PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αντλία Υ/Τ και φλάτζα κεφαλής

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
dimitrisem (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2006

Ένταξη: 13 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2015, 13:47:00    Θέμα δημοσίευσης: Αντλία Υ/Τ και φλάτζα κεφαλής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά καλησπέρα,

Πηγαίνοντας χτες το 206 για τον δωρεάν χειμερινό έλεγχο της peugeot μου είπαν ότι :
1. Χάνει λάδια από φλάντζα κεφαλής
2. Χάνει από την αντλία υδραυλικού τομονιού
3. Θέλει αλλαγή η κάτω βάση μηχανής και η τσιμούχα του δεξί ημιαξονίου.

Το αυτοκίνητο το έχω 1 εβδομάδα και έχω κάνει 200 χλμ( το αγόρασα μεταχ/νο ). Ρώτησα αν θέλει συμπλήρωμα Λάδι ή στην αντλία λαδιού και μου είπαν όχι.
Τα κρίσιμα ερώτηματα είναι
1. Μπορώ απλά να συμπληρώνω λάδι στην αντλία υδρ. τιμονιού και να την αλλάξω αργότερα ( προς το πάσχα που θα παρουμε το δώρο )
2. Βρίσκω μεταχειρισμένη με 50-60 ευρώ. Η καινούργιες έχουν πάνω από 150-200 από ότι είδα. Μπορώ να βάλω μεταχ/νη ;.

2. Τι κόστος να υπολογίζω για φλάτζα κεφαλής; Και πάλι αν το αφήσω ως το πάσχα θα έχω πρόβλημα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
puglover 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 09 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 485

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2015, 15:15:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στο στομα του λυκου πηγες κι εσυ..Ειναι παγια η τακτικη των εξουσιοδοτημενων να σου βγαζουν το μισο αυτοκινητο αχρηστο με αυτους τους "δωρεαν ελεγχους".

1)Σου ειπαν για φλατζα κεφαλης ή φλατζα ψευτοκαπακου?
2)Βλεπεις εμφανη διαρροη εκει που παρκαρεις?
3)Η τσιμουχα πρεπει να αλλαχθει για να μην αρπαξει ο μπιλιοφορος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PeugeotakiasGT (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 208 1.6 Gti (2015)

Ένταξη: 20 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 93

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2015, 16:12:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωχ...αν είναι φλάτζα κεφαλής είσαι για 500ευρω... πόσα κμ έχει το αμάξι?
Δυστυχώ κάποιοι πουλάν 206 16V διότι το κόστος της φλάτζας είναι σχεδόν το 1/3 της αξίας του αυτοκινήτου πια...Εγώ να φανταστείς στο 206 άλλαξα δύο φορες.. που κανονικά έπρεπε να αλλάξω μια.. Πάντως αν είναι από φλάτζα κεφαλής έπρεπε να βλέπεις λάδια κάτω σίγουρα είναι μεγάλη διαρροή αν είναι από πάνω βλέπεις απλά σταγόνες στο πάνω μέρος της μηχανής
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
athanas (Στεφανος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 1.6 16v

Ένταξη: 17 Μάϊ 2010
Δημοσιεύσεις: 1034
Τόπος: χμμμμμμμ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Φεβ 2015, 22:06:31    Θέμα δημοσίευσης: Re: Αντλία Υ/Τ και φλάτζα κεφαλής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

dimitrisem έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα,

Πηγαίνοντας χτες το 206 για τον δωρεάν χειμερινό έλεγχο της peugeot μου είπαν ότι :
1. Χάνει λάδια από φλάντζα κεφαλής
2. Χάνει από την αντλία υδραυλικού τομονιού
3. Θέλει αλλαγή η κάτω βάση μηχανής και η τσιμούχα του δεξί ημιαξονίου.

Το αυτοκίνητο το έχω 1 εβδομάδα και έχω κάνει 200 χλμ( το αγόρασα μεταχ/νο ). Ρώτησα αν θέλει συμπλήρωμα Λάδι ή στην αντλία λαδιού και μου είπαν όχι.
Τα κρίσιμα ερώτηματα είναι
1. Μπορώ απλά να συμπληρώνω λάδι στην αντλία υδρ. τιμονιού και να την αλλάξω αργότερα ( προς το πάσχα που θα παρουμε το δώρο )
2. Βρίσκω μεταχειρισμένη με 50-60 ευρώ. Η καινούργιες έχουν πάνω από 150-200 από ότι είδα. Μπορώ να βάλω μεταχ/νη ;.

