Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 19:15:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Steve έγραψε: |
Αυτή που είχα βάλει ήταν η εξής:
Lubrication Engineers, 607 Almasol ISO VG 220 / SAE 90 / AGMA 5EP
Με 32 ευρώ το λίτρο, εδώ στη Λάρισα, το 2005. 26 ευρώ στην Αθήνα στον επίσημο αντιπρόσωπο
Αν δεν έχει γίνει καμιά ανατίμηση, σίγουρα τις βρίσκεις με κάτω από 40 ευρώ το λίτρο.
Φιλιά |
Ρε παιδιά τί λέτε; Μιλάτε για σκέτη 90άρα εξαιρετικά βαρέως τύπου. Ό,τι νάναι... Με διαβάζει κανείς ή τζάμπα γράφω; Και την πληρώνετε και για χρυσάφι! |
ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΝΤΕ (χρονολογία ολογράφως) την είχα βάλει, και την κράτησα μέχρι τώρα το καλοκαίρι, όπου και έβαλα την ELF που μου πρότεινες.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 20:44:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Lef205 έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Το άλλο πρόβλημα με την L.E. είναι ότι εάν θέλετε να την αλλάξετε πρέπει να καθαρίσετε σασμάν (με μία γρήγορη αλλαγή των 200χλμ και σε ζεστή το δυνατόν κατάσταση) αφού τα κολλώδη κατάλοιπα (που θα έχουν κολλημένα-συγκεντρωμένα ό,τι ρινίσματα, βρωμιές κλπ έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς ) από την L.E. θα κάνουν την καινούρια σαν γράσσο σχεδόν αμέσως. Και το πιο σωστό είναι να ανοίξετε το σασμάν να το ελέγξετε (και έτσι να καθαριστεί ακόμη καλύτερα), μην σπάσει με την επόμενη βαλβολίνη και κατηγορηθεί αδίκως λάθος βαλβολίνη. |
Σοβαρολογουμε τωρα?Εδω κοιταζουμε να βαλουμε μια βαλβολινη για να ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ το κιβωτιο καθε λιγο κ λιγακι και εσυ λες αλλαγη και κατεβασμα?
Ρε μοτουλ και ξερο ψωμι! |
Καλά το ότι το λέει δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας...
Forum here you know.....
Αν έχεις βρεί κάποια που να δουλευει καλά μην το πολυφιλοσοφείς ξαναβάλε αυτές!!
Ποιές motul είχες είπες?
Γενικά επειδή η χημική τεχνολογία είναι κάτι πολύ συνθετο και η μοριακή σύνθεση και κυρίως δομή τελικά μπορεί να αλλάζει-διαφέρει από τον αρχικό σχεδιασμό(Ο ΟΠΟΊΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΞΕΙΔΗΚΕΥΜΕΝΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ για να κατανοηθεί) σε αυτές τις εφαρμογές.
Γιαυτό καλό θα είναι να εμπιστευόμαστε τα ''χειροπιαστα'' δεδομένα της εμπειρίας και εφαρμογής.Ιδίως όταν έχουμε να κάνουμε με ΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ βλαβες που μπορεί να προκληθούν απο ''δοκιμές'' που μόνο ΕΜΕΙΣ θα πληρώσουμε. |
Ρε συ μην με απαξιώνεις έτσι... Γράφω χίλια κι εσύ μία παράγραφο χωρίς πληροφορίες. Δεν είναι δίκαιο. Μάθε μας κι εσύ κάτι για βαλβολίνες. Τουλάχιστον, ψάξτο και μόνος σου, διάβασε μόνος σου, ρώτα τους εξειδικευμένους μόνος σου. Και όταν μάθεις, εάν θέλεις, έλα να μας πεις γιατί μπορεί να μην ισχύουν αυτά που γράφω για την LE. Για αρχή σου προτείνω να διαβάσεις τί λεει η ίδια η L.E. μετά δες και τους υπόλοιπους έναν-έναν. Έτσι μόνον αξιοποιείς το forum που είναι για όλους. Εάν πίστευα ότι τα φόρα είναι για να συζητάμε ασυναρτησίες δεν θα παιδευόμουν να γράφω όσα μαθαίνω ψάχνοντας. Το να λέμε ότι μόνο ένας εξειδικευμένος μπορεί να μας τα πει πρέπει να μας κάνει να το ψάχνουμε ακόμη περισσότερο και όχι να τα παρατάμε απαξιώνοντας κάθε πληροφορία. Προσωπικά δεν έμαθα απολύτως τίποτα από παρθενογένεση.
