Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
WOODAKOS (STELIOS) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.6 16V XS (2001)
Ένταξη: 03 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2007, 12:48:36 Θέμα δημοσίευσης: 207 GT - MEGANE GT - GOLF TSI |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Σκέφτομαι να αλλάξω αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα στην οικογένεια ειχαμε μόνο
Peugeot (2 106 και 1 307).
Βασικά αυτό που θα ήθελα είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο με πολιτισμένη λειτουργία. Δηλ. GT
Αυτά στα οποία έχω καταλήξει είναι τα ακόλουθα:
207 GT 1600/150HP (Κόστος 20,350 + τέλη + χρώμα)
Megane GT 2000/165HP(Κόστος 24.650 + χρώμα + τέλη - 2,500 προσφορά)
Golf GT Sport 1400/140HP (Κόσοτς 21,350 + χρώμα + τέλη)
Θα ήθελα να μου πείτε αιτιολογημένα την γνώμη σας.
ΜΦΧ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Αύγ 2007, 13:09:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, προσωπικές απόψεις:
Όσον αφορά το megane, χωρίς να έχω οδηγήσει το gt αλλά έχοντας αρκετή εμπειρία με το 1,6, δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Τιμόνι αναίσθητο, επιλογέας με καλό κούμπωμα αλλά σκαλώνει που και που, πίσω σύστημα ακόμα πιο ακούνητο και από το 307. Από κει και πέρα, όσα και αν άλλαξαν, δεν νομίζω να έγινε καμιά αμαξάρα.
Το golf τώρα... οδήγησα το gt dsg και ενθουσιάστηκα. Αλλά με τιμή κοντά στα 28k με ένα δυό πραγματάκια πάνω, απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί και value for money. Κιβώτιο, κινητήρας και πίσω σύστημα είναι φοβερά, αλλά τιμόνι και φρένα κάτω του μετρίου, για τα δικά μου τα δεδομένα. Όσον αφορά την έκδοση που λες εσύ τώρα με τα 140 άλογα, εγώ θα πω το εξής: με τα χίλια, αλλά μόνο αν βάλεις το dsg. Χωρίς το dsg, δεν νομίζω ότι αξίζει, οπότε καταλήγουμε στο 207 GT.
Συμπέρασμα: όχι megane gt, ναι golf gt 140 αλλά μόνο αν είναι dsg, αλλιώς 207 gt. Υπολόγιζε πως το dsg είναι +1700 ευρώ περίπου.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Αύγ 2007, 10:41:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ότι και να κάνεις, μην πάρεις 1400 κινητήρα πάντως. 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Αύγ 2007, 14:06:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί όχι;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Αύγ 2007, 17:50:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WilDuck έγραψε: | Ότι και να κάνεις, μην πάρεις 1400 κινητήρα πάντως.  |
σαν να του λες οχι golf - αφου μονο εκει εχει 1400 κυβικα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Αύγ 2007, 06:49:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγω οχι golf!!!!!!
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Αύγ 2007, 07:54:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν πάρεις Golf GT, μετά θα ψάχνεσαι όλη την ώρα να το κάνεις GTi, με προγράμματα, τουρμπίνες κλπ.
Αν πάρεις Megane GT, μετά θα ψάχνεσαι όλη την ώρα να το κάνεις RS, με προγράμματα, 4πίστονα φρένα, τουρμπίνες κλπ.
Αν πάρεις 207 GT, ειδικά με την έλευση του Rallye πλέον, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνεις πάλι τα ίδια πράγματα με τα 2 ανωτέρω, μέχρι να γίνεις RC: προγράμματα, τουρμπίνες, φρένα κλπ.
Εν πάσει περιπτώσει, αν έχεις τα λεφτά του Megane, πάρτο. Χώροι, άνεση, στήσιμο.
Αν δεν τα έχεις, πάρε το 207 GT. Όπως και να έχει, μην πάρεις Golf Είναι όντως τεχνολογικό επίτευγμα τα 140 άλογα στα 1400, αλλά εκεί είναι το max. Τα άλλα 2 έχουν καλύτερη υποδομή και περισσότερα πράγματα για αλλαγή
Τα περί αξιοπιστίας, δεν μπαίνω στον κόπο να τα θέσω. Όπως φέρεσαι στο αμάξι, έτσι σου φέρεται. Όλοι λέγαν για τα 106/206 και πάσης φύσεως Γαλλικό, ότι έχει προβλήματα με τα ηλεκτρονικά (την ώρα που η Γαλλία κατασκευάζει και αεροπλάνα...), αλλά και μηχανολογικά. Σε πληροφορώ πως στο δικό μου 206 έχω αλλάξει μόνο 2 ζευγάρια μπροστινούς υαλοκαθαριστήρες (λόγω φθοράς) και έναν map sensor την Τετάρτη στα 3+ χρόνια κατοχής μου.
