Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Μάϊ 2017, 13:03:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα!!
Άλλος ενας εδώ με πρόβλημα "αντιπολούσιΩ" !!
Το c4 με τον ατμοσφαιρικο ep6 εχει γ@μη83ι να βγαζει σφαλμα P2178!
Εχουμε κανει το τελευταιο update στο αμαξι, εχω βαλει ολοκαινουργιο αισθητηρα λ, αλλα ματαια....
η καταναλωση του εχει αυξηθεί "δρματικα" (πανω από 2λτ/ 100χλμ) και όταν είναι κρυο μπερδευει και με το ζορι τσουλάει.... παροτι σβηνω το σφαλμα με το obd από το κινητο....
(μετα από 2-3 λεπτα φτιαχνει αρκετα βεβαια)
τα φωτα σας παρακαλωωωω.......... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Μάϊ 2017, 13:36:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ghost Dog έγραψε: | Καλημέρα!!
Άλλος ενας εδώ με πρόβλημα "αντιπολούσιΩ" !!
Το c4 με τον ατμοσφαιρικο ep6 εχει γ@μη83ι να βγαζει σφαλμα P2178!
Εχουμε κανει το τελευταιο update στο αμαξι, εχω βαλει ολοκαινουργιο αισθητηρα λ, αλλα ματαια....
η καταναλωση του εχει αυξηθεί "δρματικα" (πανω από 2λτ/ 100χλμ) και όταν είναι κρυο μπερδευει και με το ζορι τσουλάει.... παροτι σβηνω το σφαλμα με το obd από το κινητο....
(μετα από 2-3 λεπτα φτιαχνει αρκετα βεβαια)
τα φωτα σας παρακαλωωωω.......... |
Επισημη αναφορα της συγκεκριμενης βλαβης ειναι η παρακατω.
Εγκεφαλος ελεγχου κινητηρα BOSCH MED17.4
Κωδικος βλαβης P2178
Τίτλος after-sales του κωδικού βλάβης Βλάβη ρύθμισης εμπλουτισμού : Πολύ πλούσιο μίγμα
Περιγραφή της διάγνωσης Λειτουργία ιδιοπροσαρμογής ρύθμισης πρόσθετου μείγματος : Η διόρθωση "πρόσθετου" της προσαρμογής μείγματος είναικάτω από -6,8 %
Συνθήκες ενεργοποίησης της διάγνωσης Οι ακόλουθες συνθήκες πρέπει να πληρούνται
- Εγκέφαλος ελέγχου κινητήρα σε κύρια έγερση
- Δοχείο : Όχι κενό
Συνθήκες εξαφάνισης της βλάβης Σβήσιμο βλάβης αν η διόρθωση "πρόσθετου" είναι στην περιοχή (-6,8%, 6,8%) κατ΄ατην πορεία
Καταστάσεις υποβαθμισμένης λειτουργίας στην περίπτωση παρουσίας κωδικού βλάβης -
Άναμμα της λυχνίας και/ή μήνυμα προειδοποίησης Ενδεικτική λυχνία MIL
Πιθανά κύρια συμπτώματα πελατών Ασταθες ρελαντι
Σβήσιμο στο ρελαντί
Απωλεια ισχυος
Κενό στην επιτάχυνση
Εκπομπές εκτός προτύπων
Ύποπτες ζώνες Μπεκ καυσίμου
Ηλεκτροβανα εκκενωσης κανιστρου
πολλαπλή εισαγωγής
Αισθητήρας λάμδα εμπρός
Αισθητήρας λάμδα πίσω
Συναδελφε εμενα μου βγαζει τη βλαβη Ρ2177 αλλαζουμε??????