Τα λέω και εκτός forum ξέρεις... Για την ακρίβεια στα forum λέω την περίληψη. Είναι πάρα πολλές οι πηγές και οι πληροφορίες. Ψάξε μόνος σου. |
Φίλε Μίλτο δε σε απαξιώνω με την έννοια που ίσως εκλαμβάνεις.
Αυτό που κάνεις το...''ψάξιμο'' είναι θεμιτό και πολύ ώραιο που μοιράζεσαι τις ''πληροφορίες'' μαζί μας.
Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά...επειδή πρόκειται για ...''ψάξιμο'' και ''πληροφορίες'' που σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν να αποτελέσουν ακριβή γνώση του θέματος πρέπει να κρατάμε αποστάσεις και να μήν προτείνουμε φωτογραφίζοντας ώς ιδανικά τα όποια συμπεράσματα.
Και αυτό επειδή ίσως παίζουμε με την ''τσέπη'' του όποιου καλόπιστου.
Είναι ίσως εύκολο για τον καθένα να βρεί διάφορα από το νέτ ή απο κάποια σχετικά άρθρα ή συζητήσεις.
Είναι όμως πολύ δύσκολο και απαιτεί πολύχρονες σπουδές(κορυφαίου επιπέδου και επιδόσεων) για να καταλάβει και να κατανοήσει το τι ακριβώς συμβαίνει και γιατί.
Δεν τολμώ να αναφέρω και να βγάλω συμπεράσματα για κάτι που δεν αποτελεί αντικείμενο του άμεσου γνωστικού μου αντικειμένου και είναι επιστήμη, απο οποιοδήποτε δικό μου ''ψάξιμο'' καθώς μπορεί να αδειάσει καποιων τις τσέπες!
Επίσης από τα λίγα,για τα χημικά, που γνωρίζω καλά, είναι πως για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα απαιτούνται
1) Κατάλληλο εργαστήριο και ανάλογα ''τεστ''
2) Επιστημονική γνώση για διεξαγωγή και ανάλυση.
Προτιμώ το ''εργαστήριο'' της πράξης από την πείρα όσων έχουν δοκιμάσει σε παρόμοια χρήση και αυτό είναι το μόνο που μπορώ να προτείνω.
Φιλικά
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 23:27:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Ρε Παναγιώτη, ο Γκάλφας έβαλε την MTL που είναι GL-4 70W80 χωρίς FM στο σασμάν του που είναι με μπλοκέ για να βγάλει αγώνα. Καμία ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση δεν έχει με την 75W90NS που είναι GL-5 με FM! RED LINE δεν είναι μόνο η MTL...
|
ακριβώς. το γιατί έβαλα την MTL σύμφωνα με όσα είχα διαβάσει είναι άλλο κεφάλαιο
αλλά τώρα θα βάλω την NS μιας και είναι ήδη φορεμένη και σε άλλα παρόμοια σαζμαν/μπλοκέ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 05:15:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Είναι ίσως εύκολο για τον καθένα να βρεί διάφορα από το νέτ ή απο κάποια σχετικά άρθρα ή συζητήσεις.
Είναι όμως πολύ δύσκολο και απαιτεί πολύχρονες σπουδές(κορυφαίου επιπέδου και επιδόσεων) για να καταλάβει και να κατανοήσει το τι ακριβώς συμβαίνει και γιατί.
Δεν τολμώ να αναφέρω και να βγάλω συμπεράσματα για κάτι που δεν αποτελεί αντικείμενο του άμεσου γνωστικού μου αντικειμένου και είναι επιστήμη, απο οποιοδήποτε δικό μου ''ψάξιμο'' καθώς μπορεί να αδειάσει καποιων τις τσέπες!
Επίσης από τα λίγα,για τα χημικά, που γνωρίζω καλά, είναι πως για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα απαιτούνται
1) Κατάλληλο εργαστήριο και ανάλογα ''τεστ''
2) Επιστημονική γνώση για διεξαγωγή και ανάλυση.
Προτιμώ το ''εργαστήριο'' της πράξης από την πείρα όσων έχουν δοκιμάσει σε παρόμοια χρήση και αυτό είναι το μόνο που μπορώ να προτείνω.
