PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Συντήρηση πίσω άξονα....
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Οκτ 2009, 00:20:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι διαφορες περιοριζονται στα ρουλεμαν μονο ή και αλλου;
Πχ στα 106 ο μαυρος αξονας ειναι με πιο λεπτη λαμαρινα απο τον κιτρινο,ουσιαστικη διαφορα ομως δεν υπαρχει καθως με τα ιδια ακρα,κανουν ακριβως την ιδια δουλεια.
Συμβαινει το ιδιο και με τα 206 ή εχουν και αλλες διαφορες περαν των ρουλεμαν; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
action_peugeot (Τηλεμαχος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi

Ένταξη: 06 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 696
Τόπος: Νικαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Οκτ 2009, 00:30:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έτσι είναι και στα 206


ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Οκτ 2009, 01:17:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραίος ο Τηλέμαχος
Ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες Cool Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
papadoc (Νίκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 2002 ,308 2020 Diesel

Ένταξη: 08 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 160
Τόπος: Χολομωντας λεμε!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Μάρ 2010, 20:25:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στη Θεσσαλονικη γνωριζουμε τορνο που επισκευαζει αξονες απο 106? Αν γνωριζει καποιος ας απαντησει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
papadoc (Νίκος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 2002 ,308 2020 Diesel

Ένταξη: 08 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 160
Τόπος: Χολομωντας λεμε!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2010, 20:58:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καμια απαντηση?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 17 Μάρ 2010, 21:55:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα ο αξονας που φαγώνεται?Εξωτερικα εκει που μπαινουν τα ρουλεμαν, ή εσωτερικα?
Στην επισκευη αξονα, εχουμε αξιοπιστα αποτελεσματα ή μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια?
Η σκλυρηνση τι ειναι, που γινεται και γιατι γινεται?
Μια φωτο για να βοηθησει στην κουβεντα μας:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=270546321350
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 14:46:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
στα 206 δεν θελουν συντήρηση οι άξονες??

γμτ ! θελω εδώ και καιρό να τον βγαλω να δω σε τι κατάσταση ειναι αλλά δεν εχω ιδέα πως..


πριν απο ενα χρόνο εγραψα το παραπάνω, λες και ήξερα...
εδω και κανα μήνα η πίσω ροδα μου κουνιέται σαν τρελλή!
οταν την βλεπεις απο πισω (το αμαξι κουνιεται) παει δεξια αριστερα.
εκανα ζυγοστάθμηση και μου εβγαλε +/- 6,5 , δηλαδη η ροδα (καμπερ) μια παει μεσα 6,5 μοιρες και μια εξω!!! πως δεν μου έφυγε!

ΑΠΟ κει και μετα εκανα την ποιο σωστή επιλογή. πήγα στον προφήτη (Α ΡΕ ΚΑΝΕ Αγαλμα θα σε κανω!!) και ο ανθρωπος μου γλίτωσε τον άξονα, τον ανοιξε τονβ καθαρισε γιατι μεσα λεει απο τιν σκουρια η αντιστρεπτικη κοντευε να γινει ενα με τον αξονα, και για το φάγηομα που εχει θα βάλει μεσα εξτρα 2 ρουλεμαν... αντε να δουμε...

Επρεπε να τον κοιτουσα περσι τον αξονα οταν και εγραψατο παραπανω ποστ, αλλα που να πας να δωσεις λεφτα για προλιπτικο ελενχο οταν δεν περισευουν..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
flix23 (xristos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (16v) 2006

Ένταξη: 02 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 24
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 17:12:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετα απο ποσα χιλομετρα στο εβγαλε το προβλημα?
Ποσο θα σου παει η επισκευή. κοντευω τα 70000χιλομετρα και σκεφτομαι στο σερβις των 80000χιλιαδων να κανω συντηριση στον αξονα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάϊ 2010, 23:12:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη ετυχε να ειμαι εκει την ωρα που προσπαθουσε να βγαλει τις ραβδους απο τον αξονα(οχι την αντιστρεπτικη ρε γκασμα),το μονο το οποιο θα πω ειναι οτι η καημενη η Καλαμαρια και η θαλασσα της ακουσαν οσα δεν ειχαν ακουσει τοσα χρονια(βασικα ποιος μλκας του ειπε οτι εισαι Καλαμαριωτης) και για να τις βγαλει,σφυρηλατουσε με την βαριοπουλα παραλιγο με τα δυο χερια μαζι... Shocked

