Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
KouKou (Stefanos) Μέλος

 207 GT/saxo 1.1
Ένταξη: 11 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 192 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Ιούν 2007, 19:37:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωτηρη με το θεμα της εξατμισης ειχαμε κανενα νεο?
Μαζεψες κανενα info παραπανω? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Ιούν 2007, 11:24:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KouKou έγραψε: | Σωτηρη με το θεμα της εξατμισης ειχαμε κανενα νεο?
Μαζεψες κανενα info παραπανω? |
Τον ψαχνω και δεν τον βρισκω με τιποτα αλλα προσπαθω ακομα...
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lionking(t) (anestis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)
Ένταξη: 25 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Βέροια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιούλ 2007, 01:42:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως γνωριζει κανεις το φ τις εξατμισεις του GT? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Ιούλ 2007, 09:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν εννοεις τη διαμετρο 50χλ εξωτερικη.Με κανα 56-58 θα ειμαστε ενταξει πιστευω
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2007, 16:28:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας!
Μετά την μετατροπή του μοτέρ σας σε RC
Στα υπερτροφοδοτούμενα, η υπερπλήρωση γίνεται με μηχανικό τρόπο, άρα για την εξαγωγή με σκοπό την μέγιστη απόδοση αρκεί να φροντίσουμε το ελάχιστο backpressure, χωρίς όμως να αδδειάσουμε τραγικά το θάλαμο καύσης μειώνοντας την ταχύτητα περιστροφής της τουρμίνας...
Για τη δική σας περίπτωση ο υπερπληρωτής δουλεύει δεχόμενος παλμούς ανα δύο από τους κυλίνδρους γιαυτό και είναι γεμάτος από χαμηλά...
ΔΕ θα πρότεινα να πειράξετε την εισαγωγή πέραν από ένα πάελ ελεύθερο φίλτρο και από την εξαγωγή το λεγόμενο down pipe.
Προτείνω όμως ξύλωμα όλων των σκευών και ιδίως του καταλύτη.
Εάν υπάρχει παροχή από πεζό σπόρ εγκεφάλου από το LW ;h to spider...
θα κάνετε μετά κάποιους πειραματισμούς με την διάμετρο της ''μοναχικής'' σωλήνας, αν και νομίζω ότι με τη χρήση 60αρας σωλήνας είστε οκ!
Με σωστό εγκαίφαλο θα δείτε πάνω από 200 ίππους και βεβαίως απόκριση στο ηλεκτρικό γκάζι.
Δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να ελένξει το μέτωπο φλόγας καλύτερα, αξιόπιστα και αποδοτικότερα σε τέτοιο μοτέρ από εργοστασιακή δουλειά.
Μην κοιτάτε τις μέγιστες τιμές αλλά το πόσο γεμάτο και γραμμικό είναι το μοτέρ αλλά και την απόκριση και σαφήνεια του γκαζιού.
Μην ξεχνάτε ότι υπάρχει και η λύση Works με απόδοση περί τα 215 CV και κοντά 30Κγρ ροπή!!! Βέβεια κοστίζει 10000 αλλά αξίζει, είναι ''ήσυχη'', βγάζει καυσαέρια και το όχημα (άμα ξηλώσετε και τις ''ανέσεις'') με το πλαίσιο που έχει γίνεται πολύ καλό!!!
Φιλικά!
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2007, 17:33:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sotos 207Gt έγραψε: | Αν εννοεις τη διαμετρο 50χλ εξωτερικη.Με κανα 56-58 θα ειμαστε ενταξει πιστευω |
Συνήθως στα αυτοκίνητα της τάξεως των 150/180 ίππων η εργοστασιακή εξάτμιση είναι διαμέτρου 50mm.
Σε αντίθεση με όσα υποστηρίζουν οι περισσότεροι εξατμισάδες και μηχανικοί, η απελευθέρωση της εξάτμισης δίνει ιπποδύναμη μόνο μέχρι ένα σημείο. Δεν είναι τα πράγματα όπως στα ατμοσφαιρικά.
