PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - EP6DT/S - ANTIPOLLUTION/ DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 61, 62, 63  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2011, 19:00:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κι εγώ θα προσπαθήσω να το κάνω kinder-έκρηξη! Laughing


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 00:39:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SαλιγκαρAKIS έγραψε:
android έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Μαριάνα έγραψε:
Θα τα μελετήσω όλα ενδελεχώς,
να 'στε καλά.

Σάκη κι εσύ μόνος σου θα το επιχειρήσεις; Laughing


Ναί καλέ, δέν είναι τίποτα. Wink


το νου σου...στα προγραμματισμενα ειναι ιδιοτροπη η νεα vag
σε αλλα παιζει μονο με vag καβουκι και σε αλλα μονο με μαμα


Ι know, το έχω κατά νού φίλε μου. Δέν έχω άλλη επιλογή από το να το ρισκάρω.
Δέν με παίρνει για forge, οπότε είναι η μόνη λύση. Embarassed

Έχει σκεφτεί κανείς να δοκιμάσει αντι για τα υβρίδια VAGοσκάστρες που χρησιμοποιούμε τώρα, να κοτσάρουμε μια γνήσια PSA σκάστρα απο RC ή ακόμα καλύτερα απο τον ΤΗΡ200, να 'μαστε και προβλεπόμενοι Question Κάπου έχω ξαναγράψει πριν ότι βάσει servicebox του ΤΗΡ200 είναι και λίγο φθηνότερη απο του RC, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη. Εγώ πάντως όταν θα κρίνω αλλαγή, θα το δω λίγο και αυτό το θέμα...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 01:34:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
android έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Μαριάνα έγραψε:
Θα τα μελετήσω όλα ενδελεχώς,
να 'στε καλά.

Σάκη κι εσύ μόνος σου θα το επιχειρήσεις; Laughing


Ναί καλέ, δέν είναι τίποτα. Wink


το νου σου...στα προγραμματισμενα ειναι ιδιοτροπη η νεα vag
σε αλλα παιζει μονο με vag καβουκι και σε αλλα μονο με μαμα


Ι know, το έχω κατά νού φίλε μου. Δέν έχω άλλη επιλογή από το να το ρισκάρω.
Δέν με παίρνει για forge, οπότε είναι η μόνη λύση. Embarassed

Έχει σκεφτεί κανείς να δοκιμάσει αντι για τα υβρίδια VAGοσκάστρες που χρησιμοποιούμε τώρα, να κοτσάρουμε μια γνήσια PSA σκάστρα απο RC ή ακόμα καλύτερα απο τον ΤΗΡ200, να 'μαστε και προβλεπόμενοι Question Κάπου έχω ξαναγράψει πριν ότι βάσει servicebox του ΤΗΡ200 είναι και λίγο φθηνότερη απο του RC, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη. Εγώ πάντως όταν θα κρίνω αλλαγή, θα το δω λίγο και αυτό το θέμα...


Η δικη μου μαμα σκαστρα, τα κλασε στις 8.000 χλμ παντως. Αν και ομολογω οτι εκανε πορωτικο ηχο στα τελευταια της Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 02:02:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
android έγραψε:
SαλιγκαρAKIS έγραψε:
Μαριάνα έγραψε:
Θα τα μελετήσω όλα ενδελεχώς,
να 'στε καλά.

Σάκη κι εσύ μόνος σου θα το επιχειρήσεις; Laughing


Ναί καλέ, δέν είναι τίποτα. Wink


το νου σου...στα προγραμματισμενα ειναι ιδιοτροπη η νεα vag
σε αλλα παιζει μονο με vag καβουκι και σε αλλα μονο με μαμα


Ι know, το έχω κατά νού φίλε μου. Δέν έχω άλλη επιλογή από το να το ρισκάρω.
Δέν με παίρνει για forge, οπότε είναι η μόνη λύση. Embarassed

Έχει σκεφτεί κανείς να δοκιμάσει αντι για τα υβρίδια VAGοσκάστρες που χρησιμοποιούμε τώρα, να κοτσάρουμε μια γνήσια PSA σκάστρα απο RC ή ακόμα καλύτερα απο τον ΤΗΡ200, να 'μαστε και προβλεπόμενοι Question Κάπου έχω ξαναγράψει πριν ότι βάσει servicebox του ΤΗΡ200 είναι και λίγο φθηνότερη απο του RC, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη. Εγώ πάντως όταν θα κρίνω αλλαγή, θα το δω λίγο και αυτό το θέμα...


