PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σχόλια Δυναμομετρήσεων...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 34, 35, 36  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
antonios16V (antonios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)

Ένταξη: 31 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 21:20:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για την ιστορια πριν 2 μηνες μετρηθηκαν 5-6 C2 vts στο MAHA στα Σπατα.
Το συμπερασμα ειναι οτι τα 2-3 που ειχαν ΦΠΕ με χταποδι και φουλ εξατμιση
εβγαλαν τα ιδια PS οσο και τα μαμα ενω εδωσαν μισο κιλο ροπη περισοτερο. Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 21:36:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα αντί για βελτίωση, κάνανε μια τρύπα στο νερό... Shocked



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 21:37:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

διαφωνω αντωνη...
καταρχην μη συγχεουμε τα δυο μαχα...
το λογο τον ειδες πιο πανω....

στα σπατα δε θυμαμαι ακριβως τι ειχαν βγαλει τα c2 αλλα ηταν πιο κατω απο μαμα νομιζω 121??
γενικα βγαζει πιο λιγα αλλα δε θυμαμαι να ηταν κατι τραγικο σε διαφορα

και τα μαμα 110αρια καπου 105-107 τα μετρανε αν θυμαμαι καλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
antonios16V (antonios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)

Ένταξη: 31 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 22:16:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα μαμα εβαλαν 124 και τα βελτιωμενα 125 Mad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 09:17:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

eγω θυμαμαι περα απο το παιδι με τα 116 και αλλον ενα με 121...

124-125 νομιζω οτι και οι δυο ειχαν φουλ εξατμιση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 09:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
διαφωνω αντωνη...
καταρχην μη συγχεουμε τα δυο μαχα...
το λογο τον ειδες πιο πανω....

στα σπατα δε θυμαμαι ακριβως τι ειχαν βγαλει τα c2 αλλα ηταν πιο κατω απο μαμα νομιζω 121??
γενικα βγαζει πιο λιγα αλλα δε θυμαμαι να ηταν κατι τραγικο σε διαφορα

και τα μαμα 110αρια καπου 105-107 τα μετρανε αν θυμαμαι καλα


Το δυναμόμετρο του Τάσου δηλαδή θεωρείται απαισιόδοξο;


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 09:58:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι αρκετα...

αλλα θωωμα εσενα δε σε νοιαζει αφου εχεις μετρηση πριν.... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
antonios16V (antonios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)

Ένταξη: 31 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 22:01:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



C2 VTS του Αντωνη μελος του citroen club με σκουπα τελικο.



TU5JP4 απο C4 εντελως μαμα.




Το δικο μου με μπουμπηδες και τα σχετικα.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την antonios16V στις Τρι 22 Ιαν 2008, 22:47:44, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 22:29:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

antonios16V έγραψε:

C2 VTS του Αντωνη μελος του citroen club με σκουπα τελικο.





Αντώνη καιρός ήταν να δούμε μετρήσεις, καθώς τα περισσότερα μέλη δεν ανεβάζουν φοβούμενα τη σύγκριση (εχμ, καζούρα).
Στη δυναμομέτρηση του C2 με σκούπα τελικό φαίνεται να αποδείχθηκε αυτό που όλοι λένε για άδειασμα στις μεσαιές (πήγε περίπατο η ροπάρα) αλλά καλύτερες υψηλές.


Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στη δυναμομέτρηση του Exhaust Center
( http://www.imageshack.gr/viewer.php?file=gzmnzizztjhg45xtneum.jpg )
η κανονικοποίηση έχει γίνει κατά EWG 80/1269 και όχι κατά ISO1585! Η διορθωμένη ισχύς δηλαδή είναι αρκετά μεγαλύτερη από αυτή που μετρήθηκε πραγματικά στο στρόφαλο, γιατί η κανονικοποίηση EWG είναι πολύ πιο αισιόδοξη από την ISO 1585. Κανονικά θα έπρεπε να ήταν το πολύ 3-4 άλογα η διαφορά πριν και μετά την κανονικοποίηση.

Γιατί άραγε να επέλεξαν την πιο αισιόδοξη διόρθωση;


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 23:25:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

antonios16V έγραψε:


Το δικο μου με μπουμπηδες και τα σχετικα.