Αυτά τα ολίγα
Γενικώς, ο Γάλλος είναι μπροστά σε όλα (για εμένα)...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Αύγ 2007, 21:39:10 Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 GT - MEGANE GT - GOLF TSI |
|
|
WOODAKOS έγραψε: | .........Golf GT Sport 1400/140HP (Κόσοτς 21,350 + χρώμα + τέλη)
Θα ήθελα να μου πείτε αιτιολογημένα την γνώμη σας.
ΜΦΧ |
Από όσα λίγα γνωρίζω το golf GT έχει 170 άλογα....
οπότε μάλλον είναι μονόδρομος.
Μήπως να περίμενες για το 207 το rc ??
Γιατί το γκολφ αλλάζει και σχήμα σε λίγο καιρό...
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WOODAKOS (STELIOS) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.6 16V XS (2001)
Ένταξη: 03 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Αύγ 2007, 22:08:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας. Για να σας βοηθήσω λίγο περισσότερο μάλλον πρέπει να σας περιγράψω πως βλέπω εγώ τα αυτοκίνητα:
207 GT
(+) Πολύ ωραίαο σχέδιο εσωτερικά και εγωτερικά
(+) Επιδόσεις
(+) Βγαίνει και σε 5πόρτο καθώς έχω οικογένεια
(-) Πάντα είχα Peugeot και μάλλον έχω βαρθεθεί (όχι τα αυτοκίνητα αλλά την μονοτονία στις επιλογές μου)
(-) Χώροι μάλλον μικροί για την οικογένεια καθώς έχουμε συνηθίσει στο 307 που έχουμε
Megane GT
(+) Πολύ ωραίαο σχέδιο εσωτερικά και εγωτερικά
(+) Επιδόσεις
(+) Βγαίνει και σε 5πόρτο καθώς έχω οικογένεια
(-) Αναμενόμενη απόσυρση μοντέλου
(-) 2000cc / αυξημένο κόστος χρήσης
(-) Το ακριβότερο απο τα τρία
Golf TSI
(+) Προσλαμβάνουσα αξιοπιστία εταιρείας = υψηλή μεταπωλητική αξία
(+) Επιδόσεις
(+) Βγαίνει και σε 5πόρτο καθώς έχω οικογένεια
(-) Μάλλον αδιάφορο εξωτερικό και εσωτερικό design, αν και τα πράγματα βελτιώθηκαν με την έκδοση GT Sport
(-) Σύντομή απόσυρση μοντέλου
Δεδομένου ότι πλέον δεν είμαι ελέυθερος στις επιλογές μου όγω οικογενειακών περιορισμών (οπότε και θα έπαιρνα Renault Clio 2000cc) μάλλον καταλήγω στο Golf.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν έχετε ακούσει για προβλήματα αξιοπιστίας του κινήτήρα TSI. Γενικά η όλη διάταξη compressor και turbo με προβληματίζει καθώς δεν έχω ξανακούσει τέτοιο συνδυασμό απο άλλον κατασκευαστή. Μάλλον η λύση είναι η επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια (κόστος 350Ε) και μετά η πώληση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Αύγ 2007, 22:19:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν πας για το γκολφ, σφίξου λίγο και πάρε το με dsg. Θα με θυμηθείς. Όσον αφορά την αξιοπιστία του, ο κινητήρας αυτός καθεαυτός δεν έχει παρουσιάσει κάτι. Μεμονωμένα μόνο κάτι προβλήματα με τον συμπλέκτη έχουν ακουστεί, και για ένα μέταλλο που εφάπτεται κάπου στο βολάν και κάνει έναν θόρυβο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Αύγ 2007, 00:16:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αξιοπιστια σχετικα με τα TSI (αυτα με τα 140) ειναι σε καλη μοιρα!!! Τα πραγματα δεν ειναι τοσο πιεσμενα οπως στα GT (με τα 170) που αποτι φαινεται τσιμπανε παραπανω παραπανω λαδι απο το προβλεπομενο!!! Αυτο απο φιλο μηχανικο σε εξουσιοδοτημενο service...
