Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 09:11:08 Θέμα δημοσίευσης: ΛΕΩΝ με πυρετό (πρόβλημα στα μπεκ) |
|
|
Συμβαινει το εξης παραξενο στο αυτοκινητο μου...
Συγκεκριμενα εχθες και ενω σταματαγα στα φαναρια και πηγαινα στη συνεχεια να ξεκινησω το αυτοκινητο σε καποιες φασεις εδειχνε κατα καποιο τροπο αρνηση!! ξεκινουσε απροθημα τελειως....Δεν εδωσα σημασια, λεω η ιδεα μου θα ειναι! Ωσπου σημερα το πρωι και ενω χιονιζε ολο το βραδυ (δεν ξερω εαν εχει σχεση) και το υψος του χιονιου ηταν 20-25 ποντους πηγα να το βαλω μπροστα. Βαζω το κλειδι στη μιζα και περιμενω να σβησουν ολα τα λαμπακια....και βαζω μπροστα! Πηρε πολυ ευκολα πρεπει να πω....Στη συνεχεια ομως αρχισε να αναβοσβηνει το λαμπακι του κινητηρα!!!!! Καθως και ο θορυβος απο την εξατμιση ηταν δυνατοτερος απο οτι συνηθως! Οι στροφες ηταν στις 1,100, κανονικα νομιζω. Το αφηνω παρολα αυτα και ζεστενεται και στη συνεχεια το σβηνω για 5 λεπτα περιπου...Ξαναβαζω μπροστα και ως δια μαγειας ολα λειτουργουν κανονικα!! Ενω ομως κανω περιπου 3 χιλιομετρα μεσα στο χιονι αρχισαν παλι τα ιδια!! Το λαμπακι της μηχανης αρχισε να αναβοσβηνει!!Ετυχε σε κανενα απο σας τιποτα παρομοιο? Τι πιστευετε? Ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο Ερχεται και το tour τωρα..
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Φεβ 2003, 17:55:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως η εξατμιση σου ηταν θαμμενη στο χιονι?Ισως να υπηρχε δυσκολια στην απορροη των καυσαεριων και αυτο να διεγνωσε ο εγκεφαλος.Μαλλον ετσι εξηγειται και ο αυξημενος θορυβος...
1100 στροφες για κρυο κινητηρα ειναι ενταξει
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2003, 01:53:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ... Να πω σε προβληματική βενζίνη; Χλωμό... Να πω να ήταν πρόβλημα του εγκεφάλου; Να πω μήπως τίποτα με το χιόνι είχες πρόβλημα με τα νερά σου; Από παραφλού πως πας; 1100 στροφές είναι perfectly fine για πρωινό ξεκίνημα, και δη κρύο. Να είναι μήπως είχε νερό πάνω ο λ και πάγωσε; Μήπως τίποτα με τον ιμάντα σου; Άνοιξες το καπώ να δεις αν όλα πάνε καλά με την λειτουργία του μοτέρ σου; Ακουγόταν στρωτά (αλλά αφού είπες οτι έβγαζε δυνατότερο ήχο) λόγω του ψηλού ρελαντί η τελείως διαφορετικό; Και στη συνέχεια πάλι σου έκανε τέτοια μετά τα 3 χλμ; Είχες διακοπές στην κίνησή σου;
Μόλις τα απαντήσεις όλα αυτά έχεις ένα αστεράκι bonus!
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2003, 07:37:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ λέω καλύτερα να πας σε ένα καλό συνεργείο με διαγνωστικό για τον εγκέφαλο να δεις τι είναι.
καλή επιτυχία!
ΥΓ: Αφού περάσει ώρα και ζεσταθεί κινητήρας-λάδια, συνέχισε να το κάνει; Κανονικά και με χαμηλή θερμοκρασία δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα εφόσον το ψυγείο σου έχει paraflu.