Τα σχετικά ποιά είναι? Confused



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 01:12:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

έεεεεεεεελα να παίρνουν κι άλλοι σειρά για κράξιμο! Μόνο εγώ θα τ' ακούω?! Very happy Very happy Very happy


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 08:37:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο τωρα το ειδα αυτο...
αν προσεξες οσες μετρησεις εχει ανεβασει ο αντωνιος απο το citroenclub ειναι ΟΛΕΣ με iso διορθωση...γιατι?
μηπως για αυτο τους εδειξε πιο κατω απο οτι περιμεναν?
ποσοι θα ηταν διαφορα απο αυτα που βλεπεις και με θερμοκρασιες?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 08:39:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

επισης αντωνη εγω στο εχω πει και το ειδα και σε φιλο...
βγαλε τα μπουμπακια και βαλε ραλλοεκκεντρα.
φτιαξε ξανα το προγραμμα
αν εχεις λεφτα κοιτα για εισαγωγη C2 vts (αφου το κανω εγω απο αλλη βδομαδα) και θα δεις αλλο μοτερ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 09:08:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
στελιο τωρα το ειδα αυτο...
αν προσεξες οσες μετρησεις εχει ανεβασει ο αντωνιος απο το citroenclub ειναι ΟΛΕΣ με iso διορθωση...γιατι?
μηπως για αυτο τους εδειξε πιο κατω απο οτι περιμεναν?
ποσοι θα ηταν διαφορα απο αυτα που βλεπεις και με θερμοκρασιες?


Στο ΜΑΗΑ του Τάσου χρησιμοποιείται η διόρθωση κατά ISO για να υπάρχει συσχέτιση με τα δεδομένα του κατασκευαστή. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν αυτή τη διόρθωση για να ανακοινώσουν επίσημα ιπποδυνάμεις.

Για αυτό το καινούργιο 207GT/Rallye μετριέται 150 ίππους στρόφαλο, το Corsa OPC 196 κλπ. Υπάρχουν και εξαιρέσεις στον κανόνα, αλλα σε γενικές γραμμές είναι πολύ κοντά στις εργοστασιακές τιμές ιπποδύναμης.
Δεν συμβαίνει το ίδιο με τις υπόλοιπες διορθώσεις.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 09:48:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΙ μετα τη βελτιωση στελιο τι μετραμε? eg?
αυτο δεν ειναι λογικο.
η δικια μου ειναι eg αν θυμαμαι.
και θωμα απο οσο ειδα ειναι πριν μετα eg.

ετσι οπως το λες αν καταλαβα καλα η iso ειναι πιο κοντα στου κατασκευαστη αλλα η eg πιο σωστη στη διορθωση εξωτερικων συνθηκων??

δε θα πρεπε να μετραμε iso παντα τοτε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DrJekyll (Αλέκος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 30 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 789
Τόπος: Serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 10:27:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είπαμε!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 10:31:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ΚΑΙ μετα τη βελτιωση στελιο τι μετραμε? eg?
αυτο δεν ειναι λογικο.
η δικια μου ειναι eg αν θυμαμαι.
και θωμα απο οσο ειδα ειναι πριν μετα eg.

ετσι οπως το λες αν καταλαβα καλα η iso ειναι πιο κοντα στου κατασκευαστη αλλα η eg πιο σωστη στη διορθωση εξωτερικων συνθηκων??

δε θα πρεπε να μετραμε iso παντα τοτε?


Εξαρτάται τί θέλεις να δείξεις/πετύχεις. Σημασία έχει να υπάρχει προηγούμενη και επόμενη μέτρηση με την ίδια πάντοτε διόρθωση.
Για να είναι σοβαρή η σύγκριση με άλλους όμως πρέπει να χρησιμοποιείται η ίδια διόρθωση.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 10:53:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ok ως εδω

οι δυο διορθωσεις με ποια λογικη δουλευουν ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
antonios16V (antonios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)

Ένταξη: 31 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 18:12:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρατηρω οτι με την ISO διωρθωση το αποτελεσμα ειναι μικροτερο απο την ισχυ κινητηρα,ενω με την EG μεγαλυτερη.(στο c2 +7ps)
Μπορει να εξηγησει καποιος τι παει να πει?

Αναφερω επισης σε δυναμομετρο τυπου dynojet (ιδιο με του power technichs)
το αμαξι μου ειχε βγαλει 133ps. Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 19:17:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διόρθωση ISO 1585:
http://www.iso.org/iso/iso_catalogue/catalogue_tc/catalogue_detail.htm?csnumber=6179
για όσους θέλουν να αγοράσουν την προδιαγραφή.

Η βασική ιδέα πίσω από όλες τις διορθώσεις είναι ότι πρέπει να γίνεται αναγωγή της ιπποδύναμης με βάση τις συνθήκες δυναμομέτρησης, σε πρότυπες συνθήκες πίεσης, υγρασίας και θερμοκρασίας (κανονικές συνθήκες).

Γιατί οταν έχει περισσότερο κρύο/υγρασία οι κινητήρες αποδίδουν καλύτερα. Όταν κάνει ζέστη αποδίδουν χειρότερα. Επομένως πρέπει όλες οι μετρούμενες ενδείξεις να ανάγονται σε πρότυπη θερμοκρασία για να είναι συγκρίσιμες.

Περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα!


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 34, 35, 36  Επόμενη
Σελίδα 2 από 36

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1651s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on