PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συντήρηση πίσω άξονα....
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nickterc (Nikos)
Μέλος
Μέλος


206 RC

Ένταξη: 24 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 20:28:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
nickterc έγραψε:
Παρατηρησα τελευταια κατι τριξιματακια απο πισω μερος του RC.Κανει το θορυβο που κανει ενας παλιος σουμιες.Οταν ειναι σταματημενο το αυτοκινητο κ κατσεις καθως φορτιζεται η πισω αναρτηση τριζει,κ στο δρομο περνωντας απο μικρο ανωμαλιες ακουγεται ενα συνεχες τριξιμο η καλυτερα κατι που μια σαν ''κελαηδισμα''πουλιων.Αν πισω το πισω μερος κ το ανασηκωσω η πιεσω ελαφρα ακουγεται κ παλι.Επεσα απο κατω εριξα σπρει στις συνδεσεις που μπορεσα να διακρινω αλλα παλι ακουω τριξιμο.Τι παιζει?
Φαγωμένα άκρα του άξονα από ρουλεμάν που τρίβονται και κάνανε πατούρες Sad


Στη χειρότερη περίπτωση πρέπει να αλλάξεις άξονα... Rolling eyes
Ωραια...καλα η μλκ στο εξουσιοδοτημενο τι περιοδικη συντηρηση κανουν ακριβως?Δεν το προβλεπει αυτο η Πεζο σαν ελεγχο-συντηρηση?Με βλεπω να πηγαινω απο Τηλεμαχο,γιατι απο οτι ειδα Service Box θελει εξωλκεις το βαλε βγαλε οποτε μονος στο γκαραζ ΔΕΝ μπορω,σωστα?Ευχαριστω Steve για την απαντηση...


One mans fun is anothers hell...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Οκτ 2013, 21:17:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξωλκείς δε χρειάζεται, τα παλιά ρουλεμάν πάνε για πέταμα ούτως η άλλως, οπότε και να τα καταστρέψεις κατά το βγάλσιμο με σφυρί, δε χάθηκε ο κόσμος.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Apostolos-106 rallye (ApostolisR)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 Rallye, 1.6L 16V, Year 2003

Ένταξη: 25 Οκτ 2012
Δημοσιεύσεις: 228

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2014, 12:58:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλω να κάνω αλλαγή ρουλεμάν στον άξονα. Τι ρουλεμάν είναι καλά να βάλω και πόσο θα βγει περίπου το μαλλί?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 20 Οκτ 2014, 14:56:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2 ρουλεμαν εχουν γυρω στα 60 ευρω.
Snr-skf συνηθως δουλευουν τα συνεργεια.Δε ξερω αν μου ξεφευγει καποια αλλη μαρκα.
Υπολογισε και την εργασια.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis deep blue (Ιωαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 16v

Ένταξη: 27 Δεκ 2015
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Δεκ 2015, 17:27:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα σε όλους ειμαι καινούργιο μέλος και μεθαύριο παίρνω ένα 106 rallye 16v του 1999 και θέλω να δει κάποιους τον άξονα και να τον επισκευασει.Θελω να μου πει κάποιο συνεργειο που να είναι μετρ του είδους στο συγκεκριμένο θέμα ..Ευχαριστω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GeorgeKaravo (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2016
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Ιαν 2016, 22:37:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σου φιλε γιαννη..κ εγω καινουργιο μελος ειμαι.. εισαι απο αθηνα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Ιαν 2016, 01:19:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχω ένα ρουλεμάν SKF που μου περισσεύει αν ενδιαφέρεται κανείς
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis deep blue (Ιωαννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye 16v

Ένταξη: 27 Δεκ 2015
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Ιαν 2016, 12:11:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GeorgeKaravo έγραψε:
Γεια σου φιλε γιαννη..κ εγω καινουργιο μελος ειμαι.. εισαι απο αθηνα?

Γεια σου Γιώργο από Αθήνα ναι ..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Μάϊ 2017, 10:55:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση:

αν από πίσω ακούς καμιά φορά σε ανωμαλίες, κάτι σαν μεταλλικό κροτάλλισμα (που έπειτα μένει για λίγη ώρα και εξαφανίζεται), μιλάμε για ρουλεμάν άξονα; Ή παίζει να είναι και τίποτα ζαμφόρ που χτυπάει και τρίζει;

Άλλαξα το 2012, η αριστερή πλευρά ήταν πεντακάθαρη, η δεξιά ίσα ίσα είχε ένα αχνό αποτύπωμα, αλλά τώρα διστάζω να σκεφτώ αν χρειαστεί αλλαγή όλο.

