PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - EP6DT/S - ANTIPOLLUTION/ DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 61, 62, 63  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Δεκ 2015, 15:11:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να το πας σε ενα εξουσιοδωτημενο συνεργειο peugeot να το φισωσουν και να δεις ακριβως τι σφαλματα εχεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Δεκ 2015, 22:30:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει βγαλει σε κανεναν τα σφαλματα P0139 και P0140 ??
Μου εβγαλε antipollution fault σημερα και ειχε αυτα τα 2 σφαλματα κρατημενα
(Ειχε και για την αντλια ψύξης της τουρμπινας, οταν σβηνεις το μοτερ, αλλά δε νομιζω να εχει σχεση)
Τα P0139 και P0140 εχουν σχεση με τον 2ο λ
Πληροφορικα, εχω αλλαξει καταλυτη με εναν 100αρη αγωνιστικο, αλλά εχω βαλει και στον 2ο λ ενα ανταπτορακι με καταλυτακι για να διαβαζει καλες τιμες ο 2ος λ (σε περιπτωση που δεν φιλτραρει επαρκώς ο 100αρης)
Αυτα τα εχω κανει εδω και καιρο και μεχρι τωρα δεν ειχα κανενα θεμα
Παιζει να ειναι βενζινη? (Αν και με αυτο το γεμισμα ειχα κανει ηδη 400χλμ)
Τα εσβησα τα σφαλματα, και βλεπουμε....



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2015, 20:36:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αντηλιακή άλλαξε αν στο ξαναβγάλει
Τα άλλα Κλάιν Μάιν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Δεκ 2015, 21:26:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To αντλιάκι ειναι που δε με νοιάζει ιδιαίτερα
Μπορει να το εβγαλε λογω μπαταριας που ειναι πεσμένη
Αναβει antipollution απο αυτο το αντλιακι?? (αν και δεν το νομιζω)



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gotcha (George)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

F20 πετρέλης

Ένταξη: 06 Ιούν 2009
Δημοσιεύσεις: 813

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 12:13:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες την καλωδιωση πρωτα του 2ου Λ. Μηπως καπου σου ελιωσε απο επαφη με την εξατμηση. Γενικα δες ολες τις ενωσεις/κολλησεις που εχεις κανει σε αυτη την καλωδιωση. Σαν αποδοση δεν νομιζω πως σε επιρεαζει, καθως ο πισω Λ δεν εμπλεκεται στα μιγματα της εισαγωγης, παρα μονο για να ελεγχει την αποδοση του καταλυτη

Antipollution απο το αντλιακι δυσκολα (απιθανο) να αναψει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 15:21:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ως παθων, ο 2ος Λ μπορει να δειχνει αντισταση στα φυσιολογικα επιπεδα, αλλα να σου βγαζει τσεκ. Και με το τσεκ αναμμενο βαζει τον εγκεφαλο σε safe mode σηκωνοντας πιεση οχι ομως 100%. Αλλαγη απο το πριζακι και πισω και ολα οκ Smile


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 15:26:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες οτι το αντιπολουσιον δε πρεπει να σχετιζεται με τον 2ο λ καθως αναβει τσεκ και ως εκει

εγω οταν ειχα τσεκ μετα την αλλαγη εξατμισης δεν ειχα ουτε safe mode ουτε πτωση αποδοσης

τον καταλυτη που τον εχεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 22:08:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gotcha έγραψε:
Δες την καλωδιωση πρωτα του 2ου Λ. Μηπως καπου σου ελιωσε απο επαφη με την εξατμηση. Γενικα δες ολες τις ενωσεις/κολλησεις που εχεις κανει σε αυτη την καλωδιωση. Σαν αποδοση δεν νομιζω πως σε επιρεαζει, καθως ο πισω Λ δεν εμπλεκεται στα μιγματα της εισαγωγης, παρα μονο για να ελεγχει την αποδοση του καταλυτη