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2003, 09:30:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα το προβλημα βρεθηκε!! Και ειμουν τυχερος μεσα στην ατυχια μου!! Λοιπον εχει ως εξης...Εφαρμοσα και εγω το συστημα του Αλεξ (εαν δεν κανω λαθος) με το σωληνα στο κατω μερος της μηχανης για περισσοτερο και ποιο κρυο αερα! Οχι τοσο κατω βεβαια...Τωρα με το χιονι ο σωληνας αυτος τραβηξε χιονι και νερο το οποιο εφτασε μεχρι και πανω στο φιλτρο!! Αντι για αερα λοιπον το αυτοκινητο τραβουσε χιονι!! Οταν βγαλαμε το φιλτρο ειχε παγο και νερο επανω!! Στο μεταξυ και λογω αυτου το πρωτο μπεκ (αυτο που ειναι στον καθρεπτη του κινητηρα) αχρηστευτηκε τελειως! Και τα υπολοιπα υπο -λειτουργουσανε...Τα μπεκ βγηκαν ολα , το ελατοματικο πεταχτηκε, τα υπολοιπα καθαριστηκανε και ξαναμπηκανε! Επισης τοποθετηθηκε και ενα μεταχηρισμενο στη θεση του χαλασμενου! Και ολα αυτα χωρις χρεωση!! Βεβαια και παλι το αυτοκινητο δεν δουλευει 100% Και το ξαναλεω οτι η βλακεια ηταν δικια μου οσο αφορα το σωληνα..Το καλο ερχεται τωρα!! Η "δικια" μου LION γιατι ετσι τη θεωρω απο εδω και περα κανονισε ετσι ωστε να περαστουν τα μπεκ στην εγγυηση! Και εαν δεν κανω λαθος τα μπεκ στοιχηζουν..Και ετσι λοιπον απο την Παρασκευη και μετα θα φοραω καινουργια μπεκ...και ολα αυτα χωρις μια δραχμη. Ουτε καν για εργατικα!! Και κατι τελευταιο απο περιεργεια...Ξερει κανενας ποσο στοιχιζουν τα μπεκ??
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2003, 10:10:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου θύμισε την διαφήμιση που έλεγε: "Η ΣΚΟΥΠΑ PHILIPS ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗΗΗΗ"
Μόνο που στην περίπτωσή σου είναι "ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙΙΙΙΙΙ"
Καμμιά σίτα έχεις στην εισαγωγή για φύλλα και άλλα αντικείμενα καλού-κακού;
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Φεβ 2003, 10:17:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao_rallye έγραψε: | Μου θύμισε την διαφήμιση που έλεγε: "Η ΣΚΟΥΠΑ PHILIPS ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗΗΗΗ"
Μόνο που στην περίπτωσή σου είναι "ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙΙΙΙΙΙ"
Καμμιά σίτα έχεις στην εισαγωγή για φύλλα και άλλα αντικείμενα καλού-κακού; |
Την εισαγωγη την ξηλωσαμε τελειως!!! Αφησαμε μονο το φιλτροκουτι της μαμας και βγαλαμε ολα τα υπολοιπα!! Σωληνακια,πνηχτες και τα λοιπα!! Και τωρα βαζουμε "πλωρη" να αγορασουμε μια αληθηνη σκουπα για το αυτοκινητο και οχι πατενετες ποια
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2003, 03:26:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | Εφαρμοσα και εγω το συστημα του Αλεξ (εαν δεν κανω λαθος) με το σωληνα στο κατω μερος της μηχανης για περισσοτερο και ποιο κρυο αερα! Οχι τοσο κατω βεβαια...Τωρα με το χιονι ο σωληνας αυτος τραβηξε χιονι και νερο το οποιο εφτασε μεχρι και πανω στο φιλτρο!! Αντι για αερα λοιπον το αυτοκινητο τραβουσε χιονι!! Οταν βγαλαμε το φιλτρο ειχε παγο και νερο επανω!! Στο μεταξυ και λογω αυτου το πρωτο μπεκ (αυτο που ειναι στον καθρεπτη του κινητηρα) αχρηστευτηκε τελειως! Και τα υπολοιπα υπο -λειτουργουσανε... |
Να τονιστεί: Οι μαλ***ες πληρώνονται!
Αλλά ο Αλέξης εκ Καρδίτσας έχει την Lion-μπάρμπα και δε μασάει...
Έπρεπε να πεις στην Lion-μπάρμπα ότι στο πληρώνει ο Αλέξης εξ Αθηνών...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fpug Φανατικό μέλος
Ένταξη: 05 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 392
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2003, 06:40:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα αυτοι οι σωληνες για τον κρυο αερα μαλλον περισσοτερο κακο κανουν παρα καλο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2003, 08:31:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αναλογα που τον εχεις το σωληνα , και που πηγαινεις με το αυτοκινητο....
γιατι αι σκουπα να βαλεις αμα το βουλιαξεις το 206 μεσα στο νερο μεχρι το καπο...θα παρει νερο!!!
