Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
king207cc (vangelis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207cc 1.6T (2009)
Ένταξη: 10 Μάρ 2009 Δημοσιεύσεις: 1997 Τόπος: gotham city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Νοέ 2011, 00:38:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμένα μου βγαλε αντλια υψηλης στα 13000 , λογικά ειδαν τον κωδικο που εβγαλε, αν ειναι αντλια κ την αλλαξεις γιατι να στο ξανα κανει?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
charinio (ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 02 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Νοέ 2011, 20:20:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εσενα τι συμπτωματα ειχε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 18:17:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικο μου με αντλια υψηλης δεν ειχε δειξει καποιο προβλημα, ξαφνικα ρεταρισε δεν εδινε γκαζι και σταματησα, ειχε βγαλει τη γνωστη ενδειξη μεν. με μαζεψε η οδικη και ηταν αντλια υψηλης 520 ευρώπουλα, περαστικα μου.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 18:19:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσα χλμ είχες?
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 18:50:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
34000 με προγραμμα Κόνδωρα
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
charinio (ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 02 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 20:42:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα 51000 οσο αφορα την αντλια υψηλης και ολα μαμα στο αμαξι 480 ευροπουλα και μου ειπαν επισησ οτι χτυπαει ο τεντωτηρας της καδενας και οτι θελει αλλαγη. μου ειπαν επισης οτι μπορει να εχει ξεχυλωσει η καδενα και να θελει αλλαγη ειναι δυνατον απο τα 51000 χλμ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2011, 21:47:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν μου ειπαν κατι απο τα παραπανω αλλα πιστευω να τα ειδαν αμα υπηρχε προβλημα γιατι καθαρισαν μεχρι και τα μπουζι επειδη ηταν καινουρια.......χωρις να ειναι πειραγμενο??? δηλαδη πόσο αναξιόπιστη είναι αυτή η αντλία? Εγώ μετάνιωσα που δεν έβαλα κάποια άλλη και όχι της Peugeot......
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
charinio (ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 rallye
Ένταξη: 02 Απρ 2010 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2011, 21:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν νομιζω οτι ειναι θεμα αντλιας αλλα νοθευμενου καυσιμου! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2011, 22:03:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το θέμα του καυσίμου κόβω το κεφάλι μου, 10 χρόνια βάζουμε οικογενειακός (και συνεχίζουμε ακόμα) σε ένα και μόνο βενζινάδικο.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Νοέ 2011, 13:14:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | Για το θέμα του καυσίμου κόβω το κεφάλι μου, 10 χρόνια βάζουμε οικογενειακός (και συνεχίζουμε ακόμα) σε ένα και μόνο βενζινάδικο. |
ποτε δεν ξερεις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Νοέ 2011, 23:13:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σ'αυτό που λες έχεις δίκιο, ποτέ δεν είσαι σίγουρος, απλα εάν ήταν λόγω βενζίνης πιστεύω οτι κάτι θα είχε πάθει και του αδελφού μου ή του πατέρα μου, όλοι εκεί βάζουμε, και δεν νομίζω να χαλάει η αντλία λόγω νοθευμένης βενζίνης, και αν χαλάει πρεπει να σου βάλει νερό και όχι καυσιμο. Για μένα παντος ενω ήμουν πολύ φανατικός με προγράμματα κλπ δεν νομίζω να κάτσω να ασχοληθώ ξανα (λόγω της βλάβης της αντλίας και άλλων τόσων που απέφυγα), έχω μετανιώσει που δεν πήρα το RC.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 18:19:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | Για μένα παντος ενω ήμουν πολύ φανατικός με προγράμματα κλπ δεν νομίζω να κάτσω να ασχοληθώ ξανα (λόγω της βλάβης της αντλίας και άλλων τόσων που απέφυγα), έχω μετανιώσει που δεν πήρα το RC. |
Ασφαλώς! Ναι! Το RC θα το άφηνες μαμά!
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 21:01:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
marios_207_GT έγραψε: | Σ'αυτό που λες έχεις δίκιο, ποτέ δεν είσαι σίγουρος, απλα εάν ήταν λόγω βενζίνης πιστεύω οτι κάτι θα είχε πάθει και του αδελφού μου ή του πατέρα μου, όλοι εκεί βάζουμε, και δεν νομίζω να χαλάει η αντλία λόγω νοθευμένης βενζίνης, και αν χαλάει πρεπει να σου βάλει νερό και όχι καυσιμο. Για μένα παντος ενω ήμουν πολύ φανατικός με προγράμματα κλπ δεν νομίζω να κάτσω να ασχοληθώ ξανα (λόγω της βλάβης της αντλίας και άλλων τόσων που απέφυγα), έχω μετανιώσει που δεν πήρα το RC. |
Μάριε, δεν έχεις δίκιο.