Βεβαια θα μου πεις, τα περισσοτερα GT μεταχειριζονται πιο "βιαια"¨απο τα περισσοτερα TSI...
Γενικα παντως, αυτο το μοτερ της VW φαινεται να βρισκεται σε καλο δρομο τελικα...Περαν του λαδιου, δεν εχει ακουστει κατι αλλο οσον αφορα μηχανικα!!!
Απο κει και περα, κλασσικο θεωρειται πλεον το προβλημα με τα ηλεκτρικα παραθυρα και με δυο τρια αλλα ηλεκτρικο-ηλεκτρονικης φυσεως!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 07:36:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παλι εχω ακουσει (2 διαφορετικες περιπτωσεις) οτι τα πιστονια εχουν την ταση να φευγουν απο τι μηχανη και να τρυπουν το καπο, περα τον ηλεκτονικων!!!!!!!
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
marios206 (Κώστας) Μέλος

 peugeot 207GT rouge ADEN
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 142
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 08:51:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν καταλήξεις στο Golf, πάρε μαζί και 2 με 3 κιβώτια λαδάκι να τα έχεις σπίτι και να βάζεις όποτε πέφτει η στάθμη λαδιού και πάρε και μερικά μπουκαλάκια motorcote ( έχουν τρελαθεί να το αγοράζουν οι αντιπροσωπείες VW και AUDI και το βάζουν σε όλα τα τύπου FSi και TSi μπας και σταματήσουν την υπερβολική κατανάλωση λαδιού). Η απλά συμβιβάσου με την ιδέα ότι αγοράζεις αυτοκίνητο με κάτι σαν δίχρονο μοτέρ σαν τα σκουτεράκια δηλαδή που καίνε βενζίνη και λάδι μαζί ..το έχουν μάθει και τα βενζινάδικα και μόλις πάνε για φουλάρισμα τους τσεκάρουν και τα λάδια μήπως θέλουν συμπλήρωμα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEPE (ΠΕΤΡΟΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 1.4 (16V)TR(2006)
Ένταξη: 22 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 09:50:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως αναγκαστηκα και αλλαξα μοτερ σε γκολφ του 2002 μοντελο γιατι συμπεριφεροταν σαν διχρονο !!!! αυτο βεβαια μετα απο πολλους καβγαδες και ψυχικη κοπωση.φυσικα οι πρωτες αντιδρασεις του αντιπροσωπου ηταν οτι ειμαι τρελλος και το βραδυ βαζω καλαμακι στο μοτερ και πινω λιγουλακι ετσι για να ξεδιψασω για αυτο και μου σφραγισαν το μοτερ για 1000 χλμ για να βεβαιωθουν οτι τα πραγματα ειναι οπως τους τα ελεγα. φυσικα το αλλαξαν στο τελος ολο το μοτερ και εγω το πουλησα το αμαξι μετα γιατι δεν ηθελα ουτε να το βλεπω μετα απο οσα ειχα τραβηξει. η ιστορια κρατησε 1 χρονο περιπου.
αυτα ειχα να καταθεσω απο την δικη μου εμπειρια απο γκολφ.
φυσικα ειχα και αλλα πολλα προβληματα αλλα το μοτερ ηταν το πιο σημαντικο.
φιλε κωστα εχεις απολυτο δικιο με οσα λες.
ακομα τα ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ και ανατριχιαζω με αυτα που περασα.....
πηρα ενα 207 και μεχρι στιγμης ειμαι απολυτα ευχαριστημενος!!!!!!
και ας μην ειναι gt οπως το δικο σου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WOODAKOS (STELIOS) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 1.6 16V XS (2001)
Ένταξη: 03 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 14:21:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Telika mallon kataligo sto exeis:
Theoritika se kathe agora oso enteinete o anatagonismos metaxi etaireion o katanalotis vgainei ofeleimenos logo simpiesis tou kostous kai tou kerdous kathos kai ekmetalefsis tis dinatotitas kainotomias. Afto omos einai dinato mexri kapoio simeio. Apo kei kai pera o poly entonos antagonismos dimiourgei provlimata poiotita idios stous paiktes tis agoras pou itan gnostoi gia tin poiotita kataskevis.