Τρόπος να το διαπιστώσουμε υπάρχει; Εκτός από τον προφανή, το να λύσουμε τα μπράτσα κτλ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Μάϊ 2017, 21:13:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι τα ρουλεμάν, ο άξονας το είπε το ποίημα.

Ή βγαίνει και πάει στον τόρνο για να φαγωθεί το αυλάκι των ρουλεμάν, ή παίρνεις καινούρο άξονα Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 09:17:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Είναι τα ρουλεμάν, ο άξονας το είπε το ποίημα.

Ή βγαίνει και πάει στον τόρνο για να φαγωθεί το αυλάκι των ρουλεμάν, ή παίρνεις καινούρο άξονα Sad


Μάλιστα...Τόσο καλά...

Τόρνο πού έχουμε; Κάποιος δικός μας; Ή ανάλογα αν ο μηχανικός θα μπει στη διαδικασία να στείλει τον άξονα; Αρκετοί απλά το αποφεύγουν και δεν ενδιαφέρονται.

Και γενικά τι συμφέρει, μεταχειρισμένος άξονας ή τόρνος; Θυμάμαι ο "Τηλέμαχος" (www.actionpeugeot.gr), έστελνε άξονες σε τόρνο, κάποιοι που είχαν πάει, λέει έμειναν πολύ ευχαριστημένοι.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 11:00:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ξερω τι θα επιλεξεις...νεο αξονα ή τορνο...ΑΛΛΑ οτι και να επιλέξεις...μετά... αντι για 2 ρουλεμαν σε καθε πλευρα...μπορεις να βαλεις 3 ή και 4 σε καθε λευρα ωστε να μοιραστουν οι πιέσεις ακομα περισσοτερο κλπ κλπ... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 12:15:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
δεν ξερω τι θα επιλεξεις...νεο αξονα ή τορνο...ΑΛΛΑ οτι και να επιλέξεις...μετά... αντι για 2 ρουλεμαν σε καθε πλευρα...μπορεις να βαλεις 3 ή και 4 σε καθε λευρα ωστε να μοιραστουν οι πιέσεις ακομα περισσοτερο κλπ κλπ... Wink Wink


Ευχαριστώ για την απάντηση Μάνθο.

Το ξέρω για τα 3-4 ρουλεμάν, το είχα διαβάσει σε παλαιότερα posts και θυμάμαι ο Roadrunner το είχε καταφέρει. Έχω την αίσθηση πάντως, ότι οι μηχανικοί δεν ασχολούνται περισσότερο από τα "μαμά" 2, σου λένε δε χωράει 3 κτλ.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 17:26:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δες αν εχει περισσοτερο καμπερ η μερια που χτυπαει,αν εχει ,οντως θελει ρουλεμαν αξονα.
Επισης,αν δεν μπορεις να καταλαβεις αν εχει περισσοτερο καμπερ,σηκωσε το αμαξι με ενα γρυλο και κουνησε με τα χερια σου τον τροχο. Αν κουνιεται εχουν φαγωθει τα ρουλεμαν


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 18:06:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Δες αν εχει περισσοτερο καμπερ η μερια που χτυπαει,αν εχει ,οντως θελει ρουλεμαν αξονα.
Επισης,αν δεν μπορεις να καταλαβεις αν εχει περισσοτερο καμπερ,σηκωσε το αμαξι με ενα γρυλο και κουνησε με τα χερια σου τον τροχο. Αν κουνιεται εχουν φαγωθει τα ρουλεμαν


Και οι 2 δείχνουν σαν να χτυπάνε αλλά μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες δρόμου και αν περάσουν και οι 2 τροχοί από το ίδιο ύψος. Πχ ένα κάθετο μπάλωμα προς το δρόμο.

