Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manos207 (manos) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.6 Sport Pack
Ένταξη: 02 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 19:27:53 Θέμα δημοσίευσης: 207 - Βελτίωση εισαγωγής 207 1,6 16ν |
|
|
Θα ήθελα την γνωμη σας....Για εισαγωγη και για να ζωηρεψω λιγο τον κινητηρα στις χαμηλες στροφες, χωρις μεγαλο οικονομικο κοστος, σκεφτηκα να βαλω αυτο που θα δειτε στην διευθυνση: http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57i-6513
αξιζει????????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Filion Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.4 (16V) Sport
Ένταξη: 16 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 19:39:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσο κοστίζει το set?
Αν είναι να πέσουμε.......θα πέσουμε ηρωικά!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
htanso21 (Θάνος) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.6 (16V) Sport (2007)
Ένταξη: 10 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούλ 2007, 00:30:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίταξα, αλλά δεν είδα. Λέει αν κάνει για το 207;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manos207 (manos) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.6 Sport Pack
Ένταξη: 02 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούλ 2007, 12:58:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι, κανει για 207 με κινητηρα χωρις τουρμπο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούλ 2007, 13:51:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτα τα κιτ δε προσφερουν και πολλα εως δε προσφερουν τιποτα....
επισης αυτη η θερμοασπιδα που εχει ειναι για γελια και σε πολυ ζεστη οταν βραζουν τα παντα εκει μεσα δε προστατευει επαρκως τη χοανη...με αποτελεσμα να βραζει και να σερνεται το αμαξι μετα...
χιλιες φορες καλυτερα ενα φιλτρο ελευθερο μεσα στο κουτι και στη πορεια το ξανασυζηταμε αν βγει καποιο πιο σωστο και μελετημενο κιτ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
manos207 (manos) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.6 Sport Pack
Ένταξη: 02 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Ιούλ 2007, 21:29:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορεις να προτεινεις καποιο...π.χ. της kn? επισης γνωριζει κανεις αν το συστημα εξοικονομησης καυσιμου auto polar ειναι χρησιμο? (στην παρουσιαση που εχω στο περιοδικο λεει οτι απλα δενεται πανω στο σωληνακι των καυσιμων και κανει οικονομια στα καυσιμα και ο κινητηρας αποδιδει καλυτερα....μυθος ή πραγματικοτητα??????) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 12:35:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξέρει κανείς αν υπάρχει ελεύθερο φίλτρο για τα καινούρια μακρόστενα φιλτροκούτια που είναι πλάι στον κινητήρα ?? (206 1.4 16v & 207)
Από μια πρόχειρη έρευνα που έκανα δεν βρήκα κάτι !
Steve εσύ τι έχεις βάλει, έχεις / είχες το μακρόστενο ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:10:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα έχω το Green P950373 το οποίο δεν μπορώ να το βρώ στο site της Green αυτή τη στιγμή... το πρόβλημα ήταν πως αυτό έβγαινε για το C2 1.6 που έχει παρόμοιο φιλτροκούτι αλλά 3 εκατοστά πιο μικρό σε μήκος. Εγώ το είχα πάρει και είχα βάλει σιλικόνη στα πλαϊνά για στεγανότητα (για να μην περνάει η σκόνη), πράγμα το οποίο ξαναέκανα τώρα που το ξαναέβαλα στο αμάξι.
Βέβαια το ιδανικό έχει βγεί από την Κ&Ν και είναι αυτό εδώ.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:53:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπότε ψάχνω για Κ&Ν μοντέλο 33-2916 το όπιο από ότι κατάλαβα είναι στης μαμά διαστάσεις και ας μην λέει ότι κάνει για Peugeot ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:54:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fynos έγραψε: | Οπότε ψάχνω για Κ&Ν μοντέλο 33-2916 το όπιο από ότι κατάλαβα είναι στης μαμά διαστάσεις και ας μην λέει ότι κάνει για Peugeot ! |
Για της αδερφής σου το 207?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 13:57:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολύ σωστά, για το 207 της μεγάλης και το 206 της μικρής |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούλ 2007, 17:06:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα ψάξω να βρω το φιλτράκι αυτό (K&N 33-2916) και να δούμε και τι τιμή έχει !!
Μόνο τα 1,4 το φοράνε πλέων ή και τα τελευταία 1,6 ??
Της μικρής ήταν ένα 206 1,4 8v και την περίοδο που πείρα εγώ το δικό μου 2~3 μήνες μετά είδα να πουλιέται ένα 1,4 16v σαν το δικό σου . . ε της άρεσε και το πήρε . . . . Για την μεγάλη τώρα απλός δεν ήθελε να διαθέσει περισσότερα μιας και είχε αρκετά extra και βολεύτηκε πάλι με ένα 1,4 16v . . . .
