Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 16:34:31 Θέμα δημοσίευσης: Eμπειρiες απο οδήγηση διαφόρων ελαστικών δρόμου |
|
|
Ανοιγω αυτο το τοπικ γιαι δεν βρηκα κατι σχετικο.
Εδω θα συζητηταμε τις εμπειριες μας απο οδηγηση συμβατικων ελαστικων στα αυτοκινητα μας.
Ξεκινω λοιπον με μια απορια:
Στο 206 ειχα τα γνωστα σε ολους Contiγλυστρα Contiθανατος Contiτιποτε Contiκλπ (Continental premium contact) τα λαστιχα ηταν επιεικως απαραδεκτα και ειδικα στη βροχη καλυτερα να επαιρνες ταξι.
Πουλωντας το 206 ορκιστικα εκτως του να μην παρω ποτε ηλεκτρογκαζο αυτοκινητο, να μην συμβιωσω ποτε με αυτοκινητο που θα φοραει αυτα τα λαστιχα.
Ελα ομως που η καταρα δεν με αφηνει και ετυχε το xsi μου να φοραει τα ιδια λαστιχα και μαλιστα ολοκαινουργια!
Οπως καταλαβαινετε τα αφησα επανω γιατι εδω δεν αλλαζω τα φθαρμενα, σιγα μην αλλαζα τα καινουργια!
Οσο και αν σας φανει περιεργο το λαστιχο μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις και ειδικα στο βρεγμενο που χρειαστηκε να κανω ασε με πολλα χλμ το αυτοκινητο εμειν ακλονητο!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει???
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 16:56:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω δεν μπορω να στο εξηγησω αν και καποιος θα βρεθει .
----OFF TOPIC-----
θα σου ελεγα ομως να αλλαζεις τα ελαστικα σου ιδιαιτερα τα φθαρμενα γιατι και απο αυτα εξαρταται η ζωη σου -δεν νομιζω οτι χρειαζεσαι εσυ να στα λεω εγω αυτα -
κατι τετοια ακουω και τα παιρνω.
------------------------
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pappaki (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

106 Rallye 16v
Ένταξη: 27 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 291 Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 17:04:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΝΙΚΑ - εμπειριες απο οδηγηση διαφορων ελαστικων δρομου |
|
|
Lef205 έγραψε: |
Οσο και αν σας φανει περιεργο το λαστιχο μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις και ειδικα στο βρεγμενο που χρειαστηκε να κανω ασε με πολλα χλμ το αυτοκινητο εμειν ακλονητο!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει??? |
Μήπως αυτά του 206 ήταν πολύ χάλια, λέω εγώ μήπως...
www.gocar.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 17:05:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
michelin energy xt3 82T
δεν ξέρω αν εχω να πω και κατι καλό...
αρνητικά
1. "φυτιλιάζουν" σχετικά γρήγορα και δεν κρατάνε σε γρήγορους ρυθμούς
2. μέσα σε 20.000χλμ τα ξεφτίλησα χωρις κατι το ιδιαίτερο
3. πολύ μεγάλο θορυβο κύλισης
4. φεύγουν ευκολα κομματια - τακούνια
θετικά
1. δεν θέλουν ζεσταμα για να δουλέψουν
2. κρατάνε σχετικά καλά στο βρεγμένο
3. ειναι φτηνα
παρατήρηση:
1.βάλτε τους πίεση 32 ή 38 με κάτι ενδιάμεσο δεν....
2. γενικά δεν τα προτείνω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 17:29:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλαξα τη δευτερα που περασε λαστιχα.Εβγαλα τα Continental και εβαλα τα Goodyear Excellence με ασυμετρο πελμα....
Απο τα λιγα χλμ που εκανα βλεπω οτι το αμαξι εινα πλεον αθορυβο(θα παραμεινει ετσι?) γενικα ομως αργουν να ζεσταθουν αλλα μολις παρουν θερμοκρασια ειναι καταπληκτικα...Αν και ειναι νωρις για γνωμες νομιζω οτι ειναι πολυ καλο λαστιχο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών

999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 17:30:57 Θέμα δημοσίευσης: εμπειριες απο οδηγηση διαφορων ελαστικων δρομου |
|
|
λευτερη η ιδια απορια βασανιζει κ μενα πολα χρονια. επειδη ειμαι λαστηχας εχει παρατηρηθει σε πολες μαρκες ελαστηκων να ακουω απο πελατες μου πχ για 195-50-15 τα καλυτερα κ πχ 195-60-15 τα χειροτερα σε συγκεκριμενο εργοστασειο παραγογης κ τα δυο, επισης να λαβουμε σοβαρα υποψιν μας οτι το δεξη χερη ενος ελαστικου ειναι η αναρτηση πραγμα που γνωριζεις καλα σαν αγωνιζομενος oσο για το remium contact ειναι ενα πολυ καλο λαστηχο με ελατοματα οπως ολα εχει πολυ μαλακο σκελετο κ απιστευτα γρηγορη φθορα 30000 το πολυ.