Οπτικά, δε δείχνει κάτι άμεσα, αλλά μου κάνει εντύπωση, έκανα ευθυγράμμιση μέσα Δεκεμβρίου λόγω αλλαγής κρεμαγιέρας και δεν μου είπαν κάτι, ωστόσο ο ήχος με υποψιάζει κάπως για ρουλεμάν.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 18:51:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνηθως ο αξονας εχει φθορα στη μερια του συνοδηγου,δεν ξερω το γιατι...
Ο δικος μου εκανε ενα γδουπο,σχεδον οπως ακουγεται ενα φθαρμενο ημιαξονιο.
Αν σηκωσεις το αμαξι με ενα γρυλο και πιασεις τον τροχο με τα χερια σου και τον κουνησεις δεξια-αριστερα θα πρεπει να κινειται αν εχει φθαρμενα ρουλεμαν και αυτο γιατι πλεον ο αξονας σου δεν εδραζεται σε αυτα αλλα ειναι ελευθερος ( η σχεδον ελευθερος αν εδραζεται σε ενα ρουλεμαν μονο ).
Κανε μια δοκιμη να το σηκωσεις η πηγαινε σε ενα συνεργειο να το σηκωσει σε μια ραμπα.
Στη περιπτωση μου,για να αποφυγω τον τορνο μιας και ειχα αμυχες,γυαλοχαρτισα τον αξονα ωστε να μην εχει προεξοχες και ετοιμαζω κουζινετα απο αλουμινουχο ορειχαλκο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Ιούν 2017, 22:09:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:
Συνηθως ο αξονας εχει φθορα στη μερια του συνοδηγου,δεν ξερω το γιατι...
Ο δικος μου εκανε ενα γδουπο,σχεδον οπως ακουγεται ενα φθαρμενο ημιαξονιο.
Αν σηκωσεις το αμαξι με ενα γρυλο και πιασεις τον τροχο με τα χερια σου και τον κουνησεις δεξια-αριστερα θα πρεπει να κινειται αν εχει φθαρμενα ρουλεμαν και αυτο γιατι πλεον ο αξονας σου δεν εδραζεται σε αυτα αλλα ειναι ελευθερος ( η σχεδον ελευθερος αν εδραζεται σε ενα ρουλεμαν μονο ).
Κανε μια δοκιμη να το σηκωσεις η πηγαινε σε ενα συνεργειο να το σηκωσει σε μια ραμπα.
Στη περιπτωση μου,για να αποφυγω τον τορνο μιας και ειχα αμυχες,γυαλοχαρτισα τον αξονα ωστε να μην εχει προεξοχες και ετοιμαζω κουζινετα απο αλουμινουχο ορειχαλκο.


Ισχύει, συνήθως από τη δεξιά την ακούνε οι άξονές μας. Κι αυτή η Peugeot, έφτιαξε ένα αμάξι που βγάζει τέτοιο θέμα αναπόφευκτα;

Εγώ άλλαξα ρουλεμάν το 2012, από τα δεξιά είχε μια ελαφριά θαμπάδα από το αποτύπωμα των ρουλεμάν στην επιφάνεια του άξονα, από τα αριστερά ήταν οκ, γυαλιστερός και χωρίς θέμα.

Τον έτριψαν στο συνεργείο, τον γυάλισαν, έβαλαν ρουλεμάν, γράσο κτλ. Απλά ειδικά για το θέμα άξονα, όταν τους ρώτησα τότε, δε μου έδωσαν την επιλογή τόρνος, αλλά αν έχει προχωρημένη φθορά, να πάμε σε μεταχειρισμένο. Επίσης, όταν ρώτησα για 3πλά ρουλεμάν κτλ, μου λένε δεν παίρνει παραπάνω, ποιος ξέρει, οι μισοί μπορεί να μην έχουν επιχειρήσει για 3ο ή πολύ απλά να βαριούνται. Ρώτησε πάντως, αν βγαίνουν τα άκρα έστω για επισκευή ή όχι και του είπαν στα 206 δε γίνεται, είναι πρεσαρισμένα μέσα. Από τιμές πάντως, για επισκευή με ρουλεμάν, αναλώσιμα, εργασία κτλ, πρέπει να έδωσα 160 κάπου, μεταχειρισμένος άξονας συν εργασία, αν θυμάμαι καλά, μου είχαν πει 380 ίσως, μόνο ο άξονας (πλήρης βέβαια) ίσως κοστιζε 250.

Γι'αυτό σκέφτηκα τον Τηλέμαχο που έγραφε σε προηγούμενες σελίδες, όλες οι κριτικές ήταν καλές γι'αυτόν και ισχυριζόταν πώς όλοι οι άξονες μπορούν να επισκευαστούν με πολύ καλά αποτελέσματα. Έχει μάλιστα και τόρνο που τα φτιάχνει όλα, άρα μάλλον έχει ασχοληθεί πολύ με το ζήτημα. Οπότε, υποθέτω, αν πήγαινα εκεί, θα έβγαιναν τα μπράτσα και θα φαινόταν αν απλά θέλει λίγο τρίψιμο, έστω 3πλά ρουλεμάν και τέλος ή θα μου τον έστελνε τόρνο και θα ήταν έτοιμος σε 1-2 μέρες. Εκτός αν ξέρετε και κανέναν άλλον που ασχολείται, πχ τα παιδιά στην Αργυρούπολη;