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Μάϊ 2017, 14:50:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JDROGAS έγραψε: | Συναδελφε εμενα μου βγαζει τη βλαβη Ρ2177 αλλαζουμε?????? |
Και σου βγάζει την τουρμπίνα οφφ χωρίς λαμπάκια και χωρίς σφάλματα, σωστά; Τι ημερομηνία λένε τα φανάρια σου πάνω;
Φυστίκης, του c4 τι ημερομηνία λένε τα φανάρια του; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Μάϊ 2017, 15:02:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβως!
Τα φαναρια ημερομηνια????
Δεν καταλαβα......
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 09:45:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JDROGAS έγραψε: | Ακριβως!
Τα φαναρια ημερομηνια????
Δεν καταλαβα...... |
Τα φανάρια τα μπροστινά έχουν κάτι αυτοκόλλητα που λένε ημερομηνία παραγωγής. Είναι η ημερομηνία παραγωγής των φαναριών αλλά επειδή όλα τα parts ειναι κοντινά(όλο το αμάξι είναι +-15 μέρες κατασκευή) βλέπεις και την ημερομηνία κατασκευής του αυτοκινήτου σου(Το OPR είναι πιο ακριβές βέβαια).
Να μαντέψω γράφουν κάτι του στυλ 7-9ος του 2008? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 10:31:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα ρε Διονυση λες να μην το ξερω για τις ημερομηνιες
Εχω λυσει 2 αμαξια.....
Απλα ρωταω τι ρολο παιζει............
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 11:15:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JDROGAS έγραψε: | Καλα ρε Διονυση λες να μην το ξερω για τις ημερομηνιες
Εχω λυσει 2 αμαξια.....
Απλα ρωταω τι ρολο παιζει............ |
Έχω παρατηρήσει πολλές περιπτώσεις με P2177 και αυτή τη συμπεριφορά σε αμάξια κατασκευής καλοκαίρι του 2008. Ψάξτε το φόρουμ και θα δείς. Δεν ξέρω τι παίζει αλλά υπάρχει ένα κοινό πρόβλημα σε όλα, που μαλακίζονται τα LTFTs. Συνήθως βγάζουν αρνητικά LTFTs που φεύγουν ΠΟΛΥ παραπάνω απο τα εργοσταστιακά +-6.8 με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να βγάζει την τουρμπίνα εκτός, ενώ το μοτερ παίζει κανονικότατα. Και μιλάμε για μοτερ με ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ σετ χρονισμού.
Αν έχεις parts απο το παλιό αμάξι, ξεκίνα να δοκιμάζεις γιατί στα συνεργεία δεν έχουν ιδέα τι τους γίνεται και θα σε βάλουν να αλλάξεις σιγά σιγά όλο το μοτερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 12:18:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχην τα εχω δοκιμασει ολα οτι μπορεις να φανταστεις μπεκ,αισθητηρες λαμδα,κολλαρα,σηωληνες, κλπ κλπ.
Το αμαξι ειναι κατασκευη Οκτωβρης-Νοεμβρης 2007.
Απο χρονισμα εχω αλλαξει 2 σετ χρονισμου γνησια απανωτα λογω του οτι καποιος εξυπνος δεν εσφιξε τη βιδα του στροφαλου και ξεχρονισε πανω στο δυναμομετρο............οποτε καταλαβαινεις τι εγινε.
Εκεινο που δεν εχω αλλαξει ειναι η βαλβιδα κανιστρου μονο και θελω καποιον με ενα υποπιεσομετρο να μετρησουμε εαν εχουμε χασουρα καπου που δεν φαινεται με το ματι.
Τα LTFTs φτανουν -+26-+27.
Τη βλαβη την παρουσιαζει καθε 2-3-5 ημερες και δεν τη βγαζει παντα απλα μπαινει safe mode κοβει το τουρμπο και το καταλαβαινεις.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 14:43:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JDROGAS έγραψε: | Καταρχην τα εχω δοκιμασει ολα οτι μπορεις να φανταστεις μπεκ,αισθητηρες λαμδα,κολλαρα,σηωληνες, κλπ κλπ.
