PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Βαλβολίνες για κιβώτια με ΓΡΑΝΑΖΩΤΑ μπλοκέ διαφορικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 22:35:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά, ψυχραιμία. Υπάρχουν κι άλλες προτάσεις (όπως σωστά το επισήμανε κι ο Μάνθος) από τις παρασκευάστριες εταιρίες. Αφού οι GL-4 την "ακούνε" στο γραναζωτό μπλοκέ τότε πάμε σε 75W90 GL-5 λεπτόρευστης κατά το δυνατόν και οπωσδήποτε να αναφέρεται η συμβατότητα με μπρούτζινα μέταλλα δηλ. η συμβατότητα για χρήσεις σε εφαρμογές όπου η GL-4 προτείνεται.

Η RED LINE έχει σε GL-5 την 75W90 και 75W90NS για όσους με δισκάτο μπλοκέ. Αφού η MTL δεν τα καταφέρνει (εννοείται ότι επειδή δεν περιέχει FM δεν κάνει ούτε για δισκάτο μπλοκέ - εκτός εάν προστεθεί), υπάρχει το ενδιάμεσο βήμα της MT-90 GL-4 (που επίσης δεν περιέχει FM) αλλά καθότι είναι το αντίστοιχο της περιβόητης AMSOIL MTG που απέτυχε στο γραναζωτό, πάμε στις επόμενες κατάλληλες και για ελαφρά οχήματα GL-5, 75W90 (για το γραναζωτό μόνο) και 75W90NS (για το δισκάτο αλλά και για το γραναζωτό). Σίγουρα εξαιρετικές επιλογές και φυσικά 100% Group IV/V. Η 75W90NS είναι αισθητά πιο λεπτόρευστη και λογικά θα είναι πιο ταιριαστή με το υπόλοιπο σασμάν μας σε σχέση με την 75W90.

Η AMSOIL έχει τις FGR 75W90 και SVG 75W90 κατάλληλες για βαρύτατες (η SVG) έως ελαφριές εφαρμογές (αμφότερες) ακόμη και όπου απαιτείται GL-4. Ίσως να αποτελούν εξαιρετική λύση για τα σασμάν μας με μπλοκέ. Η SVG είναι συγκριτικά πιο λεπτόρευστη από την FGR οπότε μας ταιριάζει καλύτερα. Και εδώ μιλάμε για 100% Group IV/V όπως όλα τα προϊόντα της AMSOIL (πλην συγκεκριμένων εξαιρέσεων).

Η ELF έχει την TRANSELF SYNTHESE FE 75W90 GL4/5 για βαριές χρήσεις. Δεν βρήκα εάν περιέχει FM για όσους με μπλοκέ, αλλά πιθανότατα να περιέχει όμως γιατί απευθύνεται και σε βαριά οχήματα (RENAULT, VOLVO, DAF, MACK, AUDI, VW).
Η ELF έχει όμως και κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις "ανταγωνιστικές" των TRP και TRZ πάλι σe 75W80 όπως 1) η TRX 75W80 που χρησιμοποιείται σε βαριά Renault και αναφέρεται ως GL-4+ όπως είναι η TRP (που περιμένουμε κάποιο αποτέλεσμα από εφαρμογή στο Quaife) και 2) η TRT που είναι σκέτη GL-5! H TRT 75W80 GL-5 επιλέχθηκε για να καλύψει τις ανάγκες του εξατάχυτου σασμάν TL4 της Renault που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Nissan με δυνατότητα να δέχεται ροπές έως 240Nm (έτσι ορίζονται οι δυνατότητες ενός σασμάν και αυτό πρέπει να προβληματίσει όλους εμάς με τα ΜΑ που θέλουμε τρελλά γκάζια με το οριακών δυνατοτήτων σασμάν μας...). Μόνο που δεν βρήκα πληροφορία για το εάν περιέχει FM για τα δισκάτα μπλοκέ.
Μελετήστε και αυτό το πολύ πληροφοριακό pdf για τις επιλογές της Renault όσον αφορά όλες τις εφαρμογές των βαλβολινών της ELF στα οχήματά της:
http://www.renault-bg.com/site/images/Masla_skorosti.pdf
Ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο. Η ELF όπως είναι λογικό καθότι γαλλική και επίσημος προμηθευτής της Renault (εμμέσως και της PSA) έχει την μεγαλύτερη γκάμα επιλογών για τα σασμάν μας.

