ενα βεντουρι που δινει ροπη στις χαμηλομεσαιες χωρις να κοβει κατι ουσιαστικο ψηλα.
Αν σκεφτειτε να το τρυπησετε στο μπροστινο μερος του,οπως προτεινε καποτε ενα περιοδικο,εκτος απο θορυβο(πορωτικος θα ελεγα) δεν θα κερδισετε κατι αλλο εκτος απο αλλιωμενη αποκριση στο γκαζι και μια υποψια καλυτερου στροφαρισματος ψηλα(εγω προσωπικα πιστευω οτι το μαμα κουτι ειναι just fine).
Οποτε απο εισαγωγη η βελτιωση θα ειναι μονο ενα ελευθερο φιλτρακι μεσα στο μαμα κουτι.
Σε περιπτωση που καποιος παει σε αρκετα αγριο εκκεντροφορο(πιο αγριο και απο τον group N),απλα τρυπαει το κουτι στην μπροστινη του πλευρα πραγμα που δεν ειναι απαραιτητο βεβαια,απλα για να παρουμε το 100% του μοτερ ψηλα.
Ο λογος που παλι δεν συνισταται η σκουπα,ειναι οτι η μετωπικη επιφανεια του φιλτρου στο μαμα κουτι ειναι μεγαλυτερη απο αυτην που εχει μια χοανη,κοινως με το ελευθερο φιλτρο περναει περισσοτερος αερας στο μοτερ.
- - - - -
Το επομενο βημα ειναι η εξατμιση.
Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι αρκετα «φρεναρισμενο» απο εξατμιση και προγραμμα(λιγοτερο) για να παρει εγκριση τυπου για καυσαερια,θορυβο,κλπ...
Κοινως αξιζει να επενδυσετε χρηματα σε ελευθερη εξατμιση και σε εναν καλο καταλυτη,200αρη αν εχετε οικολογικες ανησυχιες ή 100αρη αν απλως θελετε να ειστε νομιμοι.
Σε ΦΠΕ φαση ο 200αρης ειναι καλος αλλα σε εκκεντροφορατη(ακομα και Ν)ο 100αρης ειναι απαραιτητος.
Οι διατομη των σωληνων ειναι 45 mm εσωτερικα και 48 mm εξωτερικα.
Για ΦΠΕ η εργοστασιακη διατομη ειναι μια χαρα,σε εκκεντροφορατη μορφη τα 50 mm εξωτερικα ειναι πιο καλα.
Γενικα η εργοστασιακη διατομη ειναι πιο γραμμικη-ροπατη ενω η oversize δινει πιο εντονο ξεσπασμα μετα τις 5000 μεχρι τον κοφτη.
Το χταποδι δεν ειναι απαραιτητο καθως η μαμα εξαγωγη ειναι πολυ καλη.
Αν παραυτα θελετε να βαλετε καποιο,συνιστω μονο επωνυμο και αυτο κατα προτιμηση Devil.Υπαρχει και το Supersprint το οποιο βεβαια δεν παραγεται πια,κοινως μονο οτι βρειτε σε στοκ.
Το χταποδι οφελει κυριως ψηλα.
Σε ΦΠΕ μορφη δεν κανει καποια τρελη διαφορα απλα το μοτερ γινεται καπως πιο γραμμικο και τραβαει καπως πιο καλα ψηλα οταν τα φορτια ειναι μεγαλα(στην 5η αυτο φαινεται πιο εντονα οταν ξεπεραστε τις 6000).
Κατα τα αλλα το εργοστασιακο μαντεμι ειναι πολυ καλο.
Σε εκκεντροφορατη μορφη παντως,τουλαχιστον με εκκεντροφορο group N,εγω δεν θα το συνιστουσα καθως «κοβει» γραμμικοτητα και αποκριση κατω απο τις 5000 και τα στελνει ολα στον κοφτη.
Βεβαια ψηλα δυναμωνει αισθητα αλλα εγω προσωπικα προτιμω την γραμμικοτητα-αποκριση.
