PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σχόλια Δυναμομετρήσεων...
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 13:27:52    Θέμα δημοσίευσης: Σχόλια Δυναμομετρήσεων... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοίγω καινούριο topic με σκοπό απο δω και πέρα να βάζουμε εδώ όλοι τις
κατα καιρούς δυναμομετρήσεις μας γιατί στην αναζήτηση απ' ότι είδα ο καθένας
είχε ανοίξει και ένα δικό του topic...

Έχουμε και λέμε λοιπόν...

car: 206 1.6 16v

Βελτιώσεις: Σκούπα της Green χωρίς το πάνω μέρος γιατί έχει σπάσει,
ελεύθερη διπλή εξάτμηση της Remus χωρίς μεσαίο.

Δυναμόμετρο: DynoTech 19/10/2007

Βενζίνη: Shell V-Power Racing (100Ron)

Η διαδικασία: Αφού ανέβηκε στο δυναμόμετρο το αυτοκίνητο και
ρολάρισε λίγο ωστε να "κάτσει' σωστα, μπήκε ο τύπος σε ένα "τούνελ" που
είχε απο κάτω το δυναμόμετρο και τράβηκε το αμάξι προς το κάτω...το
χαμήσωσε δηλαδή....όταν τον ρώτησα το γιατί είπε πως το κάνει για να
πατάει καλύτερα το αμάξι στα ραούλα...αν και δεν είχα ξαναδεί να γίνεται
κάτι τέτοιο, δεν είπα τίποτα γιατί κάτι παραπάνω θα ήξερε! Μετά μπήκε ανοίξαμε
το καπό και στήθηκε μπροστά ένας τεράστιος ανεμιστήρας που έβγαζε αέρα
μέχρι 120χλμ/ώρα! Όταν είδε την σπασμένη σκούπα μου είπε να μην περιμένω
να δω σωστή απόδοση γιατί δεν δουλεύει σωστά η σκούπα έτσι...και λογικό
είναι! Αφού άνοιξε λοιπόν τα μηχανήματα, μπήκε στο αμάξι
για την πρώτη δοκιμή. Δεν ξέρω πόσα άλογα απέδωσε στην πρώτη αλλά
μόλις τελείωσε με ρώτησε αν είχα κάνει κι άλλα πράγματα στο αυτοκίνητο...
του είπα οτι δεν έχει τίποτα εκτος απο την σκούπα και την εξάτμηση και
ύστερα έγινε η δεύτερη και τελική δυναμομέτρηση...

Αποτέλεσμα:
123 PS (121,31 ΗP) @ 5879rpm
165Nm (16.82kgf/m)@ 4631rpm
http://i151.photobucket.com/albums/s139/StorM_GmA/DynoTech-19-10-2007-hidden.jpg

Παρατηρήσεις:
Δυστυχώς το αμάξι δεν το ειχα δυναμομετρήσει μαμά για να γνωρίζω πόσα
άλογα πάνω είναι τώρα...ο τύπος εκει μου είπε πως τα peugeot/citroen
συνήθως είναι 1-2 άλογα πάνω απο αυτά που λέει το εργοστάσιο...αλλά
και 112 άλογα να ήταν, πήρα 9 άλογα από μια χαλασμένη σκούπα και
μια εξάτμηση? Αυτά που μου φαινόντουσαν κουλά στο αμάξι του tsikis
(http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=319&postdays=0&postorder=asc&start=780)
τώρα συμβαίνουν και σε μένα...σίγουρα θα υπάρξουν άτομα που θα με
κοροιδέψουν για το αποτέλεσμα της δυναμομέτρησης αλλά πριν το κάνουν
να τους πω πως όσο κι αν θέλω να είναι όντως τόσα τα άλογα, το αμφισβητώ.

Τώρα για το διάγραμα, κατ' αρχάς δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς είναι το loss
που έχει...πέρα απ' αυτό, σε περίπτωση που κάποιος δεν καταλαβαίνει τί
είναι τί, η πάνω γραμμή είναι η ροπή, η μεσαία τα άλογα και η κάτω το loss.

τώρα μπορείτε να αρχίσετε τις ντομάτες Razz

Σημείωση: Τα 123 PS είναι 121,31 HP. Το λέω γιατί τα 110 άλογα που
λέει η peugeot είναι σε HP...