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 21:37:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν... Εγώ ξεκίνησα με κάτι Goodyear που φόραγε από μαμά. Εντελώς απαράδεκτα, αν κ κράτησαν με νύχια και με δόντια για 40.000 χλμ. ΠΟΛΥ θόρυβο, χάλια φρενάρισμα, χάλια στο νερό, χάλια κράτημα, κ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ! Ο θόρυβος υπήρχε και σε στροφές όπου άρχιζε να τσιρίζει πριν καν πλησιάσεις έστω και για λίγο τα όρια του αυτοκινήτου, αλλά και σε ευθεία όπου πάνω απ' τα 130-140 ήταν ενοχλητικά. Το ξανάπα; Δεν πειράζει....
Μετά περάσαμε στα Michelin Exalto. Απίστευτο λάστιχο!!! Τρελό κράτημα, ζεστενόταν σε δευτερόλεπτα, το αμάξι κόλαγε στο δρόμο. Γνωστό μειονέκτημα, τα βουτυρένια πλαϊνά, που λίγο έβρισκες πεζοδρόμιο κ γινόταν χάλια. Επίσης, δεν κράτησαν πολύ. Μετά τα 20.000χλμ ήταν ένα χάλι. Κράτησαν τελικά μέχρι 30.000χλμ. Και έκαναν κ αρκετή φασαρία.
Τέλος, Michelin Exalto 2. Ακόμα πιο απίστευτο λάστιχο. Κράτημα που σε τρομάζει! Μέσα στο μυαλό μου έχω δύο όρια. Το όριο του αυτοκινήτου σε μια στροφή και το όριο του ελαστικού. Με τα 2 ανωτέρω λάστιχα, έφτανα το όριο και των δύο. Με τα Exalto 2 δεν έχω φτάσει ποτέ τα όρια τους! Σε γνωστές στροφές με πολλαααααα χλμ, όπου παλαιότερα το μόνο που άκουγες ήταν το "ουρλιαχτό", με τα Exalto2 φαίνεται να μπαίνεις σαν κυρία. Θόρυβος ΜΗΔΕΝ! Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτό σε ευθεία, όπου το αμάξι τελικιάζει και μέσα στην καμπίνα νομίζεις ότι πας με 100. Απίστευτη άνεση. Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά μόνο με αυτά τα λάστιχα το χω νιώσει το συγκεκριμένο. Επίσης, κρατάνε σίγουρα αρκετά... Τα φοράω αυτή τη στιγμή............ 40.000χλμ και τα νιώθω σαν να είναι φρέσκα! Το μοναδικό μειονέκτημα, είναι ο χρόνος που κάνει το αυτοκίνητο μου να τα ζεστάνει. Είναι και ένα δείκτη παραπάνω.... Χάλια! Πχ, αφίδνες που μπήκα με το GTCC μόνο στον τρίτο γύρο ένιωσα ότι κρατάνε, πράγμα που τα κάνει αυστηρώς ακατάλληλα για τέτοιου είδους event.
Από τα 3 ελαστικά, σίγουρα το αγαπημένο μου είναι το τελευταίο!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 21:42:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ζήση τα εξαλτο 2 τα εχεις σε 82V? Επίσης τι διάσταση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mixalis13 (mixalis) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 1.4 (8v) quicksilver (B2002)
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 20
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 22:14:06 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΝΙΚΑ - εμπειριες απο οδηγηση διαφορων ελαστικων δρομου |
|
|
Lef205 έγραψε: | Ανοιγω αυτο το τοπικ γιαι δεν βρηκα κατι σχετικο.
Εδω θα συζητηταμε τις εμπειριες μας απο οδηγηση συμβατικων ελαστικων στα αυτοκινητα μας.