Antipollution απο το αντλιακι δυσκολα (απιθανο) να αναψει

Τα καλωδια ειναι οκ απο οσο ειδα Γιωργο
Δεν εχω κανει κοψε/ραψε στα καλωδια
Τον καταλυτη τον εχω στο dp, δλδ δεν μάκρυνα την καλωδιωση του λ
Περι αποδοσης νομιζω οτι και ο 2ος λ επηρεάζει, γιατι αν δει πολλα καυσαερια, δινει εντολη να ψεκαστει λιγοτερο καυσιμο


manosm3 έγραψε:
Ως παθων, ο 2ος Λ μπορει να δειχνει αντισταση στα φυσιολογικα επιπεδα, αλλα να σου βγαζει τσεκ. Και με το τσεκ αναμμενο βαζει τον εγκεφαλο σε safe mode σηκωνοντας πιεση οχι ομως 100%. Αλλαγη απο το πριζακι και πισω και ολα οκ Smile

Εμενα δεν μπηκε σε safe mode
Βασικα με το που μου εβγαλε antipollution fault , μετα απο λιγο το εσβησα
(Δεν ξερω τι θα εκανε αν το αφηνα ετσι για πολλα χλμ)
Εσυ ειχες θεμα με την επεκταση της καλωδιωσης(extension) γι αυτο σου αναβε τσεκ?
Θυμασαι κωδικο σφαλματος?

Mono AEK έγραψε:
θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες οτι το αντιπολουσιον δε πρεπει να σχετιζεται με τον 2ο λ καθως αναβει τσεκ και ως εκει

εγω οταν ειχα τσεκ μετα την αλλαγη εξατμισης δεν ειχα ουτε safe mode ουτε πτωση αποδοσης

τον καταλυτη που τον εχεις?

Κατσε ρε Χρηστο , αν δεν ηταν απο τον λ το antipollution απο τι ειναι τοτε?
Απο την αντλια του τουρμπο? Αλλο σφαλμα δεν ειχα
"Τσεκ" τι ακριβως εννοεις? Κωδικο σφαλματος ή το antipollution fault?
Τον καταλυτη τον εχω στο dp.Αλλο εντελως dp απο το μαμα, αλλά στην ιδια θεση ο καταλυτης
Εσυ τι κωδικο σφαλματος ειχες?
Εχεις βαλει καταλυτακι στον λ οπως εγω?



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
manosm3 (manos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RC F/L '10 & Peugeot 206 1.4 XT

Ένταξη: 17 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 908
Τόπος: Βριλησσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Δεκ 2015, 22:56:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι, εμενα ειχε θεμα ο 2ος Λ. Το σφαλμα ηταν αυτο για τον 2ο (δε θυμαμαι κωδικο) και στο διαγνωστικο εδειχνε προβλημα στο εσωτερικο του. Ειχα τσεκ και αντιπολουσιο


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Δεκ 2015, 13:00:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω προσωπικα κατεβασα καταλυτη και ειχα τσεκ (λαμπακι) απο τον 2ο λ
το σφαλμα ηταν ρ0420 (που μολις προσεξα οτι ειναι διαφορετικο απτο δικο σου Rolling eyes )
δεν ειχα αντιπολουσιον ουτε αλλαγη στην αποδοση
ουτε καταλυτακι εχω βαλει

μηπως θες λ? οπως λεει και ο μανοςμ3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 193
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 14:46:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδες τα φωτα σας
Αλλαξα καταλυτη με ελευθερο 200αρη.
Μετα απο αρκετο καιρο μου αναψε check και βλαβη Ρ0420" γηρανση καταλυτη"
Tο αμαξι πηγαινε αλλα οχι πολυ καλα.
Παω και βαζω φιλτρακι στο δευτερο λ. Το αμαξι πιγαινε πολυ καλα μεχρι που μου αναβει παλι τσεκ και σφαλματα Ρ0139 και Ρ0140 " σφαλμα σηματος αισθητηρα οξυγονου 2 και το αμαξι μπαινει safe mode με" υψηλη πιεση υπερπληρωσης " .Κωδικο δε θυμαμαι.
Βγαζω το ανταπτορακι παλι γηρανση καταλυτη χωρις αλλο σφαλμα.Το ξαναβαζω παλι τα σφαλματα του δευτερου λ και safe mode.Μετρισα καυσαερια ειναι κανονικα.Προγραμμα δεν εχω.Τι διαολο συμβαινει?Μηπως τα εφτυσε ο λ και κανει οτι θελει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 14:48:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τον καταλυτη που τον εχεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 193
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 15:27:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρηστο τον εχω στη θεση του.Δεν τον κατεβασα κατω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alexandros 207 Rallye (alexandros.K)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 Rallye

