PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Τρομπα Φρενων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2007, 15:03:29    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Τρομπα Φρενων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στα 206 1.6 εχουμε 22.4 (αν θυμαμαι καλα) τρομπα φρενων...

το 22.4 ειναι διαμετρος εμβολου.

τα δε σωληνακια που φευγουν ειναι Μ8 διαμετρο .

η τρομπα μας εχει 2 τρυπες ελεω abs.

στα 1.4 χωρις abs λογικα εχει 4 τρυπες οποτε ακολουθουν λυσεις ακα 106...

τρομπες με 2 τρυπες δεν υπαρχουν πολλες καθως ακομα και το 206rc εχει την ιδια με εμας τρομπα...

το μονο που εχει μεγαλυτερη ειναι το 307 με τα 180 αλογα.
το οποιο ομως δεν ειμαστε 100% σιγουροι οτι εχει ιδια διαμετρο σωληνακια...(θα το διαπιστωσουμε μολις βαλει τετοια τρομπα ο αργυρης αλλα 99% ιδια ειναι)

κοστος αν θυμαμαι καλα κατω απο 100 ευρω...
διαμετρος 23.κατι...

αρα φτηνη αξιοπιστη λυση χωρις αλλα μπλεξιματα...


τωρα στο δικο μου γολγοθα.
σαν γνησιος μαυρογατιδης και μεγας πειραματιστης
εγω ειπα να το παιξω μαγκας και να παρω της πεζο σπορτ.
διαμετρο 25.4...κοινως ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ...
κοστος 70ευρω απο ντινο.

ελα ομως που ο γαλλος δινει
αλλο δοχειο
αλλο σερβο
αλλα σωληνακια...

δοχειο σερβο θεωρητικα δε θελετε.
σωληνακια ομως?

η τρομπα αυτη (ακους μπακκλιμα για σενα τα λεω)
εχει 2 τρυπες που η μια ειναι ιδια διαμετρο με τη μαμα μας (Μ8)
η αλλη ομως ειναι Μ12 αν θυμαμαι καλα...
αρα το μαμα μας σωληνακι κολυμπαει...
τι κανουμε?
φτιαχνουμε ενα ρακορ ωστε να κουμπωνει απο τη μια μερια στη τρομπα και απο την αλλη να κουμπωνει πανω του το μαμα σωληνακι...

ελα ομως που εγω το εκανα μεγαλο...αρα εβρισκε πανω του το δοχειο !!!
αρα/? αλλαξα και δοχειο με αλλο απο 106 που ειναι πιο μικρο και δε βρισκει....

αρα. αν παρετε σωνει και καλα αυτη τη τρομπα
α. πηγαιντε στο μηχανουργο και τρομπα και σωληνακι δειγμα και το δοχειο (βρεεστε ενα καβατζα) ωστε να δει οτι το ρακορ που θα φτιαξει θα ειναι οκ σε μεγεθος.
αλλιως ψαξτε δοχειο φρενων απο αλλο αμαξι

θεωρω οτι για το 90% της χρησης η τρομπα του 307 θα ειναι πιο καλη λυση αρκει να μπαινει κουτι ....


με τη τρομπα τι ειδα?
οταν εβαλα τα 283 ειχα αρκετη αρχικη νεκρη διαδρομη.
συν μια χαλια αισθηση...

με το καιρο απλα το συνηθησα και σταματησε νε με ενοχλει τοσο.

συμφωνα με ντινο που εχει πουλησει αρκετα σετ 283
το μυστικο ειναι τα τακακια στην αισθηση.. τα μαμα ειναι χαλι μαυρο...
ομως για νεκρη διαδρομη δε γινεται τιποτα.

