Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mesastoura (Antonis) Μόλις έγραψα
Peugeot 106 1.6 (16V) (1999 - 2008)
Ένταξη: 06 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 25
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2008, 10:10:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλές είναι και Redline MTL (δοκιμασμένες σε δύο Rallye 16V) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2008, 10:21:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | παίδες τελικα για ενα 206cc βαλβολινες (ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ, πρωτη φορα πήρα γαλλικό αυτοκίνητο βλέπετε..)
ισχύουν τα παλιά προτεινομενα που ειχατε βάλει στην αρχη του ποστ αυτού?
MOTUL 300V και
MOTUL GEAR 300 ??? |
Αν διαβάσεις όοοολα τα ποστ θα δεις τελικά ότι η μεγαλύτερη πλειοψηφία ιδιοκτητών 206 είναι περισσότερο ευχαριστημένοι από τις ELF TRP (ή ΤRZ) παρά με όποιαδήποτε άλλη βαλβολίνη.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
justdrive Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2007
Ένταξη: 01 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2008, 13:17:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για το 307 τί γίνεται? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2008, 14:50:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
justdrive έγραψε: | για το 307 τί γίνεται? |
To ίδιο με το 206 αφού στην ουσία έχουν ίδια κιβώτια (διαφέρει μόνο το μοχλικό του επιλογέα).
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
justdrive Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2007
Ένταξη: 01 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2008, 15:06:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | justdrive έγραψε: | για το 307 τί γίνεται? |
To ίδιο με το 206 αφού στην ουσία έχουν ίδια κιβώτια (διαφέρει μόνο το μοχλικό του επιλογέα). |
δηλαδή μπορώ στο 307 που έχω να βάλω τις ELF TRP 75W80? μήπως κιόλας ξέρεις τι φοράει το 307 από τη μάνα του? Ευχαριστώ πάντως! και όταν λες μοχλικό του επιλογέα εννοείς το μοχλό που πιάνομε για να αλλάξουμε τις ταχύτητες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
justdrive Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2007
Ένταξη: 01 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάϊ 2008, 21:42:01 Θέμα δημοσίευσης: Προς Μίλτο |
|
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Σεπ 2003, 06:49:08
Σήμερα έβαλα την βαλβολίνη Total BV 75W80 που είναι aprooved by PSA. Δεν χρειαζόμουν βέβαια αλλαγή αφού με την βαλβολίνη που είχα (Elf Tranself TRZ 75W80) ήμουν υπερευχαριστημένος αλλά τρωγόμουν να δοκιμάσω την Total για να δω πώς είναι αυτή η προτεινόμενη από την peugeot βαλβολίνη.
Με την Elf TRZ είχα ξεχάσει πώς ακούγεται το σασμάν όταν γρατζουνάει, και δεν αστοχούσα ποτέ στις γρήγορες κοντράδικες αλλαγές στον κόφτη στις 6500σαλ. Αλλαγές "στο φτερό" αλά Fast and Furius κυριολεκτικά (πρέπει να το δείτε) χωρίς χτυπήματα, σκαλώματα, γρατζουνίσματα και μάλιστα από το σασμάν να ακούγεται μόνο το γνωστό σας από το έργο υπερκαβλωτικό "τσουφ" (από πού άραγε να προέρχεται αυτό; ). Χάρη σε αυτή τη βαλβολίνη (και στα P7000) είχα φάει σε φανάρι-φανάρι Punto GT Shocked έαν θυμάστε.
Με την Total BV (που είναι η αντίστοιχη της Tranself TRJ και της Tranself TypeB 75W80) το σασμάν μου χειροτέρεψε. Φυσικά καμία σχέση με μαμά από την οποία είναι σαφώς ανώτερη (με την μαμίσια βαλβολίνη οι γρήγορες αλλαγές γίνονται μόνο στα όνειρα), αλλά σε σχέση με την TRZ σκαλώνει και στο ζόρι γρατζουνάει κιόλας. Ναι, ξανάρχισαν τα σκαλώματα ή ακόμη και γρατζουνίσματα στο σκίσιμο. Βέβαια γρήγορες αλλαγές εξακολουθώ να μπορώ να κάνω, αλλά πλεόν νιώθω το μοχλό να αντιστέκεται, τα γρανάξια στο σασμάν να κοντράρουν, οπότε και αποθαρρύνθηκα για την περαιτέρω βίαιη χρήση. Το "τσουφ" εξακολουθεί να υπάρχει αλλά πλεόν είναι μισοθαμμένο κάτω από την ηχητική υπόκρουση γραναζιών και λοιπών σασμανοθορύβων. Η Tranself TRZ μετονομάστηκε σε TRP και από αύριο ψάχνω να την βρώ. Η Total φεύγει. Όταν μάθεις στο κορυφαίο δεν αρκείσαι ούτε στο πολύ καλό!