Μεγαλύτερη διαφορά θα δείτε αναβαθμίζοντάς την σε 2,5 ιντσών (63,5 mm). Είναι η πρώτη και τελευταία αναβάθμιση που θα χρειαστεί, μέχρι τα 400 άλογα.
Κακά τα ψέμματα. Ο απόλυτος περιορισμός δύναμης στο 207 GT/RC είναι η διάμετρος εξαγωγής του στροβίλου, όπως συμβαίνει με όλους τους τουρμποκινητήρες. Η ογκομετρική απόδοση εξαρτάται περισσότερο από τις διαστάσεις της τουρμπίνας και λιγότερο από τους εκκεντροφόρους, πολύ λιγότερο δε από την εξάτμιση και σχεδόν καθόλου από τον καταλύτη.
Επομένως, παραμείνετε νόμιμοι γιατί και να ξηλώσετε τον καταλύτη δεν πρόκειται να κερδίσετε ούτε μισό άλογο.
Έτσι κι αλλιώς χωρίς πρόγραμμα δεν μπορεί να βγει περισσότερη ιπποδύναμη από τον Bosch MED17 του GT, γιατί ο εγκέφαλος περιέχει μοντελοποιημένο το πρότυπο λειτουργίας του κινητήρα με βάση τη ροπή.
Στόχος ροπής σημαίνει ότι υπάρχει στόχος ογκομετρικής απόδοσης, δηλαδή στόχος πλήρωσης του θαλάμου καύσης που μεταφράζεται σε στόχο πίεσης τουρμπίνας με τη βοήθεια της χαρτογράφησης της ογκομετρίας και του αισθητήρα μάζας εισερχόμενου αέρα.
Οποιαδήποτε απρόβλεπτη διακύμανση (π.χ. boost controllers κλπ) οδηγεί σε check engine light και λειτουργία safe mode.
Και να το σκαλίσετε δηλαδή, δεν μπορεί κανένας να εγγυηθεί ότι θα λειτουργήσει σωστά. Το αντίθετο μάλιστα, μπορώ να σας εγγυηθώ ότι το αυτοκίνητο θα στεγνώσει τραγικά γιατί κάναμε το πείραμα με boost controller.
Οι εγκέφαλοι αυτοί δεν συμπαθούν καθόλου την έξτρα πίεση χωρίς πρόγραμμα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούλ 2007, 20:48:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσον αφορα την αφαιρεση καταλυτη που λεει ο Δημητρης εγω προσωπικα παντα κατα ημουν εκτος αν δεν το κυκλοφορεις στο δρομο.Αλλαζοντας το down pipe βεβαια μπορουμε να μεταφερουμε τον καταλυτη κατω αλλα να εξακολουθει να υπαρχει(αλλη διαμετρο βεβαια στα μετρα που πλεον θεσπιζουμε εμεις).
Τωρα οσον αφορα την γνωμη του Στελιου συμφωνω οτι χωρις remmaping το μονο που θα κανουμε ειναι να αλλαξουμε το χρωμα των μπουζι σε εντελως λευκο κοινως στεγνωμα.Εννοειται ομως οτι δεν μπορεις να ξεκινησεις μια μετατροπη ακομα και πρωτου σταδιου χωρις να επαναπρογραμματισεις εγκεφαλο.Επισης σωστη ειναι και η αποψη για τον στροβιλο ο οποιος εχει σχεδιαστει με γνωμωνα τη ροπη και οχι την μεγιστη ιπποδυναμη και λογικο ειναι να ''πνιγεται στις υψηλες στροφες λογω αδυναμιας του να διαχειριστει περαιτερω ογκο καυσαεριων.Ομως μια βελτιωση πρωτου σταδιου την αντεχει και με το παραπανω οπως μια καλομελετημενη εξατμιση ενα πιο ελευθερο καταλυτη ενα πανελακι φιλτρο(οπως σωστα ειπωθηκε παραπανω) αντε και ενα intercooler που θα μας δωσει χαμηλοτερη θερμοκρασια στην εισαγωγη αλλα δυστυχως και ελαφρα παραπανω lag,πιστευω οτι θα φλερταρει τα 200 αλογακια. 
