PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - Σήκωμα +2cm

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Σεπ 2007, 23:47:07    Θέμα δημοσίευσης: 306 - Σήκωμα +2cm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα και πάλι!!
Έχει σηκώσει κανείς το αμάξι του 2 επιπλέον πόντους απο το εργοστασιακό ύψος?
Αν ναι θα ήθελα να ξέρω τη συμπεριφορά του, και αν το αμάξωμα ψαρεύει στα πολλά χιλιόμετρα λόγω του αέρα που εισέρχετε απο κάτω.
Θα αλλάξω τα αμορτισέρ του 306 μου με koni κίτρινα και θα ήθελα να το κάνω λίγο τερατάκι γιατί μαρέσει να χώνωμαι σε ότι βρώ Smile
Θα ήταν και καλύτερο να τοποθετηθούν μπάρες θόλων μπρός πίσω λόγω του ύψους?
Το αμάξι είχε 5 πόντους χαμήλωμα όταν το πήρα τώρα το σήκωσα 2 πόντους αλλά σκεύτομαι ακόμα 5 πάνω Smile Δηλαδή +2 του εργοστασιακού.
Όποιος γνωρίζει επί του θέματος ας γράψει τις απόψεις του ή έστω τη γνώμη του Smile
Ευχαριστώ πολύ!


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 00:20:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φερτο πρωτα στο μαμα υψος να δεις πως θα ναι πρωτα
ετσι παντως αλλαζεις τι διαδρομη που χει το αμορτισερ
οταν αυτα γινετε προς τα κατω σιγουρα δεν δουλευει σωστα τωρα προς επανω θα σε γελασω

οι μπαρες θολων ειναι για περισοτερη ακαμψια του αμαξοματος οποτε τι σαυρα το χεις τι τραγο το ιδιο θα κανει...κατα την γνωμη μου διακοσμηση μονο Laughing

γιατι τοσο υψος χωματινες ειδικες κανεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 00:21:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ώπα μεγάλε! Σε λάθος forum ρωτάς!
Δες εδώ: http://www.4x4ekaliclub.gr/asp/index.asp

Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 00:32:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωμάτινες ειδεικές δεν κάνω! απλά θέλω σιγά σιγά να το κάνω όσο διλαδή μου επιτρέπει η τσέπη μου σαν τα kit car που έτρεχαν χώμα Smile και μαρέσει να είναι σηκωμένο να περνάω γρήγορα απο (εμπόδια).

Λέσχη 4χ4 περιστερίου forever Razz (Το τρίχρωμο vitara και Land rover 3.9 αν έχει τύχει να τα δείς Smile )


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 00:58:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωτη φορα το ακουω αυτο.
Θα τεντοσουν για τα καλα δηλαδη τα Koni.
Αυτα φοραω και εγω αλλα ποτε δν μπορουσα να φανταστω οτι πανε προς τα πανω.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:03:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά η αλήθεια είναι δεν ξέρω αν θα μπορεί να σηκωθεί αυτό το αμορτισέρ κι άλλο η αν θα χρειαστώ να βάλω άλλα αμορτισέρ για επιπλέον σήκωμα, απλά θεωριτικά θα ήθελα να ξέρω τι προβλήματα θα υπάρχουν, αν και μάλον θα πάω στο εργοστασιακό ύψος, πως είναι τα κίτρινα? έχω ακούσει πως με eibach ελατήρια είναι θεόσκληρο το αμάξι, εσύ τι ελατήρια φοράς?


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:05:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλα καλά, αλλά εσένα ποιός θα σε σώσει δεν ξέρω... Laughing

Καταρχήν μπροστά θα χρειαστείς ελατήρια από κάποιο βαρύτερο μοντέλο (306SW μήπως; 406; ) που να ταιριάζουν στο δικό σου, έτσι πιθανόν να σηκωθεί λίγο το αυτοκίνητο. Ιδιοκατασκευές δεν προτείνω.
Πίσω, απλά ρυθμίζεις από ράβδους.

Επίσης σου προτείνω σκληρές αντιστρεπτικές. Εύκολο (πχ GTi).