Ξεκινω λοιπον με μια απορια:
Στο 206 ειχα τα γνωστα σε ολους Contiγλυστρα Contiθανατος Contiτιποτε Contiκλπ (Continental premium contact) τα λαστιχα ηταν επιεικως απαραδεκτα και ειδικα στη βροχη καλυτερα να επαιρνες ταξι.
Πουλωντας το 206 ορκιστικα εκτως του να μην παρω ποτε ηλεκτρογκαζο αυτοκινητο, να μην συμβιωσω ποτε με αυτοκινητο που θα φοραει αυτα τα λαστιχα.
Ελα ομως που η καταρα δεν με αφηνει και ετυχε το xsi μου να φοραει τα ιδια λαστιχα και μαλιστα ολοκαινουργια!
Οπως καταλαβαινετε τα αφησα επανω γιατι εδω δεν αλλαζω τα φθαρμενα, σιγα μην αλλαζα τα καινουργια!
Οσο και αν σας φανει περιεργο το λαστιχο μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις και ειδικα στο βρεγμενο που χρειαστηκε να κανω ασε με πολλα χλμ το αυτοκινητο εμειν ακλονητο!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει??? |
Σε τι διάσταση φοράς τα continental??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 22:29:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΝΙΚΑ - εμπειριες απο οδηγηση διαφορων ελαστικων δρομου |
|
|
Lef205 έγραψε: |
Οσο και αν σας φανει περιεργο το λαστιχο μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις και ειδικα στο βρεγμενο που χρειαστηκε να κανω ασε με πολλα χλμ το αυτοκινητο εμειν ακλονητο!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει???
|
Εγώ τα φοράω ακόμα και έχω μείνει υπέρ του δέοντος ευχαριστημένος, όπως τα λες +1
(Continental premium contact 2) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 22:39:15 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΝΙΚΑ - εμπειριες απο οδηγηση διαφορων ελαστικων δρομου |
|
|
mixalis13 έγραψε: | Lef205 έγραψε: | Ανοιγω αυτο το τοπικ γιαι δεν βρηκα κατι σχετικο.
Εδω θα συζητηταμε τις εμπειριες μας απο οδηγηση συμβατικων ελαστικων στα αυτοκινητα μας.
Ξεκινω λοιπον με μια απορια:
Στο 206 ειχα τα γνωστα σε ολους Contiγλυστρα Contiθανατος Contiτιποτε Contiκλπ (Continental premium contact) τα λαστιχα ηταν επιεικως απαραδεκτα και ειδικα στη βροχη καλυτερα να επαιρνες ταξι.
Πουλωντας το 206 ορκιστικα εκτως του να μην παρω ποτε ηλεκτρογκαζο αυτοκινητο, να μην συμβιωσω ποτε με αυτοκινητο που θα φοραει αυτα τα λαστιχα.
Ελα ομως που η καταρα δεν με αφηνει και ετυχε το xsi μου να φοραει τα ιδια λαστιχα και μαλιστα ολοκαινουργια!
Οπως καταλαβαινετε τα αφησα επανω γιατι εδω δεν αλλαζω τα φθαρμενα, σιγα μην αλλαζα τα καινουργια!
Οσο και αν σας φανει περιεργο το λαστιχο μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις και ειδικα στο βρεγμενο που χρειαστηκε να κανω ασε με πολλα χλμ το αυτοκινητο εμειν ακλονητο!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει??? |
Σε τι διάσταση φοράς τα continental??? |
Τωρα σε 185/55/14
Τοτε σε 195/55/15
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Ιούν 2007, 22:53:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Ζήση τα εξαλτο 2 τα εχεις σε 82V? Επίσης τι διάσταση? |
185/60/14
Η μικρότερη διάσταση που υπάρχει και η μοναδική για 14αρες. Ο δείκτης είναι ένα παραπάνω απ το φυσιολογικό για το αυτοκίνητο μου. Δεν θυμάμαι γράμμα, τα μπερδεύω αυτά!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 00:20:27 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΓΕΝΙΚΑ - εμπειριες απο οδηγηση διαφορων ελαστικων δρομου |
|
|
Lef205 έγραψε: | mixalis13 έγραψε: | Lef205 έγραψε: | Ανοιγω αυτο το τοπικ γιαι δεν βρηκα κατι σχετικο.
Εδω θα συζητηταμε τις εμπειριες μας απο οδηγηση συμβατικων ελαστικων στα αυτοκινητα μας.
