PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Eμπειρiες απο οδήγηση διαφόρων ελαστικών δρόμου
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 14:08:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μίλτο, το κάθε ελαστικό έχει ένα κύκλο ζωής. Δεν είναι απαραίτητα όσο υπάρχει γόμα, αλλά και πόσους κύκλους θα ζεσταθεί ένα ελαστικό.

Ετσι μπορεί ο Γιαννάκης να πηγαίνει κομμάτια (το οποίο είναι πολύ σχετικό, γιατί το όριο είναι όριο οδηγού και όχι αυτοκινήτου*Edit: Για την ακρίβεια συνδιασμός αυτών των δύο*), αλλά αν "αντέχει" μόνο 10 λεπτά να πηγαίνει κομμάτια (σε δρόμο) και 5 λεπτά στην πίστα, τότε ένα ελαστικό δεν χάνει μέρος του κύκλου ζωής του.

Το ίδιο ισχύει και για τα ημισλίκ. Προσωπικα δεν κυκλοφορώ καθημερινά με ημισλίκ, αν και έχω αρκετές πλέον τετράδες. Καθημερινά χρησιμοποιώ ελαστικά δρόμου. Λόγω ηλικίας και εμπειριών έχω σταματήσει να πηγαίνω γρήγορα σε δημόσιους δρόμους. Αλλωστε δεν έχω πλεον φιλοδοξίες να δείξω ότι την έχω μεγάλη και πλούσια. Αυτά τα κάνουν τα μικρά παιδάκια. Οταν επιθυμώ, θα φορτώσω την τετράδα λαστιχάκια μου, θα πάω σε μια πίστα -ή ακόμα σε μια ελεγχόμενη περιοχή, να περάσω καλά.

Οπως έγραψα και στο προηγούμενο ποστ, τα ελαστικά δρόμου είναι φιαγμένα να σε πάνε π.χ. Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ασφάλεια χωρίς να ιδρώσουν το αυτί τους. Δεν είναι όμως φιαγμένα να ανεβοκατεβαίνουν μαλιοκούβαρα ένα βουνό. Αντίστοιχα και τα ημισλίκ, δεν είναι φιαγμένα να πηγαίνουν κάθε μέρα για τυρόπιτες. Θα ξεραθούν και θα γυαλίσουν. Αν είσαι αναγκασμένος να φοράς ημισλίκ γιατί θέλεις να "αθλήσαι" κάθε μέρα, τότε πρέπει να αγοράσεις και μια ράσπα, να ξύνεις την γόμα γιατί επειδή γυαλίζει η γόμα γλυστράς (δεν φταίει το λάστιχο αλλά ο τρόπος χρήσης).

Για τα AVS Sport μπορεί να έπεσα εγώ και άλλοι 2-3 σοβαροί άνθρωποι σε προβληματική παρτίδα και να έτυχε. Λόγω της τιμής τους, μπορεί και να τα ξαναέβαζα, αλλά ειλικρινά δεν με απασχολεί το θέμα ελαστικών δρόμου. Βάζω κάποια -στο υψηλότερο μεσο όρο της αγοράς σε συνάρτηση με την τιμή) για να μπορώ να κινούμε καθημερινά, και έχω την κάβα μου με λάστιχα που είναι φιαγμένα για αυτό που προσφαίρουν.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 14:14:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Ομως κακά τα ψέματα, πλέον για να ευχαριστηθώ την οδήγηση που θέλω, στα επίπεδα που θέλω, μπορεί να μου το προσφαίρει μόνο ένα SemiSlick. Tα ελαστικά δρόμου είναι καθαρά να μπορείς να μετακινηθείς από το ένα μέρος στο άλλο, με ασφάλεια, χωρίς μεγάλες φθορές. Για όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν συγκεκριμένα λάστιχα που θα σου προσφαίρουν αυτό που είναι φιαγμένα. Ετσι, αν ακούω πλέον ότι υπάρχει κάποιος γρήγορος γαμίκος που στρίβει και πηγαίνει αέρα με λάστιχα δρόμου, εκτός ότι πραγματικά γελάω, να ξέρει ότι είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του και τους άλλους γύρω του.