με τη τρομπα ολα αυτα λυθηκαν. το πεταλι εχει απιστευτη αισθηση απο το πρωτο εκατοστο και σε συνδιασμο με τα ds2500 kai oreca δισκους το αμαξι νομιζεις οτι θα κανει εντο... (εχω και μαμα αναρτηση εμπρος τωρα)

αρα. αν θελετε ντε και καλα να βαλετε 283 υπολογιστε οπωσδηποτε και τρομπα φρενων στο κοστος καποια στιγμη
+ ενα καλο τακακι....
για να δειτε τις πραγματικες δυνατοτητες αυτων των φρενων...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Τρι 10 Ιούλ 2007, 22:06:48, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2007, 15:52:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ηλίθια (μάλλον) ερώτηση αλλά πάντα το είχα απορία:

οταν ενισχύουμε την δύναμη πέδησης (με τακάκια,δίσκους,τρόμπες κλπ) δεν προκαλούμε και πιο ευκολο μπλοκάρισμα στους τροχούς (που όμως λόγω abs δεν συμβαίνει)?

αυτή η συχνότερη επέμβαση του ABS μήπως επηρεάζει αρνητικά την απόσταση φρεναρίσματος?

μήπως για να εκμεταλλευτεί κανείς αυτή την επιπλέον δύναμη πέδησης πρέπει να έχει και φαρδύτερα ή μαλακότερα ελαστικά?

(μπορεί να λέω και βλακίες βέβαια... Embarassed )


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2007, 15:56:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μανθο αυτο ειναι θεωρητικο...
καταρχην οταν εχεις ισχυρη δυναμη πεδησης πατας λιγοτερο το πεταλ για να μη μπλοκαρει θεωρητικα...

σε εμας δε κανεις τιποτα. εχεις το abs..

το οποιο απλα προσαρμοζεται. ναι ναι...

οταν εβαλα τα 283 στην αρχη μπλοκαρε πρωτη μερα για πλακα. μετα μειωθηκε πολυ.
τωρα εβαλα τρομπα τακακια στην αρχη εμπαινε το abs με το που ακουμπυσα το φρενο...τωρα εχει στρωσει αρκετα και μπαινει σπανια οπως παλια. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούλ 2007, 15:59:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οκ.
με κάλυψες Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 10:12:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιώτη μου άναψες φωτιές!!!!!!!!!!!!! Rolling eyes

Μετά από 2000χλμ με τα 283 επιτέλους πάτησαν καλά τα τακάκια και τα φρένα είναι μακράν πιο αποτελεσματικά από μαμά.

Όμως το πεντάλ έχει μαλακώσει, έχασε πολύ σε αρχική απόκριση και απέκτησε μεγαλύτερη διαδρομή από μαμά, πρόβλημα που λύνει η μεγάλη τρόμπα!!!!!

Από αυτά που γράφεις μάλλον μόνο η 25,4χιλ θα με ικανοποιήσει πλήρως πιστεύω αφού πέρα από ξυράφι τιμόνι θέλω και ξυράφι φρένα.... Laughing

Ελπίζω να τα καταφέρω να έρθω λέσχη την Πέμπτη (αν πας και εσύ) για να δω τι "Αλχημίες" έκανες για να μπει και να κάνω και ένα τεστ ντραιβ!!!!!! Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 02:50:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω κάτι τώρα... Δηλαδή το δικό μου 307, που έβγαινε και με 266 χλστ. και με 283, το πρώτο θα είχε καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ; Η ακόμα και στο 307 μεταξύ 266/283 αλλάζει η τρόμπα;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 05:52:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξαρτάτε από το αριθμό παραγωγής και αν έχει ESP η όχι.
Ανάλογα θα έχει 22,2 / 23,8.

Και κάτι άλλο σχετικά με το δοχείο των φρένων που είπε ο Παναγιώτης.
Το καλύτερο είναι να μπει από 106 μιας και εκτός του ότι δεν βρίσκει πουθενά κουμπώνει επάνω στη τρόμπα και δεν χρειάζεται ασφάλεια ή δέσιμο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 07:40:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

an δεν σε εχει ηδη παρει τηλ...περιμενε τον
οδηγησε το αμαξι χτες ο ultra και παραμιλουσε με τα φρενα!