Ξεκινω λοιπον με μια απορια:
Στο 206 ειχα τα γνωστα σε ολους Contiγλυστρα Contiθανατος Contiτιποτε Contiκλπ (Continental premium contact) τα λαστιχα ηταν επιεικως απαραδεκτα και ειδικα στη βροχη καλυτερα να επαιρνες ταξι.
Πουλωντας το 206 ορκιστικα εκτως του να μην παρω ποτε ηλεκτρογκαζο αυτοκινητο, να μην συμβιωσω ποτε με αυτοκινητο που θα φοραει αυτα τα λαστιχα.
Ελα ομως που η καταρα δεν με αφηνει και ετυχε το xsi μου να φοραει τα ιδια λαστιχα και μαλιστα ολοκαινουργια!
Οπως καταλαβαινετε τα αφησα επανω γιατι εδω δεν αλλαζω τα φθαρμενα, σιγα μην αλλαζα τα καινουργια!
Οσο και αν σας φανει περιεργο το λαστιχο μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις και ειδικα στο βρεγμενο που χρειαστηκε να κανω ασε με πολλα χλμ το αυτοκινητο εμειν ακλονητο!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει??? |
Σε τι διάσταση φοράς τα continental??? |
Τωρα σε 185/55/14
Τοτε σε 195/55/15 |
2 πράγματα μπορούν να εξηγήσουν την διαφορά συμπεριφοράς (θεωρώντας ότι δεν έφταιγε η κατάσταση των ελαστικών) και έχουν να κάνουν και τα δύο με το γεγονός ότι έχουν μαλακά πλαινά::
->το διαφορετικό ύψος των 2 ελαστικων
->το τελείως διαφορετικό βάρος των 2 αυτοκινήτων.
Σχετικά με το ύωος ενώ και τα δύο είναι 55άρια, το 185/55 (102mm) είναι αρκετά πιο κοντό από το 195/55 (107mm) :
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
185/55-14 102mm 280mm 559mm 1756mm 569 0.0%
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 6.5% |
...πράγμα που σημαίνει ότι (το 185/55) διατηρεί πιο καλά το σχήμα του πάνω στην στροφή και δεν μαγουλιάζει τόσο όσο το 195/55
Επίσης το επιπλέον βάρος του 206cc σε σχέση με το 106xsi φορτίζει περισσότερο τα λάστιχα με τα μαλ**α πλαινά.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 00:24:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίο και χρήσιμο θέμα! Κάποιες εμπειρίες πρέπει να έχουν αναφερθεί σε άλλα θέματα αλλά είναι καλό να συγκεντρωθούν εδώ. Καλό θα ήταν να φαίνονται και κάποια στοιχεία χρήσης.
Εγώ το μόνο που μπορώ να αναφέρω είναι για τα Continental PremiumContact:
195/55/15 82Η
Peugeot 206 1.6 GTI μαμά
32.000χλμ / 2μιση χρόνια
Πάνω σε αυτά έμαθα το 206 μου. Οδήγηση κυρίως πόλη, κάποιες εκδρομές, γενικά πίεση 4 με 6 στα 10, αλλά έκαναν και 2 Μέγαρα
+
Ποτέ δεν τα αισθάνθηκα "κρύα"
Στις στροφές το πέλμα κρατάει πολύ περισσότερο από τα πλαϊνά και η πρόσφυση χάνεται πολύ προοδευτικά
Πολύ καλό στο βρεγμένο
Ακόμα και στα τελευταία του δε φαίνεται ότι θα προδώσει, αν και δεν εμπνέει
Στην πίστα με 38+ πιέσεις ήταν καλό
Έχει φάει χτυπήματα σε πεζοδρόμια αλλά δεν έχει σκίσει τπτ
-
Σχετικά θορυβώδες όσο φαγώνεται το πέλμα
Μέτρια ελκτική πρόσφυση (και στις εκκινήσεις και στο φρενάρισμα, αρκετό ABS)
Σχετικά μαλακά πλαϊνά
Δεν τα έκανα μπρος-πίσω και τώρα τα μπροστινά έχουν φτάσει σχεδόν στους δείκτες φθοράς. Αναμενόμενο μετά από δύο πίστες αν και δεν έχουν πιεστεί στο δρόμο ιδιαίτερα. Τα πίσω έχουν αρκετό πέλμα πάντως, κάτι που μου δείχνει ότι αν τα είχα φέρει μπρος-πίσω θα είχαν ακόμα λίγους μήνες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 00:45:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολύ διφορούμενες οι απόψεις για τα contiglistra.... 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 02:07:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και ανοίξαμε το θέμα με τα COnti...