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 09:33:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | sotos 207Gt έγραψε: | Αν εννοεις τη διαμετρο 50χλ εξωτερικη.Με κανα 56-58 θα ειμαστε ενταξει πιστευω |
Συνήθως στα αυτοκίνητα της τάξεως των 150/180 ίππων η εργοστασιακή εξάτμιση είναι διαμέτρου 50mm.
Σε αντίθεση με όσα υποστηρίζουν οι περισσότεροι εξατμισάδες και μηχανικοί, η απελευθέρωση της εξάτμισης δίνει ιπποδύναμη μόνο μέχρι ένα σημείο. Δεν είναι τα πράγματα όπως στα ατμοσφαιρικά.
Μεγαλύτερη διαφορά θα δείτε αναβαθμίζοντάς την σε 2,5 ιντσών (63,5 mm). Είναι η πρώτη και τελευταία αναβάθμιση που θα χρειαστεί, μέχρι τα 400 άλογα.
Κακά τα ψέμματα. Ο απόλυτος περιορισμός δύναμης στο 207 GT/RC είναι η διάμετρος εξαγωγής του στροβίλου, όπως συμβαίνει με όλους τους τουρμποκινητήρες. Η ογκομετρική απόδοση εξαρτάται περισσότερο από τις διαστάσεις της τουρμπίνας και λιγότερο από τους εκκεντροφόρους, πολύ λιγότερο δε από την εξάτμιση και σχεδόν καθόλου από τον καταλύτη.
Επομένως, παραμείνετε νόμιμοι γιατί και να ξηλώσετε τον καταλύτη δεν πρόκειται να κερδίσετε ούτε μισό άλογο.
Έτσι κι αλλιώς χωρίς πρόγραμμα δεν μπορεί να βγει περισσότερη ιπποδύναμη από τον Bosch MED17 του GT, γιατί ο εγκέφαλος περιέχει μοντελοποιημένο το πρότυπο λειτουργίας του κινητήρα με βάση τη ροπή.
Στόχος ροπής σημαίνει ότι υπάρχει στόχος ογκομετρικής απόδοσης, δηλαδή στόχος πλήρωσης του θαλάμου καύσης που μεταφράζεται σε στόχο πίεσης τουρμπίνας με τη βοήθεια της χαρτογράφησης της ογκομετρίας και του αισθητήρα μάζας εισερχόμενου αέρα.
Οποιαδήποτε απρόβλεπτη διακύμανση (π.χ. boost controllers κλπ) οδηγεί σε check engine light και λειτουργία safe mode.
Και να το σκαλίσετε δηλαδή, δεν μπορεί κανένας να εγγυηθεί ότι θα λειτουργήσει σωστά. Το αντίθετο μάλιστα, μπορώ να σας εγγυηθώ ότι το αυτοκίνητο θα στεγνώσει τραγικά γιατί κάναμε το πείραμα με boost controller.
Οι εγκέφαλοι αυτοί δεν συμπαθούν καθόλου την έξτρα πίεση χωρίς πρόγραμμα  |
Ακριβώς τα πράγματα δεν είναι όπως τα ατμοσφαιρικά....
Είναι πολύ πιο απλά!!
Ο καταλύτης θα δόσει περισσότερο από τα ατμοσφαιρικά, μιας και εδώ το backpressure παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο!
(δεν μπορώ να αποκλείσω βέβαια την αντιστάθμιση των αρνητικών με με την όλη ρευστομηχανική της εξαγωγής...κάτι που το θεωρώ πολύ πιθανό)
Στα σωστά ρυθμισμένα ατμοσφαιρικά δίνει ψίχουλα σε σχέση με τα υπερτροφοδοτούμενα.