Από αμορτισέρ, επίσης θα χρειαστείς κάτι που να βγαίνει σε μακρύτερο, αλλά από ποιό μοντέλο; Βλέπω να βασίζεσαι αναγκαστικά σε κάποια δυνατά after market αλλά όχι χαμηλώματος (πχ RSP ή Bilstein Spor), μάλλον ικανοποιητικές λύσεις για +2. Confused


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:07:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πίσω πάντως φοράω αντιστρεπτικές και άξονα απο xsara vts.
Χμ κάτι μου λέει να πάει στο μαμά ύψος γιατί θα μαζεύω τα κομμάτια μου!


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:34:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε, ναι! Για αρχή στο μαμά ύψος καλά είναι να ανέβεις. Laughing


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:37:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γενικα τα Koni ειναι σκληρα.
Αλλα με καλο ελατηριο ειναι ακομα χειροτερο.
Εγω φοραω ελατηριο FK.
Αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι FK η ειναι κατι αλλο.
Παντως ειναι ψηλοκουτσουρο.
Μονο σε ταχυτητες κατω των 30 χ.α.ω μαλακωνουν.Οσο μπορουνε δηλαδη να μαλακωσουν.
Το ζητημα ειναι οτι υπαρχου ελατηρια για ψηλωμα.
Μονο δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να συνεγραστουν με αυτο το αμορτισερ.
Γιατι δεν περνεις να δοκιμασεις με εργοστασιακα μεγαλυτερων μοντελων?
Πιστευω οτι θα ειναι καλυτερα.
Επισης επειδη το εργοστασιακο ειναι πιο μαλακο καλο θα ηταν να βρεις ελατηρια με σπιρες μεγαλου διαστηματος ωστε να εχει περιθωριο για μια μεγαλη διαδρομη και να ειναι καπως σκληρα για να περιοριζει το χαμηλωμα λογο βαρους.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 13:55:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ξερω αν υπαρχη για το μοντελο σου coil over k sport παντως στα μοντελα που βγαζει εχει 10cm διαδρομη....δλδ -8cm κατω και +2cm πανω απ οτι ειναι...α κ παει καπου στα 1300 βεβεα διαφορες στην τιμη αναλογος μαρκας μοντελου αυτοκινητου θα υπαρχουν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 14:38:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή ιδέα! Απλώς κοστίζει...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 19:28:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλη ιδέα ναι! αλλά η τσέπη πάει μέχρι koni κιτρινα ελατήρια και τοποθετηση διλαδή 700 Sad
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
Θα το σηκώσω μαμά ύψος και βλέπουμε Smile


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 19:51:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το καλυτερο που εχεις να κανεις για αρχη.
Μετα αν δεν σου φτανει θα βρεις αλλη λυση.
Παντως νομιζω στο εργοστασιακο θα ειναι ψηλο γιατι το εχουν αυτο.
Εμενα ηταν πολυ ψηλο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 21:10:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο ειναι σχετικο γιατι αν δωσεις 700 κ θες μετα αλλα ελατηρια κ ιστοριες θα πας στα 1000...κ παλι δεν εχει καμια επαφη μια coil over top mounts αλουμινενια γαιδουρια που δεν ηταν ακουν οπως τα απλα εργοστασιακα καθε εταιριας...ρυθμιση καμπερ καστερ σκληροτητας κ γενικα μια τετοια αναρτηση ακομα κ στο +2 δεν θα ναι βαρκα καθως στο -3 θα ναι καρτ...
αλλα 1300 κανει για κορολλα που χα ρωτηση οπου εχει κ πισω ελατηρια κ γενικα ειναι γονατο κ τα 4 αμορτισερ οποτε ειναι ακριβη η κατασκευη τους...βεβεα δεν εχω ιδεα αν βγαινει για πεζο αλλα κατι παρομοιο θα βγαινει...σε σας μπαινει fk με 850 ευρω στο κορολλα το πιο φτηνο που μπαινει ειναι 1200
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Σεπ 2007, 22:56:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θεωρητικα αν βαλεις και ελατηρια απο διλιτρο θα σηκωθει κανα ποντο απο μαμα δικο σου υψος χωρις τραγικες παρενεργειες σε οδικη συμπεριφορα(σιγουρα θα εχεις καποιες)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Σεπ 2007, 23:27:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φωτογράφε επειδή πρόλαβα και διάβασα το ποστ σου και έκανα τον κόπο και έγραψα, ποστάρω για να σε βοηθήσω στις επιλογές σου...