αργυρη πιστευεις οτι αν δεν ειχα φτιαξει τοσο γαιδουρι ρακορ δεν θα εμπαινε το μαμα δοχειο? επισης αυτο εδω απο 106 δεν ειναι πιο μικρο σε ογκο αρα και σε ποσοτητα υγρου (να εχει σημασια αραγε?)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 10:12:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
an δεν σε εχει ηδη παρει τηλ...περιμενε τον
οδηγησε το αμαξι χτες ο ultra και παραμιλουσε με τα φρενα!

αργυρη πιστευεις οτι αν δεν ειχα φτιαξει τοσο γαιδουρι ρακορ δεν θα εμπαινε το μαμα δοχειο? επισης αυτο εδω απο 106 δεν ειναι πιο μικρο σε ογκο αρα και σε ποσοτητα υγρου (να εχει σημασια αραγε?)

Ακόμη παραμιλάω!!!!!!!!!! Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2

Θελωωωωωω και εγωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!! Silly Silly Silly Silly Silly Silly Silly


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 10:34:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

αργυρη πιστευεις οτι αν δεν ειχα φτιαξει τοσο γαιδουρι ρακορ δεν θα εμπαινε το μαμα δοχειο? επισης αυτο εδω απο 106 δεν ειναι πιο μικρο σε ογκο αρα και σε ποσοτητα υγρου (να εχει σημασια αραγε?)


και ποιο μικρό να το είχες κάνει πάλι δεν θα έκανε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 12:33:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΚ με τα 283... με τα 302 τί κάνουμε?

Παίρνουμε δαγκάνες Peugeot, δίσκους ORECA, DS2500 και τρόμπα 307 180 και δοχείο από 106? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 12:47:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλά...
βάλε εσύ 302 με μαμά δαγκάνα Peugeot (από 307cc 2,0 180) και μαμά δίσκο μαζί 17άρα και 205 λάστιχο...
και σιγά να μην έχεις τιμόνι της προκοπής μετά...

εδώ βάρυνε το τιμόνι του RC του Άρη με τις "πούπουλο" (για το μέγεθός τους) brembo και τις brembo 305mm δισκόπλακες...

με τις εργοστασιακές κουμούτσες του 307 θεωρώ ότι το τιμόνι θα γίνει χάλια...

για ξανασκέψου του....

(υ.γ. βέβαια θα φρενάρει πάρα πολύ καλά και θα φαίνεται επίσης πολύ ωραία αλλά δεν είναι μόνο αυτό το ζητούμενο νομίζω, ...εκτός και αν είναι..._


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 14:29:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1) Δεν είμαι Χάρης για να έχω πρόβλημα με το τιμόνι του 206 μου σε οτιδήποτε και να γίνει η αν κάνω πάνω σε αυτό. Αντί να προσαρμόσω αυτό σε εμένα, προσαρμόζω εμένα σε αυτό, όταν του κάνω κάποια αλλαγή.

2) Ναι, θα φρενάρει καλά, και θα φαίνεται και πολύ όμορφα. Αν και το αισθητικό κομμάτι, είναι το πρώτο που με ενδιαφέρει, στην παρούσα κατάσταση του αυτοκινήτου ΜΟΥ.

Και επιτέλους, το όλο motorsport-ιλίκι που πιάνετε συνέχεια και διυλίζετε τον κώνωπα για κάθε χιλιοστό αλλαγής, έχει αρχίσει ήδη και μου κάνει τα νεύρα παστίτσιο.

Ναι, είστε καλοί, είστε χρυσοί, είστε ψαγμένοι, σας ευχαριστώ για τις γνώσεις σας, αλλά όταν μιλάμε για αμάξια δρόμου (όπως των περισσότερων μας) και αναλύουμε τόσο το θέμα, καταντάει αηδία. Εμετός συγκεκριμένα.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 14:34:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Ναι, είστε καλοί, είστε χρυσοί, είστε ψαγμένοι, σας ευχαριστώ για τις γνώσεις σας, αλλά όταν μιλάμε για αμάξια δρόμου (όπως των περισσότερων μας) και αναλύουμε τόσο το θέμα, καταντάει αηδία. Εμετός συγκεκριμένα.