Στο δικό μου σύντομα θα αλλάξω λάστιχα, και μάλλον θα βάλω την 4η συνεχόμενη τετράδα Continental.
Εχω φορέσει Contisport 1 και contisport 2 σε διάσταση 195/45/15.
Πιο πάνω έγραψα ''μάλλον'' για το άν θα ξαναβάλω την ίδια μάρκα, κυρίως γιατί με απογοητέυει η συμπεριφόρα του ελαστικού σε ορεινές διαδρομές με άγρια άσφαλτο, όπου τα μαλακά πλαινά μου δίνουν μια έντονη αίσθηση ασάφειας, άσχετα αν κρατάνε ή όχι.
Γενικά δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα, και ιδιαίτερα όταν είναι ζεστά δουλέυουν άψογα, και κυρίως έχουν πολύ καλό φρενάρισμα.
Εχετε υπόψη σας ότι αυτά τα λάστιχα για να κάνουνε δουλειά θέλουνε πάνω από 36-37 λίβρες αέρα.
Στα Μέγαρα έιχα γύρω στο 40-42 ενώ κάπου εκεί βάζω και στην Εθνικη.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 09:53:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο παρόν forum έχουν συζητηθεί όλα αυτά και μάλιστα εκτενώς. Ο σημαντικότερος λόγος που τα Conti PC1 άφησαν δυσαρέσκεια ήταν οι λανθασμένες πιέσεις των κατόχων τους (αν το έψαξαν καν το θέμα). Όσοι (λίγοι) με άκουσαν κάποτε και έβαλαν 36-37 εμπρός και 34-35 πίσω είδαν την συμπεριφορά τους να συνέρχεται σε ισορροπημένη και ασφαλής (η αιτία προαναφέρθηκε παραπάνω).
Ένα μειονέκτημα είχα εντοπίσει σε αυτά τα ελαστικά: Ταχύτατη φθορά πέλματος (χωρίς χρήση πίστας) αφού σε 22000χλμ είχα μείνει σχεδόν χωρίς εξωτερικό πέλμα. Σε κάνένα ελαστικό έκτοτε δεν έχω δει τόσο γρήγορη φθορά.
Το ότι σε παρατεταμένο στροφιλίκι (Καλοκαίρι υπό πίεση και όχι υπό βόλτα) σαπούνιαζαν και μάλιστα σε πουλούσαν απότομα, δεν το θεωρώ μειονεκτημα αλλά αναμενόμενο για την κατηγορία τους (είναι High Performance και όχι Ultra High Performance όπως τα ContiSport που αν έδινε αυτά η Peugeot δεν θα είχαμε να αναφέρουμε κάποιο αξιόλογο μειονέκτημα - παρά μόνο θα διυλίζαμε -όπως συνηθίζουμε- τον κώνωπα).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 11:28:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμπειρίες από λάστιχα;
Χμμμ, τεφτέρια, ημερολόγια και πάμε...
Conti μαμα. Θεωρώ ότι τα συγκεκριμένα εργοστασιακά λάστιχα ήταν μια από τις πιο λάθος επιλογές της Peugeot. Προφανώς η μαζική αγορά που είχαν κάνει, ήταν σε τιμή ευκαιρίας. Δεν χρειάζεται να γράψω τίποτα άλλο.
Michelin Pilot Exalto 1
Καλή γόμα, ιδανική συμπεριφορά στον Ελληνικό καιρό αλλά άθλιο πλαινό που παραήταν μαλακό. Μάλιστα από απλή πέτρα ένα πλαινό σκίστηκε. Παρ'όλα αυτά άφηναν θετικές εντυπώσεις για καθημερινή οδήγηση. Ζεσταινόντουσαν γρήγορα και η φθορά τους ήταν φυσιολογική.
