PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

επιτάχυνση από ρεπρίζ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
StorM_GmA (Ευριπίδης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)

Ένταξη: 21 Αύγ 2003
Δημοσιεύσεις: 314
Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 16:26:08    Θέμα δημοσίευσης: επιτάχυνση από ρεπρίζ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στο Athens Tuning Show φέτος δίνανε μια σακούλα στην είσοδο και μέσα
σ' όλα είχε και ένα dvd...εκει λοιπόν είχε κάποιες δυναμομετρήσεις από
event που κάνει γνωστό περιοδικό... Τα βιντεάκια λοιπόν έδειχναν το κάθε
αμάξι μια τον κινητήρα του την ώρα της δυναμομέτρησης και μια το ταμπλώ
του αυτοκινήτου...βλέποντας λοιπόν τα ταμπλώ, έβλεπα τα χιλιόμετρα να
ανεβαίνουν απίστευτα γρήγορα...

ενδεικτικά με ΜΗ ακριβείς υπολογισμούς

1) ατμοσφαιρικό civic στα 258 άλογα έκανε 5sec απο τα 50χλμ/ω στα 205χλμ/ω

2) 1.3 starlet turbo 262 άλογα έκανε 4sec απο τα 100χλμ/ω στα 170χλμ/ω

3) sunny gtr turbo 470 άλογα έκανε 4sec απο τα 140χλμ/ω στα 250χλμ/ω

πώς λοιπόν επιταχύνουν τόσο γρήγορα? Φαντάζομαι οτι σημαντικός
παράγοντας είναι οτι πάνω στο δυναμόμετρο δεν υπάρχει η αντίσταση του
αέρα μιας και τα συγκεκριμένα αμάξια δεν είναι και για σεμινάριο
αεροδυναμικής...(και γενικότερα όλα τα "κοινά" αυτοκίνητα).
Επίσης σκεφτόμουν οτι και στις συνθήκες δρόμου το αμάξι έχει να αντιμετωπίσει
και το βάρος του το οποίο οι κινητήριοι τροχοί πρέπει να τραβήξουν
αντιμετωπίζοντας την ανάλογη αδράνεια που θα έχει το αμάξωμα (ανάλογη
του βάρους του). Αλλά και τα ραούλα του δυναμόμετρου δημιουργούν
αντίσταση στους τροχούς...δεν ξέρω όμως αν είναι ανάλογη της αντίστασης
στον δρόμο (άρα το βάρος δεν είναι παράγοντας που να ευνοεί την
καλύτερη επιτάχυνση στο δυναμόμετρο) ή μικρότερη (άρα είναι και το λιγότερο βάρος
ένας λόγος καλύτερης επιτάχυνσης στο δυναμόμετρο)

Ίσως η απάντηση να είναι πολύ απλή για κάποιον που ξέρει περισσότερα
αλλά εμένα με εντυπωσίασε αρκετά δεδομένου οτι με τα ταπεινά μου 110
άλογα θέλω 10 χρόνια να πιάσω τα 200... 9 αν είναι κατηφόρα Razz


...sine Diabolo nullus Dominus...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 17:33:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eισαι σωστος στις παρατηρησεις σου. Ο βασικος λογος που ειδες αυτη τη διαφορα ειναι οτι σε συνθηκες δυναμομετρου δεν υπαρχει ΑΔΡΑΝΕΙΑ απο τη μαζα/βαρος του αυτοκινητου, ουτε αεροδυναμικη ΑΝΤΙΣΑΤΑΣΗ που σε τετοιες ταχυτητες ειναι σιγουρα σημαντικη.
Επισης, σε μικροτερο βαθμο, υπαρχει η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ κυλησης απο τους 4 τροχους στην ασφαλτο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0796s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on