Βολικός κινητήρας ε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
red_storm (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) Sport Pack (2007)
Ένταξη: 04 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 165
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 22:47:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ισχύει ότι αν βάλεις φίλτρο π.χ. το βαρελάκι της bmc στις ψηλές στροφές θα είσαι νεκρός? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 23:28:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εισαι νεκρος ψηλα.Ενδεχεται να υπαρχει μια σχετικη μειωση αποδοσης στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 160-170) και οχι στις ψηλες στροφες με λιγα σχετικα χιλιομετρα (100 πχ).
Αλλο το ενα και αλλο το αλλο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
red_storm (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) Sport Pack (2007)
Ένταξη: 04 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 165
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 00:03:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | Δεν εισαι νεκρος ψηλα.Ενδεχεται να υπαρχει μια σχετικη μειωση αποδοσης στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 160-170) και οχι στις ψηλες στροφες με λιγα σχετικα χιλιομετρα (100 πχ).
Αλλο το ενα και αλλο το αλλο. |
grpap ευχαριστώ για την απάντησή σου. Τελικά τι είναι καλύτερο? Μια σκούπα, ένα βαρελάκι, ένα ελεύθερο φίλτρο μέσα στο εργοστασιακό κουτί? Τώρα θα μου πείτε παίζει ρόλο και η ανατομία του κάθε αυτοκινήτου από που παίρνει αέρα. Στα Peugeot 207 τι έχει καλύτερη απόδοση? Ροτάω γιατί με τόσα που διαβάζω εδώ μέσα τα έχω μλέξει λίγο! Άν αντικαταστήσεις ΜΟΝΟ το εργοστασιακό φιλτροκούτο με ένα π.χ. βαρελάκι υπάρχει κάποιο πρόβλημα(μη σωστή τροφοδοσία αέρα-γενικά πρόβλημα στο κινητήρα)?
Υ.Γ. Το twister τι ακριβώς κάνει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 22:20:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι.Η καλυτερη αποδοση γιατι η εργοστασιακη εισγωγη ειναι η βελτιστη.Τα υπολοιπα ειναι πεταμενα λεφτα.Ο παραπανω αερας δεν θα βελτιωσει την κατασταση γιατι το προγραμμα δεν θα επιτρεψει την παραπανω παροχη βενζινης.Αποτελεσμα φτωχο μιγμα στα πολλα χιλιομετρα.Αυτες οι εισαγωγες (βαρελακια) μπορει να δουλευαν σε παλιοτερα μοντελα με ενα λαμδα η σε αλλα αυτοκινητα,στα δικα μας ομως με τους δυο λαμδα και τους Bosch εγκεφαλους δεν κανουν τιποτε.
Μην πετας λεφτα λοιπον.Αγορασε ενα ελευθερο φιλτρο και τελος.Θα δεις διαφορα.Μην περιμενεις τιποτα τρελλα πραγματα ομως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
red_storm (Γιώργος) Μέλος
Peugeot 207 1.4 (16V) Sport Pack (2007)
Ένταξη: 04 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 165
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 23:22:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | Ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι.Η καλυτερη αποδοση γιατι η εργοστασιακη εισγωγη ειναι η βελτιστη.Τα υπολοιπα ειναι πεταμενα λεφτα.Ο παραπανω αερας δεν θα βελτιωσει την κατασταση γιατι το προγραμμα δεν θα επιτρεψει την παραπανω παροχη βενζινης.Αποτελεσμα φτωχο μιγμα στα πολλα χιλιομετρα.Αυτες οι εισαγωγες (βαρελακια) μπορει να δουλευαν σε παλιοτερα μοντελα με ενα λαμδα η σε αλλα αυτοκινητα,στα δικα μας ομως με τους δυο λαμδα και τους Bosch εγκεφαλους δεν κανουν τιποτε.
Μην πετας λεφτα λοιπον.Αγορασε ενα ελευθερο φιλτρο και τελος.Θα δεις διαφορα.Μην περιμενεις τιποτα τρελλα πραγματα ομως. |
Γρηγόρη το ξέρω ότι με ένα φίλτρο δεν θα κάνω το αμάξι μου να πετάει. Απλά, ψάχνω και προσπαθώ να βρώ και να βάλω κάτι καλό(και σε απόδοση και σε ήχο και σε λεφτά και σε όλα). Αλλά επειδή βλέπω ότι βαρελάκια και διάφορα άλλα σαν και αυτα... θέλουν και καλό κινητήτα(για υποδύναμη μιλάω) και πλούσιο μίγμα πράγμα που το 207 1.4 δεν τα διαθέτει συν για τους αισθητήρες λάμδα που μου λές(γι' αυτούς δεν γνωρίζω κάτι) άρα η καλύτερη λύση πρέπει να είναι αυτή:Ελεύθερο φίλτρο μέσα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι.
Ένα αρνητρικό σε αυτή τη λύση είναι ότι δεν αλλάζει ο θόρυβος του κινητήτα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|