2. Τι κόστος να υπολογίζω για φλάτζα κεφαλής; Και πάλι αν το αφήσω ως το πάσχα θα έχω πρόβλημα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.



σου εχω στειλει πμ


Όποιος δεν ξέρει και δεν ξέρει πως δεν ξέρει, είναι τρελός.
Όποιος δεν ξέρει και ξέρει πως δεν ξέρει, είναι παιδί. 
Όποιος ξέρει και δεν ξέρει πως ξέρει, κοιμάται.
Όποιος ξέρει και ξέρει πως ξέρει, είναι σοφός.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
dimitrisem (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) 2006

Ένταξη: 13 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2015, 07:16:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά καλημέρα και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Το αυτοκίνητο έχει 144000 χλμ και σύμφωνα με το βιβλίο service εχει αλλάξει 1 φορά φλάτζα και εχει γινει πλανάρισμα στο καπακι.
Λάδι δεν χάνει καθόλου. Δεν βλέπω λάδια στο παραφλού ( είναι πράσινο εντελώς ) ούτε φουσκάλες ή "σαπουνάδα" στο δίκτη λαδιού ή στην τάπα λαδιού.
Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει " 90 με 95 το πολύ"
Επίσης μου έκανε εντύπωση πως δεν εκαναν έλεγχο συμπίεσης. Οπτικά είδαν και μου είπαν αυτά που γράφω.
Εγώ πάντως το τιμόνι μια χαρά το βλέπω κάποια ένδειξη δεν έχω στο ταμπλό και γενικα το αμάξι πάει μια χαρά.
Θα πάω και αλλού να το δουν να δουμε
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2015, 20:30:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχην η φλατζα κεφαλης δεν κοστιζει 500 ευρω αλλα κανα 300αρι με πλανισμα και βιδες και τα παντα.

Κατα δευτερον, αν φιλε δεν χανεις ουτε λαδι ουτε παραφλου, δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται να εχεις θεμα.
Κατι απ'τα 2 θα εχανε, ή θα μπερδευονταν λαδια με νερα, παντως ολα οκ δεν θα ηταν.
Τι να πω, πηγαινε το και αλλου παντως.

Και κατι γενικοτερο.
Οκ οι ΤU εχουν κατασκευαστικο λαθος και η εργοστασιακη κεφαλη αργα η γρηγορα τα παιζει, αλλα οταν αλλαχτει και γινει πλανισμα, μετα γιατι πολλες ξαναπαρουσιαζουν θεμα ρε παιδια?
Τι μπορει να κανει κανεις για να αποφυγει εκ νεου προβλημα, εκτος απ'το να αλλαζει τακτικα παραφλου?
Κι εγω την επαθα με φλατζα κι εχω καμια 20αρια χιλιαδες χλμ μεχρι στιγμης χωρις θεμα, αλλα με αυτα που ακουω εχω παντα μια ανησυχια.
Δεν γινεται να λυθει καπως αυτο το θεμα οριστικα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PeugeotakiasGT (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 208 1.6 Gti (2015)

Ένταξη: 20 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 93

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 19 Φεβ 2015, 21:25:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η όλη φάση γίνεται αν βάλεις

1τον την μεταλλική και όχι την πλαστική και
2ρον Αν στο φτιαξούν καλά αυτοί που στο φτιάχνουν..
στο 206 μου 1.4 16v παθόν 2 φορές.. με λίμνη λάδι στο έδαφος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 00:30:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PeugeotakiasGT έγραψε:
Η όλη φάση γίνεται αν βάλεις

1τον την μεταλλική και όχι την πλαστική και
2ρον Αν στο φτιαξούν καλά αυτοί που στο φτιάχνουν..
στο 206 μου 1.4 16v παθόν 2 φορές.. με λίμνη λάδι στο έδαφος...