Συμφωνώ ότι ''δίνει'' είναι μέχρι ένα σημείο και βεβαίως θέλει ρύθμιση το πρόγραμμα το σημείο όμως αυτό είναι σημαντικότατο και αξίζει!
Το ζητούμενο(και) για την εξαγωγή είναι και η ορθή ταχύτητα περιστροφής της τουρμπίνας ΠΑΝΤΟΥ!
Τα ωφέλη είναι σημαντικότατα.
Για τη διάμετρο της σωλήνας δεν μπορούμε να πούμε ακριβώς έτσι στον αέρα... μερικές δοκιμές θα δόσουν την απάντηση.
Το πρόβλημα του εγαιφάλου είναι οι ''οικολογικές'' ρουτίνες που ''κόβουν''
καθώς έχουν προτεύον ρόλο.
Και ''μεγάλο''-''ελεύθερο''-''μεταλλικό'' καταλύτη να βάλετε πάλι θα σας ''κόψουν''
Επίσης είναι και η χαρτογράφιση του ηλεκτρονικού γκαζιού!
ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει δυνατότητα να τις αλλαξει επιτυχώς.
Εκτός αν γράψει κώδικα αυτόματου ελένχου από την αρχή... (κλύτερα από την πεζό??)
Γιαυτό και τονίζω ότι απαιτείται εγκαίφαλος αγωνιστικού...
Αγραφος ίσως αλλα δεν νομίζω πως κάποιος μπορεί να διαχειριστεί επιτυχώς την καύση στον αμεσο ψεκασμό.
Ολα όσα ''πειραγμένα'' έχω δει κυρίως τα ΤFSI, αποδίδουν τρελά νούμερα αλλα στο δρόμο πάνε χεράκι χεράκι με τα εργοστασιακά μέχρι τα πολλά χλμ......
Θεωρώ απαράδεκτες τις μετατροπές στη χαρτογράφιση(μη εργοστασιακού επιπέδου) αυτών των μοτέρ, ανεξάρτητα από το μοντέλο λειτουργείας τους.
Δεν είναι ζητούμενο η μέγιστη πλήρωση του θαλάμου φτάνοντας στα ογκομετρικά όρια τουρμπίνας αλλά η ΠΟΙΟΤΗΤΑ της καύσης που κάνει τη διαφορά.
Εμεις μπορεί να λέμε θεωρητικά... αλλα πρακτικά σε αυτά τα μοτέρ....
Με λίγα λόγια για να κάνετε κάποια αλλαγή απαιτείται ''αγωνιστικός'' εγκαίφαλος ή ένα ολοκληρωμένο πακέτο από εταιρεία με ''όνομα'' και δικό της κόστος εξέληξης του μοντέλου.
Μη χαλάσετε το τεχνολογικό σας επίτευμα δίνοντας παιχνίδι και χρήματα σε μαστορες-επιστήμονες.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 09:35:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sotos 207Gt έγραψε: | Οσον αφορα την αφαιρεση καταλυτη που λεει ο Δημητρης εγω προσωπικα παντα κατα ημουν εκτος αν δεν το κυκλοφορεις στο δρομο.Αλλαζοντας το down pipe βεβαια μπορουμε να μεταφερουμε τον καταλυτη κατω αλλα να εξακολουθει να υπαρχει(αλλη διαμετρο βεβαια στα μετρα που πλεον θεσπιζουμε εμεις).