To topic εγινε υπομνημα!
Εκ της MOD-Team
Ghost Dog



...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Έχει επεξεργασθεί από τον/την StorM_GmA στις Παρ 19 Οκτ 2007, 16:34:18, 4 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 13:45:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίο το post σου, καλά και τα αποτελέσματα . . . .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 13:57:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενδιαφέρον πολύ το τοπικ που ανοιγεις! Μπράβο Wink

Δυο παρατηρήσεις απο μένα:

1. χωρις να υποννοώ κάτι, δλδ μπορεί πραγματικά το αμάξι σου να ειναι τόσα αλογα που μετρήθηκε ίσως και παραπάνω, συνήθως τα ελληνικά δυναμόμετρα γράφουν αισιόδοξα νούμερα. Το dynotech ποιος το εχει? Ειναι στο Νέο Κόσμο κάπου?

Η δυναμόμετρηση είναι μια διαδικασία που για εμένα καθαρά δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική ιπποδύναμη του αυτοκινήτου αλλά χρησιμοποιείται κυρίως για τις πληροφορίες που δίνει η καμπύλη της αλλά και για το ποσοστό βελτίωσης (ιπποδύναμη πριν και μετά)


2. Τωρα για τα νούμερα δεν ξέρω να κρινω για το συγκεκριμένο μοτερ αλλα πιστεύω πως μια μετρηση με ανοικτό καπώ εχει διαφορά με μια με κλειστό. Όπως και το οτι δεν ειχες το πανω μερος της σκούπας (θα αλλαζε σημαντικά ετσι και η καμπύλη)


Φιλικά Γιάννης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 14:05:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λακωνικός ο fynos Razz

ναι το έχω ακούσει κι εγώ οτι είναι αισιόδοξα τα δυναμόμετρα...το συγκεκριμένο
είναι στην Καλλιθέα...δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω περισσότερες πληροφορίες...

Σίγουρα την πραγματική και ουσιαστική βελτίωση την βλέπουμε στον δρόμο και
με αμάξια που έχουμε ξανανοίξει...απλά είχα την απορία να δω που είμαστε!

το καπό γιατί παίζει ρόλο ανοίχτο όμως?!


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 14:10:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StorM_GmA έγραψε:
το καπό γιατί παίζει ρόλο ανοίχτο όμως?!


αλλη ροή εχει ο αέρας προς την εισαγωγή με κλειστό το καπώ και άλλη με ανοιχτό. Επίσης με τους ανεμιστήρες προσπαθείς να κάνεις μια εξομοιώση των φυσικών συνθηκων εαν ηταν το αυτοκ εν κινήσει στο δρομο.

Ολα αυτά είναι ψιλά γράμματα απλα τα αναφέρω κατα την ταπεινή μου αποψη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 16:28:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν σε βγάζει 123 ps τώρα, θα σε έβγαζε 120 PS μαμά, μην πώ και 123 PS (στο εν λόγω δυναμόμετρο). Οπότε ή θα έχεις πάρει 3 ολόκληρα PS ή 0.

Συνήθως 0 παίρνεις βασικά, διότι με αυτές τις μεταβολές (σκούπα + τελικό) δεν κερδίζεις τίποτα άλλο από απελευθέρωση της "αναπνοής" του αυτοκινήτου και ψυχολογικά (όχι πραγματικά δηλαδή) άλογα. Απλά μετακινείς το ωφέλιμο φάσμα της ροπής/ιπποδύναμης σε πιο χαμηλές στροφές, αλλά το στερείσαι από πιο ψηλά.

Λέτε να κατέβω και γω για καμιά δυναμομέτρηση μπας και δώ 3ψήφιο αριθμό ιπποδύναμης και ηρεμήσω επιτέλους? Big wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 16:37:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:

Λέτε να κατέβω και γω για καμιά δυναμομέτρηση μπας και δώ 3ψήφιο αριθμό ιπποδύναμης και ηρεμήσω επιτέλους? Big wink