Το να χαλάσει μια αντλία ή να πάθεις κάτι από κάποιο άλλο ανταλλακτικό που χάλασε είναι μέσα στο παιχνίδι, είτε έχεις RC είτε έχεις οτιδήποτε άλλο. Γιατί ο έλεγχος των αυτοκινήτων κατά την παραγωγή είναι δειγματοληπτικός. Για αυτό αν κάτι χαλάσει όσο έχεις εγγύηση στο αλλάζουν. Εγγύηση δεν σημαίνει ότι δεν θα χαλάσει!
Επίσης τα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας είναι πάντοτε πιο ευαίσθητα στην ποιότητα βενζίνης.
Αν ο μπαμπάς και ο αδερφός σου έχουν από ένα καρμπυρατέρ και ένα παλιό αυτοκίνητο έμμεσου ψεκασμού, δεν θα μάθουν ποτέ τί σημαίνει να χαλάει η αντλία υψηλής πίεσης επειδή πέρασαν κόκκοι άμμου μέσα της.
Αλλά λογικό δεν είναι; Εν έτι 2011 έχουμε τόσο κακής ποιότητας καύσιμα επειδή τα χαρχαλεύει ο κάθε μπουρτζούβλαχος που αντί να βόσκει πρόβατα αποφάσισε να ανοίξει βενζινάδικο για να λύσει το πρόβλημα της ζωής του. Δεν είναι όλοι έτσι φυσικά, αλλά ελλείψει ελέγχου από το κράτος, είναι οι περισσότεροι!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 22:21:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | marios_207_GT έγραψε: | Σ'αυτό που λες έχεις δίκιο, ποτέ δεν είσαι σίγουρος, απλα εάν ήταν λόγω βενζίνης πιστεύω οτι κάτι θα είχε πάθει και του αδελφού μου ή του πατέρα μου, όλοι εκεί βάζουμε, και δεν νομίζω να χαλάει η αντλία λόγω νοθευμένης βενζίνης, και αν χαλάει πρεπει να σου βάλει νερό και όχι καυσιμο. Για μένα παντος ενω ήμουν πολύ φανατικός με προγράμματα κλπ δεν νομίζω να κάτσω να ασχοληθώ ξανα (λόγω της βλάβης της αντλίας και άλλων τόσων που απέφυγα), έχω μετανιώσει που δεν πήρα το RC. |
Μάριε, δεν έχεις δίκιο.
Το να χαλάσει μια αντλία ή να πάθεις κάτι από κάποιο άλλο ανταλλακτικό που χάλασε είναι μέσα στο παιχνίδι, είτε έχεις RC είτε έχεις οτιδήποτε άλλο. Γιατί ο έλεγχος των αυτοκινήτων κατά την παραγωγή είναι δειγματοληπτικός. Για αυτό αν κάτι χαλάσει όσο έχεις εγγύηση στο αλλάζουν. Εγγύηση δεν σημαίνει ότι δεν θα χαλάσει!
Επίσης τα αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας είναι πάντοτε πιο ευαίσθητα στην ποιότητα βενζίνης.
Αν ο μπαμπάς και ο αδερφός σου έχουν από ένα καρμπυρατέρ και ένα παλιό αυτοκίνητο έμμεσου ψεκασμού, δεν θα μάθουν ποτέ τί σημαίνει να χαλάει η αντλία υψηλής πίεσης επειδή πέρασαν κόκκοι άμμου μέσα της.
Αλλά λογικό δεν είναι; Εν έτι 2011 έχουμε τόσο κακής ποιότητας καύσιμα επειδή τα χαρχαλεύει ο κάθε μπουρτζούβλαχος που αντί να βόσκει πρόβατα αποφάσισε να ανοίξει βενζινάδικο για να λύσει το πρόβλημα της ζωής του. Δεν είναι όλοι έτσι φυσικά, αλλά ελλείψει ελέγχου από το κράτος, είναι οι περισσότεροι! |
+1
και να προσθεσω πως και νερο να εχει μεσα ειναι αρκετο για να την ακουσει η αντλια.