Τωρα οσον αφορα την γνωμη του Στελιου συμφωνω οτι χωρις remmaping το μονο που θα κανουμε ειναι να αλλαξουμε το χρωμα των μπουζι σε εντελως λευκο κοινως στεγνωμα.Εννοειται ομως οτι δεν μπορεις να ξεκινησεις μια μετατροπη ακομα και πρωτου σταδιου χωρις να επαναπρογραμματισεις εγκεφαλο.Επισης σωστη ειναι και η αποψη για τον στροβιλο ο οποιος εχει σχεδιαστει με γνωμωνα τη ροπη και οχι την μεγιστη ιπποδυναμη και λογικο ειναι να ''πνιγεται στις υψηλες στροφες λογω αδυναμιας του να διαχειριστει περαιτερω ογκο καυσαεριων.Ομως μια βελτιωση πρωτου σταδιου την αντεχει και με το παραπανω οπως μια καλομελετημενη εξατμιση ενα πιο ελευθερο καταλυτη ενα πανελακι φιλτρο(οπως σωστα ειπωθηκε παραπανω) αντε και ενα intercooler που θα μας δωσει χαμηλοτερη θερμοκρασια στην εισαγωγη αλλα δυστυχως και ελαφρα παραπανω lag,πιστευω οτι θα φλερταρει τα 200 αλογακια.  |
Ναι το intercooler!Σωστά μιλας!
Βαλε και δύο μπεκάκια υγρου αζώτου να το ψεκάζουν απέξω και θα ράψεις κόσμο.....ίσως βέβαια και το μοτέρ σου!! 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 11:38:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το intercooler πστευω πως μονο καλο θα κανεις στο μοτερ μιας και θα αλλαξεις σχεδον δραματικα την πυκνοτητα του εισερχομενου αερα εισαγωγης προς το καλυτερο αλλα παραμενει ενα προβλημα που τουλαχιστον εως τωρα ειναι αλυτο και αυτο ειναι η δυνατοτητα του συμπιεστη να το γεμισει επιτυχως με αερα χωρις σημαντικη υστερηση περιστροφης του κατι που με τον συγκεκριμενο συμπιεστη ειναι πολυ δυσκολο.
Ετοιμες εφαρμογες υπαρχουν ηδη απο τη forge αλλα απο οτι μπορω να δω απο τις φωτο δεν ειναι μονο το μεγεθος του εναλλακτη μεγαλο αλλα και των σωληνωσεων.Φυσικα η ιδια η εταιρια θα το εχει προβλεψει λογικα αλλα δεν ειναι λιγες οι φορες που αγοραζουμε κατι και δεν αποδιδει τα προβλεπομενα και στην περιπτωση του εναλλακτη ειναι ουτε λιγο ουτε πολυ 1000€ .
Ελπιζω να μην βγηκα πολυ 
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 13:24:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α) Νομίζεις sotos πως το 207 GT ΔΕΝ έχει intercooler?
Β) Αμφιβάλλω αν γνωρίζει κανείς τον βασικότερο λόγο για τον οποίο ΠΛΕΟΝ βγαίνουν αυτοκίνητα με μηχανές που είναι εκ του εργοστασίου υπερτροφοδοτούμενες...
Και για να μην έχετε ακόμα την απορία, ο λόγος είναι οι εκπομπές ρύπων που ορίζει η Ευρωπαϊκή ένωση. Όταν λοιπόν η μηχανή λειτουργεί με υπερτροφοδότηση αέρα, έχει σαν αποτέλεσμα να γίνεται ακόμα πιο τέλεια καύση (λόγω μεγαλύτερης περιεκτικότητας σε οξυγόνο) με λιγότερα κατάλοιπα και βλαβερά αέρια.
Με λίγα λόγια αν είχαμε τον EP6DΤ σε μια ατμοσφαιρική έκδοση, θα βλέπατε πως θα είχε μεγαλύτερες εκπομπές ρύπων (όχι τίποτα τρελές διαφορές) εν συγκρίσει με τον υπερτροφοδοτούμενο.