Η MOTUL έχει τις MOTYLGEAR 75W90 και την GEAR 300 75W90 που είναι αμφότερες συμβατές και με GL-4. Η πρώτη δεν λέει και πολλά σαν σύνθεση έχει όμως καλά τεχνικά χαρακτηριστικά. Αλλά το ενδιαφέρον το προσεγίζει εξ ολοκλήρου η Gear 300 που είναι 100% Group IV/V. Ίσως μία από τις καλύτερες επιλογές για τα σασμάν μας με γραναζωτό, αλλά με προβληματίζει που η MOTUL δεν την προτείνει για μπλοκέ διαφορικά. Το πιθανότερο θα εννοεί μόνο τα δισκάτα μπλοκέ γιατί δεν βρίσκω κανέναν λόγο που να μην λειτουργήσει στα γραναζωτά.

Η SILKOLENE παράγει δύο GL-5 που αφορούν την περίπτωσή μας.
Η μία είναι η ημισυνθετική GEAR 75W90 (παράγεται αυτούσια και ως FUCHS TITAN GEAR SYN 75W90) και το ενδιαφέρον της έγκειται στο ότι είναι από τις λεπτότερες 90ρες GL-5, δεν βλέπω όμως να περιέχει FM για χρήση σε δισκάτο μπλοκέ.
Η άλλη είναι η προτεινόμενη κι από την ίδια την ATB που διόλου τυχαία είναι 100% Group IV/V, Silktran Syn 5 75W90 καταλληλη για κάθε είδους μπλοκέ, μόνο που την βρίσκω αρκετά χοντρή για το υπόλοιπο σασμάν μας, κυρίως όμως κρύα, οπότε εάν υπάρχει υπομονή έως ότου ζεσταθεί καλά τότε θα δουλέψει. Για καθαρά αγωνιστική χρήση την βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή.

Η MOBIL παράγει την επίσης 100% Group IV/V, Mobil 1 Synthetic Gear Lubricant LS 75W-90 που είναι συμβατή και για εφαρμογές GL-4. Σίγουρα από τις κορυφαίες επιλογές που μας ενδιαφέρουν σε αυτό το τόπικ και γι αυτό δεν ξέχασα να την αναφέρω.

Η LE 703 80W90 είναι περισσότερο κατάλληλη για το μπλοκέ και λιγότερο κατάλληλη για το σασμάν μας σε σχέση με όλες τις άλλες. Επίσης δεν την θεωρώ ποιοτικώς καλύτερη των προαναφερθεισών. Διαφορετική η φιλοσοφία κατασκευής της.

Υπάρχουν κι άλλες βαλβολίνες στην αγορά και σίγουρα υπάρχουν και εξίσου καλές. Επιτρέψτε μου να μην δύναμαι να τις συμπεριλάβω όλες.

