PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Από που λέτε να ξεκινήσω τις βελτιώσεις στο 206 μου?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ArxariosMe206 (Γιώργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Audi A3 1.6 (2004)

Ένταξη: 02 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 69
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Οκτ 2007, 14:43:55    Θέμα δημοσίευσης: Από που λέτε να ξεκινήσω τις βελτιώσεις στο 206 μου? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά χαιρετώ, και απευθύνομαι στα έμπειρα μέλη για τις συμβουλές τους.

Είμαι τελείως άσχετος στο θέμα των βελτιώσεων. Ξεκίνησα κοιτώντας την τεράστια ποικιλία άρθρων που υπάρχουν στο φόρουμ για τις βελτιώσεις σε κάθε τομέα, καθώς και τα προϊόντα του e-shop, και κατατοπίστικα κάπως.

Ωστόσο, ακριβώς επειδή είμαι αρχάριος και ασχετος ήθελα να ρωτήσω κάτι πιο γενικό. Ήθελα να κάνω κάποιες απλές, σχετικά οικονομικές αλλά ουσιαστικές βελτιώσεις στο 206 μου και δεν ξέρω από που θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσω. Δεν με ενδιαφέρει η εμφάνιση και η αισθητική βελτίωση (αν και μερικές διακριτικές πινελιές θα ήταν ευχάριστες) αλλά περισσότερο να βελτιώσω την αίσθηση του αυτοκινήτου, το κράτημα, και κυρίως την απόδοση του κινητήρα, και ειδικά την επιτάχυνση εν κινήσει.