Φιλικά |
Όλα καλά και χωρίς παρεξηγήσεις! Απλά, αν ψάξεις θα βρεις και άρθρα τέτοιων εξειδικευμένων επιστημόνων για να διαβάσεις. Αρκετοί από αυτούς γράφουν και σε φόρα. Να ξέρεις ότι τίποτα μα τίποτα από όσα έχω γράψει δεν είναι δικό μου. Έχω ξεκολωθεί στο διάβασμα και όταν λέω διάβασμα έχω ρίξει πολύ μελέτη για να ξεχωρίσω τα λευκά από τα γκρίζα. Εννοείται πώς ούτε τα ξέρω όλα, ούτε έχω τις λύσεις για όλα. Μπορώ όμως να βοηθήσω στο να ξεκινήσει κάποιος το δικό του ψάξιμο. Αυτή είναι εξ αρχής η φιλοσοφία μου σε όσα λέω και κυρίως σε όσα γράφω, καθότι τα γραπτά μένουν.
Όσο για τους πειραματισμούς που κοστίζουν δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να πειραματίζεται με το αμάξι του και να μην του κοστίζει από αρκετά έως πάρα πολλά. Δεν εξαιρούμαι ούτε εγώ, ούτε κι εσύ. Αυτά είναι μέσα σο παιχνίδι. Έχω διαβάσει ένα σύγχρονο ρητό γι αυτό το θέμα: "Όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται", και άνετα συμπληρώνεται από το κλασσικό που μιλάει για κάτι μεταξωτά βρακιά. Προσωπικά, έχω γονατίσει οικονομικά από πειραματισμούς αλλά έτσι έμαθα πολλά πράγματα που δεν θα τα μάθαινα με άλλον τρόπο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 05:26:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: |
ακριβώς. το γιατί έβαλα την MTL σύμφωνα με όσα είχα διαβάσει είναι άλλο κεφάλαιο
|
Η αληθεια είναι ότι έκανε καλά ο Μάνθος και διαχώρισε τα τόπικ για βαλβολίνες σε δύο μέρη. Για να τα ξεκαθαρίζουμε σιγά-σιγά και να βρούμε και στα μπλοκέ τις καλές λύσεις. Εάν είχα μπλοκέ θα σας είχα βρει τις καλύτερες ήδη. Τώρα σε αυτό πρέπει να καταλήξετε μόνοι σας, όπως έχετε κάνει με χίλια-δύο άλλα πράγματα... Η βάση πάντως έχει ήδη δημιουργηθεί!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 16:56:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μολις πηρα motul PA 90 απο Λαμπριανιδη 20 ευρω το διλιτρο για το αγωνιστικο και την απλη motul για το βολτισιο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 19:24:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kai ρωταω ξανα
η μοτουλ του λεφου 300γκιαρ εχει fm μεσα?
και αν ναι κανει και για μας? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 20:44:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Μολις πηρα motul PA 90 απο Λαμπριανιδη 20 ευρω το διλιτρο για το αγωνιστικο και την απλη motul για το βολτισιο. |
http://www.pdm-racing.com/products/motuloil.html
χμμμ μάλιστα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 20:44:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωπααα
η pa90
ειναι αλλη απο τη
gear300
???
giati sto lef205 του προτειναν τη πρωτη για το αγωνιστικο που εχει δισκατο μπλοκε.
και ρωταω για το αν θα κανει και για μας με το γραναζωτο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Οκτ 2007, 21:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
milto Περιμενε
η Pa90 ειναι λαθος για εμας με τα γραναζωτα
ή λαθος για το λευτερη με το δισκατο?
ή και για τους δυο?
γιατι ο λευτερης τη πηρε μετα απο προτροπη αγωνιζομενων που σε αναλογα σαζμαν με δισκατα τη χρησιμοποιουν χρονια χωρις καμια φθορα στα σαζμαν τους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 03:42:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα... αυτό είναι ερώτηση; Αχχχ....
RTFM ξέρεις τί σημαίνει και γι αυτό έδωσα και τα link παραπάνω για να τα διαβάσεις - και για να μην κουράζεσαι, αφού στης 90PA πρώτη φράση γράφει αυτό που πρέπει να σε κάνει να ξανακοιτάξεις χωρίς δεύτερη σκέψη προς την GEAR300!