Οταν καποιος πατενταρει ειναι συμφωνος με καποιους συμβιβασμους...
παντως τελος καλο ολα καλα ειδικα αν εχεις την Lion μπαρμπα!!!!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Φεβ 2003, 23:58:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια εγω πριν παω οπουδηποτε εχω βγαλει ολοκληρο σχεδιαγραμμα για το πως και τι θα κανω και πως θα μετακινηθω.. Δεν γινεται ουτε αφηνεται τιποτα στην τυχη... Αν θυμαστε δεν κατεβηκα Ζωγραφου (για το καταστατικο) με το δικο μου για αυτον ακριβως το λογο - οτι ο σωληνας ειναι χαμηλα και βρισκει σε ανηφοκατηφορες...Οπως λεει ο Dimip ξερεις τους συμβιβασμους και παιζεις με αυτους.. Ειναι σαν να λεμε οτι βαλαμε ενα Turbo το πηγαμε στα 3 bar, εσπασε το μοτερ και μετα λεμε "καταραμενο Turbo"...Μην τα δαιμονοποιουμε ολα...
Εγω εννοειται οτι δεν προκειται να το βαλω ουτε μεσα σε λιμνες με νερα ουτε να παιξω το ρολο του εκχιονιστικου και αν αυτο γινει θα γινει με προσοχη ωστε να μην γινει ζημια (πχ καποιες μερες με απιστευτο νερο στο δρομο)... Το νερο λογω του βαρους του δεν μπορει να ταξιδεψει 70-80 εκατοστα υψος και να φθασει στο φιλτρο εκτος και αν μπω σε καμια λιμνη με νερο και τρεχω ταυτοχρονα στην οποια περιπτωση "ας προσεχα"...
Δεν ειναι τυχαιο οτι φοραω το συστημα απ'την ανοιξη του 2001. Σε λιγο κλεινω τα 2 χρονια ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, χρονο περισσοτερο απ'οσο πολλοι εχουν τα 206 τους... Μαλιστα η απροβληματιστη συμπεριφορα μου εδωσε "θαρος" να κατεβασω το σωληνα ακομα παρακατω και να εκμεταλλευτω οσο περισσοτερο αερα γινεται..Αυτη τη στιγμη απεχω 5 εκατοστα απ'το εδαφος που ειναι πρακτικα ενα "τιποτα". Εννοειται οτι αμα αυριο χιονισει 25 ποντους ειτε θα ανοιξω το καπω να βγαλω το συστημα προσωρινα, ωστε να κανω τη δουλεια μου ή απλα δεν θα παρω το αμαξι!
Και κατι ακομα ενδεικτικο για το πως το νερο επηρεαζει τον κινητηρα.. Τις προαλλες ειμουν εθνικη και περναγα διπλα απο νταλικα που σπρευαριζε με νερο τα παντα (απ'τα λαστιχα της) σε βαθμο που οι γυαλοκαθαριστηρες μου, με μαξιμουμ ταχυτητα να μην προλαβαινουν να καθαριζουν τα τζαμια για να βλεπω.. Τοσο νερο!! Ε ολο αυτο το σπρευαρισμενο νερο εμπαινε και στην εισαγωγη αλλα μπορω να πω οτι οχι μονο δεν μου επηρεασε αρνητικα το μοτερ αλλα μετα τραβαγε και καλυτερα...
Εξ'αλλου το νερο δεν βλαπτει απαραιτητα τον κινητηρα.. βλεπε προγραμματα Water Injection απο εποχες Β' Παγκοσμιου Πολεμου σε κινητηρες εσωτερικης καυσης απ'τους Αγγλους μεχρι σημερα σε πιο αναπτυγμενες μορφες και διαφορες μελετες σχετικες με Water Injection και τα πλεονεκτηματα του.. Το σημαντικο ειναι να μην υπαρχει νερο κατα τις τελευταιες εκρηξεις των κυλινδρων πριν σβησουμε τον κινητηρα για να μην σκουριαζει εσωτερικα (γι'αυτο και πρεπει να αποφευγεται στην προσθηκη μαζι με το καυσιμο)... Ειναι ενδεικτικο οτι ακομα και Formula 1 κινητηρες που βρισκονται στα ορια αντοχης απο ολες τις αποψεις, ανετα βγαζουν ολοκληρα Grand Prix στο βρεγμενο με τις εισαγωγες να παιρνουν ατελειωτες ποσοτητες νερου απ'το σπρευ των μπροστα αυτοκινητων με 250+ χλμ/ωρα...Αν σκεφτειτε οτι το νερο ειναι "ασυμπιεστο" και οτι αυτοι τρεχουν με συμπιεσεις 13+:1 και δεν παθαινουν τιποτα τοτε θα παθω εγω με 10 και κατι και σαφως πιο ανθεκτικο κινητηρα απο αποψη ανοχων? Οπως και δεν εχει συμβει μεχρι τωρα παρ'ολο τη χρηση μου σε συνθηκες που η λογικη κρινει υπερβολικα επικυνδυνες..