Τι να πώ κ.Τάσο... Cool

Με κάλυψες πλήρως,
'οπως επίσης να συμπληρώσω ότι ΜΟΝΟ σε μια πίστα βρίσκεις με λεπτομέρεια που στερείσαι, όχι μόνο από λάστιχα αλλά στο γενικό στήσιμο.

Επίσης καλό ειναι να λέμε τις γνώμες μας αλλά υπάρχουν πολλοί παράγοντες που δεν πρέπει να μας κάνουν να λαβαίνουμε επ'ακριβώς τη γνωμη κάποιου, 'οπως έιναι το οδηγικό στυλ, η ανάρτηση που φοράμε, η κατάστασή της, ακόμα και σε ποιο μέρος της Ελλάδας βρισκόμαστε επηρεάζουν διαφορετικά τη λειτουργία ενός ελαστικού.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 14:31:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gonakinen έγραψε:
Με κάλυψες πλήρως,
'οπως επίσης να συμπληρώσω ότι ΜΟΝΟ σε μια πίστα βρίσκεις με λεπτομέρεια που στερείσαι, όχι μόνο από λάστιχα αλλά στο γενικό στήσιμο..


Αυτό είναι εντελώς διαφορετικό, και για διαφορετικό τοπικ. Εφ'όσον μιλάμε για ελεγχόμενες συνθήκες μιλάμε και για πολλές παραμέτρους.

Στην πίστα π.χ. δεν βάζεις πίεση 36psi επειδή στο είπε ο μαστροΜήτσος που ξέρει. Φιάχνεις τις πιέσεις σύμφωνα με τα δεδομένα που παίρνεις από το αυτοκίνητό σου. Μετράς θερμοκρασίες ελαστικού, μετράς πιέσεις πριν και μετά (πίεση κρύου, πίεση ζεστού) συμβουλεύεσαι τον πίνακα θερμοκρασίας και πίεσης του εργοστασίου ενός ελαστικού, συμβουλεύεσαι το οδηγικό σου στυλ. Οπως και χιλάδες άλλες παραμέτρους από ανάρτηση, από βάρος, από, από, από. Εντάξει, ωραίος ο χαβαλές στον δρόμο, αλλά αν δεν ασχοληθείς σοβαρά δεν πρόκειται να μάθεις.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 15:25:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nai nai το αλλο με το τοτο το ξερετε?
εδω σας παρακαλαω 2 χρονια για ενα πυρομετρο και μου μιλατε για πιεσεις πιστας οταν δε ξερουμε χρηστο για τι θερμοκρασιες δουλευουν???????

οσον αφορα τα avs σπορτ οπως εχω ξαναφερει μετα απο καποιο διαστημα βγηκαν τα 102v αν θυμαμαι.
ηταν ιδιο σχεδιο αλλα αλλη γομα...
εξου θεωρω και οι διαφορετικες αποψεις....


επισης μιλτο κατα 99% τα ημισλικ που ειχες ηταν για πεταμα για πολλους λογους...αυτο αποδεικνυεται και απο την παντελη αδυναμια τους να δουλεψουν σερρες πραγμα παραλογο για ημσιλικ....

εγω σκεψου με τα χανκοοκ με λινα σχεδον στα δυο μπρος
με 200+γυρους μεγαρα και το αμαξι κραταγε τοσο καλα ακομα και σε γλυτσα ακομα και κρυα τα λαστιχα που δεν ηθελα να τα βγαλω...


