PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Χρειάζεται ο 2ος Λ στο Rallye μου;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 16:21:58    Θέμα δημοσίευσης: Χρειάζεται ο 2ος Λ στο Rallye μου; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή αρκετό καιρό τώρα με απασχολεί το συγκεκριμένο, μπορεί κάποιος με συγκεκριμένα στοιχεία να μου πει τι ισχύει;
Πάντως η αλήθεια είναι ότι ούτε μπερδέματα έχω ούτε άλλες αρυθμίες με εξάιρεση το ότι δε βγάζω με φουλ ντεπόζιτο πάνω από 420 χλμ.Αλλά δεν ξέρω αν φταίει αποκλειστικά για αυτό ο 2ος Λ και πόσο θα βελτιωθεί η κατάσταση αν τον βάλω.

Επίσης με έχει ταλαιπωρήσει αρκετά το θέμα, γιατί αν και έψαξα αρκετά για να τον βάλω, δεν κατάφερα να βρω τόσο μακρύ που χρειάζεται (γύρω στο 1,5 μέτρο) καθώς ο στάνταρ της peugeot είναι περίπου στα 40εκ και δεν μπορώ να βρω πουθενά aftermarket, καθώς πρέπει να ξέρω κάποια νούμερα που μόνο η peugeot τα ξέρει για τα προϊόντα της.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 16:34:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικά με την απόσταση του λ, εγώ έκανα προέκταση από την πλεξούδα μέχρι κάτω και εδώ και ένα μήνα δεν έχω πρόβλημα. Συγκεκριμένα δεν ήθελα να μπει η προέκταση στων ίδιο τον λάμδα, γιατί σε μία μελλοντική βλάβη δεν θα μπορούν να κουμπώσουν το καινούριο άμεσα.
Για τα υπόλοιπα δεν έχω ιδέα Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
antonios16V (antonios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)

Ένταξη: 31 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 22:28:29    Θέμα δημοσίευσης: Re: Χρειάζεται ο 2ος Λ στο ραλλυε μου; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Επειδή αρκετό καιρό τώρα με απασχολεί το συγκεκριμένο, μπορεί κάποιος με συγκεκριμένα στοιχεία να μου πει τι ισχύει;
Πάντως η αλήθεια είναι ότι ούτε μπερδέματα έχω ούτε άλλες αρυθμίες με εξάιρεση το ότι δε βγάζω με φουλ ντεπόζιτο πάνω από 420 χλμ.Αλλά δεν ξέρω αν φταίει αποκλειστικά για αυτό ο 2ος Λ και πόσο θα βελτιωθεί η κατάσταση αν τον βάλω.

Επίσης με έχει ταλαιπωρήσει αρκετά το θέμα, γιατί αν και έψαξα αρκετά για να τον βάλω, δεν κατάφερα να βρω τόσο μακρύ που χρειάζεται (γύρω στο 1,5 μέτρο) καθώς ο στάνταρ της peugeot είναι περίπου στα 40εκ και δεν μπορώ να βρω πουθενά aftermarket, καθώς πρέπει να ξέρω κάποια νούμερα που μόνο η peugeot τα ξέρει για τα προϊόντα της.


Εχουν τα ραλλια 2ο λαμδα Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 10:23:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα τριφυσα Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 10:58:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fynos έγραψε:
Σχετικά με την απόσταση του λ, εγώ έκανα προέκταση από την πλεξούδα μέχρι κάτω και εδώ και ένα μήνα δεν έχω πρόβλημα. Συγκεκριμένα δεν ήθελα να μπει η προέκταση στων ίδιο τον λάμδα, γιατί σε μία μελλοντική βλάβη δεν θα μπορούν να κουμπώσουν το καινούριο άμεσα.
Για τα υπόλοιπα δεν έχω ιδέα Smile


Πριν τον 1 μήνα δηλαδή τι γινόταν?Είχες προβληματα?
Πόσο μακριά είναι η προέκτασή σου?Και τι εννοείς ότι δεν ήθελες να μπει η προέκταση στον ίδιον τον λάμδα?Πώς αλλιώς μπορεί να μπει δηλαδή?
Εμένα έτσι όπως μου το έφτιαξε ο ηλεκτρολόγος, φεύγει 1 προέκταση από την πλεξούδα γύρω στα 60εκ και καταλήγει σε κάποιο φισάκι.Εκεί μου είπε ότι πρέπει να προσθέσω τον μακρύ Λ που μέχρι τώρα δεν έχω καταφέρει να βρω.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 11:01:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eννοεί ότι η προέκταση έγινε από την μεριά της πλεξούδας και όχι από την μεριά του λάμδα, ώστε σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή ο τελευταίος, να μην πάει χαμένη όλη η δουλειά...


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 11:31:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

@ rasta και drdino,
Ναι έτσι ακριβός είναι και σε εμένα και είναι και η πιο σωστή δουλεία εδώ που τα λέμε, ΑΛΛΑ δεν ξέρω κατά πόσο αυτή η μπλε φύσα με την κόκκινη ασφάλεια του Λ θα είναι στεγανή για το χειμώνα . . . .
Το κούμπωμα του Λ βρίσκετε σε εμένα ακριβός μετά την γέφυρα, εκεί είχε και ένα κλπ λες και την περίμενε !
Τώρα δεν ξέρω τι εννοούν με την λέξη μακρύ Λ, αλλά σίγουρα ο πρώτος και ο δεύτερος Λ δεν είναι για την ίδια δουλεία, αλλά δεν έχουν και το ίδιο μήκος !