Αλλά αυτό το μεταλλικό κροτάλλισμα που κάνει καμιά φορά, με υποψιάζει πώς μάλλον είναι αναπόφευκτα ο άξονας και τριγυρνάνε τα ρουλεμάν σπασμένα μέσα. Ωστόσο, δεν ξέρω, αξίζει ένας μεταχειρισμένος με "όσα" χλμ έχει πάνω και πιθανότητα να την ακούσει μελλοντικά ή να φτιάξεις τον δικό σου που αν γίνει σωστή δουλειά, πιθανώς να αντέξει παραπάνω; Ίσως και οικονομικά να είναι φτηνότερα.

Υ.Γ. Για δείτε και αυτό. Σελίδα 4.

volvos έγραψε:
μιας και ρωταγα χτες τσερτο
και επειδη καπου το εγραφε μανθος

στα 206 μπορουν να μπουν ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΑ ρουλεμαν
ενω στα 106
εχουν βαλει μεχρι και 4!


Άρα, όντως στο συνεργείο το 2012 είχαν δίκιο;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
OnyX (Γιωργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Seat Ibiza 6l Cupra 1.8T

Ένταξη: 26 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 223
Τόπος: οπου υπαρχουν στροφες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2017, 06:19:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ακους τα ρουλεμαν που τριγυρνανε μεσα στο πισω ψαλιδι χλωμο το βλεπω...ειναι πολυ μικρα τα σφαιριδια για να κανουν θορυβο ωστε να ακουγονται μεσα στη καμπινα
.
Οντως στα 206 δεν εχει χωρο για 3 ρουλεμαν. Αν εβαζες τριτο ρουλεμαν πιθανον δεν θα πατουσε ολοκληρη η επιφανεια του στο ψαλιδι η δεν θα πατουσε καθολου.

Στα συνεργεια λογικο ειναι να μην σου πουν για τορνους κτλ. Απλα εκει θα πας για επιβεβαιωση οτι χρειαζεται επισκευη ο αξονας σου και απο το οτι θα δεις και οσα θα σου πουν,αποφασιζεις...

Οντως τα ακρα δεν βγαινουν,η δεν βγαινουν ευκολα,μιας και αυτα πρεσσαριστα ειναι και ο αξονας δεν ειναι μονοκοματος εκ κατασκευης...ισως θα μπορουσα να προσπαθησω να ξεπρεσσαρω εναν απο 106 ραλλυ που εχω για να δω ποσο ευκολα μπορω να βγαλω το ακρο...

Αν εχει φθορες παντως ο αξονας σου,μπορεις να παρεις σκετο αξονα με 100+ ευρω περιπου μεταχειρισμενο και να βαλεις τα δικα σου ακρα...αν ειναι σε αριστη κατασταση δεν εχεις θεμα με το ποσα χιλιομετρα εχει ο αξονας μιας και δεν εχει κινουμενα μερη. Αν πας σε τετοια λυση,δες μηπως βρεις απο 1600 gti η ακομα και απο διλιτρο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Ιούν 2017, 09:56:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OnyX έγραψε:

Υ.Γ. Για δείτε και αυτό. Σελίδα 4.

volvos έγραψε:
μιας και ρωταγα χτες τσερτο
και επειδη καπου το εγραφε μανθος

στα 206 μπορουν να μπουν ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΑ ρουλεμαν
ενω στα 106
εχουν βαλει μεχρι και 4!


Άρα, όντως στο συνεργείο το 2012 είχαν δίκιο;


οχι

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=463706#463706

Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2017, 09:41:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
OnyX έγραψε:

Υ.Γ. Για δείτε και αυτό. Σελίδα 4.

volvos έγραψε:
μιας και ρωταγα χτες τσερτο
και επειδη καπου το εγραφε μανθος

στα 206 μπορουν να μπουν ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΑ ρουλεμαν
ενω στα 106
εχουν βαλει μεχρι και 4!


Άρα, όντως στο συνεργείο το 2012 είχαν δίκιο;


οχι

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=463706#463706

Wink Wink


Τον θυμάμαι τον RoadRunner122!!! Απλά επειδή είχε ένα 106, τις περισσότερες φορές μου έμενε η εντύπωση ότι οι customιές που έκανε ήταν για αυτό. Το θέμα είναι, ποιος το κάνει, να περάσει 2+ ρουλεμάν...? Confused

Αλήθεια, πού χάθηκε αυτός; Embarassed


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Επόμενη
Σελίδα 12 από 14

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3943s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on