PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 8V - αναρτήσεις

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
aris_v (Αρης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) XT

Ένταξη: 11 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 20:03:01    Θέμα δημοσίευσης: 206 8V - αναρτήσεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους.

Χρειάζομαι την βοήθειά σας:
Έχω ένα 206 1.4 από το 2000 (62.000 χλμ) και οι αναρτήσεις είχαν κουραστεί λίγο (έχει κάτσει/μαλακώσει και γέρνει περισότερο).
Στο service μου πρότειναν την αλλαγή των αμορτισέρ (είχε και προσφορά η peugeot ) οπότε το εκανα.
Το αποτέλεσμα ήταν μηδαμινό.
Από τότε ξεκίνησα να μαζεύω πληροφορίες και ομολογώ ότι έχω μπερδευτεί πολύ. Αλλα αμορτισερομάγαζα επιμένουν ότι δεν αλλάζεις ποτέ τα ελατήρια αν δεν θές να το χαμηλώσεις (μεγάλη έκπληξη και ακατανόητο για εμένα) και άλλα ότι μετά από τόσα χρόνια μάλλον θα θέλουν αλλαγή.

Να σας πω ότι ΔΕΝ θέλω να το χαμηλώσω ούτε να το κάνω να κοπανάει παντού. Το να σφίξει λίγο και να δουλεύει ποιοτικότερα είναι ο στόχος (από καινούριο η απόσβεση επαναφοράς ήταν για να κλάμματα...)

Έχετε καμμιά ιδέα? τι ισχύει? έχετε να μου προτείνετε κάτι που να δουλευει με τα καινούρια μαμα αμορτισερ για να μην πετάξω λεφτά?

Χίλια ευχαριστώ και αν χρειαστεί κανένας οτιδήποτε από μοτοσυκλετιστικά μου λέτε! (καταλαβενετε τωρα γιατι μου κανει εντυπωση το "ποτε αλλαγή ελατηρίου")

ευχαριστώ πολύ και καλά χιλιόμετρα σε όλους
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 20:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα χιλιόμετρα που έχεις, για νορμάλ χρήση του αυτοκινήτου είναι πολύ λίγα για να χρειάζεσαι αλλαγή ελατηρίου, αυτό ισχύει.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 01:45:54    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 8V - αναρτήσεις Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

aris_v έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.

Χρειάζομαι την βοήθειά σας:
Έχω ένα 206 1.4 από το 2000 (62.000 χλμ) και οι αναρτήσεις είχαν κουραστεί λίγο (έχει κάτσει/μαλακώσει και γέρνει περισότερο).
Στο service μου πρότειναν την αλλαγή των αμορτισέρ (είχε και προσφορά η peugeot ) οπότε το εκανα.
Το αποτέλεσμα ήταν μηδαμινό.
Από τότε ξεκίνησα να μαζεύω πληροφορίες και ομολογώ ότι έχω μπερδευτεί πολύ. Αλλα αμορτισερομάγαζα επιμένουν ότι δεν αλλάζεις ποτέ τα ελατήρια αν δεν θές να το χαμηλώσεις (μεγάλη έκπληξη και ακατανόητο για εμένα) και άλλα ότι μετά από τόσα χρόνια μάλλον θα θέλουν αλλαγή.

Να σας πω ότι ΔΕΝ θέλω να το χαμηλώσω ούτε να το κάνω να κοπανάει παντού. Το να σφίξει λίγο και να δουλεύει ποιοτικότερα είναι ο στόχος (από καινούριο η απόσβεση επαναφοράς ήταν για να κλάμματα...)

Έχετε καμμιά ιδέα? τι ισχύει? έχετε να μου προτείνετε κάτι που να δουλευει με τα καινούρια μαμα αμορτισερ για να μην πετάξω λεφτά?

Χίλια ευχαριστώ και αν χρειαστεί κανένας οτιδήποτε από μοτοσυκλετιστικά μου λέτε! (καταλαβενετε τωρα γιατι μου κανει εντυπωση το "ποτε αλλαγή ελατηρίου")

ευχαριστώ πολύ και καλά χιλιόμετρα σε όλους


Εσένα τι σου είπανε για ανάρτηση; Ότι πρέπει να αλλάξεις;