Οπότε λοιπόν, και να βγει ο καταλύτης (πράγμα για το οποίο είμαι αντίθετος σε οποιαδήποτε μετατροπή, από 1 έως 1.000.000 άλογα) ο εργοστασιακά υπερτροφοδοτούμενος, ελάχιστη παραπάνω περιβαλλοντική ζημιά θα κάνει από ένα κινητήρα ατμοσφαιρικό (βλ. 206 RC), πόσο μάλλον από έναν με παράλληλο εγκέφαλο και 5ο μπεκ και η άκαφτη βενζίνη να βγαίνει σύννεφο... μαζί με μια ομορφότατη ποικιλία αερίων. Χίλιες φορές ένας πιο ελεύθερος καταλύτης (με λιγότερες οπές δηλαδή) παρά πλήρης αφαίρεση του.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 16:15:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειλικρινά, έχετε δει ποτέ από κοντά κανένα βελτιωμένο TFSI; Με προγράμματα κονσέρβα βγάζουν 260+ ίππους στρόφαλο στο ΜΑΗΑ με τραγικά διαφορετικές επιδόσεις από τα μαμά.
Τα περιθώρια της βελτίωσης καθορίζονται απόλυτα από την τουρμπίνα και λιγότερο από τους εκκεντροφόρους.
Όχι από την σκάστρα, όχι από την wastegate, όχι από την εξάτμιση ούτε το downpipe όταν έχουν σωστή διάμετρο και σωστά κουρμπαρίσματα.
Το intercooler είναι μια ωραιότατη ποιοτική αναβάθμιση, αλλά μην περιμένετε να δείτε άλογα από αυτό. Στη ζέστη ναι, το χειμώνα όμως όχι. Το I/C δίνει μεγάλη διάρκεια στα πατήματα, αλλά σε απόλυτη ιπποδύναμη πολύ λίγα άλογα.
Δημήτρη, πλανάσαι οικτρά αν νομίζεις ότι μπορείς να βελτιώσεις ένα περίπλοκο μηχανολογικό σύνολο όπως το 207 GT χωρίς να πειράξεις τη χαρτογράφηση. Αυτό απλούστατα ΔΕΝ γίνεται γιατί τα πάντα ελέγχονται από τον εγκέφαλο μέχρι αηδίας.
Και επειδή έχει γίνει καραμέλα και το ακούω συνέχεια, οι περιβαλλοντικές ρουτίνες του εγκεφάλου δεν έχουν καμία σχέση με αυτές που ελέγχουν τις επιδόσεις. Γιατί οι προδιαγραφές Euro δεν αφορούν τις εκπομπές αερίων σε επιτάχυνση ή πλήρες γκάζι.
Η βελτίωση ΔΕΝ πρέπει να επηρεάζει τις περιβαλλοντικές ρουτίνες λειτουργίας, αντίθετα με αυτό που γίνεται με τους αγωνιστικούς εγκεφάλους - που τις πετάνε στα σκουπίδια.
Θέλεις να σου δείξω Evo 7 της τάξεως των 600 ίππων, που βγάζει κάρτα καυσαερίων;
Εκτός κι αν βγάλετε τον καταλύτη, όπως μερικές ψυχές κάνουν, οπότε αρχίζει να μαμιέται ο Ζευς μετά. Ειδικά σε αυτούς τους εγκεφάλους της Bosch, που περιμένουν ενεργό feedback για τη ρύθμιση μίγματος από τον πίσω αισθητήρα λάμβδα.
Τέσπα, αναπαύω τη βαλίτσα μου και όποιος καταλάβει κατάλαβε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 16:52:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γενικώς ας περιοριστείτε εδώ MONO στο θέμα της εξάτμισης στο 207 GT και τα υπόλοιπα περί γενικότερης ή ειδικότερης επιμέρους βελτίωσης στα αντίστοιχα τόπικς για να μην τα κάνουμε όλα μαζί σαλάτα εδώ.
Εκ της MOD Team
MEMsound
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!

 207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 17:37:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενα τελευταιο γιατι ειμαστε γενικως off.
Steve το 207 το ξερω πως εχει i/c και μαλιστα με βεντιλατερ το θεμα ειναι να το μεγαλωσεις για να ριξεις τη θρμοκρασια.