υ.γ. τα εξαλτο 2 εμενα μετα τα 15000χλμ βγηκαν οφ...ξεραθηκαν χαζογλυστραγαν μεσα στην αθηνα σα το διαολο...
ομως στο βουνο και σε ζορια ποτε δε με πουλησαν με τις πιεσεις που τα δουλευα (37+) ποτε δε σαπουνιασαν ποτε δε βουτηριασαν πριν το στομαχι μου βασικα...οταν ερχοντουσαν σε θερμοκρασια λειτουργιας σωστη μετα εμεναν εκει και τιποτα αλλο!
πρωτα εγκατελειπα εγω τη μαχη και τα λαδια του μοτερ........ Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 16:05:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατσε ρε συ εγω ειχα τα continental της μαμας για 52000χλμ...Και δεν μπορω να πω οτι γλυστραγαν φοβερα,με εξαιρεση τις εκκινησεις σε γλυστερη ασφαλτο αλλα και οταν τα ζοριζα σερ χωσηματα σε στροφες με πολλα δεν ενιωθα πολυ γλυστριμα ηταν προβλεψιμο πολυ...Ασε που οτον σηκωνα χειροφρενο εκανε πολυ ωραιο γλυστριμα...
Και επειδη ακουω για Michelin ειχα τα pilot exalto στο civic και μετα απο 15000χλμ ηταν σαν να οδηγαω με τις ζαντες.....Καθολου προσφυση και μια φορα που τα χρειαστικα δεν με βοηθησαν και εκανα με 10χλμ ταχυτητα 500 ευρω ζημια....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 16:12:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οπως τα λες...
για καποιο ανεξηγητο λογο τα κοντι στα 307 γαμουσαν και εδερναν...
στο δικο μας τιποτα...

προφανως ειναι θεμα σκελετου και βαρους Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 16:19:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν τα λέω εγώ με κράζετε……… Evil Evil Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 16:22:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατι τετοιο φανταζομαι...Και γενικα νομιζω οτι τα λαστιχα εχουνα αμεση συνδεση με το βαρος...
Γιαυτο κιολας ενας φιλος λαστιχας αναμεσα σε continental,bridgestone,michelin kai goodyear λυσαξε να βαλω τα Goodyear γιατι ειναι τα πιο σκληρα...και αυτα που λενε περι ζεσταματος στα κιλα του 307 εινα ασχετα...γιατι με 1300κατι κιλα που εχει σε μια δυο στροφες ζεσταθηκαν...σιγουρα πιο μαλ**α θα ζεστενονταν πολυ πιο γρηγορα αλλα δεν μιλαμε για συνθηκες πιστας...Εξαλλου ποσοι μπαινουν μεσα τοσο τακτικα που να τους καιει τοσο η γομα...?Παντως μου λενε οτι μεγαλο αμαξι σκληρη γομα μικρο μαλακη...Και γενικα νομιζω οτι ισχυει και εχει αποδειχτει....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pappaki (Δημήτρης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


106 Rallye 16v

Ένταξη: 27 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 291
Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 17:59:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να πω και εγώ…τα δικά μου..
Arrow Καταρχάς τα γνωστά για Continental τα οποία εμένα μου έχουν αφήσει ανάμικτες εντυπώσεις. Καταρχάς κοιτώντας το ταμπελάκι στην πόρτα του οδηγού, χρησιμοποιούσα καθόλη την διάρκεια της ζωής τους 38-36 πιέσεις. Το λάστιχο σίγουρα δεν ήταν σπορ και αυτό στο έδειχνε στην παραμικρή προσπάθεια σου για το παραπάνω. Σε ταξίδι και παρατεταμένα κομμάτια πήγαιναν αέρα, ενώ σε κλειστό δρόμο σου δίναν την αίσθηση ότι τελείωναν…γρήγορα. Καλή άνεση, γρήγορο ζέσταμα, αλλά δεν σε άφηνε σα καμιά περίπτωση να τα εμπιστευτείς, στο βρεγμένο δεν με προβλημάτισαν όμως. Εγώ τα κράτησα 35.000 χλμ στα οποία τα τελευταία 5.000 χλμ τα λάστιχα ήταν πολύ χάλια, αφού στα μαλακά πλαϊνα έσβηναν τα γράμματα, ενώ τα είχα κάνει και 2 φορές εμπρός πίσω. Το παιχνίδι που προσέφεραν πάντως σε μέτρια έως γυαλί άσφαλτο μου έχει λήψει …παρόλο που ξεκολλούσαν κάπως άγαρμπά το πίσω μέρος, ενώ το μπροστά τα ταξίδευε στο θεό. Υποπτεύομαι ότι η συγκεκριμένη παρτίδα καθως και το βάρος και στήσιμο του 206( ήθελαν Polo…) ήταν ακατάλληλο για αυτά τα ελαστικά, πλην της άνεσης…


