PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Ελατήρια χαμηλώματος για το 207 GT/Rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
kostas207rc (kostakis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 RC 1.6T

Ένταξη: 02 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Σεπ 2010, 16:05:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eγώ πάντως είχα και τα έβγαλα καθώς μου μαμήσανε την ανάρτηση...



Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2010, 21:08:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως γνωρίζει κανένας ψαγμένα μου παιδιά, σε μπιλστάιν χαμηλώματος που εχω παντρεμένα με eibach, αν μπορώ να βάλω τα ελατήρια του rc χωρίς να αλλάξω τα αμορτισέρ εννοειται? μπαινουν κατευθείαν σε ραλλυε?
εννοω αν μπαίνουν στα μαμά οπότε θα μπαίνουν κ στα δικά μου.
τώρα έχω ενδοιασμό αν ταιριάζουν στα χαμηλώματος ,αλλα απο ΄οτι ξερω ειναι λίγο χαμηλότερα απο τα μαμα ελατήρια


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Νοέ 2010, 21:38:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

milvas7 έγραψε:
Μήπως γνωρίζει κανένας ψαγμένα μου παιδιά, σε μπιλστάιν χαμηλώματος που εχω παντρεμένα με eibach, αν μπορώ να βάλω τα ελατήρια του rc χωρίς να αλλάξω τα αμορτισέρ εννοειται? μπαινουν κατευθείαν σε ραλλυε?
εννοω αν μπαίνουν στα μαμά οπότε θα μπαίνουν κ στα δικά μου.
τώρα έχω ενδοιασμό αν ταιριάζουν στα χαμηλώματος ,αλλα απο ΄οτι ξερω ειναι λίγο χαμηλότερα απο τα μαμα ελατήρια


ειναι πιο κοντα τα bilstein απο τα μαμα αμορτισερ του rc?αν ναι...
δεν θα πρεπει να συμπιεστουν παραπανω του rc τα ελατηρια στο βαλε κ να μεινουν ετσι?αρα δεν θα ναι πιο προφορτισμενα απ οτι στα μαμα αμορτισερ?θα δουλευει καλυτερα η χειροτερα Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Νοέ 2010, 19:07:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω αν είναι πιο κοντα απο τα μαμα αμορτισέρ του ρουσου.Υποτίθεται πως τα ελατήρια του ρουσού ειναι κανα ποντο ή κ παραπάνω χαμηλότερα απο το ραλλυέ κ νομίζω σκληρότερα απο τα eibach χαμηλώματος, άρα αν μπούν στα bilstein χαμηλώματος δεν θα δουλευει τοσο φορτισμένο το αμορτισέρ γιατί δεν θα κάτσει τοσο στο χαμήλωμα.
η ερώτηση είναι η εξής: θα κερδίσω λίγο σε άνεση λόγω ωφέλιμου κέρδους απο τα αμορτισέρ η θα χάσω λόγω σκληρότερων ελατηρίων?
γιατι εχω ψιλομετανιώσει με τα χαμηλότερα μερικές φορές με ξενερωνουν ,αλλα δεν με παίρνει να αλλάξω κ αμορτισέρ πάλι κ είπα μήπως τα πάντρευα


