Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 23:12:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν φθαρει,προκαλειται χαρακια πανω στον αξονα,σκεψου οτι τριβεται μεταλλο με μεταλλο
Τωρα αν εχει κανει μονο θαμπαδα οπως εσενα,δε νομιζω οτι αποτελει προβλημα.
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Οκτ 2013, 23:22:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
geo106xs έγραψε: | Οταν φθαρει,προκαλειται χαρακια πανω στον αξονα,σκεψου οτι τριβεται μεταλλο με μεταλλο
Τωρα αν εχει κανει μονο θαμπαδα οπως εσενα,δε νομιζω οτι αποτελει προβλημα. |
Χμμμμ. Κάπου είχα μια φωτό, αλλά δε θυμάμαι πού...
Είχε μόνο απ'τη δεξιά πλευρά όχι εντελώς θαμπάδα, ούτε και χαρακιά (χοντρή τουλάχιστον). Σαν σφραγιδοαποτύπωμα όπως είπα των παλιών ρουλεμάν που'χαν θρυμματιστεί κάπως. Αλλά απ'το να τον άλλαζα εντελώς, μου'πανε όταν τον ανοίξανε πώς με λίγο τρίψιμο, γράσσο και νέα ρουλεμάν θα'ναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Μετά πάντως με ευθυγράμμιση που έκανα κι ένα χρόνο αργότερα που βγήκαν και καθαρίστηκαν τα πίσω αμορτισέρ, δε μου ανέφερε κάποιος κάτι. Και ΚΤΕΟ πέρασα και δεν το τσιμπήσανε. Πέρυσι είχε πάρει λίγο κάμπερ κι έτσι το αντιληφθήκαμε.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 08:49:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Xρήστο, σύμφωνα με τις περιγραφές σου, είσαι σε μιά μέση κατάσταση. Ο άξονας δηλαδή έχει φαγωθεί μεν αλλά σε τέτοιο σημείο που εάν μπει ένα 3ο ρουλεμάν στη μέση ή ένα μπρούτζινο πουκάμισο (όπως iceage) σώζεται η κατάσταση.
Σε περίπτωση που ο άξονας έχει γίνει... γρανάζι, δε νομίζω πως χρειάζεται να το συζητάμε
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 10:22:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψάχνοντας τυχαία στο Google, βρήκα αυτό:
Εμένα, είχε ΜΟΝΟ εκείνο που'χω κυκλωμένο με κόκκινο, ελαφρώς πιο ήπιο, χωρίς κίτρινη θαμπάδα γύρω γύρω, ίσα ίσα τα αποτυπώματα. Δεξιά κι αριστερά του καθόλου αυτά τα καφέ σημάδια (σκουριές είναι;) κι ήταν εντελώς λείο κι ασημένιο σε όλη την επιφάνειά του, εσωτερικά αλλά και εξωτερικά. Αυτά τα ολίγα απ'τη δεξιά πλευρά, η αριστερή ήταν πεντακάθαρη.
Μου το'πε κι ο αμορτισεράς που το κατάλαβε (μόνο που το σήκωσε ) από πέρυσι, κι ο μηχανικός, ότι δε θα φτιάξει σαν καινούριο καινούριο κι απ'το να μη μπλέξω με νέο άξονα κτλ κτλ, με τα ρουλεμάν θα'ρθει πολύ στα ίσια του. Κι όσο αντέξει. Ούτε στραβό τον βρήκανε. Τα άλλαξα τέτοια εποχή σχεδόν πριν 1 χρόνο, έτυχε να ξαναπάω και στους δύο, δε μου ανέφεραν κάτι ξανά (φαντάζομαι όπως το'χαν μυριστεί τότε, θα έβλεπαν έστω κάτι και τώρα, right? ).