Arrow Επόμενη επιλογή τα Toyo T1-R 195/55/15 V, επιτελούς σωστό πλαϊνό, στην γρήγορη οδήγηση ήταν αιώνες μπροστά από τα Conti, αρκετά μαλακό πέλμα θέλουν και αυτά υψηλές πιέσεις για να δουλέψουν σωστά… στο βρεγμένο νιώθεις μεγάλη σιγουριά, αφού σου μεταδίδουν μια αίσθηση σαν να κολλάνε στην άσφαλτο. Σχετικά γρήγορο ζέσταμα για δείκτη V αποτελούσαν στα πρώτα χιλιόμετρα εξαιρετική επιλογή. Πολύ πρόσφυση, σιγουριά και πάτημα μπορούσες να τα εμπιστευτείς. Μειονεκτήματα εκτός από κάποια ασάφεια που μετέδιδαν στο τιμόνι, η διάρκεια τους δεν είναι και η μεγαλύτερη, εγώ κατάφερα να κάνω καμιά 30.000 + χλμ αλλά από τις 20+ είχαν χάσει τον μαγικό χαρακτήρα τους, με προδίδαν και στα φρένα και αργότερα αργούσαν να ζεσταθούν και έπρεπε να ρίξεις τις πιέσεις. Μέχρι και τώρα πάντως αν ειχα και άλλες ζάντες (έχω βάλει τα Τoyo 888…) θα τα χρησιμοποιούσα για την πόλη και κανένα ταξίδι…απλώς πλέον θέλουν καλό ζέσταμα για δουλέψουν. Στα πλεονεκτήματα τους και η καλή τιμή αγοράς…εγώ τα συνιστώ πάντως, απλώς μην περιμένετε να τα κρατήσετε για πάρα πολλά χιλιόμετρα…αυτό που φθείρεται κυρίως είναι το πέλμα, παρόλο που τα δικά μου ( 206 rules…) μπροστά έτρωγε και αρκετό πλαϊνό…


Arrow Τέλος πλέον στην πόλη κυκλοφορώ με κάτι Pirelli P6000 185/55/15 H, τα ελαστικά είναι κατάλληλα μόνο για πόλη και κανένα ταξίδι, αφού δεν έχουν ιδιαίτερα σπορ χαρακτηριστικά…Γρήγορο ζέσταμα, καλή άνεση, ενώ στις καμπές πάνε αέρα. Έχω ερωτευτεί πάντως αυτήν την διάσταση αφού μου φαίνεται ότι συμβαδίζει άριστα με το αυτοκίνητο μου…με αποτέλεσμα να σκέφτομαι σοβαρά την αγορά καινούργιων ελαστικών παρόλο που οι προτάσεις στα 195 είναι δελεαστικές. Πάντως το λαστιχάκι είναι τίμιο, αλλά αν χρειαστείς να πιέσεις πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψην τον χαρακτήρα του…




www.gocar.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 20:17:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gonakinen έγραψε:

...να συμπληρώσω ότι ΜΟΝΟ σε μια πίστα βρίσκεις με λεπτομέρεια που στερείσαι, όχι μόνο από λάστιχα αλλά στο γενικό στήσιμο.

Δεν ξέρω πώς είναι η άσφαλτος στα Μέγαρα αλλά τόσο στο Αιγίνιο όσο και στις Σέρρες ο ασφαλτοτάπητας κρατάει τόσο καλά που δεν μαθαίνεις με τίποτα πού υστερεί η ανάρτηση του αυτοκινήτου σου για χρήση δρόμου. Αν το στήσεις για Σέρρες τότε στον δημόσιο δρόμο είσαι για βρούβες... Αν αντιθέτως το στήσεις για δημόσιο δρόμο τότε στις Σέρρες είσαι για τ'ανάθεμα. Καμία σχέση όμως οι απαιτήσεις της κάθε πίστας πόσο μάλλον η οποιαδήποτε πίστα σε σχέση με τους δημόσιους δρόμους (που κι αυτοί από μέτρο σε μέτρο έχουν διαφορές).