Δεν πρέπει όμως να παραλείψω να ξαναναφέρω ότι οι GL-5 75W90 δεν είναι κατάλληλες για το υπόλοιπο σασμάν μας, οπότε ας μην είμαστε υπερβολικά απαιτητικοί στα συμπεράσματά μας από την κάθε χρήση. Στις περισσότερες περιπτώσεις θα πρέπει να συμβιβαστούμε με την μειωμένη απόδοση στον κρύο καιρό, αλλά όντας συνειδητοποιημένοι θα κάνουμε λίγη υπομονή πριν ζορίσουμε το σασμάν μας. Εύχομαι μόνο να μην πέσουμε στο άλλο άκρο και αποφεύγοντας την πραγματικά ανεπιθύμητη φθορά των γραναζιών αρχίσουν τα χειρότερα -έστω και με καθυστέρηση- που είναι τα σπασίματα στα σασμάν (κέλυφος, άξονες, ρουλεμάν, γρανάζια) από τις μεγάλες πιέσεις (οι πιο τυχεροί θα εντοπίσουν πρώτα διαρροές στο κέλυφος από τις φλάντζες, οπότε το περιοδικό σήκωμα στην ράμπα για έλεγχο από κάτω θα βοηθήσει την πρόληψη ατυχών περιστατικών). Η επισήμανση αφορά περισσότερο όσους με ΜΑ και λιγότερο με ΒΑ.
Σίγουρα δεν είναι τυχαίο που οι κορυφαίοι παρασκευαστές των ισχυρών GL-5, όταν αναφέρουν την συμβατότητα με GL-4 λένε: "can also be used in rear axles where API Service GL-4 lubricant is recommended". Κι αυτοί φυλάνε τα ρούχα τους...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 09:07:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gl4-5
75-80 δεν υπαρχει δηλαδη????????????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 17:45:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η TRT είναι συμβατή με GL-4. Λες να δοκιμάσεις;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 17:58:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν...
Έστειλα e-mail στην Opie Oils στην Αγγλία. Την έχουν οι Simon και Guy που είναι βαθύτατοι γνώστες περί λίπανσης. Η απάντηση είναι λιτή και δυστυχώς δεν αιτιολογεί κάτι. Έστω κι έτσι όμως είναι μία υπεύθυνη απάντηση.

Η ερώτηση γίνεται συμπληρώνοντας φόρμα:
CustomerTitle: Mr
CustomerName: Miltos Anastasiadis
CustomerPhone: +306948068856
CustomerEmail: miltellas at prcclub.gr
VehicleMake: Peugeot
VehicleModel: 206
VehicleYear: 2001
VehicleEngineType: Petrol
VehicleEngineModel: 1.6 16V and 2.0 16V
VehicleModifications: Transmission equiped with ATB Quaife LSD.


VehicleDrivingStyle: Fast driving. Mixed use (Road, traffic, motorway). Trackday once per month.

VehicleAdditionalInfo: Please advise for both 1.6 16V and 2.0 GTi models.
I have difficulties to find a capable transmission fluid to handle the stresses of ATB Quaife gear-teeths without having problem with fast shifting.


Η απάντηση:
Miltos,

Thanks for the mail.

For the 1.6 and 2.0ltr we would recomend a good 5w-40 or 10w-40 synthetic for all year round use. For the quaife diff we would recomend the Silkolene Syn5 75w-90 as this is quaife approved and works well but I am not sure you can get it in greece.

Regards

Guy


Αν πρέπει να σημειώσω κάτι επιπλέον... οι Simon και Guy ως βέροι Άγγλοι δείχνουν προτίμηση στην Silkolene, αλλά εμπορεύονται κανονικά τόσο AMSOIL, όσο και RED LINE, MOTUL, MOBIL, CASTROL και FUCHS. Άρα, από όλες τις επιλογές πρότειναν κι αυτοί την στάνταρ λύση της ATB.
Ερώτηση: Μήπως και η ATB είναι αγγλική;

Δηλαδή, εάν μπορεί το σασμάν μας να δουλέψει με την Syn5 τότε χαλαρά μπορεί και με την AMSOIL SVG, RED LINE 75W90NS, MOTUL GEAR300 κλπ ισχυρές GL-5.
Kαι τελικά, υπάρχει κάποιος διαθέσιμος να δοκιμάσει και την Syn5. Λάσπη πάντως αποκλείεται να καταφέρει να την κάνει. Να δούμε και πώς δουλεύει το υπόλοιπο σασμάν.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:04:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επέλεξα LE διότι όσοι γνωρίζω και τις έχουν χρησιμοποιήσει έχουν μείνει ικανοποιημένοι.

Επίσης άνθρωπος που έχω σε μεγάλη εκτίμηση για τις εμπειρίες και τη γνώση του στο χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου, μου τόνισε πως
'' έχουν αποδειχτει αλεξίσφαιρες με πολύ καλή λειτουργία ανεξαρτήτου χρήσης και περιβαντολογικών συνθηκών''.

Λευτέρη είναι πανάκριβες!
Αμα τις βρείς κάτω από 40 ευρώ το λίτρο πάρτες!
Το motorkote το είχα μόλις ''βάλει'' όταν κούρεψε την τρίτη σχέση το παλαιό μου κιβώτιο.
Δεν παρατήρησα κάποια αλλαγή στη λειτουργία όταν το έβαλα....