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 19:37:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μαζευτειτε παιδες και ριχτε μου και σεις γνωμες και τα φωτα σας με να θεματακι που μου προεκυψε και με εβαλε σε σκεψεις.
Πηγα σημερα το αμαξι προληπτικα για αμορτισερομετρηση σε πολυ γνωστο καταστημα της περιοχης μου.
Το αμαξι φοραει εδω και κανα χρονο ελατηρια HR 3,5cm και αμορτσερ τα BILSTEIN τα B8 Sprint, τα κιτρινα.
Mεχρι σημερα το αμαξι μου πηγαινε οπως ηθελα, κανενα παραπονο στο στριψιμο αν εξαιρεσω λιγο παραπανω κοπανημα σε ανωμαλιες του δρομου, σαμαρακια και ολα τα ωραια που κοσμουν τους ελληνικους δρομους μας, απλα οτι απο ολα αυτα παταγα το ενοιωθα και μεσα αρκετα μπορω να πω.
Αλλα λεω ετσι ειναι το χαμηλωμα, θυσιαζεις ανεση για επιδοσεις.
Μολις πηγα να το παρω απο το συνεργειο μου λενε εκει πως η αναρτηση σου δεν δουλευει οπως θα πρεπε με αυτα τα ελατηρια.
Και μενω μαλ**ας φυσικα. Στην ερωτηση μου γιατι το ισχυριζονται αυτο, μου απαντησαν οτι οι μαρκες των αμορτισερ και των ελατηριων ειναι σωστα ζευγαρωμενα.
Η ενσταση τους ηταν στα ελατηρια λεγοντας μου οτι πρωτον το αμαξι δεν εχει κατσει καλα, φαινεται και στο ματι, δλδ μπροστα εχει κατσει αρκετα αλλα ο κωλος του ειναι πιο σηκωμενος ανεξηγητα για αυτα που φοραει, πραγμα το οποιο οπτικα δεν μου αρεσε και μενα απο οταν τα χα βαλει ολα αυτα, αλλα το θεωρησα φυσιολογικο να καθεται ετσι το αμαξι με 3,5cm χαμηλωμα μιας και απο τη μανα του ειναι σαν κατσικι.
Στη συνεχεια μου ειπαν πως με αυτο το μηκος αυτα τα ελατηρια δεν αφηνουν τα αμορτισερ αυτα να δουλεψουν σωστα, αν καταλαβα καλα και γω μου εξηγησαν οτι επειδη τα 3,5cm τα θεωρουν μεγαλα σε μηκος, δεν αφηνουν την μπουκαλα των αμορτισερ να ανεβοκατεβει οπως πρεπει και να γινει σωστη αποσβεση των κραδασμων, δλδ παραπανω κοπανημα απο οσο θα πρεπε, με αποτελεσμα το αμαξι να στηριζει το στριψιμο του πιο πολυ στα ελατηρια παρα στα αμορτισερ μιας και τελικα δεν τα αφηνουν να δουλεψουν σωστα.
Αυτη ηταν η διαγνωση τους και η προτεινομενη λυση τους για να αρχισει να δουλευει η αναρτηση αυτη καθε αυτη και οπως θα πρεπε, ειναι να βαλουμε πιο κοντα ελατηρια της ιδιας μαρκας αλλα τα 5 ποντα, νομιζω τοσο βγαινουν τα αμεσως επομενα απο τα 3,5.
Δλδ να μειωσουμε τα ελατηρια σε μηκος για να δουλεψουν σωστα οι μπουκαλες της αναρτησης αυτης.
Εχοντας διαβασει ολα τα προηγουμενα μας post εδω μεσα απο ολους μας, διαπιστωσα οτι τοσο πολυ κατεβασμα δεν συστηνεται απο κανεναν μας.
Με δελεαζει μονο το γεγονος της εμφανισης που θα κατσει σαφεστατα πολυ πιο ωραια και χαμηλα, οπως παντα ηλπιζα.
Ανησυχω απο απο το γεγονος οτι αντε και τα βαζω τα 5αρια μετα η αναρτηση με πιο κοντα ελατηρια δεν θα τερματιζει και πιο ευκολα η μπουκαλα της? Δεν θα εχει μικροτερη διαδρομη? Λεω εγω τωρα σαν ασχετος που ειμαι..
Το παραπανω κοπανημα δεν θα αυξηθει παρα ελαττωθει η εστω ερθει στα οποια φυσιολογικα του επιπεδα με τα πιο κοντα?
Και με βαση την οποια λογικη, δε θα υπαρχει και ο κινδυνος του να βρισκεις πιο ευκολα ακομα και απο κατω, και κατα συνεπεια να ζοριζονται και τα υπολοιπα εξαρτηματα της διευθυνσης?
Και ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα, το κανω η οχι?
Αν καπου κανω λαθος η προβληματιζομαι αδικα ας με βαλει καποιος στη θεση μου σας παρακαλω, ολα αυτα που προανεφερα προβληματιζουν το φτωχο μου μυαλο, χωρις να χω παντα τπτ ιδιαιτερες γνωσεις κτλ.
Αν θυμαμαι καλα παντως και μπορει να εκφερει γνωμη προσωπικη πρεπει τα 5αρια να τα ειχε βαλει ενα φεγγαρι ο φιλτατος bagosgt, οποτε βαγγο τα φωτα σου φιλε.
Να σημειωσω οτι λεφτα για τη λυση της οποιαδηποτε coilover δεν παιζουν συν οτι τα θεωρω και υπερβολικα τα ποσα τους, τουλαχιστον για τη δικη μου τσεπη και τον τροπο διαχειρισης του αυτοκινητου μου.
Για μοιραστειτε λοιπον την ανησυχια και τον προβληματισμο μου αδερφια.... Very happy Very happy


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την vaggelisgr στις Πεμ 04 Νοέ 2010, 22:48:31, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 20:44:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όταν τα έβαλες στο μέτρησανε πρίν κ μετά το αμάξι στους μασπιέδες να δουν αν έκατσε σωστά στους πόντους ?πχ..15-20 πριν 12-17 μετά?γιατι κ γώ που εβαλα μπιλσταιν αλλά με έιμπαχ, μετρήθηκε ακριβώς 3πόντους χαμηλότερο μετα την τοποθέτηση στους μασπιέδες.

