Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 20:08:42 Θέμα δημοσίευσης: Wideband Air/Fuel Ratio Meter |
|
|
Ας θίξουμε και αυτό το θέμα μιας που δεν έχει αναλυθεί καθόλου, στο forum (αλλά ο volvos μας τα έχει ζαλίσει αρκετές φορές ).
Παίρνω σαν παράδειγμα της Autometer για να μιλάμε με εικόνα και τεχνικά χαρακτηριστικά.
Το συγκεκριμένο πιάνει στοιχειομετρικά από 10:1 έως 20:1. Αξίζει όμως τα λεφτά του (250 ευρώ περίπου στις τιμές που κοιτάω έξω) σε σύγκριση με ένα απλό Air Fuel Ratio Meter (100 ευρώ max)?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Οκτ 2007, 22:52:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν καταλαβαινω σε τι διαφερει απο ο κανονικο hallmeter...
Σε τι διαφερει??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 13:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε τι διαφέρει απο το κανονικό hall?Το απλό hall είναι για εφετζιλίκη μ αυτό έχεις ενδείξεις
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 10:41:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά πήρες κάποιο από αυτά?
Εντυπώσεις?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 13:25:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κι εγω θελω ενα hallmeter για να ξερω τι γινεται στο μοτερ με τα μιγματα...τωρα σε τι θα καταληξω...αγνωστο!παντως το ψηφιακο ειναι πολυ καλυτερο γιατι βλεπεις και την αναλογια...αλλα πολλα τα λεφτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος
TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 13:40:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alekoukos106 έγραψε: | κι εγω θελω ενα hallmeter για να ξερω τι γινεται στο μοτερ με τα μιγματα...τωρα σε τι θα καταληξω...αγνωστο!παντως το ψηφιακο ειναι πολυ καλυτερο γιατι βλεπεις και την αναλογια...αλλα πολλα τα λεφτα |
Και στην αγορά όλα τα μαγαζιά είναι γεμάτα με τα απλά οργανάκια που έχουν από 40€ και που είναι μόνο λαμπάκια.
Εννοείται ότι είναι καλύτερο να έχεις το ψηφιακό, αλλά πόσο..
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 16:37:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν έχει νόημα να ψάχνετε για το καλύτερο halmeter παιδιά. Γιατί βασίζεται σε narrowband αισθητήρα λάμβδα. Δηλαδή όσο καλό και να είναι το όργανο, ο αισθητήρας δεν θα έχει ευκρίνεια, οπότε τζάμπα τα λεφτά.
Οι wideband κοστίζουν γιατί εκτός από το οργανάκι που μπαίνει στο ταμπλώ, έχουν και δικό τους αισθητήρα - ο οποίος με τη σειρά του κοστίζει αρκετά, για αυτό το συνολικό κόστος είναι μεγάλο. Καμία σχέση σε αποτελέσματα όμως.
Ο σωστός λάμβδα είναι εργαλείο. Αξίζει τον κόπο να τα σκάσεις μόνο για ένα αυτοκίνητο; Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας ατμοσφαιρικά δύσκολα σπάνε.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 31 Δεκ 2007, 18:37:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Δεν έχει νόημα να ψάχνετε για το καλύτερο halmeter παιδιά. Γιατί βασίζεται σε narrowband αισθητήρα λάμβδα. Δηλαδή όσο καλό και να είναι το όργανο, ο αισθητήρας δεν θα έχει ευκρίνεια, οπότε τζάμπα τα λεφτά.
Οι wideband κοστίζουν γιατί εκτός από το οργανάκι που μπαίνει στο ταμπλώ, έχουν και δικό τους αισθητήρα - ο οποίος με τη σειρά του κοστίζει αρκετά, για αυτό το συνολικό κόστος είναι μεγάλο. Καμία σχέση σε αποτελέσματα όμως.