σημερα εγινε μια αλλη πατεντα...μπηκε μια ροδελα σε μαμα σκαστρα...ετσι το ελατηριο βγαινει πολυ πιο εξω...πλεον η μαμα σκαστρα με χοανη δεν σκαει στην νεκρα...και σκαει σαν vag...τωρα ποσο θα κρατησει αυτο το πραγμα δεν ξερω.... Laughing

αλλη πατεντα...καβουκι vag μαμα σωθηκα psa ,ελατηριο vag...παλι δε σκαει ρελαντι κ παλι σκαει σαν vag

οποτε κατι παιζει με αλλα ελατηρια


το ολο θεμα ειναι ποσο θα αντεξει το μαυρο πλαστικο δαχτυλιδι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
106PT52.5 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 98

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 05:40:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαζοντας το ελατηριο η βαζοντας ροδελα μικρη απο πισω του μειωνεται η ενεργη διαφρομη της σκαστρας ετσι το μεβολο δεν τραβιεται τερμα πισω οταν αυτη ανοιγει. Αν προσεξεις η σκαστρα ειναι ηδη πιεσμενη οταν βιδωθουν οι βιδες πανω στο καλουμινιο του τουμπο οποτε χρειαζεται ολη την διαδρομη που υπαρχει για να ανοιξει σωστα. Αν θες να αλαλξεις την σκληροτητα του ελατηριου πρεπει αν αλαλξεις ελατηριο αλλα προσεξε αν βρεις ενα που να δινει την ιδια ενρεγη διαδρομη στο εμβολο της σκαστρας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mario207 (mario)
Μέλος
Μέλος


207 rallye 1.6

Ένταξη: 15 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 144

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 11:10:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σορρυ για το ασχετο ποστ αλλα εχει αναψει σε κανεναν η ενδειξη breaking system error/fault ??? κι ενα μεγαλο STOP στο κεντρο του καντραν???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimkeras (Δημοσθένης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

e-tuned

Ένταξη: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 1515
Τόπος: Λευκάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 13:44:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mario207 έγραψε:
σορρυ για το ασχετο ποστ αλλα εχει αναψει σε κανεναν η ενδειξη breaking system error/fault ??? κι ενα μεγαλο STOP στο κεντρο του καντραν???



Ναι, όταν το μπρίζωσα πρώτη φορά με το lionheart του Στέλιου.

Σε 20" όμως έσβησε και πάλι.

Έχεις μόνιμο πρόβλημα ή εμφανίστηκε κι έσβησε?


Vroum-vroum!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mario207 (mario)
Μέλος
Μέλος


207 rallye 1.6

Ένταξη: 15 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 144

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 14:32:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μου χει αναψει 2 φορες στιγμιαια οταν το ζοριζα σε στροφες αλα μετα εσβησε αμεσως και τις 2 απο μονο του
Υπαρχει περιπτωση να χανει κανα σωληνακι υγρο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 15:36:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mario207 έγραψε:
σορρυ για το ασχετο ποστ αλλα εχει αναψει σε κανεναν η ενδειξη breaking system error/fault ??? κι ενα μεγαλο STOP στο κεντρο του καντραν???


στο 206 το έβγαζε όταν οι αισθητήρες του abs λάμβαναν διαφορετικές-περίεργες ταχύτητες και από τους 4 τροχούς.... συνήθως σε χειρόφρενα Razz
με σβήσιμο της μηχανής, έφευγε κ το error.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 15:54:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

mario207 έγραψε:
μου χει αναψει 2 φορες στιγμιαια οταν το ζοριζα σε στροφες αλα μετα εσβησε αμεσως και τις 2 απο μονο του
Υπαρχει περιπτωση να χανει κανα σωληνακι υγρο?


Δες την σταθμη των υγρων των φρενων να σου φυγει η απορια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MAD (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RALLYE 1.6T

Ένταξη: 14 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 1102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2011, 16:26:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
mario207 έγραψε:
μου χει αναψει 2 φορες στιγμιαια οταν το ζοριζα σε στροφες αλα μετα εσβησε αμεσως και τις 2 απο μονο του
Υπαρχει περιπτωση να χανει κανα σωληνακι υγρο?


Δες την σταθμη των υγρων των φρενων να σου φυγει η απορια.