Ευτυχως ο αξονας ηταν σε αρκετα καλη κατασταση,παραδοξως,χωρις να εχει γδαρθει πολυ(κωλοφαρδε) απλα να εχεις τον νου σου στην διετια να την ξανακανεις την συντηρηση αυτη.
Ενα σετ ρουλεμαν ειναι,δεν ειναι κατι τραγικο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Ιούλ 2010, 12:48:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν παιδιά από χθες ακούω ένα πρωτόγνωρο "ΚΤΑΚ" πίσω δεξιά στο 206 μου όταν περνάω πάνω από σαμαράκια ή λακούβες. Ο θόρυβος αυτός έρχεται αφού πατήσω και περάσω το σαμαράκι, δεν ξέρω αν έχει σημασία αυτό (δηλαδή στην επαναφορά ακούγεται το ΚΤΑΚ). Το ίδιο συνέβη και σήμερα το πρωί, οπότε είπα να το πάω σε μηχανικό να το ανεβάσει και να το κοιτάξει. Μου είπε πως χρειάζεται αλλαγή ρουλεμάν ο άξονας, αλλά επειδή εγώ φεύγω για ταξίδι αύριο, του είπα να το πάω σε δέκα μέρες, και με καθυσήχασε πως για δέκα μέρες δεν θα πάθει και τίποτα, εφόσον αποφύγω να κινηθώ σε χωματόδρομο και λοιπά.

Εν τω μεταξύ το αυτοκίνητο φοράει σκληρή ανάρτηση, μπορεί αυτό να παίζει ρόλο; π.χ. αυξημένη καταπόνηση του πίσω άξονα;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Ιούλ 2010, 23:40:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και μενα ετσι εκανε ενα θορυβο οταν περνουσα απο σαμαρακι .. και διαβασες παραπανω τι ηταν... παει ο αξονας.
Παντος αυτο που ρωτας, τα παντα παιζουν ρολο. αν ειναι σκληρα ελάτηρια αμορτισερ και χαμηλο προφίλ ολη η ενεργεια της λακούβας παει στον αξονα και στα ψαλιδια μπροστα κτλ..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Ιούλ 2010, 16:00:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λες δηλαδή ότι πιθανότατα πρέπει να πάω για αλλαγή άξονα; Το πρόβλημα την τελευταία εβδομάδα πάντως οξύνθηκε, ακούγεται περισσότερο και "πιο εύκολα". Από Δευτέρα μπαίνει συνεργείο (το οποίο μου είχε πει ότι απλά θέλει αλλαγή ρουλεμάν).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2010, 12:16:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και οσο το αφήνεις θα ακούγεται περισσότερο και ποιο ευκολα.
Λογικά αλλαγή ρουλεμάν αν εισαι τυχερός και δεν έφαγε άξονα. Αν φαγώθηκε ο άξονας θα θέλει άλλαγμα και αυτός..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιούλ 2010, 17:05:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είχες δίκιο φίλε. Stunned

Σαν πρώτη κίνηση λοιπόν για να διορθώσω το πρόβλημα, πήγα σήμερα το πρωί σε γνωστό ζαντά και μου ίσιωσε τις τρεις από τις τέσσερις ζάντες, ειδικά οι δύο ήταν θεόστραβες. Βλακεία μου που δεν το είχα κοιτάξει αυτό τότε που το αγόρασα (50 ευρώ μου πήρε ο ζαντάς πάντως και μου φάνηκαν πολλά).