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Σεπ 2003, 23:21:04
Πάντως, με αντικειμενικά κριτήρια, και η Total BV 75W80 είναι πολύ καλή και η βελτίωση σε σχέση με τη μαμίσια πασιφανής. Οι γρήγορες αλλαγές είναι επίσης εφικτές. Τώρα που τις συνήθισα, μπορώ να αλλάζω και με αυτήν τις ταχύτητες "στο φτερό" χωρίς γρατζουνίσματα. Απλά, η διαφορά με τις TRP είναι στον τρόπο, αφού με την Elf οι γρήγορες αλλαγές επιτυγχάνονται χωρίς άγχος και με ελάχιστα ρίσκα για το γρανάζωμα και αυτό το αισθάνεσαι από την ευκολία που τις επιτυγχάνεις. Η διαφορά είναι στην αίσθηση κατά την απαιτητική χρήση του σασμάν και όχι στην καθημερινή όπου η BV συμπεριφέρεται ισάξια.
Η διαφορά σε αίσθηση της BV με την TRP μοιάζει με την διαφορά ενός λιπαντικού 10W40 με ενός 5W40. Όποιος την αντιλαμβάνεται τότε να πάρει την Elf. Οι υπόλοιποι δεν θα καταλάβετε καμία διαφορά.
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Οκτ 2006, 05:40:43
Ναί είναι ευαίσθητα στην σκληρή χρήση, αλλά όλα δείχνουν ότι αυτό έχει άμεση σχέση με την επιλεγμένη από το εργοστάσιο βαλβολίνη. Η καλύτερη βαλβολίνη όμως βελτιώνει κατακόρυφα την απόδοση και την αξιοπιστία του σασμάν μας. Θεωρώ κάκιστη την επιλογή της εργοστασιακής TOTAL BV 75W80 (προφανώς και της αντίστοιχης SHELL) για τα σασμάν μας. Είναι ένα από τα μειονεκτήματα του να συνεργάζεται το εργοστάσιο με συγκεκριμένους προμηθευτές και υποχρεωτικά να στηρίζει την συνεργασία αυτή επιλέγοντας από ό,τι δίνει ο προμηθευτής του. Η TOTAL δεν παράγει παρά μόνο μία βαλβολίνη για μας. Αντιθέτως η ELF για την Renault παράγει καί καλύτερες καί περισσότερες βαλβολίνες, από τις οποίες επιλέγουμε κι εμείς αυτήν που μας ταιριάζει. Άλλη κλασσική αρνητική περίπτωση παραδείγματος είναι η συνεργασία FIAT Group με SELENIA (λόγω Ανιέλι), με τα διάσημα προβλήματα στους ιταλικούς κινητήρες υψηλής απόδοσης..
Προτείνω σε όλους όσους δεν την έχουν αλλάξει την βαλβολίνη με καλύτερη, να το κάνουν άμεσα ακόμη κι αν αγόρασαν εχθές το Peugeot τους. Όσο νωρίτερα τόσο περισσότερο αυτό θα βοηθήσει στην αποφυγή ανεπιθύμητων και πρόωρων ζημιών.
Φίλε Μίλτο έχω διαβάσει σχεδόν όλες τις δημοσιεύσεις σου για τις βαλβολίνες και οφείλω να πω ότι είσαι πάρα πολύ ψαγμένος σε αυτόν τον τομέα. Απλά διαβάζοντας αυτά τα δύο παραπάνω με μπέρδεψες λίγο! Από τη μία λες ότι οι TOTAL είναι αρκετά καλές αλλά από την άλλη λες ότι είναι ακατάλληλες για τα κιβώτια των peugeot! Απλά σα νέος στη γαλλική νοοτροπία των peugeot είμαι λίγο μπερδεμένος! Οιπερισσότεροι πάντως τις ELF προτιμάτε γιατί τις θεωρείτε απλά τέλειες! απλά είναι λίγο περίεργο το γεγονός ότι οι ELF που είναι σχεδιασμένες για RENAU ταιριάζουν στα δικά μας καλύτερα από τις TOTAL που ορίζει ο κατασκευαστής;! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2008, 09:23:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
justdrive έγραψε: | Δεν χρειαζόμουν βέβαια αλλαγή αφού με την βαλβολίνη που είχα (Elf Tranself TRZ 75W80) ήμουν υπερευχαριστημένος αλλά τρωγόμουν να δοκιμάσω την Total για να δω πώς είναι αυτή η προτεινόμενη από την peugeot βαλβολίνη.