Ή στείλε email στην MOTUL αν δεν πιστεύεις αυτά που ήδη γράφει στις τεχνικές προδιαγραφές των λιπαντικών της. Που αφού σου πούνε τα αναμενόμενα (και αν δεν κάνουν την γνωστή μλκία και σε παραπέμψουν στον Χαμπή, που όμως κι αυτός ξέρει να σου απαντήσει), μετά αναρωτήσου και για ποιόν λόγο η MOTUL παράγει ένα κατεβατό βαλβολίνες για διάφορες εφαρμογές όπως την GEAR 300 ή την Motylgear 75W90 και 75W80 και 10W40 ή την GEAR 80W90 και GEAR FF 75W140 ή την DEXRON IID και III κλπ αφού η 90PA προφανώς κάνει για τα πάντα που μάλλον αποδεδειγμένα οι αγωνιζόμενοι "σε αναλογα σαζμαν με δισκατα τη χρησιμοποιουν χρονια χωρις καμια φθορα στα σαζμαν τους"...
Ή δεν μένει άλλο από το να βάλεις κι εσύ την 90PA που είναι μονότυπη 90άρα GL-5 συμβατή με GL-4 που είναι αυστηρά για πίσω διαφορικά και τετρακίνητα με υποειδή γρανάζια με ή χωρίς μπλοκέ, κατασκευασμένη να ανθίσταται σε ακραίες πιέσεις, που οι αγωνιζόμενοι την δουλεύουν χρόνια στους αγώνες στα "προσθιοκίνητα" σασμάν μας και τα εργοστασιακά συγχρονιζέ, γρανάζια, κέλυφος, φλάντζες, ρουλεμάν δεν έχουν υποστεί καμία φθορά. 90PA τότε για όλους (εκτός από το γραναζωτό μπλοκέ διαφέρουμε αλλού στο σασμάν μας;) αφού οι αγωνιζόμενοι λένε ότι δεν παθαίνει το σασμάν τίποτα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Οκτ 2007, 21:48:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to manual to διαβασα αλλα δε με επεισε ο τροπος που το γραφει.
ολιγον τι φλου.
επισης μη γκρινιαζεις με τους αγωνιζμονενους γιατι το βλεπεις και εσυ καθε μερα οτι η πραξη ειναι η καλυτερη αληθεια και οχι τα χαρτια.
οταν σου λενε ατομα εμπιστοσυνης οτι εχουμε ανοιξει τα σαζμαν μας με pa90 kai militek μετα απο τοσα χλμ και ειναι καινουργια τι τους απαντας??
αλλωστε και οι δικες μας θεωριες περι αμσοιλ και ελφ στο γραναζωτο μηγαν στο κουβα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 00:48:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | επισης μη γκρινιαζεις με τους αγωνιζμονενους γιατι το βλεπεις και εσυ καθε μερα οτι η πραξη ειναι η καλυτερη αληθεια και οχι τα χαρτια.
οταν σου λενε ατομα εμπιστοσυνης οτι εχουμε ανοιξει τα σαζμαν μας με pa90 kai militek μετα απο τοσα χλμ και ειναι καινουργια τι τους απαντας?? |
Με την ίδια λογική το καλύτερο λιπαντικό είναι το 10W60. Δοκιμασμένο στους ελληνικούς αγώνες και τα μοτέρ δεν σπάνε δεν χαλάνε.
Το Miltec-1 δεν είναι καθόλου απλό να εξακριβώσουμε πόσο καλή δουλειά κάνει. Μία μικροανοχή σε ένα γραναζάκι και δεν πα να έχεις βάλει και Militec-2...
volvos έγραψε: |
αλλωστε και οι δικες μας θεωριες περι αμσοιλ και ελφ στο γραναζωτο μηγαν στο κουβα |
Μόνο που αυτές όπως είπες είναι οι δικές μας θεωρίες. Εμείς από μόνοι μας προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τί παίζει με το γραναζωτό. Αν θυμάσαι είχα κάποιους ενδοιασμούς για το τί παίζει με τα δόντια του, που όμως θεώρησα ότι μία κορυφαία GL-4 θα τα καταφέρει, αλλά τελικά αποδείχθηκαν πολύ πιο "κοφτερά" από ό,τι θα μας βόλευε...
Ενώ όταν η ίδια η MOTUL για το PA90 γράφει πρώτες-πρώτες τονισμένες λέξεις στο τεχνικό φυλλάδιο...