Φιλικά Smile


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:16:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Λευτέρη είναι πανάκριβες!
Αμα τις βρείς κάτω από 40 ευρώ το λίτρο πάρτες!
Το motorkote το είχα μόλις ''βάλει'' όταν κούρεψε την τρίτη σχέση το παλαιό μου κιβώτιο.
Δεν παρατήρησα κάποια αλλαγή στη λειτουργία όταν το έβαλα....

Φιλικά Smile


Αυτή που είχα βάλει ήταν η εξής:

Lubrication Engineers, 607 Almasol ISO VG 220 / SAE 90 / AGMA 5EP

Με 32 ευρώ το λίτρο, εδώ στη Λάρισα, το 2005. 26 ευρώ στην Αθήνα στον επίσημο αντιπρόσωπο Smile

Αν δεν έχει γίνει καμιά ανατίμηση, σίγουρα τις βρίσκεις με κάτω από 40 ευρώ το λίτρο.

Φιλιά Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:22:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και 2 .pdf για τους τεχνικά χαρακτηριστικά ενδιαφερόμενους Smile

http://www.le-inc.com/products/documents/0604-0609%20flyer.pdf

http://www.le-inc.com/DownloadResource?resourceID=61



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:22:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι LE δεν είναι πανάκριβες. Ο εισαγωγέας του είναι πανάκριβος. Δείτε στον Λαμπριανίδη: http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=122&prod_id=519. 20Ε το quart και όχι 40. Μπορούν να πωληθούν και πιο κάτω αλλά μετά θα πούνε τον Λαμπ και μ@λ@κα.

Επίσης, όταν οι αγωνιζόμενοι έμαθαν L.E. δεν γνώριζαν ούτε για AMSOIL, ούτε για RED LINE, ούτε για Silkolene. Αυτό δεν το λέω για σένα ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΕ αλλά για τους άλλους γιατί αν συνεχίσουμε όλοι τρομαγμένοι, μόνο την L.E. θα ξέρουμε σε GL-5 για σκληρή χρήση. Υπάρχουν ποιοτικότερες (Group IV/V) και κυρίως καταλληλότερες βαλβολίνες στην ελληνική αγορά. Κάποτε είχα γράψει στο forum μοναδικές πληροφορίες απευθείας από τον τεχνικό που συμμετείχε ενεργά στον σχεδιασμό των L.E. (επί 25 συνεχή χρόνια) όπως τις έγραψε σε e-mail προς εμένα (είχα μεγάλη τύχη τότε). Ο ίδιος τεχνικός είναι σήμερα υπεύθυνος εξέλιξης στην AMSOIL αλλά και καθηγητής στο AMSOIL University, ένας από τους πλέον καταξιωμένους στις ΗΠΑ.
Το άλλο πρόβλημα με την L.E. είναι ότι εάν θέλετε να την αλλάξετε πρέπει να καθαρίσετε σασμάν (με μία γρήγορη αλλαγή των 200χλμ και σε ζεστή το δυνατόν κατάσταση) αφού τα κολλώδη κατάλοιπα (που θα έχουν κολλημένα-συγκεντρωμένα ό,τι ρινίσματα, βρωμιές κλπ έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς ) από την L.E. θα κάνουν την καινούρια σαν γράσσο σχεδόν αμέσως. Και το πιο σωστό είναι να ανοίξετε το σασμάν να το ελέγξετε (και έτσι να καθαριστεί ακόμη καλύτερα), μην σπάσει με την επόμενη βαλβολίνη και κατηγορηθεί αδίκως λάθος βαλβολίνη.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:27:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Το άλλο πρόβλημα με την L.E. είναι ότι εάν θέλετε να την αλλάξετε πρέπει να καθαρίσετε σασμάν (με μία γρήγορη αλλαγή των 200χλμ και σε ζεστή το δυνατόν κατάσταση) αφού τα κολλώδη κατάλοιπα (που θα έχουν κολλημένα-συγκεντρωμένα ό,τι ρινίσματα, βρωμιές κλπ έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς ) από την L.E. θα κάνουν την καινούρια σαν γράσσο σχεδόν αμέσως. Και το πιο σωστό είναι να ανοίξετε το σασμάν να το ελέγξετε (και έτσι να καθαριστεί ακόμη καλύτερα), μην σπάσει με την επόμενη βαλβολίνη και κατηγορηθεί αδίκως λάθος βαλβολίνη.