Το πρόβλημα φυσικά δεν λύθηκε, κι αφού επισκέφτηκα άνθρωπο που ασχολείται μόνο με Citroen και Peugeot, μου είπε πως ίσως την γλυτώσω με αλλαγή ρουλεμάν (μια δουλειά γύρω στα 90 ευρώ λέει), διαφορετικά θα αναγκαστεί να αλλάξει τον άξονα με άλλον μεταχειρισμένο (κάτι που θα στοιχίσει 250 ευρώ). Επειδή τόσα χρήματα δεν υπάρχουν τώρα, το αφήνω για κανά δεκαήμερο σε σχεδόν πλήρη ακινησία το αυτοκίνητο, κι αργότερα θα του το πάω να το δει εκ των έσω και να αποφασίσουμε τί θα κάνουμε. Πάντως τα ποσά που μου είπε είναι λογικά, έτσι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 13:42:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολύ λογικά
εμενα άνοιξαν τον άξονα έβαλαν 2 ρουλεμάν στην κάθε πλευρά για καλύτερη σταθερότητα και αντοχη και έδωσα 270 που παλι ειναι σχετικά καλη τιμη για 4 ρουλεμάν. μεταχειρα άξονας 250-350 ευρώ περίπου.

Ακόμα και το ίσιωμα των ζαντων σου ειχε καλη τιμή , εμένα πριν 3 μήνες για 1 ζάντα μου πήρε 50Ε!!!
αλήθεια μπορείς να μου στείλεις μήνυμα που πήγες για ίσιωμα?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 14:21:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σοβαρά; 50 ευρώ για ίσιωμα μόνο μίας ζάντας;

Εγώ τις πήγα σε γνωστό ζαντά της πόλης που μένω, στο Αγρίνιο.

Χθες μου παρουσιάστηκε πάντως κι άλλη μία λύση αφού ρώτησα κάποιους για το πρόβλημα στον άξονα. Ένα παιδί που έχει συνεργείο (νομίζω το επίσημο εδώ πέρα της Daihatsu) λέει ότι μπορεί να αναλάβει τον δικό μου άξονα με τόρνο και να τον ενισχύσει, να αλλάξει φυσικά και τα ρουλεμάν, κι όλα αυτά με (προφορική) εγγύηση πως δεν θα ξαναεμφανιστεί ελλάτωμα εκεί. Η τιμή όλων αυτών; 120 ευρώ. Πολύ καλή περίπτωση, και δεν νομίζω να λέει παπάντζες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 15:08:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τρελη τιμή αν οντως κανει καλη δουλεια!
θα αλλάξει και τα 2 ρουλεμαν? το ενα ρουλεμαν μονο κανει 40Ε!!


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιούλ 2010, 15:30:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και για τα δύο μου είπε, ναι.

Άντε να δούμε. Από εβδομάδα θα έχω νέα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gulik 
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Clio 172 ph1

Ένταξη: 15 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 309

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Αύγ 2010, 13:45:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από μία εβδομάδα σκέψεων, ψαξίματος και συγκρίσεων τιμών-υπηρεσιών, κατέληξα αρχικά στην επισκευή του παλιού άξονα με πέρασμα σε τόρνο και νέα ρουλεμάν κλπ, το οποίο σαν λύση ποιότητας-αξιοπιστίας δεν με κάλυπτε προσωπικά...
Οπότε, προχώρησα στην αλλαγή του άξονα με έναν σχεδόν καινούργιο από 1600άρι 206, με μεγαλύτερα ταμπούρα. Η τιμή του έπεσε με αρκετό παζάρεμα στα 270 ευρώ. Έτσι λοιπόν, πιστεύω πως έκανα συνολικά μια καλή κίνηση, αφού κατάφερα παράλληλα να βελτιώσω κι ένα σημαντικό κομμάτι του αυτοκινήτου, που είναι φυσικά η πέδηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Αύγ 2010, 13:56:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

gulik έγραψε:
Οπότε, προχώρησα στην αλλαγή του άξονα με έναν σχεδόν καινούργιο από 1600άρι 206, με μεγαλύτερα ταμπούρα.


έχω την εντύπωση πως τα 1600άρια 206 δεν έβγαιναν ποτέ με ταμπούρα πίσω... μήπως ο άξονας είναι από τπτ partner ή παρόμοιο βανοειδές; αυτά συνήθως έχουν μεγαλύτερα ταμπούρα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Επόμενη
Σελίδα 3 από 14

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2439s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on