Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Οκτ 2009, 00:20:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι διαφορες περιοριζονται στα ρουλεμαν μονο ή και αλλου;
Πχ στα 106 ο μαυρος αξονας ειναι με πιο λεπτη λαμαρινα απο τον κιτρινο,ουσιαστικη διαφορα ομως δεν υπαρχει καθως με τα ιδια ακρα,κανουν ακριβως την ιδια δουλεια.
Συμβαινει το ιδιο και με τα 206 ή εχουν και αλλες διαφορες περαν των ρουλεμαν; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Οκτ 2009, 00:30:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έτσι είναι και στα 206
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Οκτ 2009, 01:17:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραίος ο Τηλέμαχος
Ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
papadoc (Νίκος) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 2002 ,308 2020 Diesel
Ένταξη: 08 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 160 Τόπος: Χολομωντας λεμε!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2010, 20:25:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στη Θεσσαλονικη γνωριζουμε τορνο που επισκευαζει αξονες απο 106? Αν γνωριζει καποιος ας απαντησει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
papadoc (Νίκος) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 2002 ,308 2020 Diesel
Ένταξη: 08 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 160 Τόπος: Χολομωντας λεμε!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2010, 20:58:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καμια απαντηση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2010, 21:55:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα ο αξονας που φαγώνεται?Εξωτερικα εκει που μπαινουν τα ρουλεμαν, ή εσωτερικα?
Στην επισκευη αξονα, εχουμε αξιοπιστα αποτελεσματα ή μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια?
Η σκλυρηνση τι ειναι, που γινεται και γιατι γινεται?
Μια φωτο για να βοηθησει στην κουβεντα μας:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=270546321350 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 14:46:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | στα 206 δεν θελουν συντήρηση οι άξονες??
γμτ ! θελω εδώ και καιρό να τον βγαλω να δω σε τι κατάσταση ειναι αλλά δεν εχω ιδέα πως.. |
πριν απο ενα χρόνο εγραψα το παραπάνω, λες και ήξερα...
εδω και κανα μήνα η πίσω ροδα μου κουνιέται σαν τρελλή!
οταν την βλεπεις απο πισω (το αμαξι κουνιεται) παει δεξια αριστερα.
εκανα ζυγοστάθμηση και μου εβγαλε +/- 6,5 , δηλαδη η ροδα (καμπερ) μια παει μεσα 6,5 μοιρες και μια εξω!!! πως δεν μου έφυγε!
ΑΠΟ κει και μετα εκανα την ποιο σωστή επιλογή. πήγα στον προφήτη (Α ΡΕ ΚΑΝΕ Αγαλμα θα σε κανω!!) και ο ανθρωπος μου γλίτωσε τον άξονα, τον ανοιξε τονβ καθαρισε γιατι μεσα λεει απο τιν σκουρια η αντιστρεπτικη κοντευε να γινει ενα με τον αξονα, και για το φάγηομα που εχει θα βάλει μεσα εξτρα 2 ρουλεμαν... αντε να δουμε...
Επρεπε να τον κοιτουσα περσι τον αξονα οταν και εγραψατο παραπανω ποστ, αλλα που να πας να δωσεις λεφτα για προλιπτικο ελενχο οταν δεν περισευουν..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
flix23 (xristos) Μόλις έγραψα
Peugeot 206 1.4 (16v) 2006
Ένταξη: 02 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 24 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 17:12:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετα απο ποσα χιλομετρα στο εβγαλε το προβλημα?
Ποσο θα σου παει η επισκευή. κοντευω τα 70000χιλομετρα και σκεφτομαι στο σερβις των 80000χιλιαδων να κανω συντηριση στον αξονα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 23:12:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη ετυχε να ειμαι εκει την ωρα που προσπαθουσε να βγαλει τις ραβδους απο τον αξονα(οχι την αντιστρεπτικη ρε γκασμα),το μονο το οποιο θα πω ειναι οτι η καημενη η Καλαμαρια και η θαλασσα της ακουσαν οσα δεν ειχαν ακουσει τοσα χρονια(βασικα ποιος μλκας του ειπε οτι εισαι Καλαμαριωτης) και για να τις βγαλει,σφυρηλατουσε με την βαριοπουλα παραλιγο με τα δυο χερια μαζι...