Ο σωστός λάμβδα είναι εργαλείο. Αξίζει τον κόπο να τα σκάσεις μόνο για ένα αυτοκίνητο; Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας ατμοσφαιρικά δύσκολα σπάνε. |
δηλαδη την δουλεια του την κανει και ενα απλο με 40ευρω???οσο για το wideband εχεις δικιο...ενας φιλος μου πουλαει μεταχειρισμενο 400ευρω...αλλα το ειχε σε evo και οχι ατμοσφαιρικο peugeot...παντως καλο ειναι να εχουμε μια πληροφορηση για το τι γινεται με τα μιγματα στο μοτερ...ποτε δεν ξερεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2009, 09:28:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα,
ψάχνοντας για a/f meter με wideband λ sensor, βρήκα αυτό της Stack.
Aπ'ότι είδα, στα details λέει "A 0-4 volt analogue output can be connected to a data-logger or to an ECU to provide a real time closed loop feedback for improved mapping.".
Η ερώτησή μου είναι η εξής: μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον 1ο μαμά λ με αυτόν? Θα συνεργαστεί σωστά με τον εγκέφαλο δεδομένου ότι η τάση εξόδου παίζει μεταξύ 0 και 4V? Ή χρειάζεται να τοθετηθεί σε άλλο σημείο (κι άλλη τρύπα στο δίχαλο κλπ κλπ).
Το αυτοκίνητο είναι 106 Rallye 3φυσο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2009, 13:48:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω εδώ και πολύ καιρό ένα PLX αλλά δεν έχω αξιωθεί να το βάλω να σου πω αν δουλεύει ή όχι η αναλογική. Είναι στα σχέδιά μου πάντως...
(αμα έρθει το χταπόδι, σίγουρα θα το δοκιμάσω, γιατί για να βγάλεις τον λ εκεί που είναι, είναι ολόκληρη μανούρα).
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2009, 21:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ, στο Stack που είπα παραπάνω, ο λ που δίνει μαζί θα συνεργαστεί λες με τον 3φυσο?
Μου φαίνεται λίγο χλωμό |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 10:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερωτηση. έστω οτι παιρνω ενα απλό halmeter. Το κοτσάρω στην κολώνα ή οπου τελοσπαντον θελω. απο πίσω αυτό τή καλώδιο βγάζει και που το συνδέω αυτο? στον λ?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 11:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Ερωτηση. έστω οτι παιρνω ενα απλό halmeter. Το κοτσάρω στην κολώνα ή οπου τελοσπαντον θελω. απο πίσω αυτό τή καλώδιο βγάζει και που το συνδέω αυτο? στον λ? |
Βγάζει 3 καλωδιάκια:
1)signal που το συνδέεις στο καλώδιο του αισθητήρα λ
2)12V που το συνδέεις στην ασφαλειοθήκη στη μπάρα του +12V
3)Ground που το συνδέεις στο σασί
Μάλλον κι εγώ για κάποιο απλό halmeter θα πάω γιατί όπως το κόβω η σωστή δουλειά (wideband λ) χρειάζεται μανούρα με την εξάτμηση εφόσον δεν έχεις άγραφο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 13:41:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To να πάρεις την narrow band έξοδο και να την συνδέσεις στον εγκέφαλο δεν είναι κάτι το δύσκολο.
Στο εγχειρίδιο του PLX αναφέρει (επειδή έχει και αυτό narrow) ότι αν θέλεις να αντικαταστήσει πλήρως τον πρώτο λ πρέπει να προσθέσεις μια αντίσταση (20Ω αν θυμάμαι καλά) στις επαφές της προθέρμανσης του λ για να μην βγάζει σφάλμα στον εγκέφαλο. Κατά τα άλλα θα δουλεύει σωστά.
Ομως δεν το έχω δοκιμάσει για να σου πω με σιγουριά (βέβαια πλέον εγώ έχω μονόφυσο αλλά πιστεύω ότι για κάτι τέτοιο δεν θα έχει διαφορά).