Με την Elf TRZ είχα ξεχάσει πώς ακούγεται το σασμάν όταν γρατζουνάει, και δεν αστοχούσα ποτέ στις γρήγορες κοντράδικες αλλαγές στον κόφτη στις 6500σαλ. Αλλαγές "στο φτερό" αλά Fast and Furius κυριολεκτικά (πρέπει να το δείτε) χωρίς χτυπήματα, σκαλώματα, γρατζουνίσματα και μάλιστα από το σασμάν να ακούγεται μόνο το γνωστό σας από το έργο υπερκαβλωτικό "τσουφ" (από πού άραγε να προέρχεται αυτό; ). Χάρη σε αυτή τη βαλβολίνη (και στα P7000) είχα φάει σε φανάρι-φανάρι Punto GT Shocked έαν θυμάστε.
Με την Total BV (που είναι η αντίστοιχη της Tranself TRJ και της Tranself TypeB 75W80) το σασμάν μου χειροτέρεψε. Φυσικά καμία σχέση με μαμά από την οποία είναι σαφώς ανώτερη (με την μαμίσια βαλβολίνη οι γρήγορες αλλαγές γίνονται μόνο στα όνειρα), αλλά σε σχέση με την TRZ σκαλώνει και στο ζόρι γρατζουνάει κιόλας. Ναι, ξανάρχισαν τα σκαλώματα ή ακόμη και γρατζουνίσματα στο σκίσιμο. Βέβαια γρήγορες αλλαγές εξακολουθώ να μπορώ να κάνω, αλλά πλεόν νιώθω το μοχλό να αντιστέκεται, τα γρανάξια στο σασμάν να κοντράρουν, οπότε και αποθαρρύνθηκα για την περαιτέρω βίαιη χρήση. Το "τσουφ" εξακολουθεί να υπάρχει αλλά πλεόν είναι μισοθαμμένο κάτω από την ηχητική υπόκρουση γραναζιών και λοιπών σασμανοθορύβων. Η Tranself TRZ μετονομάστηκε σε TRP και από αύριο ψάχνω να την βρώ. Η Total φεύγει. Όταν μάθεις στο κορυφαίο δεν αρκείσαι ούτε στο πολύ καλό! |
ultra-one έγραψε: |
Αν διαβάσεις όοοολα τα ποστ θα δεις τελικά ότι η μεγαλύτερη πλειοψηφία ιδιοκτητών 206 είναι περισσότερο ευχαριστημένοι από τις ELF TRP (ή ΤRZ) παρά με όποιαδήποτε άλλη βαλβολίνη. |
Δεν το ανέφερα και εγώ πιο πάνω για τις ELF ΤΡΖ & TRP?
Τελικά για τις βαλβολίνες μάλλον η ELF είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ επιλογή για το 206/307.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
cableman (Tony) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 08 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 12:33:54 Θέμα δημοσίευσης: Βαλβολίνες TOTAL 75-W80 |
|
|
Ξέρει κάποιος που θα βρώ Βαλβολίνες TOTAL 75-W80;
Ποίο κατάστημα τις έχει;
Η Peugeot δίνει Shell που είναι σκ**ά. Η Citroen δίνει Esso άλλο από κει πάλι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
recife206 (Φώτης) Δραστήριο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) GTi Blue-Black
Ένταξη: 30 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 229 Τόπος: Λάρισα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
justdrive Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2007
Ένταξη: 01 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 17:01:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες TOTAL 75-W80 |
|
|
cableman έγραψε: | Ξέρει κάποιος που θα βρώ Βαλβολίνες TOTAL 75-W80;
Ποίο κατάστημα τις έχει;
Η Peugeot δίνει Shell που είναι σκ**ά. Η Citroen δίνει Esso άλλο από κει πάλι...