Ένταξη: 23 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 1353
Τόπος: Ιωαννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 22:32:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαγγελη ξεχασα να σου πω....
Αν ειναι euro 4 o καταλυτης κανονικα δεν θα επρεπε να βγαζει " γηρανση καταλυτη"
Θελει προσοχη τι καταλυτη βαζεις, ειδικα αν τον βαζεις στην μαμα θεση
Πιανει 1000αρες++ θερμοκρασιες , και αν δεν ειναι αντοχης, μπορει να καταστραφει
Να σου χαλασε κιολας, χλωμο το βλεπω , αλλά ας το εχεις στην ακρη του μυαλου σου



The difference between men and boys is the price of their toys...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 193
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Φεβ 2016, 22:48:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλεξανδρε το σκεφτηκα κι αυτο.
Αλλα ενα μηνα τον εχω, δεν πιστευω να χαλασε.
Μετρισα και καυσαερια και ειναι κανονικα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Φεβ 2016, 00:30:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vagelis207 έγραψε:
Αλεξανδρε το σκεφτηκα κι αυτο.
Αλλα ενα μηνα τον εχω, δεν πιστευω να χαλασε.
Μετρισα και καυσαερια και ειναι κανονικα.


Βαγγέλη, πολλοί καταλύτες της αγοράς προκαλούν αυτό το σφάλμα στον εγκέφαλο. Γιατί η τιμή τους είναι αντίστοιχη με την ικανοτητά τους να φιλτράρουν τα καυσαέρια. Η ικανότητα οφείλεται στα ευγενή μέταλλα που έχουν μέσα τους, αυτό είναι που πληρώνεις. Πολλά πληρώνεις, πολλά φιλτράρεις. Λίγα πληρώνεις, λίγα φιλτράρεις και λαμπάκια παίρνεις.

Οι πιό ελεύθεροι ανάβουν αμέσως το λαμπάκι, όσοι είναι λίγο πιο πυκνοί το κάνουν σπάνια εως καθόλου. Αυτό το βιολί δεν πρόκειται να σταματήσει από τη στιγμή που ο καταλύτης σου ήδη το προκαλεί.

Εις ό,τι αφορά τον αποστάτη που έβαλες, αν είναι απλός αποστάτης τότε δεν έχει καμία σχέση με τα σφάλματα που είδες. Βάλε-βγάλε τον αισθητήρα, μπορεί και να χάλασε ειδικά αν είχε κολλήσει στην εξάτμιση, όπως κάνουν οι περισσότεροι με τα χρόνια.

Το σφάλμα πίεσης δεν έχει καμία σχέση με τον καταλύτη ή τους λάμβδα σου. Επειδή όμως το αυτοκίνητο έχει τα χρόνια του, ετοιμασου να αλλάξεις δύο - έναν μπροστινό και έναν πίσω. Εγώ θα άλλαζα και μια βαλβίδα ελέγχου πίεσης τούρμπο, για να είμαι σίγουρος.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 193
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Φεβ 2016, 23:00:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο εχεις απολυτο δικιο σ'αυτα που λες.
Στη δικια μου περιπτωση συμβαινει το εξης περιεργο.Με τον ανταπτορα(Εχω δοκιμασει και με φιλτρο και σκετο)βγαζει το σφαλμα τησ πιεσης λιγο μετα απο τα σφαλματα του λ και μπαινει σε safe.Οταν δεν εχω ανταπτορακι βγαζει μονο γηρασμενο καταλυτη χωρις αλλα συμπτωματα.Ν 75 εχω αλλαξει την πρωτη φορα που μου το εκανε.Μετα απ'ολα αυτα πιστευω οτι εχει σχεση με τη θεση του λ.
Με τον ανταπτορα ειναι πολυ εξω και μαλλον δεν διαβασει τιποτε,επισης χωρις ανταπτορα διαβασει πολλα καυσαερια.
Σημερα συνεβη το εξης.Ειχα το αμαξι σε safe mode με το λαμπακι αναμενο.
Πριν το παω συνεργειο ειπα να δοκιμασω κατι ενδιαμεσο.Τραβιξα το λ λιγο πιο εξω με ενα μικρο δακτυλιο που εφτιαξα σε τορνο.
Καθως πηγαινα στο συνεργειο το αμαξι μετα απο λιγο αρχισε να δουλευει κανονικα μονο του!Πηγα εσβησα τα σφαλματα και εκαψα μισο ρεζερβουαρ στα περα δωθε.Μεχρι στιγμης δουλευει αψογα.
Αν το ξανακανει θα ακουσω τη συμβουλη του Στελιου για λ.