+1


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Οκτ 2011, 22:51:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106PT52.5 έγραψε:
Αλλαζοντας το ελατηριο η βαζοντας ροδελα μικρη απο πισω του μειωνεται η ενεργη διαφρομη της σκαστρας ετσι το μεβολο δεν τραβιεται τερμα πισω οταν αυτη ανοιγει. Αν προσεξεις η σκαστρα ειναι ηδη πιεσμενη οταν βιδωθουν οι βιδες πανω στο καλουμινιο του τουμπο οποτε χρειαζεται ολη την διαδρομη που υπαρχει για να ανοιξει σωστα. Αν θες να αλαλξεις την σκληροτητα του ελατηριου πρεπει αν αλαλξεις ελατηριο αλλα προσεξε αν βρεις ενα που να δινει την ιδια ενρεγη διαδρομη στο εμβολο της σκαστρας.

Αν βάλετε μια σκάστρα VAG δίπλα σε μια δικια μας, θα δειτε ότι το έμβολο εκτείνετε πιο έξω απο της δικιας μας, οπότε και συμπιεσμένα και τα δύο, της VAG κάθεται πιο έξω (προφανώς λόγω διαφορετικής τουρμπίνας για την οποία προορίζεται). Αυτο έχει ως αποτέλεσμα να χάνει ήδη διαδρομή όταν μπαινει πάνω στη δική μας τουρμπίνα. -Εγώ έχω φτιάξει σε τόρνο αλουμινένια προέκταση για να κάθεται η σκάστρα λίγο πιο έξω, καθώς θεωρώ ότι έτσι δουλέυει πιο σωστά http://img861.imageshack.us/img861/336/1001068j.jpg -
Το να μειώσετε κι άλλο τη διαδρομή της με δαχτυλίδια κλπ δεν είναι καλή ιδέα. Μπορεί να μην καταφέρνει να εκτονώσει ικανοποιητικά τη πίεση, ειδικά στις αλλαγές.
Επίσης η σκληρότητα του ελατηρίου ΔΕΝ έχει να κάνει με το πόσο καλά θα στεγανοποιήσει η σκάστρα. Ο ρόλος του περιορίζεται μόνο και μόνο στο να κρατάει το έμβολο σε επαφή με την τουρμπίνα. Αν ψάξετε λίγο την λειτουργία της σκάστρας θα δείτε ότι η ίδια η πίεση της τουρμπίνας περνάει απο τις τρύπες που έχει επάνω το έμβολο, στο εσωτερικό της σκάστρας και σπρώχνει μέσω της μεμβράνης απο πίσω το έμβολο, επάνω στην τουρμπίνα για να στεγανοποιεί. Άρα η σκάστρα στεγανοποιεί μέσω της ίδιας της πίεσης της τουρμπίνας. Άδικα παιδεύεστε με τα ελατηριάκια.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Οκτ 2011, 10:29:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καθολου αδικα...φτιαχνεις τον ηχο οπως τον θελεις...αν δεις την καινουρια vag θα δεις οτι ειναι πιο κοντη απ οτι η παλια και μαλιστα πρεπει να ναι ο λογος για τα λαμπακια χαμηλης πιεσης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Οκτ 2011, 21:18:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

android έγραψε:
καθολου αδικα...φτιαχνεις τον ηχο οπως τον θελεις...αν δεις την καινουρια vag θα δεις οτι ειναι πιο κοντη απ οτι η παλια και μαλιστα πρεπει να ναι ο λογος για τα λαμπακια χαμηλης πιεσης

Δεν ξέρω αν έχει επίδραση στον ήχο.
Όταν λές καινούργια VAG, εννοείς με το πλαστικό έμβολο?



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Οκτ 2011, 21:34:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
android έγραψε:
καθολου αδικα...φτιαχνεις τον ηχο οπως τον θελεις...αν δεις την καινουρια vag θα δεις οτι ειναι πιο κοντη απ οτι η παλια και μαλιστα πρεπει να ναι ο λογος για τα λαμπακια χαμηλης πιεσης

Δεν ξέρω αν έχει επίδραση στον ήχο.
Όταν λές καινούργια VAG, εννοείς με το πλαστικό έμβολο?