Κατσε να δεις τι εχει να γινει αργοτερα με τα dieselaκια που εχουν και αυτα την ηδια αρχη λειτουργιας στο συστημα ψεκασμου (αλλα ακομα ποιο ευαισθητα στις λαλακιες των βενζηνοπωλων η των βυτιοφορεων)...
Εκει να δεις ποσα "προβληματικα" θα βγουν
ηδη καποιες αντιπροσωπιες εχουν βαλει σαν ορο στα ψιλα γραμματα των εγγυησεων, οτι δεν θα καλυπτουν ζημιες που οφειλωνται σε κακη ποιοτητα καυσημου.
ειχαν περασει τον ορο "κακη χριση"
τωρα θα εχουμε και "κακα καυσιμα"
αντε να δουμε τι θα καλυπτουν στο τελος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
marios_207_GT (Μάριος) Τρελλαμένο μέλος
207 GT STOCK
Ένταξη: 03 Ιούλ 2011 Δημοσιεύσεις: 788 Τόπος: Περιστέρι, Αττική
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2011, 17:51:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν αντιλεγω σε οτι λετε με βενζινες απλα, να πω οτι το ενα απο τα 2 αυτοκινητα της οικογενειας ειναι Eos με το τον TSi (160) πρωτο σταδιο κι αυτο, και ρωτω εγω, γιατι αυτο το μαμημενο δεν εβγαλε προβλημα (μακαρι να μην βγαλει φυσικα) που τρωει και σκισιμο απο τον αδελφο μου, και το δικο μου εβγαλε? Βασικα επειδη εχουμε βγει off topic κατα την αποψη μου(μπορει να λεω και χαζομαρα,διορθωστε με) τα μοτερ μας δεν σηκωνουν ασφαλη βελτιωση λογω των περιφερειακων του κινητηρα.Αυτο που σκεφτομαι ειναι οτι ακομα οι πιο πολλοι ειμαστε με λιγα km αντε να δουμε στα 100.000km τι θα εχει γινει.
Μάριος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Νοέ 2011, 18:08:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ουτε σαχλαμαρες λες ουτε τιποτα,
ειναι σωστες και ευλογες οι αποριες σου...
Δεν ξερω απο κοντα το αμαξι σου, ωστε να σου πω τι ακριβως εχει
παντως να ξερεις οτι δεν ειναι ζημιαρικο, το να βγαλει καποια αστοχια υλικου δεν ειναι απιθανο, αλλα το ξαναλεω οτι δεν ειναι ζημιαρικο μοτερ.
Και πριν (τα παιδια που τους εχουν σκασει στα προβληματα) αναρωτηθουν τι χαζομαρες ειναι αυτες που λεω...
Θα σου πω το εξης γεγονος...
καποτε στη δουλεια και οταν ειχαμε δοκιμασει και στο τελος σπασει ενα ΤΗΡ μοτερ, ενα απο τα πραγματα που ειχαμε ξεκαθαρα αναφερει στην εκθεση μας
ηταν οτι τα λαδια/φιλτρο και μπουζι πρεπει να αλλαζωνται καθε 300 ωρες, σε καθε σερβις πρεπει να γινεται προληπτικος ελεγχος χρονισμου και καδενας χρονισμου για πιθανες απωλειες, σε καθε δευτερο σερβις προληπτικος καθαρισμος της διαδρομης του "καθαρου αερα" και διαφορα αλλα που δεν εχω δει ουτε καν να τα αναφερουν στις αντιπροσωπιες...
Το "γιατι" βεβαια ειναι ευλογο, μιας και αν γινοντουσαν ολα αυτα το κοστος συντηρισης θα ηταν διπλασιο απο τωρα, το καταλαβαινω αυτο...
Απλα το αναφερω για να εχετε μια εικονα του τι πραγματικα χρειαζεται σαν συντηριση αυτο το μοτερ και τι του γινεται πραγματικα.
Τεσπα το σταματαω εδω γιατι ειμαστε ηδη εκτος θεματος
(σορρυ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Νοέ 2011, 14:44:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mechanic έγραψε: | καποτε στη δουλεια και οταν ειχαμε δοκιμασει και στο τελος σπασει ενα ΤΗΡ μοτερ, ενα απο τα πραγματα που ειχαμε ξεκαθαρα αναφερει στην εκθεση μας
ηταν οτι τα λαδια/φιλτρο και μπουζι πρεπει να αλλαζωνται καθε 300 ωρες, σε καθε σερβις πρεπει να γινεται προληπτικος ελεγχος χρονισμου και καδενας χρονισμου για πιθανες απωλειες, σε καθε δευτερο σερβις προληπτικος καθαρισμος της διαδρομης του "καθαρου αερα" και διαφορα αλλα που δεν εχω δει ουτε καν να τα αναφερουν στις αντιπροσωπιες...