Παναγιώτη, τα ημισλίκ μου ήταν τα Super Soft (επίτηδες για να μπορώ να κυκλοφορώ και στον δρόμο - κούνια που με κούναγε... ο χάρος βγήκε παγανιά...) και οι Σέρρες χρειάζονται hard (ο Γκάλφας μου το είπε όταν του είπα τί μου συμβαίνει). Προλάβαινα μία γύρα (μία και ούτε καν δύο - ήδη από τις αρχές του δεύτερου η γόμα σαπούνιαζε από υπερθέρμανση) και μετά πάπαλα. Να φανταστείς για να ξεπεράσω τον χρόνο στον πρώτο μου γύρο στις Σέρρες (τον πρώτο ever που έγραψε 1:47:040 και όχι της ημέρας...) ίδρωσα πολύ και αναγκάστηκα στο τέλος να πηγαίνω όλη την πίστα γλυστρώντας για να πέσω στο τέλος της ημέρας 1.2 δεύτερα δηλαδή στα 1:45:874 (ήταν ο 11ος χρονομετρημένος γύρος - αυτοί εξάλλου είναι όλοι κι όλοι οι γύροι μου στις Σέρρες)... Δεν βοηθούσαν και τα αμορτισέρ RC με το τραγικό rebound που ωθούσε το 206 σε ατελείωτα μούτρα και για να μπαίνω φλικάριζα σαν ντρίφτερ για να διώχνω κώλο και να κρατάω τη μούρη μέσα... Εννοείται ότι με τέτοιον τρόπο οδήγησης τα ADVAN έγιναν για πέταμα (άλλο που δεν ήθελα).
Με RSP και Parada πλέον στον δρόμο πάω υπέροχα και στην πίστα ακόμη δεν είδα (στο Αιγίνιο πάω καλά αλλά εκεί πλέον την ξέρω την πίστα οπότε ότι και να έχω καλά θα το πάω - σημασία έχει όμως ότι μου αρέσει το setup όπως έχει). Το Νοέμβρη με το TD του NHAC στις Σέρρες θα ξαναδώ τί γίνεται κι εκεί.

Οπότε όλα όσα λέμε περί εμπειρίας από ελαστικά είναι σχετικότατα και το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να δείξουμε σε όσους δεν γνωρίζουν πόσο χαμένη είναι η μπάλλα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 20:35:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Μίλτο, το κάθε ελαστικό έχει ένα κύκλο ζωής. Δεν είναι απαραίτητα όσο υπάρχει γόμα, αλλά και πόσους κύκλους θα ζεσταθεί ένα ελαστικό.

Σωστό αυτό. Απλά είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε τον κύκλο ζωής του κάθε ελαστικού. Το να πω ότι το τάδε ελαστικό μου άρεσε και το δείνα δεν μου άρεσε αφορά περισσότερο εμένα, το αμάξι μου και τον τρόπο-συνθήκες οδήγησης.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 20:37:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάλλον πρέπει να κανονίσουμε να ανέβουμε Σέρρες... Wink Wink Wink

Θα το κανονίσουμε που θα πάει...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 20:44:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Σωστό αυτό. Απλά είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε τον κύκλο ζωής του κάθε ελαστικού. Το να πω ότι το τάδε ελαστικό μου άρεσε και το δείνα δεν μου άρεσε αφορά περισσότερο εμένα, το αμάξι μου και τον τρόπο-συνθήκες οδήγησης.


Σωστό και αυτό, και γι'αυτό πρέπει σε ελεγχόμενο χώρο (βλ πίστα) πρέπει να πέρνουμε κάποιες μετρήσεις. Από το πως φθείρεται ένα λάστιχο (που κλπ) από τί θερμοκρασίες πιάνει, πού τις πιάνει, τί διαφορά έχει εξωτερικά με εσωτερικά, σε συνάρτηση με τις στροφές της πίστας, με τί πίεση μπήκαμε κρύοι, τί πίεση βγήκαμε ζεστοί, τί πίεση συστήνει ο κατασκευαστής (με ζεστό λάστιχο).