Σε περιπτωση που διατηρηστε την εργοστασιακη εξαγωγη,μην πειραξετε καθολου το μαντεμι ή τον σωληνα που ενωνει το μαντεμι με τον καταλυτη.
Το εργοστασιακο μαντεμι εχει ενα χωρισμα το οποιο συνεχιζει και στον σωληνα-«λαιμο» που καταληγει στον καταλυτη.
Αυτο το χωρισμα στην ουσια κανει το ολο συστημα να εχει διαταξη 4-2-1.
Πολλοι ανιδεοι εξατμισαδες κοβουν το χωρισμα στο μαντεμι και βαζουν εναν σωληνα-«λαιμο» oversize και χωρις χωρισμα.
Αυτο αποδεδειγμενα δεν δουλευει και το μοτερ «σφιγγει» ψηλα.
Οποτε η καταληξη ειναι μαμα εξαγωγη ή επωνυμο χταποδι.
- - - - -
Με «ανοιγμενο» μοτερ...
Τα περιθωρεια εξελιξης της κεφαλης δεν ειναι τεραστια.
Οτι ουσιαστικο κερδος παρετε θα ειναι απο μικρολεπτομερειες.
Η συμπιεση ειναι ηδη στο 10,2 απο το εργοστασιο.Αν την αυξησετε χωρις να αλλαξετε εκκεντροφορο,το μονο που θα κερδισετε θα ειναι να «σφιγγει» το μοτερ σας ψηλα.Εννοειται οτι θα βελτιωθει και η αποκριση στο γκαζι οπως επισης θα «γεμισει» καπως και το χαμηλομεσαιο φασμα.
Απλα χανεται η «μαγεια» του 1300,το ala V-Tec ξεσπασμα του δηλαδη.
Με Ν εκκεντροφορο μπορειτε να πλανισετε με ασφαλεια εως και 5-6 δεκατα τοπθετωντας την εργοστασιακη φλαντζα.
Κατα προτιμηση αν το μοτερ σας ειναι σε καλη κατασταση,μετρηστε με ενα συμπιεσομετρο τα psi στους θαλαμους καυσης.
Ενα καλο εργοστασιακο μοτερ εχει περιπου 190 psi σε καθε θαλαμο αν θυμαμαι καλα(πανε χρονια απο τοτε που μετρησα).
Τα υπολοιπα που θα σας δωσουν καποια βελτιωση δυναμης θα ειναι γυαλισματακια σε πολλαπλη εισαγωγης-αυλους εξαγωγης κεφαλης και «ταιριασμα» εισαγωγης-εξαγωγης με τους αυλους της κεφαλης.
Η ροικη εξελιξη δεν αξιζει καθως την κανετε και μονοι σας ή δινετε 100Ε στο τοπικο ρεκτιφιε και σας την κανει εκεινο.
Τα 300-400Ε που ζητανε οι εκαστοτε μαστορες-βελτιωτες ειναι στην ουσια πεταμενα χρηματα καθως τα περιθωρια ειναι μικρα.
Αν καποιος παει σε πολυ αγριο εκκεντροφορο για να συμμετεχει σε κατηγορια group A,κλπ,τοτε καλο ειναι να παρει και ενα σετ σφυρηλατα πιστονια.
Ο λογος ειναι οτι η ενεργος συμπιεση θα πεσει τοσο χαμηλα και τα πιστονια θα χρειαζονται βαλβιδοτοπους για να χρονιστει σωστα ο εκκεντροφορος.
Η συμπιεση με πλανισμα της κεφαλης δυσκολα θα ανεβει τοσο πολυ για να καλυψει τις αναγκες του εκκεντροφορου οποτε αν καποιος το επιχειρησει «παιζει» με μια «ωρολογιακη βομβα».
Οποτε καλυτερα να γινει η δουλεια δια της ορθης οδου(βλεπε πιστονια).
Φυσικα εννοειται οτι θα παρετε και μια 8αδα ελατηρια βαλβιδων για να στροφαρετε 8500.