Γενικά, στα πόσα χλμ αλλάζουμε αναρτήσεις; Και αν αλλάξουμε ανάρτηση, πρέπει να αλλαχτούν και τα αμορτισέρ; πχ αν βάλω λίγο πιο σφιχτή. Θεωρητικά τα ελατήρια απ'ότι κατάλαβα, δεν τα αλλάζουμε (εκτός αν θέλουμε χαμήλωμα). Αμορτισέρ κάθε πόσο;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 03:16:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γενικά τα ελατήρια δε χαλάνε...και το να αλλάξεις ελατήρια δεν συνεπάγεται χαμήλωμα, για παράδειγμα τα ελατήρια από gti αφήνουν το αμάξι στο ίδιο ύψος (περίπου) και είναι πιο σκληρά.
Όσον αφορά τις αναρτήσεις η περίοδος αλλαγής εξαρτάται και από τη χρήση αλλά και τις απαιτήσεις που έχεις από την ανάρτηση σου. Ουκ ολίγοι ειδήμονες από εδώ έχουν ...χόμπυ την αλλαγή αναρτήσεων στα 30000 και λιγότερα χιλιόμετρα!!! Γράφοντας χιλιόμετρα οπότε τα αμορτισέρ χάνουν σταδιακά σε απόδοση και φτάνουν να βρακιάζουν όπως τα μαμίσια δικά μου στα 90000 χλμ! Αφού ξεζούμισα λοιπόν τα θέματα περί αναρτήσεως - στησίματος κλπ από το φόρουμ κατέληξα να βάλω τα Record SP και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής (χωρίς αλλαγή ελατηρίων...προς το παρόν!). Συνιστώ διάβασμα λοιπόν! εντυπώσεις υπάρχουν πολλές, όπως και ειδικότεροι από μενα που θα σε βοηθήσουν! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 04:29:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

abaleo έγραψε:
γενικά τα ελατήρια δε χαλάνε...και το να αλλάξεις ελατήρια δεν συνεπάγεται χαμήλωμα, για παράδειγμα τα ελατήρια από gti αφήνουν το αμάξι στο ίδιο ύψος (περίπου) και είναι πιο σκληρά.
Όσον αφορά τις αναρτήσεις η περίοδος αλλαγής εξαρτάται και από τη χρήση αλλά και τις απαιτήσεις που έχεις από την ανάρτηση σου. Ουκ ολίγοι ειδήμονες από εδώ έχουν ...χόμπυ την αλλαγή αναρτήσεων στα 30000 και λιγότερα χιλιόμετρα!!! Γράφοντας χιλιόμετρα οπότε τα αμορτισέρ χάνουν σταδιακά σε απόδοση και φτάνουν να βρακιάζουν όπως τα μαμίσια δικά μου στα 90000 χλμ! Αφού ξεζούμισα λοιπόν τα θέματα περί αναρτήσεως - στησίματος κλπ από το φόρουμ κατέληξα να βάλω τα Record SP και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής (χωρίς αλλαγή ελατηρίων...προς το παρόν!). Συνιστώ διάβασμα λοιπόν! εντυπώσεις υπάρχουν πολλές, όπως και ειδικότεροι από μενα που θα σε βοηθήσουν! Wink


Σοβαρά τα ελατήρια από το gti έχουν το ίδιο ύψος και είναι σκληρότερα; Δλδ μπαίνουν αντί των μαμά των δικών μου; (Price???). Εγώ είμαι στα 65.000 χλμ περίπου. Να το ψάχνω για αναρτήσεις-αμορτισέρ κάθε φορά που θα πάω για service πλέον ή νωρίς είναι; Τα record SP είναι αμορτισέρ ε; Προφανώς σου βελτίωσε και πολύ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Question Μπορεί να τα προτιμήσω κι εγώ σε συνδυασμό με τα μαμίσια ελατήρια (εκτός και αν ταιριάζουν και του gti στο μοντέλο μου). Κανά 250 η τιμή τους; Και βλέπω έχουμε και το ίδιο αυτοκίνητο κτλ. Άρα όπως άλλαξε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου, κατά τον ίδιο τρόπο θα αλλάξει και του δικού μου μάλλον. Κάποιοι μου προτείνανε καλύτερα και αλλαγή ελατηρίων ταυτόχρονα, γιατί ίσως επηρεαστεί το στήσιμό του, αλλά για να σου πηγαίνει εσένα καλά, μάλλον δε θα έχει πρόβλημα μόνο με νέα αμορτισέρ και χωρίς ελατήρια.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 10:07:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα προτεινα τα ελατηρια του 1.6 gti και απο εκει και περα, ή βαζεις τα αμορτισερ του διλιτρου gti ή πας σε record sp.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 10:52:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια ας μην συνεχισουμε αλλο ενα topic με τα ιδια πραγματα παλι...

aris_v, διαβασε πρωτα τα σχετικα topic και μετα ΑΝ εχεις ακομα αποριες τις συζηταμε στο αναλογο θεμα. Μην γραφουμε παλι τα ιδια ξανα και ξανα σε αλλο ενα νεο θεμα.

Αν κανεις το κοπο να ριξεις μια ματια στην Ενοτητα Αναρτηση & Συστημα Διευθηνσης θα δεις οτι ειδη υπαρχουν τα εξης με ΑΜΜΕΣΗ σχεση:
- 206 - Ανάρτηση για 206 1.4
- 206 - Η ανάρτηση του RC στις πιο μικρές εκδόσεις
Συν πολλα αλλα απο τα οποια μπορεις να συλλεξεις πληροφοριες.

Πληροφοριακα τα ελατηρια ΔΕΝ χανουν τις ιδιοτητες τους (δεν χρειαζονται αλλαγη). Χανουν τα χαρακτηριστικα τους μονο μετα απο θερμικη κατεργασια ή ΙΣΩΣ μετα απ αρκετες ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ χλμ.

Το παρον topic ας μην συνεχιστει.

STELIOS
Mod. Team.



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1118s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on