Yokohama AVS Sport
Η πρώτη επαφή με τα λάστιχα ήταν πολύ θετική. Μαλακή γόμα, καλό πλαινό. Ζεσταινόντουσαν αρκετά γρήγορα, μικρό θόρυβο κύλησης, θετική αίσθηση αλλά υπερθαιρμενόντουσαν αρκετά σύντομα. Το αρνητικό τους όμως ήταν ότι μετά από αρκετά ζεστάματα και αρκετή καταπόνηση, παρ'ότι καινούργια, από την υπερθέρμανση (παρά τον σχολαστικό έλεγχο στις πιέσεις) το λάστιχο νεκρώθηκε σε σχετικά λίγα χλμ. Ξεράθηκε δηλαδή από τις καταπονήσεις. Κάτι οι περίεργες διαδρομές που έκανα, κάτι η πολύ απαιτητική ανάρτηση και το μπλοκέ, κάτι η πολύ επιθετική οδήγηση, έκανε το λάστιχο να νεκρωθεί σε περίπου 15.000 χλμ. Μετά από σχετική ερευνα, διαπίστωσα ότι υπήρχαν αρκετοί ακόμα που είχαν την ίδια εμπειρία. Καλό λάστιχο τελικά αν πηγαίνεις στο Σουπερμαρκετ.
Michelin Pilot Exalto 2
Ενισχυμένο πλαινό σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, χωρίς όμως να σε αφήνει άφωνο. Καλό, φιλικό, ζεσταίνεται γρήγορα αλλά δεν μπορεί να πει κανείς ότι είναι κορυφαίο όμως είναι εξαιρετικά τίμιο. Θα δουλέψει εκεί που το χρειάζεσαι σε όλες τις συνθήκες είτε πας αργά είτε γρήγορα. Επίσης πολύ καλή αίσθηση και στο βρεγμένο που προηδοποιεί όταν αρχίζει να χάνει grip (και σε αίσθηση αλλά και σε ακουστική!). Ενα παράπονο και εδώ, φθείρεται σχετικά εύκολα.
Εχω επίσης πολύ καλή άποψη για τα PZero, Goodyear F1 που ομοίως θεωρώ ότι είναι πολύ τίμια.
Ομως κακά τα ψέματα, πλέον για να ευχαριστηθώ την οδήγηση που θέλω, στα επίπεδα που θέλω, μπορεί να μου το προσφαίρει μόνο ένα SemiSlick. Tα ελαστικά δρόμου είναι καθαρά να μπορείς να μετακινηθείς από το ένα μέρος στο άλλο, με ασφάλεια, χωρίς μεγάλες φθορές. Για όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν συγκεκριμένα λάστιχα που θα σου προσφαίρουν αυτό που είναι φιαγμένα. Ετσι, αν ακούω πλέον ότι υπάρχει κάποιος γρήγορος γαμίκος που στρίβει και πηγαίνει αέρα με λάστιχα δρόμου, εκτός ότι πραγματικά γελάω, να ξέρει ότι είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του και τους άλλους γύρω του.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 12:32:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Ξεκινω λοιπον με μια απορια:
Στο 206 ειχα τα γνωστα σε ολους Contiγλυστρα Contiθανατος Contiτιποτε Contiκλπ (Continental premium contact) τα λαστιχα ηταν επιεικως απαραδεκτα και ειδικα στη βροχη καλυτερα να επαιρνες ταξι.
Πουλωντας το 206 ορκιστικα εκτως του να μην παρω ποτε ηλεκτρογκαζο αυτοκινητο, να μην συμβιωσω ποτε με αυτοκινητο που θα φοραει αυτα τα λαστιχα.
Ελα ομως που η καταρα δεν με αφηνει και ετυχε το xsi μου να φοραει τα ιδια λαστιχα και μαλιστα ολοκαινουργια!
Οπως καταλαβαινετε τα αφησα επανω γιατι εδω δεν αλλαζω τα φθαρμενα, σιγα μην αλλαζα τα καινουργια!
Οσο και αν σας φανει περιεργο το λαστιχο μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις και ειδικα στο βρεγμενο που χρειαστηκε να κανω ασε με πολλα χλμ το αυτοκινητο εμειν ακλονητο!
Μπορει καποιος να μου εξηγησει??? |
Μήπως τα Contiθάνατος στο 206 ήταν 1ης τοποθέτησης και στο XSi aftemarket??
Επειδή για το συγκεκριμένο λάστιχο οι απόψεις είναι διαμετρικά αντίθετες για πολλούς μετά από πολλή σκέψη συμπέρανα ότι το Aftermarket Premium Contact αφήνει καλές εντυπώσεις και το 1ης τοποθέτησης στα 206 1.6 αφήνει τις χειρότερες.
Εγώ τα κράτησα για μόνο 6000 χιλιόμετρα και αφού τα πούλησα στο Fleamarket έβαλα Michelin Exalto PE2 σε διάσταση 205/50ZR15 (είμαι ο μοναδικός που φοράει αυτή τη διάσταση στο 206).