- - - - -
Οσο αφορα την διαχειρηση καυσιμου και αβανς τωρα...
Το εργοστασιακο προγραμμα εχει σχετικα λιγες βενζινες για τους ρυπους που λεγαμε.
Πολλοι βελτιωτες ανεβαζουν αβανς και αφηνουν το καυσιμο σταθερο ή κοβουν κιολας.Αυτο ναι μεν βελτιωνει το πως παει το μοτερ,απο την αλλη ομως το ταλαιπωρει αφανταστα οσο αφορα τις θερμοκρασιες.
Γενικα ειναι μοτερ που πασχει απο θερμοκρασιες οποτε για αυτο και καλο ειναι να δουλευει με λιγο επιπλεον βενζινη για να «δροσιζεται».
Επισης καλο ειναι να εχετε σωστα μπουζι...
Ο σωστος τυπος σε φτηνη επιλογη ειναι τα NGK BKR6 EK που κοστιζουν περιπου 15Ε η τετραδα.
Εναλλακτικα μπορειτε να πατε σε ιριδιου σε ψυχροτητα ιδια με τα εργοστασιακα ή εναν βαθμο ψυχροτερα(πχ ΙΚ20 ή ΙΚ22).Γενικα παντως δεν αξιζουν τα χρηματα τους...
Η λυση που προτεινει η Peugeot Sport ειναι τα Champion C59R που κοστιζουν περιπου 60-65Ε η τετραδα αλλα ειναι τοσο ψυχρα που για καθημερινη χρηση ειναι ακαταλληλα διοτι αφηνουν πολλα καταλοιπα στο μοτερ.
Για αγωνα παντως ειναι ιδανικα καθως δεν «κουραζονται» καθολου.
- - - - -
Για ελαφρωματα και ζυγισματα,δεν ειναι απαραιτητα καθως το μοτερ μεχρι τις 8000-8200 τα καταφερνει μια χαρα.
Το βολαν μπορει να δεχτει ενα πολυ μικρο ελαφρωμα καθως ειναι ηδη πολυ ελαφρυ και ο στροφαλος ναι μεν εχει αρκετα περιθωρια,απο την αλλη ομως αν το παρακανετε,τοτε θα χασει εντελως την ροπη του και την αποκριση στις χαμηλες.
Κοινως «πειραματα» με τον στροφαλο προτεινονται μονο για αγωνιστικα μοτερ επιπεδου group A και πανω.
Αυτα προς στιγμην,μολις μπορεσω θα γραψω και καποια πραγματα περι συντηρησης και προσοχης στα συγκεκριμενα μοτερ.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Pughell στις Πεμ 14 Φεβ 2008, 13:36:05, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 11:22:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thanks Μανθο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 12:29:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα δεόντα
ενσωματώθηκαν και τα ποστ από το σχετικό τόπικ στις πωλήσεις
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 13:48:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελάρα μίλησες για σφυρήλατα σε καταστάσεις Α.
μπορείς να εμβαθύνεις λίγο σε αυτό?μοίρες, βύθισμα εκκεντροφόρου κτλ.
τί προτείνεις εσύ (για επίπεδο Α) σαν τόσων χρόνων κάτοχος και ψαχουλευτής του 1,3?
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 14:01:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικα στο Α ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα...
Καποτε υπηρχε διαθεσιμη μια 65αρα πεταλουδα απο την PS για το Α.Δυστυχως δεν υπαρχει πια οποτε αναγκαστικα η ροη περιοριζεται με την εργοστασιακη...
Σαν εκκεντροφορο μπορεις να επιλεξεις κατι το οποιο θα εχει ναι μεν πολυ βυθισμα αλλα οχι και αναλογες μοιρες.
Εννοω οτι με εναν 300αρη και πανω με 12,5 βυθισμα θα το "πεθανεις" κατω απο τις 5500 και θα δουλευει μεχρι τις 8200 περιπου.