τώρα για το χαμήλωμα η bilstein δεν αναφέρει πόντους συγκεκριμένα που θα επιβάλλεται να παντρέψεις ,άσε που κ τώρα βρίσκουμε καμμιά φορα φαντάσου με τους 5 τι θα γίνεται...

τώρα αν είναι καλύτερο πάντρεμα ρώτα κ κανένα καλό γνώστη κ έμπειρο μάστορα που ασχολείται σοβαρά με βελτίωση αναρτήσεων


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 20:52:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα και στο ματι το αμαξι δεν καθεται στην ιδια ευθεια απο την αρχη που χαμηλωσε ετσι.
Συν οτι εχω και εξτρα πλαινους μαρσπιεδες φορεμενους και κρινω και βλεπω τη διαφορα και απο αυτους, δεν καθονται στην ευθεια, απο μπροστα ως και πισω.
Ξεκινανε χαμηλα μπροστα και οσο παει προς τα πισω ανεβαινουν σε υψος.
Ηθελα παντα και το χα στο μυαλο μου να καταφερω να το φερω στην ιδια ευθεια καποια στιγμη το αμαξι απο χαμηλωμα ουτως η αλλως.
Απλα το ερωτημα ειναι να τολμησω τη λυση με τα 5ποντα και αν αξιζει το ρισκο να δω διαφορες, θετικες η αντιστοιχα αρνητικες.
Οσο για την εμπειρια του εν λογω μαστορα ειναι απο τους κορυφαιους εδω στα μερη μου.


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 21:06:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιτα είναι κ οι θόλοι του αυτοκινήτου ετσι, ειδικα οι πίσω είναι πολυ ψηλά κ σου δίνει αυτη την αίσθηση.το σωστο μέτρημα είναι στο σασί όχι στους θολους κ εμένα δείχνει ετσι ελαφρώς..
μην ξεχνάς οτι είναι κ μπροστόβαρο το αμάξι μας
για να γεμίσει αυτός ο θόλος θέλει 18άρα..λέμε τώρα...


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 21:32:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eνταξει γνωστα ολα αυτα αλλα και με 17αρα μπορει να γινει ομορφο και σωστο χαμηλωμα κατα τη γνωμη μου.
Απλα στο ματι θα το προτιμουσα και πιο κατω και πιο ευθεια απο μπροστα ως πισω.
Για αυτο με δελεαζουν τα 5ποντα.


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 21:37:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ok αν σε ενδιαφέρει μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα πάω πασο τότε,
δοκιμασέ το..φιλικά πάντα..


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..


Έχει επεξεργασθεί από τον/την milvas7 στις Πεμ 04 Νοέ 2010, 21:58:34, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 21:55:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μιλτο παντα φιλικα μιλαμε και ζηταμε γνωμες και βοηθεια.
Η αληθεια οτι με ενδiαφερει και το αισθητικο αποτελεσμα αλλα κυριως και να δουλευει σωστα και απροβληματιστα το αμαξι και σε αυτον τον τομεα.
Για αυτο και με φοβιζει λιγο να δοκιμασω τα 5ποντα αλλα οπως φαινεται θα τη δοκιμασω και αυτη τη λυση που μου προτειναν και αν δεν μου κανει ξαναβαζω τα 3,5cm.


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 21:58:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αλλα κ 5 να το έκανες πάλι δεν θα χαμήλωνε το ίδιο σε σχέση με πίσω?
πάντως για να έρθει στα ίσια του θέλει 3.5 μπροστα κ 5 πίσω το βατραχάκι μας Smile (δέν το εννοώ)


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 22:35:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα θα χαμηλωσει παραπανω απο 3,5cm και θα δειξει καλυτερα, το θεμα ειναι να δουλεψει και σωστα.