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SpyrosA (Σπύρος) Νέος χρήστης
Ένταξη: 22 Φεβ 2013 Δημοσιεύσεις: 71
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 13:15:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Στο πρώτο μου post έγραψα κάτι λάθος. Η γωνία camber είναι κανονικά εντός ορίων. Η γωνία κλίσης toe στο αριστερό τροχό μου είναι εκτός ορίων. Πιστεύω πως και αυτό οφείλεται στα ρουλεμάν και όχι σε κάτι άλλο. Έτσι δεν είναι ?? Από εβδομάδα παραγγέλνω τα ανταλλακτικά και ξεκινάω την επισκευή σύμφωνα με τις κατατοπιστικές οδηγίες του Γιάννη. Από ότι έχω διαβάσει στο θέμα επισκευής ο άξονάς μου που δεν είναι δισκοφρενάτος δεν έχει καμιά διαφορά με τον δισκοφρενάτο. Έτσι δεν είναι ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 13:30:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SpyrosA έγραψε: | Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Στο πρώτο μου post έγραψα κάτι λάθος. Η γωνία camber είναι κανονικά εντός ορίων. Η γωνία κλίσης toe στο αριστερό τροχό μου είναι εκτός ορίων. Πιστεύω πως και αυτό οφείλεται στα ρουλεμάν και όχι σε κάτι άλλο. Έτσι δεν είναι ?? Από εβδομάδα παραγγέλνω τα ανταλλακτικά και ξεκινάω την επισκευή σύμφωνα με τις κατατοπιστικές οδηγίες του Γιάννη. Από ότι έχω διαβάσει στο θέμα επισκευής ο άξονάς μου που δεν είναι δισκοφρενάτος δεν έχει καμιά διαφορά με τον δισκοφρενάτο. Έτσι δεν είναι ? |
Καμια,απολυτως
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 19:18:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SpyrosA έγραψε: | ...Στο πρώτο μου post έγραψα κάτι λάθος. Η γωνία camber είναι κανονικά εντός ορίων. Η γωνία κλίσης toe στο αριστερό τροχό μου είναι εκτός ορίων. Πιστεύω πως και αυτό οφείλεται στα ρουλεμάν και όχι σε κάτι άλλο. Έτσι δεν είναι ??... |
Σπύρο, είτε θέμα toe (σύγκλισης/απόκλισης) είτε camber, οφείλεται ακριβώς στον ίδιο λόγο μιάς και στην ουσία πρόκειται για την ίδια γωνία αλλά σε διαφορετικό επίπεδο (toe στο οριζόντιο ενώ camber στο κάθετο).
Καλή επιτυχία
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Οκτ 2013, 23:30:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κυριοι καλησπέρα σας, διαβαζοντας τα γρφόμενα από όλους σας σήμερα πήγα στον μάστορα το 206 μου κια του είπα να ελεγξει τον πίσω αξονα. Να πώ εδω ότι το αυτοκίνητο ειναι 1.4 του 2000 μοντέλο και το πήρα μεταχειρισμένο τον φετινό Αύγουστο με 128.000 χλμ. Μου είπε λοιπόν ότι ο άξονας οπτικά φαινεται καλός ομως μου ειπε προτείνω με 40 ευρω να βάλουμε γρασαδορακια ώστε να τον λιπαίνεις όσο πιο συχνα μπορείς για να του τραβήξουμε την ζωη του όσο παρει. δεν το βλέπω ασχημη ιδέα, εσεις τι λέτε; Η απορία μου είναι ότι τα μπροστινα ζαμφορ τα έχει φαει κ τα 2. Είναι δυνατόν να μην έχει φαει άξονα; Σε ένα picasso που έχω τα ζαμφορ τα εφαγε στις 180.000χλμ αρα το 206 στα 128.000 τα ειχε φαει ηδη. Συμπερασμα το 206 εχει φαει γ@@@@ια και εφαγε ζαμφορακια αρα σιγουρα εχει φαει και πισω αξονα. Στο picasso ίδια κατασταση και ζημια μπορει να συμβει στον πισω αξονα; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 12:49:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγέλη, τα γρασσαδοράκια από μόνα τους, δεν είναι κακή ιδέα.
Όμως, θεωρώ πως είναι τουλάχιστον μισή δουλειά να τοποθετηθούν χωρίς να αλλαχτούν τα ήδη φθαρμένα ρουλεμάν.
Ακόμα, μου φαίνεται λίγο ύποπτο το ποσό για μάστορα... διευκρίνησε σε παρακαλώ εάν θα αφαιρέσει τον βραχίονα για να στα τοποθετήσει. Όλα τα χουμε δει... αν εννοεί να στα ξετρυπίσει και ανοίξει πάσο επιτόπου δε θα μου κάνει εντύπωση
Επιπλέον, απάντησέ μου το εξής: πρεσσάρεις φρέσκο γράσο στο εσωτερικό του βραχίονα οκ; Το παλιό που θα πάει; Η περίσσεια γράσου από που θα βγει; Μήπως απ'τις τσιμούχες σκίζωντάς τες;;;
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 14:51:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη Καλησπέρα. Λοιπόν φιλε μου ο μαστορας μου είπε οτι θα τα βάλει επάνω χωρίς να λύσει τον άξονα. Θα ξετρυπησει και θα τα βιδωσει επί τόπου. Τωρα τι θα γινει το παλιο γρασσο δεν εχω ιδέα. Εν τω μεταξύ ψάχνοντας για τον πισω αξονα σε ενα πικασοπου εχω ββρήκα στην Αττική σε ενα κατάστημα ενα σετ επισκευης που στοιχιζει 100 ευρω. Δεν ξερω τι πρεπει να κανω γιατί θέλουν μαζεμα και τα δυο μου αυτοκίνητα. Σήμερα παραγγειλα ζαμφορρ για το πεζω για να τα αλλαξω αυριο μονος μου. Αυταααα τα λεμε ξανά θα ανεβασω φωτο και οδηγιες απο την αλλαγη ζαμφορ του 206 ...ετσι για να δειχνουμε τα ελαχιστα ξερουμε σε οσους δεν κατεχουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 14:53:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη Καλησπέρα. Λοιπόν φιλε μου ο μαστορας μου είπε οτι θα τα βάλει επάνω χωρίς να λύσει τον άξονα. Θα ξετρυπησει και θα τα βιδωσει επί τόπου. Τωρα τι θα γινει το παλιο γρασσο δεν εχω ιδέα. Εν τω μεταξύ ψάχνοντας για τον πισω αξονα σε ενα πικασοπου εχω ββρήκα στην Αττική σε ενα κατάστημα ενα σετ επισκευης που στοιχιζει 100 ευρω. Δεν ξερω τι πρεπει να κανω γιατί θέλουν μαζεμα και τα δυο μου αυτοκίνητα. Σήμερα παραγγειλα ζαμφορρ για το πεζω για να τα αλλαξω αυριο μονος μου. Αυταααα τα λεμε ξανά θα ανεβασω φωτο και οδηγιες απο την αλλαγη ζαμφορ του 206 ...ετσι για να δειχνουμε τα ελαχιστα ξερουμε σε οσους δεν κατεχουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
z@ck! (Ζαχαριας) Τρελλαμένο μέλος
Citroen AX... soon eurofighter !