Το αμαξι ειναι κατασκευη Οκτωβρης-Νοεμβρης 2007.
Απο χρονισμα εχω αλλαξει 2 σετ χρονισμου γνησια απανωτα λογω του οτι καποιος εξυπνος δεν εσφιξε τη βιδα του στροφαλου και ξεχρονισε πανω στο δυναμομετρο............οποτε καταλαβαινεις τι εγινε.
Εκεινο που δεν εχω αλλαξει ειναι η βαλβιδα κανιστρου μονο και θελω καποιον με ενα υποπιεσομετρο να μετρησουμε εαν εχουμε χασουρα καπου που δεν φαινεται με το ματι.
Τα LTFTs φτανουν -+26-+27.
Τη βλαβη την παρουσιαζει καθε 2-3-5 ημερες και δεν τη βγαζει παντα απλα μπαινει safe mode κοβει το τουρμπο και το καταλαβαινεις. |
Μάλιστα, οπότε ακυρώνεις την αρχική μου εκτίμηση πως είναι opr related και πάμε σε κάτι γενικό.
Για πες μου κάτι.
Τις σωληνώσεις κενού που τα λάστιχα γίνονται μακαρόνι παραβρασμένο τα έχεις δέσει με κανα tire up.
Επίσης, με γυρισμένο το κλειδί και το αμάξι σβηστό, πόση πίεση μετράς στον αυλό απο την χαμηλής;
Πίεση λαδιού εχεις τσεκάρει σύμφωνα με αυτά που δίνει η πεζό ανα 4 φάσματα στροφών; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 22:09:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | JDROGAS έγραψε: | Καταρχην τα εχω δοκιμασει ολα οτι μπορεις να φανταστεις μπεκ,αισθητηρες λαμδα,κολλαρα,σηωληνες, κλπ κλπ.
Το αμαξι ειναι κατασκευη Οκτωβρης-Νοεμβρης 2007.
Απο χρονισμα εχω αλλαξει 2 σετ χρονισμου γνησια απανωτα λογω του οτι καποιος εξυπνος δεν εσφιξε τη βιδα του στροφαλου και ξεχρονισε πανω στο δυναμομετρο............οποτε καταλαβαινεις τι εγινε.
Εκεινο που δεν εχω αλλαξει ειναι η βαλβιδα κανιστρου μονο και θελω καποιον με ενα υποπιεσομετρο να μετρησουμε εαν εχουμε χασουρα καπου που δεν φαινεται με το ματι.
Τα LTFTs φτανουν -+26-+27.
Τη βλαβη την παρουσιαζει καθε 2-3-5 ημερες και δεν τη βγαζει παντα απλα μπαινει safe mode κοβει το τουρμπο και το καταλαβαινεις. |
Μάλιστα, οπότε ακυρώνεις την αρχική μου εκτίμηση πως είναι opr related και πάμε σε κάτι γενικό.
Για πες μου κάτι.
Τις σωληνώσεις κενού που τα λάστιχα γίνονται μακαρόνι παραβρασμένο τα έχεις δέσει με κανα tire up.
Επίσης, με γυρισμένο το κλειδί και το αμάξι σβηστό, πόση πίεση μετράς στον αυλό απο την χαμηλής;
Πίεση λαδιού εχεις τσεκάρει σύμφωνα με αυτά που δίνει η πεζό ανα 4 φάσματα στροφών; |
Ναι οι σωληνωσεις ειναι δεμενες,απο μετρησεις ολα ειναι πανσωστα,εχω κι εγω το diagbox και το κοιταω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 22:52:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Guys, σωληνωσεις? δεμενες? δωστε info, με προβληματιζετε!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 22:54:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oι σωληνωσεις οι πλαστικες αριστερα απο τη σωληνα που συνδεεται με το μεγαλο κολλαρο το πλαστικο που παει στην πεταλουδα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 22:59:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
JDROGAS έγραψε: | Oι σωληνωσεις οι πλαστικες αριστερα απο τη σωληνα που συνδεεται με το μεγαλο κολλαρο το πλαστικο που παει στην πεταλουδα. |
Δεν μιλάω για αυτά(Εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά αυτό που γράφεις). Μιλάω για τα σωληνάκια υποπίεσης(4578F8). Που πάνε N75 και κάνιστρο υποπίεσης.
