Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
antonios16V (antonios) Νέος χρήστης
Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)
Ένταξη: 31 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 21:20:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για την ιστορια πριν 2 μηνες μετρηθηκαν 5-6 C2 vts στο MAHA στα Σπατα.
Το συμπερασμα ειναι οτι τα 2-3 που ειχαν ΦΠΕ με χταποδι και φουλ εξατμιση
εβγαλαν τα ιδια PS οσο και τα μαμα ενω εδωσαν μισο κιλο ροπη περισοτερο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 21:37:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
διαφωνω αντωνη...
καταρχην μη συγχεουμε τα δυο μαχα...
το λογο τον ειδες πιο πανω....
στα σπατα δε θυμαμαι ακριβως τι ειχαν βγαλει τα c2 αλλα ηταν πιο κατω απο μαμα νομιζω 121??
γενικα βγαζει πιο λιγα αλλα δε θυμαμαι να ηταν κατι τραγικο σε διαφορα
και τα μαμα 110αρια καπου 105-107 τα μετρανε αν θυμαμαι καλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
antonios16V (antonios) Νέος χρήστης
Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)
Ένταξη: 31 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιαν 2008, 22:16:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα μαμα εβαλαν 124 και τα βελτιωμενα 125 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 09:17:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
eγω θυμαμαι περα απο το παιδι με τα 116 και αλλον ενα με 121...
124-125 νομιζω οτι και οι δυο ειχαν φουλ εξατμιση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 09:37:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | διαφωνω αντωνη...
καταρχην μη συγχεουμε τα δυο μαχα...
το λογο τον ειδες πιο πανω....
στα σπατα δε θυμαμαι ακριβως τι ειχαν βγαλει τα c2 αλλα ηταν πιο κατω απο μαμα νομιζω 121??
γενικα βγαζει πιο λιγα αλλα δε θυμαμαι να ηταν κατι τραγικο σε διαφορα
και τα μαμα 110αρια καπου 105-107 τα μετρανε αν θυμαμαι καλα |
Το δυναμόμετρο του Τάσου δηλαδή θεωρείται απαισιόδοξο;
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 09:58:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι αρκετα...
αλλα θωωμα εσενα δε σε νοιαζει αφου εχεις μετρηση πριν.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
antonios16V (antonios) Νέος χρήστης
Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)
Ένταξη: 31 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 22:01:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
C2 VTS του Αντωνη μελος του citroen club με σκουπα τελικο.
TU5JP4 απο C4 εντελως μαμα.
Το δικο μου με μπουμπηδες και τα σχετικα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την antonios16V στις Τρι 22 Ιαν 2008, 22:47:44, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Ιαν 2008, 22:29:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
antonios16V έγραψε: |
C2 VTS του Αντωνη μελος του citroen club με σκουπα τελικο.
|
Αντώνη καιρός ήταν να δούμε μετρήσεις, καθώς τα περισσότερα μέλη δεν ανεβάζουν φοβούμενα τη σύγκριση (εχμ, καζούρα).
Στη δυναμομέτρηση του C2 με σκούπα τελικό φαίνεται να αποδείχθηκε αυτό που όλοι λένε για άδειασμα στις μεσαιές (πήγε περίπατο η ροπάρα) αλλά καλύτερες υψηλές.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στη δυναμομέτρηση του Exhaust Center
( http://www.imageshack.gr/viewer.php?file=gzmnzizztjhg45xtneum.jpg )
η κανονικοποίηση έχει γίνει κατά EWG 80/1269 και όχι κατά ISO1585! Η διορθωμένη ισχύς δηλαδή είναι αρκετά μεγαλύτερη από αυτή που μετρήθηκε πραγματικά στο στρόφαλο, γιατί η κανονικοποίηση EWG είναι πολύ πιο αισιόδοξη από την ISO 1585. Κανονικά θα έπρεπε να ήταν το πολύ 3-4 άλογα η διαφορά πριν και μετά την κανονικοποίηση.
Γιατί άραγε να επέλεξαν την πιο αισιόδοξη διόρθωση;
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 01:12:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έεεεεεεεελα να παίρνουν κι άλλοι σειρά για κράξιμο! Μόνο εγώ θα τ' ακούω?!
...sine Diabolo nullus Dominus...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 08:37:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στελιο τωρα το ειδα αυτο...
αν προσεξες οσες μετρησεις εχει ανεβασει ο αντωνιος απο το citroenclub ειναι ΟΛΕΣ με iso διορθωση...γιατι?
μηπως για αυτο τους εδειξε πιο κατω απο οτι περιμεναν?
ποσοι θα ηταν διαφορα απο αυτα που βλεπεις και με θερμοκρασιες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 08:39:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
επισης αντωνη εγω στο εχω πει και το ειδα και σε φιλο...