Τα σχόλια μου για το καθέ λάστιχο είναι:
Continental Premium Contact 195/55HR15 (1ης τοποθέτησης):
Θετικά
-Είναι πανάλαφρα και εχουν πολύ μαλακό σκελετό με αποτέλεσμα η άνεση της ανάρτησης να είναι κορυφαία.
-Χαμηλή αντίσταση κύλισης και ψηλή τελική
Aρνητικά
-Κρύα ή Ζεστά, γλυστράνε πάρα πολύ και σε όλες τις συνθήκες νομίζεις ότι οδηγείς πάνω σε πάγο....
-Δημιουργούν απίστευτη αστάθεια της ουράς στο φρενάρισμα με πολλά.
-Φθείρονται εύκολα.
-Πολύ στενό πέλμα για 195 πλάτος
-Δημιουργούν πολύ ασαφές τιμόνι
-Πολύ κακή ελκτική πρόσφυση
-Κακή προοδευτικότητα και απότομες αντιδράσεις της ουράς
Michelin Pilot Exalto PE2 205/50ZR15:
Θετικά
-Πολύ καλό κράτημα σε στεγνό ή βρεγμένο όταν είναι ζεστά
-Πολύ καλή ελκτική πρόσφυση
-Σταθερά στο φρενάρισμα με πολλά και πολύ καλές αποστάσεις ακινητοποίησης
-Πολύ στιβαρός σκελετός (στα ΖR)
-Πάρα πολύ προοδευτικά και φιλικά στο όριο και πέρα από αυτό...
-Πολύ μικρή φθορά σε 16.000χμ χρήσης
-Αρκετά αθόρυβα
Aρνητικά
-Αργούν πολύ να ζεσταθούν και γλυστράνε αρκετά σε άσφαλτο καθρέφτη όταν είναι κρύα (ZR)
-Το 205/50ZR15 είναι πάρα πολύ βαρύ λάστιχο με συνέπειες στην άνεση της ανάρτησης και στις επιδόσεις του αυτοκινήτου.
-Το 205/50 είναι πολύ φαρδύ για την μαμά ζάντα του 206 1.6 GTi με αποτέλεσμα να μην δουλεύει ιδανικά το λάστιχο.
-Πάσχουν από μέτριο Michael Jackson Effect
- Κάπως μαλακά πλαινά με αποτέλεσμα να χάνει σε αίσθηση και ακρίβεια το τιμόνι.
Σχόλια:
Το Michelin Pilot Exalto PE2 205/50ZR15 είναι μάλλον too-much για το βάρος και τις επιδόσεις 206 1.6 αλλά και πάλι είναι εξαιρετικό όταν ζεσταθεί.
Στη μαμά διάσταση 195/55VR15 πιστεύω πρέπει να είναι από τις καλύτερες επιλογές για το 206 1.6 αν όχι η καλύτερη. 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Ιούν 2007, 13:49:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο, επειδή η γνώμη σου έχει βαρύτητα θα σχολιάσω.
Sidobre έγραψε: |
Conti μαμα. Θεωρώ ότι τα συγκεκριμένα εργοστασιακά λάστιχα ήταν μια από τις πιο λάθος επιλογές της Peugeot. Προφανώς η μαζική αγορά που είχαν κάνει, ήταν σε τιμή ευκαιρίας. Δεν χρειάζεται να γράψω τίποτα άλλο.
|
Έγραψα την εμπειρία μου παραπάνω.
Sidobre έγραψε: |
Michelin Pilot Exalto 1
Καλή γόμα, ιδανική συμπεριφορά στον Ελληνικό καιρό αλλά άθλιο πλαινό που παραήταν μαλακό. Μάλιστα από απλή πέτρα ένα πλαινό σκίστηκε. Παρ'όλα αυτά άφηναν θετικές εντυπώσεις για καθημερινή οδήγηση. Ζεσταινόντουσαν γρήγορα και η φθορά τους ήταν φυσιολογική.
|
Τα φορούσε ο Γιάννης. Πάρα πολύ καλό για την κατηγορία του. Καλύτερο των μαμίσιων Conti PC1.