Στελιο μιας και αναφερθηκες στον tfsi εχω ανθρωπο διπλα με τη δυναμομετρηση στο χερι που εκτος απο +40 απο το προγραμμα μαζι με μια miltek απο down pipe και πισω πηρε αλλα +15.
Επισης ποτε δεν ειπα να βγαλουμε τους καταλυτες κανενας μας το αντιθετο μαλιστα.
Και τελος το i/c σου δινει αλογα οντως αλλα οχι τρελα πχ σε evo 2ου σταδιου εδωσε καμια 20αρια και τιποτα παραπανω αλλα οπως ειπε και ο Στελιος εδωσε διαρκεια.
Αλλα για αυτο λεγονται βελτιωτικα γιατι δινουν το καθενα απο λιγο και οχι εβαλα ενα φιλτρο και πηρα 100 γαιδουρους.
Τελος
SOrry για το ταλευταιο off topic απο μενα... 
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 18:15:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Ειλικρινά, έχετε δει ποτέ από κοντά κανένα βελτιωμένο TFSI; Με προγράμματα κονσέρβα βγάζουν 260+ ίππους στρόφαλο στο ΜΑΗΑ με τραγικά διαφορετικές επιδόσεις από τα μαμά.
Τα περιθώρια της βελτίωσης καθορίζονται απόλυτα από την τουρμπίνα και λιγότερο από τους εκκεντροφόρους.
Όχι από την σκάστρα, όχι από την wastegate, όχι από την εξάτμιση ούτε το downpipe όταν έχουν σωστή διάμετρο και σωστά κουρμπαρίσματα.
Το intercooler είναι μια ωραιότατη ποιοτική αναβάθμιση, αλλά μην περιμένετε να δείτε άλογα από αυτό. Στη ζέστη ναι, το χειμώνα όμως όχι. Το I/C δίνει μεγάλη διάρκεια στα πατήματα, αλλά σε απόλυτη ιπποδύναμη πολύ λίγα άλογα.
Δημήτρη, πλανάσαι οικτρά αν νομίζεις ότι μπορείς να βελτιώσεις ένα περίπλοκο μηχανολογικό σύνολο όπως το 207 GT χωρίς να πειράξεις τη χαρτογράφηση. Αυτό απλούστατα ΔΕΝ γίνεται γιατί τα πάντα ελέγχονται από τον εγκέφαλο μέχρι αηδίας.
Και επειδή έχει γίνει καραμέλα και το ακούω συνέχεια, οι περιβαλλοντικές ρουτίνες του εγκεφάλου δεν έχουν καμία σχέση με αυτές που ελέγχουν τις επιδόσεις. Γιατί οι προδιαγραφές Euro δεν αφορούν τις εκπομπές αερίων σε επιτάχυνση ή πλήρες γκάζι.
Η βελτίωση ΔΕΝ πρέπει να επηρεάζει τις περιβαλλοντικές ρουτίνες λειτουργίας, αντίθετα με αυτό που γίνεται με τους αγωνιστικούς εγκεφάλους - που τις πετάνε στα σκουπίδια.
Θέλεις να σου δείξω Evo 7 της τάξεως των 600 ίππων, που βγάζει κάρτα καυσαερίων;
Εκτός κι αν βγάλετε τον καταλύτη, όπως μερικές ψυχές κάνουν, οπότε αρχίζει να μαμιέται ο Ζευς μετά. Ειδικά σε αυτούς τους εγκεφάλους της Bosch, που περιμένουν ενεργό feedback για τη ρύθμιση μίγματος από τον πίσω αισθητήρα λάμβδα.
Τέσπα, αναπαύω τη βαλίτσα μου και όποιος καταλάβει κατάλαβε... |
Εχω δει και έχω ''ανοιξει'' με αρκετα TFSI τέτοιου ''τύπου'' που ανέφερες και επίσης ανέφερα και το αποτέλεσμα.
Θα εξαιρέσω τα ΜΤΜ.