Από κάποιους καταλόγους αμορτισέρ που έχω βλέπω ότι τα XSARA έχουν κοινούς κωδικούς αμορτισέρ με τα 306 (έχουν κοινούς και με τις ZX - εκτός από τις προ 92 που παίζουν άλλους για μπροστά). Eπίσης έχουν κοινούς κωδικούς στα πισινά και με τα 205 και 309.

Σύμφωνα με τον κατάλογο της KONI (2004-2005) που έχω διαβάζω τους κωδικούς KONI Sport για το 306 που είναι:
87-2601L (αριστερό για όλα τα μοντέλα)
87-2601R (δεξί " " ")
26-1486 (πίσω για τα 1.1-1.8) ή
26-1487 (πίσω για τα 2λιτρα - προφανώς μπαίνει και στα "μικρά" 306 αλλά ως συνήθως η επιλογή έχει να κάνει με τις δυνάμεις των πίσω ράβδων-αντιστρεπτικής)

Για XSARA διαβάζω τα ίδια μόνο που επιπλέον έχει και κωδικούς για μπροστινά που ρυθμίζονται από πάνω (αλλά λογικά κι αυτά θα μπαίνουν και το 306 - δεν ξέρω μήπως για κάποιον λόγο σχεδίασης του τοπ-μάουντ δεν δίνει τα εξ.ρυθμιζόμενα στο 306):
8710-1367L αριστερό
8710-1367R δεξί
για πίσω δεν δίνει τέτοια αλλά δίνει τον 26-1486 ή τον 26-1487 για την XSARA Break

Τους κωδικούς 12-1538 και 12-2700 δεν τους βρίσκω στον κατάλογο που έχω (βρήκα μόνο έναν 80-1538 που είναι για κάτι 30ετίας... PLYMOUTH και DODGE). Μήπως δεν είδες καλά τους κωδικούς;

Όσον αφορά το ότι το ένα αμορτισέρ μένει κάτω όταν το πατάς σημαίνει απλά ότι είναι σκέτο λαδιού (ή έχει πολύ μικρή πίεση αερίου και ανεβαίνει πάρα πολύ αργά). Τα πάτησες μερικές φορές το καθένα για να στρώσουν; Τα αμορτισέρ για πρακτικούς λόγους είναι αποθηκευμένα ξαπλωτά, γι αυτό και το λάδι δεν βρίσκεται στην θέση του οπότε θέλουν μερικά πρεσσαρίσματα με τα χέρια στον πάγκο για να κυκλοφορήσει σωστά το λάδι (σε συνδυασμό με το αέριο) προτού δεις πως δουλεύουν κανονικά.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Σεπ 2007, 18:31:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα το έσβησα γιατί άρχισα να ψάχνω τους κωδικούς και εγώ στιν κονι, τελιά εντάξει είναι όλα Smile
Απλά επειδή μπροστά 306 ανάρτηση εξωτερικά ρυθμιζόμενη δεν υπάρχει μου δώσανε απο xsara και όντως 309 205 πίσω είναι ίδιες Smile
Τώρα αποτέλεσμα που θα έχουν αυτές οι αναρτήσεις απο δευτέρα θα ξέρω που θα τις βάλω μαζί με eibach ελατήρια, πιστεύω θα κρατάει ωραία!
Σε ευχαριστώ πολύ πάντως που απάντησες ακόμα και αν το είχα διαγράψει!!


Εκεί που άλλοι ανοίγουν τα 200άλογα σε ευθεία και στις στροφές πέφτουν στα φρένα εμείς έχουμε το καλό πως και με 90 άλογα τα ανοίγουμε όπου θέλουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2323s (PHP: 58% - SQL: 42%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on