PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Προβλήματα στην εκκίνηση

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
racing-girl (Γεωργία)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line

Ένταξη: 08 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα Α.Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 19:55:23    Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα στην εκκίνηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τις τελευταίες μέρες ξεκινώντας την μηχανή ακούγεται ένας θόρυβος σαν γρατζούνισμα και το τιμόνι είναι πολύ σκληρό για κάποια ώρα. Επίσης το ρελαντί έχει ανεβασμένες στροφές και μέχρι να πέσει πρέπει να πατάω αρκετά το γκάζι γιατί σβήνει.. Αυτό βέβαια δεν είναι τωρινό πρόβλημα αλλά γενικώς αισθάνομαι σαν να οδηγάω νταλίκα κι έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι!! Μήπως συμβαίνει και σε κανέναν άλλο το ίδιο λόγω χαμηλής θερμοκρασίας?? Για πείτε καμμιά ιδέα ρε παιδιά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 22:11:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δοκίμασε κάποιο πρωί να το ανάψεις με κλειστά air cordition ή clima (ανάλογα τι έχεις), radioCDκασσετόφωνο και έχοντας πατημένο τον συμπλέκτη.

Το τιμόνι και εμένα είναι βαρύ στο ξεκίνημα (δυο φορές κόντεψα να στουκάρω στο απέντι πεζοδρόμιο) αλλά με ένα #$%^^&&*^%(^% φτιάχνει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
racing-girl (Γεωργία)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line

Ένταξη: 08 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα Α.Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 22:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με κλειστά τα πάντα το ξεκινάω γιατί τρέχω πανικόβλητη να προλάβω. Το A/C, ραδιο κ.τ.λ μπαίνουν στο πρώτο φανάρι. Πάντως δε νομίζω το τιμόνι να στρώνει λόγω της τακτικής του βρισίματος Very happy Αν είναι έτσι έχω να ρίξω πολύ βρίσιμο, να μην αισθάνομαι μόνο σαν νταλικιέρης!! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 22:42:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παλια δεν παταγα συμπλεκτη γιατι δεν θεωρουσα πως παιζει ρολο.
Ειδικα τις κρυες μερες του Χειμωνα ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ.
Τωρα παντα με συμπλεκτη. Παιρνει μπρος πολυ ποιο ομαλα.
Να ρωτησω αν ξερει κανεις :
Εχετε παρατηρησει πως αν ανοιξετε στην 1η -2η σκαλα δηλ. να παιρνει ρευμα και να εχετε οργανα αλλα δεν βαλετε εμπρος με τη μιζα , και το αφησετε για 1 λεπτο, (η και περισσοτερο , οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα) και μετα βαλετε μπρος , οτι παιρνει πιο ευκολα και πιο γρηγορα ;;
Παιρνει αμεσως και το κλειδι το κρατας στιγμιαια, μετα το αφηνεις.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ΅ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;;; ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 23:50:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Εχετε παρατηρησει πως αν ανοιξετε στην 1η -2η σκαλα δηλ. να παιρνει ρευμα και να εχετε οργανα αλλα δεν βαλετε εμπρος με τη μιζα , και το αφησετε για 1 λεπτο, (η και περισσοτερο , οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα) και μετα βαλετε μπρος , οτι παιρνει πιο ευκολα και πιο γρηγορα ;;
Παιρνει αμεσως και το κλειδι το κρατας στιγμιαια, μετα το αφηνεις.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ΅ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;;; ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;

Aυτο γινεται γιατι δινεις τον χρονο στην αντλια βενζινης να προωθησει βενζινη και στον εγκεφαλο να κανει τα Check


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 07:20:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

o logos pou to timoni sou einai skliro kata tin ekkinisi einai kaki leitourgia tis tropmas tou idraulikou kiklwmatos tou timoniou,alla an pas se sinergeio kai to peis 8a gelane kai oi toixoi stin ellada.an den xalasei teliws na min strivei den sto allazoun.pantos tsekare kai ta ygra tou timoniou kalos i kakos na eisai isihi
i strofes tou kinitira 8a prepei na einai ligo anevasmenes gyrw sto ena lepto otan ksekinas to amaksi einai apo entoli tou eggefalou kati san automato choke sta palia wste o kinitiras na vre8ei se sin8ikes omalis leitourgias.twra oti sou svinei eukola einai allo maniki kai mallon to aiwnio provlima twn peugeot me tin trompa venzinis (to exw pa8ei sto 106 mou se 2 diaforetika moter kai sto 206 mou prosfata).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 10:42:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
DimiP έγραψε:
Εχετε παρατηρησει πως αν ανοιξετε στην 1η -2η σκαλα δηλ. να παιρνει ρευμα και να εχετε οργανα αλλα δεν βαλετε εμπρος με τη μιζα , και το αφησετε για 1 λεπτο, (η και περισσοτερο , οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα) και μετα βαλετε μπρος , οτι παιρνει πιο ευκολα και πιο γρηγορα ;;
Παιρνει αμεσως και το κλειδι το κρατας στιγμιαια, μετα το αφηνεις.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ΅ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;;; ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;

Aυτο γινεται γιατι δινεις τον χρονο στην αντλια βενζινης να προωθησει βενζινη και στον εγκεφαλο να κανει τα Check

Επισης σε περιοδικο διαβασα οτι αφηνοντας το ραδιωφονο να παιξει για μισο λεπτο (αυτο και τιποτα αλλο π.χ κλιματισμος) δινεις χρονο και στη μπαταρια να "ζεσταθει" και αυτο βοηθαει πολυ στην εκινηση.