περιμένε να να "καψεις" δισκο ωστε να πατινάρει για τα καλά, μόνο τοτε ο et3j4 θα γράψει τριψηφιο Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 16:51:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατ' αρχάς λέω να μιλάμε με HP και οχι με PS για να μιλάμε με νούμερα που
δίνει η peugeot...αν και μικρές οι διαφορές ανάμεσα σε PS και HP αλλά είμαστε
ψίρες οπότε ας είμαστε ακριβής Razz Razz Razz

steve συμφωνώ κι εγώ απόλυτα με τα όσα έγραψες αλλά δεν είναι λίγο δύσκολο
να αποδίδει το αμάξι μου απο το εργοστάσιο 120HP? 10 άλογα πάνω από αυτά
που γράφουν...αν ήταν 2-3 άλογα θα μου φαινόταν νορμάλ αλλά τί διαφορετικό
έχει π.χ το δικό μου εργοστασιακό με κάποιου άλλου και έχουμε 10 άλογα διαφορά? Αλλοι σκάνε 200-500 ευρω για να πάρουν 10 άλογα και εγώ τα
έχω έτοιμα?

Τα λέω αυτά γιατί αν μπορούσε η peugeot να δώσει +10 άλογα θα το διαφήμιζε
κιόλας...αλλά η γνώμη μου είναι πως τα +10 άλογα εργοστασιακά είναι
χλομό να παίζει...άσε που αν ισχύει αυτό, τότε μπορεί κάποιος να έχει και
μείον 10 άλογα από το εργοστάσιο!

φιλικά πάντα μην υπάρχουν παρεξηγήσεις!


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 16:58:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μεσσαιο σουπερσπριντ και τελικο ντεβιλ εχουν μετρηθει στου παπιου σκαρτα 3αλογα
σκουπα εχει μετρηθει σκαρτα 2 αλογα
συνολο 5 με το ζορι στο gtech

filikaaa



y.g.στορμ ποσα αλογα απωλειεσ ειχες. στο dynojet Που πηγες μετρανε τα μαμα ακομα και 118.βλεπε ams. μη το ψαχνεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 17:08:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ξέρω για απώλειες...έχει ένα loss στο διάγραμμα αλλά δεν ξέρω να το
"διαβάζω"...

το δυναμόμετρο το λέγανε dynotech όχι dynojet...απλά το λέω σε περίπτωση
που δεν έκανες τυπογραφικό λάθος volve...μην μιλάμε για διαφορετικά...


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 17:33:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

poy einai ayto για να δουμε αν λεμε το ιδιο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 17:45:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλλιθέα στην οδο Δοϊράνης 63...


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 20:30:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StorM_GmA έγραψε:
steve συμφωνώ κι εγώ απόλυτα με τα όσα έγραψες αλλά δεν είναι λίγο δύσκολο
να αποδίδει το αμάξι μου απο το εργοστάσιο 120HP? 10 άλογα πάνω από αυτά
που γράφουν...αν ήταν 2-3 άλογα θα μου φαινόταν νορμάλ αλλά τί διαφορετικό
έχει π.χ το δικό μου εργοστασιακό με κάποιου άλλου και έχουμε 10 άλογα διαφορά? Αλλοι σκάνε 200-500 ευρω για να πάρουν 10 άλογα και εγώ τα
έχω έτοιμα?

Όπως προείπα,
Steve έγραψε:
Αν σε βγάζει 123 ps τώρα, θα σε έβγαζε 120 PS μαμά, μην πώ και 123 PS (στο εν λόγω δυναμόμετρο). Οπότε ή θα έχεις πάρει 3 ολόκληρα PS ή 0.

Άλλο το "μου βγάζει +10 ps" και άλλο το "έχω +10 ps" Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RONIE 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 18 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 11
Τόπος: pit stop

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Οκτ 2007, 21:57:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως το συγκεκριμενο δυναμομετρο λενε οτι ειναι απο τα καλυτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Οκτ 2007, 15:29:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βασικά, η άποψη που έχω για τα δυναμόμετρα είναι πως τα χρειαζόμαστε μόνο
σε μεγάλες μετατροπές... για τις μικρές αρκεί η "αίσθηση". Πέρα απο αυτό
όμως, υπάρχουν οδηγοί όπως εγώ που δεν έχω μπει σε 100 άλλα 206 το
καθένα με διαφορετικό πείραγμα για να έχω πλήρη αντίληψη των αλλαγών...

steve, το οτι ΕΧΕΙ κάποιος +10 HP πως το καταλαβαίνει? Αν κανένα δυναμόμετρο
στην ελλάδα δεν είναι σωστό, τότε που το ξέρει? Οκ, μπορεί να μου πεις οτι
εμπειρικά, μπορεί κάποιος να καταλάβει τα +10 και τα +20 άλογα αλλά εγώ
π.χ που δεν έχω την εμπειρία?