η παλια ειναι αυτη που ειναι ιδια με την δικια μας και η καινουρια ειναι αυτη με το σουρωτήρι κυκλικά...μαλιστα με την καινουρια τρωω λαμπακι χαμηλη πιεση με καβουκι vag
το θεμα ηταν ο ηχος...να μην κανει τα ακυρα σκασιματα που κανει η μαμα με χοανη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Οκτ 2011, 22:08:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

android έγραψε:
makis106 έγραψε:
android έγραψε:
καθολου αδικα...φτιαχνεις τον ηχο οπως τον θελεις...αν δεις την καινουρια vag θα δεις οτι ειναι πιο κοντη απ οτι η παλια και μαλιστα πρεπει να ναι ο λογος για τα λαμπακια χαμηλης πιεσης

Δεν ξέρω αν έχει επίδραση στον ήχο.
Όταν λές καινούργια VAG, εννοείς με το πλαστικό έμβολο?


η παλια ειναι αυτη που ειναι ιδια με την δικια μας και η καινουρια ειναι αυτη με το σουρωτήρι κυκλικά...μαλιστα με την καινουρια τρωω λαμπακι χαμηλη πιεση με καβουκι vag
το θεμα ηταν ο ηχος...να μην κανει τα ακυρα σκασιματα που κανει η μαμα με χοανη...

Η αλήθεια είναι οτι είχα φορέσει και την τελευταία με το σουρωτήρι, δεν είχα πρόβλημα, αλλα κατέληξα στο ότι με την προηγούμενη VAG με το μπλε λαστιχάκι, ανέβαζε πίεση πιο γρήγορα, και αυτη φοράω ακόμη.
Απο ήχο δεν έχω συγκρίνει.
Γι αυτο που λες οτι είναι πιο κοντή η τελευταία, το έχω προσέξει, αλλα έχει και πολυ πιο μικρή διαδρομή, ωστόσο δεν έχει θέμα με το να μη στεγανοποιεί σωστά απο θέμα μήκους. εγώ τη φορούσα και με αποστάτη.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stergios_ath (stergios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 30 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 78
Τόπος: Ο.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2011, 13:55:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η καινουργια δεν ειναι ιδια εμφανισιακα δηλαδη?


Όλα είναι δρόμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Οκτ 2011, 18:14:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

stergios_ath έγραψε:
η καινουργια δεν ειναι ιδια εμφανισιακα δηλαδη?


ΜΑΜΑ

http://www.etuners.gr/gr/technical_presentations/peugeot207blowoffupgradetoVAG/web100_2239.JPG

1η ΓΕΝΙΑ VAG

http://www.etuners.gr/gr/technical_presentations/peugeot207blowoffupgradetoVAG/web100_1941.JPG

2η ΓΕΝΙΑ VAG


http://www.etuners.gr/gr/technical_presentations/peugeot207blowoffupgradetoVAG/web-newVAGbovon207-1.6T.jpg


H βαση ειναι ιδια τα σωθηκα αλλαζουν..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
stergios_ath (stergios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 207 rallye

Ένταξη: 30 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 78
Τόπος: Ο.Χ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Οκτ 2011, 21:05:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω android..αν και μετα απο τοσα ποστ περι τις σκαστρας..δεν εχω καταλαβει αν δουλευει πιο σωστα με καβουκι vag η οχι..ρωτησα σημερα στη vw..55ευρω η απαντηση..


Όλα είναι δρόμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
franch_power (teo)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

207 rallye 1.6T

Ένταξη: 10 Ιούν 2010
Δημοσιεύσεις: 448
Τόπος: μαγούλα αττικής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Οκτ 2011, 19:13:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά θέλω τα φώτα σας! έδωσα ανταλλαγή το αμάξι μου σε αντιπροσωπία χωρίς κανένα πρόβλημα, μετά απο καιρό η αντιπροσωπία με ενημέρωσε οτι το αμάξι αναβη λαμπάκι μηχανης και στην οθονη εμφανιζόταν το γνωστο antipollution fautly sustem! το πηγαν στην λιον και βρηκαν προβλημα στο σωληνάκι της υψηλης πιεσης και οτι πληρωσαν 580 ευρω και οτι το προβλημα προ υπηρχε απο μενα τους ειπαν οι μηχανικοι τις λιον! πως γινεται αυτο αφου στα χερια μου εως και την παραδοση δεν υπηρχε κανενα προβλημα! αυτο ρε παιδια πως το εξηγητε!


live for nothing or die for something!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 61, 62, 63  Επόμενη
Σελίδα 29 από 63

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,5438s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on