PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Wideband Air/Fuel Ratio Meter
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 20:08:42    Θέμα δημοσίευσης: Wideband Air/Fuel Ratio Meter Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας θίξουμε και αυτό το θέμα μιας που δεν έχει αναλυθεί καθόλου, στο forum (αλλά ο volvos μας τα έχει ζαλίσει αρκετές φορές Laughing ).

Παίρνω σαν παράδειγμα της Autometer για να μιλάμε με εικόνα και τεχνικά χαρακτηριστικά.

Το συγκεκριμένο πιάνει στοιχειομετρικά από 10:1 έως 20:1. Αξίζει όμως τα λεφτά του (250 ευρώ περίπου στις τιμές που κοιτάω έξω) σε σύγκριση με ένα απλό Air Fuel Ratio Meter (100 ευρώ max)?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 22:52:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν καταλαβαινω σε τι διαφερει απο ο κανονικο hallmeter...
Σε τι διαφερει???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 01:21:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχεις ένδειξη της στοιχειομετρίας σε πραγματικό χρόνο ( αυτό το 10:1 κλπ.)



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 13:19:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε τι διαφέρει απο το κανονικό hall?Το απλό hall είναι για εφετζιλίκη Laughing μ αυτό έχεις ενδείξεις Wink


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 10:41:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά πήρες κάποιο από αυτά?
Εντυπώσεις?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alekoukos106 (Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 rallye 1.3

Ένταξη: 26 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 731

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 13:25:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κι εγω θελω ενα hallmeter για να ξερω τι γινεται στο μοτερ με τα μιγματα...τωρα σε τι θα καταληξω...αγνωστο!παντως το ψηφιακο ειναι πολυ καλυτερο γιατι βλεπεις και την αναλογια...αλλα πολλα τα λεφτα Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 13:40:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alekoukos106 έγραψε:
κι εγω θελω ενα hallmeter για να ξερω τι γινεται στο μοτερ με τα μιγματα...τωρα σε τι θα καταληξω...αγνωστο!παντως το ψηφιακο ειναι πολυ καλυτερο γιατι βλεπεις και την αναλογια...αλλα πολλα τα λεφτα Confused


Και στην αγορά όλα τα μαγαζιά είναι γεμάτα με τα απλά οργανάκια που έχουν από 40€ και που είναι μόνο λαμπάκια.
Εννοείται ότι είναι καλύτερο να έχεις το ψηφιακό, αλλά πόσο..


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 16:37:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν έχει νόημα να ψάχνετε για το καλύτερο halmeter παιδιά. Γιατί βασίζεται σε narrowband αισθητήρα λάμβδα. Δηλαδή όσο καλό και να είναι το όργανο, ο αισθητήρας δεν θα έχει ευκρίνεια, οπότε τζάμπα τα λεφτά.

Οι wideband κοστίζουν γιατί εκτός από το οργανάκι που μπαίνει στο ταμπλώ, έχουν και δικό τους αισθητήρα - ο οποίος με τη σειρά του κοστίζει αρκετά, για αυτό το συνολικό κόστος είναι μεγάλο. Καμία σχέση σε αποτελέσματα όμως.
Ο σωστός λάμβδα είναι εργαλείο. Αξίζει τον κόπο να τα σκάσεις μόνο για ένα αυτοκίνητο; Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας ατμοσφαιρικά δύσκολα σπάνε.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alekoukos106 (Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 rallye 1.3

Ένταξη: 26 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 731

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 18:37:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Δεν έχει νόημα να ψάχνετε για το καλύτερο halmeter παιδιά. Γιατί βασίζεται σε narrowband αισθητήρα λάμβδα. Δηλαδή όσο καλό και να είναι το όργανο, ο αισθητήρας δεν θα έχει ευκρίνεια, οπότε τζάμπα τα λεφτά.