Ευτυχως ο αξονας ηταν σε αρκετα καλη κατασταση,παραδοξως,χωρις να εχει γδαρθει πολυ(κωλοφαρδε) απλα να εχεις τον νου σου στην διετια να την ξανακανεις την συντηρηση αυτη.
Ενα σετ ρουλεμαν ειναι,δεν ειναι κατι τραγικο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gulik Φανατικό μέλος
Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιούλ 2010, 12:48:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν παιδιά από χθες ακούω ένα πρωτόγνωρο "ΚΤΑΚ" πίσω δεξιά στο 206 μου όταν περνάω πάνω από σαμαράκια ή λακούβες. Ο θόρυβος αυτός έρχεται αφού πατήσω και περάσω το σαμαράκι, δεν ξέρω αν έχει σημασία αυτό (δηλαδή στην επαναφορά ακούγεται το ΚΤΑΚ). Το ίδιο συνέβη και σήμερα το πρωί, οπότε είπα να το πάω σε μηχανικό να το ανεβάσει και να το κοιτάξει. Μου είπε πως χρειάζεται αλλαγή ρουλεμάν ο άξονας, αλλά επειδή εγώ φεύγω για ταξίδι αύριο, του είπα να το πάω σε δέκα μέρες, και με καθυσήχασε πως για δέκα μέρες δεν θα πάθει και τίποτα, εφόσον αποφύγω να κινηθώ σε χωματόδρομο και λοιπά.
Εν τω μεταξύ το αυτοκίνητο φοράει σκληρή ανάρτηση, μπορεί αυτό να παίζει ρόλο; π.χ. αυξημένη καταπόνηση του πίσω άξονα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιούλ 2010, 23:40:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μενα ετσι εκανε ενα θορυβο οταν περνουσα απο σαμαρακι .. και διαβασες παραπανω τι ηταν... παει ο αξονας.
Παντος αυτο που ρωτας, τα παντα παιζουν ρολο. αν ειναι σκληρα ελάτηρια αμορτισερ και χαμηλο προφίλ ολη η ενεργεια της λακούβας παει στον αξονα και στα ψαλιδια μπροστα κτλ..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gulik Φανατικό μέλος
Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 16:00:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λες δηλαδή ότι πιθανότατα πρέπει να πάω για αλλαγή άξονα; Το πρόβλημα την τελευταία εβδομάδα πάντως οξύνθηκε, ακούγεται περισσότερο και "πιο εύκολα". Από Δευτέρα μπαίνει συνεργείο (το οποίο μου είχε πει ότι απλά θέλει αλλαγή ρουλεμάν). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2010, 12:16:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και οσο το αφήνεις θα ακούγεται περισσότερο και ποιο ευκολα.
Λογικά αλλαγή ρουλεμάν αν εισαι τυχερός και δεν έφαγε άξονα. Αν φαγώθηκε ο άξονας θα θέλει άλλαγμα και αυτός..
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gulik Φανατικό μέλος
Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2010, 17:05:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχες δίκιο φίλε.
Σαν πρώτη κίνηση λοιπόν για να διορθώσω το πρόβλημα, πήγα σήμερα το πρωί σε γνωστό ζαντά και μου ίσιωσε τις τρεις από τις τέσσερις ζάντες, ειδικά οι δύο ήταν θεόστραβες. Βλακεία μου που δεν το είχα κοιτάξει αυτό τότε που το αγόρασα (50 ευρώ μου πήρε ο ζαντάς πάντως και μου φάνηκαν πολλά).