Το "γιατι" βεβαια ειναι ευλογο, μιας και αν γινοντουσαν ολα αυτα το κοστος συντηρισης θα ηταν διπλασιο απο τωρα, το καταλαβαινω αυτο...
Απλα το αναφερω για να εχετε μια εικονα του τι πραγματικα χρειαζεται σαν συντηριση αυτο το μοτερ και τι του γινεται πραγματικα. |
Θανάση μου, σόρρυ κιόλας αλλά αν είναι κάθε 300 ώρες ή κάθε σέρβις να πρέπει να κάνουμε όλα αυτά τα πράγματα, τότε ορθώς ήμουν ο καλύτερος φίλος της αντιπροσωπίας εδώ και 4μιση χρόνια και να μην παραπονιέμαι κιόλας για τις ζημιές μου.
Προσωπικά, αλλά νομίζω και αρκετοί από εμάς τους -εντέλει- "άτυχους" κατόχους 207, θα προτιμούσαμε να πλήρωναμε λίγο ακριβότερα το -ήδη ακριβό- σέρβις του αυτοκινήτου μας παρά να έχουμε δώσει ο καθένας από μια μικρή περιουσία για να επισκευάσουμε το "διαμάντι" που προώθησε στην αγορά η Peugeot για να μας αφήσει με το στόμα ανοιχτό από επιδόσεις και οικονομία.
Για όσα λες δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ευσταθούν. Αλλά δε μπορώ να διανοηθώ ότι πρέπει ή να είσαι μηχανικός ή να μην κινείς το αυτοκίνητό σου για να μπορείς να αποφεύγεις τις τόσο σοβαρές ζημιές που προκύπτουν από τη χρήση του.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Νοέ 2011, 22:09:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σώπα βρε Δημοσθένη μου.
Σήμερα το είδα με τα μάτια μου και δεν το πίστευα:
4 στα 4 πιστόνια (το παλιό μοτέρ σου) σε τέλεια κατασταση.
Πριν τα βγάλουμε βάζαμε στοίχημα ποιό θα είναι σπασμένο. Εν τέλει, όλα καλά! Ούτε τα έδρανα είχαν φαγωθεί καλά καλά...
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2011, 11:29:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Σώπα βρε Δημοσθένη μου.
Σήμερα το είδα με τα μάτια μου και δεν το πίστευα:
4 στα 4 πιστόνια (το παλιό μοτέρ σου) σε τέλεια κατασταση.
Πριν τα βγάλουμε βάζαμε στοίχημα ποιό θα είναι σπασμένο. Εν τέλει, όλα καλά! Ούτε τα έδρανα είχαν φαγωθεί καλά καλά... |
Με μια-δυο επισκέψεις το μήνα στο συνεργείο, κρατήθηκαν σε καλή κατάσταση!
Ίσως ήμουν τυχερός που δεν είχα ξεφύγει ποτέ από χρόνισμα, τί να πω.
Συντηρήσεις κλπ ήταν πολύ προσεγμένες, ανέκαθεν.
Αλλά, γενικότερα, το είδες το μοτέρ εσωτερικά πως κατάντησε...
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kourlis (Γιάννης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 03 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 221 Τόπος: Κολωνός - Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Δεκ 2011, 20:04:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου είχε ανάψει πριν κάμποσο καιρό αυτή η περιβόητη ένδειξη σε ταξίδι...Γυρνώντας στην Αθήνα το διαγνωστικό έδειξε ότι φταίει ο Λ... νομίζω ο δεύτερος... Έσβησα την βλάβη προς το παρόν αλλά εδώ και μήνες δεν μου είχε ανάψει ξανά το λαμπάκι μέχρι σήμερα...
Από την εμπειρία σας από την στιγμή που το διαγνωστικό δείχνει ότι φταίει ο Λ τότε όντως φταίει αυτός ή είναι πολύ πιθανό να φταίει κάτι άλλο και απλά ο Λ να δείχνει λάθος μετρήσεις και να φαίνεται ότι φταίει αυτός???
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|