Απλα κατω απο τις 5500 θα αποκρινεται σαν 1000αρι με αποκριση μηδεν,μπερδεματα,μπουκωματα,πειρακια και αλλα "ομορφα πραγματα".
Επισης,δεδομενου οτι στο Α το χταποδι δεν επιτρεπεται στα ραλλυ(μονο σε αναβασεις αν δεν κανω λαθος),τα πραγματα περιοριζονται απο την πολλαπλη εξαγωγης για ανεξελεγκτο στροφαρισμα.
Με απλα λογια,ενα σετ πιστονια,ενας εκκεντροφορος 285-290 με 11,5-12 βυθισμα,αναλογο προγραμμα και ο Θεος βοηθος!
Χρησιμο φασμα 5000-8000+ και περιπου 125 αλογα με peak μετα τις 7600-7800.
Γενικα ειναι λιγο "πειραμα" το ολο εγχειρημα καθως τα πιο ψαγμενα μοτερ του ευρωπαικου πρωταθληματος δυσκολα ξεπερνουσαν τα 130 αλογα.
Εκει το XSi υπερτερει σημαντικα καθως αγγιζει με σχετικη ευκολια τα 125-130 αλογα με 13,5 κιλα ροπη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 14:20:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σας προτίνω να "περιοριστούμε" εδω στα 8ν γιατί αν μπλέξουν και τα 16ν μαζί θα χαθεί η μπάλα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 14:25:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | να σας προτίνω να "περιοριστούμε" εδω στα 8ν γιατί αν μπλέξουν και τα 16ν μαζί θα χαθεί η μπάλα... |
Μανθο αν εννοεις τον Μητσο,ρωταει για το 13αρι που θα παρει ρε,οχι για το βολτισιο του(αν καταλαβα καλα). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Λευτέρης (Λευτέρης) Φανατικό μέλος
Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)
Ένταξη: 25 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 333 Τόπος: Βάρη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 14:36:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε Στέλιο είσαι απλά κορυφή!!!
Μεχρι πόσα κιλα ροπής μπορεί να βγάλει το 13αρι γιατι απο οτι ξέρω το xsi είναι 1400 ή είναι τα ιδια με το xsi??
1300 8v miniature!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Λευτέρης (Λευτέρης) Φανατικό μέλος
Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)
Ένταξη: 25 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 333 Τόπος: Βάρη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 14:39:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | τα δεόντα
ενσωματώθηκαν και τα ποστ από το σχετικό τόπικ στις πωλήσεις |
Thanks MeMsound
1300 8v miniature!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 14:50:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λευτέρης έγραψε: | Φιλε Στέλιο είσαι απλά κορυφή!!! |
Μπα,απλα εχω πληρωσει πολλα!
Λευτέρης έγραψε: | Μεχρι πόσα κιλα ροπής μπορεί να βγάλει το 13αρι γιατι απο οτι ξέρω το xsi είναι 1400 ή είναι τα ιδια με το xsi?? |
Αναλογα με τον προσανατολισμο που θα του δωσεις,απο περιπου 11,5 εως 12 αλλα οριακα σε ΦΠΕ ή Ν μοτερ,μεχρι 12,5-13 περιπου σε Α...
Το XSi εχει αλλες διαστασεις και σχεδον 65 κυβικα πανω,ασε που ειναι και πολυ λιγοτερο πουσαρισμενο σε σχεση με τα 1300αρια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Φεβ 2008, 15:03:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | MEMsound έγραψε: | να σας προτίνω να "περιοριστούμε" εδω στα 8ν γιατί αν μπλέξουν και τα 16ν μαζί θα χαθεί η μπάλα... |
Μανθο αν εννοεις τον Μητσο,ρωταει για το 13αρι που θα παρει ρε,οχι για το βολτισιο του(αν καταλαβα καλα). |
δεν ξέρω γιατι ρωτάει
γι αυτό είπα και πριν να είμαστε απόλυτα συγκεκριμένοι για να βγαίνουν κατανοητά από όλους "συμπεράσματα"
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|