Sidobre έγραψε: |
Yokohama AVS Sport
Η πρώτη επαφή με τα λάστιχα ήταν πολύ θετική. Μαλακή γόμα, καλό πλαινό. Ζεσταινόντουσαν αρκετά γρήγορα, μικρό θόρυβο κύλησης, θετική αίσθηση αλλά υπερθαιρμενόντουσαν αρκετά σύντομα. Το αρνητικό τους όμως ήταν ότι μετά από αρκετά ζεστάματα και αρκετή καταπόνηση, παρ'ότι καινούργια, από την υπερθέρμανση (παρά τον σχολαστικό έλεγχο στις πιέσεις) το λάστιχο νεκρώθηκε σε σχετικά λίγα χλμ. Ξεράθηκε δηλαδή από τις καταπονήσεις. Κάτι οι περίεργες διαδρομές που έκανα, κάτι η πολύ απαιτητική ανάρτηση και το μπλοκέ, κάτι η πολύ επιθετική οδήγηση, έκανε το λάστιχο να νεκρωθεί σε περίπου 15.000 χλμ. Μετά από σχετική ερευνα, διαπίστωσα ότι υπήρχαν αρκετοί ακόμα που είχαν την ίδια εμπειρία. Καλό λάστιχο τελικά αν πηγαίνεις στο Σουπερμαρκετ.
|
Και πάλι ο Γιάννης τα φοράει 50000χλμ, ναι πλέον γλυστράνε περισσότερο και θέλει να τα αλλάξει ή με τα ίδια ή με τα Parada, δεν τον πουλάνε και ο Γιάννης ΟΔΗΓΑΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, για να μην αρχίσουμε παπ***ές περί οδηγικής αντίληψης και ικανότητας. Την ίδια άποψη έχει πολύ φίλος με Ibiza 1.6 που επίσης οδηγάει τελείως "κομμάτια" (για όσους ξέρουν από Αιγίνιο, έχει γυρίσει εκεί με 2:04 (ΕDIT: με Corsa 1.4 60PS!!!) και κάτι ψιλά και χρονομετρούσα εγώ ο ίδιος - Άρη τον λένε). Μιλάμε για οδηγούς που το όριο το έχουν για την πλάκα. Πιστεύω ότι έπεσες σε κακή παρτίδα.
Sidobre έγραψε: |
Ομως κακά τα ψέματα, πλέον για να ευχαριστηθώ την οδήγηση που θέλω, στα επίπεδα που θέλω, μπορεί να μου το προσφαίρει μόνο ένα SemiSlick. Tα ελαστικά δρόμου είναι καθαρά να μπορείς να μετακινηθείς από το ένα μέρος στο άλλο, με ασφάλεια, χωρίς μεγάλες φθορές. Για όλα τα υπόλοιπα υπάρχουν συγκεκριμένα λάστιχα που θα σου προσφαίρουν αυτό που είναι φιαγμένα. Ετσι, αν ακούω πλέον ότι υπάρχει κάποιος γρήγορος γαμίκος που στρίβει και πηγαίνει αέρα με λάστιχα δρόμου, εκτός ότι πραγματικά γελάω, να ξέρει ότι είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του και τους άλλους γύρω του. |
Λες επικίνδυνο και αυτόν που τρέχει με δρομίσια; Αν συμπεριλαμβάνεις και τα σπορ δρομίσια τότε με εκπλήσσεις... Θεωρώ τα ημισλίκ πολύ επικίνδυνα για χρήση δρόμου!
Θα μιλήσω για τα ADVAN A032R που είχα για 1,5 χρόνο και 25000χλμ γιατί πιστεύω ότι έχουν διαφορές τα ημισλίκ μεταξύ τους. Πάνε αέρα τα ημισλίκ στο δρόμο αλλά η συμπεριφορά τους εξαρτάται από το οδόστρωμα πολύ περισσότερο από τα σπορ δρομίσια, σε βαθμό που μόλις παλιώσουν λίγο και φύγει η απίστευτη αρχική πρόσφυση τα θεωρώ πολύ απρόβλεπτα και άκρως επικίνδυνα για χρήση δρόμου. Ειδικά σε άγνωστη διαδρομή εάν πας "αέρα" με τα ημισλίκ τον ήπιες 100% (ούτε καν 99%). Εντάξει, εννοείται ότι σε άγνωστη διαδρομή πρέπει να προσέχουμε καθότι και το 10% επικινδυνότητα πάλι αρκετή είναι.
Και φυσικά σε πίστα ή σε τραχύ και σταθερά ομοιόμορφο οδόστρωμα τα ημισλίκ είναι στο στοιχείο τους.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Δευ 11 Ιούν 2007, 20:25:43, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|