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 22:51:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eγω πάντως τα μπροστα αμορτισέρ μια χαρα πιεσμένα τα βλέπω σε σχέση με τα πίσω, κ δεν θα θελα να τα πιέσω περισσότερο..
σύν οτι κανένας δεν εχει πει κ κορυφαίες γνώμες για τόσο χαμήλωμα
κ δεν ξέρω αν το μπιλστάιν έχει τόσο δυνατό rebound σαν στάνταρ ρύθμιση
οτι μπορεί να δουλέψει άψογα σε μία πιστα ή ενα δρόμο τέλειο ας πουμε δεν αντιλέγω..
αλλά για τους ελληνικούς δρόμους υπάρχει ένα μεγάλο αλλά..κ δεν εννοω μόνο λακούβες, αλλα κ τα γλιστερά κομμάτια που τα πάς?προσώπικα δεν μου αρέσει το πατινάζ Confused


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 22:55:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα με προβληματισαν οτι ετσι δεν δουλευουν καλα τα εν λογω αμορτισερ.
Δεν ξερω και γω ρε φιλε με μπερδεψαν και μενα.
Καθε γνωμη και εμπειρια δεκτη μιας και πρεπει να παρω αμεσα μια αποφαση.
Οσο για τα γλιστερα εχουμε το μπλοκε... Twisted evil


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 23:14:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σου πώ την αλήθεια κ μένα με προβλημάτισες,διότι τι hr τι eibach..
Εντάξει ωραίο το μπλοκέ κ μπράβο που το έβαλες, αλλά κ στα φρένα υπάρχει ένα θέμα με τόσο χαμήλωμα
όσο για το κοπάνημα δέν νομίζω να γίνουν θαύματα με τα 5ποντα Rolling eyes
για βάλε τώρα να μπουνε κ άτομα μέσα...
εγώ πάντως απο συμπεριφορα είμαι ικανοποιημένος, γιατι τα γαλλικα κ με τα ελατήρια μόνο στρίβουν κ πάλι Smile
πέρα απο την πλάκα όμως πάρε κ μια δεύτερη γνώμη ενός γιατρού


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
vaggelisgr (vaggelis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


207 B.T ΣΦΥΡΙ

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: Ιωαννινα, Ηπειρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Νοέ 2010, 23:59:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aτομα δεν βαζω πισω, το χω αυστηρα διθεσιο το αμαξι .. Very happy Very happy
Τωρα και γω γνωμες και απο τους υπολοιπους ζηταω.
Το αμαξι εστριβε και στριβει και ετσι πολυ καλα αλλα αν μπορει και καλυτερα γιατι οχι?
Κ αν εχει και κρατημα αλλα και την αναλογη εμφανιση δε θα με χαλασει καθολου.
Αλλα χωρις ρισκο και δοκιμες τελικα δεν κερδιζεις τιποτα οποτε με βλεπω να το δοκιμαζω και ετσι, και θα κρατησω τα 3,5cm καβατζα.


Έχει πλάκα να περνάς και να βαράνε συναγερμοί...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2010, 02:29:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πετατε τα λεφτα σας σαχλαμαρες οταν με τα ιδια μπορειτε να εχετε αναρτηση της προκοπης

απο κει και περα
μιας εχει ηδη οτι εχεις
ποτε σου "κοπαναει"?
στην εκταση η στην συμπιεση?
σε μικρες λακουβες ή σε σαμαρακια?
και περιεγραψε λιγο το "κοπαναει"


επισης το να ερθει στην ευθεία ειναι προσεγγιση "μπακαλικου"
υπαρχουν ζηγαριες στις οποίες ελεγχουμε την κατανομη βαρους (και διαφορα υψους μπρος πισω)
βασικα θελουμε να διατηρησουμε την εργοστασιακη κατανομη
εκτός και αν για συγκεκριμενο σκοπό (οδικης συμπεριφορας και οχι αισθητικης φυσικα) θελουμε να αλλαξουμε κατι


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
milvas7 (miltos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


207 RALLYE ON LIMITS

Ένταξη: 29 Αύγ 2010
Δημοσιεύσεις: 492
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2010, 13:56:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνθο ,όλοι νομίζω έχουμε δικαίωμα στο λάθος ετσί? ουδείς άσφαλτος άλλωστε Smile εσύ ας πούμε τι θα πρότεινες στα 500 με 600 ευρω που έδωσα εγώ, κ θεωρείται σαχλαμάρα?


Καθότι γάλλοι στο steering κ έλληνες στο thinking..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Νοέ 2010, 14:01:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

να μην προσβαλεσε γιατι δεν το ειπα προσβλητικα = οτι "εκανες σαχλαμαρα" Wink

ειπα οτι "ειναι σαχλαμαρα" τα ελατηρια χαμηλωματος (και εννοώ οταν μας ενδιαφερει και η αποδοση και οχι μονο η εμφανιση)

οταν με ~600ε αγοραζεις στενοπιατελη της προκοπής
βλ σχετικο τοπικ περι ρυθμιζόμενης αναρτησης σε 207 τελευταιες σελιδες


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Επόμενη
Σελίδα 10 από 17

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,5174s (PHP: 51% - SQL: 49%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on