Αυτά που διατυπώνω παραπάνω είναι εμπειρικά από την μετατροπή που έκανα, κάποιες ποιο ιδικές γνώσεις στους αρμόδιους !
http://s171.photobucket.com/albums/u319/fynos/psclub%20photos/?action=view&current=DSC00314.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 16:20:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέρα από το θέμα της τοποθέτησης δεν άκουσα κάποια άποψη για το θέμα του πόσο σοβαρό είναι να υπάρχει ή όχι ο αισθητήρας και το πώς μπορεί να επηρεάσει την απόδοση του αυτοκινήτου.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 20:25:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε πλάκα με κάνετε? Rolling eyes Κι εμένα τρίφυσο είναι και το καλώδιο είναι υπέραρκετό Rolling eyes


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fotis-84 (fotis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 EN/2

Ένταξη: 01 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 260

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιούλ 2007, 22:12:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Ρε πλάκα με κάνετε? Rolling eyes Κι εμένα τρίφυσο είναι και το καλώδιο είναι υπέραρκετό Rolling eyes


για αυτο και εγω τον καταργησα τελειως ...για να μην σπαω το κεφαλι μου με καλωδια.... Very happy Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούλ 2007, 16:02:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Ρε πλάκα με κάνετε? Rolling eyes Κι εμένα τρίφυσο είναι και το καλώδιο είναι υπέραρκετό Rolling eyes


Δεν ξέρω πόσος κόπος είναι, αλλά αν έχεις 1 ψηφιακή μηχανή μπορείς να βγάλεις 2-3 φωτό τη διαδρομή του λ από το μοτερ μέχρι κάτω στο σωλήνα;


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 11:36:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρει κανείς να μου πει πόσο επηρεάζεται η σωστή λειτουργία του 2ου Λ από την απόσταση που αυτός βρίσκεται?
Δεν ξέρω ποια ήταν η αρχική του θέση, αλλά τώρα πρέπει να είναι μετά τον καταλύτη.Είναι σωστή η θέση του ή πρέπει να είαι πριν?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Αύγ 2007, 12:25:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά τον βάλαμε και τον 2ο Λ και τώρα για ένα διάστημα θα κάνω δοκιμές να δω αν έχω καμιά μεταβολή στην κατανάλωση, που το ελπίζω αλλιώς τσάμπα ο κόπος.
Στη λειτουργία του κινητήρα δεν έχω δει καμία διαφορά, όχι πώς περίμενα α φανεί κάτι αφού και πριν δούλευε πολύ στρωτά.Ίσως αυτό να δείχνει και τις δυατότητες του 3φυσου εγκεφάλου που έστε και με 1 λάμδα,καταφέρνει να δουλεύει 1 χαρά.
Όσον αφορα τους 3 κωδικούς λαθών που έβρισκε το obd checker, οι 2 έχουν εξαφανιστεί και έμεινε ο 1 που λέει :
P0412 Secondary Air Injection System Switching Valve A Circuit Malfunction
Ακόμα το ψάχνω.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Αύγ 2007, 02:03:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από την στιγμή που κανονικά είχες 2 λάμδα, και δεν είχες των τελευταίο επάνω, πώς και δεν σου άναβε κανένα ενδεικτικό ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Αύγ 2007, 12:58:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fynos έγραψε:
Από την στιγμή που κανονικά είχες 2 λάμδα, και δεν είχες των τελευταίο επάνω, πώς και δεν σου άναβε κανένα ενδεικτικό ??


Κοίτα αν εννοείς λαμπάκι check engine, υποθέτω ότι δεν άναβε γιατί υπήρχε από την πλευρά της πλεξούδας η προέκταση (άσχετα που δεν πήγαινε κάτω στο σωλήνα).
Αλλά οι 3 κωδικοί λάθους έβγαιναν στάνταρ στο obd checker.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 06 Αύγ 2007, 17:26:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά θα έπρεπε να ανάβει, μιας και δεν υπήρχε ο αισθητήρας επάνω στην πλεξούδα.
Τι να πω. . . . . δεν ξέρω !
Και τα τρία error από των 2ο λάμδα προερχόντουσαν ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 07 Αύγ 2007, 18:42:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

fynos έγραψε:
Βασικά θα έπρεπε να ανάβει, μιας και δεν υπήρχε ο αισθητήρας επάνω στην πλεξούδα.
Τι να πω. . . . . δεν ξέρω !
Και τα τρία error από των 2ο λάμδα προερχόντουσαν ?


Υποθέτω ότι αφου τα 2 έσβησαν είχαν σχέση με αυτόν.
Τώρα το 3ο δεν ξέρω τι θέλει για να φύγει..


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RALLOS8 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997

Ένταξη: 08 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Αύγ 2007, 04:41:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημερα.τελικα στο θεμα της καταναλωσεις εβγαλες κανενα συμπερασμα η ακομα?
αν ειναι πες μου και εμενα γιατι ξεκινησα να κανω την μετατροπη και αρχικα ελεγα να μην τον βαλω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1862s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on