Οποτε κλεινω λεγοντας οτι δεν ειναι αυτο που κανεις αλλα το πως το κανεις...Και αυριο με μια σκουπα (παραδειγμα) αν πας και πλυνεις το αμαξι με το λαστιχο απο μπροστα και μπει νερο απ'τις γρυλλιες μεσ'τη σκουπα δεν θα σου φταιει η σκουπα (/παραδειγμα).. Το καταλαβαινεις υποθετω...
Παντως το καλο ειναι οτι η Lion ξηγηθηκε και ετσι εχεις και καινουρια μπεκ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2003, 04:33:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Ε ολο αυτο το σπρευαρισμενο νερο εμπαινε και στην εισαγωγη αλλα μπορω να πω οτι οχι μονο δεν μου επηρεασε αρνητικα το μοτερ αλλα μετα τραβαγε και καλυτερα...
Εξ'αλλου το νερο δεν βλαπτει απαραιτητα τον κινητηρα.. |
Τhe new theory of Water Evolution - by Alex of Athens
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Φεβ 2003, 12:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που λεω εγω ειναι προσωπικη εμπειρια.. Αλλα το εχω διασταυρωσει και με ερευνα που διαβασα σε .pdf απο τα αποτελεσματα του Water Injection που ειχε διεξαγει το Καναδικο Υπουργειο Ερευνων/Βιομηχανιας (κατι τετοιο)... Αν θυμαμαι καλα ειχαν παρατηρησει και αυξηση γυρω στο 4.6% ιπποδυναμης, καθαροτερο κινητηρα και περισσοτερη οικονομια καυσιμου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Φεβ 2003, 10:03:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον ειχα νεα απο τη LION .... Τα καινουργια μου μπεκ μολις εφτασαν απο Γαλλια Οποτε τωρα ποιος τον πιανει τον Θρυλεων μου...Οχι μονο θα σπιναρουν οι τροχοι και θα ποιανουν 70 km/h σε σταση (ακους micho?) αλλα πιστευω και οτι θα ποιασω επιτελους αυτον τον κοφτη με 4η στις 6,5000 Την τελευταια φορα το στροφομετρο σταματησε στις 6,250 και χωρις τα καλα μπεκ!!
Σκεψη....Λετε να μπορω να βαλω και τις ζαντες αλλουμινιου στην εγγυηση?
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Φεβ 2003, 10:15:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Ρε Άλεξ, δεν τους λες να σου αλλάξουν και το 1.4 με το 1.6 16V στα πλαίσια της εγγύησης; |
Πολυ καλη ιδεα.Πως δεν την σκεφτηκα?
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Μάρ 2003, 19:02:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Tο εχω διασταυρωσει και με ερευνα που διαβασα σε .pdf απο τα αποτελεσματα του Water Injection που ειχε διεξαγει το Καναδικο Υπουργειο Ερευνων/Βιομηχανιας (κατι τετοιο)... Αν θυμαμαι καλα ειχαν παρατηρησει και αυξηση γυρω στο 4.6% ιπποδυναμης, καθαροτερο κινητηρα και περισσοτερη οικονομια καυσιμου... |
Ο ψεκασμός του κινητήρα με νερό δεν χρησιμοποιείται για την αύξηση της ιπποδύναμης αλλά για την μείωση των πολύ υψηλών θερμοκρασιών μέσα στον θάλαμο καύσης, όταν αυτές υπερβαίνουν κάποιες τιμές (π.χ. κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει με την προσθήκη turbo). Η μείωση των θερμοκρασιών μειώνει την θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα, αλλά επιδρά θετικά στην αντοχή του. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα να αυξήσουμε την υπερτροφοδότηση, αν μιλάμε για turbo (σε κάποιες περιπτώσεις στην formula 1 η πίεση του turbo έφτανε τα 5 bar!). Το νερό ψεκάζεται στο καύσιμο μείγμα λίγο πριν αυτό εισέλθει μέσα στον θάλαμο καύσης. Κατά την εξάτμισή του νερού αφαιρείται και ένα αξιόλογο ποσό θερμότητας.