βγαλε τα μπουμπακια και βαλε ραλλοεκκεντρα.
φτιαξε ξανα το προγραμμα
αν εχεις λεφτα κοιτα για εισαγωγη C2 vts (αφου το κανω εγω απο αλλη βδομαδα) και θα δεις αλλο μοτερ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 09:08:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | στελιο τωρα το ειδα αυτο...
αν προσεξες οσες μετρησεις εχει ανεβασει ο αντωνιος απο το citroenclub ειναι ΟΛΕΣ με iso διορθωση...γιατι?
μηπως για αυτο τους εδειξε πιο κατω απο οτι περιμεναν?
ποσοι θα ηταν διαφορα απο αυτα που βλεπεις και με θερμοκρασιες? |
Στο ΜΑΗΑ του Τάσου χρησιμοποιείται η διόρθωση κατά ISO για να υπάρχει συσχέτιση με τα δεδομένα του κατασκευαστή. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν αυτή τη διόρθωση για να ανακοινώσουν επίσημα ιπποδυνάμεις.
Για αυτό το καινούργιο 207GT/Rallye μετριέται 150 ίππους στρόφαλο, το Corsa OPC 196 κλπ. Υπάρχουν και εξαιρέσεις στον κανόνα, αλλα σε γενικές γραμμές είναι πολύ κοντά στις εργοστασιακές τιμές ιπποδύναμης.
Δεν συμβαίνει το ίδιο με τις υπόλοιπες διορθώσεις.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 09:48:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΙ μετα τη βελτιωση στελιο τι μετραμε? eg?
αυτο δεν ειναι λογικο.
η δικια μου ειναι eg αν θυμαμαι.
και θωμα απο οσο ειδα ειναι πριν μετα eg.
ετσι οπως το λες αν καταλαβα καλα η iso ειναι πιο κοντα στου κατασκευαστη αλλα η eg πιο σωστη στη διορθωση εξωτερικων συνθηκων??
δε θα πρεπε να μετραμε iso παντα τοτε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DrJekyll (Αλέκος) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 30 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 789 Τόπος: Serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 10:27:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπαμε!!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 10:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ΚΑΙ μετα τη βελτιωση στελιο τι μετραμε? eg?
αυτο δεν ειναι λογικο.
η δικια μου ειναι eg αν θυμαμαι.
και θωμα απο οσο ειδα ειναι πριν μετα eg.
ετσι οπως το λες αν καταλαβα καλα η iso ειναι πιο κοντα στου κατασκευαστη αλλα η eg πιο σωστη στη διορθωση εξωτερικων συνθηκων??
δε θα πρεπε να μετραμε iso παντα τοτε? |
Εξαρτάται τί θέλεις να δείξεις/πετύχεις. Σημασία έχει να υπάρχει προηγούμενη και επόμενη μέτρηση με την ίδια πάντοτε διόρθωση.
Για να είναι σοβαρή η σύγκριση με άλλους όμως πρέπει να χρησιμοποιείται η ίδια διόρθωση.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 10:53:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok ως εδω
οι δυο διορθωσεις με ποια λογικη δουλευουν ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
antonios16V (antonios) Νέος χρήστης
Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)
Ένταξη: 31 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 18:12:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρατηρω οτι με την ISO διωρθωση το αποτελεσμα ειναι μικροτερο απο την ισχυ κινητηρα,ενω με την EG μεγαλυτερη.(στο c2 +7ps)
Μπορει να εξηγησει καποιος τι παει να πει?
Αναφερω επισης σε δυναμομετρο τυπου dynojet (ιδιο με του power technichs)
το αμαξι μου ειχε βγαλει 133ps. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Ιαν 2008, 19:17:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διόρθωση ISO 1585:
http://www.iso.org/iso/iso_catalogue/catalogue_tc/catalogue_detail.htm?csnumber=6179
για όσους θέλουν να αγοράσουν την προδιαγραφή.
Η βασική ιδέα πίσω από όλες τις διορθώσεις είναι ότι πρέπει να γίνεται αναγωγή της ιπποδύναμης με βάση τις συνθήκες δυναμομέτρησης, σε πρότυπες συνθήκες πίεσης, υγρασίας και θερμοκρασίας (κανονικές συνθήκες).
Γιατί οταν έχει περισσότερο κρύο/υγρασία οι κινητήρες αποδίδουν καλύτερα. Όταν κάνει ζέστη αποδίδουν χειρότερα. Επομένως πρέπει όλες οι μετρούμενες ενδείξεις να ανάγονται σε πρότυπη θερμοκρασία για να είναι συγκρίσιμες.
Περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|