Σοβαρολογουμε τωρα?Εδω κοιταζουμε να βαλουμε μια βαλβολινη για να ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ το κιβωτιο καθε λιγο κ λιγακι και εσυ λες αλλαγη και κατεβασμα? Shocked

Ρε μοτουλ και ξερο ψωμι! Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:40:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο αργυρης ξεχασε να κοιταξει βαλβολινες οποτε παμε απο βδομαδα οταν γεννησουμε ΟΛΟΙ μαζι με την αναστασια Laughing Laughing Laughing

με τις le το εχω ακουσει και εγω απο το χρ#$%φη οτι κατεβαζαν σαζμαν καθε φορα που τις αλλαζαν. αυτος στα δικα του αν θυμαμαι βαζει μοτουλ(θα ξαναρωτησω διπλα ειναι...)
αλλα μιλαγαμε για δισκατα Crying or Very sad

οποτε αν καταλαβα καλα ειμαστε αναμεσα μοτουλ 300γκιαρ και σικολεν?

και οι δυο συμβατες gl4-5 και οι δυο 75-90?
καποια αμεση συγκριση/??
εχει καμια fm μεσα τελικα?
αν και νομιζω οτι οι μοτουλ ειναι καλυτερες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:42:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:


Αυτή που είχα βάλει ήταν η εξής:

Lubrication Engineers, 607 Almasol ISO VG 220 / SAE 90 / AGMA 5EP

Με 32 ευρώ το λίτρο, εδώ στη Λάρισα, το 2005. 26 ευρώ στην Αθήνα στον επίσημο αντιπρόσωπο Smile

Αν δεν έχει γίνει καμιά ανατίμηση, σίγουρα τις βρίσκεις με κάτω από 40 ευρώ το λίτρο.

Φιλιά Cool

Ρε παιδιά τί λέτε; Μιλάτε για σκέτη 90άρα εξαιρετικά βαρέως τύπου. Ό,τι νάναι... Με διαβάζει κανείς ή τζάμπα γράφω; Και την πληρώνετε και για χρυσάφι!

Αυτήν την ορυκτελαϊκή μεν αλλά εξαιρετικά ποιοτική σε πρόσθετα και βαρέως τύπου βαλβολίνη ξέρετε σε τί εφαρμογές την χρησιμοποιούν; Διαβάστε λίγο το φυλλάδιο, διαβάστε και σε τί όχημα την έβαλαν για τεστ. Δεν βρίσκω καμία σχέση με το σασμάν μας ούτε και με τους πολύστροφους κινητήρες μας.
Viscosity Index 95... Pour Point -11C... ήμαρτον
Διαβάστε τα τεχνικά εδώ και όσοι δεν καταλαβαίνετε πηγαίνετε κατευθείαν στην παράγραφο "Applications" και διαβάστε οπωσδήποτε την τελευταία φράση που ξεκινάει με "Especially apropriate for..." δηλ "Ειδικά κατάλληλη για...".


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:44:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ο αργυρης ξεχασε να κοιταξει βαλβολινες οποτε παμε απο βδομαδα οταν γεννησουμε ΟΛΟΙ μαζι με την αναστασια Laughing Laughing Laughing


αχαχαχα Laughing Laughing Laughing Laughing
αμήν!!!!