Οι wideband κοστίζουν γιατί εκτός από το οργανάκι που μπαίνει στο ταμπλώ, έχουν και δικό τους αισθητήρα - ο οποίος με τη σειρά του κοστίζει αρκετά, για αυτό το συνολικό κόστος είναι μεγάλο. Καμία σχέση σε αποτελέσματα όμως.
Ο σωστός λάμβδα είναι εργαλείο. Αξίζει τον κόπο να τα σκάσεις μόνο για ένα αυτοκίνητο; Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας ατμοσφαιρικά δύσκολα σπάνε.




δηλαδη την δουλεια του την κανει και ενα απλο με 40ευρω???οσο για το wideband εχεις δικιο...ενας φιλος μου πουλαει μεταχειρισμενο 400ευρω...αλλα το ειχε σε evo και οχι ατμοσφαιρικο peugeot...παντως καλο ειναι να εχουμε μια πληροφορηση για το τι γινεται με τα μιγματα στο μοτερ...ποτε δεν ξερεις... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2009, 09:28:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα,

ψάχνοντας για a/f meter με wideband λ sensor, βρήκα αυτό της Stack.

Aπ'ότι είδα, στα details λέει "A 0-4 volt analogue output can be connected to a data-logger or to an ECU to provide a real time closed loop feedback for improved mapping.".

Η ερώτησή μου είναι η εξής: μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον 1ο μαμά λ με αυτόν? Θα συνεργαστεί σωστά με τον εγκέφαλο δεδομένου ότι η τάση εξόδου παίζει μεταξύ 0 και 4V? Ή χρειάζεται να τοθετηθεί σε άλλο σημείο (κι άλλη τρύπα στο δίχαλο κλπ κλπ).

Το αυτοκίνητο είναι 106 Rallye 3φυσο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2009, 13:48:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω εδώ και πολύ καιρό ένα PLX αλλά δεν έχω αξιωθεί να το βάλω να σου πω αν δουλεύει ή όχι η αναλογική. Είναι στα σχέδιά μου πάντως...

(αμα έρθει το χταπόδι, σίγουρα θα το δοκιμάσω, γιατί για να βγάλεις τον λ εκεί που είναι, είναι ολόκληρη μανούρα).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2009, 21:45:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οκ, στο Stack που είπα παραπάνω, ο λ που δίνει μαζί θα συνεργαστεί λες με τον 3φυσο?

Μου φαίνεται λίγο χλωμό Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 10:41:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερωτηση. έστω οτι παιρνω ενα απλό halmeter. Το κοτσάρω στην κολώνα ή οπου τελοσπαντον θελω. απο πίσω αυτό τή καλώδιο βγάζει και που το συνδέω αυτο? στον λ?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 11:45:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Ερωτηση. έστω οτι παιρνω ενα απλό halmeter. Το κοτσάρω στην κολώνα ή οπου τελοσπαντον θελω. απο πίσω αυτό τή καλώδιο βγάζει και που το συνδέω αυτο? στον λ?


Βγάζει 3 καλωδιάκια:
1)signal που το συνδέεις στο καλώδιο του αισθητήρα λ
2)12V που το συνδέεις στην ασφαλειοθήκη στη μπάρα του +12V
3)Ground που το συνδέεις στο σασί

Wink

Μάλλον κι εγώ για κάποιο απλό halmeter θα πάω γιατί όπως το κόβω η σωστή δουλειά (wideband λ) χρειάζεται μανούρα με την εξάτμηση εφόσον δεν έχεις άγραφο... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 13:41:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To να πάρεις την narrow band έξοδο και να την συνδέσεις στον εγκέφαλο δεν είναι κάτι το δύσκολο.

Στο εγχειρίδιο του PLX αναφέρει (επειδή έχει και αυτό narrow) ότι αν θέλεις να αντικαταστήσει πλήρως τον πρώτο λ πρέπει να προσθέσεις μια αντίσταση (20Ω αν θυμάμαι καλά) στις επαφές της προθέρμανσης του λ για να μην βγάζει σφάλμα στον εγκέφαλο. Κατά τα άλλα θα δουλεύει σωστά.