Nomizo oti afto exei propolou simvei stin pagkosima agora aftokinitou. Opoion kai na rotiso gia aftokinito Peugeot, Renault, VW tin teleftaia trietia-pentaetia exei na mou pei kai mia pikri istoria.
Xaraktiristiko paradeigma tou koresmoy einai to fainomeno aftoktonion sta ergostasia. Vlepe akoloutho link:
http://www.forbes.com/markets/2007/07/18/peugeot-citroen-renault-markets-equity-cx_ll_0718markets15.html
Me tetoies sinthikes lete na einai dinaton na vgoun poiotika proionta ???
Iparxei vevaia kai i apopsi oti ta aftokinita below 30,000 einai aplos kouvadakia gia na paizei o laos. Teleftaia vevai mallon katariptete kai aftos o mithos. Sinadlefos pire BMW 320 kai trexei sinexeia sto sinergeio.
Ego exo etairiko Audi A3 1,6 FSI kai akoma prospatho na katalavo giati afto to aftokinito kanei 30,000. An ta eixa plirosei apo tin tsepi mou tha eixa spasei to kefali mou ston toixo.
An einai na doso 20-24,000 den thelo gia ta epomena 5 xronia i 75,000xlm na min pao sto sinergio gia kamia xazovlavi. Ginetai ? Mallon oxi. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 19:47:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν ξερεις απο που θα σου ερθει...
Αν αρχισει ο καθενας να λεει τι βλαβες εχει δει ή ακουσει για καθε ενα αυτοκινητο θα χρειαστουμε δυο τρια forum ακομα για να χωρεσουν!!!
Παιρνεις αυτο που σε καλυπτει, που σου αρεσει και ευχεσαι να μη σου βγαλει κατι!!!
Οσον αφορα τα αυτοκινητα που γραφεις, σε θεμα χωρων το 207 μενει πισω, καθως και σε ανεση ταξιδιου, απο κει και περα εχει καλυτερο εξοπλισμο και ειναι πιο fun to drive!!!
Το Megane ειναι ο κομπαρσος της υποθεσης...
Το Golf φαινεται να ειναι η περιπτωση τα κανω ολα και συμφερω...
Και εχε υποψιν οτι μετα απο 5 χρονια (αν ολα εχουν παει καλα μεχρι τοτε) το Golf θα το "σπρωξεις" και πιο ευκολα...
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Αύγ 2007, 20:42:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως να κοιτάξεις και το λεον με τον 1,8 tfsi;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 14:29:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Μήπως να κοιτάξεις και το λεον με τον 1,8 tfsi; |
πολυ καλο αλλωστε αυτο το μοτερ φοραει κ το Α3 το μοτερ του gt δεν το φοραει...γιατι αραγε κ ειδικα αν του βαλεις το seat force γινετε πολυ τουμπανο..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 15:34:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν αναφέρθηκε από κανέναν το γεγονός ότι τα Golf TSI και Megane GT έχουν 6-τάχυτο κιβώτιο (όπως κάθε "σπορτίφ" έκδοση θα έπρεπε να είχε), ενώ το 207 GT (όπως επίσης και το Rallye και το RC) αρκούνται σε 5άρι.
Μήπως στο θέμα του κιβωτίου η Peugeot βρίσκεται λίγο πίσω;; Pourqoi? να ρωτήσουμε τους Γάλλους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 15:53:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abaleo έγραψε: | Δεν αναφέρθηκε από κανέναν το γεγονός ότι τα Golf TSI και Megane GT έχουν 6-τάχυτο κιβώτιο (όπως κάθε "σπορτίφ" έκδοση θα έπρεπε να είχε), ενώ το 207 GT (όπως επίσης και το Rallye και το RC) αρκούνται σε 5άρι.
Μήπως στο θέμα του κιβωτίου η Peugeot βρίσκεται λίγο πίσω;; Pourqoi? να ρωτήσουμε τους Γάλλους |
κανε ενα βλεφαρο στο 6αρι του corsa opc κ στο 5αρι του rc κ θα δεις οτι το 6αρι ειναι πολυ πιο μακρι απο το rc ουτε καν η 5η κοφτιαζει στο οpc κ θεωριτικα η 6η του opc ποιανει 302 χλμ...τετοιο 6αρι να μου λειπει.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|