Με το λάδι και τον καιρό (και επειδή οι άκρες τους είναι σιλικόνης -ενώ το μεγαλύτερο μέρος τους είναι σκληρά πλαστικά σωληνάκια-) γίνονται βούτυρο και φεύγουν από της αντλία υποπίεσης με αποτέλεσμα να βάζεις αέρα στο κύκλωμα και στο καπάκι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2017, 23:23:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλαω και γι αυτα που λες εσυ τα βαζω ολα μεσα τα πλστικα σωληνακια.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nim13 (ioannis) Μόλις έγραψα
peugeot 207 rallye
Ένταξη: 13 Νοέ 2015 Δημοσιεύσεις: 11
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 19:27:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η αντλία υψηλής πήγε 640 ευρω ;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
JDROGAS (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 207 RC-207 1.4-ALFA 75 TURBO
Ένταξη: 24 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 632 Τόπος: KAΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 19:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι αντλια υψηλης δεν εχω αλλαξει γιατι δεν υπαρχει λογος...δεν ειναι απο εκει το θεμα μου.
Φιλος παντως την πληρωσε 487.
Εbay μπορει να βρεις και λιγο καλυτερη τιμη.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
THOMASMOS (Θωμας) Μόλις έγραψα
Peugeot 306 Gti & Peugeot 308 Gt
Ένταξη: 28 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 13:29:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
THOMASMOS έγραψε: | Καλησπερα στους κυριους!
Αποκτησαμε προβλημα με το αυτοκινητο.
Πριν κατι μηνες αγορασα ενα 308 GT του '10.
Ολα καλα ευχαριστημενος, μεχρι προχθες βεβαια.
Εσκασαν μυτη τα ακολουθα P1387-88-89-90 τσεκαρε ο μαστορας εδω κεφαλλονια τους πολλαπλασιαστες και βρηκε λιγο υγρασια. Αλλαχτηκαν ολα απο ενα 207 GT εκεινην τη στιγμη , αλλα συνεχιζει να ερχετε μονο για τον No.2 Cyl...
Τι κανει το αμαξι... Οταν ανεβαζει boost τοτε ρεταρει σαν να μενει απο βενζινες,ετσι καταλαβαινω εγω. Δουλευει σωστα στον δρομο χωρις γκαζια,στο ρελαντι κανονικα μεχρι και κοφτη. Μου ειπαν για μπεκ . Εχει τυχει σε καποιον ξανα κατι παρομοιο αρχισα να διαβαζω το ιστορικο αλλα γινετε χαμος!!
Στο δρομο οδηγετε χωρις boost κανονικοτατα χωρις προβλημα αν το φουσκωσω τοτε αναβει το check και μπαινει σε safe mode. |
Οπως ειχαμε πει αλλαχτηκαν και μπουζι και πολλαπλασιαστες και το αμαξι δουλευε κουτσο! Χειροτερα απο οτι ηταν. Ξερει καποιος τι μπορει να συμβαινει με το αμαξι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 14:21:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλάξατε τους καλούς πολλαπλασιαστές μεταξύ τους κι ο κωδικός μένει στον 2;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιούν 2017, 18:08:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αντλια υψιλης μετρηστε τη παγκο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
THOMASMOS (Θωμας) Μόλις έγραψα
Peugeot 306 Gti & Peugeot 308 Gt
Ένταξη: 28 Μάϊ 2015 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιούν 2017, 15:52:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δουλεψε το ρημαδι!! 4 πολλαπλασιαστες θελαμε!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|