Μπορεί να έχει δίκιο ο Παναγιώτης που γκρινιάζει (το ίδιο γκρινιάζω και εγώ ίσως και περισσότερο καιρό) για ένα καλό πυρόμετρο με βελόνα, αλλά πάντα -και ιδιαίτερα πριν από αγώνες όπως GTCC- o έλεγχος σε πιέσεις ανά ελαστικό (κρύο/ζεστό σύμφωνα με τις απαιτήσεις σε γύρους) + αρκετά άλλα πραγματάκια (μέχρι και ρασπάρισμα) είναι απαραίτητα και γίνονται κάθε φορά.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 20:59:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Μάλλον πρέπει να κανονίσουμε να ανέβουμε Σέρρες... Wink Wink Wink

Θα το κανονίσουμε που θα πάει...

Ρε συ, παίξτε κανα GTCC στις Σέρρες! Θα την γεμίσουμε! Wink Thumb Left

Θα γουστάρετε με τρέλλα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Δευ 11 Ιούν 2007, 21:08:14, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 21:08:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Μάλλον πρέπει να κανονίσουμε να ανέβουμε Σέρρες... Wink Wink Wink

Θα το κανονίσουμε που θα πάει...

Ρε συ, παίξτε κανα GTCC στις Σέρρες! Θα την γεμίσουμε! Wink Thumb Left


Ξεκινάμε μεγάλο offtopic τώρα.... καλά θα πέσει σκούπα μετά.

Δεν επιτρέπεται να γίνει GTCC στις Σέρρες όσο και αν θέλουμε. Οι προδιαγραφές ασφαλείας δεν επιτρέπουν τόσο μεγάλες ευθείες και καμπές.

Το μόνο πάνω που προσφαίρεται για κάτι τέτοιο είναι ή πίστα καρτ στο Ρύσσιο, που όμως ακόμα δεν ξέρω αν έχει πάρει άδεια τέλεσης αγώνα για αυτοκίνητα. (Κάτι πάνε να ξεκινήσουν αυτοί με μια μίξη μεταξύ GTCC & F2F? αντέγραψαν απ'όσο ξέρω πιστά και τον κανονισμό μας.)

Βέβαια πάντα παίζει να βρούμε τρόπο να χαράξουμε διαφορετικά τις Σέρρες με πολλά σικέϊν αλλά και αυτό εγγυμωνεί πολλούς κινδύνους (βασικά λόγω υπερκρατήματος).

Εν κατακλείδι, όλοι θέλουμε να επεκταθεί το GTCC στην Β. Ελλάδα. Πρέπει να γίνει. Θέλαμε να εντάξουμε από φέτος ένα αγώνα αλλά οι δυσκολίες μας το άφησαν απ'έξω. Εχουμε υποσχεθεί όμως στους εαυτούς μας ότι θα βρεθεί άκρη.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 21:29:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι εχετε αρχισει να σκιζετε το τοπικ? Evil
Και να πεσει σκουπα μετα τι θα καταλαβετε?
Ισως η σκουπα να πεσει πριν καν διαβασει αυτος που του απαντατε.
Εχει νοημα Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 21:29:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γαμ**το... Crying or Very sad
Sidobre έγραψε:

Το μόνο πάνω που προσφαίρεται για κάτι τέτοιο είναι ή πίστα καρτ στο Ρύσσιο, που όμως ακόμα δεν ξέρω αν έχει πάρει άδεια τέλεσης αγώνα για αυτοκίνητα. (Κάτι πάνε να ξεκινήσουν αυτοί με μια μίξη μεταξύ GTCC & F2F? αντέγραψαν απ'όσο ξέρω πιστά και τον κανονισμό μας.)

Έτσι έγινε και μιλάνε για Σεπτέμβριο (ATCC). Συζητήσαμε μαζί τους (έχω πρώτη άποψη επί του θέματος) αλλά στην αρχική φάση οι τιμές που ζητάνε είναι απαράδεκτες για ερασιτεχνικό επίπεδο (70Ε+20Ε). Εδώ κλώτσησαν όλα τα clubs (μιλάμε για το NHAC - www.northclubs.gr). Μετά ακούστηκε κάτι στα πεταχτά για 50+20. Όλα είναι στον αέρα και εμείς δεν διατιθέμεθα να ποιήσουμε τους μαλ**ες.
Η τωρινή μου εντύπωση είναι ότι οι επίδοξοι διοργανωτές δεν το έχουν πάρει και τόσο ζεστά και έτσι μείναμε στα λόγια.
To PS Club είναι μέλος στο NHAC, οπότε όλα μπορούν να γίνουν με την καθολική υποστήριξη του αθλητικού σας σωματείου από σχεδόν όλα τα αυτοκινητιστικά clubs. Ο σκοπός είναι ιερός την στιγμή που η Θεσσαλονίκη ασφυκτιά από την έλλειψη κανονικής πίστας (το Αιγίνιο είναι μία άρρωστη κατάσταση και οι Σέρρες σε άβολη απόσταση 80-100χλμ για συχνή χρήση - χώρια τους τροχόμπατσους που μας έχουν τρελλάνει στα πρόστιμα αφού κανείς δεν αντέχει να οδηγάει για τόσην ώρα με 50-70-90 άντε και ολίγον 120χαω και με το αίμα να βράζει για πίστα και γκάζια).