Mα δεν υπάρχει μεταλλική φλάτζα για 1.4 16v.
Εκτός κι αν έκανες custom.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PeugeotakiasGT (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 208 1.6 Gti (2015)

Ένταξη: 20 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 93

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 14:43:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από 1.6 16v που ήταν μεταλλική αν δεν κάνω λάθος. Η οποία δεν είχε ποτέ θέμα με φλάτζα. Εγώ πάντως μεταλλική είδα την δεύτερη φορά να μπαίνει πάνω..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 14:50:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PeugeotakiasGT έγραψε:
Από 1.6 16v που ήταν μεταλλική αν δεν κάνω λάθος. Η οποία δεν είχε ποτέ θέμα με φλάτζα. Εγώ πάντως μεταλλική είδα την δεύτερη φορά να μπαίνει πάνω..

Nαι του 1.6 ειναι οντως μεταλλικη αλλα δεν εχουν ιδια κεφαλη το 1.4 με το 1.6 και κατα συνεπεια δεν μπαινει στο 1.4.

Οποτε αν δεν πηγες σε custom λυση, σχεδον σιγουρα δεν εβαλες μεταλλικη φλατζα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PeugeotakiasGT (Νίκος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 208 1.6 Gti (2015)

Ένταξη: 20 Δεκ 2014
Δημοσιεύσεις: 93

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 14:51:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Driver ///M έγραψε:
PeugeotakiasGT έγραψε:
Από 1.6 16v που ήταν μεταλλική αν δεν κάνω λάθος. Η οποία δεν είχε ποτέ θέμα με φλάτζα. Εγώ πάντως μεταλλική είδα την δεύτερη φορά να μπαίνει πάνω..

Nαι του 1.6 ειναι οντως μεταλλικη αλλα δεν εχουν ιδια κεφαλη το 1.4 με το 1.6 και κατα συνεπεια δεν μπαινει στο 1.4.

Οποτε αν δεν πηγες σε custom λυση, σχεδον σιγουρα δεν εβαλες μεταλλικη φλατζα.


Ναι αν θυμάμαι καλά έπεσε μόντα γιατι ήμουν μπροστά όταν την τοποθέτησαν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
spar@ 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 21 Ιούν 2012
Δημοσιεύσεις: 61

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 20:49:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η φλατζα η εργοστασιακή εχει αλλάξει κωδικο η προηγουμενη ειχε θεμα στον αγωγό λαδιου γι αυτο πέταγε λαδια!
Με την μεταλλική δεν ειναι σίγουρο οτι θα πετύχει πρεπει να εχει λίγα κμ το μοτερ !
Αρη εσένα τι εγινε με τη φλατζα ;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Driver ///M (Άρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 1.4 90hp sport

Ένταξη: 16 Νοέ 2009
Δημοσιεύσεις: 829

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Φεβ 2015, 22:18:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

spar@ έγραψε:
Η φλατζα η εργοστασιακή εχει αλλάξει κωδικο η προηγουμενη ειχε θεμα στον αγωγό λαδιου γι αυτο πέταγε λαδια!
Με την μεταλλική δεν ειναι σίγουρο οτι θα πετύχει πρεπει να εχει λίγα κμ το μοτερ !
Αρη εσένα τι εγινε με τη φλατζα ;

Ελα ρε Σπυρο.

Για το δικο μου το ΕΤ3 αλλαξε ο κωδικος η για το ΤU5?

Εγω την εφτιαξα απο τοτε που ειχα το θεμα (1,5 χρονο πανω κατω) και εχω κανει 16-17.000 χλμ χωρις να χανω λαδια.
Απ'την πρωτη στιγμη ειχα μια μικρη απωλεια αντιψυκτικου, 150ml περιπου στα 1000χλμ αλλα μαλλον καπου χανει το ολο συστημα γιατι αν ηταν φλατζα θα ειχε χειροτερεψει τοσο καιρο κι εκτος αυτου ουτε μπερδεμα με λαδια εχω ουτε κανα αλλ συμπτωμα φλατζας εκ νεου.
Απλα με τα τοσα που ακουω φοβαμαι μηπως παρα τη συχνη αλλαγη παραφλου που θα κανω πλεον την ξαναπαθω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1503s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 19 - GZIP enabled - Debug on