Ομως δεν το έχω δοκιμάσει για να σου πω με σιγουριά (βέβαια πλέον εγώ έχω μονόφυσο αλλά πιστεύω ότι για κάτι τέτοιο δεν θα έχει διαφορά).
Το πρόβλημα με εμάς, είναι ότι ο πρώτος λ για να βγει (εννοώντας όσοι έχουν το χταπόδιο του ραλλύ) είναι πολύ δύσκολο για να το κάνεις κάθε μέρα. Δεν υπάρχει ευκολία στο να ξεβιδώσεις τον λ (πολλοί προτιμούν να βγάλουν την πολλαπλή από το να φάνε τα χέρια τους) και έτσι δεν προσφαίρεται για δοκιμές. Αν δεν δουλέψει δηλαδή θα είναι εντελώς τσάμπα ο μπόλικος κόπος.

Ευελπιστώ όοοοοοοταν έρθει το SSprint που θα είναι πιο απλά τα πράγματα, να το δοκιμάσω και να δω διαφορές (πριν και μετά) μετρημένες με το Pbox (όχι για το αν είναι καλύτερα αλλά μην έχει δυσλειτουργίες) αλλά και με ένα δεύτερο αναλυτή καυσαερίων.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 13:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρήκα και το PDF με τις λεπτομέρεις σύνδεσης εξόδου NarrowBand στην ECU.

http://www.plxdevices.com/AppNotes/PLXApp004.pdf



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 16:23:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρχικά όταν είδα ότι χρειάζεται αντίσταση ισχύος 10W τρόμαξα Shocked

Μετά είδα ότι ουσιαστικά δεν χρησιμεύει στο να ρίξει την τάση του σήματος που στέλνει ο λ προς τον εγκέφαλο αλλά να τον ξεγελάσει. Δηλαδή να καταναλώνεται ρεύμα πάνω στην αντίσταση το οποίο στον μαμά αισθητήρα θα προοριζόταν για την προθέρμανσή του. Η αντίσταση προσομοιώνει το θερμενόμενο νήμα του narrowband λ.

Όλα καλά μέχρι εδώ. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι ο εγκέφαλός μας δέχεται μιά τάση 0-1V από τον λ την οποία λαμβάνει υπόψη του για να καθορίσει μίγματα. Σωστά? Εάν λοιπόν συνδέσουμε έναν wideband που έχει έξοδο σήματος 0-4V ο εγκέφαλος λογικά θα τρελλαθεί (για να μην πω ότι μπορεί να την ακούσει κι όλας). Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 16:42:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:

Όλα καλά μέχρι εδώ. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι ο εγκέφαλός μας δέχεται μιά τάση 0-1V από τον λ την οποία λαμβάνει υπόψη του για να καθορίσει μίγματα. Σωστά? Εάν λοιπόν συνδέσουμε έναν wideband που έχει έξοδο σήματος 0-4V ο εγκέφαλος λογικά θα τρελλαθεί (για να μην πω ότι μπορεί να την ακούσει κι όλας). Rolling eyes


0-5V είναι ο wideband. Πολλοί όμως έχουν άλλη μία έξοδο που προσωμειώνουν τις τιμές σε narrowband με τάση από 0-1V. Το 0-5 το βάζεις στο όργανο και το 0-1 αν θέλεις το χρησιμοποιείς για τον εγκέφαλο. Mε την προϋπόθεση ότι ΕΧΕΙ έξοδο ο wideband που θα πάρεις για narrow... Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 20:43:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αααα μάλιστα. Ωραίος Wink

Αν και στα specs του Stack λέει 0-4V και όχι 0-5V output, πώς θα μάθουμε αν ο wideband λ που δίνει μαζί με το a/f rm της Stack έχει αυτές τις εξόδους? Rolling eyes

Έχω φάει σκάλωμα μ'αυτόν.

Λέει ότι ο λ που δίνει είναι της Bosch αλλά τίποτε παραπάνω...


Αν τελικά μου κάνει, θα το κάνω παραγγελία από demontweeks μαζί με άλλα 2 οργανάκια για το 107 Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 21:49:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως ειχα διαβασει καπου οτι οταν βγαζεις το narow kai bazeis ton wideband να κανει τη δουλεια του ενδεχεται να εχεις θεματα με τισ υποπιεση στο μοτερ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1448s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on