ΤΟΝΙΣΑ πως χρειάζεται πρόγραμμα αλλά ΟΧΙ ΟΤΙ ΚΙ ΟΤΙ.
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Μη βγάλετε καταλύτη αλλά απλά τονίζω οτι βοηθάει πολύ.
ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΕΓΚΑΙΦΑΛΟ.
Εννοείται πως έχουν σχέση μιας και είναι όλα ανάλογα του λογισμικού.
Γνωρίζω περιπτώσεις που με ελεύθερο καταλύτη έχουμε διορθώσεις με μείωση των επιδόσεων.
Εκανα Τρεις προτάσεις βελτίωσης στους φίλους ΟΛΕΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ
Πρέπει να μετατρέψετε αρχικά το μοτέρ σας σε RC
1) Φτηνη και νορμαλ. πανελ φιλτράκι Ι/C εξάτμηση από καταλύτη και πίσω.
2) Ακραία και οικονομική. Την εξάτμηση-σωλήνα , φίλτρο
και αγωνιστικό καταλύτη.
3) Ακριβή και πολύ καλη. πακέτο WORKS
Τέλος προσωπικός μου στόχος είναι να αποτρέψω πλάνη, και όχι να κερδίσω όπως κάποιες ψυχές.
ΞΑΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΠΩΣ ΜΕΤΡΆ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.
ΜΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΑΣ ΕΠΙΤΕΥΜΑ-ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΠΑΙΓΝΙΟ ΑΔΑΩΝ ΜΑΣΤΟΡΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ, ΧΑΡΗΝ ΤΟΥ ΕΥΛΟΓΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΣΑΣ.
ΝΑΙ!!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teras (dimitris) Μόλις έγραψα

peugeot 207 1,6 (16V)gt
Ένταξη: 01 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1 Τόπος: ioannina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Οκτ 2007, 01:08:32 Θέμα δημοσίευσης: 207 - Εξάτμιση για 207 GT |
|
|
exo to 207 gt exo alaxi exatmisi apo kataliti kai piso iparxi kati gia afto to montelo se xtapodi down pipe?kai skastra?
Θα σε παρακαλέσω να γράφεις μόνο με Ελληνικά
Εκ της MOD Team
MEMsound
hi pedia kala xiliometra se olous |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Οκτ 2007, 12:55:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΜΗΝ αλλάξεις την πολλαπλή εξαγωγής(χταπόδι).
1) Δες τι διαφορές έχει το 207RC στο συγκεκριμένο τομέα αν και νομίζω είναι ίδια.
2) Η τουρμπίνα νομίζω είναι ενσωματομένη με την πολλαπλή.
3) Το ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ. Η συγκεκριμένη πολλαπλή είναι έτσι σχεδιασμένη για να ευνοεί το συντονισμό παλμών από τους κυλίνδρους ανα δύο ώστε να γεμίζει η τουρμπίνα άμεσα και από ''χαμηλά''
Το όποιο lag έχεις (που έχεις το έχω οδηγήσει) οφείλεται στις ρυθμίσεις του ECU και στη χαρτογράφιση του ηλ.γκαζιού.
Φιλικά 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PEUGEOTMAN Νέος χρήστης

Ένταξη: 11 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 56
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Οκτ 2007, 19:15:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνώμη, αλλά το πακέτο works ποιός θα το τοποθετήσει αφού είναι κωδικοποιημένο με βάση τον αριθμό πλαισίου για το mini? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dounavis (Γιωργος Δουναβης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 1.6 (16V) CCT (2007)
Ένταξη: 16 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:48:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο εξατμιση τι επιλογες εχουμε?οχι ομως να τρελενουν απο θορυβο κατι ποιο μπασατο ομως....
BMW R 1200 GS - 101 Hp
Peugeot 207cc 1.6T - 150hp |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lionking(t) (anestis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)
Ένταξη: 25 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Βέροια
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|