οσο για βαλβονίνες από βδομάδα εχει η νύφη ραντεβού με αργύρη...
αν δεν ειναι οκ οι ΕΛΦ...λέω να δοκιμάσω γκεαρ300...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:47:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εσυ σε βλεπω σε κανα μηνα και αν...τελευταιο Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:49:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Το άλλο πρόβλημα με την L.E. είναι ότι εάν θέλετε να την αλλάξετε πρέπει να καθαρίσετε σασμάν (με μία γρήγορη αλλαγή των 200χλμ και σε ζεστή το δυνατόν κατάσταση) αφού τα κολλώδη κατάλοιπα (που θα έχουν κολλημένα-συγκεντρωμένα ό,τι ρινίσματα, βρωμιές κλπ έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς ) από την L.E. θα κάνουν την καινούρια σαν γράσσο σχεδόν αμέσως. Και το πιο σωστό είναι να ανοίξετε το σασμάν να το ελέγξετε (και έτσι να καθαριστεί ακόμη καλύτερα), μην σπάσει με την επόμενη βαλβολίνη και κατηγορηθεί αδίκως λάθος βαλβολίνη.

Σοβαρολογουμε τωρα?Εδω κοιταζουμε να βαλουμε μια βαλβολινη για να ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ το κιβωτιο καθε λιγο κ λιγακι και εσυ λες αλλαγη και κατεβασμα? Shocked

Ρε μοτουλ και ξερο ψωμι! Laughing


Καλά το ότι το λέει δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας...
Forum here you know.....
Αν έχεις βρεί κάποια που να δουλευει καλά μην το πολυφιλοσοφείς ξαναβάλε αυτές!!
Ποιές motul είχες είπες?

Γενικά επειδή η χημική τεχνολογία είναι κάτι πολύ συνθετο και η μοριακή σύνθεση και κυρίως δομή τελικά μπορεί να αλλάζει-διαφέρει από τον αρχικό σχεδιασμό(Ο ΟΠΟΊΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΞΕΙΔΗΚΕΥΜΕΝΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ για να κατανοηθεί) σε αυτές τις εφαρμογές.
Γιαυτό καλό θα είναι να εμπιστευόμαστε τα ''χειροπιαστα'' δεδομένα της εμπειρίας και εφαρμογής.Ιδίως όταν έχουμε να κάνουμε με ΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ βλαβες που μπορεί να προκληθούν απο ''δοκιμές'' που μόνο ΕΜΕΙΣ θα πληρώσουμε.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:49:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

οποτε αν καταλαβα καλα ειμαστε αναμεσα μοτουλ 300γκιαρ και σικολεν?

και οι δυο συμβατες gl4-5 και οι δυο 75-90?
καποια αμεση συγκριση/??
εχει καμια fm μεσα τελικα?
αν και νομιζω οτι οι μοτουλ ειναι καλυτερες.

Παναγιώτη, χαλαρά δες και για AMSOIL SVG όπως και για RED LINE 75W90NS.

Ίσως επανέλθω με μία σύγκριση χαρακτηριστικών αλλά εδώ που φτάσαμε όλες είναι πολύ σκληρές για να πεθάνουν... Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:52:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρεντ λαιν μετα απο αυτα που ειπε ο γκαλφας δεν ειναι ριψοκινδυνο?
αμσοιλ ψυχολογικα και μονο δε βαζω πρωτος παλι Laughing
οποτε μενουν σικολεν και μοτουλ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 18:53:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
εσυ σε βλεπω σε κανα μηνα και αν...τελευταιο Cool



Δευτέρα απόγευμα μπαίνει μέσα... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 19:04:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Lef205 έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Το άλλο πρόβλημα με την L.E. είναι ότι εάν θέλετε να την αλλάξετε πρέπει να καθαρίσετε σασμάν (με μία γρήγορη αλλαγή των 200χλμ και σε ζεστή το δυνατόν κατάσταση) αφού τα κολλώδη κατάλοιπα (που θα έχουν κολλημένα-συγκεντρωμένα ό,τι ρινίσματα, βρωμιές κλπ έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς ) από την L.E. θα κάνουν την καινούρια σαν γράσσο σχεδόν αμέσως. Και το πιο σωστό είναι να ανοίξετε το σασμάν να το ελέγξετε (και έτσι να καθαριστεί ακόμη καλύτερα), μην σπάσει με την επόμενη βαλβολίνη και κατηγορηθεί αδίκως λάθος βαλβολίνη.