Sidobre έγραψε:
Βέβαια πάντα παίζει να βρούμε τρόπο να χαράξουμε διαφορετικά τις Σέρρες με πολλά σικέϊν αλλά και αυτό εγγυμωνεί πολλούς κινδύνους (βασικά λόγω υπερκρατήματος).

Υπερκράτημα έχει και στο Ρύσιο. Ο ασφαλτοτάπητας είναι επιπέδου Σερρών (στο περίπου μιλάω, δεν το μέτρησα και με G-meter). Πιστεύω ότι μπορεί να γίνει και στις Σέρρες.

Sidobre έγραψε:

Εν κατακλείδι, όλοι θέλουμε να επεκταθεί το GTCC στην Β. Ελλάδα. Πρέπει να γίνει. Θέλαμε να εντάξουμε από φέτος ένα αγώνα αλλά οι δυσκολίες μας το άφησαν απ'έξω. Εχουμε υποσχεθεί όμως στους εαυτούς μας ότι θα βρεθεί άκρη.

Άρα θα το κάνουμε. PERIOD.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 21:31:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άντε ρίξτε σκούπα. Εμείς που συζητάμε ούτως ή άλλως τα ξέρουμε τα πράγματα πώς έχουν... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 22:50:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά έχω βρει τι γίνεται με τα AVS sport.!Άλλες παρτίδες έστειλαν στη Βόρεια Ελλάδα και άλλες στη Νότια!Το λεώ γιατί δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο με το θέμα και τις οδηγικές ικανότητες κανενός!
Έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου και τα κρατάω όπως βλέπω για εμένα και μερικούς ακόμη!

Επίσης για την πίστα των Σερρών δεν υπάρχει περίπτωση οποιουδήποτε τύπου σικέιν με πλαστικές κορίνες-αχυρόμπαλες!
Προτάθηκε για αγώνα και πήρε άκυρο με την μία!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
206xs (Χρήστος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)

Ένταξη: 13 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 259
Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Ιούν 2007, 00:35:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ καθότι δεν κρατάω ημερολόγιο θα πω γενικά ότι με το 1.400 είχα μείνει πολύ δυσαρεστημένος από τα εργοστασιακά goodyear nct2 ειδικά στη βροχή ήταν θάνατος. Μου αρέσαν αντίθετα πολύ τα pilot exalto που είχα βάλει μετά μαλακά , προοδευτικά και πολύ καλή συμπεριφορά στο βρεγμένο.
Στο πρώτο μου αυτοκίνητο ένα σουμπαρόυ 600 μου είχαν αφήσει καλές εντυπώσεις τα Μαραγκόνι αλλά το αμάξι ήταν τόσο ελαφρύ μικρό και αδύναμο που δύσκολα θα προβλημάτιζε ένα λάστιχο.
Στο τωρινό δίλιτρο μου αρέσαν πολύ αντίθετα με το 1400 τα goodyear f1eagle που φορούσε από το εργοστάσιο σε όλες τις συνθήκες ενώ εξίσου αν όχι περισότερο ευχαριστημένος έχω μείνει από τα Pirelli P-Zero Nero που φοράω τώρα. To 607 του μπαμπά,Είναι το 2.2 το αυτόματο, προτιμά P6000 και τα Μισελέν τα ασυμετρικά δεν θυμάμαι πως λέγονται ακριβώς.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Επόμενη
Σελίδα 2 από 39

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2041s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on