Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 16:26:08 Θέμα δημοσίευσης: επιτάχυνση από ρεπρίζ |
|
|
στο Athens Tuning Show φέτος δίνανε μια σακούλα στην είσοδο και μέσα
σ' όλα είχε και ένα dvd...εκει λοιπόν είχε κάποιες δυναμομετρήσεις από
event που κάνει γνωστό περιοδικό... Τα βιντεάκια λοιπόν έδειχναν το κάθε
αμάξι μια τον κινητήρα του την ώρα της δυναμομέτρησης και μια το ταμπλώ
του αυτοκινήτου...βλέποντας λοιπόν τα ταμπλώ, έβλεπα τα χιλιόμετρα να
ανεβαίνουν απίστευτα γρήγορα...
ενδεικτικά με ΜΗ ακριβείς υπολογισμούς
1) ατμοσφαιρικό civic στα 258 άλογα έκανε 5sec απο τα 50χλμ/ω στα 205χλμ/ω
2) 1.3 starlet turbo 262 άλογα έκανε 4sec απο τα 100χλμ/ω στα 170χλμ/ω
3) sunny gtr turbo 470 άλογα έκανε 4sec απο τα 140χλμ/ω στα 250χλμ/ω
πώς λοιπόν επιταχύνουν τόσο γρήγορα? Φαντάζομαι οτι σημαντικός
παράγοντας είναι οτι πάνω στο δυναμόμετρο δεν υπάρχει η αντίσταση του
αέρα μιας και τα συγκεκριμένα αμάξια δεν είναι και για σεμινάριο
αεροδυναμικής...(και γενικότερα όλα τα "κοινά" αυτοκίνητα).
Επίσης σκεφτόμουν οτι και στις συνθήκες δρόμου το αμάξι έχει να αντιμετωπίσει
και το βάρος του το οποίο οι κινητήριοι τροχοί πρέπει να τραβήξουν
αντιμετωπίζοντας την ανάλογη αδράνεια που θα έχει το αμάξωμα (ανάλογη
του βάρους του). Αλλά και τα ραούλα του δυναμόμετρου δημιουργούν
αντίσταση στους τροχούς...δεν ξέρω όμως αν είναι ανάλογη της αντίστασης
στον δρόμο (άρα το βάρος δεν είναι παράγοντας που να ευνοεί την
καλύτερη επιτάχυνση στο δυναμόμετρο) ή μικρότερη (άρα είναι και το λιγότερο βάρος
ένας λόγος καλύτερης επιτάχυνσης στο δυναμόμετρο)
Ίσως η απάντηση να είναι πολύ απλή για κάποιον που ξέρει περισσότερα
αλλά εμένα με εντυπωσίασε αρκετά δεδομένου οτι με τα ταπεινά μου 110
άλογα θέλω 10 χρόνια να πιάσω τα 200... 9 αν είναι κατηφόρα 
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 17:33:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eισαι σωστος στις παρατηρησεις σου. Ο βασικος λογος που ειδες αυτη τη διαφορα ειναι οτι σε συνθηκες δυναμομετρου δεν υπαρχει ΑΔΡΑΝΕΙΑ απο τη μαζα/βαρος του αυτοκινητου, ουτε αεροδυναμικη ΑΝΤΙΣΑΤΑΣΗ που σε τετοιες ταχυτητες ειναι σιγουρα σημαντικη.
Επισης, σε μικροτερο βαθμο, υπαρχει η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ κυλησης απο τους 4 τροχους στην ασφαλτο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|