Τελοσπάντων, έχουμε αναλύσει εκτενώς το θέμα των δυναμομέτρων σε πολλά
και διάφορα topics και πάντα η συζήτηση καταλήγει στο οτι τα δυναμόμετρα
λένε ότι θέλουν...

Ο λόγος που έκανα εγω δυναμομέτρηση ήταν για να δω πάνω κάτω πού βρίσκομαι.
δεν θα μου έκανε καμία διαφορά αν έβλεπα 119 ή 122 HP...μια γενική ιδέα
ήθελα και είμαι ικανοποιημένος...όπως επίσης και απο το καλό κατα την
γνώμη μου διάγραμμα... Αν τώρα κάποιος νομίζει οτι τις δυναμομετρήσεις
πρέπει να τις παίρνουμε σαν απόλυτα νούμερα και οτι 1 αμάξι με 2-3 άλογα
παραπάνω απο κάποιο άλλο θα το περνάει απο πάνω, τότε θα πρέπει να
διαβάσει μπόλικα topics εδώ πέρα να δει τι παίζει!

Το όλο θέμα είναι να παρουσιαστούν εδώ οι δυναμομετρήσεις όσων έχουν
κάνει...Σίγουρα τα δυναμομετριμένα αμάξια με καλές βελτιώσεις θα έχουν
πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την πχ σχεδόν αδιάφορη δική μου...


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Οκτ 2007, 19:39:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

StorM_GmA έγραψε:
βασικά, η άποψη που έχω για τα δυναμόμετρα είναι πως τα χρειαζόμαστε μόνο
σε μεγάλες μετατροπές... για τις μικρές αρκεί η "αίσθηση". Πέρα απο αυτό
όμως, υπάρχουν οδηγοί όπως εγώ που δεν έχω μπει σε 100 άλλα 206 το
καθένα με διαφορετικό πείραγμα για να έχω πλήρη αντίληψη των αλλαγών...

steve, το οτι ΕΧΕΙ κάποιος +10 HP πως το καταλαβαίνει? Αν κανένα δυναμόμετρο
στην ελλάδα δεν είναι σωστό, τότε που το ξέρει? Οκ, μπορεί να μου πεις οτι
εμπειρικά, μπορεί κάποιος να καταλάβει τα +10 και τα +20 άλογα αλλά εγώ
π.χ που δεν έχω την εμπειρία?


Όπως έχει πει και ο volvos, "the truth is out there", στους δρόμους Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Οκτ 2007, 23:46:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα στις μικρομετατροπες δεν πας για ιπποδυναμη αλλα για ροπη και αποκριση....Και οποιος νομιζει οτι με μια σκουπα ενα φαρασι και οτι αλλο θα παρει ιππους δυστηχως απατατε!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 16:27:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ενα τρανο παραδειγμα ....δυναμομετρησης

το παιδι κοπανιοταν οτι απο χταποδι χειροποιητο γνωστου μαγαζιου +καταλυτη +σωληνωσεις μεσσαιο τελικο
πηρε 12αλογα σε μαχα οσα ανακοινωνει και magazi για το c2 vts

θαυμαστε ''δουλεια'' του μετρητη....

και προσεξτε τα προτυπα διορθωσης....

http://www.imageshack.gr/viewer.php?file=zywzmyjwxk4gruwn2kzi.jpg

http://www.imageshack.gr/viewer.php?file=gzmnzizztjhg45xtneum.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 19:33:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή εγώ σαν απλός θνητός δεν καταλαβαίνω τι γίνεται μέσα στο κυκλάκι.... Μας εξηγείς; Razz


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 19:56:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρωτα το θειο ...

με δυο λογια τα 129αλογα βγηκαν με αλλο τροπο διορθωσης εξωτερικων συνθηκων που φουσκωνει τα νουμερα... δηλαδη θα επρεπε να ειναι 122-124 που λεει ο λογος συγκρινομενα με τη πρωτη μετρηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3 ... 34, 35, 36  Επόμενη
Σελίδα 1 από 36

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,37s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on