Παιδια σας ευχαριστω για την ανταποκριση!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
antoniogt (stavros)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


peugeot 207gt

Ένταξη: 22 Μάρ 2015
Δημοσιεύσεις: 67
Τόπος: Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2016, 13:39:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπερα κι απο μενα...λοιπον εχουμε και λεμε...το αυτοκινητο ειναι 207gt μαμα απο προγραμμα (γτ δν προλαβα να βαλω)και μολις αλλαξα τουρμπινα και εβαλα k04...δεν την γυρναει καθολου παει ατμοσφαιρικο και μου βγαζει τους κωδικους p0299 και p2262...το αμαξι χρονιστηκε μπας και ηταν αυτο δοκιμασαμε σκαστρα και αλλη ν75..υπαρχει πιθανοτητα να ειναι απο αντλια υψηλης η δεν ξερω γω τι αλλο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2016, 16:46:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες εδω
http://www.peugeotforums.com/forums/308-44/depollution-system-faulty-power-loss-31169/#/forumsite/21172/topics/31169?page=1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
vagelis207 (Βαγγελης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 04 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 193
Τόπος: patra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Μάρ 2016, 18:54:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vagelis207 έγραψε:
Στελιο εχεις απολυτο δικιο σ'αυτα που λες.
Στη δικια μου περιπτωση συμβαινει το εξης περιεργο.Με τον ανταπτορα(Εχω δοκιμασει και με φιλτρο και σκετο)βγαζει το σφαλμα τησ πιεσης λιγο μετα απο τα σφαλματα του λ και μπαινει σε safe.Οταν δεν εχω ανταπτορακι βγαζει μονο γηρασμενο καταλυτη χωρις αλλα συμπτωματα.Ν 75 εχω αλλαξει την πρωτη φορα που μου το εκανε.Μετα απ'ολα αυτα πιστευω οτι εχει σχεση με τη θεση του λ.
Με τον ανταπτορα ειναι πολυ εξω και μαλλον δεν διαβασει τιποτε,επισης χωρις ανταπτορα διαβασει πολλα καυσαερια.
Σημερα συνεβη το εξης.Ειχα το αμαξι σε safe mode με το λαμπακι αναμενο.
Πριν το παω συνεργειο ειπα να δοκιμασω κατι ενδιαμεσο.Τραβιξα το λ λιγο πιο εξω με ενα μικρο δακτυλιο που εφτιαξα σε τορνο.
Καθως πηγαινα στο συνεργειο το αμαξι μετα απο λιγο αρχισε να δουλευει κανονικα μονο του!Πηγα εσβησα τα σφαλματα και εκαψα μισο ρεζερβουαρ στα περα δωθε.Μεχρι στιγμης δουλευει αψογα.
Αν το ξανακανει θα ακουσω τη συμβουλη του Στελιου για λ.

Παιδια σας ευχαριστω για την ανταποκριση!



Παιδια καλησπερα,
Απλα να ενημερωσω,μηπως χρειαστει και σε καποιον αλλο στο μελλον,οτι με το δαχτυλιδι το προβλημα λυθηκε.
Το αμαξι δουλευει αψογα και χωρις check.
Τελικα χρειαζοταν κατι ενδιαμεσο.Οταν τραβιοταν ο λ τερμα εξω με το ανταπτορακι δε διαβαζε τιποτα.
Ο καταλυτης μου ειναι Εuro4 200αρης
Ευχαριστω πολυ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 61, 62, 63  Επόμενη
Σελίδα 52 από 63

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3537s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on