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 12:29:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
DimiP έγραψε:
Εχετε παρατηρησει πως αν ανοιξετε στην 1η -2η σκαλα δηλ. να παιρνει ρευμα και να εχετε οργανα αλλα δεν βαλετε εμπρος με τη μιζα , και το αφησετε για 1 λεπτο, (η και περισσοτερο , οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα) και μετα βαλετε μπρος , οτι παιρνει πιο ευκολα και πιο γρηγορα ;;
Παιρνει αμεσως και το κλειδι το κρατας στιγμιαια, μετα το αφηνεις.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ΅ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;;; ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;

Aυτο γινεται γιατι δινεις τον χρονο στην αντλια βενζινης να προωθησει βενζινη και στον εγκεφαλο να κανει τα Check

Πάντα πρέπει να αφήνουμε το κλειδί στην μίζα ένα λεπτάκι να κάνει όλα τα τέστ αυτοδιάγνωσης (αερόσακους, λάδια κλπ) πριν βάλουμε μπροστά.
Και όχι απότομες αλλαγές (και αλλαγές πάνω από 3500rpm) στο σασμάν τα πρώτα 10 λεπτά + να ζεσταθούν τα λάδια του κινητήρα.


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 15:13:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολλά πράγματα μπορεί κανείς να κάνει για να προστατεύσει τον κινητήρα απο τον εφιάλτη που λέγεται (ψυχρή κυρίως) εκκίνηση. Πρώτα από όλα πρέπει να αφήνει το μοτέρ να δουλέψει για κάποιο χρόνο ώστε να διοχετευτεί λάδι και στα πιο δυσπρόσιτα σημεία (π.χ. κυλινδροκεφαλή η οποία υποφέρει συχνά από ημιυγρή τριβή).
Σε περίπτωση που έχει κρύο (το ρελαντί πρέπει να κυμαίνεται τότε στις 1000r.p.m., ενώ όταν είναι ζεστό στις 750r.p.m. για τον 1,6 16v) είναι καλό να προθερμαίνεις τον κινητήρα για να ζεσταθεί το λάδι και να γίνει πιο λεπτόρευστο.
Αυτό έχει ιδιαίτερη σημάσία σε κινητήρες με λεπτές μηχανουργικές κατεργασίες (1,6 16v) αφού ένα παχύρευστο λάδι δεν μπορεί να "χωθεί" μέσα στο διάκενο των συναρμογών. Αυτός είναι και ένας λόγος που προτείνεται λάδι 10W-40 ή 5W-40 στον συγκεκριμένο κινητήρα, χωρίς να αποκλείονται και οι άλλοι τύποι.

Ο κινητήρας ο δικός μου χρειάζεται περίπου 1 sec (ή και λιγότερο) για να πάρει μπροστά. Πολύ σπάνια όμως δεν "αρπάζει" με την πρώτη. Η αντιπροσωπεία μου είπε πως φταίει το immobilizer (δεν διαβάζει τον κωδικό από το κλειδί) και έτσι κυκλοφορώ και με τα δύο κλειδιά (το ένα με τον τηλεχειρισμό των κλεδαριών και το απλό). Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 21:07:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το υδραυλικό τιμόνι που τώτησα μου είπαν ότι ίσως να είναι και από τα σωληνάκια υψηλής πίεσης!Εγώ ακόμα και 4 μέρες που το άφησα χωρίς να το βάλω μπροστά,πήρε αμέσως όταν το έβαλα!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
racing-girl (Γεωργία)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line

Ένταξη: 08 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: Αθήνα Α.Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Φεβ 2003, 21:35:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις συμβουλές παιδιά, όντως πρέπει να αφηνεις κάποια λεπτά πριν ξεκινήσεις την μηχανή για να κάνει τα τεστ, αλλά εγώ σπάνια το κάνω αυτό, γιατί πάντα βιάζομαι! Επίσης πρέπει κι εγώ να άλλάξω βαλβολίνες για να στρώσει λίγο το σαζμάν, μάλλον θα γίνει με το επόμενο sevice (αλήθεια γράφει στις οδηγίες του κατασκευαστή πως πρέπει να γίνει στα 20.000 km?Δεν θυμάμαι). Κι επίσης ισχύει ότι όταν είναι κρύο το αμάξι πρέπει να γίνονται σε χαμηλές στροφές οι αλλαγές.Ένα πρωί το έσκισα το καημένο (sorry για την έκφραση) και μετά πάταγα γκάζι και αποκρινόταν με τεράστια καθυστέρηση, τόσο που έτρεξα στο συνεργείο πανικόβλητη και μου το είπε κι ο μηχανικός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Φεβ 2003, 04:33:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγωνοκόριτσο, για αντλία υδραυλικού τιμονιού σε κόβω (το είπε και ο Ντίνος σε άπταιστα Greeklish). Μήπως το κοπάνησες σε κανα πεζοδρόμιο; Τσέκαρε και τα υγρά του υδραυλικού κυκλώματος τιμονιού.

Αν το έχεις καιρό το 206 (με πάνω από 50000χλμ) άλλαξε προληπτικά τα υγρά, θα γυρνάει πιο εύκολα όταν είναι κρύο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1092s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on