Rear axle lubricant
Racing cars, 4WD, Passenger cars
SAE 90
...λίγο πιο κάτω μας δείχνει ευθέως (η ίδια η MOTUL) ότι τίποτα δεν γίνεται στην τύχη και κανένα λιπαντικό δεν κάνει για τα πάντα ακόμη κι όταν υποτίθεται ότι κάνει...
For BMW rear axles with limited slip, use MOTUL HYPO SYNT LS.
...και παρακάτω...
Viscosity at 40C: 146 mm2/sec (η TRP έχει 45.7...)
...σε τί δεν είναι πειστική;
Η PSA είναι επίσης σαφής: 75W80 GL4 σε Group I/II ίσως και ολίγο III (πιο σαβούρα δεν κυκλοφορεί στην πιάτσα...)
και η ATB Quaife είναι εξίσου σαφής: 75W90 GL-5 σε Group IV/V (πιο κορυφή δεν γίνεται...) και μάλιστα της Silkolene (άντε να την βρούμε κι αυτήν...)
Το να παίξουμε ενδιάμεσα το βρίσκω λογικό. Το να παίξουμε έξω από αυτό το πλαίσιο όμως το βρίσκω παράλογο.
Το σωστό είναι να πηγαίνουμε πάντοτε με τη θεωρία (που η θεωρία δημιουργήθκε από μακρόχρονη πρακτική δοκιμή βασισμένη σε επιστημονική παρατήρηση και τεχνογνωσία). Πατώντας σε αυτή εμείς πρέπει να δοκιμάζουμε και στην πράξη. Όταν μας λείπουν δεδομένα επιλέγουμε πιο εύκολα το λάθος. Αλλά το να επιλέξουμε εν γνώση μας έξω από την θεωρία είναι ο ορισμός τους λάθους. Ενώ το να επιλέξουμε εν αγνοία μας έξω από την θεωρία λέγεται και ατυχία ή ατυχές λάθος. Η πρώτη περίπτωση είναι βλακεία, η δεύτερη είναι απλώς άγνοια. Οπότε διαπιστώνοντας την άγνοια και επισημαίνοντάς την οδηγούμαστε προς την σωστή επιλογή που βρίσκεται υποχρεωτικά πλέον κοντύτερα στην πρόταση της Quaife παρά στην πρόταση της PSA. Και η PA90 είναι τελείως έξω από την πρόταση της Quaife (και φυσικά ουδεμία σχέση με PSA).
Βασικά με έχεις πριζώσει με την εμπειρία των έμπιστων αγωνιζομένων (δεν ειρωνεύομαι αλλά το δέχομαι όπως το είπες) και ειλικρινά θέλω να βάλεις εσύ ο ίδιος την PA90 (κι όχι άλλος) για να μου πεις εσύ τις εντυπώσεις. Αλλιώς δεν διατίθεμαι να αποδεχθώ από φήμες ή τρίτες εμπειρίες κάτι που φαίνεται τόσο έξω από την θεωρία. Επειδή η συγκεκριμένη βαλβολίνη δεν θα μασήσει μία (το σασμάν σου το έχει για πρωινό), θα πάρει πολύν καιρό η δοκιμή αλλά καλύτερα γιατί έτσι θα μας μεταφέρεις πλήρεις εντυπώσεις...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 10:29:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λευτέρη (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος αλλά θεωρώ ότι) αυτό που γράφει για την PA90 αφορά μπλοκέ διαφορικά πισωκίνητων αυτοκινήτων όπου άλλη βαλβονίνη εχει το κιβώτιο και άλλη το διαφορικό (που ούτως ή άλλως είναι εκτός κιβωτίου / στον πίσω άξονα)
ο "προβληματισμός" μας είναι στο ότι στo δικά μας κιβώτιο και διαφορικό λιπαίνονται από την ιδια βαλβολίνη όμως το κάθε ενα από τα δυο έχει δικες του "απαιτήσεις"/προδιαγραφές για την βαλβολίνη.
Mήπως θα ειχε ενδιαφέρον να δούμε τι βάζουν σε άλλα προσθιοκίνητα με μπλοκέ
πχ focus RS, typer (με aftermarket μπλοκε) κλπ?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 12:39:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ
μιλτο εχουμε
redline ns
Μotul 300gear
sykolene
αυτες τις 3 επιλογες
απο τις οποιες οι πρωτες 2 εχουν και fm σε μικρη ποσοτητα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|