Το πρόβλημα με εμάς, είναι ότι ο πρώτος λ για να βγει (εννοώντας όσοι έχουν το χταπόδιο του ραλλύ) είναι πολύ δύσκολο για να το κάνεις κάθε μέρα. Δεν υπάρχει ευκολία στο να ξεβιδώσεις τον λ (πολλοί προτιμούν να βγάλουν την πολλαπλή από το να φάνε τα χέρια τους) και έτσι δεν προσφαίρεται για δοκιμές. Αν δεν δουλέψει δηλαδή θα είναι εντελώς τσάμπα ο μπόλικος κόπος.
Ευελπιστώ όοοοοοοταν έρθει το SSprint που θα είναι πιο απλά τα πράγματα, να το δοκιμάσω και να δω διαφορές (πριν και μετά) μετρημένες με το Pbox (όχι για το αν είναι καλύτερα αλλά μην έχει δυσλειτουργίες) αλλά και με ένα δεύτερο αναλυτή καυσαερίων.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 13:45:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρήκα και το PDF με τις λεπτομέρεις σύνδεσης εξόδου NarrowBand στην ECU.
http://www.plxdevices.com/AppNotes/PLXApp004.pdf
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 16:23:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρχικά όταν είδα ότι χρειάζεται αντίσταση ισχύος 10W τρόμαξα
Μετά είδα ότι ουσιαστικά δεν χρησιμεύει στο να ρίξει την τάση του σήματος που στέλνει ο λ προς τον εγκέφαλο αλλά να τον ξεγελάσει. Δηλαδή να καταναλώνεται ρεύμα πάνω στην αντίσταση το οποίο στον μαμά αισθητήρα θα προοριζόταν για την προθέρμανσή του. Η αντίσταση προσομοιώνει το θερμενόμενο νήμα του narrowband λ.
Όλα καλά μέχρι εδώ. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι ο εγκέφαλός μας δέχεται μιά τάση 0-1V από τον λ την οποία λαμβάνει υπόψη του για να καθορίσει μίγματα. Σωστά? Εάν λοιπόν συνδέσουμε έναν wideband που έχει έξοδο σήματος 0-4V ο εγκέφαλος λογικά θα τρελλαθεί (για να μην πω ότι μπορεί να την ακούσει κι όλας). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 16:42:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Όλα καλά μέχρι εδώ. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι ο εγκέφαλός μας δέχεται μιά τάση 0-1V από τον λ την οποία λαμβάνει υπόψη του για να καθορίσει μίγματα. Σωστά? Εάν λοιπόν συνδέσουμε έναν wideband που έχει έξοδο σήματος 0-4V ο εγκέφαλος λογικά θα τρελλαθεί (για να μην πω ότι μπορεί να την ακούσει κι όλας). |
0-5V είναι ο wideband. Πολλοί όμως έχουν άλλη μία έξοδο που προσωμειώνουν τις τιμές σε narrowband με τάση από 0-1V. Το 0-5 το βάζεις στο όργανο και το 0-1 αν θέλεις το χρησιμοποιείς για τον εγκέφαλο. Mε την προϋπόθεση ότι ΕΧΕΙ έξοδο ο wideband που θα πάρεις για narrow...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 20:43:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αααα μάλιστα. Ωραίος
Αν και στα specs του Stack λέει 0-4V και όχι 0-5V output, πώς θα μάθουμε αν ο wideband λ που δίνει μαζί με το a/f rm της Stack έχει αυτές τις εξόδους?
Έχω φάει σκάλωμα μ'αυτόν.
Λέει ότι ο λ που δίνει είναι της Bosch αλλά τίποτε παραπάνω...
Αν τελικά μου κάνει, θα το κάνω παραγγελία από demontweeks μαζί με άλλα 2 οργανάκια για το 107 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 21:49:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως ειχα διαβασει καπου οτι οταν βγαζεις το narow kai bazeis ton wideband να κανει τη δουλεια του ενδεχεται να εχεις θεματα με τισ υποπιεση στο μοτερ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|