Καλά, όταν θα βγάλεις το δέντρο από το κάθισμα του συνοδηγού, τότε έλα να το ξαναπείς αυτό...

Η μόνη αηδία που κυκλοφορεί ανάμεσά μας, είσαι εσύ, εμετός συγκεκριμένα.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούλ 2007, 14:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σταυρο εγω παντως που δεν ειμαι χαρης και δε τη ψαχνω τοσο με το τιμονι σου λεω οτι οταν εβαλα 283 απο 266 που πρεπει να ειναι καμια 10αρια κιλα συνολο βαρυτερο ειδα διαφορα στο τιμονι.
βαρυνε και εγινε πιο ασαφες...
τα δε 302 πρεπει να ειναι αλλα 10+κιλα βαρυτερα απο τα 283 συμφωνα με αργυρη.

σκεψου λοιπον οτι βαραινεις ΠΕΡΙΠΟΥ 10 κιλα αναρτωμενο βαρος την αναρτηση...ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΙΑ!
μετα σκεψου που μας τα ειχες κανει τσουρεκια πριν χρονια για το ποσο ελαφριες ειναι οι τεκνομαγκνεσιο ..... Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Δεκ 2007, 13:36:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/51C68D84-FA58-484F-B46F-C1EBAFE48859/102526/F63.pdf

to βρηκα κατα τυχη...
οι χαζοι της σιτροεν βαζουν ενα αποστατη και τελειωσε η ιστορια Cool
για να κουμπωσει η 25αρα τρομπα

επισης το σεβρο τους εχει 66ευρω οταν της πεζο σπορτ εχει 100
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Δεκ 2007, 19:03:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί ρε βαρεμένε στο δικό σου δεν μπήκε…???
Και που ξέρεις πως το σεβρό είναι ίδιο με το δικό σου?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Δεκ 2007, 21:39:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι ρε μπουμπη αλλα βαλαμε αλλο δοχειο γιατι εβρισκε θυμασαι?
αυτοι απλα βαζουν ενα αποστατη τραβανε τη τρομπα πιο εξω και δε βρισκει το δοχειο στο σεβρο...

πεζο σπορτ και σιτροεν σπορτ δινουν ιδιο πραμα 25αρα τρομπα και 200αρι σεβρο...(αααα εχεις να βαλεις και αυτο (εχω παρει το σεβρο του λευτερη απο το xsi))

επισης τι διασταση ειναι οι δισκοι σου χρυσε μου...γιατι η σιτροεν σπορτ εχει με 180 4πιστονες δαγκανες για 302χ26 δισκο αν θυμαμαι καλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Δεκ 2007, 23:07:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ναι ρε μπουμπη αλλα βαλαμε αλλο δοχειο γιατι εβρισκε θυμασαι?
αυτοι απλα βαζουν ενα αποστατη τραβανε τη τρομπα πιο εξω και δε βρισκει το δοχειο στο σεβρο...

Ναι αλλά μετά θέλει ρύθμιση εάν ρυθμίζει ο άξονας του σεβρό για να μην έχεις κενό στο πετάλι.

volvos έγραψε:
επισης τι διασταση ειναι οι δισκοι σου χρυσε μου...γιατι η σιτροεν σπορτ εχει με 180 4πιστονες δαγκανες για 302χ26 δισκο αν θυμαμαι καλα

Τώρα αυτό γιατί μου το είπες …..ναι 302Χ26 είναι ααααααααααααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Δεκ 2007, 20:33:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραια...θυμισου να φτιαξεις και το σεβρο μεσα στο 2007 εεεεε

επισης οι αλουμινενιες 4πιστονες μπρεμπο της σιτροεν σπορτ ειναι τοσο ελαφριες που ανετα τις κρεμας στο δεντρο.
ασε που αμα τους βαλεις απο μεσα ενα νεον λαμπακι θα δειχνουν τελειως underground Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1459s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on