Η ποσότητα που πρέπει να ψεκαστεί υπολογίζεται με μεγάλη ακρίβεια καθότι υπάρχει κίνδυνος να αφαιρεθεί μεγαλύτερη ποσότητα θερμότητας από την προβλεπόμενη και να μείνει κάποια ποσότητα βενζίνης άκαυστη. Αυτή η άκαυστη βενζίνη έχει αρνητική επίδραση στο λιπαντικό, αφού καταστρέφει το φιλμ. Επίσης αυτό που δεν ξέρω είναι πως οι υδρατμοί αντιδρούν με τα καυσαέρια και αν παράγεται κάποια βλαβερή για τα μέταλλα ουσία (που προκαλεί χημική προσβολή) . Τα περί άκαυστης βενζίνης μπορούν να λάβουν χώρα και σε αυτοκίνητο με χειροκίνητο τσοκ. Για τον λόγο αυτόν λέγανε όλοι οι μάστορες πως δεν πρέπει να ξεχνάμε το τσόκ ανοιχτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Μάρ 2003, 19:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπα!!
Απέκτησα ένα αστέρι! Τρέμετε όλοι σας (εσείς με τα 5 και πλέον αστέρια!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 00:10:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φυσικα θα συμφωνησω και εγω με το Δημητρη που τοσο ωραια τα εγραψε.. Το ξερω οτι ξεφευγω απ'το τοπικ αλλα θελω να συμπληρωσω κατι.. Βασικα το Water Injection σχεδιαστηκε κυριως για Turbo κινητηρες γιατι το νερο εχει χαρακτηριστικα που αποτρεπουν την αυταναφλεξη + το οτι ριχνουν τη θερμοκρασια επιτρεποντας επιπλεον συμπιεση. Αυτο γινεται ως εξης:
Οταν το νερο εισερχετεαι σπρευαρισμενο μεσα στο συστημα εισαγωγης πριν την κυλινδροκεφαλη οι σταγονιτσες αποροφουν τη ζεστη απ'τον εισερχομενο αερα. Αυτο συνδιαζομενο με την ικανοτητα του νερου να αποροφα πολυ ενεργεια για να ανεβει το ιδιο σε θερμοκρασια κρυωνει αρκετα τον αερα...Στη συνεχεια καθως το νερο φτανει στο σημειο εξατμισης αποροφαται επιπλεον ενεργεια κρυωνοντας κι'αλλο τον αερα...(και την αποδοση)
Στην συνεχεια οταν αυτο μπει στον κυλινδρο υπο τη μορφη ατμου δρα σαν αντι-αυταναφλεξικο και επισης διατηρει και το εσωτερικο της μηχανης πολυ καθαρο (καθαριστικες ιδιοτητες ατμου)
Η οικονομια καυσιμου που προερχεται απ'το Water Injection εχει να κανει με το γεγονος οτι στους κινητηρες το πολυ καυσιμο πολλες φορες χρησιμοποιειται και για να ψυχει το μειγμα και οχι μονο για να παραγει υψηλη αποδοση ο κινητηρας. Αυτο το εξτρα καυσιμο που θα πηγαινε για "ψυξη" και οχι για καυση μπορει να αντικατασταθει και απο νερο το οποιο θα κανει την δουλεια καλυτερα απ'τη βενζινη και φυσικα οικονομικοτερα για εμας...
Το μονο φαινομενικο μειονεκτημα ειναι οτι η χρηση νερου γεμιζει τον κυλινδρο με κατι που δεν ειναι αναφλεξιμο (οπως το μειγμα βενζινης αερα) και κατα συνεπεια ο κυλινδρος δεν δουλευει στο 100% της αποδοσης του οπως θα δουλευε αμα ηταν τιγκα στη βενζινη και τον αερα.. Αλλα το γεγονος οτι ριχνει τη θερμοκρασια αφηνοντας να μπει πυκνοτερο μειγμα εξομαλυνει αυτο το μειονεκτημα και απ'οτι οι ερευνες εχουν δειξει μπορει να επιφερει και κερδος σε επιδοσεις...
Αυτα ειχα να πω για τις ευεργετικες επιπτωσεις του νερου στους κινητηρες, παρουσιαζοντας ετσι την 2η οψη του νομισματος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|