Ένταξη: 21 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 674 Τόπος: Οπου λαχει ....
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 15:09:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και τα γρεζια απο τρυπημα ?...........
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep, but if I spin and start to slide, please dear lord protect my ride.!!!
DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 15:24:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
z@ck! έγραψε: | και τα γρεζια απο τρυπημα ?........... |
Θα κολλήσουν με το παλιό γράσσο, με σκοπό να το βοηθήσουν να σκίσει ευκολότερα τις τσιμούχες και να βγει έξω.
Κάνεις και εσύ κάτι ερωτήσεις...
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1139
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 16:12:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | z@ck! έγραψε: | και τα γρεζια απο τρυπημα ?........... |
Θα κολλήσουν με το παλιό γράσσο, με σκοπό να το βοηθήσουν να σκίσει ευκολότερα τις τσιμούχες και να βγει έξω.
Κάνεις και εσύ κάτι ερωτήσεις... |
Μπρρρρ...ανατριχιλα!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vagelis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 07 Σεπ 2013 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 17:12:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαλιστααααααα...σαφέστατοι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Οκτ 2013, 19:50:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
z@ck! έγραψε: | και τα γρεζια απο τρυπημα ?........... |
Μας δουλεύεις ρε Ζάχο? Εδώ τρυπάνε επιτόπου αλουμινένια πολλαπλή εισαγωγής για να βιδώσουν μπεκ LPG... στα γρεζάκια της ανάρτησης κόλλησες?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nickterc (Nikos) Μέλος
206 RC
Ένταξη: 24 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 137
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Οκτ 2013, 19:17:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρατηρησα τελευταια κατι τριξιματακια απο πισω μερος του RC.Κανει το θορυβο που κανει ενας παλιος σουμιες.Οταν ειναι σταματημενο το αυτοκινητο κ κατσεις καθως φορτιζεται η πισω αναρτηση τριζει,κ στο δρομο περνωντας απο μικρο ανωμαλιες ακουγεται ενα συνεχες τριξιμο η καλυτερα κατι που μια σαν ''κελαηδισμα''πουλιων.Αν πισω το πισω μερος κ το ανασηκωσω η πιεσω ελαφρα ακουγεται κ παλι.Επεσα απο κατω εριξα σπρει στις συνδεσεις που μπορεσα να διακρινω αλλα παλι ακουω τριξιμο.Τι παιζει?
One mans fun is anothers hell... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 18:10:16 Θέμα δημοσίευσης: τριξιματακια |
|
|
Καλησπέρα
Διαβάστε λίγο τα πρώτα ποστ και θα καταλάβετε τι γίνετε
Όλα φτιάχνονται
Αν κάνετε και μια προληπτική συντήρηση δεν θα φτάνεται σε αυτά τα σημεία
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Οκτ 2013, 23:42:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nickterc έγραψε: | Παρατηρησα τελευταια κατι τριξιματακια απο πισω μερος του RC.Κανει το θορυβο που κανει ενας παλιος σουμιες.Οταν ειναι σταματημενο το αυτοκινητο κ κατσεις καθως φορτιζεται η πισω αναρτηση τριζει,κ στο δρομο περνωντας απο μικρο ανωμαλιες ακουγεται ενα συνεχες τριξιμο η καλυτερα κατι που μια σαν ''κελαηδισμα''πουλιων.Αν πισω το πισω μερος κ το ανασηκωσω η πιεσω ελαφρα ακουγεται κ παλι.Επεσα απο κατω εριξα σπρει στις συνδεσεις που μπορεσα να διακρινω αλλα παλι ακουω τριξιμο.Τι παιζει? | Φαγωμένα άκρα του άξονα από ρουλεμάν που τρίβονται και κάνανε πατούρες
Στη χειρότερη περίπτωση πρέπει να αλλάξεις άξονα...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|