Το πρόβλημα φυσικά δεν λύθηκε, κι αφού επισκέφτηκα άνθρωπο που ασχολείται μόνο με Citroen και Peugeot, μου είπε πως ίσως την γλυτώσω με αλλαγή ρουλεμάν (μια δουλειά γύρω στα 90 ευρώ λέει), διαφορετικά θα αναγκαστεί να αλλάξει τον άξονα με άλλον μεταχειρισμένο (κάτι που θα στοιχίσει 250 ευρώ). Επειδή τόσα χρήματα δεν υπάρχουν τώρα, το αφήνω για κανά δεκαήμερο σε σχεδόν πλήρη ακινησία το αυτοκίνητο, κι αργότερα θα του το πάω να το δει εκ των έσω και να αποφασίσουμε τί θα κάνουμε. Πάντως τα ποσά που μου είπε είναι λογικά, έτσι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 13:42:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολύ λογικά
εμενα άνοιξαν τον άξονα έβαλαν 2 ρουλεμάν στην κάθε πλευρά για καλύτερη σταθερότητα και αντοχη και έδωσα 270 που παλι ειναι σχετικά καλη τιμη για 4 ρουλεμάν. μεταχειρα άξονας 250-350 ευρώ περίπου.
Ακόμα και το ίσιωμα των ζαντων σου ειχε καλη τιμή , εμένα πριν 3 μήνες για 1 ζάντα μου πήρε 50Ε!!!
αλήθεια μπορείς να μου στείλεις μήνυμα που πήγες για ίσιωμα?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gulik Φανατικό μέλος
Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 14:21:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σοβαρά; 50 ευρώ για ίσιωμα μόνο μίας ζάντας;
Εγώ τις πήγα σε γνωστό ζαντά της πόλης που μένω, στο Αγρίνιο.
Χθες μου παρουσιάστηκε πάντως κι άλλη μία λύση αφού ρώτησα κάποιους για το πρόβλημα στον άξονα. Ένα παιδί που έχει συνεργείο (νομίζω το επίσημο εδώ πέρα της Daihatsu) λέει ότι μπορεί να αναλάβει τον δικό μου άξονα με τόρνο και να τον ενισχύσει, να αλλάξει φυσικά και τα ρουλεμάν, κι όλα αυτά με (προφορική) εγγύηση πως δεν θα ξαναεμφανιστεί ελλάτωμα εκεί. Η τιμή όλων αυτών; 120 ευρώ. Πολύ καλή περίπτωση, και δεν νομίζω να λέει παπάντζες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 15:08:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τρελη τιμή αν οντως κανει καλη δουλεια!
θα αλλάξει και τα 2 ρουλεμαν? το ενα ρουλεμαν μονο κανει 40Ε!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gulik Φανατικό μέλος
Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 15:30:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και για τα δύο μου είπε, ναι.
Άντε να δούμε. Από εβδομάδα θα έχω νέα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gulik Φανατικό μέλος
Clio 172 ph1
Ένταξη: 15 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 309
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Αύγ 2010, 13:45:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από μία εβδομάδα σκέψεων, ψαξίματος και συγκρίσεων τιμών-υπηρεσιών, κατέληξα αρχικά στην επισκευή του παλιού άξονα με πέρασμα σε τόρνο και νέα ρουλεμάν κλπ, το οποίο σαν λύση ποιότητας-αξιοπιστίας δεν με κάλυπτε προσωπικά...
Οπότε, προχώρησα στην αλλαγή του άξονα με έναν σχεδόν καινούργιο από 1600άρι 206, με μεγαλύτερα ταμπούρα. Η τιμή του έπεσε με αρκετό παζάρεμα στα 270 ευρώ. Έτσι λοιπόν, πιστεύω πως έκανα συνολικά μια καλή κίνηση, αφού κατάφερα παράλληλα να βελτιώσω κι ένα σημαντικό κομμάτι του αυτοκινήτου, που είναι φυσικά η πέδηση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Αύγ 2010, 13:56:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gulik έγραψε: | Οπότε, προχώρησα στην αλλαγή του άξονα με έναν σχεδόν καινούργιο από 1600άρι 206, με μεγαλύτερα ταμπούρα. |
έχω την εντύπωση πως τα 1600άρια 206 δεν έβγαιναν ποτέ με ταμπούρα πίσω... μήπως ο άξονας είναι από τπτ partner ή παρόμοιο βανοειδές; αυτά συνήθως έχουν μεγαλύτερα ταμπούρα...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|