Σοβαρολογουμε τωρα?Εδω κοιταζουμε να βαλουμε μια βαλβολινη για να ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ το κιβωτιο καθε λιγο κ λιγακι και εσυ λες αλλαγη και κατεβασμα? Shocked

Ρε μοτουλ και ξερο ψωμι! Laughing


Καλά το ότι το λέει δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας...
Forum here you know.....
Αν έχεις βρεί κάποια που να δουλευει καλά μην το πολυφιλοσοφείς ξαναβάλε αυτές!!
Ποιές motul είχες είπες?

Γενικά επειδή η χημική τεχνολογία είναι κάτι πολύ συνθετο και η μοριακή σύνθεση και κυρίως δομή τελικά μπορεί να αλλάζει-διαφέρει από τον αρχικό σχεδιασμό(Ο ΟΠΟΊΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΞΕΙΔΗΚΕΥΜΕΝΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ για να κατανοηθεί) σε αυτές τις εφαρμογές.
Γιαυτό καλό θα είναι να εμπιστευόμαστε τα ''χειροπιαστα'' δεδομένα της εμπειρίας και εφαρμογής.Ιδίως όταν έχουμε να κάνουμε με ΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ βλαβες που μπορεί να προκληθούν απο ''δοκιμές'' που μόνο ΕΜΕΙΣ θα πληρώσουμε.

Ρε συ μην με απαξιώνεις έτσι... Γράφω χίλια κι εσύ μία παράγραφο χωρίς πληροφορίες. Δεν είναι δίκαιο. Μάθε μας κι εσύ κάτι για βαλβολίνες. Τουλάχιστον, ψάξτο και μόνος σου, διάβασε μόνος σου, ρώτα τους εξειδικευμένους μόνος σου. Και όταν μάθεις, εάν θέλεις, έλα να μας πεις γιατί μπορεί να μην ισχύουν αυτά που γράφω για την LE. Για αρχή σου προτείνω να διαβάσεις τί λεει η ίδια η L.E. μετά δες και τους υπόλοιπους έναν-έναν. Έτσι μόνον αξιοποιείς το forum που είναι για όλους. Εάν πίστευα ότι τα φόρα είναι για να συζητάμε ασυναρτησίες δεν θα παιδευόμουν να γράφω όσα μαθαίνω ψάχνοντας. Το να λέμε ότι μόνο ένας εξειδικευμένος μπορεί να μας τα πει πρέπει να μας κάνει να το ψάχνουμε ακόμη περισσότερο και όχι να τα παρατάμε απαξιώνοντας κάθε πληροφορία. Προσωπικά δεν έμαθα απολύτως τίποτα από παρθενογένεση.

Τα λέω και εκτός forum ξέρεις... Για την ακρίβεια στα forum λέω την περίληψη. Είναι πάρα πολλές οι πηγές και οι πληροφορίες. Ψάξε μόνος σου.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 19:07:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ρεντ λαιν μετα απο αυτα που ειπε ο γκαλφας δεν ειναι ριψοκινδυνο?
αμσοιλ ψυχολογικα και μονο δε βαζω πρωτος παλι Laughing
οποτε μενουν σικολεν και μοτουλ

Ρε Παναγιώτη, ο Γκάλφας έβαλε την MTL που είναι GL-4 70W80 χωρίς FM στο σασμάν του που είναι με μπλοκέ για να βγάλει αγώνα. Καμία ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση δεν έχει με την 75W90NS που είναι GL-5 με FM! RED LINE δεν είναι μόνο η MTL...

Tουλάχιστον από το ΑΜΟ στον κινητήρα σου έμεινες ευχαριστημένος ή θες να δεις και το HDD; Φαντάζομαι ότι στο μοτέρ σου δεν έβαλες Quaife... Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 19:12:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα αμο τα εβγαλα και εβαλα 300ν
πριν τα αμο ειχα ξανα 300ν
δηλαδη 15000χλμ 300ν επι 2
25000χλμ αμο επι3
τωρα ξανα 300ν

αν πω οτι δε βλεπω διαφορες μεταξυ τους θα με πειτε τρελλο???

η ρεντ λαιν δε ξερω κατα ποσο θα ειναι καλο το fm σε εμας μιλτο!

επισης η quaiffe ναι ειναι αγγλικη Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Επόμενη
Σελίδα 2 από 12

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2099s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on