|
Φίλε cableman θεωρητικά αν πας σε κάποια αντιπροσωπεία της Peugeot θα έχουν τις βαλβολίνες TOTAL BV 75W80( η Peugeot συνεργάζεται με την TOTAL) αν πάλι δεν την έχει μπορείς να πας σε ένα βεμζινάδικο EL PETROL που έχει όλα τα προιόντα της TOTAL. Έχει και τις βαλοβολίνες που ζητάς! Πάντως αν δεν τις βρεις μπορείς να βάλεις οποιαδήποτε μάρκα θές αρκρί να είναι γνωστή και να είναι στις παραπάνω προδιαγραφές δηλαδή 75W80! οι περισσότεροι βέβαια εδώ μέσα φοράνε τις ELF TRP 75W80( χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι TOTAL δεν είναι καλές) Για οτιδήποτε άλλο ρώτα ελέυθερα ξανά! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
cableman (Tony) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 08 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2008, 13:10:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι αντιπροσωπίες peugeot έχουν μόνο Shell πλέον. Θα δοκιμάσω σε El Petrol. Γουστάρω και Elf που τις αγοράζω (τις Elf) ? Thanks anyway |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
justdrive Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2007
Ένταξη: 01 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάϊ 2008, 23:53:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
cableman έγραψε: | Οι αντιπροσωπίες peugeot έχουν μόνο Shell πλέον. Θα δοκιμάσω σε El Petrol. Γουστάρω και Elf που τις αγοράζω (τις Elf) ? Thanks anyway |
Να σαι καλά! δεν κάνει τίποτα! Ελπίζω να τις βρεις σε κάποιο EL PETROL! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2008, 22:10:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α) Ποιός σου είπε ότι είναι καλύτερες από τις TRP στα γαλλικά σασμάν?
β) Ποιός σου πρότεινε βαλβολίνη κατηγορίας API GL-5 για μπλοκέ διαφορικό, για το σασμάν σου? (εκτός κι αν έβαλες μπλοκέ και δεν μας το είπες).
Το πιο πιθανό είναι να την βάλεις και να γίνουν μύλος όλα εκεί μέσα.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2008, 22:50:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
α) Ποιός σου είπε ότι είναι καλύτερες από τις TRP στα γαλλικά σασμάν?
β) Ποιός σου πρότεινε βαλβολίνη κατηγορίας API GL-5 για μπλοκέ διαφορικό, για το σασμάν σου? (εκτός κι αν έβαλες μπλοκέ και δεν μας το είπες).
Το πιο πιθανό είναι να την βάλεις και να γίνουν μύλος όλα εκεί μέσα. |
α) Μου είπε ότι είναι αγωνιστικές βαλβολίνες οπότε........
β) Το manual λέει για 75W80 API GL-4 οι GL-5 λογικά δεν είναι καλύτερες προδιαγραφές(λέω γω).
Με βλέπω να τις πηγαίνω πίσω και να πέρνω πάλι ELF TRP(απλά έψαχνα για κάτι ακόμα πιό καλό) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2008, 22:55:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jim207GT έγραψε: | α) Μου είπε ότι είναι αγωνιστικές βαλβολίνες οπότε........ |
Και που είναι "Αγωνιστικές" σημαίνει κάτι πέραν του ότι ήταν σαν χορηγός της Corolla στο WRC?
Jim207GT έγραψε: | β) Το manual λέει για 75W80 API GL-4 οι GL-5 λογικά δεν είναι καλύτερες προδιαγραφές(λέω γω).
Με βλέπω να τις πηγαίνω πίσω και να πέρνω πάλι ELF TRP(απλά έψαχνα για κάτι ακόμα πιό καλό) |
Μιας που κοίταξες το manual για τα GL τότε δες και τα υπόλοιπα στοιχεία αν ταιριάζουν με την συγκεκριμένη βαλβολίνη...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 24 Ιούν 2008, 23:21:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν γράφει τπτ άλλο μόνο API: GL-5/L.S.D(η repsol) και το manual λέει μόνο 75w80(απλά από ότι είδα όλες οι 80αρες είναι GL-4)
Χέστο Steve μη το ζαλίζουμε άλλο πάω να τις αλλάξω με ELF TRP να τελειώνει το θέμα. Απλά έλεγα να βάλω κάτι ακόμα καλύτερο μιάς και μέχρι την παρασκευή(χωρις άλλα απρόοπτα) θα πάω στο στέλιο για το πρόγραμμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2008, 07:48:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το να πειραματίζεσαι με νέα πράγματα είναι καλό, γιατί μπορεί να βρεις κάποια νέα λύση, καλύτερη από τις ήδη υπάρχουσες.
Το να πειραματίζεσαι με νέα πράγματα είναι κακό, γιατί μπορεί να βρεις μια χειρότερη λύση, και να πρέπει να την πληρώσεις στο τέλος αρκετά ακριβά (βλ. σασμάν).
Παίζεις το Τζόκερ σου λοιπόν, και αν σου κάτσει...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Ιούν 2008, 08:20:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι ρεπσολ ειναι καλουτσικες γενικα βαλβολινες
τις ειχα αλλα τις 80αρες καποια φεγγαρια
οι 90αρα αυτη δε ξερω που τη βρηκες
πιθανον αν καταλαβα καλα να ειναι για πισωκινητα με μπλοκε που ολα θελουν 5αρα και με ειδικες προδιαγραφες στο διαφορικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|